Er zijn niet zoveel idioten met een Carrie M en een E-bikeTecTo schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 08:50:
@roffeltjes
Bedankt voor de nuttige info.
Aan de hand van de door jouw geplaatste foto heb ik de review op wereldfietser.nl gelezen. Weet niet of jij deze review heeft geschreven maar de Carrie voldeed. Enige minpuntje was de prijs.
Die prijs is vervelend, maar ik het is mijn derde kar (BOB en Oxtail pasten niet achter mijn ebike), ik wilde het in één keer goed doen (had ook wel een mazzeltje met de basiskar). absoluut één van mijn beste beslissingen ooit.
Dat zal geen probleem zijn. Ik heb 15 jaar geleden met een BOB dwars door Europa gereden acher een Koga Worldtraveler (28").Wat betreft de BOB, Burley zou dit ook kunnen. Maar waar mijn twijfels ligt is of deze geschikt zijn voor de door mij gebruikte wielmaat van 28 inch. Dit kan ik niet 123 terugvinden.
Hou in je achterhoofd dat als je geen grote bak volgooit een BOB/Burley beter fietst. Je pakt minder wind, het is lichter, het is smaller en je kan harder door een bocht.
Ik zelf vind het prima rijden met de Carrie M. Zelfs toen we vorig jaar op vakantie gingen met de niet-electrische MTB ging het hardstikke goed, maar de snelheid werd bepaald door de kinderen die zelf fietsten.
[ Voor 29% gewijzigd door roffeltjes op 27-01-2021 09:06 ]