I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik zag nergens 11 minuten extra tijd?Maarten_E schreef op zondag 2 januari 2022 @ 18:25:
11 minuten extra tijd?!
Wat is er in hemelsnaam bij Chelsea-Liverpool aan de hand?
Tomorrow is not today!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mooie pot
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 02-01-2022 18:37 ]
Nee, die website die jij gebruikt geeft het verkeerd aan. Die +16 komt nergens terug en het is nu nog niet eens de 61e minuut waarin we zitten.Maarten_E schreef op zondag 2 januari 2022 @ 18:31:
[...]
[Afbeelding]
Is die '16 dan gewoon de 16e minuut van de tweede helft? (dus de 61e minuut totaal)
Beetje onhandige manier om de speeltijd aan te geven dan.
Misschien dus een typefoutje ofzo
Tomorrow is not today!
Die gast lag op de grond en deed niks. En al zou ie wel vasthouden dan mag je die schoppende beweging nog niet maken.HollowGamer schreef op zondag 2 januari 2022 @ 18:21:
[...]
Dat was wel begrijpelijk, die gozer hield zijn been vast.
Dat viel echt wel mee, hij maakte zich los en in mijn ogen ging die andere irritant lopen doen door hem vast te houden. Het was een van de juiste beslissingen.toolkist schreef op zondag 2 januari 2022 @ 19:25:
[...]
Die gast lag op de grond en deed niks. En al zou ie wel vasthouden dan mag je die schoppende beweging nog niet maken.
Is te vergelijken met Barcelona, beiden teams draaien gewoon compleet niet. De spelers met de individuele kwaliteiten laten ook liggen, tja dan moet heb op geluk aankomen.gambieter schreef op maandag 3 januari 2022 @ 20:36:
Rangnick heeft het ManU lek nog niet boven. Net verdiend thuis me 0-1 verloren van Wolves, een team dat ook niet veel scoort. ManU raakte 1x de lat + 1 buitenspelgoal (overduidelijk), maar op alle statistieken slechter dan Wolves.
Maar inderdaad Wolves terecht gewonnen
Van de Beek weer niet gespeeld, maar kennelijk mag ie toch niet weg deze winter.gambieter schreef op maandag 3 januari 2022 @ 20:36:
Rangnick heeft het ManU lek nog niet boven. Net verdiend thuis me 0-1 verloren van Wolves, een team dat ook niet veel scoort. ManU raakte 1x de lat + 1 buitenspelgoal (overduidelijk), maar op alle statistieken slechter dan Wolves.
Niet gezien, maar met de verdediging van United ga je het 3 ronaldo’s ook niet redden.Envy Jeff schreef op maandag 3 januari 2022 @ 20:51:
[...]
Is te vergelijken met Barcelona, beiden teams draaien gewoon compleet niet. De spelers met de individuele kwaliteiten laten ook liggen, tja dan moet heb op geluk aankomen.
Maar inderdaad Wolves terecht gewonnen.
Zonder de Gea hadden nog 5 plaatsen lager gestaan, word tijd dat iemand daar eens een gebalanceerd elftel heenzet.
Het bizarre is dat het ook opeens zomaar weer kan gaan draaien daar zoals vorig seizoen na de afgang tegen spurs.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Omdat ze in Engeland gewoon blijven doorspelen met 50k man publiek en selecties die gehalveerd zijn door corona. Er zal vast een punt komen dat vd Beek nodig is omdat de rest ziek is. Als je ziet wat voor een teams zo af en toe op het veld staan deze dagenExocet schreef op maandag 3 januari 2022 @ 21:28:
[...]
Van de Beek weer niet gespeeld, maar kennelijk mag ie toch niet weg deze winter.

Overigens idem voor bijvoorbeeld een Barca.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Tja anders zit de bank niet helemaal vol tijdens de wedstrijd. Zsm wegwezen daar als ik hem was.Exocet schreef op maandag 3 januari 2022 @ 21:28:
[...]
Van de Beek weer niet gespeeld, maar kennelijk mag ie toch niet weg deze winter.
Mentaliteit is daar gewoon een groot probleem. Zowat elke speler heeft wel wat aan gezeik gehad, wordt tijd voor de grote schoonmaak. De Gea, Varane, Greenwood houden en de rest allemaal verkopen, dus inclusief Bruno Fernandez etc. Die valt nu ook gewoon vies tegen nu ie geen 15-20 penalties per seizoen meer mag nemen.Bossie schreef op maandag 3 januari 2022 @ 22:44:
[...]
Niet gezien, maar met de verdediging van United ga je het 3 ronaldo’s ook niet redden.
Zonder de Gea hadden nog 5 plaatsen lager gestaan, word tijd dat iemand daar eens een gebalanceerd elftel heenzet.
Het bizarre is dat het ook opeens zomaar weer kan gaan draaien daar zoals vorig seizoen na de afgang tegen spurs.
haha nee.Maarten_E schreef op zondag 9 januari 2022 @ 10:25:
Hadden we ooit gedacht dat Luuk de Jong zou scoren uit een pass van Dani Alves?
Maar wat speelt dat Barca toch verschrikkelijk "voetbal". VOrige week ook al. Ze beginnen echt op Getafe te lijken; ballen wegtikken, huilen, vallen, tijd rekken.
Dat doen ze al jaren en jaren, zelfs toen Xavi en Iniesta nog speelden.Megupe schreef op zondag 9 januari 2022 @ 11:28:
[...]
haha nee.
Maar wat speelt dat Barca toch verschrikkelijk "voetbal". VOrige week ook al. Ze beginnen echt op Getafe te lijken; ballen wegtikken, huilen, vallen, tijd rekken.
en ook nog in dezelfde minuut
oh, wacht even, op een andere pagina staat 5 - 1, dat zal wel de juiste stand wezen, toch?? (net gelezen op FCUpdate)
Weet nog niet of ik het ga uitkijken, al dat overdreven vallen en wedstrijd in de zandbak.. dan liever de EPL Cup.
Echt een verschrikking Barca en real met hun toneelspel en inderdaad die zandbak.HollowGamer schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 20:04:
FCB - RMA is nu op ZS.
Weet nog niet of ik het ga uitkijken, al dat overdreven vallen en wedstrijd in de zandbak.. dan liever de EPL Cup.
El Classico is niet meer hetzelfde zonder Ronaldo en Messi en al helemaal niet meer met een Barcelona in verval.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Beetje Luuky maar whatever
Hij is bij vlagen erg goed maar veel te onbetrouwbaar qua kaarten. Al zijn kaarten zijn voor domme overtredingen volgens mij. Ik kan me niet herinneren dat ik hem een nuttige gele kaart zag pakken.Vos schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:10:
Neem eens afscheid van Xhaka! Die man verneukt zijn ploeg zo vaak!
Omdat hij simpelweg te traag is, ze hadden hem naar Roma moeten laten gaan.Exactor it schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:24:
[...]
Hij is bij vlagen erg goed maar veel te onbetrouwbaar qua kaarten. Al zijn kaarten zijn voor domme overtredingen volgens mij. Ik kan me niet herinneren dat ik hem een nuttige gele kaart zag pakken.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Granit Ratelband.Vos schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:10:
:fill(white):strip_exif()/f/image/5QfbFoyueDyyu8wNsrnDkObM.png?f=user_large)
Net zo nuttig en irritant...
Hè dacht ik?!
Maar zo heet die speler natuurlijk.... Corona..
Jesus Corona zelfs.Harribo schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 15:23:
Sevilla verwelkomt Corona met open armen
Hè dacht ik?!
Tja, hij kan er natuurlijk niet veel aan doen.Harribo schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 15:23:
Sevilla verwelkomt Corona met open armen
Hè dacht ik?!
Je vergeet te melden dat 0 - 0 (uit) tegen Liverpool eigenlijk best goed is, zeker als je 1 uur met 10 man speeltVos schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:10:
En Spurs - Arsenal gaat (waarschijnlijk) niet door
En Man. City wordt (waarschijnlijk) kampioen, 1 - 0 gewonnen van Chelsea.
Vandaag van Norwich City verloren, 2-0 achter na 20 minuten en ondanks een zeer fraaie omhaal goal van Richarlison 2-1 verloren van de hekkesluiter.
De laatste 13 PL resultaten van Everton:
𝗗 𝗟 𝗟 𝗟 𝗗 𝗟 𝗟 𝗟 𝗪 𝗟 𝗗 𝗟 𝗟
1 winst, 3 gelijk en 9 verloren...
Wees blij dat het niet doorgaat, we missen zoveel spelers.JAN-B schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 17:45:
[...]
Je vergeet te melden dat 0 - 0 (uit) tegen Liverpool eigenlijk best goed is, zeker als je 1 uur met 10 man speelt![]()
En Spurs - Arsenal gaat (waarschijnlijk) niet door
Als Liverpool dat mag, dan mogen wij dat ook.
De minuten waarin Donny van de Beek dit seizoen is ingevallen in de Premier League: 84, 80, 46, 89, 89, 86, 88, 89. Frank de Boer zou waarschijnlijk benoemen dat hij gewoon acht wedstrijden heeft meegedaan. pic.twitter.com/css97UBln9
— Minne Groenstege (@MinneG) 15 januari 2022
Als ik de meningen van de United supporters peil, is vd Beek gewoon een overbetaalde middelmatige speler uit Nederland. Overmars mag echt z’n handen dik knijpen dat ie daar dik 40 miljoen voor ving. Ik snap nog steeds niet het idee van die transfer daar in Manchester. Net als trouwens Sancho, als ik die jeugdspeler vanavond zag.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Als United supporter: Van de Beek is een prima speler maar past totaal niet in de selectie danwel bij de speelstijl van United. Ik zou willen dat dat wel zo was want dan zou United beter spelen.loekf2 schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 22:01:
[...]
Als ik de meningen van de United supporters peil, is vd Beek gewoon een overbetaalde middelmatige speler uit Nederland. Overmars mag echt z’n handen dik knijpen dat ie daar dik 40 miljoen voor ving. Ik snap nog steeds niet het idee van die transfer daar in Manchester. Net als trouwens Sancho, als ik die jeugdspeler vanavond zag.
Hij heeft overigens geen goede kans gekregen tot nu toe. Met kans bedoel ik dan dat hij meerdere potten mocht spelen om te laten zien wat hij kan en zodat teamgenoten aan zijn slimme loopacties en passes kunnen wennen. Maar goed, ik heb liever Bruno daar lopen dan VdB.
Hebben ze niet goed gekeken naar de Champions League wedstrijden tegen topploegen waar hij altijd leverde. Hij past gewoon niet bij hun speelstijl, hij wil snel spelen en 1 keer raken en de meeste medespelers wandelen vervolgens met de bal.loekf2 schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 22:01:
[...]
Het is precies dit. United speelt bijna niet met snelle combinaties. Wat enorm raar is verder want ze hebben er wel de spelers voor. Ze hangen nu ergens tussen een counterploeg en een balbezit ploeg in. Wat totaal niet werkt.Exocet schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 22:18:
[...]
Hebben ze niet goed gekeken naar de Champions League wedstrijden tegen topploegen waar hij altijd leverde. Hij past gewoon niet bij hun speelstijl, hij wil snel spelen en 1 keer raken en de meeste medespelers wandelen vervolgens met de bal.
Ach VDB is gewoon te matig voor de Engelse top. Wie zou je er dan uithalen voor hem.Exocet schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 22:18:
[...]
Hebben ze niet goed gekeken naar de Champions League wedstrijden tegen topploegen waar hij altijd leverde. Hij past gewoon niet bij hun speelstijl, hij wil snel spelen en 1 keer raken en de meeste medespelers wandelen vervolgens met de bal.
Matic en Fred. En McTominay.Chelseamarre123 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 00:11:
[...]
Ach VDB is gewoon te matig voor de Engelse top. Wie zou je er dan uithalen voor hem.
Laat Bruno Fernandez eens een keer vanaf rechts komen zoals Mata vroeger deed, combinerend met (jaja) vd Beek of Wan Bissaka die meer dan genoeg loopvermogen heeft om een wedstrijd lang langs de lijn op te komen. Maar dit Man Utd en combinatie voetbal? Kansloos.
Heerlijk weer die hypocrite outrage op social media en onder veel pundits. Tottenham had een mini winterstop, Liverpool kon zonder probleem een wedstrijd laten uitstellen, maar als Arsenal het doet struikelt men erover.HollowGamer schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 20:17:
[...]
Wees blij dat het niet doorgaat, we missen zoveel spelers.
Als Liverpool dat mag, dan mogen wij dat ook.
Ze hebben wel humor bij United:Chelseamarre123 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 00:11:
[...]
Ach VDB is gewoon te matig voor de Engelse top. Wie zou je er dan uithalen voor hem.
A half-century of United appearances for @Donny_Beek6 on Saturday 🔴#MUFC | #AVLMUN pic.twitter.com/Pg8rTq1WJS
— Manchester United (@ManUtd) 16 januari 2022
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
het probleem met AWB is dat hij goed kan tackelen maar niet kan aanvallen. Hij is te beperkt om als aanvallende back te spelen, zijn positionering is ook discutabel maar dat valt wat minder op doordat hij het via zijn tackles toch nog vaak kan oplossen.toolkist schreef op zondag 16 januari 2022 @ 00:49:
[...]
Wan Bissaka die meer dan genoeg loopvermogen heeft om een wedstrijd lang langs de lijn op te komen.
Zijn concurrent Dalot is weer het tegenovergestelde. Die kan aanvallen maar niet verdedigen en ook Dalot is slecht wat betreft de positionering.
Gister kwam alle dreiging van Aston Villa vanaf rechts, waar Dalot dus speelt. Als AWB daar had gespeeld was het denk ik niet veel beter geweest.
Zo'n hekel aan dat City... Puur vanwege hun kapitalisme...JAN-B schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 17:45:
[...]
Trouwens Corona had gelijk een leuke welkomstwedstrijd las ik.
Begin je ook ergens je eerste wedstrijd...
[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 16-01-2022 11:04 ]
@Exactor it Weet jij - of iemand anders - waarom Ronaldo niet speelde
GeblesseerdJAN-B schreef op zondag 16 januari 2022 @ 12:17:
[...]
@Exactor it Weet jij - of iemand anders - waarom Ronaldo niet speeldehij stond ook niet bij de invallers.
Chelsea is alleen niks beter wat dat betreft.Harribo schreef op zondag 16 januari 2022 @ 11:03:
[...]
Zo'n hekel aan dat City... Puur vanwege hun kapitalisme...
Trouwens Corona had gelijk een leuke welkomstwedstrijd las ik.
Begin je ook ergens je eerste wedstrijd...
A half-century of United appearances for @Donny_Beek6 on Saturday 🔴#MUFC | #AVLMUN pic.twitter.com/Pg8rTq1WJS
— Manchester United (@ManUtd) 16 januari 2022
Treurig zeg...Exocet schreef op zondag 16 januari 2022 @ 15:21:
Dit is niet echt tactisch van Manchester United, de reacties zijn redelijk eensgezind
[Embed]
En Rafa Benitez ontslagen door Evertongambieter schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 18:16:
Ik vermoed dat Benitez het einde van het seizoen niet haalt bij Everton. Was al niet geliefd vanwege zijn Liverpool verleden, en als de prestaties tegenvallen.
[ Voor 60% gewijzigd door gambieter op 16-01-2022 16:28 ]
Het rommelde al vanaf het begin.Exactor it schreef op zondag 16 januari 2022 @ 16:36:
Dat doen ze wel snel zeg.
Wel consistent, ook buiten de lijnen tactisch ondermaats.Exocet schreef op zondag 16 januari 2022 @ 15:21:
Dit is niet echt tactisch van Manchester United, de reacties zijn redelijk eensgezind
[Embed]
Klinkt als een socialmedia bedrijf wat het account runt en wat statistieken bijhoudt maar verder niet weet waar het over gaat...
Ja, rare situatie. Beetje dwaas van de eigenaren om niet te begrijpen dat de fans van Everton niet zitten te wachten op een oud manager van Liverpool.
Probleem was meer dat Brands totaal niet presteerde. James Rodriguez etc vorig seizoen waren echt niet zijn successen, dat kwam puur door Ancelotti. Verder heeft ie echt bijster weinig fatsoenlijke spelers gehaald de laatste twee seizoenenExactor it schreef op zondag 16 januari 2022 @ 18:45:
[...]
Ja, rare situatie. Beetje dwaas van de eigenaren om niet te begrijpen dat de fans van Everton niet zitten te wachten op een oud manager van Liverpool.
Ik snap niet wat je zegt. Benitez is in juni '21 bij Everton gekomen.toolkist schreef op zondag 16 januari 2022 @ 23:48:
[...]
Probleem was meer dat Brands totaal niet presteerde. James Rodriguez etc vorig seizoen waren echt niet zijn successen, dat kwam puur door Ancelotti. Verder heeft ie echt bijster weinig fatsoenlijke spelers gehaald de laatste twee seizoenen
Marcel Brands was technisch directeur bij Everton. Begin December vertrokken.Exactor it schreef op maandag 17 januari 2022 @ 00:04:
[...]
Ik snap niet wat je zegt. Benitez is in juni '21 bij Everton gekomen.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
https://www.reddit.com/r/...aka_yellow_card_vs_leeds/
De naam Xhaka gaat rond en velen roepen voor zijn ontslag (als het zo is), maar wat als het iemand is die we hoog hebben zitten?
[ Voor 22% gewijzigd door HollowGamer op 19-01-2022 21:26 ]
Jammer dat ZS de andere niet op kanaal 14 uitzend, het is een leuke wedstrijd.Hackus schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 21:25:
Brentford gaat goed van start thuis, tegen ManUn. Kijken hoe lang ze dit volhouden
Die komt dus niet meer naar Ajax?toolkist schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 22:25:
Bergwijn die binnen 3 seconden twee keer geel had moeten krijgen schwalbe, speler duwen) scoort vlak daarna in de extra extra tijd de gelijkmaker en nu zelfs de winnende... Lekker dan scheids
Tottenham zal hem wel niet meer kwijt willen
Hopelijk niet nee. Spurs zouden 25m willen en hij een heel dik salaris.Exocet schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 22:28:
[...]
Die komt dus niet meer naar Ajax?
Tottenham zal hem wel niet meer kwijt willen
Waar die extra extra tijd overigens vandaan kwam? 2min extra extra tijd terwijl er 10sec voor tijd gescoord werd?
Leicester hard genaaid
Ajax wil graag strijden in de CL. Dan zijn dit niet zo heel erg gekke bedragen voor spelers, zeker niet uit de Premier League.toolkist schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 22:30:
[...]
Hopelijk niet nee. Spurs zouden 25m willen en hij een heel dik salaris.
Noem maar eens een alternatief van hetzelfde niveau en dan een stuk goedkoper. Zo makkelijk is dat dus niet. Gakpo misschien maar dat zal Psv nooit doen.
Haller kostte 22 miljoen en hij schopt ze er tot nu toe mooi in in de CL. Dat levert ook weer miljoenen op.
Andere aankoop uit de PL is Tadic. Nu onmisbaar
Edit :beetje offtopic, dit is iets voor binnenland voetbal topic
[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 20-01-2022 12:24 ]
Brentford speelde erg goed in de eerste helft. Super direct met veel energie. De Gea was alleen in topvorm, zelfs voor zijn doen.Hackus schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 21:25:
Brentford gaat goed van start thuis, tegen ManUn. Kijken hoe lang ze dit volhouden
Tweede helft kwam United wel goed uit de startblokken en tot de 1-3 waren ze erg comfortabel daardoor.
Scotty en Fred mogen van Rangnick een stuk meer naar voren dna van Solskjaer. Dat viel positief op gisteren.
Het doelpunt viel meteen van de aftrap, dus begrijp wel dat ze erover zaten.toolkist schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 22:30:
[...]
Hopelijk niet nee. Spurs zouden 25m willen en hij een heel dik salaris.
Waar die extra extra tijd overigens vandaan kwam? 2min extra extra tijd terwijl er 10sec voor tijd gescoord werd?
Leicester hard genaaid
Gewoon stom van LEI, die hadden gewoon moeten verdedigen.
Ik vind beide overigens (Scot/Fred) voetballers zonder enige smaak, een beetje als 'onze' Xhaka.Exactor it schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:29:
[...]
Brentford speelde erg goed in de eerste helft. Super direct met veel energie. De Gea was alleen in topvorm, zelfs voor zijn doen.
Tweede helft kwam United wel goed uit de startblokken en tot de 1-3 waren ze erg comfortabel daardoor.
Scotty en Fred mogen van Rangnick een stuk meer naar voren dna van Solskjaer. Dat viel positief op gisteren.
Kluivert kost de helft en past denk ik nog veel beter in de speelstijl, om maar een naam te noemen.Harribo schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:20:
[...]
Ajax wil graag strijden in de CL. Dan zijn dit niet zo heel erg gekke bedragen voor spelers, zeker niet uit de Premier League.
Noem maar eens een alternatief van hetzelfde niveau en dan een stuk goedkoper. Zo makkelijk is dat dus niet. Gakpo misschien maar dat zal Psv nooit doen.
Haller kostte 22 miljoen en hij schopt ze er tot nu toe mooi in in de CL. Dat levert ook weer miljoenen op.
Andere aankoop uit de PL is Tadic. Nu onmisbaar
Edit :beetje offtopic, dit is iets voor binnenland voetbal topic
Dat zijn inderdaad geen van beiden spelers die je nodig hebt als je om het kampioenschap mee wil doen.HollowGamer schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:30:
[...]
Ik vind beide overigens (Scot/Fred) voetballers zonder enige smaak, een beetje als 'onze' Xhaka.
Ja, als 15 en 16e man ofzo maar meer niet.
Het helpt niet dat ze uit positie spelen. Scotty was een spits in de jeugd en sinds dat hij prof werd middenvelder. Zijn aanvallende kwaliteiten zijn een stuk hoger dan zijn verdedigende... Voor Fred geldt dat zijn passing slecht is over meer dan 10 meter maar dat hij best ok is als hij wat risico mag nemen. Ze krijgen bergen kritiek terwijl ze met z'n tweeën het werk van de centrale verdedigers, backs en Bruno mogen opknappen. Het hele systeem van United klopt niet en veel vingers wijzen enkel naar McFred als boosdoener.HollowGamer schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:30:
[...]
Ik vind beide overigens (Scot/Fred) voetballers zonder enige smaak, een beetje als 'onze' Xhaka.
De individuele kwaliteit van geen enkele van de spelers is de oorzaak van het niet lopen van de ploeg. Het is echt een systeem en mentaliteitsprobleem.
Jammer ja dat ze het niet door konden trekken. De Gea was inderdaad goed in vorm, en baalde als een stekker van de 1-3. Had eerst gedacht dat ie wat met zijn lies had, maar viel gelukkig mee.Exactor it schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:29:
[...]
Brentford speelde erg goed in de eerste helft. Super direct met veel energie. De Gea was alleen in topvorm, zelfs voor zijn doen.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Leuk stuk op de BBC Sport website over Steaua Boekarest, de EC1 winnaar van 1986. Overgenomen in 2003 door een excentrieke rijkaard, maar in 2017 is die overname illegaal verklaard en heet de club in de hoogste divisie nu FCSB, en begon de "echte" club (eigenaar: Ministerie van Defensie) in de laagste divisie en is gaan klimmen tot de tweede divisie.
[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 20-01-2022 16:28 ]
Ik vond er niks jammers aan.Hackus schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 15:12:
[...]
Jammer ja dat ze het niet door konden trekken. De Gea was inderdaad goed in vorm, en baalde als een stekker van de 1-3. Had eerst gedacht dat ie wat met zijn lies had, maar viel gelukkig mee.
Ik had het leuk gevonden als Brentford snel op 2-0 voor kwam.Exactor it schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 17:29:
[...]
Ik vond er niks jammers aan.Brentford is wel een leuke ploeg, hopelijk overleven ze dit seizoen!
The state of play with Ousmane Dembélé pic.twitter.com/mmIG5zeCQx
— FC Barcelona (@FCBarcelona) 20 januari 2022
Dembele is dus gecancelled door Barcelona. Hij wil blijven zegt ie, maar onderhandelen ho maar. Dus zit vanaf nu niet meer in de selectie. Is ook niet mee gereisd met de selectie voor de wedstrijd van vanavond. Barca wil het lieftst dat ie wiebert voor het eind van de maand. De meneer op camera is trouwens Mateu Alemany, de directeur.
Dembele heeft gereageerd op z'n Instagram trouwens:
https://www.reddit.com/r/...on_his_contact_situation/
ligt allemaal aan z'n manager.
Gelukkig is Mahrez sportief en knalt ie em op de paal
Die gaat lekker een half jaar niks doen en dan een enorme tekenpremie vangen, en nog terecht ook. Achterlijk gedrag van Barcelona, lijkt wel totale paniek daar...loekf2 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 18:02:
Nog niet gepost hier zag ik:
[Embed]
Dembele is dus gecancelled door Barcelona. Hij wil blijven zegt ie, maar onderhandelen ho maar. Dus zit vanaf nu niet meer in de selectie. Is ook niet mee gereisd met de selectie voor de wedstrijd van vanavond. Barca wil het lieftst dat ie wiebert voor het eind van de maand. De meneer op camera is trouwens Mateu Alemany, de directeur.
Dembele heeft gereageerd op z'n Instagram trouwens:
https://www.reddit.com/r/...on_his_contact_situation/
ligt allemaal aan z'n manager.
Vraag is natuurlijk welke club gaat deze narcist voor een dik salaris en tekengeld + geld voor z'n zaakwaarnemer een contract aanbieden. En nog vaak geblesseerd ook.toolkist schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 18:20:
[...]
Die gaat lekker een half jaar niks doen en dan een enorme tekenpremie vangen, en nog terecht ook. Achterlijk gedrag van Barcelona, lijkt wel totale paniek daar...
Dat ze ooit 140 miljoen voor deze speler betaalden is natuurlijk van de zotten.
Utd, PSG, Newcastle, Liverpool, zijn er genoeg...loekf2 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 18:36:
[...]
Vraag is natuurlijk welke club gaat deze narcist voor een dik salaris en tekengeld + geld voor z'n zaakwaarnemer een contract aanbieden. En nog vaak geblesseerd ook.
Dat ze ooit 140 miljoen voor deze speler betaalden is natuurlijk van de zotten.
Malen 3 geweldige assists. Fijne speler en supersnel!
Volgens mij ontploft Old Trafford altijd als de winnende goal in blessuretijd valt. Heeft weinig met de stand op de ranglijst van doen.chim0 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 18:02:
United viert de 0 - 1 tegen West Ham in de laatste minuut alsof ze de CL hebben gewonnen. Dat stadion ontploft werkelijk. Kan je nagaan hoe ver die club is afgezakt en hoeveel frustratie er zit. Normaal gesproken is West Ham thuis een formaliteit. Vreselijk ook om naar Ronaldo te kijken. Sjokt een beetje rond als een bejaarde balletje links/rechts. Hij moet gewoon stoppen.
Nu onderschat je West Ham wel heel erg. Stonden gewoon 1 plek boven United en doen mee voor top 4.chim0 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 18:02:
United viert de 0 - 1 tegen West Ham in de laatste minuut alsof ze de CL hebben gewonnen. Dat stadion ontploft werkelijk. Kan je nagaan hoe ver die club is afgezakt en hoeveel frustratie er zit. Normaal gesproken is West Ham thuis een formaliteit. Vreselijk ook om naar Ronaldo te kijken. Sjokt een beetje rond als een bejaarde balletje links/rechts. Hij moet gewoon stoppen.
Wonnen dit seizoen ook van Chelsea, Liverpool en Spurs.
En Declan Rice, wat een beest is dat op het middenveld.
Beetje hard, vind je niet? WH staat er gewoon goed voor, in dit tempo gaan ze ons (Arsenal) er ook gewoon uit de top 7 gooien.chim0 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 18:02:
Dus gelijk spelen tegen WH, is nog niet eens zo slecht.
Idd, dat ze alsnog winnen na een moeilijke wedstrijd door een goal in de 93e minuut mag toch gevierd worden ?HollowGamer schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 22:12:
[...]
Beetje hard, vind je niet? WH staat er gewoon goed voor, in dit tempo gaan ze ons (Arsenal) er ook gewoon uit de top 7 gooien.
En ook na zeer aanvallende wissels. Vanaf de 80e minuut stonden Ronaldo, Rashford, Cavani, Martial en Bruno op het veld. Het middenveld bestond uit McTominay (nou ja, Bruno zakte bij balbezit om de bal op te pikken). Dit was nou precies wat alle United fans schreeuwden onder Ole.Bossie schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 23:48:
[...]
Idd, dat ze alsnog winnen na een moeilijke wedstrijd door een goal in de 93e minuut mag toch gevierd worden ?
Mooiste pot van het seizoen voor United.
Idd, maar ik snap wel dat Ole en nu ook Rangnick steeds twee verdedigende middenvelders opstellen, de verdediging blijft gewoon zwak.Exactor it schreef op zondag 23 januari 2022 @ 00:00:
[...]
En ook na zeer aanvallende wissels. Vanaf de 80e minuut stonden Ronaldo, Rashford, Cavani, Martial en Bruno op het veld. Het middenveld bestond uit McTominay (nou ja, Bruno zakte bij balbezit om de bal op te pikken). Dit was nou precies wat alle United fans schreeuwden onder Ole.
Leuk dat je Varane haalt, maar elke tegenstander met snelheid blijft toch Maguire opzoeken.
Oef dan ligt de grens wil heel laagExactor it schreef op zondag 23 januari 2022 @ 00:00:
[...]
En ook na zeer aanvallende wissels. Vanaf de 80e minuut stonden Ronaldo, Rashford, Cavani, Martial en Bruno op het veld. Het middenveld bestond uit McTominay (nou ja, Bruno zakte bij balbezit om de bal op te pikken). Dit was nou precies wat alle United fans schreeuwden onder Ole.
Kijk waar Man Utd vandaan komt en je kunt @chim0 alleen maar gelijk geven. Tijdens Fergusson zou men zich dood geschaamd dat het maar 1-0 werd tegen West Ham.HollowGamer schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 22:12:
[...]
Beetje hard, vind je niet? WH staat er gewoon goed voor, in dit tempo gaan ze ons (Arsenal) er ook gewoon uit de top 7 gooien.
Ferguson heeft 7 keer van West Ham United verloren in de competitie en 10 keer gewonnen met één doelpunt verschil. Ik kan me geen schaamte hierover herinneren.toolkist schreef op zondag 23 januari 2022 @ 14:11:
[...]
Kijk waar Man Utd vandaan komt en je kunt @chim0 alleen maar gelijk geven. Tijdens Fergusson zou men zich dood geschaamd dat het maar 1-0 werd tegen West Ham.
Die tijden kun je niet meer vergelijken, snap niet dat men dat nog doet tegenwoordig.toolkist schreef op zondag 23 januari 2022 @ 14:11:
[...]
Kijk waar Man Utd vandaan komt en je kunt @chim0 alleen maar gelijk geven. Tijdens Fergusson zou men zich dood geschaamd dat het maar 1-0 werd tegen West Ham.
Geld is er tegenwoordig zelfs bij non-top 10 clubs, een WH kon vroeger geen toppers kopen, tegenwoordig wel. Het is geen Eredivisie waar maar 3 top teams zijn.
PS. GOYG!
[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 23-01-2022 15:03 ]
Tevez en Mascherano vergetenHollowGamer schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:03:
[...]
Die tijden kun je niet meer vergelijken, snap niet dat men dat nog doet tegenwoordig.
Geld is er tegenwoordig zelfs bij non-top 10 clubs, een WH kon vroeger geen toppers kopen, tegenwoordig wel. Het is geen Eredivisie waar maar 3 top teams zijn.
PS. GOYG!
Dan nog kan Man Utd de echte top financieel makkelijk betalen en West Ham niet. Maar ja, Man Utd en beleid. Even veel uitgegeven als City de laatste jaren en kijk wat een verschil...HollowGamer schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:03:
[...]
Die tijden kun je niet meer vergelijken, snap niet dat men dat nog doet tegenwoordig.
PS. GOYG!
True, maar die waren beide over de top heen en wilde ook in Engeland blijven.
Het verschil is wel dat City oneindig veel geld heeft. Die kopen gewoon een LB van 50 miljoen voor op de bank.toolkist schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:17:
[...]
Dan nog kan Man Utd de echte top financieel makkelijk betalen en West Ham niet. Maar ja, Man Utd en beleid. Even veel uitgegeven als City de laatste jaren en kijk wat een verschil...
Er is geen verschil. Utd verdient z'n geld anders maar heeft even veel uitgegeven als City de laatste xx jaren.HollowGamer schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:27:
[...]
[...]
Het verschil is wel dat City oneindig veel geld heeft. Die kopen gewoon een LB van 50 miljoen voor op de bank.
Edit: de afgelopen 10 jaar: https://www.transfermarkt...sse=&w_s=&leihe=&intern=0
[ Voor 18% gewijzigd door toolkist op 23-01-2022 15:53 ]
Het was andersom West Ham haalde ze juist naar Engeland. Daarna ging Tevez naar United en Mascherano naar Liverpool.HollowGamer schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:27:
[...]
[...]
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken