[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 120 Laatste
Acties:
  • 254.324 views

Onderwerpen

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 14:39
Deadsy schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 22:21:
Bij barca hebben ze zich echt goed versterkt.

Had dit niet verwacht
Ze doen leuk mee in de Europa League ja. De bofkonten.

Om ff wat dingen te temperen hier. United is echt heel slecht in voetbal. Maar arsenal is nog veel slechter. United wordt 3e of 4e, Chelsea andersom. Arsenal wordt 7e. Maar wel boven spurs dus dan is het dikke party.
JAN-B schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:31:
[...]
Inderdaad

[...]
die snap ik even niet :?
Kijk jij wel eens naar potjes van Arsenal?

[ Voor 47% gewijzigd door Exactor it op 24-02-2022 23:56 ]

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 23:48

JAN-B

525 Wp op mijn dak

@Vos
Heb je de uitslag al voorbij zien komen ;w

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Inderdaad
En nu kunnen al die niet-voetbalkijkende supporters hun gang weer gaan. :o
die snap ik even niet :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:38

Vos

AFCA

JAN-B schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:28:
[...]

@Vos
Heb je de uitslag al voorbij zien komen ;w
Mooi wakker worden :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heerlijke emotie bij Lacazette en prachtig dat uitgebreide juichen. Perfecte afstraffing voor dat anti voetbal wat Wolves op de mat legt.

_O_

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:00
De kogel is door de kerk (ok, misschien niet het beste spreekwoord om nu te gebruiken), de finale van de CL is van St Petersburg naar Parijs verplaatst.
bron

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:29
ElPaco schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 10:54:
De kogel is door de kerk (ok, misschien niet het beste spreekwoord om nu te gebruiken), de finale van de CL is van St Petersburg naar Parijs verplaatst.
bron
Nu de Russische clubs nog even uitsluiten van de competities de komende jaren.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Exactor it schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:18:
[...]

Om ff wat dingen te temperen hier. United is echt heel slecht in voetbal. Maar arsenal is nog veel slechter. United wordt 3e of 4e, Chelsea andersom. Arsenal wordt 7e. Maar wel boven spurs dus dan is het dikke party.
Ja, United speelt veel beter voetbal. Al het hele seizoen zie ik flitsende aanvallen en die Ronaldo doet het ontzettend goed. /s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
ephymerous schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 13:28:
[...]

Nu de Russische clubs nog even uitsluiten van de competities de komende jaren.
Welke clubs zitten nog in de CFL/EL/CL?

Uitsluiten zie ik niet een-twee-drie gebeuren, ze moeten er eerst overleggen. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:00
HollowGamer schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 13:55:
[...]

Uitsluiten zie ik niet een-twee-drie gebeuren, ze moeten er eerst overleggen. 8)7
Spartak Moskou in de EL. Verder geen ploegen meer uit Oekraïne die nog actief waren.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:29
HollowGamer schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 13:55:
[...]

Daarom de komende jaren ;)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
HollowGamer schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 13:54:
[...]

Ja, United speelt veel beter voetbal. Al het hele seizoen zie ik flitsende aanvallen en die Ronaldo doet het ontzettend goed. /s
Ik zeg juist dat United slecht voetbal speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
[...]

Ja, en dat had ik niet verwacht. Ik ging er van uit dat ze tegen Napoli eruit zouden vliegen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Abramovic doet een stap terug bij Chelsea aangezien Russische putinpoppetje oligarchen niet zo geliefd zijn momenteel: https://www.bbc.com/sport/football/60540278

En VAR heeft vandaag een ManCity shirt aan. Een werkelijk schandalige beslissing om geen hands tegen Rodri te geven, veel duidelijker zijn de pingels niet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 20:23:
Abramovic doet een stap terug bij Chelsea aangezien Russische putinpoppetje oligarchen niet zo geliefd zijn momenteel: https://www.bbc.com/sport/football/60540278

En VAR heeft vandaag een ManCity shirt aan. Een werkelijk schandalige beslissing om geen hands tegen Rodri te geven, veel duidelijker zijn de pingels niet.
Maar hij gaat ook niet weg, het is een soort woordvoerder ruilen, niet?

Als hij weggaat dan heeft Chelsea een groot probleem, naar het schijnt. Kan hij die lening niet overdragen aan een andere (Europese) bank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buitenspel toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nee,dat was het moment dat het spel stil werd gelegd voor de VAR check.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q_EoCvlrgHysCzVlX5rHciSIggA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UX2hTkAcsUwLKPxnDqdvsXpy.jpg?f=user_large

[ Voor 35% gewijzigd door gambieter op 26-02-2022 20:41 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 20:37:
[...]

Nee,dat was het moment dat het spel stil werd gelegd voor de VAR check.
Die bal ging over de zijlijn. De scheidsrechter gaf na VAR check aan met de armen dat het buitenspel was. Ederson kreeg ook nog geel voor tijdrekken bij het nemen van de vrije trap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 21:09:
Die bal ging over de zijlijn. De scheidsrechter gaf na VAR check aan met de armen dat het buitenspel was. Ederson kreeg ook nog geel voor tijdrekken bij het nemen van de vrije trap.
En gaf buitenspel aan. Dat was allemaal na de handsbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 21:11:
[...]

En gaf buitenspel aan. Dat was allemaal na de handsbal.
Buitenspel na de handsbal?

Richarlison stond buiten de lijnen achter het doel en de Everton speler die met de bal meeliep stond nog buiten de zestien toen Rodri de bal speelde.

Los daarvan kan het dan geen buitenspel zijn. De bal komt immers van de tegenstander.

De ziggo samenvatting staat online. Hij geeft gewoon buitenspel voor Richarlison.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2022 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 21:55

Vreselijk. Ik zag het net. Ik erger me al aan dat City met hun belachelijke bestedingen en dan ook nog dit. Is dit corruptie?

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 26-02-2022 23:48 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Stockley Park (hoofdkantoor VAR in Engeland) heeft aangegeven dat er niet voldoende bewijs voor hands was, en dat er daarom geen pingel is gegeven. BBC MotD heeft het nagevraagd.

Dat moet genoeg zijn om de onzin over buitenspel vooraf te kunnen negeren. En laat duidelijk zien dat er grote schoonmaak nodig is bij het VAR korps, ze blunderen bijna wekelijks, en dan zonder de excuses die de veldscheidsrechters hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 21:30:
[...]

Buitenspel na de handsbal?

Richarlison stond buiten de lijnen achter het doel en de Everton speler die met de bal meeliep stond nog buiten de zestien toen Rodri de bal speelde.

Los daarvan kan het dan geen buitenspel zijn. De bal komt immers van de tegenstander.

De ziggo samenvatting staat online. Hij geeft gewoon buitenspel voor Richarlison.
"The VAR, Chris Kavanagh, felt there was not conclusive evidence that the ball was more in the 'red zone' - the area below the sleeve line - than not, and that was it was not an obvious error."

Tijd voor een brilletje dus.. sowieso welke simpele ziel die 'sleeve' regel nou weer bedacht heeft, en dan al helemaal de 'meer arm dan mouw' regel.. Die snapt niet dat het tijd wordt voor eenvoudiger regels zonder zwart/wit gebied.Gewoon ja/nee, niet ja maar dus toch niet want

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hsFmaEnbqZ4n8npgN6G4KmViezg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WqDDAGsY98H2RGXAmb4BzH9S.webp?f=user_large
Het hurkzitje is voorbij: Bielsa weg bij Leeds United. Weigerde het spel aan te passen aan de beschikbare spelers (veel blessures), veel verliezen, degradatiegevaar = einde.

Hij liet Leeds wel leuk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 27 februari 2022 @ 15:43:
[Afbeelding]
Het hurkzitje is voorbij: Bielsa weg bij Leeds United. Weigerde het spel aan te passen aan de beschikbare spelers (veel blessures), veel verliezen, degradatiegevaar = einde.

Hij liet Leeds wel leuk spelen.
Weinig Leeds fans die blij zijn met deze beslissing volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op zondag 27 februari 2022 @ 16:18:
Weinig Leeds fans die blij zijn met deze beslissing volgens mij.
Klopt, hij is nog steeds heilig daar ;) . Maar hij was echt te stijfkoppig en 4-0 tegen Spurs, 6-0 tegen Liverpool en heel dichtbij de degradatieplaatsen, en Burnley die begint draaien, dan moet je toch wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 14:36
Was fan van zijn manier van voetballen maar anderzijds toch ook beperkt als coach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 27 februari 2022 @ 16:32:
[...]

Klopt, hij is nog steeds heilig daar ;) . Maar hij was echt te stijfkoppig en 4-0 tegen Spurs, 6-0 tegen Liverpool en heel dichtbij de degradatieplaatsen, en Burnley die begint draaien, dan moet je toch wat.
Tja tegen Spurs en Liverpool kan dat gebeuren.
En qua wat moeten, volgens mij wilde Bielsa ervaren centrale spelers erbij en kreeg ie alleen spelers als Firpo.. Tja. Das net ff wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
toolkist schreef op zondag 27 februari 2022 @ 16:38:
[...]

Tja tegen Spurs en Liverpool kan dat gebeuren.
En qua wat moeten, volgens mij wilde Bielsa ervaren centrale spelers erbij en kreeg ie alleen spelers als Firpo.. Tja. Das net ff wat anders.
Nou was gewoon op hoor, amper resultaten laatste weken. Ook altijd superveel tegendoelpunten en een coach die stijf blijft aan zijn filosofie. 6O tegendoelpunten en -31 doelsaldo enkel Norwich komt in de buurt van die cijfers.

Edit:
0-3 tegen Everton verloren
2-4 van United
3-3 tegen A.Villa
0-1 tegen Newcastle

Tja

[ Voor 7% gewijzigd door Chelseamarre123 op 27-02-2022 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Zijn team speelde vaak prachtig voetbal maar altijd oh zo naïef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Fantastische League cup finale aan de gang in Engeland. Wonder dat het nog 0-0 staat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 17:03:
[...]

Nou was gewoon op hoor, amper resultaten laatste weken. Ook altijd superveel tegendoelpunten en een coach die stijf blijft aan zijn filosofie. 6O tegendoelpunten en -31 doelsaldo enkel Norwich komt in de buurt van die cijfers.

Edit:
0-3 tegen Everton verloren
2-4 van United
3-3 tegen A.Villa
0-1 tegen Newcastle

Tja
Van Man Utd kun je verliezen, de andere drie teams hebben flink versterkt in de winterstop waar Leeds helemaal niks gedaan heeft terwijl hun belangrijkste spelers al zowat het hele seizoen geblesseerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
De Var maakt geen reclame voor zichzelf bij de carabao? Cup final

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Bossie schreef op zondag 27 februari 2022 @ 19:37:
De Var maakt geen reclame voor zichzelf bij de carabao? Cup final
Bwa, volgens mij gewoon 2 keer terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 19:47:
[...]

Bwa, volgens mij gewoon 2 keer terecht.
Die van Van Dijk is gewoon een voorbeeld van niet consequent fluiten en Lukaku staat op lijn met verdedigers maar krijgt buitenspel door zijn bovenlichaam/arm

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Bossie schreef op zondag 27 februari 2022 @ 19:50:
[...]

Die van Van Dijk is gewoon een voorbeeld van niet consequent fluiten en Lukaku staat op lijn met verdedigers maar krijgt buitenspel door zijn bovenlichaam/arm
Was buitenspel van Van Dijck he.
Tja dat met die arm van Lukaku vind ik ook zo'n belachelijke regel maar is er wel 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 19:52:
[...]

Was buitenspel van Van Dijck he.
Tja dat met die arm van Lukaku vind ik ook zo'n belachelijke regel maar is er wel 1
Buitenspel?, dat dat op Ziggo de nadruk op het worstelen met Reece lag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Bossie schreef op zondag 27 februari 2022 @ 19:53:
[...]

Je ziet zijn voet/been duidelijk in buitenspel staan, daarbij blokt die James ook nog. Dus voor mij terecht afgekeurd.
https://twitter.com/lfcka...97994551528726533/photo/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Tuchel doet een van Gaaltje en wisselt de keeper voor de penalties. We gaan het zien.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
loekf2 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 20:05:
Tuchel doet een van Gaaltje en wisselt de keeper voor de penalties. We gaan het zien.
In de Europese Supercup pakte dit fantastisch uit. We gaan het zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Bossie schreef op zondag 27 februari 2022 @ 19:53:
[...]

Op het grote scherm stond gewoon offside en zag je de lijnen getrokken. Leek me ook het meest logische om naar te kijken, die commentator op Ziggo begon er van alles bij te halen maar dat is mede omdat van Dijk de bal nooit geraakt had. Hij was door het worstelen wel actief betrokken en daardoor kon de verdediger te laat bij Mane komen (die vervolgens de bal vrij kon terugkoppen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
apis29 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 20:13:
[...]

Op het grote scherm stond gewoon offside en zag je de lijnen getrokken. Leek me ook het meest logische om naar te kijken, die commentator op Ziggo begon er van alles bij te halen maar dat is mede omdat van Dijk de bal nooit geraakt had. Hij was door het worstelen wel actief betrokken en daardoor kon de verdediger te laat bij Mane komen (die vervolgens de bal vrij kon terugkoppen).
Idd, vandaar dat ik dacht dat dat ook de reden was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Wat een penalties tot nu toe :P

Altijd wachten met duiken als Jorginho komt aanhuppelen :N

[ Voor 49% gewijzigd door apis29 op 27-02-2022 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:58
Gaat wel lekker zo ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:31

Quad

Doof

Camerastandpunt bij deze penalties is ook :9

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Zelden gezien dit. Praktisch allemaal perfect gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:58
Wow haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Oops. Mooi man, 21 foutloze strafschoppen, ongekend.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 20:10:
[...]

In de Europese Supercup pakte dit fantastisch uit. We gaan het zien.
Ai ai ai, maar of Mendy er hem ook had ingeschoten ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:49
Wow inderdaad! Keeper van Liverpool had echt een lekkere penalty, deed niet onder voor de spelers. Keeper van Chelsea dacht dat ie naar de spits aan de overkant van het veld moest trappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
loekf2 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 20:27:
[...]

Ai ai ai, maar of Mendy er hem ook had ingeschoten ?
Haha wat slecht gezet zeg. Volgende keer maar gewoon Mendy laten staan, zeker na zo'n wedstrijd van hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 20:29:
[...]

Haha wat slecht gezet zeg. Volgende keer maar gewoon Mendy laten staan, zeker na zo'n wedstrijd van hem
Idd, heeft ook iets meer lengte dan Kepa.
Het blijft sowieso een raar verhaal met Kepa/Chelsea.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik gun Kepa dit wel. Arrogant en irritant bij elke pingel.

Ook goed dat Liverpool Kelleher heeft opgesteld. Laat zien dat ze vertrouwen hebben.

[ Voor 43% gewijzigd door gambieter op 27-02-2022 20:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Quad schreef op zondag 27 februari 2022 @ 20:27:
Oops. Mooi man, 21 foutloze strafschoppen, ongekend.
Ook bij de Europa League finale. 2021 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
apis29 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 20:15:
Wat een penalties tot nu toe :P

Altijd wachten met duiken als Jorginho komt aanhuppelen :N
Elke keer weer hoop ik dat ie over z'n eigen voeten struikelt... Die hupjes etc zouden verboden moeten worden, staan bij mij toch zeker wel in de top 3 irritaties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

@Exactor it Ik mis 2 namen, dus ik ben benieuwd :?
United + Chelsea 3e of 4e, ik neem aan Man. City en Liverpool 1e en 2e ??
Arsenal 7e, volgens jou en Spurs daar nog onder, OK, maar dan mis ik de 5e en 6e plaats toch nog :z
Misschien zeg je wel Everton, dat denk ik niet, hebben net 2x verloren met Donny in de basis;
Burnley misschien? dat zou wel een stunt van Wout zijn :9
(ik denk stiekum dat je West Ham + Wolves gaat zeggen 8) )
Kijk jij wel eens naar potjes van Arsenal?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
YouTube: Arsenal's big Smith Rowe boost, Tomiyasu concerns, Guendouzi's futur...

Volgens Charles Watt, wil de eigenaar Chelsea verkopen voor ~2/3 bil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Is dus net officieel aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
https://www.nu.nl/tech/61...he-clubs-uit-fifa-22.html

Gaat dat allemaal niet wat ver? Er zitten in het spel ook nog andere niet zo'n frisse leagues, gaan we die ook verwijderen?

Verder ben ik niet zo blij met al die stappen tegen Rusland. Wat als de heren daar het niet pikken en nodig vinden om te blijven dreigen met een kernoorlog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 19:31:
[...]

Is dus net officieel aangekondigd.
Benieuwd wie het wilt kopen. Ze hebben flink wat schuld uitstaan en de eigenaar heeft ook een lening op de club aangevraagd.

Wel goed dat hij zich lijkt de spreken tegen de oorlog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:38

Vos

AFCA

HollowGamer schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:00:
https://www.nu.nl/tech/61...he-clubs-uit-fifa-22.html

Gaat dat allemaal niet wat ver? Er zitten in het spel ook nog andere niet zo'n frisse leagues, gaan we die ook verwijderen?

Verder ben ik niet zo blij met al die stappen tegen Rusland. Wat als de heren daar het niet pikken en nodig vinden om te blijven dreigen met een kernoorlog?
Verkeerde topic ;) En zoals eerder gemeld in oorlog topic, neem wat afstand als je het niet goed trekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:02:
[...]

Benieuwd wie het wilt kopen. Ze hebben flink wat schuld uitstaan en de eigenaar heeft ook een lening op de club aangevraagd.

Wel goed dat hij zich lijkt de spreken tegen de oorlog.
Even bericht lezen ;)
Een koper krijgt de club zo'n beetje schuldenvrij, Abramovich hoeft de 1,5miljard lening niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:22
Kunnen we hier geen crowdfunding actie opzetten? :P

Sturen we daarna meteen Ziyech terug naar Ajax :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

City tegen United staat al 1 - 0, dp Kevin de Bruyne..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

HollowGamer schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 18:14:

3 punten, hoop genoeg voor top 4, maar ben al 'blij' met de EL.
@HollowGamer
Alweer 3 punten, gaat lekker zo :9
We staan mooi op de 4e plaats, maar wel minder gespeeld dan de rest.
en United zal niet veel punten pakken vanmiddag.
(staat nu 1 - 1, zie ik net)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:16

m0nk

16-09-2003 15.15

Die Memphis, schiet hem bijna door het net heen.. :+

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:37
m0nk schreef op zondag 6 maart 2022 @ 17:59:
Die Memphis, schiet hem bijna door het net heen.. :+
Eerlijk is eerlijk, je moet maar durven om zo’n belangrijke penalty vlak voor tijd door het dak van het doel te rammen.

Als de Ferran Torres een keertje gaat scoren dan is Barcelona niet meer te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:16

m0nk

16-09-2003 15.15

Miki schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:14:
[...]

Eerlijk is eerlijk, je moet maar durven om zo’n belangrijke penalty vlak voor tijd door het dak van het doel te rammen.

Als de Ferran Torres een keertje gaat scoren dan is Barcelona niet meer te houden.
Ja die had er wel 3 in mogen leggen de laatste 20/25 min.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JAN-B schreef op zondag 6 maart 2022 @ 17:57:
[...]

@HollowGamer
Alweer 3 punten, gaat lekker zo :9
We staan mooi op de 4e plaats, maar wel minder gespeeld dan de rest.
en United zal niet veel punten pakken vanmiddag.
(staat nu 1 - 1, zie ik net)
We staan er inderdaad mooi voor nu, ook blij dat we nu eindelijk punten pakken waar we ze voorheen nog weleens lieten liggen. Nu was het ook weer even spannend op het einde, maar toch drie punten. :)

Nu hopen dat City wint, zodat de top 4 mooi in handen blijft van ons. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

City laat even zien hoeveel beter ze zijn dan ManU op dit moment (al jarenlang). De 4-1 flatteert eerder ManU. De eerste helft was nog redelijk van ManU, de tweede helft is 14 doelpogingen van City, 0 van ManU, en de bal was bijna nooit in de helft van City.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het hele filmpje werkt, maar dit deel is het beste advies komt hier ;) . Met nog een veegje naar Arsenal :p

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 06-03-2022 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 6 maart 2022 @ 20:01:
Het hele filmpje werkt, maar dit deel is het beste advies komt hier ;) . Met nog een veegje naar Arsenal :p
Dan slaan we het over. :9

Maar serieus.. het materiaal van Man Utd is gewoon niet goed genoeg. Wij hebben ontzettend veel geluk dat we geen Europees spelen, hoewel we het nu goed doen, hebben we natuurlijk wel minder druk. Tevens hebben we maar een paar legends die hun mond opendoen, dat is bij Man Utd toch nog wel erger. Arteta heeft natuurlijk ook veel geluk dat het bestuur zoveel vertrouwen in hem heeft.

Man Utd heeft het op bestuurlijk vlak ook niet op orde. Je kan zeggen wat je wilt van Arsenal, maar het er uitgooien van Raul en die Sven, heeft ons ook verder geholpen. Bij Utd staat er een manager - die dat niet wilt zijn, volgend jaar een andere rol krijgt (TD) en moet er weer iemand komen die dat allemaal goed vind. 8)7

M.a.w. allemaal verschillende belangen en een groep die niet weet waar het aan toe is.

[ Voor 9% gewijzigd door HollowGamer op 06-03-2022 21:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 6 maart 2022 @ 21:09:
[...]

Dan slaan we het over. :9

Maar serieus.. het materiaal van Man Utd is gewoon niet goed genoeg. Wij hebben ontzettend veel geluk dat we geen Europees spelen, hoewel we het nu goed doen, hebben we natuurlijk wel minder druk. Tevens hebben we maar een paar legends die hun mond opendoen, dat is bij Man Utd toch nog wel erger. Arteta heeft natuurlijk ook veel geluk dat het bestuur zoveel vertrouwen in hem heeft.

Man Utd heeft het op bestuurlijk vlak ook niet op orde. Je kan zeggen wat je wilt van Arsenal, maar het er uitgooien van Raul en die Sven, heeft ons ook verder geholpen. Bij Utd staat er een manager - die dat niet wilt zijn, volgend jaar een andere rol krijgt (TD) en moet er weer iemand komen die dat allemaal goed vind. 8)7

M.a.w. allemaal verschillende belangen en een groep die niet weet waar het aan toe is.
Als ie überhaupt TD wordt. Las (gisteren?) in een interview dat ze nog helemaal niet gesproken hebben over wie er volgend jaar voor de groep zou moeten staan. Je zou toch denken dat ze dat zo langzaamaan wel duidelijk moeten willen hebben, gezien de enorme renovatie in de selectie die noodzakelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Miki schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:14:

@Miki Eerlijk is eerlijk, het was absoluut geen penalty :(
je ziet duidelijk dat de bal via via tegen de bovenarm komt;
en die handsbal van Alba was ook geen penalty, natuurlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
JAN-B schreef op maandag 7 maart 2022 @ 14:03:
[...]

@Miki Eerlijk is eerlijk, het was absoluut geen penalty :(
je ziet duidelijk dat de bal via via tegen de bovenarm komt;
en die handsbal van Alba was ook geen penalty, natuurlijk 8)7
Daar ben ik het niet mee eens, hij maakt duidelijk nog een extra beweging met zijn elleboog omhoog waardoor hij de bal wegtikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Tja, wat is er met dit Everton aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 6 maart 2022 @ 22:35:
[...]

Als ie überhaupt TD wordt. Las (gisteren?) in een interview dat ze nog helemaal niet gesproken hebben over wie er volgend jaar voor de groep zou moeten staan. Je zou toch denken dat ze dat zo langzaamaan wel duidelijk moeten willen hebben, gezien de enorme renovatie in de selectie die noodzakelijk is.
Ten Hag? Dacht hem, of die van PSG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Geweldige sfeer op Anfield.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bayern slacht Red Bull, Lewandowski 3x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lewandowski lijkt de topscorerstitel niet meer te kunnen ontgaan.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Quad schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:35:
Lewandowski lijkt de topscorerstitel niet meer te kunnen ontgaan.
Hoezo dan? Bijv Haller kan ook nog wel wat bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Megupe schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:55:
[...]

Hoezo dan? Bijv Haller kan ook nog wel wat bereiken.
Ik dacht even dat Haller op 9 en Lewandowski op 11 stond, maar dat is andersom, verschil is nu dus 1 goal in voordeel van Lewandowski. Alle kans nog inderdaad.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Kan men bij de TV-zenders niet op voorhand die kop van Kuyt blurren? :|

Damn…

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

RB Salzburg is volledig kansloos, kunnen beter van het veld gaan om 3-0 reglementair aan de broek te krijgen. Er gaan er nog veel meer voor Bayern München vallen.

Inter op 0-1, 1 minuut later Sanchez eraf door een onbesuisde actie. Al had geel gekund imho.

Oh het is z'n 2e geel, beelden leken een direct rood te geven, vandaar.

[ Voor 34% gewijzigd door Quad op 08-03-2022 22:28 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Hij krijgt zijn 2e gele maar wat mij betreft onterecht, hij speelt de bal en raakt door het doorglijden de speler van Liverpool.

Edit: Vooral jammer dat de wedstrijd hierdoor voorbij is.

[ Voor 19% gewijzigd door forzav op 08-03-2022 22:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:13:
RB Salzburg is volledig kansloos, kunnen beter van het veld gaan om 3-0 reglementair aan de broek te krijgen. Er gaan er nog veel meer voor Bayern München vallen.

Inter op 0-1, 1 minuut later Sanchez eraf door een onbesuisde actie. Al had geel gekund imho.
Zwaar overdreven, niks onbesuists aan hij speelt de bal zuiver en pas 'ruim' daarna zet die gast z'n voet neer.
Liverpool wordt heel erg hard gematst hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
Quad schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:13:

Vind het eigenlijk niet eens een kaart, speelt de bal, been is niet gestrekt, hij kan zijn benen er niet afhalen. Vond het een ongelukkige botsing.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Het is ook geen kaart, hij laat erg veel doorgaan en dan geeft hij hier een 2e gele voor, onbegrijpelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Mja op zich deed de herhaling het minder erg doen lijken dan je op eerste gezicht zag.

Je kan 'm geven, maar ook niet, hij had de pech dat hij voor rust er al eentje kreeg.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
forzav schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:32:
Het is ook geen kaart, hij laat erg veel doorgaan en dan geeft hij hier een 2e gele voor, onbegrijpelijk
Meteen maar uitgezet, 1 actie verziekt meteen heel de wedstrijd. Liverpool was best flink aan het wankelen, maar worden zo wel heel aardig terug in de wedstrijd geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
Quad schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:32:
Mja op zich deed de herhaling het minder erg doen lijken dan je op eerste gezicht zag.

Je kan 'm geven, maar ook niet, hij had de pech dat hij voor rust er al eentje kreeg.
Die eerste gele had dan weer wel rood kunnen zijn.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
forzav schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:28:
Hij krijgt zijn 2e gele maar wat mij betreft onterecht, hij speelt de bal en raakt door het doorglijden de speler van Liverpool.

Edit: Vooral jammer dat de wedstrijd hierdoor voorbij is.
De pot is zo saai dat ik nu pas doorheb dat inter een rode kaart heeft gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:34:
[...]

Die eerste gele had dan weer wel rood kunnen zijn.
Maar zo had Robertson ook gewoon z'n 2e gele moeten hebben, nadat ie Dumfries op randje 16 blockte en daarmee weg kwam met alleen een vrije trap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hopelijk wordt Real Madrid wakker, ze zijn een beetje onmachtig tegen PSG. De grootste dreiging was zonet de afgekeurde goal van Mbappé.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Madrid is erg onmachtig, enige die bij PSG staat te kloten is Marquinhos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lijkt erop dat de afgekeurde goal van Mbappé wat heeft gedaan, 2 grote kansen al voor Madrid nadien en begint een klein beetje overwicht te krijgen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Moeten ze niet blunderen...
Wat een baas Mbappé.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Hoppa, dag Real Madrid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 21:36:
Hopelijk wordt Real Madrid wakker, ze zijn een beetje onmachtig tegen PSG. De grootste dreiging was zonet de afgekeurde goal van Mbappé.
Afgelopen niet? Dit RM is zo statisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 21:40:
Moeten ze niet blunderen...
Wat een baas Mbappé.
Hij wordt ook goed verdedigd.. :9
Pagina: 1 ... 60 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken