Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Het grote Volkswagen ID.3/4/5/Buzz topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 384 385 Laatste
Acties:

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:24

-tom-562

Oliesjeik

new_born89 schreef op maandag 17 november 2025 @ 11:27:
[...]

Die knop zit er hier wel in bij 52kwh Limited Edition 2025.
Ah, ik kom net een afbeelding tegen dat die knop blijkbaar verlicht is, maar als de auto 'uit' staat is die niet goed te zien.
Edit: op die specifieke foto die ik post staat ook groot 'Front assist niet beschikbaar', ik denk dat het ook daar mee te maken heeft :+

[ Voor 18% gewijzigd door -tom-562 op 17-11-2025 16:41 ]

Vaak bu'j te bang!

• tcw82
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 23:15
Qua banden, in andere landen wordt het "squaring up" veel gedaan. Voor en achter dezelfde banden maat. (reddit IDowners bijvoorbeeld). Vooral om de banden/ wielen te kunnen rouleren over de verschillende naven.

Als ik ooit genoeg gespaard heb voor een setje winterbanden, gaat dat ook een setje "vierkante" wielen worden.

• buzzlightyear
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:53

buzzlightyear

To infinity and beyond...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4toLHvwlvLON7DVC6j2YcB8XUZE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tFXyVlvEE7zz71MOo1ZeE6pQ.jpg?f=fotoalbum_large
Weer een stap dichterbij 🙂
Pagina: 1 ... 384 385 Laatste

Let op:
Dit topic is voor het bespreken van alle VW ID.X modellen, behalve de ID.7, die is hier te vinden:

Het grote Volkswagen ID.7 topic

Voor algemene info zie eerste posts van dit topic!

Voor toekomstige ID.X rijders die niet kunnen wachten op een auto:
Order- en levertijdensheet van mede-tweakers

Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
[EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.