Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

SinergyX schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:35:
Gisteren RDR2 eens uurtje afk laten draaien op de xbox, volgens mij is die fan van mijn Scorpio nooit goed geweest, dat ding ging pas na ~40 minuten wat geluidmaken, dus zo had je dus RDR2 moeten spelen (ik hoorde de helft van de game niet door geluid van de fan).
Ben momenteel bezig met mijn derde X maar ze blazen alle drie hard :+

Eentje destijds omgeruild ivm garantie (gaf geen beeld meer)
Daarna gebruik gemaakt van de Game Mania omruilactie.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21:21
Xcloud wordt dat nu alleen voor de Xbox of ook gewoon op laptop te gebruiken om games te streamen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:24
Volgende games worden de eerste helft van juli toegevoegd aan Gamepass:

Middle-earth: Shadow of War – 7/4​
My Time at Portia – 7/4​
Undertale – 7/4​
Blazing Chrome – 7/11​
Dead Rising 4 – 7/11​
LEGO City Undercover – 7/11​
Timespinner – 7/11​
Unavowed – 7/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 21:22
morm schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 18:49:
Volgende games worden de eerste helft van juli toegevoegd aan Gamepass:

Middle-earth: Shadow of War – 7/4​
My Time at Portia – 7/4​
Undertale – 7/4​
Blazing Chrome – 7/11​
Dead Rising 4 – 7/11​
LEGO City Undercover – 7/11​
Timespinner – 7/11​
Unavowed – 7/11
Leuk lijstje! Moet ik even opschieten met We Happy Few :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Gisteravond Halo 1 uitgespeeld. Die laatste 3 chapters behoren toch wel tot de minst prettige fps momenten die ik al meegemaakt heb :|.

- Eerst een schip waar de vijanden schijnbaar non-stop blijven spawnen. Ik heb de level moeten uitspelen via VEEL trial-and-error door gewoon zoveel mogelijk combat te negeren en doorheen de level te rushen zonder te sterven.
- Dan een lange scene waar je 4 objectieven moet vernielen, waar ik eerst muurvast zat, maar na google leerde dat je hier voor het eerst moet crouch-jumpen (iets dat nooit uitgelegd werd), en zelfs dan faalt de platforming nog meer dan hij slaagt. Ook moet je tijdens het springen de aanvallen zien te overleven, of je begint weer van nul.
- Een race tegen de klok in een buggy met absurd vreselijke controls terwijl je weer van alle kanten aangevallen wordt. Je buggy zal vaak omver kantelen waardoor je er uitvalt. Als je de pech hebt dat de buggy op je valt ben je ook dood, waarna je weer vanaf nul herbegint.

Daarna aan inside begonnen om toch maar met iets rustiger te eindigen alvorens in bed te kruipen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

De aanbiedingen voor omzetten live en/of gamepass naar ultimate verloopt na vandaag. Opschieten dus voor deze absurde deal. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 18:05:
voor de hitman 2 spelers (yes sniper level) en dat zijn er volgens mij niet veel omdat bijna alle achievements zeldzaam lijken..

[YouTube: HITMAN 2 July Roadmap 2019]
Komt dat niet vooral omdat de eerste missie gratis te spelen is en de rest niet meer? Verder hoef je niet veel achievements vrij te spelen om het spel uit te spelen, dus op zich snap ik het wel. Al verdient de game wel meer natuurlijk...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
boe2 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 08:43:
Gisteravond Halo 1 uitgespeeld. Die laatste 3 chapters behoren toch wel tot de minst prettige fps momenten die ik al meegemaakt heb :|.

- Eerst een schip waar de vijanden schijnbaar non-stop blijven spawnen. Ik heb de level moeten uitspelen via VEEL trial-and-error door gewoon zoveel mogelijk combat te negeren en doorheen de level te rushen zonder te sterven.
- Dan een lange scene waar je 4 objectieven moet vernielen, waar ik eerst muurvast zat, maar na google leerde dat je hier voor het eerst moet crouch-jumpen (iets dat nooit uitgelegd werd), en zelfs dan faalt de platforming nog meer dan hij slaagt. Ook moet je tijdens het springen de aanvallen zien te overleven, of je begint weer van nul.
- Een race tegen de klok in een buggy met absurd vreselijke controls terwijl je weer van alle kanten aangevallen wordt. Je buggy zal vaak omver kantelen waardoor je er uitvalt. Als je de pech hebt dat de buggy op je valt ben je ook dood, waarna je weer vanaf nul herbegint.

Daarna aan inside begonnen om toch maar met iets rustiger te eindigen alvorens in bed te kruipen.
Mja, ik snap je punt denk ik wel... Eerste punt herinner ik me niet meer zo, de tweede vond ik vroeger ook al wel verwarrend, maar met de warthog ontsnappen staat nog in mijn geheugen gegrift als een van de meest epische game momenten. Maar dat zal het verschil zijn tussen de game nu voor het eerst spelen of hem vroeger op de og Xbox gespeeld hebben :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
Finraziel schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 11:47:
[...]

Mja, ik snap je punt denk ik wel... Eerste punt herinner ik me niet meer zo, de tweede vond ik vroeger ook al wel verwarrend, maar met de warthog ontsnappen staat nog in mijn geheugen gegrift als een van de meest epische game momenten. Maar dat zal het verschil zijn tussen de game nu voor het eerst spelen of hem vroeger op de og Xbox gespeeld hebben :)
En dan heb je nu nog 60 fps (meen ik) Destijds kakte het aantal frames aardig in waardoor het nog lastiger werd.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Volgens mij was dit ook nog niet bekend:
Games Coming to Xbox Game Pass

July 4
  • Middle-earth: Shadow of War (Console, PC)
  • My Time at Portia (Console, PC)
  • Undertale (PC)
July 11
  • Blazing Chrome (Console, PC)
  • Dead Rising 4 (Console, PC)
  • LEGO City Undercover (Console)
  • Timespinner (PC)
  • Unavowed (PC)
Games Leaving Xbox Game Pass for Console
  • Aftercharge (July 9)
  • Warhammer Vermintide 2 (July 10)
  • LEGO Movie: The Videogame (July 16)
  • Dandara (July 31)
  • Dead Rising 2 (July 31)
  • Hitman Season 1 (July 31)
  • Metal Slug XX (July 31)
  • Defense Grid: The Awakening (July 31)
  • Hexic 2 (July 31)
  • Iron Brigade (July 31)

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 04-07-2019 15:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Nadat ik Halo ODST eergisteren af heb gerond (toch wel een aardige game) eindelijk aan de slag met Halo 4.
Zoals eerder gezegd, de game ziet er WAANZINNIG uit, hij speelt ook onwijs lekker snel, en de guns zijn top en dan met name die van de Prometheans.

Het verhaal is leuk en Didact is een coole villain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Gisteren aan Halo 2 begonnen. Waarschijnlijk is het omdat ik zo snel na deel 1 speel, maar tot nu toe vond ik de interface en wapens in 1 toch lekkerder :). Het alternatieve personage waarmee je plots speelt is wel een erg leuke twist.

[ Voor 20% gewijzigd door boe2 op 05-07-2019 08:33 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Origins schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 08:09:
Nadat ik Halo ODST eergisteren af heb gerond (toch wel een aardige game) eindelijk aan de slag met Halo 4.
Zoals eerder gezegd, de game ziet er WAANZINNIG uit, hij speelt ook onwijs lekker snel, en de guns zijn top en dan met name die van de Prometheans.

Het verhaal is leuk en Didact is een coole villain.
Deel 4 is de beste uit de serie imho. Speelt ontzettend goed en is zeker een tip voor mensen die hem nog niet gespeeld hebben

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Wom schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 08:52:
[...]

Deel 4 is de beste uit de serie imho. Speelt ontzettend goed en is zeker een tip voor mensen die hem nog niet gespeeld hebben
Ik ben niet bepaald een fan van fps op console (eigenlijk speel ik het op pc ook nooit meer :X ) maar door jullie krijg ik ook wel zin in halo :) 4 is de beste dus? Die heb ik geloof ik nog op disk liggen! of beter via gamepass de 'mcc' versie pakken?

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Halo 4 de beste? Wat kunnen smaken verschillen zeg! Ik vond 4 echt veel minder goed dan 2 en 3. De graphics van 4 zijn geweldig maar die knights en watchers zijn vreselijk. Ik miste de hele tijd de echte tegenstanders. Plus er was minder Halo gevoel van onverwachte zaken, nauwe gangetjes die overgaan in weidse uitzichten.

Nets als met Gears 4. Prachtige graphics en alles is eigenlijk beter uitgewerkt dan eerdere delen maar je speelt tegen muffe tegenstanders (robots) ipv de echte slechterikken (locust).

Maar zoals gezegd smaken verschillen. Je kunt beter blij zijn met het mooiste deel van de serie dan van de lelijkere. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 09:14:
[...]

Ik ben niet bepaald een fan van fps op console (eigenlijk speel ik het op pc ook nooit meer :X ) maar door jullie krijg ik ook wel zin in halo :) 4 is de beste dus? Die heb ik geloof ik nog op disk liggen! of beter via gamepass de 'mcc' versie pakken?
Heb zelf de originele versie gespeeld, maar zou in jouw geval voor de MCC gaan eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Wom schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 09:22:
[...]

Heb zelf de originele versie gespeeld, maar zou in jouw geval voor de MCC gaan eerlijk gezegd.
Klinkt idd wel logischer, vooral omdat je weet dat ms echt hun best doet op remakess/masters.

Ik zag laatst weer de ezio collection in de reclame (wel voor ps4 geloof ik) maar ik geloof dat die op bepaalde punten minder is dan het orgineel/de orginelen......maar denk dat ik inmiddels geaccepteerd heb dat ik wsl als ik die 30 miljoen niet ga winnen geen tijd ga vrijmaken om ac te spelen :P

Halo staat dan hoger op de lijst van games die ik toch iig een serieuze kans wil geven.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eigenlijk moet je dan wel gewoon met deel 1 beginnen, want anders is het verhaal misschien wat lastig te volgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Wom schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 09:35:
Eigenlijk moet je dan wel gewoon met deel 1 beginnen, want anders is het verhaal misschien wat lastig te volgen :+
deel 1 ooit stukje van gespeeld op pc.....en idealiter zou ik dat wel willen doen.....maar denk ik er maar genoegen mee neem om dan het verhaal niet helemaal te snappen, het is zeer wsl dat zelfs deel 4 uberhaupt spelen al een uitdaging word, laat staan alle games.......is er eigenlijk iets van een halo topic, anders kan ik daar wel wat vragen stellen mocht ik ze hebben (met spoiler tags dan uiteraard!)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 11:26:
[...]

deel 1 ooit stukje van gespeeld op pc.....en idealiter zou ik dat wel willen doen.....maar denk ik er maar genoegen mee neem om dan het verhaal niet helemaal te snappen, het is zeer wsl dat zelfs deel 4 uberhaupt spelen al een uitdaging word, laat staan alle games.......is er eigenlijk iets van een halo topic, anders kan ik daar wel wat vragen stellen mocht ik ze hebben (met spoiler tags dan uiteraard!)
Alle Halo topics zijn al redelijk begraven gok ik zo? Overigens heb je videos op Youtube die het verhaal uitleggen tot een bepaalde fase, dan krijg je iets van de achtergrond mee eventueel. Vind het zelf altijd wel prettig dat ik een beetje weet waarom ik iets doe :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor de mensen die Warframe nog niet kennen (maar ook voor degene die het wel kennen :) )
Directed by Dan Trachtenberg (Uncharted, 10 Cloverfield Lane & Black Mirror) (Tennocon 2019 is bezig)

Geniet... want het is indrukwekkend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes91
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-02-2020
Weet iemand of een USB3 switch werkt op de Xbox one X? Heb aan de achterkant van mijn Xbox 2 USB poorten waaraan ik een externe SSD en een externe HDD heb liggen. Nu wil ik mijn stuurtje aansluiten met een verlengkabel die moet worden weggewerkt. Dat is niet mooi aan de voorkant. Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wjsiebes91 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 13:17:
Weet iemand of een USB3 switch werkt op de Xbox one X? Heb aan de achterkant van mijn Xbox 2 USB poorten waaraan ik een externe SSD en een externe HDD heb liggen. Nu wil ik mijn stuurtje aansluiten met een verlengkabel die moet worden weggewerkt. Dat is niet mooi aan de voorkant. Enig idee?
Ik heb een Anker (A7518) 3.0 USB hub, deze werkt gewoon probleemloos.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes91
SinergyX schreef op zondag 7 juli 2019 @ 13:24:
[...]

Ik heb een Anker (A7518) 3.0 USB hub, deze werkt gewoon probleemloos.
Oké. Die krijgt ook voeding via het stopcontact zie ik ? Of werkt dat ook zonder extra voeding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wjsiebes91 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 14:10:
[...]

Oké. Die krijgt ook voeding via het stopcontact zie ik ? Of werkt dat ook zonder extra voeding?
Werkt zonder, je kan hem gebruiken voor powered USB of voor opladen van USB apparaten, maar zonder werkt hij prima.

https://www.amazon.de/gp/product/B0192W3HX8

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 07-07-2019 14:17 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes91
SinergyX schreef op zondag 7 juli 2019 @ 14:15:
[...]

Werkt zonder, je kan hem gebruiken voor powered USB of voor opladen van USB apparaten, maar zonder werkt hij prima.

https://www.amazon.de/gp/product/B0192W3HX8
Oké top. Ben nu eerst aan het kijken of ik niet wat spellen weg kan gooien. 4tb aan opslag is wel wat overdreven voor de Xbox denk ik. Als ik terug kan naar 2tb dan heb ik geen USB hub nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar hebben jullie de Xbox Elite Controller V2 als pre-order geplaatst? :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:54

Convoy

g44p

G_Dragon schreef op maandag 8 juli 2019 @ 09:27:
Waar hebben jullie de Xbox Elite Controller V2 als pre-order geplaatst? :)
https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3aoverviewtab

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 8 juli 2019 @ 17:34:
[...]

Ik ken heel die game niet joh. Is die zo groot qua community? :)
Ga je schamen joh :P

De PC community is behooooorlijk groot, geen idee hoe de console omvang is, ik blijf erbij dat dit toch echt een game is gemaakt primair voor PC (qua controls). Ik speel het al sinds beta, je moet voor de grap eens de docu er over kijken, die gasten zijn nog steeds een voorbeeld voor de gameindustrie.
YouTube: The Story of Digital Extremes (Warframe Doc Part 1)
YouTube: The Rise of Warframe (Warframe Doc Part 2)

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 08-07-2019 18:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 8 juli 2019 @ 17:34:
[...]

Ik ken heel die game niet joh. Is die zo groot qua community? :)
Zo jammer weer :)
https://www.pcgamesn.com/...ersary-50-million-players
(een jaar geleden 40 miljoen dus kan je nagaan)

Naast de PS4 en X1 (2 jaar geleden dacht ik 9 miljoen ps4 en 5.5 miljoen xbox one, wellicht is dit verdubbeld ondertussen) is het ook recentelijk uitgebracht op nintendo:
https://www.metacritic.com/game/switch/warframe

Denk 1 van de beste free 2 play games (enige waar je in theorie echt voor zou kunnen betalen zijn weapon en warframe sloten (wil je alles bewaren heb je sloten nodig)).

Er zijn regelmatig updates met:
* story content
* nieuwe prime karakter en wapens (dacht elke 3 maanden)
* nieuwe warframes
* nieuwe wapens
* wapens kan je kopen, als blueprint kopen en maken of blueprint maken in je dojo van je clan en dan maken
* diverse events die regelmatig voorbij komen
* continue graphs verbeteringen (special effects van wow, hdr label heeft het dacht ik nog niet maar is nog steeds oogverblindend)
* nieuwe nightwave challenges (vergelijk het met fortnite en apex legends challenges waar je goodies voor krijgt, oh wacht ..maar dit is gratis...oh wacht je kan zelfs wapen sloten en warframe sloten verdienen _/-\o_ )

* matchmaking hoort bij de beste...(zelfs anthem, destiny, the division matchmaken langzamer of slechter)
* het leuke is dat je gewoon ook even kort 30 minuutjes kan spelen
* mensen helpen je (is ook chat ingame)

Maar ook eerlijk zijn, het wordt niet altijd goed verteld wat je moet doen en wil je speciale items moet je serieus grinden (prime items, materiaal, of speciale mods)

Lang leve: https://warframe.fandom.com/wiki/WARFRAME_Wiki <- serieus goede site die je met alles helpt (waar je specifieke vijanden vindt voor mods, hoe events werken etcc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Zo, Halo 2 uitgespeeld. Toch een beetje dezelfde klacht als de eerste: Sommige stukken zijn zo overweldigend dat je het gewoon opgeeft om te vechten en gewoon naar het einde probeert te rushen zonder te sterven. Verder prima game, alleen zeer vaag einde :)

Nu een paar missies ver in Halo 3. Afgaande op de missies die ik al gespeeld heb is dit nu al veruit mijn favoriet :D

*edit* zit overigens al een paar avonden men xbox naar men laptop te streamen terwijl vrouwtje tv kijkt. Het werkt echt veel beter dan ik had durven hopen. Voelt alsof ik native aan het spelen ben.

[ Voor 28% gewijzigd door boe2 op 08-07-2019 20:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 8 juli 2019 @ 21:13:
@warframe fans.. mijn excuses! :)

Ik denk dat ik al weet waarom ik er weinig van weet. Het is f2p en valt in het rijtje van Destiny en Arnhem gok ik? Die games staan totaal niet goed op mijn radar. :)

Maar heb even wat gameplay bekeken en dat ziet er best wel aardig uit. Doen ze het ook beter dan de Destinies en Anthems van deze wereld?
In de categorie free to play valt het in het rijtje Fortnite (spelers dalen ook wat) & Apex Legends (spelers dalen na initiele piek, net als Anthem, content is een issue en te dure season pass) en binnenkort Destiny 2 met eerste 2 dlc ook. (vind ik niet meetellen want een heleboel hebben natuurlijk dit betaald net als ik)

Destiny 1 was goed (makers Halo) en qua shooter echt super. Relatief hoge prijzen vergeleken met de content en niets vernieuwends tot Taken King dlc uitkwam.
Destiny 2, de hoop dat ze hadden geleerd maar helaas. Ook hier weer relatief hoge prijzen (1 van de dlcs in 3 uur gedaan bv) daarnaast word je door de makers qua levelling gelockt per week (kansloos). Men heeft wel goede hoop op de komende dlc (again best prijzig). Vergis je niet het is en blijft echt een goede shooter.
The Division 1, uniek in zijn besneeuwde omgeving en verlaten NY. Het spel heeft een grote dip gehad maar na update 1.81 is het serieus de goede kant op gegaan. Goede DLC, regelmatig terugkerende events met rewards. Mensen spelen dit nu zelfs ipv The Division 2.
The Division 2 (wisselend aantal spelers merk ik met matchmaking), het is zo goed begonnen... maar ze hebben eigenlijk veel problemen, te weinig content, geen reden voor year 1 pass holders, een raid die alleen met vrienden kan ipv matchmaking (dit gaat veranderen trouwens, de raid komt als story mode) teveel bugs, teveel focus op verkeerde dingen... het is maar afwachten hoe dit afloopt..
Anthem (serieus weinig spelers op het moment), tja, de blunder van 2019? Het begon met een private beta wat je gerust een alfa kon noemen. Het langzame laden, met iedereen moeten praten voordat je verder kan terwijl een team op je wacht.. ook hier te weinig content en weinig tot niets te doen als het uitgespeeld is. Drop kans van gele wapens is 1 op een miljard (en dan nog dubbele krijgen 8)7 ). Wachten al weken op nieuwe content (Cataclysm komt eraan met nieuwe en hogere gear (dat maakt dat je het wel moet spelen) maar het is weer een tijdelijk iets |:( ) Waarom toch af en toe starten? Ik kan zeggen dat dit 1 van de mooiste games op de xbox one x is waar special effecten van afspatten, het schiet als een bezetene (gaat hier om combi's van je powers en niet alleen je traditionele wapens) en tsja..vliegen als Iron Man... _/-\o_

Warframe.. Free to Play, grote community, steeds groter wordend universum met veel terugkerende events, veel loot, alles upgradable (je warframe, je wapens, de mods die je er op legt weer kan upgraden, je sentinels, je hond of kat :> ) de graphs die er steeds mooier uit zien. Is hier frustratie? Die is er.. soms is het (ook voor mij ..) niet duidelijk hoe ik aan bepaalde materialen kan komen. Standing verzamelen voor factions is regelmatig grinden. (je hebt syndicates die simpel zijn (gewoon syndicate missies doen)) maar standing voor mijn K-drive (hoverboard) nou kill me.. oneindig werk. Het spel is gewoon enorm groot en als je er nu in stapt is het echt..waar moet je beginnen... maar het is een aanrader want uiteindelijk doe je het spel nooit alleen (kan wel..)

* reclame uit :P *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
quorumz schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 07:28:
[...]

...Apex Legends (spelers dalen na initiele piek, net als Anthem, content is een issue en te dure season pass) ...
Kan me niet voorstellen dat iemand heeft gezegd dat de season pass te duur zou zijn voor Apex. Rewards in season 1 waren wel vrij matig maar je kon vrij eenvoudig apex coins unlocken om season 2 te halen. 9 euro voor 2 seizoenen (half jaar) vind ik bijzonder goedkoop.

Ben sowieso biased want zelf redelijk hooked aan dit spel. Combinatie van Titanfall, Overwatch, beetje Halo en dat in een BR genre. Het is lang geleden dat ik me zo heb vermaakt met een Shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

boe2 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 20:49:
*edit* zit overigens al een paar avonden men xbox naar men laptop te streamen terwijl vrouwtje tv kijkt. Het werkt echt veel beter dan ik had durven hopen. Voelt alsof ik native aan het spelen ben.
Beetje in het verlengde hiervan, zijn er mensen die ook streamen maar telefoon (specifiek iphone)? Gisteren bij de matties van Ali een stand besteld voor de S die mijn zoon gaat gebruiken, en ik zag ook een clip zodat je je telefoon boven je controller kan vast zetten. Als dat ook zo goed werkt als Boe hierboven beschrijft is dat nog wel een interesante optie!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:52:
[...]

Beetje in het verlengde hiervan, zijn er mensen die ook streamen maar telefoon (specifiek iphone)? Gisteren bij de matties van Ali een stand besteld voor de S die mijn zoon gaat gebruiken, en ik zag ook een clip zodat je je telefoon boven je controller kan vast zetten. Als dat ook zo goed werkt als Boe hierboven beschrijft is dat nog wel een interesante optie!
Dat kan zo ver ik weet niet. Streamen naar verschillende devices (xcloud) komt in oktober. Nu kun je alleen streamen naar Windows 10 apparaten vanaf je xbox.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Sagat schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:52:
[...]

Kan... Heb ik hier al eens eerder laten zien:

App moet je wel installeren en kopen. Is niet goedkoop, maar werkt verder prima: https://onecast.me/

Enige nadeel is dat je in dezelfde kamer moet zitten als waar de xbox staat zodat je controller direct connectie kan maken met je xbox. Later dit jaar met iOS 13 heb je native ondersteuning voor Xbox controllers.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mgrqSDpUYvpbd5JDSrUSfiDs/full.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door MRE-Inc op 09-07-2019 12:38 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:32

JSchut

.....

MRE-Inc schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 12:37:
[...]

App moet je wel installeren en kopen. Is niet goedkoop, maar werkt verder prima: https://onecast.me/

Enige nadeel is dat je in dezelfde kamer moet zitten als waar de xbox staat zodat je controller direct connectie kan maken met je xbox. Later dit jaar met iOS 13 heb je native ondersteuning voor Xbox controllers.

[Afbeelding]
Dit heb ik laatst op de Mac geprobeerd. Had alleen elke minuut een lag van 2-3 seconden. ook liep het geluid niet synchroom.

Voor mij niet speelbaar genoeg. Anders had ik daar graag voor betaald. Het idee is exact wat ik zocht.

Geen ervaring met de iOs versie overigens. Die zou het natuurlijk een stuk beter kunnen doen.

[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 09-07-2019 13:18 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

JSchut schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 13:18:
[...]

Dit heb ik laatst op de Mac geprobeerd. Had alleen elke minuut een lag van 2-3 seconden. ook liep het geluid niet synchroom.

Voor mij niet speelbaar genoeg. Anders had ik daar graag voor betaald. Het idee is exact wat ik zocht.

Geen ervaring met de iOs versie overigens. Die zou het natuurlijk een stuk beter kunnen doen.
Ik zit thuis op 5Ghz Wifi met mijn iPhone en de Xbox zit op 1Gbit bedraad. Via mijn iPhone 7 nergens last van lag. Heb zelf geen Mac, dus dat niet kunnen testen. Misschien eens testen of je alles wel optimaal hebt staan qua netwerk ? Het zal niet de eerste keer zijn dat ik (vooral zakelijk) tegen komt dat switches en netwerkkaarten keihard op 1000Gbit full duplex gezet moesten worden omdat je anders belabberde netwerksnelheiden had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:32

JSchut

.....

MRE-Inc schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 14:00:
[...]

Ik zit thuis op 5Ghz Wifi met mijn iPhone en de Xbox zit op 1Gbit bedraad. Via mijn iPhone 7 nergens last van lag. Heb zelf geen Mac, dus dat niet kunnen testen. Misschien eens testen of je alles wel optimaal hebt staan qua netwerk ? Het zal niet de eerste keer zijn dat ik (vooral zakelijk) tegen komt dat switches en netwerkkaarten keihard op 1000Gbit full duplex gezet moesten worden omdat je anders belabberde netwerksnelheiden had.
Netwerk snelheden zijn prima.Heb ik allemaal nagelopen. Het zit echt in Onecast. (Zijn meer mensen die dit probleem melden.)

Naar een windows pc heb ik met dezelfde Xbox geen enkele lag. (Windows PC op wifi)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 12:37:
[...]

[Afbeelding]
Dus het werkt niet dat je buiten of elders in huis kunt zitten gamen omdat je controller geen bereik heeft? Wel muf dan. Ik wil juist elders gamen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Die gast heeft bijna al z'n video's ook de tune geshared, 1x volgen bij de tunes, heb je een bak aan nieuwe tunes klaar staan, waaronder ook gewoon competitieve offroad/race tunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Welke telefoonhouder is dat? Ziet er wel degelijk uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Homeland schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 11:00:
[...]

Welke telefoonhouder is dat? Ziet er wel degelijk uit.
https://nl.aliexpress.com...ce-4807-bae0-1760910a91da

Heb er destijds iets van 5 gekocht. Zijn wel redelijk degelijk idd. Straks met Xcloud kan zoiets nog wel eens van pas komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
quorumz schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 07:28:maar standing voor mijn K-drive (hoverboard) nou kill me.. oneindig werk.
Bedoel je affinity voor je K-drive of standing voor de vent kids?

Standing is redelijk makkelijk te grinden op de pijp buiten fortuna en de wat minder repetitieve optie is races doen (wat sinds ze dat hebben aangepast best snel gaat!).

[ Voor 6% gewijzigd door Ereaser op 10-07-2019 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 13:33:
[...]

Bedoel je affinity voor je K-drive of standing voor de vent kids?

Standing is redelijk makkelijk te grinden op de pijp buiten fortuna en de wat minder repetitieve optie is races doen (wat sinds ze dat hebben aangepast best snel gaat!).
Je eigenlijk beide, het levellen van mijn K-drive duurt oneindig (yeah 20 pas..) en standing voor de vent kids..helemaal zucht... heb wat mods eerdergisteren gekocht (air time, extreme velocity, nitro boost) dus ik a een stuk harder. het is een achievement om alle races te doen dus wellicht dat ik daar me even mee bezig hou en dan standing idd krijg (heb net kaart uitgeprint om ze af te kunnen vinken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
quorumz schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 14:54:
[...]

Je eigenlijk beide, het levellen van mijn K-drive duurt oneindig (yeah 20 pas..) en standing voor de vent kids..helemaal zucht... heb wat mods eerdergisteren gekocht (air time, extreme velocity, nitro boost) dus ik a een stuk harder. het is een achievement om alle races te doen dus wellicht dat ik daar me even mee bezig hou en dan standing idd krijg (heb net kaart uitgeprint om ze af te kunnen vinken)
Ah ok! Levellen van mijn K-drive zelf ben ik nog niet echt mee bezig geweest.

Er zijn trouwens best veel collectibles op de plains. Kwam er van de week achter dat er lore scan fragmenten zijn en somachord fragments zijn (voor degene die niet weten wat somachord fragments zijn, dat dingen die je vind en scant en als je ze allemaal hebt van een bepaald nummer dan unlock je dat nummer om af te spelen in je schip).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:43:
[...]

Ah ok! Levellen van mijn K-drive zelf ben ik nog niet echt mee bezig geweest.

Er zijn trouwens best veel collectibles op de plains. Kwam er van de week achter dat er lore scan fragmenten zijn en somachord fragments zijn (voor degene die niet weten wat somachord fragments zijn, dat dingen die je vind en scant en als je ze allemaal hebt van een bepaald nummer dan unlock je dat nummer om af te spelen in je schip).
sucess met de 1.000.000 km op je k drive.. (zit pas op zon 300.000).. ik mis maar 5 achievements maar die zijn best moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
quorumz schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:47:
[...]

sucess met de 1.000.000 km op je k drive.. (zit pas op zon 300.000).. ik mis maar 5 achievements maar die zijn best moeilijk...
Ik zit op 200.000 geloof ik. De enige die ik nog heb die echt moeilijk is is "No Brainer" waarbij je een voidfissure van lvl30+ met alleen headshots moet halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ereaser schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:50:
[...]

Ik zit op 200.000 geloof ik. De enige die ik nog heb die echt moeilijk is is "No Brainer" waarbij je een voidfissure van lvl30+ met alleen headshots moet halen.
Voor Sleds of Sunshine is een truukje... :) (einde van de kaart staan en als de missie is afgelopen en de teller loopt in de laatste 5 seconden een glide starten, je wordt naar het einde geteleporteerd en dat telt als 1 lange slide..)

ik zie het ja. had hem in 2016 gehaald maar 0,10% van de spelers gelukt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
MRE-Inc schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 13:09:
[...]

https://nl.aliexpress.com...ce-4807-bae0-1760910a91da

Heb er destijds iets van 5 gekocht. Zijn wel redelijk degelijk idd. Straks met Xcloud kan zoiets nog wel eens van pas komen.
Zou je daar ook een Lumia 950 voor kunnen gebruiken? En zie je ook genoeg op een scherm of is het enkel voor bepaalde games geschikt?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 17:06:
[...]

Zou je daar ook een Lumia 950 voor kunnen gebruiken? En zie je ook genoeg op een scherm of is het enkel voor bepaalde games geschikt?
Werkt die uberhaubt nog? Sinds de omzetting van die Xbox app naar companion, start hij niet eens meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik kan de XBox app gewoon gebruiken. Zou mooi zijn want het een is mooi groot OLED scherm.

Mijn controller wordt niet herkend. Jammer maar helaas. Ik wacht wel op XCloud, dan kan ik de iPad als scherm gebruiken.

[ Voor 40% gewijzigd door Lekker Ventje op 11-07-2019 09:44 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Lekker Ventje schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 17:06:
[...]

Heb hier nog een Lumia 950XL liggen. Er is een project om daar de volledige Windows 10 Pro op te zetten. De ARM versie dus. Dat lijkt al volledig te werken echter moet je niet de laatste 2 updates geinstalleerd hebben staan.

https://www.woaproject.net/
https://github.com/WOA-Project/WOA-Deployer-Lumia

Dan heb je dus een full W10 op je lumia die je dan weer kan gebruiken als mini laptop en straks naar toe kan streamen. Zelf nog niet geprobeerd ivm tijdgebrek. Tevens moet je je Lumia terug flashen naar een versie zonder de laatste 2 updates.

Verder is Inside gratis met GwG. Gisteren gespeeld. Leuk puzzel spelletje. Aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Wanneer ik op mijn telefoon naar mijn xbox accountinfo kijk zie ik onderaan een grote, omcirkelde "6" staan. Als ik mijn profile in mijn browser bekijk is dit nergens terug te vinden. Weet iemand wat dit juist betekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:49
wat is er waar van dat je geen game pass kunt activeren als je een lopende gold hebt?

dat kreeg ik gisteren te horen van livekaarten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterM007
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-08 08:59
boe2 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:22:
Wanneer ik op mijn telefoon naar mijn xbox accountinfo kijk zie ik onderaan een grote, omcirkelde "6" staan. Als ik mijn profile in mijn browser bekijk is dit nergens terug te vinden. Weet iemand wat dit juist betekent?
Het aantal volledige jaren dat je lid bent van Xbox Live Gold.

Bron:

https://www.reddit.com/r/..._the_circled_number_mean/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
boe2 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:22:
Is dat je Xbox Live "tenure", oftewel hoe lang je al Xbox Live Gold hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterM007
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-08 08:59
joey82 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:25:
wat is er waar van dat je geen game pass kunt activeren als je een lopende gold hebt?

Lijkt me heel sterk. Met een lopend Gold abbo kon ik netjes een abbo op Game Pass nemen. Vervolgens heb kon ik deze consolideren tot Xbox Live Ultimate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joey82 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:25:

Gok dat zij gewoon 'starter' packs keys verkopen, die je bij een Xbox altijd erbij krijgt, die werken enkel als je nog geen actieve sub heb lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

PeterM007 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:40:
[...]

Het aantal volledige jaren dat je lid bent van Xbox Live Gold.
https://www.reddit.com/r/..._the_circled_number_mean/
Niet aaneensluitend dan, want ik heb pas 2 weken terug gold, en de vorige keer was nog in het 360 tijdperk.
Nu ja, leuk dan om als xbox one noob 6 jaar te hebben staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
vraagje: wordt microsoft Xcloud nu alleen voor de xbox of ook voor windows 10?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mark777 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 16:29:
vraagje: wordt microsoft Xcloud nu alleen voor de xbox of ook voor windows 10?
'any compatible device', het is met Xcloud juist de focus zo'n beetje alles te gaan ondersteunen, mobiel, PC en consoles (humor, PS4 :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

In de MCC gisteravond Halo 3 uitgespeeld. Wou aan ODST beginnen, maar die is betalend, zelfs met game pass :?
Dan maar Halo 4 gestart, chronologisch lijk ik niets te missen met ODST over te slaan? Ziet er grafisch wel enorm knap uit voor een 360 titel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boe2 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 09:46:
In de MCC gisteravond Halo 3 uitgespeeld. Wou aan ODST beginnen, maar die is betalend, zelfs met game pass :?
Dan maar Halo 4 gestart, chronologisch lijk ik niets te missen met ODST over te slaan? Ziet er grafisch wel enorm knap uit voor een 360 titel :D
Dit was alleen gratis (2017, ook ter ere van de xbox one die kwam) voor spelers die MCC at launch hadden (2015?) samen met Halo 2A mp map. Ze hadden ook veel problemen aan het begin waardoor mensen het spel ook (tijdelijk) gratis als gift met kerst kregen (maar je moest spel wel voor bepaalde datum gespeeld hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:02
Je speelt als het ware in ODST als Orbital Drop Shock Trooper. Zijn normaal je gesproken je collega's waar je geen reet aan hebt :P
Speelt zich af ten tijde van Halo 3, als ik me niet vergis, ik persoonlijk vind het een leuke game die even voor wat afwisseling zorgde. Chronologisch gezien mis je in zoverre niets aan het verhaal, maar daar begreep ik sowieso al weinig van :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Weet niet of jij toevallig een xb zonder diskdrive gekozen had, maar moch het niet zo zijn, dan is het niet byzonder lastig om odst op disc aan te schaffen volgens mij. Ben het wel met je eens dat het vreemd is dat deze niet in de mcc zit.........ik heb hem zelf ooit is in games with gold gekregen geloof ik.........maar dat zal dan wel de campaign ed zijn :?

Oh en digital is ie 5 euro, hehe tsja, dat lijkt me ook een no brainer als je ze allemaal wil spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 12-07-2019 15:09 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark777
uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:20:
Pfff er komen bizar weinig games uit zeg. Zit zelf nu voornamelijk FIFA te spelen. Maar mijn god wat is dat een rage inducing spelletje... Pfff :) Wil gewoon lekker een Ori of Cuphead of nieuwe dlc van Trials...
Het is zomer wat dacht je van lekker buiten spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Sagat schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:08:
[...]

Oh en digital is ie 5 euro, hehe tsja, dat lijkt me ook een no brainer als je ze allemaal wil spelen.
En zelfs maar €4,49 als je een Game Pass abonnement hebt. Dit is de uitbreiding voor de Halo: The Master Chief Collection. :P

De Halo: The Master Chief Collection is gratis speelbaar met Game Pass.

[ Voor 26% gewijzigd door sjaool op 13-07-2019 12:31 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Pfff er komen bizar weinig games uit zeg. Zit zelf nu voornamelijk FIFA te spelen. Maar mijn god wat is dat een rage inducing spelletje... Pfff :) Wil gewoon lekker een Ori of Cuphead of nieuwe dlc van Trials...
Hoe heette dat nes inspired castevania spelletje ook al weer? Zat in gwg dus je hebt em. Kan me niet voorstellen dat je er niet een klein beetje lol uithaald!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerstvolgende die hier in huis komt is de nieuwe Wolfenstein. Wilde eerst voor Rage 2 gaan, maar die ga ik later wel eens oppikken. Tot die tijd beetje Borderlands, hoe hoger je level des te leuker die toch wel wordt. Jammer dat het zo traag op gang komt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
mark777 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:22:
[...]

Het is zomer wat dacht je van lekker buiten spelen?
Buiten spelen? Eh... Oh! Overschakelen naar [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4 bedoel je? :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nog eens een potje wil spelen tegen de rage hoor ik het graag. :o Ik speel fifa niet voor niets elk jaar minder. Ongelofelijke spel met ongelofelijke spelers.

Als je Dishonored goed vond, is Prey misschien wel wat. Ik heb hem laten liggen omdat ik er niks van snapte maar speel hem nu met een guide er naast voor waar ik als volgende heen moet (qua gebouw niet wat je exact moet doen) en het is best goed!

Oh en je hebt Gears 4 en MCC nog liggen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Pfff.... Mijn Elite controller heeft weer een probleem. Nu is de rechter bumper (RB) afgebroken. Werkt nog wel, maar er zit nu ruimte tussen en ik kan de RB er zo uit halen. Moet de grips ook nog vervangen, maar die heb ik al liggen.

Heb maar 2 vervangings setjes gehaald: voor wie intresse heeft: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.6bae4c4d1dbR0u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-09 21:31
Sagat schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:08:
[...]

Weet niet of jij toevallig een xb zonder diskdrive gekozen had, maar moch het niet zo zijn, dan is het niet byzonder lastig om odst op disc aan te schaffen volgens mij. Ben het wel met je eens dat het vreemd is dat deze niet in de mcc zit.........ik heb hem zelf ooit is in games with gold gekregen geloof ik.........maar dat zal dan wel de campaign ed zijn :?

Was die niet gratis een tijdje?

Dacht dat ik ooit eentje er nog bijgekregen had.

Reach moet volgens mij nog komen, dus het moet ODST zijn. Ik heb wel een digitale versie vanaf de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
MRE-Inc schreef op zondag 14 juli 2019 @ 11:01:
Pfff.... Mijn Elite controller heeft weer een probleem. Nu is de rechter bumper (RB) afgebroken. Werkt nog wel, maar er zit nu ruimte tussen en ik kan de RB er zo uit halen. Moet de grips ook nog vervangen, maar die heb ik al liggen.

Heb maar 2 vervangings setjes gehaald: voor wie intresse heeft: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.6bae4c4d1dbR0u
Zijn die bumper eenvoudig te vervangen. Heb nog een (standaard) Titanfall controller liggen waarbij de RB niet meer werkt. Misschien kijken of ik die nog kan fixen.

Had toen nog garantie en aangezien de Titanfall editie niet meer verkrijgbaar was had MS zonder vragen een nieuwe controller opgestuurd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
*Announced* games by Xbox Game Studios coming to Game Pass in the next 18 months:
Gears 5
Gears Tactics
Halo Infinite
Battletoads
Ori WotW
Psychonauts 2
Wasteland 3
Wasteland 1 Remaster
The Outer Worlds
Bleeding Edge
MS Flight Simulator
Age of Empires 2 & 3 DE
Minecraft Dungeons

En FM8 zal er ook nog wel bijkomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Beltoni schreef op maandag 15 juli 2019 @ 11:47:
[...]

Zijn die bumper eenvoudig te vervangen. Heb nog een (standaard) Titanfall controller liggen waarbij de RB niet meer werkt. Misschien kijken of ik die nog kan fixen.

Had toen nog garantie en aangezien de Titanfall editie niet meer verkrijgbaar was had MS zonder vragen een nieuwe controller opgestuurd.
Ja. Had een filmpje op youtube even gekeken. 5 torx schroefjes. Ja je moet even op letten op de kleine onderdelen zoals de sync button en bij de Elite controller ook nog op de profiel switch knop. Verder een klein beetje kracht om eea los te trekken en dat is het eigenlijk wel.

Voor de prijs van die onderdelen op Aliexpress, heb je dus zo weer een extra controller. Altijd makkelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door MRE-Inc op 15-07-2019 12:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
Thanks, deze was ik helemaal vergeten.Een goede platform game is nooit verkeerd.

Zit een beetje in een gameloze periode. Van het weekend Steam World Dig 2 uitgespeeld (lekkere game) en begonnen aan Dead Rising 4. Die valt wel wat tegen. Deel 1 was super tof, deze pakt me totaal niet.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op maandag 15 juli 2019 @ 12:47:
[...]

Thanks, deze was ik helemaal vergeten.Een goede platform game is nooit verkeerd.

Zit een beetje in een gameloze periode. Van het weekend Steam World Dig 2 uitgespeeld (lekkere game) en begonnen aan Dead Rising 4. Die valt wel wat tegen. Deel 1 was super tof, deze pakt me totaal niet.
Unruly Heroes ga je geen spijt van krijgen.
Van het weekend nog even wat couch co-op gedaan :)
En de brawlmodus is hilarisch :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nashle
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 12-04-2023
Vorige week eerst Gold abbo verlengd naar 31 augustus 2020. Game pass liep nog tot 1 januari 2020. Daarna Game Pass Ultimate gekocht die nu tot 25 maart 2021 loopt. Hoe ik ook reken ik kom niet uit op die datum.

Via Microsoft helpdesk het nagevraagd. Engelse chatmedewerker was helemaal "apart" want volgens hem had ik maar recht tot september 2020. Gezegd dat is zeker niet goed.

Ging hij het aan zijn manager vragen hoe het zit met Ultimate daarna schreef ie dat het wel klopt en de hele tijd me irritant me toespreken my friend dit en dat. Op mijn verzoek voor een Nederlandse chat medewerker of mail adres kreeg ik 1 of andere vage link.

Dus wat is de juiste einddatum van mijn Ultimate?
En waar kan ik een klacht indienen bij Microsoft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Nashle schreef op maandag 15 juli 2019 @ 16:34:
Vorige week eerst Gold abbo verlengd naar 31 augustus 2020. Game pass liep nog tot 1 januari 2020. Daarna Game Pass Ultimate gekocht die nu tot 25 maart 2021 loopt. Hoe ik ook reken ik kom niet uit op die datum.

Via Microsoft helpdesk het nagevraagd. Engelse chatmedewerker was helemaal "apart" want volgens hem had ik maar recht tot september 2020. Gezegd dat is zeker niet goed.

Ging hij het aan zijn manager vragen hoe het zit met Ultimate daarna schreef ie dat het wel klopt en de hele tijd me irritant me toespreken my friend dit en dat. Op mijn verzoek voor een Nederlandse chat medewerker of mail adres kreeg ik 1 of andere vage link.

Dus wat is de juiste einddatum van mijn Ultimate?
En waar kan ik een klacht indienen bij Microsoft?
Welke datum had je zelf verwacht? Maart 2021 lijkt toch te kloppen?
Je had nog iets meer dan 13 maanden Live Gold en net geen 6 maanden Game Pass. Met omzetten is dat 13+6+1=20 maanden Game Pass Ultimate geworden.

Welke vervaldatum zie je op account.microsoft.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat stuur je mee als je Xbox One X onder garantie naar Microsoft verzonden worden?
Moet de stroomkabel erbij?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 15 juli 2019 @ 19:56:
Wat stuur je mee als je Xbox One X onder garantie naar Microsoft verzonden worden?
Moet de stroomkabel erbij?
Hangt er vanaf wat is afgesproken, maar meestal staat dat in de mail die je krijgt. Je hoeft geen stroomkabel of iets mee te sturen. Mogelijk krijg je een nieuwe console opgestuurd (nogmaals, hangt even af van welke variant je kiest) maar dan kun je de nieuwe kabels weer gewoon mee terug sturen. Ik zou gewoon console opsturen met niks erbij als je de normale retour hebt gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 15 juli 2019 @ 20:03:
[...]

Hangt er vanaf wat is afgesproken, maar meestal staat dat in de mail die je krijgt. Je hoeft geen stroomkabel of iets mee te sturen. Mogelijk krijg je een nieuwe console opgestuurd (nogmaals, hangt even af van welke variant je kiest) maar dan kun je de nieuwe kabels weer gewoon mee terug sturen. Ik zou gewoon console opsturen met niks erbij als je de normale retour hebt gekozen.
Precies, lekker enhanced exchange aanvragen.
Nieuwe console uit de doos, oude erin en retour naar Microsoft :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 15 juli 2019 @ 20:03:
[...]

Net ingepakt zonder stroomkabel, dit is al mijn 4e Xbox One X die kapot gaat met dezelfde problemen.
Je speelt een spel, krijgt de melding " There is a problem with your local save games ".
Game loopt binnen 10 min vast, automatische reboot, E105 code en de xbox is dood.
Deze keer gelukkig onder garantie, hopen dat ze een wekende terugsturen die dit probleem niet meer krijgt in de toekomst. Ben er langzaam wel helemaal klaar mee..

Pagina: 1 ... 6 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.