380 met 80%vulling wat een luxe, mijne verwelkomt mij dagelijks met 260km bij 80%vulling!! Langdurig verbruik (staat nu op 5000 km) is 20.2 kwh / 100 km.svkaster schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 23:14:
Wij hebben hem nu ook sinds 28 november en zijn er ook erg blij mee. Dit is de eerste electrische auto.
Hoop wel dat de batterij in de zomer verder komt. Hebben nu 1000km gereden, meestal buitengebied en binnenstad, maar hij verbruikt toch gem 21Kw per 100Km en bij 80% charge geeft hij 380km op. Voor thuis is dat genoeg, maar maak me toch wat “zorgen” voor de wintersport begin februari 😳. Verder vindt ik rijders wissel wat vreemd. Wij parkeren de auto voorruit op de oprit, en moeten dus eerst achteruit alvorens weg te rijden. Nu heb ik de stoel bijna helemaal naar achter staan en mijn vrouw naar voren. Als hij dus op haar staat ingesteld en ik wil gaan rijden, dan kom ik amper in de auto, en kan dan geen bestuurders wissel doen totdat ik de start knop heb ingedrukt. Voor de rest nog nooit zo’n luxe auto gehad😍
77kwh accu, 2021 1st edition.