Ja, die heb ik, maar niet dankzij N&F.
Gisteren nogal aan het klooien geweest ermee, en een paar keer opnieuw moeten koppelen en resetten.
Op een bepaald moment was ik het beu en omdat ook de watchfaces niet lekker gingen heb ik gewoon de originele Amazfit app er weer bij gezet.
Sindsdien loopt alles weer goed, dus vanmorgen had ik ook slaap-data.
Wat wel weer interessant is, is dat de analyse van deze data door Notify wel heel erg afwijkt van die van de Amazfit app. Waar mijn vrouw (die had het horloge vannacht om) volgens Amazfit in het geheel geen diepe slaap heeft gehad, heeft ze volgens Notify zeer goed geslapen, met een flinke afwisseling tussen diepe en lichte slaap, en ook de wakker-momenten zijn goed geregistreerd.
We gaan zien wat de komende dagen brengen, maar voorlopig laat ik beide gewoon staan.
Wat in Notify weer vreemd is, is dat ik gisteravond 50 minuten op de indoor fiets heb gezeten. Deze wordt herkend in N. als 'hometrainer', en de kcalorieën komen overeen met wat het horloge weergaf, maar er worden door N. stappen geteld en afstand gemeten tijdens deze sessie, (40 stappen, 30 meter) wat natuurlijk compleet onzin is.