Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Meneer iCy schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 08:24:
[...]

Aan het eind van het fifa seizoen moet je niet als nieuweling willen beginnen in FUT online
@uchiha tijntje wel, die houdt wel van een uitdaging ;)

@justifire SamSho al gekocht? En zo ja, wat vind je ervan? Ik ga hem in eerste instantie voor de buren halen, maar ga zo iig al even checken of ook hier de seaso pass ook graties is......... :+ je weet nooit of je hem wil double dippen natuurlijk.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 08:47:
[...]

I know. :) Maar ook aan het begin van een FUT seizoen zou ik kansloos zijn gok ik :P

[...]

Nou, FIFA is niet zozeer een uitdaging voor mij… eerder schier onmogelijk :P
Ik heb er nogal moeite mee om te geloven dat jij de skill ontbreekt, doorzettings vermogen ook niet. Enige is dat je moet grinden om een beter team te krijgen (of moet je dan echt de portemonnee trekken :( )
I guess dat dit een valide reden zou kunnen zijn, of indien grinden, dan wellicht tijd, en zin om te grinden omdat je weet dat fifa20 relatief erg vlak om de hoek staat.
Oh ja........wellicht zijn nu alleen de die hard fifa spelers nog bezig, kan me voorstellen dat het dan ook wel pittig is om aan te haken......

Anyways good luck!
offtopic:
Bij de buren zit pes in de plus, dus wellicht dat ik mijn digital voetbal carriere ook is wat ga afstoffen, al hoewel ik me eerst toch nog wil verder wil vastbijten in hor chase. (wat de ander plus game is, grrr 2e maand achterelkaar dat ik pech heb en een game krijg die ik al gekocht had, vorige maand was het hollow knight! ;) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sagat schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 08:54:
[...]

Ik heb er nogal moeite mee om te geloven dat jij de skill ontbreekt, doorzettings vermogen ook niet. Enige is dat je moet grinden om een beter team te krijgen (of moet je dan echt de portemonnee trekken :( )
I guess dat dit een valide reden zou kunnen zijn, of indien grinden, dan wellicht tijd, en zin om te grinden omdat je weet dat fifa20 relatief erg vlak om de hoek staat.
Oh ja........wellicht zijn nu alleen de die hard fifa spelers nog bezig, kan me voorstellen dat het dan ook wel pittig is om aan te haken......

Anyways good luck!
offtopic:
Bij de buren zit pes in de plus, dus wellicht dat ik mijn digital voetbal carriere ook is wat ga afstoffen, al hoewel ik me eerst toch nog wil verder wil vastbijten in hor chase. (wat de ander plus game is, grrr 2e maand achterelkaar dat ik pech heb en een game krijg die ik al gekocht had, vorige maand was het hollow knight! ;) )
Haha, nee ik ben gewoon echt slecht in FIFA. :) @exactor it en @BM kunnen dat bevestigen :+

En om dat te compenseren moet ik goede spelers hebben en om goede spelers te hebben moet je of je beurs trekken of lekker flink wat potjes spelen, want vind het niet perse grinden, want je doet tenslotte toch niets anders dan voetballen :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:42

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 09:07:
[...]

Haha, nee ik ben gewoon echt slecht in FIFA. :) @exactor it en @BM kunnen dat bevestigen :+
Je bent bijna net zo goed in Fifa als dat je in fighters bent :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 09:15:
[...]

Je bent bijna net zo goed in Fifa als dat je in fighters bent :+
Hij blinkt vooral uit in Walking Simulators.

_____

Update over mijn pdp controller van 25 euro. Het is een flut ding. Prima voor jongere broertjes maar niet als hoofdcontroller. Nu even kijken voor een nieuwe Elite of wachten op de nieuwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Heb je killer instict? O-)
Daar moet ik nog wel 'wat' achievemetns, ik geloof dat je 5k punten kan halen ofzo 8)7

(ik heb nog 200 voor een 'arcade' en 1000 voor een 'grote' game in mijn hoofd )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Sagat SamSho stond al vijf weken op mijn xbox geinstalleert te wachten op 25 juni :)
Heb nog niet zo veel gespeeld (damn you Hollow Knight en bezigheden buiten de deur...) maar wat ik heb gespeeld bevalt goed !
Is wel ff wennen na MK11, gameplay is een heel stuk trager en ik moet weer ff schakelen dat ik niet moet blocken dmv een button :')
Ben normaal ook nogal van het combo's maken maar dat zit er bij SamSho simpelweg niet in.
Anderzijds heb je totaal geen combos nodig, twee goede klappen en de ronde is voorbij :o

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Sagat schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 08:54:
Geld moet je er echt niet meer willen insteken en grinden dat klopt. Geld trekken is geen garantie op goede spelers. Heb mijn laatste miljoen fifa coins gestoken in pakjes en ook alleen maar crap gekregen.

Ik weet niet eens of ik fifa20 wil kopen, gezien FUT betekent bijna elk weekend een weekend fifa gamen en irriteren qua grinding.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meneer iCy schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 10:08:
[...]

Geld moet je er echt niet meer willen insteken en grinden dat klopt. Geld trekken is geen garantie op goede spelers. Heb mijn laatste miljoen fifa coins gestoken in pakjes en ook alleen maar crap gekregen.

Ik weet niet eens of ik fifa20 wil kopen, gezien FUT betekent bijna elk weekend een weekend fifa gamen en irriteren qua grinding.
Hoezo elk weekend fifa gamen en grinden? :) Ben er nog niet helemaal in gedoken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

uchiha tijntje schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 10:35:
[...]

Hoezo elk weekend fifa gamen en grinden? :) Ben er nog niet helemaal in gedoken :P
FUT Weekend League is de beste methode om veel pakjes en coins te grinden.Je krijgt coins/pakjes van de division league en vanuit de fut weekend league. Als je minimaal silver 1 haal (wat makkelijker haalbaar is, want je moet 11 van de maximaal 30 potjes winnen) krijg je ook de kans om een leuke totw speler gratis te picken, bij goud 3 zelfs 2.

Maar goed, moet dan wel weer minimaal 11 potjes spelen en als je minder goed ben kan het zelfs 30 zijn. Bij Silver 1 krijg je ook direct weer 2000 WL punten om de week daarop weer mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meneer iCy schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:10:
[...]

FUT Weekend League is de beste methode om veel pakjes en coins te grinden.Je krijgt coins/pakjes van de division league en vanuit de fut weekend league. Als je minimaal silver 1 haal (wat makkelijker haalbaar is, want je moet 11 van de maximaal 30 potjes winnen) krijg je ook de kans om een leuke totw speler gratis te picken, bij goud 3 zelfs 2.

Maar goed, moet dan wel weer minimaal 11 potjes spelen en als je minder goed ben kan het zelfs 30 zijn. Bij Silver 1 krijg je ook direct weer 2000 WL punten om de week daarop weer mee te doen.
Dus je moet eerst 2000 points halen om mee te kunnen doen en daarna nog ook 11 potjes winnen? Volgens mij kreeg je bij een gelijkspel iets van 20 punten… Dat zijn 100 potjes gelijkspelen om mee te mogen doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

uchiha tijntje schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 14:47:
[...]

Dus je moet eerst 2000 points halen om mee te kunnen doen en daarna nog ook 11 potjes winnen? Volgens mij kreeg je bij een gelijkspel iets van 20 punten… Dat zijn 100 potjes gelijkspelen om mee te mogen doen? :P
Afhankelijk van je divisie, kijk maar eens in de fut topic of op internet. Hoe hoger de divise waar je in speelt, hoe meer punten je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Ben benieuwd welke games er in maand Juli in de gamepass komen. Iemand verwachtingen?

[ Voor 10% gewijzigd door CallmeGod op 27-06-2019 16:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

CallmeGod schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 16:15:
Ben benieuwd welke games er in maand Juli in de gamepass komen. Iemand verwachtingen?
ik laat me verrassen. En blijf hopen op cuphead :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Wordt je hele Gold abonnement omgezet in Ultimate voor $1 p/m of is dat enkel de eerste maand? En kan ik er dan eerst nog een jaar gold bijplakken of kijken ze naar wat er nu staat? Wordt via die Engelstalige sites niet veel wijzer.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 19:45:
Wordt je hele Gold abonnement omgezet in Ultimate voor $1 p/m of is dat enkel de eerste maand? En kan ik er dan eerst nog een jaar gold bijplakken of kijken ze naar wat er nu staat? Wordt via die Engelstalige sites niet veel wijzer.
Dat geld dan voor alle maanden (afhankelijk van welke het langste loopt volgens mij). Dus heb je nog een jaar Gold staan en zet je hem nu over naar Ultimate, dan krijg je 12 maanden voor 1 euro.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Martinspire schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 19:49:
[...]

Dat geld dan voor alle maanden (afhankelijk van welke het langste loopt volgens mij). Dus heb je nog een jaar Gold staan en zet je hem nu over naar Ultimate, dan krijg je 12 maanden voor 1 euro.
Bedankt. Kan helaas niet verder verlengen dan oktober 2021. Bewaar de code van Gold tot volgend jaar maar kan in ieder geval nog twee jaar Ultimate uitproberen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 20:10:
[...]

Bedankt. Kan helaas niet verder verlengen dan oktober 2021. Bewaar de code van Gold tot volgend jaar maar kan in ieder geval nog twee jaar Ultimate uitproberen.
Je kunt die Gold gewoon toevoegen maar dan krijg je geen 12 maar 3 maanden geloof ik (omdat gamepass dus wat duurder is). Of ga jij dingen zoveel jaar in de kast bewaren en dan nog weten dat je ze moet toevoegen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

BROFORCE!!!@#!@#!@#!@!#!@#!@

Damn daar wordt ik echt happy van. Denk dat ik hem ook maar ga kopen

Edit: Bummer, tis enkel voor de pc en daar heb ik hem al.

[ Voor 9% gewijzigd door Meneer iCy op 27-06-2019 22:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Martinspire schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 20:44:
[...]

Je kunt die Gold gewoon toevoegen maar dan krijg je geen 12 maar 3 maanden geloof ik (omdat gamepass dus wat duurder is). Of ga jij dingen zoveel jaar in de kast bewaren en dan nog weten dat je ze moet toevoegen? :P
Nee, kan helemaal niets meer toevoegen, heb het geprobeerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CallmeGod
Nu beschikbaar via Gamepass: Goat Simulator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janterworst
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-09 16:19
Beste mensen,

Anno 2019 loopt het Home-menu/Dashboard van mijn Xbox One S nog altijd niet echt soepel. Nog altijd ervaar ik last van lag/haperingen zodra ik na het opstarten van het systeem wil bladeren tussen de verschillende tabbladen (Home, Game Pass, Mixer, Community, Store) door middel van de RB/LB buttons. Herkennen meer van jullie dit probleem/issue :9? Zoja, is dit op te lossen en hoe?

Als ik het vergelijk met de PS4, dan loopt het dashboard direct soepel naar het opstarten. Beetje jammer...

[ Voor 4% gewijzigd door Janterworst op 28-06-2019 12:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
justifire schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 23:22:
[...]

Ga je dan misschien over de 36 maanden heen ?
Heb gelezen dat als je bijvoorbeeld 25 maanden hebt staan, je geen jaar toe kan voegen (want dan ga je over de 36 heen)
Dan zal dat het probleem zijn want ik sta op 10/2/2021, en dat zal dan 2 oktober zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Wij spelen vaak in de avond wat potjes Fortnite.
Nu heb ik al meerdere keren per avond gehad (zeker gisteren) dat mijn controller aan is maar de XBO (of Fortnite) zegt dat de verbinding verloren is. Batterij eruit en erin, opnieuw aanzetten en hij doet het direct weer. De batterijen zijn qua capaciteit prima, ook andere (merk) batterijen brengen geen verschil.

Bij Fortnite pak ik een stoel en zet ik ongeveer 1,5m van de console af.
Ik speel verder amper spellen dus weet zo niet of hij bij andere spellen is als ik op de bank zit. Er is geen update beschikbaar voor de controller.

Ik had hetzelfde probleem bij mijn oude One X dus hoop dat er een "simpele" oplossing is.. Huidige One X is maandje oud, inclusief de controller. Dus EN een nieuwe console EN een nieuwe controller.
Kan het zijn dat iets stoort? Ik kan me niet heugen dat ik dit in mijn vorige woning heb gehad.

Een 3 meter lange USB kabel halen heb ik eigenlijk geen zin in..

Edit:
https://appuals.com/fix-xbox-one-controller-disconnecting/

Dit lijkt voor mensen 't helpen maar ik verbind hem niet met de PC..
0,5m naast de xbox staat wel mijn router, zou die roet in het eten gooien?

[ Voor 10% gewijzigd door Famous op 28-06-2019 13:15 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 12:31:
[...]

Dan zal dat het probleem zijn want ik sta op 10/2/2021, en dat zal dan 2 oktober zijn.
Dan zou ik ergens een half jaartje gold kopen, toevoegen en voor 1 euro het spul omzetten naar Ultimate.
Dan kan je dat jaar gold dat je hebt volgend jaar weer eens toevoegen om je ultimate abo te verlengen met 4 maanden.

Of gewoon nu alles omzetten naar Ultimate en jaar gold toevoegen voor 4 maanden ultimate erbij, zit je goed tot februari 2022

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 18:44
Famous schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 13:06:
Wij spelen vaak in de avond wat potjes Fortnite.
Nu heb ik al meerdere keren per avond gehad (zeker gisteren) dat mijn controller aan is maar de XBO (of Fortnite) zegt dat de verbinding verloren is. Batterij eruit en erin, opnieuw aanzetten en hij doet het direct weer. De batterijen zijn qua capaciteit prima, ook andere (merk) batterijen brengen geen verschil.

Bij Fortnite pak ik een stoel en zet ik ongeveer 1,5m van de console af.
Ik speel verder amper spellen dus weet zo niet of hij bij andere spellen is als ik op de bank zit. Er is geen update beschikbaar voor de controller.

Ik had hetzelfde probleem bij mijn oude One X dus hoop dat er een "simpele" oplossing is.. Huidige One X is maandje oud, inclusief de controller. Dus EN een nieuwe console EN een nieuwe controller.
Kan het zijn dat iets stoort? Ik kan me niet heugen dat ik dit in mijn vorige woning heb gehad.

Een 3 meter lange USB kabel halen heb ik eigenlijk geen zin in..

Edit:
https://appuals.com/fix-xbox-one-controller-disconnecting/

Dit lijkt voor mensen 't helpen maar ik verbind hem niet met de PC..
0,5m naast de xbox staat wel mijn router, zou die roet in het eten gooien?
Als het goed is verbind je Xbox de controller met behulp van "wifi-direct" dus ja dit is een mogelijkheid.
Bij mij op de slaapkamer zit er anderhalve meter tussen zonder problemen. Zit zelf tussen de router en Xbox in.
Misschien dat je met zilverfolie de signalen van de Xbox kan laten wijken en dan kijken of je geen signaal verliest?

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Lekker Ventje schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 19:45:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/59108464

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:44

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

MartijnS72 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 18:12:
[...]

....
Als je Project Cars in de store zoekt, kun deze wel installeren. Je moet overigens de Project CARS Digital Edition hebben; de Install-knop is dan nog steeds grijs, maar dan kun je in het dropdown-menu kiezen voor Manage en van daar via Ready to install de installatie starten.
....
En dit werkte inderdaad. Nogmaals bedankt!
Nu maar eens gaan kijken wat ik nog meer mis.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Janterworst schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 11:35:
Beste mensen,

Anno 2019 loopt het Home-menu/Dashboard van mijn Xbox One S nog altijd niet echt soepel. Nog altijd ervaar ik last van lag/haperingen zodra ik na het opstarten van het systeem wil bladeren tussen de verschillende tabbladen (Home, Game Pass, Mixer, Community, Store) door middel van de RB/LB buttons. Herkennen meer van jullie dit probleem/issue :9? Zoja, is dit op te lossen en hoe?

Als ik het vergelijk met de PS4, dan loopt het dashboard direct soepel naar het opstarten. Beetje jammer...
Je zou dit kunnen proberen. Bij velen heeft dit allerlei soorten problemen opgelost.
Xbox One - How to clear the Blu-ray discs persistent storage
Xbox One will automatically download and store content relating to your Blu-ray discs (extra features for your movies ..etc).
To clear this storage cache, follow the below procedure:
Press the menu key of the controller.
Go to Settings > Disc & Blu-Ray.
In the BLU-RAY section select "Persistent Storage".
Select "Clear persistent storage".

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

timmie271 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 14:12:
[...]

Als het goed is verbind je Xbox de controller met behulp van "wifi-direct" dus ja dit is een mogelijkheid.
Bij mij op de slaapkamer zit er anderhalve meter tussen zonder problemen. Zit zelf tussen de router en Xbox in.
Misschien dat je met zilverfolie de signalen van de Xbox kan laten wijken en dan kijken of je geen signaal verliest?
Xbox staat 30 cm naast de router.
Ik heb nu de antennes van de router iets anders geplaatst. 2.4Ghz wifi had ik al uit staan, enkel 5Ghz zend uit.

Tussen de xbox en de router zit wel een verticale plank, bedoel je daar zilverfolie plaatsen, xbox zijde?

Het is in elk geval erg irritant..
Zal eens proberen hoe het is met de antennes iets verplaatst en als ikzelf iets verder er vanaf zit.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janterworst
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-09 16:19
sjaool schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 01:44:
[...]

Je zou dit kunnen proberen. Bij velen heeft dit allerlei soorten problemen opgelost.

[...]
Ty! Ik probeer het even uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice, Inside moeten mensen die hem nog niet hebben echt even claimen en spelen :)
Helaas heb ik hem al :P

(en ja het valt wel op dat het weer alleen kleine/indie titels zijn maar zal er verder niks meer over zeggen :+)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Famous schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 11:14:
[...]

Xbox staat 30 cm naast de router.
Ik heb nu de antennes van de router iets anders geplaatst. 2.4Ghz wifi had ik al uit staan, enkel 5Ghz zend uit.

Tussen de xbox en de router zit wel een verticale plank, bedoel je daar zilverfolie plaatsen, xbox zijde?

Het is in elk geval erg irritant..
Zal eens proberen hoe het is met de antennes iets verplaatst en als ikzelf iets verder er vanaf zit.
Iets in die richting inderdaad met het zilverfolie. Antennes anders richting kan soms inderdaad ook helpen. Anders aan een van de 2 kanten van de plank het zilverfolie hangen. Kan zijn dat het nog niet helpt, maar als het al minder uitvalbeurten per keer sessie zijn is het al minder erg natuurlijk :)

@Finraziel downloaden doe ik ze altijd en soms ook spelen. Echter kom ik op dit moment wat tijd tekort voor gamen :+ Heb zelfs FH4 nog niet uitgespeeld 8)7 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door timmie271 op 29-06-2019 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Kan alleen me zoon van 6 blij maken met Meet the Robinsons.

Voor mij zit er helaas niks tussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 18:22

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Hallo mensen,

Ik heb een probleem met mijn Xbox One X en ik kom er niet uit dus ik hoopte dat de almachtige Tweakers misschien konden helpen.

Sinds ik ben overgestapt naar Tele2 verliest mijn Xbox de bedrade internetverbinding zodra ik de Xbox uit zet (instant-on mode).
Als ik de Xbox weer aan zet kan er geen verbinding gemaakt worden met Xbox Live omdat hij de DHCP server niet kan vinden ( :? :? ), om dit op te lossen moet ik of de Xbox hard rebooten of de internet kabel er een aantal seconden uit halen, opnieuw inpluggen, en hierna verbinden. Bij een Wi-Fi verbinding speelt dit probleem niet. Zodra de Xbox op power saving staat speelt dit probleem ook niet.

Er wordt dus ook niks gedownload op de achtergrond ondanks dat de Xbox op instant-on staat.

Stappen die ik heb ondernomen:

- Xbox statisch IP gegeven
- Xbox automatisch IP laten zoeken
- Verschillende DNS servers geprobeerd
- Alternate MAC adres gecleared
- UPnP enabled en Xbox Live poorten toegevoegd (Xbox heeft alsnog een strict NAT, UPnP Not successful)
- Modem gereset

Modem: TG789bvn
Firmware: 10.5.6.2

Iemand een idee/suggesties misschien?

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:12

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

BroWohsEdis schreef op zondag 30 juni 2019 @ 08:43:
Hallo mensen,

Ik heb een probleem met mijn Xbox One X en ik kom er niet uit dus ik hoopte dat de almachtige Tweakers misschien konden helpen.

Sinds ik ben overgestapt naar Tele2 verliest mijn Xbox de bedrade internetverbinding zodra ik de Xbox uit zet (instant-on mode).
Als ik de Xbox weer aan zet kan er geen verbinding gemaakt worden met Xbox Live omdat hij de DHCP server niet kan vinden ( :? :? ), om dit op te lossen moet ik of de Xbox hard rebooten of de internet kabel er een aantal seconden uit halen, opnieuw inpluggen, en hierna verbinden. Bij een Wi-Fi verbinding speelt dit probleem niet. Zodra de Xbox op power saving staat speelt dit probleem ook niet.

Er wordt dus ook niks gedownload op de achtergrond ondanks dat de Xbox op instant-on staat.

Stappen die ik heb ondernomen:

- Xbox statisch IP gegeven
- Xbox automatisch IP laten zoeken
- Verschillende DNS servers geprobeerd
- Alternate MAC adres gecleared
- UPnP enabled en Xbox Live poorten toegevoegd (Xbox heeft alsnog een strict NAT, UPnP Not successful)
- Modem gereset

Modem: TG789bvn
Firmware: 10.5.6.2

Iemand een idee/suggesties misschien?
De DHCP server is de server in je modem c.q router die IP adressen aan je netwerk uitdeelt. Je geeft aan dat je een statisch IP aan de Xbox hebt gegeven; heb je dat gedaan op de XBO EN in je router of enkel 1 van de 2?

Kijk ook even deze guide door:

https://support.xbox.com/...connection-error-solution

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Al enkele weken bezig om de Master Chief collection uit mijn backlog te verwerken, deel 2 is afgerond en deel 3 nu ongeveer halverwege.
Gisteren toch even benieuwd hoe Halo 4 er dan uit zag, en wow ik was serieus onder de indruk hoe goed die game eruit zag! van deel 3 naar de 4 vind ik het in ieder geval best een flinke stap vooruit.
Ook qua gevoel met de guns voelt dit fijner aan.

[ Voor 6% gewijzigd door Origins op 30-06-2019 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Notna schreef op zondag 30 juni 2019 @ 09:25:
[...]

De DHCP server is de server in je modem c.q router die IP adressen aan je netwerk uitdeelt. Je geeft aan dat je een statisch IP aan de Xbox hebt gegeven; heb je dat gedaan op de XBO EN in je router of enkel 1 van de 2?

Kijk ook even deze guide door:

https://support.xbox.com/...connection-error-solution
Ik weet wat een DHCP server is. :9

De Xbox krijgt wel een IP via DHCP nadat ik alle gegevens van de xbox uit het modem heb gewist en de xbox een hard reset geef. Maar na een reboot geen IP adres en is de DHCP server ineens niet te vinden. 8)7

Statisch IP is op beide ingesteld.
Volgens de Xbox guide is m'n ethernet poort kapot maar dat klopt niet. Op een andere locatie werkt het prima, volgens mij zit het in het modem van tele2.

[ Voor 9% gewijzigd door BroWohsEdis op 30-06-2019 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 09:55:
@Sagat SamSho stond al vijf weken op mijn xbox geinstalleert te wachten op 25 juni :)
Heb nog niet zo veel gespeeld (damn you Hollow Knight en bezigheden buiten de deur...) maar wat ik heb gespeeld bevalt goed !
Is wel ff wennen na MK11, gameplay is een heel stuk trager en ik moet weer ff schakelen dat ik niet moet blocken dmv een button :')
Ben normaal ook nogal van het combo's maken maar dat zit er bij SamSho simpelweg niet in.
Anderzijds heb je totaal geen combos nodig, twee goede klappen en de ronde is voorbij :o
Nog meer kunnen spelen? Mijn mood is omgeslagen van ‘hebben’ naar ‘komt wel keertje’. Reviews en indrukken zijn boosdoenders.... wel gister wat KI gedaan (nou ja met combo assist enabled wat button mashing :X )voor local mp achievements, en niet eens voor mezelf! ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 16:12

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

BroWohsEdis schreef op zondag 30 juni 2019 @ 09:34:
[...]

De Xbox krijgt wel een IP via DHCP nadat ik alle gegevens van de xbox uit het modem heb gewist en de xbox een hard reset geef. Maar na een reboot geen IP adres en is de DHCP server ineens niet te vinden. 8)7

Volgens de Xbox guide is m'n ethernet poort kapot maar dat klopt niet. Op een andere locatie werkt het prima, volgens mij zit het in het modem van tele2.
Mea culpa :+

Werkt het wel met WiFi?

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Notna schreef op zondag 30 juni 2019 @ 10:17:
[...]

Mea culpa :+

Werkt het wel met WiFi?
Ja, dat wel. Ik snap er geen reet meer van. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BroWohsEdis schreef op zondag 30 juni 2019 @ 09:34:
[...]

Misschien is mijn netwerk kennis enigszins achterhaald... maar een statisch IP hoef je toch niet op beide apparaten in te stellen? Je kunt een IP op de router reserveren voor een bepaald apparaat zodat deze altijd aan dat apparaat toegewezen wordt, maar dan moet dat apparaat op automatisch (DHCP) staan... Of je kunt het IP, subnet en dergelijke op het apparaat zelf instellen en dan moet het IP buiten de pool van IP's waar de DHCP adressen uit pakt liggen (meestal kun je in de router bv instellen dat a.b.c.100-200 je range is, als je je Xbox dan bv op a.b.c.99 of zo zet dan zou dat goed moeten zijn).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Finraziel schreef op zondag 30 juni 2019 @ 10:23:
[...]

Misschien is mijn netwerk kennis enigszins achterhaald... maar een statisch IP hoef je toch niet op beide apparaten in te stellen? Je kunt een IP op de router reserveren voor een bepaald apparaat zodat deze altijd aan dat apparaat toegewezen wordt, maar dan moet dat apparaat op automatisch (DHCP) staan... Of je kunt het IP, subnet en dergelijke op het apparaat zelf instellen en dan moet het IP buiten de pool van IP's waar de DHCP adressen uit pakt liggen (meestal kun je in de router bv instellen dat a.b.c.100-200 je range is, als je je Xbox dan bv op a.b.c.99 of zo zet dan zou dat goed moeten zijn).
Volgens mij hoef je alleen op de router aan te geven welk statisch IP bij welk device hoort, je kan eventueel een adres binnen de DHCP pool gebruiken zolang je het adres exclude van de pool.

Maar de Tele2 modems zijn behoorlijk basic, ik kan vrijwel niks aanpassen.
Op de Xbox zijn alle gegevens manually ingevuld, op het modem aangegeven dat de Xbox altijd hetzelfde adres moet houden en de Xbox Live poorten moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BroWohsEdis schreef op zondag 30 juni 2019 @ 10:42:
[...]

Volgens mij hoef je alleen op de router aan te geven welk statisch IP bij welk device hoort, je kan eventueel een adres binnen de DHCP pool gebruiken zolang je het adres exclude van de pool.

Maar de Tele2 modems zijn behoorlijk basic, ik kan vrijwel niks aanpassen.
Op de Xbox zijn alle gegevens manually ingevuld, op het modem aangegeven dat de Xbox altijd hetzelfde adres moet houden en de Xbox Live poorten moet gebruiken.
jullie bedoelen dus allemaal dat je het adres reserveert in de DHCP scope zodat het niet per ongeluk uitgedeeld wordt aan een ander apparaat in het netwerk. wil het nog schelen als je wel los dns invult naar bv 8.8.8.8 (google dns?)

of je geeft je xbox een vast ip adres die zowieso buiten je DHCP scope valt (zo doe ik dat met mijn vaste apparaten hoef je ook niet bang te zijn dat het een x een conflict geeft en je DHCP scope is echt niet je hele subnet range)

Ik lees hier een powercycle doen:

https://answers.microsoft...-be84-00170cc8184a?auth=1

[ Voor 8% gewijzigd door quorumz op 30-06-2019 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op zondag 30 juni 2019 @ 10:05:
[...]

Nog meer kunnen spelen? Mijn mood is omgeslagen van ‘hebben’ naar ‘komt wel keertje’. Reviews en indrukken zijn boosdoenders.... wel gister wat KI gedaan (nou ja met combo assist enabled wat button mashing :X )voor local mp achievements, en niet eens voor mezelf! ;)
Met een gemiddelde van 8.1 op Metacritic vraag ik me af welke reviews en indrukken jij gelezen hebt :?

Killer Instinct blijft goed, zeker sinds de ghost-update :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Origins schreef op zondag 30 juni 2019 @ 09:26:
Al enkele weken bezig om de Master Chief collection uit mijn backlog te verwerken, deel 2 is afgerond en deel 3 nu ongeveer halverwege.
Gisteren toch even benieuwd hoe Halo 4 er dan uit zag, en wow ik was serieus onder de indruk hoe goed die game eruit zag! van deel 3 naar de 4 vind ik het in ieder geval best een flinke stap vooruit.
Ook qua gevoel met de guns voelt dit fijner aan.
Halo 1 ziet er nog best prima uit sinds remaster. Halo 2 is gewoon helemaal gaaf :9~ halo 3 is dan ineens meh. Halo 4 zit er dan weer goed uit :)

Ben nog steeds met smart aan het wachten op de pc versie (+reach) en de tijd dat ik eindelijk de 600e achievement haal in de mcc collectie. * timmie271 is niet verslaafd aan halo verder hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Sinds vrijdag eigenaar van een Xbox One S 1TB (tweedehands voor 160 euro), met de bedoeling om hem met de game pass te gebruiken. Game Pass ultimate gekocht voor 1 euro en dankzij mijn eerder lopende 1 euro PC sub loopt deze nog half oktober alvorens ik de volle pot moet betalen, leuk :)

Wel overweldigend om meteen zoveel keus te hebben. Met de PC game pass had ik al Forza Horizon 4 leren kennen, en het was leuk om te zien dat ik feilloos kan verderspelen met men save op de xbox. Nooit halo gespeeld, dus besloten om te beginnen met de halo collection. Alsook Rocket League geinstalleerd voor die korte tussendoortjes en de kinderen hebben meteen Apex Legends geinstalleerd. Er zijn nog een hoop andere titels die ik wil proberen, maar zal nog wel even duren alvorens ik daar aan toekom, vooral omdat er ook nog eens de 'games for gold' titels zijn, en Castlevania:SOTN komt deze maand uit. Ik heb altijd gezegd dat PC gaming op lange termijn veel goedkoper is dan console voor wie veel titels speelt, maar met die game pass moet ik die mening wel gronding herzien :D.

Ben wel niet echt fan van de interface. Ik zou een lijst van geinstalleerde games verwachten op het homescreen, maar in de plaats moet ik die manueel toevoegen voor ieder spel dat ik installeer :?. Ook een hoop miserie gehad om de accounts van mijn kinderen toestemming te geven om online te spelen. Installatie was dan weer wel erg leuk gedaan: hij moest eerst nog een enorme update installeren (vorige eigenaar gebruikte hem niet veel), maar ik kon hem ondertussen wel al volledig instellen via mijn telefoon. Zelfs mijn microsoft account inloggen was al geregeld via mijn telefoon tegen dat de update klaar was.
Ben nog steeds met smart aan het wachten op de pc versie (+reach) en de tijd dat ik eindelijk de 600e achievement haal in de mcc collectie. * timmie271 is niet verslaafd aan halo verder hoor
Ik hoop dat de savegames dan ook syncen tussen beide systemen, zou helemaal leuk zijn :)

[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 01-07-2019 11:26 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boe2 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 11:25:
Sinds vrijdag eigenaar van een Xbox One S 1TB (tweedehands voor 160 euro), met de bedoeling om hem met de game pass te gebruiken. Game Pass ultimate gekocht voor 1 euro en dankzij mijn eerder lopende 1 euro PC sub loopt deze nog half oktober alvorens ik de volle pot moet betalen, leuk :)

Wel overweldigend om meteen zoveel keus te hebben. Met de PC game pass had ik al Forza Horizon 4 leren kennen, en het was leuk om te zien dat ik feilloos kan verderspelen met men save op de xbox. Nooit halo gespeeld, dus besloten om te beginnen met de halo collection. Alsook Rocket League geinstalleerd voor die korte tussendoortjes en de kinderen hebben meteen Apex Legends geinstalleerd. Er zijn nog een hoop andere titels die ik wil proberen, maar zal nog wel even duren alvorens ik daar aan toekom, vooral omdat er ook nog eens de 'games for gold' titels zijn, en Castlevania:SOTN komt deze maand uit. Ik heb altijd gezegd dat PC gaming op lange termijn veel goedkoper is dan console voor wie veel titels speelt, maar met die game pass moet ik die mening wel gronding herzien :D.

Ben wel niet echt fan van de interface. Ik zou een lijst van geinstalleerde games verwachten op het homescreen, maar in de plaats moet ik die manueel toevoegen voor ieder spel dat ik installeer :?. Ook een hoop miserie gehad om de accounts van mijn kinderen toestemming te geven om online te spelen. Installatie was dan weer wel erg leuk gedaan: hij moest eerst nog een enorme update installeren (vorige eigenaar gebruikte hem niet veel), maar ik kon hem ondertussen wel al volledig instellen via mijn telefoon. Zelfs mijn microsoft account inloggen was al geregeld via mijn telefoon tegen dat de update klaar was.

[...]

Ik hoop dat de savegames dan ook syncen tussen beide systemen, zou helemaal leuk zijn :)
Welkom zou ik zeggen :)
Het idee is dat je groepen maakt. Die kunnen ook op je homepage page. Heb alle groepen via games en apps en 1 groep op mijn dashboard

Als je kinderen onder je hangen in een familie dan zie je ze op de xbox ook, daar kan je gelijk voor iedereen de rechten regelen wat ze mogen. (ik weet niet hoe oud ze zijn maar als ze al rond de 12 zijn en ze spelen wat volwassenere games kan je nog wel eens tegen issues aanlopen vanwege leeftijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ze zijn 13 en 14. Willen online spelen in fortnite en apex legends, en op hun leeftijd mogen ze de meeste zaken wel spelen van mij.
Probleem was vooral dat ik stiefvader ben en de kinderen op de family account van hun natuurlijke vader zaten, wie uiteraard geen account op mijn xbox heeft. Moest dus zowel op de website als op de xbox vanalles wijzigen om de kinderen online te kunnen laten spelen. Gelukkig doet die man daar niet moeilijk over en zitten ze nu op onze microsoft family account.

En ja, die groepen is wat ik nu doe. Ik had alleen een automatische groep verwacht waar gewoon alles instaat wat momenteel geinstalleerd is. Beetje zoals wat de switch en ps4 standaard tonen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

quorumz schreef op zondag 30 juni 2019 @ 11:11:
[...]

jullie bedoelen dus allemaal dat je het adres reserveert in de DHCP scope zodat het niet per ongeluk uitgedeeld wordt aan een ander apparaat in het netwerk. wil het nog schelen als je wel los dns invult naar bv 8.8.8.8 (google dns?)

of je geeft je xbox een vast ip adres die zowieso buiten je DHCP scope valt (zo doe ik dat met mijn vaste apparaten hoef je ook niet bang te zijn dat het een x een conflict geeft en je DHCP scope is echt niet je hele subnet range)

Ik lees hier een powercycle doen:

https://answers.microsoft...-be84-00170cc8184a?auth=1
Erg apart, zag gister ineens een topic op Reddit over hetzelfde probleem. Als ik het zo lees is het een bug met instant-on waar Microsoft nog steeds geen oplossing voor heeft.

Power cycle helpt ook niet, nu energy-saving mode maar aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
boe2 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 11:25:

[...]

Ik hoop het juist niet :+ kan ik weer heerlijk 600 + DLC reach achievements halen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
timmie271 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 09:13:
[...]

Halo 1 ziet er nog best prima uit sinds remaster. Halo 2 is gewoon helemaal gaaf :9~ halo 3 is dan ineens meh. Halo 4 zit er dan weer goed uit :)

Klopt Halo 3 was grafisch niet echt top (al heb je dat op een gegeven moment ook niet meer echt door) maar de game speelde echt lekker weg, ook gisteren uitgespeeld.
Geweldige game!

ODST aan de andere kant ziet er ook niet echt top uit, maar ik kom er niet helemaal lekker in de game.
Maar goed ik wil al die games wel op compleet hebben in de MCC.

Daarna 4 en 5 waar ik beide heel erg naar uit kijk.

Reach heb ik wel digitaal maar er moet nog een remaster? versie komen op de Xbox One X.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Origins schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:03:
[...]

Klopt Halo 3 was grafisch niet echt top (al heb je dat op een gegeven moment ook niet meer echt door) maar de game speelde echt lekker weg, ook gisteren uitgespeeld.
Geweldige game!

ODST aan de andere kant ziet er ook niet echt top uit, maar ik kom er niet helemaal lekker in de game.
Maar goed ik wil al die games wel op compleet hebben in de MCC.
ODST is een vage inderdaad _O-
Er is zelfs een achievement om het in de juiste volgorde uit te spelen :P
Daarna 4 en 5 waar ik beide heel erg naar uit kijk.

Reach heb ik wel digitaal maar er moet nog een remaster? versie komen op de Xbox One X.
Yups. Komt eerst op de PC voor de MCC en dan dan naar Xbox voor de MCC. En niet alleen voor de one X, maar voor alle Xbox one consoles :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
timmie271 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:06:
[...]

[...]

Yups. Komt eerst op de PC voor de MCC en dan dan naar Xbox voor de MCC. En niet alleen voor de one X, maar voor alle Xbox one consoles :Y
Haha lol okay, ja de game is best vaag, begrijp er ook echt geen hol van.
Mooie services dat deze naar alle xbox one consoles komt, en van Reach heb ik dan wel weer mooie verhalen gehoord over de story mode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
timmie271 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:06:
[...]

[...]

Leuk, nog meer liefhebbers :)

Maat van me en ik zijn nu op co-op bezig met het laatste level van Halo 2 op Legendary. Man wat is dit deel frustrerend geweest op Legendary, door het telkens opnieuw moeten loaden zodra iemand dood gaat |:( |:( |:(

Anyhow bijna de hele game uit op Legendary en dan wachten tot Reach eindelijk komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Origins schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:10:
[...]

Haha lol okay, ja de game is best vaag, begrijp er ook echt geen hol van.
Gewoon grunts neerschieten en het komt wel goed :P
Mooie services dat deze naar alle xbox one consoles komt, en van Reach heb ik dan wel weer mooie verhalen gehoord over de story mode.
Naja alle Xbox one consoles zijn uiteindelijk "hetzelfde" dus is niet zo gek dat ie naar alle one consoles uitkomt :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
timmie271 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:12:
[...]

Gewoon grunts neerschieten en het komt wel goed :P

[...]

Naja alle Xbox one consoles zijn uiteindelijk "hetzelfde" dus is niet zo gek dat ie naar alle one consoles uitkomt :Y
Ik verwoorde het een beetje verkeerd maar mooi dat ze zo een game een "remaster" geven net zoals ze bij de andere Halo games gedaan hebben.
Dat stukje service vind ik echt top.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Origins schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:15:
[...]

Ik verwoorde het een beetje verkeerd maar mooi dat ze zo een game een "remaster" geven net zoals ze bij de andere Halo games gedaan hebben.
Dat stukje service vind ik echt top.
Yups dan heb je het verkeerd verwoord _O-

Maar je hebt wel gelijk inderdaad dat ze voor een relatief oude halo nog een remaster uitbrengen voor PC en xbox oOo oOo

@Ereaser bereid je maar alvast voor op wat uurtjes halo reach oOo oOo
DeLyon schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:11:
[...]

Leuk, nog meer liefhebbers :)

Maat van me en ik zijn nu op co-op bezig met het laatste level van Halo 2 op Legendary. Man wat is dit deel frustrerend geweest op Legendary, door het telkens opnieuw moeten loaden zodra iemand dood gaat |:( |:( |:(

Anyhow bijna de hele game uit op Legendary en dan wachten tot Reach eindelijk komt!
Weet je meteen wat mijn laatste achievement is in dat spel _O- _O- _O-
https://www.trueachieveme...8/monopolized-achievement

[ Voor 35% gewijzigd door timmie271 op 01-07-2019 15:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vraag, wij hebben een xbox one x. Is het ook mogelijk de games die je daarop speelt ook op de pc te spelen door middel van streamen?

Of zeg ik nu iets geks? Mijn tv is een beetje kaduuk en maandag komt pas een nieuwe, maar ja beetje zonde om niet met de xbox te gamen nu.

Gevonden: https://support.xbox.com/...how-to-use-game-streaming

Had even verder moeten kijken dan me neus lang is :P

[ Voor 20% gewijzigd door Xtr3me4me op 02-07-2019 06:51 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Xtr3me4me schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 06:48:
Vraag, wij hebben een xbox one x. Is het ook mogelijk de games die je daarop speelt ook op de pc te spelen door middel van streamen?

Of zeg ik nu iets geks? Mijn tv is een beetje kaduuk en maandag komt pas een nieuwe, maar ja beetje zonde om niet met de xbox te gamen nu.

Gevonden: https://support.xbox.com/...how-to-use-game-streaming

Had even verder moeten kijken dan me neus lang is :P
Als de monitor van je pc een hdmi-aansluiting heeft is er geen probleem om jouw One daarop aan te sluiten..

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 09:22
Via de Xbox App (inmiddels Xbox Companion) werkt dat erg goed, kunt eventueel de controller ook op de PC aansluiten. Gewoon Xbox en PC aan, de app starten, inloggen en je kunt spelen. Weet niet 100% zeker of dit ook werkt als je niet automatisch inlogt op de xbox, aangezien je geen beeld hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Gisteren voor het eerst naar mijn pc proberen streamen op men nieuwe xbox one s. Xbox One S: aangesloten via 5Ghz wifi. PC: aangesloten via powerline adapter.

Ik wou het aanvankelijk gewoon testen, maar ik heb uiteindelijk een hele avond halo zitten spelen: Werkt fantastisch goed!
In tegenstelling tot de live streaming services die ik vroeger geprobeerd heb is er niets van merkbare lag. Ook chill dat ik die xbox remote kan aanzetten aangezien er twee verdiepingen tussen zitten.
Weet niet 100% zeker of dit ook werkt als je niet automatisch inlogt op de xbox, aangezien je geen beeld hebt.
Automatisch inloggen staat uit op mijn xbox.
Windows geeft een waarschuwing dat je ingelogd moet zijn, maar logt je automagisch in wanneer je connecteert. Geen probleem :)

[ Voor 23% gewijzigd door boe2 op 02-07-2019 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Malandro schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 06:56:
[...]

Via de Xbox App (inmiddels Xbox Companion) werkt dat erg goed, kunt eventueel de controller ook op de PC aansluiten. Gewoon Xbox en PC aan, de app starten, inloggen en je kunt spelen. Weet niet 100% zeker of dit ook werkt als je niet automatisch inlogt op de xbox, aangezien je geen beeld hebt.
Deze app moet ik downloaden op de pc neem ik aan? Ik heb zelf een Razer Wolverine Tournament Xbox controller op mijn pc aangesloten.
Ik ga het vanavond proberen, eens zien of ik RDR2 op de pc dan kan spelen vanuit de Xbox.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 14:06:
[...]

Ik heb hem een uurtje gespeeld maar kon er nog niet helemaal in komen. I blame FIFA...
Je moet ook pes spelen veel beter! (Zit ook in gamepass toch?)

disclaimer mijn mening en gebaseerd op ervaringen van iets minder recente pessen 2002-2006 :S

10 second ninja DONE

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Voor de race fans hier: Ik had deze gekocht: Niet doen !!! waardeloos. Van de 3 stuks waren er 2 binnen 10 minuten kapot. Tevens raken onderdelen elkaar, dus naar rechts sturen en je raakt het rechter pookje. Zit je met de standaard controller layout in F1 2018 ineens naar achteren te kijken als je een bocht naar rechts maakt.

EDIT: Op zich is het concept goed, maar de uitwerking minder. Stuurtje had van metaal moeten zijn zodat het niet of minder buigt bij druk van je duimen wat nu wel het geval is waardoor je dus alsnog je pookjes raakt. Verder zit het draai mechanisme helemaal niet goed vast. Wil je het stuurtje los trekken, dan trek je het gehele draai mechanisme eruit ipv alleen het plastic stuurtje. Na 1x is dat dus al lam. Verder zou het stuurtje 5 tot 10mm hoger boven de pookjes moeten uitsteken zodat je ze echt niet kunt raken.

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1WipNSNnaK1RjSZFBq6AW7VXaL/Stijl-Mini-Vervanging-Racing-Steering-Add-on-Wheel-Game-Controller-Mooie-Bediening-Touch-Gevoel-Voor-Xbox.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door MRE-Inc op 03-07-2019 00:51 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

MRE-Inc schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 23:29:
Voor de race fans hier: Ik had deze gekocht: Niet doen !!!
Heb hem al besteld door het advies eerder van hier :'( :+

Is alleen nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Meneer iCy schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 09:52:
[...]

Heb hem al besteld door het advies eerder van hier :'( :+

Is alleen nog niet binnen.
Volgens mij was het geen advies als in: Je moet deze aanschaffen want dan rijdt je 2 seconden per ronde sneller. Het was een algemene opmerking dat ik ze gekocht had. 8)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

MRE-Inc schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:27:
[...]

Volgens mij was het geen advies als in: Je moet deze aanschaffen want dan rijdt je 2 seconden per ronde sneller. Het was een algemene opmerking dat ik ze gekocht had. 8)
Ach, had er ook niet extreem veel van verwacht.

Ben wel benieuwd of de andere met de hippie kleuren misschien steviger is. :+

Heb het stuurtje bij Wish besteld voor 4,5 euro. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Meneer iCy op 03-07-2019 10:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Max and the curse of brotherhood uitgespeeld. Toch is dat een vermakelijke platformer gebleken. Niet te moeilijke puzzels, maar uitdagend genoeg om te blijven spelen in mijn geval. Toch een voordeel van Game Pass, had die game anders nooit gespeeld.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren RDR2 eens uurtje afk laten draaien op de xbox, volgens mij is die fan van mijn Scorpio nooit goed geweest, dat ding ging pas na ~40 minuten wat geluidmaken, dus zo had je dus RDR2 moeten spelen (ik hoorde de helft van de game niet door geluid van de fan).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Wom schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:33:
Max and the curse of brotherhood uitgespeeld. Toch is dat een vermakelijke platformer gebleken. Niet te moeilijke puzzels, maar uitdagend genoeg om te blijven spelen in mijn geval. Toch een voordeel van Game Pass, had die game anders nooit gespeeld.
Heb die game ooit bij cdkeys gekocht voor 50 cent ofzo :X voelt bijna verkeerd. Vond het idd tof maar ben niet zo van puzzle elementen in platform games dus nooit heel vergekomen, was geloof ik wel x360 versie. Maar verwacht niet heel verschil in gfx gezien de 2d nature. Zou via gamepass natuurlijk makkelijk kunnen vergelijken!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Martinspire schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 00:11:
[...]

Ah eindelijk Wreckfest naar consoles. Die game is erg tof. Volg hem al sinds early access op pc en de uitstel duurde wel erg lang. Wordt in ieder geval lekker scheuren en beuken :P
Oef!! die game was ik helemaal vergeten. Staat ook hier hoog op mijn verlanglijstje.
Ondertussen is wel Car Mechanic Simulator 2018 uitgekomen voor consoles. Heb er al de nodige uren in zitten.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Player1S schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 11:52:
[...]

Oef!! die game was ik helemaal vergeten. Staat ook hier hoog op mijn verlanglijstje.
Mja en 27 augustus is al vrij vlot. Snap niet helemaal waarom ze bij de E3 niks hebben laten zien dan.

Ik zie dat de versie met season pass trouwens 26 augustus beschikbaar is, al denk ik dat ik die dag wel kan wachten. Vind 40 euro een mooiere prijs dan 60 (zeker gezien het niet hele bijzondere DLC lijkt te gaan worden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 11:08:
Ik kijk stiekem best uit naar Xcloud in combinatie met de nieuwe elite... ben erg benieuwd of dat een beetje lekker speelt. Kan ik gewoon op het balkon of in bed of im de pauze op het werk een potje FIFA spelen :p
aaah nu snap ik waarom je steeds zoveel achievements haalt.. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 11:24:
[...]

Heb die game ooit bij cdkeys gekocht voor 50 cent ofzo :X voelt bijna verkeerd. Vond het idd tof maar ben niet zo van puzzle elementen in platform games dus nooit heel vergekomen, was geloof ik wel x360 versie. Maar verwacht niet heel verschil in gfx gezien de 2d nature. Zou via gamepass natuurlijk makkelijk kunnen vergelijken!
dacht dat het de 1e gold game was toen de xbox one uit kwam... (verwacht dat de meeste hem hier hebben?)

[ Voor 3% gewijzigd door quorumz op 03-07-2019 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

quorumz schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 11:57:
[...]

dacht dat het de 1e gold game was toen de xbox one uit kwam... (verwacht dat de meeste hem hier hebben?)
Omdat ik een overloper was, heb ik een periode zonder gold geleefd. Maar geen zorgen ik ben iig tot 2021 ofzo weer terug bij de club :*)

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 5 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.