[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 120 Laatste
Acties:
  • 254.326 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:23
HollowGamer schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 14:52:
[...]

Wel vreemd, wij zouden het stadion toch wel al voor een flink deel hebben afbetaald.
Ja, van geld van de eigenaar. Dit plaatje laat zien hoeveel winst/verlies er gemaakt is en hoeveel geld de club ingestroomd is vanuit de eigenaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Je zou hier toch eens rood voor geven als scheids/var zeg... nee natuurlijk niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:31

Vos

AFCA

toolkist schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 19:29:
Je zou hier toch eens rood voor geven als scheids/var zeg... nee natuurlijk niet!

[Twitter]
Haha, kreeg niet eens geel? Trapt en slaat hem notabene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 20:16:
[...]

Haha, kreeg niet eens geel? Trapt en slaat hem notabene.
Zie nu pas dat Gambieter em eerder al een 'Tony Schumachertje" noemde.. Wel op z'n plaats ja. VAR heeft de scheids er niet eens naar laten kijken volgens mij
.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:24

m0nk

16-09-2003 15.15

Ronaldo.. Even weekje weg naar Portugal vanwege een blessure, Man City missen en dan zo terug komen. Doet ie aardig..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:27
m0nk schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 20:31:
Ronaldo.. Even weekje weg naar Portugal vanwege een blessure, Man City missen en dan zo terug komen. Doet ie aardig..
"blessure" idd, Maguire mag blij zijn dat Ronaldo hem weer eens red.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:58

JAN-B

525 Wp op mijn dak

JanW schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:47:

Mooi naar Anderlecht of zo. Dat is meer z'n niveau. Overgewaardeerd kind.
@JanW Volgens mij is Internationale meer zijn niveau :*)
Wel 2 mooie seizoenen gehad + kampioen Serie A _/-\o_
Hij had sowieso nooit terug moeten keren naar de PL :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:18
Zo Messi en Neymar zijn wel klaar in Parijs als het aan het publiek ligt. worden aan 1 stuk door uitgefloten. Zelfs een pass vanMessi waaruit Neymar scoort levert een fluitconcert op.

Sneu maar stiekum wel grappig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Grindtegel schreef op zondag 13 maart 2022 @ 14:15:
Zo Messi en Neymar zijn wel klaar in Parijs als het aan het publiek ligt. worden aan 1 stuk door uitgefloten. Zelfs een pass vanMessi waaruit Neymar scoort levert een fluitconcert op.

Die 'supporters' hebben niet door wat voor klein clubje ze zouden zijn geweest zonder die olie sjeik.
Prima dat ze em uitkotsen, graag zelfs zodat ie hopelijk opbokt, maar dan moeten ze alleen ook accepteren dat ze een stap of 4 terugzetten qua niveau.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:43

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Grindtegel schreef op zondag 13 maart 2022 @ 14:15:

Is toch gewoon puur genieten? Vriend van mij is barca fan in hart en nieren, maar zelfs die stond te juichen bij de goals van Benzema, zoveel geld, zoveel uitgeven, zoveel ego, en je wordt ironisch door je 'oude tegenstander' uit de CL getrapt en 1 van je top spelers gaat er zelfs binnenkort heen.

Recent nog documentaire gezien, hoe PSG de grootste en beste club in de geschiedenis is aan het worden, om vervolgens uit de CL worden gekicked door je 'oude rivaal'. Ach ja, weer een half miljard er in pompen en volgend jaar weer opnieuw proberen? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Het lijkt erop dat Juventus haar meerdere zal moeten erkennen in Villarreal.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Arsenal was gelijkwaardig aan Liverpool in de eerste helft, maar toen Liverpool een wat hogere versnelling inzette was het snel 0-2, en heeft Arsenal in de tweede helft niets meer te zeggen gehad. Ramsdale is zo goed geweest, maar bij de 0-1 zag hij er slecht uit.

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 16-03-2022 23:05 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:10
SinergyX schreef op zondag 13 maart 2022 @ 15:19:
[...]

Is toch gewoon puur genieten? Vriend van mij is barca fan in hart en nieren, maar zelfs die stond te juichen bij de goals van Benzema, zoveel geld, zoveel uitgeven, zoveel ego, en je wordt ironisch door je 'oude tegenstander' uit de CL getrapt en 1 van je top spelers gaat er zelfs binnenkort heen.

Recent nog documentaire gezien, hoe PSG de grootste en beste club in de geschiedenis is aan het worden, om vervolgens uit de CL worden gekicked door je 'oude rivaal'. Ach ja, weer een half miljard er in pompen en volgend jaar weer opnieuw proberen? :P
Heeft PSG die docu betaald? Want tot dusver geen CL overwinningen en zelfs de eigen competitie weten ze niet elk jaar te winnen ondanks het verschil in budget.

220mln voor Neymar die niet echt veel brengt.
Bizar wat ze uitgeven aan salarissen, God mag weten hoe ze dat lukt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Deadsy schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:39:
[...]

Heeft PSG die docu betaald? Want tot dusver geen CL overwinningen en zelfs de eigen competitie weten ze niet elk jaar te winnen ondanks het verschil in budget.

220mln voor Neymar die niet echt veel brengt.
Bizar wat ze uitgeven aan salarissen, God mag weten hoe ze dat lukt
God is in dit geval de staat Qatar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Arteta laat zichzelf ff kennen hoor... Eerst een wedstrijd af laten lasten door maar 1 covid geval, waar de regels duidelijk niet voor bedoeld waren, en dan nu maar klagen dat ze zo weinig tijd tussen de inhaalwedstrijden krijgen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

toolkist schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:31:
Arteta laat zichzelf ff kennen hoor...
Het zal wel, (trainers klagen altijd) maar gisteren toch weer 3 punten erbij, 0-1 uit bij Aston Villa >:)
de 4e plaats komt steeds dichterbij...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
JAN-B schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:33:
[...]

Het zal wel, (trainers klagen altijd) maar gisteren toch weer 3 punten erbij, 0-1 uit bij Aston Villa >:)
de 4e plaats komt steeds dichterbij...
Precies! Laat hem lekker zeuren, Klopp doet niet anders. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:49
Lekker Barcelona op 2 - 0 in El classico.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:22
Barca gaat lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Ook een vuile schwalbe aan real kant. Gelukkig kregen ze geen penalty.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Rare pot, barca gaat dit tempo echt niet 90 minuten volhouden waardoor de tweede helft nog leuk kan worden.
Het is sowieso makkelijk aanvallen als je elke tegenaanval mag stoppen door je tegenstanders vast te pakken :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
Nou Barca is geen Nederlands team, die gaan dit wel volhouden. Wel met wissels.

Wijsneus Ronald de Boer ook weer met zijn brilletje..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Wat een misser van die Torres pffff

Edit :nu scoort hij wel! Mooie aanval

[ Voor 36% gewijzigd door Harribo op 20-03-2022 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Harribo schreef op zondag 20 maart 2022 @ 22:04:
Wat een misser van die Torres pffff

Edit :nu scoort hij wel! Mooie aanval
Bam 0-3 :+

Zijn de backs van Real geblesseerd ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Poh 0-4 alweer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Rare kwast die scheidsrechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Iemand hier die dat zag aankomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 22:31
Real wordt volledig weggespeeld, alsof Barcelona met 22 man speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Frenkie wissel in minuut 70 lijkt standaard bij Xavi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Deadsy schreef op zondag 20 maart 2022 @ 22:36:
Iemand hier die dat zag aankomen?
Nee, en na de 0-4 vinden beide teams het helaas wel genoeg voor vandaag.

Real moet snel twee nieuwe backs gaan halen, een om Carvajal te vervangen (Hakimi niet goed genoeg :F ) en een stand-in voor Ferland Mendy.

Busquets is overigens wel weer ouderwets goed _/-\o_

Edit: en elke keer mag Barca ongestraft de aanval van Real Madrid onderbreken muv 2/3 gele kaarten, deze scheids is netzoals Real een dieptepunt

[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 20-03-2022 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Alaba is wel een goede back, daardoor kon Dembele een stuk minder goed voetballen opeens .
Maar de eerste helft stond die Nacho op Dembele, tja, dan vraag je om problemen.
Snapte Ancelotti al niet

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 20-03-2022 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Harribo schreef op zondag 20 maart 2022 @ 23:26:
Alaba is wel een goede back, daardoor kon Dembele een stuk minder goed voetballen opeens .
Maar de eerste helft stond die Nacho op Dembele, tja, dan vraag je om problemen.
Snapte Ancelotti al niet
Mendy is geblesseerd?, Marcello is eigenlijk al bijna twee jaar afgeserveerd maar heeft nog een doorlopend contract. Carvajal is verdedigend ok, maar mist een versnelling tegen snelle aanvallers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:41
Zojuist de samenvatting gezien en het had van mij 0 - 8 mogen zijn. Complete offday voor Real. De ruimte die ze elke keer achterlieten kon je een Boeing 747 laten landen. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
chim0 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 03:53:
Zojuist de samenvatting gezien en het had van mij 0 - 8 mogen zijn. Complete offday voor Real. De ruimte die ze elke keer achterlieten kon je een Boeing 747 laten landen. 8)7
Ik vind de samenvattingen van ZS wel beter dan ESPN, nu ook weer (YouTube: YouTube), gewoon weer 12 min.

Ajax - Fey.. 2min. bij ESPN. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Bossie schreef op zondag 20 maart 2022 @ 22:41:
[...]

Nee, en na de 0-4 vinden beide teams het helaas wel genoeg voor vandaag.

Real moet snel twee nieuwe backs gaan halen, een om Carvajal te vervangen (Hakimi niet goed genoeg :F ) en een stand-in voor Ferland Mendy.

Busquets is overigens wel weer ouderwets goed _/-\o_

Edit: en elke keer mag Barca ongestraft de aanval van Real Madrid onderbreken muv 2/3 gele kaarten, deze scheids is netzoals Real een dieptepunt
Busquets, bekende naam, is dat de kleinzoon van?

of is het die ouwe zelf?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Ankona schreef op maandag 21 maart 2022 @ 08:38:
[...]

Busquets, bekende naam, is dat de kleinzoon van?

of is het die ouwe zelf?
Die ouwe, als Barca klein en compact speelt dan blijft het een bijzondere speler netzoals bij het Spaanse team.
Pique speelde ook lekker, die heeft simpelweg Vinicius uitgeschakeld zonder te voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Het wordt steeds duidelijker dat Arsenal een grote blunder heeft gemaakt met Auba, als je ziet wat die toch scoort, de laatste tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
Arsenal draait anders ook prima zonder Auba, die al sinds begin december niet meer mee deed.
Arsenal, Auba en Arteta lagen overhoop. Dan kan je maar beter afscheid nemen.
Een blunder zou ik het niet noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Arsenal gaat daarnaast niet bepaald slecht sinds Auba's vertrek. Ik vond ze tot een maand of twee terug heel slecht voetballen. Sinds ik riep dat ze never nooit 4e zouden worden hebben ze zo een beetje alles gewonnen met vrij goed voetbal van wat ik gezien heb. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 21-03-2022 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Exactor it schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:56:
Arsenal gaat daarnaast niet bepaald slecht sinds Auba's vertrek. Ik vond ze tot een maand of twee terug heel slecht voetballen. Sinds ik riep dat ze never nooit 4e zouden worden hebben ze zo een beetje alles gewonnen met vrij goed voetbal van wat ik gezien heb. :)
@Exactor it Wel sportief om toe te geven dat ze toch nog 4e kunnen eindigen :9
als je ook nog antwoord geeft op mijn vraag wie er 5e en 6e eindigen op jouw lijstje, ben ik tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
https://www.vi.nl/nieuws/...bappe-neymar-en-wijnaldum

Apart dat ze deze salarissen kunnen betalen in een competitie zoals de Franse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:20
Deadsy schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 15:42:
https://www.vi.nl/nieuws/...bappe-neymar-en-wijnaldum

Apart dat ze deze salarissen kunnen betalen in een competitie zoals de Franse.
Hoezo, je weet toch wie de salarissen bij PSG betaald? >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
JAN-B schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 12:14:
[...]

@Exactor it Wel sportief om toe te geven dat ze toch nog 4e kunnen eindigen :9
als je ook nog antwoord geeft op mijn vraag wie er 5e en 6e eindigen op jouw lijstje, ben ik tevreden :)
Mijn lijstje van toen moet op de schop. Heel saai denk ik dat de huidige plaatsen 3 t/m 6 zo blijven. Al zijn Arsenal, Spurs en United inconsistent genoeg om West Ham er nog tussen te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Chelseamarre123 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 16:50:
[...]

Hoezo, je weet toch wie de salarissen bij PSG betaald? >:)
yup, en wanneer die zijn speeltje zat word dan hebben ze daar een flink probleem.

Ook bizar veel geld als je ziet dat er nog steeds geen CL is.
En dan ook nog eens niet elk seizoen de ligue 1 wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Deadsy schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 18:04:
[...]

yup, en wanneer die zijn speeltje zat word dan hebben ze daar een flink probleem.

Gelukkig winnen teams waar elf spelers samenwerken nog steeds van teams waar 9 spelers samen werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Deadsy schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 18:04:
[...]

Ik lach me steeds rot dat PSG en City, teams die zich naar de top kopen met geld van eigenaren de CL niet winnen.

Zorgwekkender is wat er gebeurd als die eigenaren het zat zijn/sancties tegen zich krijgen ingesteld. City, Chelsea en PSG zijn verlieslatende clubs als de sponsorcontract en geldinjecties via de eigenaren wegvallen. Van City en Chelsea las ik laatst dat ze niet eens genoeg omzet hebben om salaris te betalen. Dat wordt de ondergang van in de basis gezonde clubs. Althans clubs die gezond waren voordat het grote geld om de hoek kwam. Dit gegeven wordt vaak onderbelicht tegenover sportwashing en competitievervalsing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Exactor it schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 19:26:
[...]

Ik lach me steeds rot dat PSG en City, teams die zich naar de top kopen met geld van eigenaren de CL niet winnen.

Zorgwekkender is wat er gebeurd als die eigenaren het zat zijn/sancties tegen zich krijgen ingesteld. City, Chelsea en PSG zijn verlieslatende clubs als de sponsorcontract en geldinjecties via de eigenaren wegvallen. Van City en Chelsea las ik laatst dat ze niet eens genoeg omzet hebben om salaris te betalen. Dat wordt de ondergang van in de basis gezonde clubs. Althans clubs die gezond waren voordat het grote geld om de hoek kwam. Dit gegeven wordt vaak onderbelicht tegenover sportwashing en competitievervalsing.
Kijk maar naar Malaga.
Rijke gast koopt de club en pompt er geld in, opeens komt het hoofd van de familie hier achter en zorgt ervoor dat de toch niet zo rijke stinkert geen familie geld meer krijgt.
Malaga gaat kapot en moet zo snel mogelijk iedereen verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Deadsy schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 19:38:
[...]

Kijk maar naar Malaga.
Rijke gast koopt de club en pompt er geld in, opeens komt het hoofd van de familie hier achter en zorgt ervoor dat de toch niet zo rijke stinkert geen familie geld meer krijgt.
Malaga gaat kapot en moet zo snel mogelijk iedereen verkopen.
Portsmouth en Leeds ook, in mindere mate dan Malaga. Er zijn nog zat clubs in de PL met dubieuze sponsoren en eigenaren. Het is onvoorstelbaar wat voor omzet clubs als Watford en Wolves hebben, zelfs als je tv geld weg haalt.

Het kan ook goed gaan, kijk bijvoorbeeld naar Leicester City. Daar heeft een rijke vent geld ingepompt maar ze bleven op hun stand qua salaris tov inkomsten. Nu een stabiele club zonder geldinjecties met als kers op de taart dat wonderbaarlijke seizoen. Die eigenaar is helaas in een ongeval omgekomen. Zijn zonen zijn nu eigenaar en houden dezelfde koers vast.

Als je het nog niet gezien hebt, dit was de reactie/ceremonie vlak na zijn dood. De mannen met zonnebrillen zijn zijn zonen. YouTube: Emotional Khun Vichai Tribute Played On Big Screen

[ Voor 10% gewijzigd door Exactor it op 23-03-2022 19:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Zijn hier meer mensen voor afschaffing van Interland voetbal? Een EK/WK is natuurlijk wat anders, maar al die (vriendschappelijke) wedstrijden zijn het gewoon niet.

Waarom niet gewoon iedereen laten meedoen, meer groepen/poule (die je al eerder begint eventueel) en maar echt een handvol vriendschappelijke wedstrijden laten spelen?

Ik mis de PL ongelofelijk, gelukkig is er wel F1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
HollowGamer schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 21:32:
Zijn hier meer mensen voor afschaffing van Interland voetbal? Een EK/WK is natuurlijk wat anders, maar al die (vriendschappelijke) wedstrijden zijn het gewoon niet.

Waarom niet gewoon iedereen laten meedoen, meer groepen/poule (die je al eerder begint eventueel) en maar echt een handvol vriendschappelijke wedstrijden laten spelen?

Oefeninterlands en kwalificatie kijk ik echt nooit. Het is treurig saai. Ik zou liever een eerdere stop, in mei, van de competitie zien in EK/WK jaren en dan alle oefeninterlands in mei/juni doen ter voorbereiding op het toernooi. Ik weet bijna zeker dat dit voor de nationale elftallen ook een betere voorbereiding oplevert.

Automatische kwalificatie voor alles wat kwartfinale en hoger eindigt zou ik ook toejuichen. Mogen de mindere goden tegen elkaar spelen voor de resterende plekjes.

[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 23-03-2022 21:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
HollowGamer schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 21:32:

Nations League afschaffen. Zodat de spelers ook eens rust hebben.
En dan een hand vol vriendschappelijke wedstrijden waar men kan experimenteren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
De nations league was er juist gekomen om de 'saaie' vriendschappelijke wedstrijden tegen te gaan.

Maar als je al geplaatst bent en nu enkel vriendschappelijke wedstrijden speelt om tactieken etc. te proberen werkt dat ook niet.

Anderzijds moet je je enigszins op een eindtoernooi kunnen inspelen en er niet blind in gaan zonder voorbereiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
dutchgio schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 07:01:
De nations league was er juist gekomen om de 'saaie' vriendschappelijke wedstrijden tegen te gaan.

Maar als je al geplaatst bent en nu enkel vriendschappelijke wedstrijden speelt om tactieken etc. te proberen werkt dat ook niet.

Anderzijds moet je je enigszins op een eindtoernooi kunnen inspelen en er niet blind in gaan zonder voorbereiding.
De nations League kwam er zodat de UEFA meer geld kon verdienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
De eerste 2 sponsors zijn al vertrokken bij Antwerp na de komst van Overmars.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58
Deadsy schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 16:27:
Het gaat wel hard nu. Select Groep, Decroes, Federale Verzekering en Sport Nutrition ontbinden het contract. Ziekenhuisgroep ZNA stopt de samenwerking voorlopig.
Bron: https://nos.nl/artikel/24...et-onze-waarden-en-normen

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Dadona schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 20:19:
[...]
Het gaat wel hard nu. Select Groep, Decroes, Federale Verzekering en Sport Nutrition ontbinden het contract. Ziekenhuisgroep ZNA stopt de samenwerking voorlopig.
Bron: https://nos.nl/artikel/24...et-onze-waarden-en-normen
Dan heb je als bestuur de plank toch wel volledig mis geslagen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 20:58:
[...]

Dan heb je als bestuur de plank toch wel volledig mis geslagen
Je staat een beetje voor lul ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat bedrijf Decroes is wel een inkopper die ik aan me voorbij laat gaan :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
It's Italië het nieuwe Nederland? Behalve dan dat hun het WK mislopen terwijl ze wel een sterke selectie hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Deadsy schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 16:27:
Standaard vertrekken sponsors met veel stampij om te laten zien dat ze deugen maar een week later zijn ze weer terug.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Deadsy schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 22:43:
It's Italië het nieuwe Nederland? Behalve dan dat hun het WK mislopen terwijl ze wel een sterke selectie hebben
WTF? Dat had ik niet verwacht. Noord-Macedonie... Wales heeft Oostenrijk gewipt, oudje Bale met twee heel fraaie goals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 21:42

Jebus4life

BE User

Italië :F _O-

Maarja, wel Europees kampioen natuurlijk... Liever een prijs en een tornooi missen dan 10 tornooien erbij en noppes

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Bizar zeg. Lees het net! De EK die nu het WK mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En dat ze het EK winnen. >:)

2 keer het WK mislopen is dan wel opvallend.
En dat tegen Noord Macedonië, al hadden ze anders ook nog tegen Portugal gemoeten om zich te plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De laatste waar dat gebeurde was Griekenland, EK 2004 en niet kwalificeren voor WK2006. Maar dat was niet zo verrassend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
gambieter schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 22:57:
De laatste waar dat gebeurde was Griekenland, EK 2004 en niet kwalificeren voor WK2006. Maar dat was niet zo verrassend :p
Was Griekenland als EK winnaar bijzonderder dan Leicester City als kampioen in Engeland?

Allebei totaal onverwachts en allebei totaal briljant. Maar wat vonden we gaver?

[ Voor 11% gewijzigd door Exactor it op 24-03-2022 23:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Exactor it schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 23:01:
Was Griekenland als EK winnaar bijzonderder dan Leicester City als kampioen in Engeland?

Allebei totaal onverwachts en allebei totaal briljant. Maar wat vonden we gaver?
Leicester City PL, omdat het over een heel seizoen was, na het jaar daarvoor degradatie te ontsnappen door 7 van de laatste 9 wedstrijden te winnen. En heel fraai voetbal met Mahrez, Vardy en Okazaki.

Griekenland was armoe in een foeilelijk toernooi.

(Disclaimer: ik heb een paar jaar in Leicester gewoond en heb niets met ouzo :+ )

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 24-03-2022 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
gambieter schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 23:06:
[...]

Leicester City PL, omdat het over een heel seizoen was, na het jaar daarvoor degradatie te ontsnappen door 7 van de laatste 9 wedstrijden te winnen. En heel fraai voetbal met Mahrez, Vardy en Okazaki.

Griekenland was armoe in een foeilelijk toernooi.

(Disclaimer: ik heb een paar jaar in Leicester gewoond en heb niets met ouzo :+ )
Zelfde mening hier, al heb ik niet in Leicester gewoond. Ik vind het wel een prachtige club. Ook vanwege hun reactie op het overlijden van Vichai Kun. Qua voetbal was het sowieso beter dan dat armoedige spel van Griekenland. De counters met Vardy vooral waren fenomenaal en dan Kante als onvermoeibare middenvelder en de verdediging daarachter. Dat was echt een gaaf voetbalteam! (ik kan geen enkele speler van Griekenland destijds noemen terwijl ik van meerdere EK en WK winnaars de volledige selectie zo opdreum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Angelos Charisteas! Speelde bij Ajax daarna, twee seizoenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:52
Beter statement tegen Qatar kan je niet maken, ons is het niet gelukt ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
gambieter schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 23:25:
Zegt me echt totaal niets. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
ElPaco schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 23:50:
[...]

Beter statement tegen Qatar kan je niet maken, ons is het niet gelukt ;)
In december bij je familie zitten of naar Qatar moeten.
Kan de keuze begrijpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Naast dat Italië nu voor de 2e keer het wk niet haalt waren 2010 en 2014 nou ook niet bepaald een succes met uitschakeling in groepsfase :+ .

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IVEiiGjdC-4t163Eb9ARFIZ5PRg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Iyy1FhLhzRHN8EjVNlQNvld2.png?f=fotoalbum_large

NOORD-MACEDONIË HYPE!!!!!

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:41
Ongelooflijk! Zit net de samenvatting te kijken. Zelfde als Ajax - Benfica: Italië heel de wedstrijd heer en meester met een legio aan mogelijkheden en dan zo'n k** goal tegen krijgen en uitgeschakeld worden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:58
gambieter schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 23:25:
Moet je ons daar nou weer aan herinneren? :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Ik vind het nu erger dat Portugal nu makkelijker naar het WK kan.....jammer die zag ik graag een flater maken tegen Italië

[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 25-03-2022 09:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

@HollowGamer
Ze zijn weer begonnen hoor :*)
Nog even geduld > Arsenal speelt pas Maandag 8)

Chelsea staat met 1 - 3 achter, 1 -4 nu zelfs, thuis tegen Brentford.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Er wordt op Twitter weer over VARchester United gepraat. Eerst weigert VAR de gele kaart voor McTominay's aanslag op Maddison te upgraden naar het verdiende donkerrood, en dan een goede 1-2 goal afkeuren omdat Varane zijn rollator is vergeten...

ManU -Leicester 1-1 uitslag

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 02-04-2022 20:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JAN-B schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 17:56:
[...]

@HollowGamer
Ze zijn weer begonnen hoor :*)
Nog even geduld > Arsenal speelt pas Maandag 8)

Chelsea staat met 1 - 3 achter, 1 -4 nu zelfs, thuis tegen Brentford.
Goede uitslagen voor ons, ook van Man Utd - LEI. :)

Jammer dat we nog even moeten wachten tot maandag, maar ben altijd nog gespannen als het op resultaat halen aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:52
gambieter schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 20:22:
Er wordt op Twitter weer over VARchester United gepraat. Eerst weigert VAR de gele kaart voor McTominay's aanslag op Maddison te upgraden naar het verdiende donkerrood, en dan een goede 1-2 goal afkeuren omdat Varane zijn rollator is vergeten...

ManU -Leicester 1-1 uitslag
Die kaart ben ik mee eens, maar voor die goal doet die van LEI toch echt pootje haak. Die afkeuren lijkt me terecht.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ElPaco schreef op zondag 3 april 2022 @ 13:35:
Die kaart ben ik mee eens, maar voor die goal doet die van LEI toch echt pootje haak. Die afkeuren lijkt me terecht.
Als je goed kijkt,komt die pootjehaak door de duw die Varane zelf geeft. De eerste overtreding komt van Varane, maar de VAR toonde alleen het stilstaande beeld aan de scheids. Heel kwaadaardig.

VAR moet verboden worden om stilstaande of vertraagde beelden te laten zien aan de scheids.

Dus nee,onterecht afgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Hij schopt zijn standbeen weg. Dat lijkt me gewoon een overtreding.

Scotty had er wel af gemoeten. De clear and obvious regel is weer top toegepast. Omdat de scheids het zag, ook pas na appel van Leicester spelers, blijft het bij geel. Als hij door had laten spelen was het monitor tijd en zeker rood.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

HollowGamer schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 21:47:

Jammer dat we nog even moeten wachten tot maandag, maar ben altijd nog gespannen als het op resultaat halen aankomt.
@HollowGamer Helaas slecht resultaat gisteren :(

het programma is ook niet echt makkelijk; nog Chelsea, Man. United en Spurs.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Exactor it schreef op zondag 3 april 2022 @ 15:31:
Hij schopt zijn standbeen weg. Dat lijkt me gewoon een overtreding.

Scotty had er wel af gemoeten. De clear and obvious regel is weer top toegepast. Omdat de scheids het zag, ook pas na appel van Leicester spelers, blijft het bij geel. Als hij door had laten spelen was het monitor tijd en zeker rood.
De clear en obvious 'man utd moet hoe dan ook bevoordeeld worden' regel bedoel je? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JAN-B schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 14:35:
[...]
@HollowGamer Helaas slecht resultaat gisteren :(

het programma is ook niet echt makkelijk; nog Chelsea, Man. United en Spurs.....
Ik denk dat de top 4 er niet meer inzit. Hadden we maar een extra middenvelder en/of spits moeten halen in de winter.

Gegokt en verloren, het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Mooi die clash van speelstijlen, een ploeg die balbezit adoreert (MCI) vs een ploeg die verdedigen tot kunst heeft verheven (ATM). Het positiespel zonder bal van Atletico is bijna net zo mooi als het positiespel met bal van Manchester. Alleen de commentator van RTL7 begrijpt dat nog niet helemaal :/

[ Voor 21% gewijzigd door Miki op 05-04-2022 21:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:26:
Mooi die clash van speelstijlen, een ploeg die balbezit adoreert (MCI) vs een ploeg die verdedigen tot kunst heeft verheven (ATM). Het positiespel zonder bal van Atletico is bijna net zo mooi als het positiespel met bal van Manchester. Alleen de commentator van RTL7 begrijpt dat nog niet helemaal :/
Ik zie liever 2 ploegen die willen voetballen dan het parkeer de bus van ATM.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:05
Ik zie liever fatsoenlijk aankoopbeleid winnen dan een club die tot aan de nok is volgepompt met miljarden uit de VAE.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:51:
[...]

Ik zie liever 2 ploegen die willen voetballen dan het parkeer de bus van ATM.
Ik zie liever ook twee voetballende ploegen maar ik kan gewoon niet ontkennen dat ATM steeds met inschuivende verdedigers, spelers die worden overgenomen en steeds een man meer situatie creëren. Het zit echt echt vernuftig in elkaar, dit is niet zomaar de bus parkeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Mensen nu ook zo tegen Benfica? :)
Kom op Liverpool!

[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 05-04-2022 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Zo, het gaatje is eindelijk gevonden :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Miki schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 22:26:
Zo, het gaatje is eindelijk gevonden :D
That's what she said :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Maarten_E schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:57:
Ik zie liever fatsoenlijk aankoopbeleid winnen dan een club die tot aan de nok is volgepompt met miljarden uit de VAE.
Wat een dooddoener. Zolang daar geen regels voor zijn bepaalt geld voor een groot deel de kwaliteit van de selectie.
Het gaat er om dat ATM weer met anti voetbal een ronde verder probeert te komen. Hopelijk lukt dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Tja als je als Atletico tegen City gaat voetballen ga je er met 3-0 af. En dan moet je de return nog spelen.

Overigens is Atletico net zo'n geldclub. Simeone is de best betaalde trainer, dat is ook niet helemaal naar verhouding.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
Verwijderd schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 22:35:
[...]

Wat een dooddoener. Zolang daar geen regels voor zijn bepaalt geld voor een groot deel de kwaliteit van de selectie.
Het gaat er om dat ATM weer met anti voetbal een ronde verder probeert te komen. Hopelijk lukt dat niet.
Vind ATM gewoon prima vanuit de verdedigende organisatie voetballen, maar het is geen anti-voetbal zoals een getafe tegen ajax bijvoorbeeld.

@dutchgio idd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 22:35:
[...]

Er zijn wel degelijk regels alleen die worden heel creatief omzeild met een zelf gecreëerde sponsor door de Olie sjeiks die toevallig ook eigenaar zijn van MCI.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Yes, 1-3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
HollowGamer schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 17:56:
[...]

Ik denk dat de top 4 er niet meer inzit. Hadden we maar een extra middenvelder en/of spits moeten halen in de winter.

Gegokt en verloren, het is niet anders.
Net zo goed als de zes overwinningen op rij niets zeggen over de eindstand, doet één verliespartij dat ook niet. Alles kan nog gebeuren. Arsenal en Spurs zijn inconsistent en United heeft op papier een sterke selectie dat op papier tot een eindsprint zou moeten kunnen komen. Arsenal heeft nog steeds de beste papieren qua vorm.
Pagina: 1 ... 62 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken