Thibaut was nog ff belangrijk!
[ Voor 5% gewijzigd door Polycom op 04-05-2022 23:17 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 5% gewijzigd door Polycom op 04-05-2022 23:17 ]
Begint? Onbegrijpelijk dat Laporte en Casemiro geen rood gekregen hebben in de eerste helft...dr.lowtune schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 23:19:
Scheidsrechter begint een wat troebeler beoordelingsvermogen te krijgen. Misschien wisselen?
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Echt verschrikkelijk, er wordt waarschijnlijk amper nog gevoetbald nuGrindtegel schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 23:20:
heheh de grote acteershow gaat beginnen
Even wat wonderspray en weer door.Grindtegel schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 23:20:
Verwijderd
Die was al lang begonnen toen City nog voorstond.Grindtegel schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 23:20:
yup die wordt vakkundig "uitgespeeld"Exocet schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 23:21:
[...]
Echt verschrikkelijk, er wordt waarschijnlijk amper nog gevoetbald nu
dan duurt een pot de halve dag, zelfs mer 30min per helftrenegrunn schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 23:22:
Snap niet dat voetbal niet gewoon een klok heeft die stil komt te staan, net als bij zo goed als alle andere balsporten.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
zo dat is op tijd!Outerspace schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 23:24:
[modbreak]Zullen we de 'koopclubs' discussie aub stoppen? Het voegt niks toe.[/]
Soms moet je achteraf ingrijpen omdat er wat anders tussenkomt
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Denk dat wel meevalt, dynamiek zal veranderen.Grindtegel schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 23:24:
[...]
dan duurt een pot de halve dag, zelfs mer 30min per helft
Commercieel natuurlijk niet handig, nu zijn alle begin/eindtijden met een marge van een paar minuten bekend. Kan je de hele voetbalzondag achter elkaar plannen met nette reclameblokken ertussen. Met een klok gaat dat niet lukken, want het rekken gaat gewoon door, al was het maar om de tegenstander niet in zijn spel te laten komen.renegrunn schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 23:22:
Snap niet dat voetbal niet gewoon een klok heeft die stil komt te staan, net als bij zo goed als alle andere balsporten.
Spaanse clubsExocet schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 23:27:
En straks zeker 2 minuten extra, wat een vertoning
dan spelen er na 60min nog maar 5 pr teamMosin schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 23:30:
Geef maar eens direct rood of geel voor schwalbes en tijd rekken, dan houd het gesodemieter heus wel op. Maar de scheidsrechters zullen dit niet mogen doen door wat voor een reden dan ook.
Hun gedrag is nu op de huidige regels ingespeeld, door ze een kaart te geven gaan ze heus wel na denken. Ben maar niet bang.
misschien, maar voetballers en denken? mwah...Mosin schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 23:33:
[...]
Hun gedrag is nu op de huidige regels ingespeeld, door ze een kaart te geven gaan ze heus wel na denken. Ben maar niet bang.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Inderdaad. Ik hoop dat Liverpool gebrand is.Quad schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 23:36:
Mooi, Real Madrid - Liverpool, topfinale.
[ Voor 71% gewijzigd door Outerspace op 05-05-2022 01:02 ]
Haha goeie, ik begrijp wat je bedoelt. Maar zo dom schat ik ze niet in, met al die belangen.Grindtegel schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 23:34:
[...]
misschien, maar voetballers en denken? mwah...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Toch maar Haaland halen dan...gambieter schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 23:40:
Man City en Guardiola zijn niet goed in wanhoopsvoetbal, waar het god zegene de greep is.
Geen sterke spits, en spelers als Sterling en Grealish die gaan dribbelen. Ik zat me aan Sterling te ergeren.
Sterling heeft weer niks opgeleverd vandaag. Ik vind ‘m al een tijdje overgewaardeerd eerlijk gezegd.gambieter schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 23:40:
Man City en Guardiola zijn niet goed in wanhoopsvoetbal, waar het god zegene de greep is.
Geen sterke spits, en spelers als Sterling en Grealish die gaan dribbelen. Ik zat me aan Sterling te ergeren.
Beetje standard toch met de engelse spelers ?dr.lowtune schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 23:42:
[...]
Sterling heeft weer niks opgeleverd vandaag. Ik vind ‘m al een tijdje overgewaardeerd eerlijk gezegd.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Foden is best wel een goede voetballer. En ondanks al zijn gemiste kansen, geduikel en rare renvorm is Sterling ook niet onaardig.Bossie schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 23:43:
[...]
Beetje standard toch met de engelse spelers ?
Zonder de homegrown rule zou er geen enkele brit bij City in de basis staan in de competitie.
Viel echt dramatisch in, constant balverlies en domme overtredingendr.lowtune schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 23:42:
[...]
Sterling heeft weer niks opgeleverd vandaag. Ik vind ‘m al een tijdje overgewaardeerd eerlijk gezegd.
Het is een voetbalfilosofie. Pep's aanpak is dat je geen sterke spits nodig hebt. Wat hebben ze nu sinds Aguero weg is? Gabriel Jesus. En dat is geen echte spits, en zeker niet iemand die oorlog kan voeren. Je ziet het ook bij Chelsea, waar Lukaku niet draait, en Werner, Havertz etc geen spitsen zijn (het zijn aanvallers).D-e-n schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 23:41:
Toch maar Haaland halen dan...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Toch zou iemand als Kane 20-30 per jaar bij City maken, zeker nu hij tegenwoordig meer als een false nine acteert dan als een puur eindpunt.gambieter schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 00:14:
[...]
Het is een voetbalfilosofie. Pep's aanpak is dat je geen sterke spits nodig hebt. Wat hebben ze nu sinds Aguero weg is? Gabriel Jesus. En dat is geen echte spits, en zeker niet iemand die oorlog kan voeren. Je ziet het ook bij Chelsea, waar Lukaku niet draait, en Werner, Havertz etc geen spitsen zijn (het zijn aanvallers).
Ik weet niet of Haaland gelukkig zou zijn bij Man City. Pep heeft ook nog niet veel uit Grealish weten te halen. Pep is heel goed met een collectief.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hier niet. Nederlandse ploegen kijk ik wel, maar bijv. West Ham - Frankfurt boeit mij echt niets.HollowGamer schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 08:30:
Ben ik de enige die steeds meer zin heeft in de EL en CFL i.p.v. de CL?
Vanavond speelt bijvoorbeelf FEY tegen OM, WH tegen Eintracht Frankfurt, AS Roma tegen LEI.. allemaal leuke wedstrijden!
Van Rangers FC verwacht ik minder, maar wellicht komt daar ook nog een verrassing uit de bus.
Gisteren viel hij inderdaad slecht in, maar die heeft ook echt wel goede wedstrijden gespeeld.Grindtegel schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 23:49:
Sterling is niks (meer) maar Foden is echt een topspeler hoor
Tja, als je dan ook nog een totaal onnodige - opgezochte - penalty niet weet te voorkomen…gambieter schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 23:40:
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
West Ham Frankfurt en Roma Leicester interesseren me geen biet.HollowGamer schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 08:30:
Ben ik de enige die steeds meer zin heeft in de EL en CFL i.p.v. de CL?
Vanavond speelt bijvoorbeelf FEY tegen OM, WH tegen Eintracht Frankfurt, AS Roma tegen LEI.. allemaal leuke wedstrijden!
Van Rangers FC verwacht ik minder, maar wellicht komt daar ook nog een verrassing uit de bus.
Ik vond het gisteren juist een draak van een wedstrijd. 2 ploegen die vooral speelden om niet te verliezen. Pas 5 minuten voor tijd begon Real opportunistischer te spelen, en had daar nog geluk mee ook.toolkist schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 10:57:
[...]
West Ham Frankfurt en Roma Leicester interesseren me geen biet.
Kunnen zo maar prachtige partijen worden, maar ik acht die kans kleiner dan gisteren bij Real-City bv.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
De penalty van Real was gewoon terecht. Dias was gewoon te laat.Ramzzz schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 09:42:
[...]
Tja, als je dan ook nog een totaal onnodige - opgezochte - penalty niet weet te voorkomen…
Zwak gefloten, imho.
⏩ PVOutput☀️
Ik vind dat gelul op VI ook wel prachtig. Hoe Real Madrid met een chaostactiek Man City ontregelde.Quad schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 12:07:
Real Madrid heeft na de tegengoal geen enkel moment echt alles of niets gespeeld. De gelijkmaker kwam best onverwacht en daarna is het blijvend gecontroleerd de aanval op te zoeken.
Zoals @Malfunctions al zei, weinig opportunisme.
Maar desondanks, wel spannend!
En we stonden bijna op de banken bij de 2-1.
Niet mee eens.rickskeg99 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 12:06:
[...]
De penalty van Real was gewoon terecht. Dias was gewoon te laat.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
100% mee eens.Typhone schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 12:18:
[...]
Ik vind dat gelul op VI ook wel prachtig. Hoe Real Madrid met een chaostactiek Man City ontregelde.
Wat een absolute bullshit is dat zeg, krijg ik niet eens normaal beschreven.
Als Grealish de twee 99999% kansen verzilverd of die vrije trap (snel en kort genomen) erin vliegt was het helemaal kansloos voor RM. Maar nu wordt er gedaan alsof Ancelotti een god is en Real Madrid weet wat het ontregelen van City is. No way, puur geluk.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Zijn die pro-artikelen het waard dan ?Typhone schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 12:18:
[...]
Ik vind dat gelul op VI ook wel prachtig. Hoe Real Madrid met een chaostactiek Man City ontregelde.
Wat een absolute bullshit is dat zeg, krijg ik niet eens normaal beschreven.
Als Grealish de twee 99999% kansen verzilverd of die vrije trap (snel en kort genomen) erin vliegt was het helemaal kansloos voor RM. Maar nu wordt er gedaan alsof Ancelotti een god is en Real Madrid weet wat het ontregelen van City is. No way, puur geluk. Ik verwacht alleen wel dat ze de finale gaan winnen want Liverpool oogt ook niet zo stabiel in de grote Europese wedstrijden.
Want? Ben wel benieuwd naar je redenering ?
Ik zag wat ik zag - en dat had jij ook kunnen zien.rickskeg99 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 13:17:
[...]
Want? Ben wel benieuwd naar je redenering ?
Bijzonder knap om van deze terechte penalty, na een hele domme overtreding, dit er nog van te kunnen maken.Ramzzz schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 18:00:
[...]
Ik zag wat ik zag - en dat had jij ook kunnen zien.
De verdediger gaat voor de bal, en Benzema haakt heel slim een uitgestoken voet - die niet bij de bal kon - achter de voet van de verdediger.
Overduidelijk te doen, met wel 6 camerastandpunten.
Zowel op volle snelheid als in slo-mo.
Ook mee eens, Real was echt wel de mindere gisteren ook al viel City behoorlijk tegen. Die 2e goal van Real was niet een beetje mazzel maar driedubbelextreem lucky. De pingel vond ik wel terecht maar ook daar was Real vrij lucky mee .Jeroenvde89 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 13:15:
[...]
100% mee eens.
Ik heb mij ook ontzettend lopen ergeren (en dan druk ik mij nog zacht uit) aan o.a. de scheidsrechter en het commentaar na de tijd, op Ziggo Sport in dit geval. Met opmerkingen als "wát een ploeg dat Real Madrid", en "wat een fenomenale sfeer". Ga toch heen.
Ze waren dood en begraven. Geloofden er zelf al lang niet meer in. Stadion liep al leeg, 0,0 geen sfeer meer. En met een toevalstreffer (1e schot tussen de palen sinds 50 min?) wordt het gelijk en opeens is er weer 'sfeer'?!![]()
En dan ook maar drie minuten blessuretijd geven, want ja, Real staat voor, dan zijn die zes minuten van de 2e helft opeens niet meer nodig. En ohja, als klap op de vuurpijl ook gewoon te vroeg af fluiten, want ja Real staat voor...
Tekstboek penalty nochtans... Benzema tikt de bal net eerder weg waardoor de verdediger geen bal, en enkel Benzema raakt. Uiterst lullig, gezien er geen dreiging was, maar gewoon 100% strafschop.
[ Voor 9% gewijzigd door Jebus4life op 05-05-2022 20:05 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Cadeau penalty dit vind ik. Als hij hem niet geeft komt de var ook niet tussen denk ik.Jebus4life schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 20:04:
[...]
Tekstboek penalty nochtans... Benzema tikt de bal net eerder weg waardoor de verdediger geen bal, en enkel Benzema raakt. Uiterst lullig, gezien er geen dreiging was, maar gewoon 100% strafschop.
Als Orsato niet fluit komt de VAR ook gewoon tussen in deze (als ze inmiddels wakker waren uiteraard)
⏩ PVOutput☀️
Bedoel je (ook) dat het om 20.00u of eerder mag beginnen?Vos schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 08:37:
[...]
En volgens mij hebben we best vermakelijke CL potjes gehad?Al staat die tijd van 21:00 mij compleet tegen.
⏩ PVOutput☀️
Hij doet het ontzettend goed daar! Alleen heb ik verder geen idee wie daar spelen, volg de Schotse competitie niet.Quad schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:22:
@HollowGamer ondertussen staat Rangers met 1 been in de finale.Hup Gio?
[ Voor 47% gewijzigd door Gynnad op 05-05-2022 22:58 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hij tikt de bal weg voor Dias dus kon gewoon bij de bal. En heeft zijn voet voor de voet van Dias dus hoezo haken?Ramzzz schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 18:00:
[...]
Ik zag wat ik zag - en dat had jij ook kunnen zien.
De verdediger gaat voor de bal, en Benzema haakt heel slim een uitgestoken voet - die niet bij de bal kon - achter de voet van de verdediger.
Overduidelijk te doen, met wel 6 camerastandpunten.
Zowel op volle snelheid als in slo-mo.
Is dat die spits die wij willen halen?JAN-B schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 23:36:
Ook een lekker einde bij Inter - Empoli
0 - 2 achter en toch nog met 4 - 2 winnen, 2 goals van Lautaro
Ja zeker
Ten Hag kan het echt alleen maar beter doen volgend jaargambieter schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 19:40:
Brighton speelt ManU helemaal van de mat, de 2-0 tussenstand na 50 minuten flatteert ManU. Brighton speelt goed, ManU is nergens.
[ Voor 4% gewijzigd door Malfunctions op 07-05-2022 19:48 ]
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Tesla M3LR '21
Ze hebben ook goede spelers zoals die LB en die Belg (sorry ben slecht in namen).London schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:22:
Als je in Manchester naar het circus wilt kun je gewoon een kaartje voor Old Trafford kopen, wat een clowns![]()
Hele knappe prestatie van Brighton overigens dit seizoen. Als die wat constanter waren hadden ze mee kunnen doen om de top 6.
With this defeat Manchester United's faintest glimmer of sneaking into the top four is gone.
It also means they will finish the season with their lowest-ever Premier League points tally.
For Brighton, a first-ever Premier League top half finish looks very much on the cards and their fans are loving life right now.
Man Utd verdient dit seizoen ook helemaal niets. Er is echt niets leuk om naar hun te kijken.
Bruno is vrij dramatisch dit seizoen hoor.HollowGamer schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:36:
[...]
Man Utd verdient dit seizoen ook helemaal niets. Er is echt niets leuk om naar hun te kijken.
Enkel Fernandes en Ronaldo zijn nog lichtpuntjes, De Gea misschien nog, maar de rest.. dan laat ik de manager nog buiten beschouwing.
[ Voor 13% gewijzigd door Exactor it op 07-05-2022 20:41 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Helaas voor jou > gelijkspel;HollowGamer schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:30:
Nu hopen op een LIV overwinning, zowel voor hun kampioenschap als voor ons.
[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 08-05-2022 15:15 ]
Ik schrok opeens weer wakkerHollowGamer schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:27:
2-1 .. typisch Arsenal.
Dat krijg je als je de wedstrijd niet afmaakt.
Ik ga maar EVE kijken, hopelijk redden ze het nog.gambieter schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:29:
[...]
Ik schrok opeens weer wakker
Eerste corner, eerste kans voor Leeds en gelijk een goal.
Everton moet er juist uit. Wanbeleid moet keihard afgestraft wordenHollowGamer schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:36:
@gambieter Het is echt ongelofelijk spannend! Wij moeten nog een tweedehelft en Everton moet er toch gewoon in blijven! Zo'n mooie club kan en macht niet degraderen.
Wel jammer voor Leeds, maar sinds het ontslaan van de trainer ben ik daar ook wat sympathie voor verloren.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq