Toon posts:

[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 49 50 51 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Montaner
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 09:25
Ron “de as“ Beton

[Voor 4% gewijzigd door Montaner op 14-09-2021 23:06]

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19:18
Snowdog schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 23:04:
[...]

Hij doet het tot dusverre prima daar? Hij heeft vandaag geen kans gehad? Wat verwacht je van hem, dat hij er persoonlijk 4 inschiet zonder dat hij een kans krijgt? Waarom moet het hier weer over Memphis gaan?
Omdat Memphis speelde? En hij de beste aanvaller is die ze hebben.
Dat hij vandaag geen aanvoer had is de schuld van Koeman, omdat zoals ik al aangaf hij tactisch vrij zwak is.

En ja hij doet het prima in de competitie in de potjes tegen de mindere ploegen.
Maar tegen ploegen van het niveau Bayern komt hij tekort.
En de tactiek van Koeman helpt daar niet bij

Of gaan we nu weer eens een lange discussie hebben waar je continu aangeeft dat men niet negatief over Memphis mag zijn na een slechte pot?

• Snowdog
  • Registratie: maart 2001
  • Nu online
Deadsy schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 23:14:
[...]

Omdat Memphis speelde? En hij de beste aanvaller is die ze hebben.
Dat hij vandaag geen aanvoer had is de schuld van Koeman, omdat zoals ik al aangaf hij tactisch vrij zwak is.

En ja hij doet het prima in de competitie in de potjes tegen de mindere ploegen.
Maar tegen ploegen van het niveau Bayern komt hij tekort.
En de tactiek van Koeman helpt daar niet bij

Of gaan we nu weer eens een lange discussie hebben waar je continu aangeeft dat men niet negatief over Memphis mag zijn na een slechte pot?
Nee, maar als je gewoon tekort komt tegen een ploeg als Bayern, dan creëer je ook gewoon geen kansen. Dan kan je Messi en Ronaldo in de aanval hebben staan, maar dan krijg je alsnog geen kansen of goals. Ik zie niet in wat Memphis hiermee te maken heeft. Het zat er vanavond voor Barca gewoon niet in.

Het is niet alsof Lewandowski vanavond zo geweldig speelde, maar hij tikt wel 2 rebounds in de goal, dus ja, die doet het fantastisch. Ik zie gewoon niet in hoe je na deze wedstrijd weer Memphis kan afbranden, want ja, hij deed niet altijd veel met de ballen die hij kreeg maar dat waren er ook niet bijzonder veel. Dat zouden andere spitsen van wereldklasse niet veel beter doen.

Ik zie het punt niet zo.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 10:27

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Ik persoonlijk vind de staat van Barcelona genieten. Pure karma voor jarenlang boven je stand leven. Real had een paar jaar geleden al ingezien dat dit onhoudbaar zou zijn en die hebben de dans nog enigszins ontsprongen.

"Oooh Jeroen!"

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18:33
Memphis speelde helemaal niet slecht vond ik. Maar als hij geen aanvoer krijgt en zelf de ballen moet gaan halen met een trage Luuk in de spits, tegen een Bayern wat daar goed en snel staat te verdedigen met minstens 6 man, dan is dit ook voor een Messi oid niet te doen.

Ze misten tegen Bayern sowieso een paar snelle aanvallers. Hoop dat Ansu Fati binnenkort weer mee kan doen en fit blijft. Nog zo 1 erbij en het wordt vast beter.

Luuk is zeer beperkt en speelde gisteren ook nog slecht. Want oa kop duels won hij zelden wat je toch wel wat mag verwachten van hem.
Denk dat een Braithwaite nu beter is

[Voor 38% gewijzigd door Harribo op 15-09-2021 09:42]

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 09:29
JeroenNietDoen schreef op woensdag 15 september 2021 @ 06:21:
Ik persoonlijk vind de staat van Barcelona genieten. Pure karma voor jarenlang boven je stand leven. Real had een paar jaar geleden al ingezien dat dit onhoudbaar zou zijn en die hebben de dans nog enigszins ontsprongen.
Ik zag dat Hoeness er ook nog een schepje boven op heeft gedaan.
Maar goed. Ik begrijp er werkelijk geen klote van, hoe de financiele zaken bij clubs werken :9 Ik kan er niets over zeggen..

[Voor 3% gewijzigd door Aquila op 15-09-2021 14:22]

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Aquila schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:21:
[...]

Ik zag dat Hoeness er ook nog een schepje boven op heeft gedaan.
Maar goed. Ik begrijp er werkelijk geen klote van, hoe de financiele zaken bij clubs werken :9 Ik kan er niets over zeggen..
Oh in het geval van Barca heel makkelijk. Je hebt 100m te besteden dus geeft die uit, de 100m die je volgend jaar krijgt geef je ook vast uit, je leent nog wat en geeft ook dat uit, en snapt er dan niks van dat je in de problemen komt.

• Aquila
toolkist schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:06:
[...]

Oh in het geval van Barca heel makkelijk. Je hebt 100m te besteden dus geeft die uit, de 100m die je volgend jaar krijgt geef je ook vast uit, je leent nog wat en geeft ook dat uit, en snapt er dan niks van dat je in de problemen komt.
Is corona dan hun nekslag geweest of waren ze sowieso een keer tegen de lamp aan gelopen?
Wat ik me daarbij wel eens afvraag, worden deze clubs sowieso niet bevooroordeeld wat betreft hun huishouding? Dan spreek ik over Real, Barca, PSG, Chelsea etc.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Ondanks Corona is het nog steeds het wanbeleid wat bepalend is geweest, dat ze enkel gerekend hebben op ups en geen (enorme) downs is daar onderdeel van.
Het gaat wel eens vaker mis in Zuid Europa met de financiën.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Aquila
OPSLAGHOND schreef op woensdag 15 september 2021 @ 18:29:
Ondanks Corona is het nog steeds het wanbeleid wat bepalend is geweest, dat ze enkel gerekend hebben op ups en geen (enorme) downs is daar onderdeel van.
Het gaat wel eens vaker mis in Zuid Europa met de financiën.
Ja, het is natuurlijk wel verstandig om klappen op te kunnen vangen. Apart, dat er toch mensen zijn die zoiets niet kunnen inzien bij het runnen van een belachelijk grote club.

• Maarten_E
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 19:21
FC Sheriff hype!! *O*

[Voor 4% gewijzigd door Maarten_E op 15-09-2021 19:25]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Chelseamarre123
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 18:10
Brugge - PSg aan het zien, PSg is echt dramatisch slecht. Brugge eigenlijk baas over PSG. Spelen totaal niet als team.

• Exocet
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:27:
Brugge - PSg aan het zien, PSg is echt dramatisch slecht. Brugge eigenlijk baas over PSG. Spelen totaal niet als team.
Is het Real Madrid van jaren geleden, allemaal sterren, geen team.

Wat een doelpuntenregen in de champions league..

• Exocet
  • Niet online
City wint de eerste set

• Ankona
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 18:58
Chelseamarre123 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:27:
Brugge deed het goed, als PSG de aanval niet kan bereiken stelt de rest niet veel voor. (en die aanval was ook niet heel scherp)

alles kan off-topic

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19:18
Denk dat je leuk geld had kunnen verdienen aan die pot.

Wat zal het salaris budget van PSG zijn

• ephymerous
  • Registratie: mei 2002
Ik heb zojuist de samenvatting van Brugge tegen PSG gezien. Die zal vast wel wat vertekenen maar het is een schande wat PSG laat zien.

XXXV

• DutchOwnage
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18:28
ephymerous schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:40:
Ik heb zojuist de samenvatting van Brugge tegen PSG gezien. Die zal vast wel wat vertekenen maar het is een schande wat PSG laat zien.
Absoluut niet vertekend. Brugge was constant de bovenliggende partij, met de meeste kansen en daarmee kregen ze met een gelijkspel eigenlijk nog te weinig. Ik heb zitten genieten, en hopelijk laat dit zien dat met bakken geld niet alles te koop is.

Maar dat zal wel ijdele hoop zijn.

Edit: zelfde gold voor RBL-City. Jammer dat eerstgenoemde het uiteindelijk niet gered heeft, kwamen ook telkens sterk terug.

Wel een uitkomst hoor die Switch op Ziggo Sport, heerlijk avondje gehad met die doelpuntenregen :9

[Voor 17% gewijzigd door DutchOwnage op 16-09-2021 09:50]

• Ankona
DutchOwnage schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:46:
[...]

Absoluut niet vertekend. Brugge was constant de bovenliggende partij, met de meeste kansen en daarmee kregen ze met een gelijkspel eigenlijk nog te weinig. Ik heb zitten genieten, en hopelijk laat dit zien dat met bakken geld niet alles te koop is.

Maar dat zal wel ijdele hoop zijn.

Edit: zelfde gold voor RBL-City. Jammer dat eerstgenoemde het uiteindelijk niet gered heeft, kwamen ook telkens sterk terug.

Wel een uitkomst hoor die Switch op Ziggo Sport, heerlijk avondje gehad met die doelpuntenregen :9
PSG heeft de beste aanvallers ter wereld (misschien niet helemaal, maar in die linie zit wel hun kapitaal.) De rest is niet slecht maar ook niet bijzonder. Brugge speelde zelf ook vrij snel aanvallend voetbal waardoor die top aanvallers van PSG amper in het spel voorkwamen en de wedstrijd gestreden werd op andere linies waar beide partijen niet veel voor elkaar onder deden. Terechte uitslag dus. Groot deel van de wedstrijd was Brugge iets bovenliggend, aan het einde PSG.

(Het onderbouwt wel mijn stokpaardje weer eens dat aanvallers en zeker spitsen zwaar overgewaardeerd worden en dat een degelijke verdediging de basis biedt om met een dominant middenveld de wedstrijd te winnen)

alles kan off-topic

• Chelseamarre123
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 18:10
Zie PSG ook niet zomaar doorgaan. Dat Leipzig moet je niet onderschatten. Kan nog wel is een leuke poule worden

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ankona schreef op donderdag 16 september 2021 @ 11:03:
[...]

PSG heeft de beste aanvallers ter wereld (misschien niet helemaal, maar in die linie zit wel hun kapitaal.) winnen)
Is dat zo? Messi is 34, vertegenwoordigd eigenlijk geen transferwaarde, Mbappe is volgend jaar transfervrij, dus die gaat cashen, en neymar levert het ook niet meer op.

• ephymerous
Chelseamarre123 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:33:
Zie PSG ook niet zomaar doorgaan. Dat Leipzig moet je niet onderschatten. Kan nog wel is een leuke poule worden
PSG en niet doorgaan, dat zou fantastisch zijn :9

XXXV

• Ankona
Slasher schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:53:
[...]

Is dat zo? Messi is 34, vertegenwoordigd eigenlijk geen transferwaarde, Mbappe is volgend jaar transfervrij, dus die gaat cashen, en neymar levert het ook niet meer op.
Ja, dat is zo ;)

Langer antwoord, met het kapitaal bedoel ik niet perse wat ze eraan kunnen verdienen door ze later door te verkopen (dat zou volgens mij ook helemaal niet in lijn liggen met wat hun eigenaar wil, die wil juist laten zien dat hij veel te veel geld heeft, spelers verkopen zou hij als een persoonlijke blamage ervaren)

Punt is meer dat hun kapitaal, in de zin van spelers van naam die ook nog eens grootverdieners zijn, in de voorste linie staan. Daarmee heeft PSG zich op de kaart gezet als bij elkaar gekochte vedette ploeg die wel even de CL zal gaan winnen. Tenminste.... die verwachting is gezet.

alles kan off-topic

• Megupe
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 17:47
Ja, maar het was maar 1 breakje hè.

• JAN-B
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 17:41

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Alweer met 0 - 1 gewonnen :*) -
Burnley uit, doelpunt Odegaard.

• toolkist
  • Niet online

eerste beeld... huh wat doet die nou, donkerrood.

2e beeld: ah nu begrijp ik dat de scheids hem maar geel gaf.

• ElPaco
  • Registratie: januari 2007
  • Nu online
toolkist schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 18:49:
[Twitter]

Ik zou zelfs durven stellen dat geel nog veel is. Uiteraard verdient die van Swansea geel voor spelbederf. Ben wel heel blij dat die van Luton geen rood kreeg.

WoT stats || 3240 Wp op het oosten

Velen doen niets liever, ik doe liever niets

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 18:49:
[Twitter]

Lansbury. Dat is een oude bekende.

Mooie goal van Odegaard. _/-\o_

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• Exactor it
  • Registratie: juli 2021
  • Laatst online: 18:34
Het einde van West Ham United tegen Manchester United is het kijken van MOTD wel waard. Spoilers:

Ronaldo kreeg 3 keer geen penalty, Lingard scoort een fraaie goal in de 88e minuut en West Ham mist een penalty in de 95e minuut. Noble werd erin gewisseld om hem te nemen waarop De Gea, die notoire matig is met penalties, hem redde.

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Exactor it schreef op zondag 19 september 2021 @ 17:10:
Het einde van West Ham United tegen Manchester United is het kijken van MOTD wel waard. Spoilers:

Ronaldo kreeg 3 keer geen penalty, Lingard scoort een fraaie goal in de 88e minuut en West Ham mist een penalty in de 95e minuut. Noble werd erin gewisseld om hem te nemen waarop De Gea, die notoire matig is met penalties, hem redde.
Dat van Noble was erg dom, niets geleerd van de Euro2020 finale. Spelers die nog geen bal geraakt hebben dan de beslissende pingel laten nemen... Ik heb niet alle pingelclaims van Ronaldo gezien, maar wat ik zag, denkt hij duidelijk nog in Italie of Spanje te zijn met de vallende ziekte...

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• Megupe
gambieter schreef op zondag 19 september 2021 @ 17:49:
[...]

Dat van Noble was erg dom, niets geleerd van de Euro2020 finale. Spelers die nog geen bal geraakt hebben dan de beslissende pingel laten nemen... Ik heb niet alle pingelclaims van Ronaldo gezien, maar wat ik zag, denkt hij duidelijk nog in Italie of Spanje te zijn met de vallende ziekte...
En zeuritis werkt ook niet in je voordeel.

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Nu online
Noble zit wel op iets van 90% succesvolle penalty's dus het was wat dat betreft wel de logische keuze.
Maar een speler zonder een bal geraakt te hebben direct een penalty laten nemen gaat wel vaker niet goed...

• Exactor it
gambieter schreef op zondag 19 september 2021 @ 17:49:
[...]

Wordt er minder geduikeld in de premier league als in serie a en la liga? Ik zie er wekelijks toch aardig wat langskomen.

1 van de 3 was echt 100%. De andere twee zie je soms gegeven worden, soms niet.

Noble inbrengen voor de penalty was een blunder. Ik ben ze daar wel dankbaar voor. :+

• ephymerous
Mooi dat Pochetino een slecht spelende Messi gewoon wisselt. Messi was niet blij :)

XXXV

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Exactor it schreef op zondag 19 september 2021 @ 19:55:
Wordt er minder geduikeld in de premier league als in serie a en la liga? Ik zie er wekelijks toch aardig wat langskomen.
Niet minder duikelen (het zit vol met Zuid-Europeanen en Zuid-Amerikanen :+ ), maar de scheidsrechters zijn wat minder snel in het geven van pingels ;) . De penalty die Toney kreeg bij Wolves-Brentford had al bij de corner ervoor gegeven kunnen worden (de verdediger probeerde hem te wurgen :+ ), maar de scheids gaf alleen een waarschuwing. Toen de verdediger het nog opzichtiger herhaalde, toen pas kwam de pingel.

• Exactor it
gambieter schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:48:
[...]

Niet minder duikelen (het zit vol met Zuid-Europeanen en Zuid-Amerikanen :+ ), maar de scheidsrechters zijn wat minder snel in het geven van pingels ;) . De penalty die Toney kreeg bij Wolves-Brentford had al bij de corner ervoor gegeven kunnen worden (de verdediger probeerde hem te wurgen :+ ), maar de scheids gaf alleen een waarschuwing. Toen de verdediger het nog opzichtiger herhaalde, toen pas kwam de pingel.
Kane, Grealish en Sterling kunnen ook prachtig duikelen en laten dat regelmatig zien. ;)

Vorig seizoen kreeg United heel veel penalties, verreweg de meeste terecht. Dit seizoen slaan de scheidsrechters door met hun instructie om 'flow' te behouden en minder lange VAR checks te doen. Als de VAR niet nogmaals gaat kijken bij een sliding die de bal niet raakt maar de speler wel, gaat er iets mis in mijn ogen.

• toolkist
  • Niet online
Exactor it schreef op maandag 20 september 2021 @ 17:41:
[...]

Kane, Grealish en Sterling kunnen ook prachtig duikelen en laten dat regelmatig zien. ;)

Vorig seizoen kreeg United heel veel penalties, verreweg de meeste terecht. Dit seizoen slaan de scheidsrechters door met hun instructie om 'flow' te behouden en minder lange VAR checks te doen. Als de VAR niet nogmaals gaat kijken bij een sliding die de bal niet raakt maar de speler wel, gaat er iets mis in mijn ogen.
Maar ook verreweg de meeste onterechte penalty's werden aan Man Utd gegeven. De allergrootste duikelaar is nog altijd Martial, fysiek sterke speler maar zodra ie een hand op de schouder voelt ligt ie. Pogba, Rashford, Bruno Fernandez en dus Martial volgens mij hebben die stuk voor stuk vorig seizoen uiterst gemakkelijk gegeven penalty's mee gekregen de afgelopen seizoenen.

En Cristiano Ronaldo had gisteren natuurlijk minimaal een keer geel moeten krijgen voor z'n geduikel.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Sky Sports Ref Watch

Ik ben het bijna nergens eens met Dermot Gallagher, behalve de Soucek (pingel) en de Maupay (overtreding) :+

[Voor 5% gewijzigd door gambieter op 20-09-2021 18:23]

• Exactor it
toolkist schreef op maandag 20 september 2021 @ 18:10:
[...]

Maar ook verreweg de meeste onterechte penalty's werden aan Man Utd gegeven. De allergrootste duikelaar is nog altijd Martial, fysiek sterke speler maar zodra ie een hand op de schouder voelt ligt ie. Pogba, Rashford, Bruno Fernandez en dus Martial volgens mij hebben die stuk voor stuk vorig seizoen uiterst gemakkelijk gegeven penalty's mee gekregen de afgelopen seizoenen.

En Cristiano Ronaldo had gisteren natuurlijk minimaal een keer geel moeten krijgen voor z'n geduikel.
Ik geloof dat de speelstijl van United vooral zorgde voor veel penalties. Ze hadden geen idee hoe ze een verdediging open moesten breken en gingen rondtikken rond de zestien. De spelers die jij noemt zijn allemaal van de korte bewegingen en werden vaak aangetikt. Dat in combinatie met het sneller geven van penalties bij contact (ook na lang naar contact zoeken door de VAR) zorgde voor stapels pingels. Ik geloof niet dat United meer duikelaars heeft dan andere teams. Sterker nog Dan James kreeg een keer of drie geel terwijl hij onderuit werd geschoffeld.

Je opmerking over Ronaldo raakt kant nog wal. Hij werd beide keren geraakt. Dat de eerste te licht is voor een pingel maakt het geen schwalbe en de tweede was lachwekkend dat hij niet gegeven werd.

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Die Koeman kijkt niet relaxed, waarom meld hij zich niet ziek? Deze stress is toch ook niet goed voor je op lange termijn en laat die bestuurder dan maar zelf de wedstrijden gaan doen.

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
JAN-B schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 18:01:
Alweer met 0 - 1 gewonnen :*) -
Burnley uit, doelpunt Odegaard.
Beetje laat, maar speelde we goed? Ik heb de wedstrijd helaas niet gezien - dat is meestal zo als we wel winnen. :+

• Maarten_E
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 19:21
Barcelona gaat lekker.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Exocet
  • Niet online
Koeman binnenkort trainer van PSV?

• Megupe
Verdediging stond net zo sterk als die van Cambuur :o 8)7

• Harribo
Granada staat in de top 5 aller irritantste teams op deze aardbol.

Moeilijk hoor om door die muur heen te komen

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

foxgamer2019 schreef op maandag 20 september 2021 @ 21:09:
[...]

Beetje laat, maar speelde we goed? Ik heb de wedstrijd helaas niet gezien - dat is meestal zo als we wel winnen. :+
Nee niet echt maar dat gebeurd zelden uit tegen clubs als burnley. Winst is enige wat telt.

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• Megupe
Harribo schreef op maandag 20 september 2021 @ 21:52:

Maar wel op het einde scoren, bijna net zo sterk als real Madrid gisteren.
En Atletico de vorige wedstrijd, maar helaas dit weekend niet.

• saert
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 18:45
Harribo schreef op maandag 20 september 2021 @ 21:52:

Dat is makkelijk praten als je zelf al weken niets creëert.

• Harribo
Barcelona creëerde op het einde toch twee enorme kansen. Memphis en Luuk de Jong.
Dan moet er een dan eigenlijk gewoon hangen zijn.
Maar ja Nederlanders en spaarzame kansen afmaken...

Wat een zuigteam dat Granada, wat we ook al wel wisten natuurlijk.
Jammer dat ze er succes mee hebben en nog meer jammer dat dat soort spel geoorloofd wordt. Blij dat ze niet in de Eredivisie spelen.

Hoop dat er wat aanvallende spelers terug gaan komen bij Barcelona. Hebben ze hard nodig.

Maar in Spanje verwachten ze blijkbaar dat Barcelona ook nu top speelt. Dat is onmogelijk met mi alleen Memphis voorin als noemenswaardige aanvaller.
Ik denk dat ze met Koeman hun handen mogen dichtknijpen, zonder hem was de ravage wrs nog groter geworden.

En Frenkie hele goede voetballer hoor, maar speelt mij veel te veilig. Ik wil hem wel eens achter de spitsen zien. Dat zal hem tegenvallen in eerste instantie maar als hij daarin kan groeien, en die potentie heeft hij mi, dan kan hij zoveel meer betekenen voor een team.
Ook voor Oranje dan.

[Voor 19% gewijzigd door Harribo op 21-09-2021 10:48]

• Exactor it
De volgende aflevering van de vierdelige BBC2 serie over het ontstaan van de Premier League wordt ook weer goud. De eerste drie afleveringen hadden de nadruk op United (1e kampioenschap na 26 jaar, Cantona en class of 92), Blackburn (kampioen na geldinjectie Jack Walker en wat dat voor de stad betekende) en Newcastle (prachtig voetbal, Keegan en ook zijn rant en net niet winnen).

De intro voor de volgende had Wenger in de hoofdrol. Prima kijkvoer voor de NL Arsenal fan lijkt me met Overmars en Bergkamp en het begin van de gloriedagen (althans die in de jaren 90) van Arsenal. BBC2 maandag as om 22u. Ik zeg hoofdrol maar het zal gaan om de strijd met Ferguson/United.

Het is echt een goede serie tot nu toe met naast commercie en voetbal ook aandacht voor bijvoorbeeld gok- en alchoholverslaving bij Keith Gillespie en Paul Merson, discriminatie in de woorden van Les Ferdinand en wat het ontstaan van glamour voetbal betekende voor Beckham, Reddknap en David James.

[Voor 12% gewijzigd door Exactor it op 21-09-2021 22:19]

• ElPaco
  • Nu online
Zo kan ik ook wel prof worden (oh nee toch niet, zoveel geld heb ik niet)
Opmerkelijk: Surinaamse vicepresident Brunswijk (60) speelt mee in CONCACAF League

[Voor 20% gewijzigd door ElPaco op 22-09-2021 09:19]

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:43:
En Frenkie hele goede voetballer hoor, maar speelt mij veel te veilig. Ik wil hem wel eens achter de spitsen zien. Dat zal hem tegenvallen in eerste instantie maar als hij daarin kan groeien, en die potentie heeft hij mi, dan kan hij zoveel meer betekenen voor een team.
Ook voor Oranje dan.
Hij ging ook wel heel mooi onder die voorzet door waaruit z'n man scoorde. Hij moet met name verdedigend echt zoveel verbeteren nog...

• M@cer
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 18:09
Wat is Getafe toch een verschrikkelijk club, dat je daar toch 'fan' van kan zijn.. 8)7

Het tijdrekken van Mata is echt bizar en wordt nog toegestaan ook...

https://twitter.com/Eleve...tatus/1440418720036241413

[Voor 10% gewijzigd door M@cer op 22-09-2021 10:27]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

M@cer schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:26:
Wat is Getafe toch een verschrikkelijk club, dat je daar toch 'fan' van kan zijn.. 8)7

Als scheidsrechter moet je hier gewoon een gele kaart voor geven. Het is spijtig dat het zijn tweede gele kaart zou zijn maar dat hoort er dan maar bij. Wat een vertoning zeg :/

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Nu online
Gewoon geel geven, juist omdat het z'n tweede is. Dan heeft het nog direct gevolgen ook.
Gelukkig verloren ze ook nog doordat Suarez er twee inschoot.

• Megupe

Tja, dat wisten we al van Getafe, echt een smerige kutclub.
Dit moet alsnog na de wedstrijd bestraft worden met een schorsing, spelbederf van professioneel niveau dit.

Heel fijn dat Atletico de pot alsnog over de streep trok met Suarez _/-\o_

• ElPaco
  • Nu online
En nog meer fijn voetbalnieuws uit het buitenland. Als de scheids foute beslissingen neemt steek je zijn auto blijkbaar maar in brand:
Chaos in Bosnië: voetbalfans steken auto scheidsrechter in de brand

• Ankona

Dat zie je toch wel vaker? Komt ook in de eredivisie regelmatig voor, scheidsrechters zien dat vaak niet of vinden het niet nodig daar tegen op te treden. (var zou hier ook prima bij kunnen helpen, maar dat mag weer niet)

alles kan off-topic

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Barcelona: The toxic battle ripping apart a European giant

Overzicht van de Barcelona klucht door Guillem Balague. Wat een puinhoop hebben ze er van gemaakt... (geen medelijden).

Pagina: 1 ... 49 50 51 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee