Nu bijna een maandje overgestapt van mijn Ticwatch S naar de Amazfit GTR.
Ik mis wel 1 ding. Het dagelijks opladen van het horloge
De GTR heb ik bij ontvangst opgeladen, en 1 week geleden een keer. Ik gebruik ongeveer 5% accu per dag.
Heb 24/7 heart rate monitor aanstaan per 5 minuten. Af en toe GPS tracking gebruikt, die zoals anderen ook ervaren niet altijd even nauwkeurig is. Globaal klopt het laten we maar zeggen
Vond de notificaties wel even wennen. Op WearOS veeg je simpel naar beneden door al je notificaties als ze niet meer in beeld hebt staan. Bij Amazfit moet je via het menu eerst naar notifications voordat je ze ziet.
Kleine extra en imho overbodige handeling
Als ik dan toch over notificaties bezig ben

Soms heb ik dat notifications zichzelf herhalen, als je bijv op WhatsApp of Telegram van verschillende contacten/groepen een bericht krijgt, laat het horloge steeds hetzelfde bericht als notificatie zien, ipv het laatste bericht.
En vraagtekens in notificaties. Volgens mij voornamelijk bij agenda afspraken.
Je zou denken aan foute karakters / geen UTF-8 ofzo, maar in onderstaande afspraak heet de afspraak letterlijk Test notification. En datum/tijd kan je ook niets speciaals mee doen lijkt mij. Geen speciale karakters of andere hippe emoji's.
En 1 vaagheidje die ik nu een paar keer had bij ontvangen van telefoongesprekken, dat het horloge bleef trillen, en als naam stond er G???. Stopte pas nadat ik de notificatie op stil zette. Ophangen was niet genoeg.
Gister ook een nieuw horlogebandje binnengekregen, geeft gelijk hele andere looks.
Paar schakels ertussenuit. Nu zit de band of net te strak, of met 1 schakel extra eigenlijk net iets te los. Zou een halve schakel moeten hebben