Het enige lichtpuntje voor de United fan dit seizoen (nou ja, naast dat het er een beetje op lijkt dat er iets van beleid aan zit te komen) is dat Liverpool geen kampioen wordt, City de CL niet pakt en Leeds lijkt te degraderen. Vroeger vond ik mensen die blij waren met verlies van United altijd vrij triest, nu vertoon ik exact dat gedrag.
Die snap ik even nietExactor it schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:13:
Het enige lichtpuntje voor de United fan dit seizoen is dat Liverpool geen kampioen wordt
Denk jij dat de United fan het leuk vindt dat Man. City kampioen wordt?
Ik denk dat ze toch meer de voorkeur voor Liverpool hebben dan de club uit dezelfde stad?
ManU en Liverpool zijn oude rivalen. Man City wordt meer gezien als de vervelende buur, niet als waardige rivaal.JAN-B schreef op maandag 9 mei 2022 @ 23:19:
Die snap ik even niet![]()
Denk jij dat de United fan het leuk vindt dat Man. City kampioen wordt?
Ik denk dat ze toch meer de voorkeur voor Liverpool hebben dan de club uit dezelfde stad?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Maar niemand (tenminste de meeste) gunnen Man City niet echt veel. Het is meer een plastic, bij elkaar gekochte ploeg/club, dan een club die het (meer) uit hun zelf hebben gedaan.gambieter schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 00:00:
[...]
ManU en Liverpool zijn oude rivalen. Man City wordt meer gezien als de vervelende buur, niet als waardige rivaal.
De hele premier league is bij elkaar gekocht, wellicht City net wat meer.HollowGamer schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 12:07:
[...]
Maar niemand (tenminste de meeste) gunnen Man City niet echt veel. Het is meer een plastic, bij elkaar gekochte ploeg/club, dan een club die het (meer) uit hun zelf hebben gedaan.
HollowGamer schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 12:07:
Maar niemand (tenminste de meeste) gunnen Man City niet echt veel. Het is meer een plastic, bij elkaar gekochte ploeg/club, dan een club die het (meer) uit hun zelf hebben gedaan.
:fill(white):strip_exif()/f/image/D8soxbN1IermedDKxNof6FKV.png?f=user_large)
Ik verwijs verder naar de modbreak in Outerspace in "[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022"
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Haaland naar City
Manchester City can confirm that we have reached an agreement in principle with Borussia Dortmund for the transfer of striker Erling Haaland to the Club on 1st July 2022.
— Manchester City (@ManCity) 10 mei 2022
The transfer remains subject to the Club finalising terms with the player.
[ Voor 27% gewijzigd door Exocet op 10-05-2022 16:39 ]
Ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken. City is al jaren vrij succesvol zonder echte spits. Hun systeem zal wel wat moeten veranderen. Haaland is een prachtige speler maar van wat ik gezien heb vooral als hij ruimte heeft. In de huidige speelwijze van city zijn ze juist vaak in kleine ruimte aan het pingpongen.
Benieuwd hoeveel assists De Bruyne op Haaland gaat afleveren.
True, Haaland is net binnen.. maar je mag niet zeggen dat City alles los en vast koopt.gambieter schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 12:43:
[...]
[Afbeelding]
Ik verwijs verder naar de modbreak in Outerspace in "[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022"
Ze hebben gewoon een super team, geen idee hoe je daar tegenop moet gaan boxen.
Ach, twitter staat al vol met Pep die Haaland als rechtback gast opstellen
Ik dacht altijd dat Haaland wel meer zo'n speler was die voor legacy ging, traditionele grote clubs etc, verkeerd ingeschat, gewoon een mercenary dus

JeroenNietDoen schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 20:54:
[...]
Ik dacht altijd dat Haaland wel meer zo'n speler was die voor legacy ging, traditionele grote clubs etc, verkeerd ingeschat, gewoon een mercenary dus
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zfGkoHpc92A5j29jGVbe2JmV.jpg?f=user_large)
Zijn vader heeft daar gespeeld.JeroenNietDoen schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 20:54:
[...]
Zijn vader is vooral bekend omdat hij de speler is die Keane terugpakte, voor een langdurige blessure, met een flinke schop. Toen Keane jaren later zijn autobiografie uitbracht en zei dat het expres was, werd hij geschorst door de FA.
[ Voor 28% gewijzigd door Exactor it op 10-05-2022 21:51 ]
Zo ik zie die rode kaart voor Ayling (Leeds) tegen Arsenal nu pas... Wat heeft die scheids voor bril nodig om daar geel voor te geven?
En jammer ja van Haaland... naar een team wat het liefst met 26 middenvelders speelt, rouleert hoe goed je ook speelt... Nee deze keuze begrijp ik echt niet.
En jammer ja van Haaland... naar een team wat het liefst met 26 middenvelders speelt, rouleert hoe goed je ook speelt... Nee deze keuze begrijp ik echt niet.
Dortmund heeft met Adeyemi ook meteen een opvolger gehaald, net als Haaland wederom van Salzburg.Megupe schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 17:20:
[...]
Dan kan Haller naar Dortmund en blijft Brobbey bij Ajax. Cirkeltje weer rond.
Ik wel, naar waar moest die anders gaan?toolkist schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 21:59:
Premier League is gewoon de beste competitie, beste team van de laatste jaren daar met het meeste geld en zijn vader heeft daar nog een paar jaar gespeeld.
Denk dat enkel Real in de running was maar die deden niet mee met zijn salaris eisen en konden hem geen nr 1 positie in de spits geven aangezien Benzema dat is.
Daarbij dat rouleren is zo slecht nog niet voor Haaland, had nu al veel last van kleine blessures en speelde überhaupt niet alles bij Dortmund.
Messi, Ronaldo, Salah, Mane, Benzema, Lewandowski, Mbappe...
mogen allemaal de schoenen poetsen van De Bruyne
Je bedoelt die Ronaldo en Messi die van de laaste 13 ballon d'ors er 12 wonnen en alle records rondom doelpunten en assists onderling verdeeld hebben? Wat een hattrick tegen Wolves wel niet betekent joh!Grindtegel schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:43:
Messi, Ronaldo, Salah, Mane, Benzema, Lewandowski, Mbappe...
Ja maar hebben die wel eens een hattrick tegen Wolves gemaakt?Exactor it schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:47:
[...]
Je bedoelt die Ronaldo en Messi die van de laaste 13 ballon d'ors er 12 wonnen en alle records rondom doelpunten en assists onderling verdeeld hebben? Wat een hattrick tegen Wolves wel niet betekent joh!
ik heb het over dit seizoen duh, tuurlijk is er overall niemand beter dan messi en is ronaldo de beste spits ever.
En kunnen ze het op een regenachtige dinsdagavond tegen Stoke? (nou ja, Ronaldo en De Bruyne weldutchgio schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:22:
[...]
Ja maar hebben die wel eens een hattrick tegen Wolves gemaakt?
Erling Haaland is geboren in Leeds. Zijn vader speelde voor Leeds. Je zal dus ongetwijfeld foto's kunnen vinden van Erling met een Leeds shirtje aan. En Erling schijnt ook nog fan van Leeds United te zijn.
Zijn vader speelde ook voor Leeds. Zegt dus geen ene reet.
[ Voor 20% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-05-2022 19:52 ]
Het zegt misschien wel iets over zijn keuze voor City boven Real, Liverpool, Chelsea etc.JeroenNietDoen schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 19:47:
[...]
Erling Haaland is geboren in Leeds. Zijn vader speelde voor Leeds. Je zal dus ongetwijfeld foto's kunnen vinden van Erling met een Leeds shirtje aan. En Erling schijnt ook nog fan van Leeds United te zijn.
[...]
Zijn vader speelde ook voor Leeds. Zegt dus geen ene reet.
Blijkbaar is die vanaf 2024 op te halen voor 150 miljoen. Goed onderhandeld, je zit toch vaak vast bij zo'n club als city denk ik als je weg wil.
Cedric domme koekenbakker! Krijg je met die constante blessures....
Haha Holding, zo voorspelbaar. Classic Arsenal weer, rood in zo'n pot. Totaal kansloze gele kaart ook. Son komt er nooit bij.
Haha Holding, zo voorspelbaar. Classic Arsenal weer, rood in zo'n pot. Totaal kansloze gele kaart ook. Son komt er nooit bij.
[ Voor 96% gewijzigd door Vos op 12-05-2022 21:18 ]
Was never nooit niet een penalty overigens. Vraag me af wat ze Son leren in het Koreaanse leger, want hij gaat neer als een bloempje. Dat Cedric een liability is was al langer duidelijk helaas...
[ Voor 18% gewijzigd door London op 12-05-2022 21:18 ]
Tesla M3LR '21
Kane, de beste aanvaller op het veld. Laten we die vooral niet dekken.
Arsenal kent soms echt hele diepe dalen.
Arsenal kent soms echt hele diepe dalen.
[ Voor 23% gewijzigd door Vos op 12-05-2022 21:23 ]
Gebeurt toch altijd in dit soort wedstrijden. Toeval kun je het allang niet meer noemen.Vos schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 21:07:
Cedric domme koekenbakker! Krijg je met die constante blessures....
Klopt, zo vaak als het gebeurt. Ik had Holding met rood rond minuut 60 geschat, maar hij is mij te slim af.JeroenNietDoen schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 21:24:
[...]
Gebeurt toch altijd in dit soort wedstrijden. Toeval kun je het allang niet meer noemen.
Nee. sowieso niet. Gabriel ook nog eens geblesseerd en Holding geschorst.HollowGamer schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 10:05:
Geen goede dag als Arsenal fan.
Maar het is heel simpel voor mij. Als je niet van Newcastle en Everton weet te winnen hoor je sowieso niet in de CL thuis.
Tesla M3LR '21
Nee, dat klopt (en ik maar roepen dat ze nog wel 3e konden eindigenHollowGamer schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 10:05:
Als ik naar het schema kijk: Spurs> Burnley en Norwich; Arsenal > Newcastle en Everton, denk ik dat Spurs een iets makkelijker programma hebben, toch
en Saliba ?? is die echt zo goed? die wordt al jaaaren uitgeleend.(speelt toch in Frankrijk nu?)
sowieso geen goede dag > vrijdag de 13e
Nee, maar UEFA en Conference wil je niet spelen. Je selectie breder houden en op donderdag spelen weegt niet op tegen de winst. PL > UEFA en Conference.
Dus dan lekker jeugd opstellen.
Eens, ik had gehoopt dat ze Kane zouden pakken, maar Haaland is natuurlijk een “koopje” en daar zijn leeftijd waarschijnlijk nog erg kneedbaar.Exactor it schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 17:25:
[...]
Ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken. City is al jaren vrij succesvol zonder echte spits. Hun systeem zal wel wat moeten veranderen. Haaland is een prachtige speler maar van wat ik gezien heb vooral als hij ruimte heeft. In de huidige speelwijze van city zijn ze juist vaak in kleine ruimte aan het pingpongen.
Kane speelt sinds Mourinho steeds meer als een false nine om vervolgens zelf ook weer in de spits te komen, de combinatie van deze kwaliteiten icm nationaliteit zou je haast denken dat Haaland tweede keus was.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ze hebben Kane vorige zomer ook heel lang geprobeerd, maar dat bleek niet haalbaar.
Met de transferclausule van Haaland nu is de keuze dan snel gemaakt.
Met de transferclausule van Haaland nu is de keuze dan snel gemaakt.
Verlengingen in de Fa Cup finale. Goede 0-0 zoals dat noemt, beide teams veel kansen maar helaas geen goals
Komt nog lang niet in de buurt van Shankly Paisley zou ik zo denken ... maar uiteraard wel een paar prijzen gepakt die bij Paisley ontbraken met de FA Cup en Wereldbeker.Quad schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 20:21:
En pingels, altijd wel spannend. Hopelijk een mooie serie.
Mooi, Liverpool winnaar FA Cup.
Klopp met deze prijs ook de meest succesvolle coach van Liverpool?
[ Voor 27% gewijzigd door apis29 op 16-05-2022 15:37 ]
Wat een belachelijke schop van de Venezia speler, die mogen ze wel 10 wedstrijden geven.
Rood voor Kiyine! 🟥
— Ziggo Sport Voetbal (@ZS_Voetbal) 14 mei 2022
Een domme rode kaart voor de Belg en Venezia moet verder met 10 man 😱#ZiggoSport #SerieA #RomaVenezia pic.twitter.com/feLeD91z26
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hij heeft gewoon bal hoorGynnad schreef op zondag 15 mei 2022 @ 14:16:
Wat een belachelijke schop van de Venezia speler, die mogen ze wel 10 wedstrijden geven.
[Embed]
Je zou bijna zeggen dat Arne Slot er ook bij was.Gynnad schreef op zondag 15 mei 2022 @ 14:16:
[Embed]
:fill(white):strip_exif()/f/image/COoD5ichF5Aw3UHqhMv1CC1U.png?f=user_large)
Spurs wint maar nipt van Burnley, wat volgens mij helemaal geen handsbal was ? > dus ook geen penalty;
en waarom mag Weghorst maar 12 minuten meespelen ?
dat wordt nog spannend vanavond > Newcastle - Arsenal !
en waarom mag Weghorst maar 12 minuten meespelen ?
dat wordt nog spannend vanavond > Newcastle - Arsenal !
@JAN-B hand was niet dicht bij het lichaam dus snap wel dat ze een penalty geven
Dat dit soort overtredingen nog plaatsvinden. Zou er gewoon een penalty voor moeten geven, ook al vind het plaats buiten het strafschopgebied. Misschien een effectiever afschrikmiddel dan VAR.Gynnad schreef op zondag 15 mei 2022 @ 14:16:
[Embed]
Ik ben bang dat Saint Totteringham day weer niet door gaat. Arsenal is wel lekker bezig verder met aandacht voor jeugd en steeds meer patroon in hun spel. Mooi dat Arteta tijd lijkt te krijgen.
Alweer geen goede dag voor @HollowGamerHollowGamer schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 10:05:
Genieten dit.
Volgende speeldag speelt spurs tegen de laatste dus top 4 gaan die niet meer uit handen geven
Volgende speeldag speelt spurs tegen de laatste dus top 4 gaan die niet meer uit handen geven
Alleen hebben ze zichzelf nu in de voet geschoten. Uefa en Conference league zijn meer straf dan voordeel. Je krijgt aanzienlijk minder inkomsten maar moet wel een bredere selectie aanhouden. Liever geen Europees voetbal als het geen CL is.Exactor it schreef op maandag 16 mei 2022 @ 22:59:
[...]
Ik ben bang dat Saint Totteringham day weer niet door gaat. Arsenal is wel lekker bezig verder met aandacht voor jeugd en steeds meer patroon in hun spel. Mooi dat Arteta tijd lijkt te krijgen.
Ik begrijp ook niet waarom ze Arteta contract verlenging geven alvorens het seizoen geëvalueerd kan worden. Ik heb Arteta altijd gesteund maar dit seizoen is toch wel een ernstige teleurstelling. In een trainer's 3de seizoen mag je toch wel wat verwachten. Nu is er sinds 2017 wéér geen CL behaald, maar de trainer wordt wel beloond met een nieuw contract.
Ik zou als Arsenal zijnde gewoon eens voor eindwinst Europa League gaan.JeroenNietDoen schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 06:25:
[...]
Alleen hebben ze zichzelf nu in de voet geschoten. Uefa en Conference league zijn meer straf dan voordeel. Je krijgt aanzienlijk minder inkomsten maar moet wel een bredere selectie aanhouden. Liever geen Europees voetbal als het geen CL is.
Ik begrijp ook niet waarom ze Arteta contract verlenging geven alvorens het seizoen geëvalueerd kan worden. Ik heb Arteta altijd gesteund maar dit seizoen is toch wel een ernstige teleurstelling. In een trainer's 3de seizoen mag je toch wel wat verwachten. Nu is er sinds 2017 wéér geen CL behaald, maar de trainer wordt wel beloond met een nieuw contract.
Chelsea heeft dat ding 2x gepakt, Utd 1x en een verloren finale. Staat toch mooi op de erelijst.
Uiteindelijk is dat iets dat gewoon een mooie prijs is en ook samen met de FA/League Cup het enige haalbare voor Arsenal.
Het zal mijn tijd in ieder geval wel durenChelseamarre123 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 07:25:
[...]
Ik zou als Arsenal zijnde gewoon eens voor eindwinst Europa League gaan.
Chelsea heeft dat ding 2x gepakt, Utd 1x en een verloren finale. Staat toch mooi op de erelijst.
Uiteindelijk is dat iets dat gewoon een mooie prijs is en ook samen met de FA/League Cup het enige haalbare voor Arsenal.

Ik was er al bang voor.. we verdienen het simpelweg niet.
De fout is geweest om in de winter geen versterkingen te halen. Geen spits, geen middenvelder, geen backup CB/winger.. nu heb je diverse spelers laten gaan, die je goed had kunnen gebruiken.
Chambers was bijvoorbeeld echt bruikbaar geweest. Hopelijk keert Saliba wel gewoon terug (talent van het jaar in Frankrijk) en gaan we gewoon top spelers halen i.p.v. middelmaat.
We hebben de finale gespeeld.. maar zelfs die ver***** we.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 07:25:
[...]
Ik zou als Arsenal zijnde gewoon eens voor eindwinst Europa League gaan.
Fijn dat je geniet..Chelseamarre123 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 06:18:
Genieten dit.
Zou mij eerder druk maken omdat het nog steeds niet rond is met de nieuwe mogelijke eigenaren.
@Chelseamarre123 Kun je wat duidelijker zijnChelseamarre123 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 06:18:
Genieten dit.
Als ik je naam lees, ben je voor Chelsea, neem ik aan ?
Als ik je post lees, ben je meer voor Spurs dan Arsenal ?
Hoe zit dat ?
Gevalletje "The enemy of my enemy is my friend?"JAN-B schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 14:37:
[...]
@Chelseamarre123 Kun je wat duidelijker zijn![]()
Hoe zit dat ?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ja klopt ik ben Chelsea fan. Arsenal is ook een grotere rivaal dan Spurs voor Chelsea.JAN-B schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 14:37:
[...]
@Chelseamarre123 Kun je wat duidelijker zijn![]()
Hoe zit dat ?
Genieten? Omdat ze weer choken en veel Arsenal fans zich al Champions league zeker voelde een tijd terug terwijl er weinig reserve was met Tottenham met die inhaal wedstrijden Enzo.
Daarbij gun ik het onze ex coach Conte wel. Heeft op korte tijd wel iets neer gezet daar en kan als die de middelen krijgt van Levy volgend seizoen wel eens verrassen
Bij Manchester City staan ze nu op de banken.
Southampton 1 - 0 Liverpool.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Maar qua verhoudingen op het veld zou je wat anders verwachten, is een kwestie van tijd schat ik.Quad schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 21:00:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Aan de opstelling te zien gaat Klopp all in voor de CL. Snap het ook wel, die heb je zelf in de hand.Quad schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 21:00:
Tesla M3LR '21
Of niet.Gonadan schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 21:05:
[...]
Maar qua verhoudingen op het veld zou je wat anders verwachten, is een kwestie van tijd schat ik.
Maar net wel een doelpunt afgekeurd wegens buitenspel. De kansen zijn er.
Na de FA Cup wat geblesseerden en twijfelgevalletjes. Eerder weinig keus denk ik.London schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 21:05:
[...]
Aan de opstelling te zien gaat Klopp all in voor de CL. Snap het ook wel, die heb je zelf in de hand.
⏩ PVOutput☀️
Dat laatste ook zeker. Echt een gemis dat Van Dijk geblesseerd is.Quad schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 21:07:
[...]
Of niet.
[...]
Na de FA Cup wat geblesseerden en twijfelgevalletjes. Eerder weinig keus denk ik.
En daar is de 1-1 al.
[ Voor 3% gewijzigd door London op 17-05-2022 21:12 ]
Tesla M3LR '21
Ik blijf optimistisch.Quad schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 21:07:
Of niet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat wordt een erg leuke middag zondag.
Kijken of Gerrard zijn oude club nog een dienst kan bewijzen
Kijken of Gerrard zijn oude club nog een dienst kan bewijzen
Nooit getwijfeld.Quad schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 21:13:
Daar is ie idd. Knappe goal in de korte hoek.
@Gonadan altijd goed, ik ook wel hoor. Wedstrijd is nog lang. Nog tijd voor de 2e.
Hehe, gelukkig.. 1-2

Zeiss Distagon 21 f/2.8
En vanuit Excelsior - Heracles maar door met Eintracht - Rangers voor de Europa League! Twee clubs die ik het beide wel gun eigenlijk! Mooie beelden gezien ook vanuit de stad, nauwelijks gezeik of problemen, zoals het hoort.
Twente komt eraan!
De nummers vliegen je om de oren (kijk het nu op Belgie/Canvas/'Sporza' en daar 60-70.000 uit Frankfurt voorbij horen komen net)
En idd mogen ze van mij beiden ook winnen/ het zou iig voor beiden mooi zijn. Nou kom ik al van jongs af aan in Frankfurt en omgeving dus daar heb ik meer binding mee en aan de andere kant hebben we Gio als coach en ken ik ook een paar die-hard Rangers fans
[ Voor 5% gewijzigd door apis29 op 18-05-2022 21:08 ]
zo lekker met je noppen over het hoofd van een duitser schuren
Dacht even aan een rode kaart, maar de speler houdt nog in en tevens gaat de tegenstander met zijn hoofd omlaag en neemt ook wat risico. Maximaal een gele kaart.
Tomorrow is not today!
De toon is gezet iddGrindtegel schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 21:07:
zo lekker met je noppen over het hoofd van een duitser schuren

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
vond het geen rood maar die actie was best wel lomp van die gast, met je noppen vooruit naar de bal is toch wel geel lijkt me ook al kwam die duitser redelijk laag met zijn hoofd (maar ook weer niet heel erg laag)
Sow wat een kans.
⏩ PVOutput☀️
Ik snap hem nu pasQuad schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 21:12:
Sow wat een kans.

Het is wel eenrichtingsverkeer zeg...
Tomorrow is not today!
Ik kijk niet want het zijn twee clubs die er enkel met geld zijn gekomen.
Grapje.
Op papier een leuke wedstrijd, maar momenteel is het nog allemaal op slot.
Grapje.
Op papier een leuke wedstrijd, maar momenteel is het nog allemaal op slot.
Beetje matte wedstrijd tot nu toe, maar wel leuk dat deze ploegen zo ver zijn gekomen. Voor van Bronckhorst zou ik het leuk vinden als hij wint met Rangers. Eintracht heeft wel de meest zware tegenstanders eruit gegooid en ik denk ook dat Eintracht gaat winnen.
Frankfurt iets beter zonder echt heel gevaarlijk te zijn. Kansje net.
Rangers missen hun spitsen? Ik mis die Morelos, dat vond ik altijd een goede.
Die Aribo er nu staat, die is volgens mij een stuk minder
Rangers missen hun spitsen? Ik mis die Morelos, dat vond ik altijd een goede.
Die Aribo er nu staat, die is volgens mij een stuk minder
Was dat net geen pingel trouwens? Hij ging vol op de voet staan in de 16… (ik ben er niet rouwig om hoor)
Wow, totaal tegenover de verhouding in!
Wow, totaal tegenover de verhouding in!
[ Voor 17% gewijzigd door dr.lowtune op 18-05-2022 22:22 ]
Aribo scoort wel 
Netjes gedaan
Potdorie... Wat een geluk dan ook dat die verdediger uit glijdt
Netjes gedaan
Potdorie... Wat een geluk dan ook dat die verdediger uit glijdt
[ Voor 71% gewijzigd door Harribo op 18-05-2022 22:23 ]
Nou de wedstrijd komt wat los.
⏩ PVOutput☀️
Raakte iig totaal de bal niet en vanuit een van de camera hoeken is er nog wel redelijk stevig contact ...dr.lowtune schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 22:19:
Was dat net geen pingel trouwens? Hij ging vol op de voet staan in de 16… (ik ben er niet rouwig om hoor)
[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 18-05-2022 22:35 ]
Gelijkmaker Eintracht, leuk voor de wedstrijd
Nou Goldson kan je onderzoeken voor matchfixing?
⏩ PVOutput☀️
Zet hem echt 3 minuten voor de 1-0 aan, dus val met neus in boter.
Maar wat een ongelooflijk slecht voetbal. Ik denk niet dat Feyenoord wint volgende week, maar hoop wel dat ze beter spelen dan dit.
Maar wat een ongelooflijk slecht voetbal. Ik denk niet dat Feyenoord wint volgende week, maar hoop wel dat ze beter spelen dan dit.
Maakt het voor de Nederlandse clubs nog iets uit welke van de twee wint?
Voor de neutrale kijker normaal gesproken wel leuk als de ploegen weer gelijk staan, maar dan wel als het voetbal om aan te gluren is
Op zich niet zo erg zolang er maar spanning in zit voor ons als kijker, en dat was het 1e uur niet echt het geval.PWM schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 22:36:
Zet hem echt 3 minuten voor de 1-0 aan, dus val met neus in boter.
Na de 0-1 is de pot wel leuker om te kijken.
⏩ PVOutput☀️
Clubs niet. Maar ik moet maandag naar Glasgow en ga uit eten met een paar diehard Rangers fans. Zal sfeer wel ten goede komenDeadsy schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 22:41:
Maakt het voor de Nederlandse clubs nog iets uit welke van de twee wint?
Mwa vind het nu weer aardig het nivo van toen het nog 0-0 stond. Zenuwenvoetbal
Het voetbal is er alweer een tijdje eruit... Tis vrouwen en kinderen eerst
Heb zo'n gevoel dat de Rangers nog een grote kans krijgen
Heb zo'n gevoel dat de Rangers nog een grote kans krijgen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken