@pietermx kun je bevestigen dat dit een 1-aprilgrap was? Of heb je daadwerkelijk een bron?pietermx schreef op woensdag 1 april 2026 @ 10:19:
VW is over de brug, eindelijk worden de auto's die momenteel nog op V3 draaien bijgewerkt naar V4 (niet V5 helaas).
Daarnaast komt ook pre-heating van de batterij beschikbaar, sneller laden dus!
Jaren '30 woning | ZP: 16x 300Wp zuid, 8x 450Wp oost, 6x 450Wp west SolarEdge | Gasloos sinds 31 okt 2025 | WeHeat Blackbird P80 | EV: Corsa-E (2020) & ID.3 (2020)
1 april uiteraard 😂Pr088 schreef op donderdag 2 april 2026 @ 11:01:
[...]
@pietermx kun je bevestigen dat dit een 1-aprilgrap was? Of heb je daadwerkelijk een bron?
1 cm = 10 mm = 10000 µm
Fijn dat je er zelf om kunt lachen.
Ik kon er ook om lachen, ik vond 'm heel geestig.
Van het weekend op en neer geweest naar Duitsland en dus genoeg tijd om de lane change te proberen. Was inderdaad kwestie van geduld. Werkte op zich wel fijn/goed 🙂Will_M schreef op maandag 30 maart 2026 @ 18:46:
[...]
Klopt helemaal... Maar je moet dus écht even een paar (~2?) seconden wachten op het systeem. Iets wat ik tot vanmiddag dus ook nog nooit lang genoeg vol gehouden had gedurende de 15½ maand waarin ik nu met een ID.x rijd.
![]()
Let op:
Dit topic is voor het bespreken van alle VW ID.X modellen, behalve de ID.7, die is hier te vinden:
Het grote Volkswagen ID.7 topic
Voor algemene info zie eerste posts van dit topic!
Voor toekomstige ID.X rijders die niet kunnen wachten op een auto:
Order- en levertijdensheet van mede-tweakers
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
[EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.
Dit topic is voor het bespreken van alle VW ID.X modellen, behalve de ID.7, die is hier te vinden:
Het grote Volkswagen ID.7 topic
Voor algemene info zie eerste posts van dit topic!
Voor toekomstige ID.X rijders die niet kunnen wachten op een auto:
Order- en levertijdensheet van mede-tweakers
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
[EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.