Is hij niet gegaan naar WH, daarna Utd en daarna weer terug naar WH?Exactor it schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:03:
[...]
Het was andersom West Ham haalde ze juist naar Engeland. Daarna ging Tevez naar United en Mascherano naar Liverpool.
Nee.HollowGamer schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:07:
[...]
Is hij niet gegaan naar WH, daarna Utd en daarna weer terug naar WH?
Transfermarkt zegt van wel. Jaartje huur bij Utd daarna terug naar West Ham, jaar later naar City
OK. Dan heb ik hem niet twee keer kampioen zien worden en de Champions league zien winnen met United.toolkist schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:32:
[...]
Transfermarkt zegt van wel. Jaartje huur bij Utd daarna terug naar West Ham, jaar later naar City
https://www.premierleague...281/Carlos-Tevez/overview
Wikipedia: Carlos Tevez
West Ham had dat seizoen moeten degraderen, smerig misbruik van transfer regels en lafheid van de PL voorkwam dat.His moves to English clubs West Ham United in 2006 and Manchester United in 2007 were plagued by issues relating to his third-party ownership by Media Sports Investment, and their resulting sagas paved the way for changes to both Premier League and FIFA regulations.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
@HollowGamer Volgens mij moet de eerste G een C zijn
Maar, helaas heeft het niet geholpen, 0 - 0 tegen (hekkensluiter) Burnley, thuis nog wel, dramatisch las ik net;
Ook al uit de FA cup, uit de League cup
Hoe kan dit geen kaart zijn bij Chelsea- Tottenham??
Schouderduwtje van Mount bedoel je? Ik vraag me meer af waarom er zo dicht bij het veld al een laag beton ligtPolycom schreef op zondag 23 januari 2022 @ 17:50:
Nee, VAR momentje waar er duidelijk te zien was dat een speler van Tottenham doorhaalde op de enkel van een speler van Chelsea. In Nederland was het 100% rood geweest, in de PL niet eens een kaarttoolkist schreef op zondag 23 januari 2022 @ 17:59:
[...]
Schouderduwtje van Mount bedoel je? Ik vraag me meer af waarom er zo dicht bij het veld al een laag beton ligt
Klopt.JAN-B schreef op zondag 23 januari 2022 @ 17:32:
[...]
@HollowGamer Volgens mij moet de eerste G een C zijn![]()
Maar, helaas heeft het niet geholpen, 0 - 0 tegen (hekkensluiter) Burnley, thuis nog wel, dramatisch las ik net;
Ook al uit de FA cup, uit de League cup
Het is helaas gewoon niet goed genoeg, mogen blij zijn als we EL halen dit seizoen.
Scheidsrechters zijn zo slecht in de PL. We klagen hier enorm op de refs en de VAR's, maar je moet eens een weekend PL kijken.Polycom schreef op zondag 23 januari 2022 @ 17:50:

Ik ben geen Spurs fan, maar het was (helaas) gewoon een doelpunt. Als je dan wilt fluiten voor een simpele duw, dan moet je het overal doen. Was natuurlijk niet slim van Kane, maar er zijn nog wel meer van dit soort kleine dingen (helemaal geen geel geven), dat ik liever zou willen dat een VAR zich juist wel met een overtreding zou bemoeien of dat nu rood is of niet.
𝐖𝐀𝐓 𝐄𝐄𝐍 𝐆𝐎𝐀𝐋 VAN HAKIM ZIYECH 🤩
— Ziggo Sport Voetbal (@ZS_Voetbal) 23 januari 2022
De tovenaar van Chelsea krult de bal perfect in de bovenhoek 🪄✨
ᴍᴀᴛᴄʜ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴅᴀʏ
Chelsea 𝐯𝐬. Spurs
⏰ Nu live
🍿 Ziggo Sport (kanaal 14 & Select)#ZiggoSport #PremierLeague #CHETOT pic.twitter.com/bzZugPkgjT
Ik vond het juist absoluut geen doelpunt. Reden; draai de 2 eens om, dus de verdediger duwt de aanvaller in de rug.. Krijgt Kane dan een penalty? Ja, 100% (want Kane). dus andersom ook een overtreding.HollowGamer schreef op zondag 23 januari 2022 @ 20:32:
[...]
Klopt.
Het is helaas gewoon niet goed genoeg, mogen blij zijn als we EL halen dit seizoen.
[...]
Scheidsrechters zijn zo slecht in de PL. We klagen hier enorm op de refs en de VAR's, maar je moet eens een weekend PL kijken.![]()
Ik ben geen Spurs fan, maar het was (helaas) gewoon een doelpunt. Als je dan wilt fluiten voor een simpele duw, dan moet je het overal doen. Was natuurlijk niet slim van Kane, maar er zijn nog wel meer van dit soort kleine dingen (helemaal geen geel geven), dat ik liever zou willen dat een VAR zich juist wel met een overtreding zou bemoeien of dat nu rood is of niet.
Ach, de scheidsrechterlijke (VAR) dwaling/blunder bij Crystal Palace -Liverpool was veel groter. De pingel voor de 1-3 was zotter dan zot
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
@HollowGamerHollowGamer schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 21:26:
De naam Xhaka gaat rond en velen roepen voor zijn ontslag (als het zo is), maar wat als het iemand is die we hoog hebben zitten?
Wij hebben Xhaka toch hoog zitten
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=399419 - Watford bevestigt ontslag van Claudio Ranieri na nog geen vier maanden
Kunnen wij daar ook manager worden? Drie maanden doorbijten en dan vakantie op hun kosten.
Ik bedoel hier hoe een club als Watford wordt gemanaged, niet dus.
Kunnen wij daar ook manager worden? Drie maanden doorbijten en dan vakantie op hun kosten.
Ik bedoel hier hoe een club als Watford wordt gemanaged, niet dus.
Wijnaldum wellicht naar Arsenal 
en v/d Beek wellicht naar Crystal Palace
https://www.bbc.co.uk/sport/football/60120770
Aangezien Ranieri (1951) te jong en onervaren was voor Watford, is het nu de iets minder jongere Roy Hodgson (1947) geworden voor de volgende 4 maanden
Aangezien Ranieri (1951) te jong en onervaren was voor Watford, is het nu de iets minder jongere Roy Hodgson (1947) geworden voor de volgende 4 maanden
[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 26-01-2022 12:39 ]
Ach over die 2 komt elke week wel een transfer gerucht, ik neem in dit geval iets serieus als het werkelijk zo ver isJAN-B schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 11:56:
Waar heb je die eerste gelezen? Dat gerucht is al een paar weken geleken van tafel geschoven omdat Wijnaldum wilt vechten voor zijn plaats bij PSG.JAN-B schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 11:56:
Zou alsnog kunnen, omdat we vooral zoeken voor leenspelers.
Kan weg
[ Voor 107% gewijzigd door Harribo op 26-01-2022 15:21 . Reden: Ziyech juicht hier wel normaal ]
Het gerucht over Van der Beek lijkt me wel vrij serieus. Wijnaldum kan ik niet inschatten.
Robin Gosens to Inter, here we go! Agreement reached with Atalanta. Loan with obligation to buy for €25m add ons included. Personal terms agreed. ⚫️🔵 #Inter
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 26 januari 2022
Gosens will sign his contract in the coming hours. Deal sealed and completed. He joins Inter immediately - in January. pic.twitter.com/U0jpjplIEr
Exactor it schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 15:45:
Het gerucht over Van der Beek lijkt me wel vrij serieus. Wijnaldum kan ik niet inschatten.
Talks ongoing for Donny van de Beek to Crystal Palace on straight loan. Salary coverage now discussed with Man United. Negotiations in progress. 🔴🇳🇱 #MUFC
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 26 januari 2022
Patrick Vieira is pushing to have Donny as new midfielder, as revealed yesterday. #CPFC
Fc Update;HollowGamer schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 15:17:
Waar heb je die eerste gelezen? Dat gerucht is al een paar weken geleken van tafel geschoven omdat Wijnaldum wilt vechten voor zijn plaats bij PSG.
maar mijn vraag is eindelijk: is hij iets voor Arsenal
(van mij mag hij komen)
Lekker dan, ga je van Liverpool naar PSG en vervolgens bij Arsenal te landen.JAN-B schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 17:38:
[...]
Fc Update;
maar mijn vraag is eindelijk: is hij iets voor Arsenal
(van mij mag hij komen)
Gini gaat lekker, die had gewoon moeten bijtekenen bij Liverpool tenzij hij idd geld belangrijker vind
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Donny naar Palace lijkt me wat een bizarre transfer dan. Ze huren al Gallagher die al op die positie gehuurd word van Chelsea en doet het daar fantastisch.
@Bossie Wat is er mis met ArsenalBossie schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 18:16:
Lekker dan, ga je van Liverpool naar PSG en vervolgens bij Arsenal te landen.
bij Liverpool moest hij weg, de echte topclubs hebben blijkbaar geen belangstelling, dan is Arsenal prima.
Hij moest toch niet weg bij Liverpool, maar men kon het niet eens worden over een nieuw contract? Dwz niet voor voetbalredenen (en ze missen hem in het middenveld), maar voor zaakwaarnemerredenen.JAN-B schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:22:
@Bossie Wat is er mis met Arsenalprima club toch
![]()
bij Liverpool moest hij weg, de echte topclubs hebben blijkbaar geen belangstelling, dan is Arsenal prima.
Bij Arsenal weet je nu niet meer zeker of je Europees voetbal speelt, dus of dat een goede keuze is voor een Wijnaldum, ik denk van niet. Ook niet voor Arsenal, WIjnaldum is ouder en ze lopen dan meer risico.
Dit dus iddgambieter schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:26:
[...]
Hij moest toch niet weg bij Liverpool, maar men kon het niet eens worden over een nieuw contract? Dwz niet voor voetbalredenen (en ze missen hem in het middenveld), maar voor zaakwaarnemerredenen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik denk juist dat die 2 prima samen kunnen spelen. Maar, als vd Beek ook naar Valencia kan zou ik zeker daarheen gaan. Dat voetbal past veel beter bij hem.Chelseamarre123 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 19:22:
Donny naar Palace lijkt me wat een bizarre transfer dan. Ze huren al Gallagher die al op die positie gehuurd word van Chelsea en doet het daar fantastisch.
Als hij nog wil slagen bij United is wekelijks spelen voor Palace beter voor hem dan bij Valencia. Al ben ik het met je eens dat hij beter in de Spaanse competitie past dan de Engelse. Ik geloof wel dat hij kan slagen bij United als hij zelf sterker wordt op bepaalde vlakken en United anders (lees met een fatsoenlijk systeem) gaat voetballen.toolkist schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:42:
[...]
Ik denk juist dat die 2 prima samen kunnen spelen. Maar, als vd Beek ook naar Valencia kan zou ik zeker daarheen gaan. Dat voetbal past veel beter bij hem.
Die Mason Greenwood zijn carrière kan wel eens snel gedaan zijn. Zo wat een idioot
Hopelijk einde carrière voor hemChelseamarre123 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 11:44:
Die Mason Greenwood zijn carrière kan wel eens snel gedaan zijn. Zo wat een idioot
https://www.nu.nl/voetbal...n-geweld-en-misbruik.html
Dorpsidioot eerste klas. Álles wat je in je leven kan wensen heb je en dan gooi je het weg door je als een volslagen idioot te gedragen.
Hoop dat United snel het contract verscheurt. Met dit soort criminelen wil je niet geassocieerd worden.
Bewijs is overduidelijk lijkt me. Hoop dat die meid er boven op komt..
Hoop dat United snel het contract verscheurt. Met dit soort criminelen wil je niet geassocieerd worden.
Bewijs is overduidelijk lijkt me. Hoop dat die meid er boven op komt..
[ Voor 14% gewijzigd door London op 30-01-2022 12:07 ]
Tesla M3LR '21
Ik heb op Twitter en Reddit (de Reddevils sub) de foto’s gezien en vooral die audio opname is walgelijk, wat een idioot. Hopelijk snel geloosd door Manchester en opgepakt door de politie daar.Chelseamarre123 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 11:44:
Nog over Donny:
Donny vd Beek kan blijkbaar kiezen tussen Everton en Crystal Palace. Het is aan hem.
Beide clubs nemen de salariskosten over (120K GBP per maand…).
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Gerucht gaat nu dat https://www.independent.c...mprisonment-b1722271.html ook over Greenwood gaat en dat Manchester United dus mogelijk al gedeeltelijk op de hoogte was. Deels omdat hij toen rond die tijd ook afwezig was.loekf2 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 12:07:
[...]
Ik heb op Twitter en Reddit (de Reddevils sub) de foto’s gezien en vooral die audio opname is walgelijk, wat een idioot. Hopelijk snel geloosd door Manchester en opgepakt door de politie daar.
Dat filmpje zou blijkbaar in 2020 gedateerd zijn, dus moet er niet aandenken hoe lang de vrouw het heeft moeten ondergaan. Best knap dat ze nu toch de stap gemaakt heeft.
Echt walgelijk om te zien hoe sommige mensen soms het hand over het hoofd gehouden worden.
Ik mag toch hopen dat ie voor Crystal Palace kiest en niet voor Everton, want daar wordt ie nog niks wijzer van.loekf2 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 12:07:
Nog over Donny:
Donny vd Beek kan blijkbaar kiezen tussen Everton en Crystal Palace. Het is aan hem.
Beide clubs nemen de salariskosten over (120K GBP per maand…).
Dat team is echt waardeloos en met een houthakker als Calvert-Lewin voorin hoeft ie ook geen ambities te hebben over combineren o.i.d.
En dus kiest ie voor Everton en daarmee einde carriere in Engeland, hoe dom kun je zijn zeg
Denk dat zwangere vriendin (geen zin om naar Londen te verkassen) en de woon-werk afstand belangrijk waren. Verder wilde Lampard hem heel graag. Was ook nul interesse buiten Engeland. Hopelijk gaat ie elk weekend spelen en zie we iets van de vd Beek van 2 jaar geleden. Feitelijk 2 jaar stil gestaan in z’n ontwikkeling.toolkist schreef op zondag 30 januari 2022 @ 15:13:
En dus kiest ie voor Everton en daarmee einde carriere in Engeland, hoe dom kun je zijn zeg
Donny van de Beek to Everton, done deal and confirmed! The decision has been made, here we go. Donny confirmed few minutes ago his choice to Frank Lampard. 🔵🤝 #EFC
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 30 januari 2022
Everton joined the race yesterday, as revealed. They will cover full salary until June plus loan fee. pic.twitter.com/qsEHVBBQVT
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Valencia werd ook met hem in verband gebracht. Maar als hij nog door wil bij United is een huurperiode bij een PL club wel beter. Hopelijk kan hij daar laten zien wat hij kan en durft United volgend seizoen een wat aanvallender team neer te zetten met hem en Bruno in de basis. Er is op zich (hopelijk) een plekje rechts aan het middenveld vrij nu Greenwood zijn carrière voorbij lijkt te zijn.loekf2 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 16:56:
[...]
Denk dat zwangere vriendin (geen zin om naar Londen te verkassen) en de woon-werk afstand belangrijk waren. Verder wilde Lampard hem heel graag. Was ook nul interesse buiten Engeland. Hopelijk gaat ie elk weekend spelen en zie we iets van de vd Beek van 2 jaar geleden. Feitelijk 2 jaar stil gestaan in z’n ontwikkeling.
[Embed]
Met hopelijk bedoel ik, als United fan, dat die man nooit meer voor United speelt.
[ Voor 4% gewijzigd door Exactor it op 30-01-2022 17:07 ]
Manchester United says Mason Greenwood will not return to training or play matches until further notice
— Sky News Breaking (@SkyNewsBreak) 30 januari 2022
For more on this and other news visit https://t.co/8OWd2TvLrt
Oftewel, beter laat dan nooit.
Edit: en gearresteerd: https://www.bbc.co.uk/news/uk-60192303
Wat een verschil tussen Rashford en Greenwood. Beiden jong in de schijnwerpers, de een zet de regering voor schut met voedselbanken en krijgt een koninklijke onderscheiding, de ander...
[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 30-01-2022 19:57 ]
Eind 2020 was er nieuws over een PL speler die losse handen had en opgepakt was. Greenwood werd snel daaraan gelinkt omdat hij een paar wedstrijden afwezig was. Dat gerucht blijkt nu dus te kloppen. Vrij matig van United dat hij nog gespeeld heeft sindsdien. Al zullen ze misschien (hopelijk) niet alle feiten hebben gekend.gambieter schreef op zondag 30 januari 2022 @ 17:13:
[Twitter]
Oftewel, beter laat dan nooit.
Wat een verschil tussen Rashford en Greenwood. Beiden jong in de schijnwerpers, de een zet de regering voor schut met voedselbanken en krijgt een koninklijke onderscheiding, de ander...
Omdat ?toolkist schreef op zondag 30 januari 2022 @ 15:13:
Everton presteerd zwaar ondermaats en hebben met Lampard een trainer die zijn ploegen altijd laat voetballen. Die zullen wel weer gaan klimmen
Palace kan verassen de tweede seizoenshelft als Coutinho het op zijn heupen krijgt.
Voor beide is 9/10 waarschijnlijk echt het maximale en dan moet alles meezitten.
Met welke spelers gaat Lampard voetballen dan. Heb je de selectie wel eens goed bekeken? De enige creatieve speler zit vast wegens sex met minderjarigen (die ijslander)Bossie schreef op zondag 30 januari 2022 @ 19:59:
[...]
Omdat ?
Everton presteerd zwaar ondermaats en hebben met Lampard een trainer die zijn ploegen altijd laat voetballen. Die zullen wel weer gaan klimmen
Palace kan verassen de tweede seizoenshelft als Coutinho het op zijn heupen krijgt.
Voor beide is 9/10 waarschijnlijk echt het maximale en dan moet alles meezitten.
[edit]overigens, eer dat Lampard dat voetbal erin heeft zitten is het al einde seizoen. Nee Everton gaat nog ingehaald worden door Newcastle en mag dan heel blij zijn met Watford, Norwich en Burnley die nog onder ze staan. Terwijl Vieira bij Palace nu al een half seizoen lekker aan het bouwen is, ze een stel leuke talentvolle spelers binnen hebben gehaald en nu dus ook al met een idee spelen.
Dat vd Beek of z'n zaakwaarnemer dat nou niet ziet snap ik echt niet..
[ Voor 27% gewijzigd door toolkist op 30-01-2022 20:45 ]
Behalve Sigurdson en Digne is het vrijwel toch dezelfde selectie als vorig seizoen ?toolkist schreef op zondag 30 januari 2022 @ 20:37:
[...]
Met welke spelers gaat Lampard voetballen dan. Heb je de selectie wel eens goed bekeken? De enige creatieve speler zit vast wegens sex met minderjarigen (die ijslander)
Calvert-Lewis en Richarlisom voorin, Vd Beek erachter en de rest van het elftal kan zich op het verdedigen gaan focussen.
Het is idd niet bijzonder
Mening: Everton gaat niet degraderen. Er zit weinig vernuftig voetbal in maar ze hebben een aardige voorhoede en ok spelers voor de rest. Die worden pakje beet 14e.toolkist schreef op zondag 30 januari 2022 @ 20:37:
[...]
Met welke spelers gaat Lampard voetballen dan. Heb je de selectie wel eens goed bekeken? De enige creatieve speler zit vast wegens sex met minderjarigen (die ijslander)
[edit]overigens, eer dat Lampard dat voetbal erin heeft zitten is het al einde seizoen. Nee Everton gaat nog ingehaald worden door Newcastle en mag dan heel blij zijn met Watford, Norwich en Burnley die nog onder ze staan. Terwijl Vieira bij Palace nu al een half seizoen lekker aan het bouwen is, ze een stel leuke talentvolle spelers binnen hebben gehaald en nu dus ook al met een idee spelen.
Dat vd Beek of z'n zaakwaarnemer dat nou niet ziet snap ik echt niet..
James Rodriguez, Kean, Bernard, alle 3 vertrokken.Bossie schreef op zondag 30 januari 2022 @ 20:49:
[...]
Behalve Sigurdson en Digne is het vrijwel toch dezelfde selectie als vorig seizoen ?
Calvert-Lewis en Richarlisom voorin, Vd Beek erachter en de rest van het elftal kan zich op het verdedigen gaan focussen.
Het is idd niet bijzonder
Ik denk het dus ook niet, maar alleen dankzij Norwich, Burnley en Watford die nog slechter draaien.Exactor it schreef op zondag 30 januari 2022 @ 20:51:
[...]
Mening: Everton gaat niet degraderen. Er zit weinig vernuftig voetbal in maar ze hebben een aardige voorhoede en ok spelers voor de rest. Die worden pakje beet 14e.
Mijn begrijpend lezen kan een bijspijker cursus gebruiken.toolkist schreef op zondag 30 januari 2022 @ 20:52:
[...]
Ik denk het dus ook niet, maar alleen dankzij Norwich, Burnley en Watford die nog slechter draaien.
Voor de Dembele fans, Barca en PSG nog steeds aan het praten. Kans dat ie in Januari gaat is niet zo groot schijnt. PSG probeert Icardi en Bernat te gebruiken als ruilmiddel.
Ook leuk Wappie Wout Weghorst naar Burnley ? Hoe gaan ze dat met de medische keuring doen of hoeft er niemand meer in quarantaine in de UK ?toolkist schreef op zondag 30 januari 2022 @ 20:52:
[...]
Ik denk het dus ook niet, maar alleen dankzij Norwich, Burnley en Watford die nog slechter draaien.
Die zullen waarschijnlijk voornamelijk praten over het tekengeld en voorcontract mbt overstap in de zomer.loekf2 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 22:17:
Voor de Dembele fans, Barca en PSG nog steeds aan het praten. Kans dat ie in Januari gaat is niet zo groot schijnt. PSG probeert Icardi en Bernat te gebruiken als ruilmiddel.
Hoop vooral dat Dembele nu dat laatste half jaar ook gewoon doorzet bij Barca.
Daar is toch alles juist losgelaten onlangs?loekf2 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 22:19:
[...]
Ook leuk Wappie Wout Weghorst naar Burnley ? Hoe gaan ze dat met de medische keuring doen of hoeft er niemand meer in quarantaine in de UK ?
Ook niet heel raar... Hij moet per se weg, maar kost nog wel ff 20m voor een half jaarloekf2 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 22:17:

Behalve Man Utd volgens de geruchten, ik had het kunnen weten...toolkist schreef op zondag 30 januari 2022 @ 23:31:
[...]
Ook niet heel raar... Hij moet per se weg, maar kost nog wel ff 20m voor een half jaar.. Niemand die dat gaat betalen natuurlijk, hoogstens als ze net als PSG zelf nog wat rotzooi hebben die ze kwijt willen.
Begrijp niet waarom zulke clubs interesse hebben in Dembele.
Heeft nu niet echt veel laten zien bij Barca.
Ja hij is gratis maar zal tekengeld en een leuk salaris willen
Heeft nu niet echt veel laten zien bij Barca.
Ja hij is gratis maar zal tekengeld en een leuk salaris willen
Leuke 1:1 wissel voor Greenwoodtoolkist schreef op maandag 31 januari 2022 @ 09:43:
[...]
Behalve Man Utd volgens de geruchten, ik had het kunnen weten...
Barca kennende zouden ze dat nog doen ook.
Ze zijn nu bezig met Aubameyang, omdat ze nog niet genoeg spitsen hebben.
Naast blessuregevoelig zijn er ook vraagtekens over zijn mentaliteit te plaatsen en mist hij vaak grote kansen. De checklist is afgevinkt. Deze man gaat naar Barca.dutchgio schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:54:
[...]
Ik ben best verbaasd dat Barca weer geld lijkt te hebben voor salaris. Dat was waarom ze Messi moesten laten gaan 5 maanden terug. Aguero en Dembele zijn weliswaar van de loonlijst gevallen maar ze zaten best fors over de budgetcap in mijn herinnering.
https://nos.nl/artikel/24...transfermarkt-hoe-kan-datExactor it schreef op maandag 31 januari 2022 @ 14:21:
[...]
Naast blessuregevoelig zijn er ook vraagtekens over zijn mentaliteit te plaatsen en mist hij vaak grote kansen. De checklist is afgevinkt. Deze man gaat naar Barca.
Ik ben best verbaasd dat Barca weer geld lijkt te hebben voor salaris. Dat was waarom ze Messi moesten laten gaan 5 maanden terug. Aguero en Dembele zijn weliswaar van de loonlijst gevallen maar ze zaten best fors over de budgetcap in mijn herinnering.
Ze hebben weer eens geld geleend.
Dus.. dan ga je als vd Beek naar Everton en halen ze, vlak nadat je getekend hebt, ook Alli voor je plek...
Auba is naar mijn inziens een spits die het beste past bij verdedigende ploegen waarbij zijn snelheid in omschakelmomenten uitgebuit kan worden.dutchgio schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:54:
[...]
Bij Arsenal heeft hij niet slecht gedaan, maar volgens mij waren de verwachtingen wel hoger.
Ben benieuwd hoe deze “counter-spits” het gaat doen bij een ploeg die probeert 90% balbezit te hebben dmv traag risicoloos positie-spel. Wie verzint het
Naast Adama Traore die ook zo lekker gaat in de korte ruimte tegen compacte verdedigingen.Bossie schreef op maandag 31 januari 2022 @ 17:18:
[...]
Auba is naar mijn inziens een spits die het beste past bij verdedigende ploegen waarbij zijn snelheid in omschakelmomenten uitgebuit kan worden.
Bij Arsenal heeft hij niet slecht gedaan, maar volgens mij waren de verwachtingen wel hoger.
Ben benieuwd hoe deze “counter-spits” het gaat doen bij een ploeg die probeert 90% balbezit te hebben dmv traag risicoloos positie-spel. Wie verzint het
Misschien heeft Xavi inmiddels geaccepteerd dat het huidige Barca niet het materiaal heeft om de barca “stijl” te spelen?Exactor it schreef op maandag 31 januari 2022 @ 17:35:
[...]
Naast Adama Traore die ook zo lekker gaat in de korte ruimte tegen compacte verdedigingen.
Dat werkte immers ook prima voor Koeman
Dat zou kunnen. Een alternatief is dat ze maar wat aanrommelen.Bossie schreef op maandag 31 januari 2022 @ 19:11:
[...]
Misschien heeft Xavi inmiddels geaccepteerd dat het huidige Barca niet het materiaal heeft om de barca “stijl” te spelen?
Dat werkte immers ook prima voor Koeman
De verwachtingen waren niet hoger, de prestaties stortte na het nieuwe contract in.Bossie schreef op maandag 31 januari 2022 @ 17:18:
[...]
https://www.espn.nl/video...eBox_highlight_voetbal_NL
Nog iemand de halve finale Afrika Cup gezien? Wat een keeper van Egypte!!
Rotterdam
Ik heb links en rechts wat beelden gezien. Dat was een dusdanig bedenkelijk niveau dat ik het toernooi verder links laat liggen. Toch jammer want er speelden toch een aantal topspelers mee.GS88 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 00:04:
https://www.espn.nl/video...eBox_highlight_voetbal_NL
XXXVI
De kans dat ik een volledige wedstrijd van de Afrika cup ga kijken is ongeveer even groot als de kans dat ik volledige wedstrijd vrouwenvoetbal ga kijken.
Ik trek dat niveau niet ondanks alle enthousiasme van de spelers.
Ik trek dat niveau niet ondanks alle enthousiasme van de spelers.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Wat heerlijk, Schellevis die oooooh zo zeker is dat Milan op geen enkele manier kan gaan scoren tegen Inter... 20 minuutjes later, stand omgebogen van 1-0 naar 1-2
Een van de natste winden over de commentatorentoolkist schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 19:41:
Wat heerlijk, Schellevis die oooooh zo zeker is dat Milan op geen enkele manier kan gaan scoren tegen Inter... 20 minuutjes later, stand omgebogen van 1-0 naar 1-2
Vraag me af wat Noa lang heeft gezegd tegen de scheids. Voor direct rood moet het toch wel iets ergs zijn
Iets met zijn reputatie denk ik, zag er heel licht uit. Maar is gewoon een naar mannetje, heeft alle supporters tegen in België.Deadsy schreef op maandag 7 februari 2022 @ 10:20:
Vraag me af wat Noa lang heeft gezegd tegen de scheids. Voor direct rood moet het toch wel iets ergs zijn
Hoe hij erna zit te schreeuwen "ik heb niiiiiiiks gedaan"Chelseamarre123 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:40:
[...]
Iets met zijn reputatie denk ik, zag er heel licht uit. Maar is gewoon een naar mannetje, heeft alle supporters tegen in België.
Of hij nu iets heeft gedaan of niet, ik denk dat zijn karakter hem echt in de weg gaat staan
Kaart is al kwijtgescholden.Deadsy schreef op maandag 7 februari 2022 @ 17:22:
[...]
Hoe hij erna zit te schreeuwen "ik heb niiiiiiiks gedaan"
Of hij nu iets heeft gedaan of niet, ik denk dat zijn karakter hem echt in de weg gaat staan
Scheids had gezegd dat ie geprobeerd had om z'n kaart af te pakken o.i.d., sloeg iig echt helemaal nergens op? Oftewel die scheids mag wel een wedstrijdje schorsing krijgen als ie zo vooringenomen is tegen Lang.
Nu het hierboven toch over Belgisch voetbal gaat:
wat vinden jullie van Union
vorig seizoen nog 2e klasse, nu koploper! met 10 / 12 punten voor op Antwerp / Club Brugge;
Wel knap hoor.
wat vinden jullie van Union
vorig seizoen nog 2e klasse, nu koploper! met 10 / 12 punten voor op Antwerp / Club Brugge;
Wel knap hoor.
Zit nu Burnley tegen ManU te kijken, maar wel lollig om die Weghorst bezig te zien. Het lijkt hem wel te passen zo.
Zou leuk zijn als ze de weg omhoog vinden in de PL maar dan moeten ze wel aan de bak, er lopen flink wat klunsharken in dat team rond.
Zou leuk zijn als ze de weg omhoog vinden in de PL maar dan moeten ze wel aan de bak, er lopen flink wat klunsharken in dat team rond.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Was NEW/EVE aan het kijken, hopelijk kan Burney het vasthouden. Everton kan nog weleens degraderen, wat een wanbeleid is daar gevoerd, zonde van de club.Gonadan schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 22:31:
Zit nu Burnley tegen ManU te kijken, maar wel lollig om die Weghorst bezig te zien. Het lijkt hem wel te passen zo.
NEW zal er wel in blijven, jammer. Had ze liever in de Championship gezien.
Nou Nou, wat negatiefHollowGamer schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 22:44:
NEW zal er wel in blijven, jammer. Had ze liever in de Championship gezien.
Hoezo jammer, dat is toch een mooie volks club, mooi stadion, elke 2 weken 52.000 man
Stadion en publiek is mooi, maar de eigenaren zijn niet zo aardig.JAN-B schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:15:
[...]
Nou Nou, wat negatief![]()
Hoezo jammer, dat is toch een mooie volks club, mooi stadion, elke 2 weken 52.000 man
Ja, ik heb begrepen dat hij zijn lege flessen nooit heeft ingeleverd bij de AH.dutchgio schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:32:
Iets met een discutabele eigenaar...
Wel blij met de 3 punten > Wolves - Arsenal, 0 - 1, maar weer een rode kaart, 2x geel in 20 seconden tijd !! voor Martinelli, erg dom, hij loopt alleen maar tegenstanders te duwen.
Ik zie voor morgen Chelsea - Arsenal staan; die gaat toch wel niet door
Chelsea is toch met die wereldcup bezig?
Ik zie voor morgen Chelsea - Arsenal staan; die gaat toch wel niet door
Heel knap! Voel een soort leicester aankomenJAN-B schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 13:22:
Nu het hierboven toch over Belgisch voetbal gaat:
wat vinden jullie van Union![]()
Wel knap hoor.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Alleen kan dat playoff systeem daar nog wel eens roet in het eten gooien.
Ja die is uitgesteld, die spelen morgen tegen Palmeiras voor het WK voor clubs.JAN-B schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 12:11:
Wel blij met de 3 punten > Wolves - Arsenal, 0 - 1, maar weer een rode kaart, 2x geel in 20 seconden tijd !! voor Martinelli, erg dom, hij loopt alleen maar tegenstanders te duwen.
Ik zie voor morgen Chelsea - Arsenal staan; die gaat toch wel niet door![]()
Arsenal heeft de meeste PL wedstrijden gewonnen met een man minder op het veld. 33 keer nu. Tweede plek is United met 22 keer.
Ik zie net op instagram dat Sevilla Senesi zou hebben gekocht voor 22,5 miljoen pond. Dunno hoe betrouwbaar de info is.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik moest wel lachen om de boosheid over Martinelli's 2x geel, en de claim dat hij geen waarschuwing had gehad. Dit waren twee overduidelijke, aparte gele kaarten waarvan Martinelli echt wel weet dat ze geel opleveren. Als Xhaka vertrekt, is die rol vast voor Martinelli.JAN-B schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 12:11:
Ik zie voor morgen Chelsea - Arsenal staan; die gaat toch wel niet door![]()
Ach man, zeik niet zoveel.. 3 punten.gambieter schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:25:
[...]
Ik moest wel lachen om de boosheid over Martinelli's 2x geel, en de claim dat hij geen waarschuwing had gehad. Dit waren twee overduidelijke, aparte gele kaarten waarvan Martinelli echt wel weet dat ze geel opleveren. Als Xhaka vertrekt, is die rol vast voor Martinelli.
Maar serieus, Xhaka die weer geel pakt in zijn eerste wedstrijd.

[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 11-02-2022 16:37 ]
Zoals Ruben Neves van Wolves zei "ze vieren deze overwinning alsof ze kampioen zijn geworden"
Toch zou ik graag Neves willen zien als opvolger van Xhaka, die hopelijk vertrekt naar Roma volgend seizoen.gambieter schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 16:44:
[...]
Zoals Ruben Neves van Wolves zei "ze vieren deze overwinning alsof ze kampioen zijn geworden"
FC Porto vs Sporting is voor een topper een schandalige vertoning;
11 gele kaarten
5 rode kaarten (4 na het laatste fluitsignaal)
En ik vernam uit betrouwbare bron dat er van de 105 min op de klok iets meer dan een uur echt gespeeld is.
11 gele kaarten
5 rode kaarten (4 na het laatste fluitsignaal)
En ik vernam uit betrouwbare bron dat er van de 105 min op de klok iets meer dan een uur echt gespeeld is.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
ManU-Southampton 1-1. Ik zie nog steeds niet wat Rangnick nu verbeterd zou hebben? ManU verdiende niets meer dan een punt.
Wat wel opvalt is hoe gefrustreerd de "sterren" rondlopen. Een meter buitenspel, en CR7 en Bruno F die blijven doorzeuren bij de scheidsrechter. Pogba hetzelfde, verdiende gele kaart en zowel Bruno F als Pogba maar zeiken. Jammer dat de scheidsrechter niet gelijk geel trok.
Wat wel opvalt is hoe gefrustreerd de "sterren" rondlopen. Een meter buitenspel, en CR7 en Bruno F die blijven doorzeuren bij de scheidsrechter. Pogba hetzelfde, verdiende gele kaart en zowel Bruno F als Pogba maar zeiken. Jammer dat de scheidsrechter niet gelijk geel trok.
Het lijkt opbouwend wel wat vlotter te lopen allemaal. Nog steeds een middenveld waar je met één pass of passeeractie direct doorheen bent.gambieter schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 15:40:
ManU-Southampton 1-1. Ik zie nog steeds niet wat Rangnick nu verbeterd zou hebben? ManU verdiende niets meer dan een punt.
Rashford blijft maar de verkeerde keuze maken. Bij elke counter vertraagt hij en in opbouw versnelt ie. Als hij moet schieten past ie, en andersom.
Het lijkt eerder verslechterd dan verbeterd, maar mij hoor je niet zeuren.gambieter schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 15:40:
vd Beek ook (weer...) bij Everton bankzitter?
la maar, ik zie hem al
la maar, ik zie hem al
[ Voor 27% gewijzigd door Grindtegel op 12-02-2022 16:25 ]
Hij doet mee, en niet slecht.Grindtegel schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 16:24:
vd Beek ook (weer...) bij Everton bankzitter?
la maar, ik zie hem al
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken