Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:36

SED

Dat is een late reactie. Firmware is up to date. Maar sinds een paar Zepp updates is deze storende melding weg.
Leek dus inderdaad aan Zepp te liggen.

Copyright and left by SED...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 18:02

13art

Moderator Mobile
SED schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 17:43:
Dat is een late reactie. Firmware is up to date. Maar sinds een paar Zepp updates is deze storende melding weg.
Die melding staat bij ook altijd onder de notificaties. Dat is volgens mij nodig om de Zepp app wakker te houden en dus correct te blijven werken.
Zal meldingen eens uitschakelen. Benieuwd wat er dan gebeurt.

[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 23-03-2022 17:45 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechPunt.nl
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13-03-2024

TechPunt.nl

Bedrijfsaccount XiaomiProducts
SED schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 17:43:
Excuses voor de late reactie. Fijn dat hij het goed doet.

Als we u nog ergens mee kunnen helpen horen wij dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duif13
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 12-09 12:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k6M0guxZsheD-pBz4qXqDhMSb2I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/payifNxCp4RxujtOSzjg1NoV.jpg?f=fotoalbum_large sinds enkele maanden komt er een "rand" op de display, met stukje bij stukje begonnen en nu al helemaal rond en sinds kort zie ik nog wat bijkomen, hopelijk iets van te zien op de foto. Zeker geen vochtprobleem want is nog nooit nat geweest. Gekend probleem of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 11:55

Flipmo

OMG !!

duif13 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:24:
[Afbeelding] sinds enkele maanden komt er een "rand" op de display, met stukje bij stukje begonnen en nu al helemaal rond en sinds kort zie ik nog wat bijkomen, hopelijk iets van te zien op de foto. Zeker geen vochtprobleem want is nog nooit nat geweest. Gekend probleem of...?
Same here, heb ik ook sinds enkele maanden.
Heb hem wel gewoon om met douchen en zwemmen, al moet dat niks uitmaken lijkt me.
en ook sinds kort blauwe "vlekken" als je bijvoorbeeld de zaklamp aan doet.
Met dagelijks gebruik overigens geen hinder van bovenstaande

zakenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sZNiSoNTlSCUumFrjAEuc9f-bdE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gV27KYZ4BRxgpQa1qEeuDiCA.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/liCPn8YtnLLjWBjIWKJcxrDOFUs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l7UhOj1O6qWEXVWqHXPofBpb.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door Flipmo op 24-10-2023 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezonnebril
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 17:14
duif13 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:24:
[Afbeelding] sinds enkele maanden komt er een "rand" op de display, met stukje bij stukje begonnen en nu al helemaal rond en sinds kort zie ik nog wat bijkomen, hopelijk iets van te zien op de foto. Zeker geen vochtprobleem want is nog nooit nat geweest. Gekend probleem of...?
Ja hier ook, dacht dat het kwam omdat ik er mee in de zee had gezwommen. Doet het verder nog prima. Ik ben echter al weer een aantal maanden over op de GTR4, dus gebruik de GTR eigenlijk niet meer.

If at first you don’t succeed, call it version 1.0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SED

SED

Ik had zelfde probleem en werd steeds erger. Display vervangen, heel goed zelf te doen en weer gelukkige gebruiker.
Voor 28 euro via ali
https://nl.aliexpress.com/item/1005002798465732.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezonnebril
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 17:14
SED schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:52:
Ik had zelfde probleem en werd steeds erger. Display vervangen, heel goed zelf te doen en weer gelukkige gebruiker.
Voor 28 euro via ali
https://nl.aliexpress.com/item/1005002798465732.html
Nice, dank voor de tip! Niet eens aan gedacht eigenlijk.

Moet wel zeggen dat ik erg blij ben met de GPS snelheid van de GTR4, eeg lekker voor tijdens het hardlopen. Ook zonder A-GPS gewoon binnen een paar seconden gereed.

If at first you don’t succeed, call it version 1.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duif13
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 12-09 12:59
dank voor de info,wacht nog wat af en zie of het vlug slechter zou worden, nog geen last bij gebruik "zaklamp"
dan eventueel ook nieuwe display erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schutter2
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 25-08 11:53
Hallo,

Sinds enkele dagen krijgt mijn vrouw geen meldingen meer als er een whatsapp bericht binnenkomt. Alle andere apps die aan staan geven wel een melding. Ikzelf heb ook een gtr en heb de instellingen gecheckt..alles lijkt goed te zijn..wat kan het probleem zijn? Of liever een oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED

SED

Toevallig android update gehad?
Controleer de settings daar ook even!

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [Xiaomi Amazfit GTR] Levertijden & Prijzen
- Amazfit GTR 2: [Amazfit GTR 2] Ervaringen en Discussie