Je kan uberhaupt geen android apps op het Tesla systeem draaien, dus ook geen 'andere Android apps'.
Daarnaast zijn de verschillen tussen SR+ en de LR versies denk ik wel benoemd, de volgende dingen ontbreken dus bij de SR+:
Stoelverwarming achter
Weergave van live traffic info
Browser
Internet radio / Spotify app
Laadsnelheid
Range
Mistlampen voor (misschien?)
Deel van de speakers (belangrijkste daarbij is denk ik de subwoofer)
Dit is dus niet juist, de SR+ heeft wel een LTE verbinding (nodig voor de app, live traffic, feedback aan Tesla als je wilt, etc).
Het doel van Tesla is echter om die internet verbinding zo min mogelijk te gebruiken om geld te besparen. Dus geen satelliet weergave, geen live traffic weergave, geen browser, geen spotify/internet radio en geen updates via LTE. Updates komen via WiFi binnen (thuis of hotspot), alleen schijnen kritische updates toch wel via LTE gepushed te worden mocht dat nodig zijn.
Opvallend dat veel mensen zo negatief zijn over het interieur, misschien heb ik ander vergelijkingsmateriaal, maar ik vind de Tesla M3 dus echt prima.
Mijn referenties zijn vooral VAG producten (leon, octavia, golf, passat). Het leer in de passat was mooier dan in de Tesla, verder is het materiaal wat mij betreft gelijk (zacht materiaal op al die plekken die je toch nooit aanraakt los van de reviewers

en geen kraakjes).
Ik vind vooral de sfeer in de auto totaal anders, de ruimte en het minimalisme spreken me enorm aan. Als ik dan terug denk aan dat drukke interieur van de passat met al die knopjes en dat komische analoge klokje dan voelt dat meer als een auto uit het verleden.
Even een losse vraag: Het valt me op dat bij mij op de helft van mijn dak geen druppels vormen en de andere helft wel

. Ik snap daar niets, alsof de helft behandeld is met een soort Rain-X achtig spul. Heeft iemand dit toevallig ook?
[
Voor 17% gewijzigd door
Smobbo op 09-09-2019 08:32
]