Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Eindelijk 18 Juni, \o/

Vanavond meteen aan de slag met Bloodstained, Mensen hier die ervoor opgleven zijn vannacht ?
Ben echt zeer benieuwd.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

MRE-Inc schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 07:57:
[...]

Ik heb overigens nog nergens gezien dat je die dock eruit kan halen. Lijkt me toch wel vrij essentieel om dat te laten zien als je een video review doet zoals @uchiha tijntje gepost heeft hier. Ook om het design te laten zien en om te laten zien hoe makkelijk het werkt (of juist niet makkelijk). Even de controller op de kop houden en de charger erop leggen, gewoon om te laten zien hoe het werkt. Zo moeilijk is het niet om een video review te maken. Filmpje is ook 9 minuten. Tijd zat om dat te laten zien. Dat de triggers 3 standen hebben, weten we wel. Iedereen met een elite controller weet hoe dat werkt, maar daar wordt dan wel weer uitgebreid op in gegaan.
Die gast vergeet ook gewoon om die nieuwe triggers te testen die nu van een profiel voorzien zijn. Lijkt mij wel interessant om te zien of het echt veel verschil maakt met de huidige.

Al met al een review van niks.
Oh die had ik niet gezien, maar ik meen ergens anders gezien te hebben wat ik zei... Ik dacht eigenlijk in de E3 presentatie maar daar kan ik het nou niet terugvinden...

Gamertag: Finraziel42

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 15:56

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Bokkie schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 08:21:
Eindelijk 18 Juni, \o/

Vanavond meteen aan de slag met Bloodstained, Mensen hier die ervoor opgleven zijn vannacht ?
Ben echt zeer benieuwd.
Helaas te veel backlog, maar zeker interessant! Ben benieuwd wat jij er van vind.

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 15-07 10:00

jabberwock

XBL:Jabberwocks

MRE-Inc schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 07:57:
[...]

Ik heb overigens nog nergens gezien dat je die dock eruit kan halen. Lijkt me toch wel vrij essentieel om dat te laten zien als je een video review doet zoals @uchiha tijntje gepost heeft hier. Ook om het design te laten zien en om te laten zien hoe makkelijk het werkt (of juist niet makkelijk). Even de controller op de kop houden en de charger erop leggen, gewoon om te laten zien hoe het werkt. Zo moeilijk is het niet om een video review te maken. Filmpje is ook 9 minuten. Tijd zat om dat te laten zien. Dat de triggers 3 standen hebben, weten we wel. Iedereen met een elite controller weet hoe dat werkt, maar daar wordt dan wel weer uitgebreid op in gegaan.
Die gast vergeet ook gewoon om die nieuwe triggers te testen die nu van een profiel voorzien zijn. Lijkt mij wel interessant om te zien of het echt veel verschil maakt met de huidige.

Al met al een review van niks.
Ik heb afgelopen week een filmpje gezien van de lead team engineer van de elite controller. Ik dacht ergens op Mixer ofzo. Daar bespreekt hij de controller en laat hij zien dat het charging dock eruit is te halen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 23:02

Hier zie je dat je hem eruit kan halen, blokje zit met een magneet vast in de case :)

Ik was toevallig net daarvoor op zoek naar een laad-pad, maar ik denk dat ik maar even wacht :+

LuisjeNL wijzigde deze reactie 18-06-2019 11:21 (68%)

Lichtpuntje... (xbone: LuisjeNL)

Bokkie schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 08:21:
Eindelijk 18 Juni, \o/

Ben echt zeer benieuwd.
Ik ben wel een sucker voor metroidvania games, dus heb hem wel gekocht. Alhoewel ik de laatste maanden wel echt veel van dit soort type games heb gespeeld:
  • Hollow Knight
  • Guacamelee 2
  • Feudal Alloy
  • Owlboy
  • Salt and Sanctuary (meer een 2d Dark Souls, maar wel met Metroidvania elementen)
  • Monster
Boy and the Cursed Kingdom

Maar met name gekocht omdat er eigenlijk ook gewoon weinig spannends uitkomt de komende maanden (tot september). Maar eerst Forza Horizon 4 op 100% zetten. Wat ziet die game er toch prachtig uit. Vraag me soms wel af waarom we eigenlijk naar een nieuwe generatie consoles moeten… Misschien meer voor de laadtijden dan de pracht en praal wat op het scherm komt. Ik kijk dan ook ontzettend uit naar hun "Fable" project.

360Gamertag.....PSN ID

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

uchiha tijntje schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 13:38:
[...]

Maar met name gekocht omdat er eigenlijk ook gewoon weinig spannends uitkomt de komende maanden (tot september). Maar eerst Forza Horizon 4 op 100% zetten. Wat ziet die game er toch prachtig uit. Vraag me soms wel af waarom we eigenlijk naar een nieuwe generatie consoles moeten… Misschien meer voor de laadtijden dan de pracht en praal wat op het scherm komt. Ik kijk dan ook ontzettend uit naar hun "Fable" project.
Heb nu gamepass voor PC, en Forza Horizon 4 was een van de grootste verassingen voor mij. Racers zijn normaal niet mijn ding, maar deze is echt wel een plezier om te spelen. Het is eigenlijk alles wat leuk is aan GTA5 Online, maar dan tientallen keren beter en zonder de frustrerende onzin.

Zou nog wel een console willen kopen op deze op televisie te kunnen spelen. Die local streamingplannen van Microsoft, is dat ook voor de huidige generatie consoles?

boe2 wijzigde deze reactie 18-06-2019 14:00 (6%)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Vraag me soms wel af waarom we eigenlijk naar een nieuwe generatie consoles moeten… Misschien meer voor de laadtijden dan de pracht en praal wat op het scherm komt. Ik kijk dan ook ontzettend uit naar hun "Fable" project.
Puur voor eyecandy zie ik daar de noodzaak ook niet zo van in, maar wel voor hogere framerates, complexere werelden en AI met meer 'actors' er in, allemaal zaken waar de enorme jump in CPU power de komende generatie erg bij gaat helpen. GPU power heeft de X ons prima in kunnen voorzien, maar games moeten bij het ontwerp gewoon nog ontzettend rekening houden met het gebrek aan CPU power. En het is vaak dus de beperkende factor in framerate, ook als je kiest voor 1080p bv.

Finraziel schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 14:01:
[...]

Puur voor eyecandy zie ik daar de noodzaak ook niet zo van in, maar wel voor hogere framerates, complexere werelden en AI met meer 'actors' er in, allemaal zaken waar de enorme jump in CPU power de komende generatie erg bij gaat helpen. GPU power heeft de X ons prima in kunnen voorzien, maar games moeten bij het ontwerp gewoon nog ontzettend rekening houden met het gebrek aan CPU power. En het is vaak dus de beperkende factor in framerate, ook als je kiest voor 1080p bv.
Daar ben ik dan wel ook benieuwd naar. :) Zolang het een verbetering oplevert voor de gameplay vind ik alles prima. Echter een game die ineens 200 vijanden op een scherm tovert in plaats van 20, maar geen toevoeging levert aan de gameplay is totaal niet boeiend. Een beetje the Matrix versus Matrix Reloaded gevoel :)

360Gamertag.....PSN ID

• steefje
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 16-07 16:49
[...]
Vraag me soms wel af waarom we eigenlijk naar een nieuwe generatie consoles moeten… Misschien meer voor de laadtijden dan de pracht en praal wat op het scherm komt. Ik kijk dan ook ontzettend uit naar hun "Fable" project.
Meer is beter..maar snap je opmerking. Het is nou niet zo dat games er momenteel karig uitzien. Als ik soms de video's van digital foundry kijk, dan moet ik soms echt lachen. Dat zijn pixel neukers pur sang. Inzoomen op een image om te kijken er ergens in de verte de schaduw weg valt...alsof je daar op let.

De stappen die een nieuwe console grafisch zet tov de oude generatie zijn niet meer zo heftig als "vroeger". Vergelijk een launch titel op de Xbox X maar eens met een 360 game, het is niet schokkend. Als je vervolgens een vergelijking maakt tussen launch games en de games van nu...dan zie je dat er toch behoorlijke stappen zijn gemaakt.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1Henk 'm!
[...]

Ik ben wel een sucker voor metroidvania games, dus heb hem wel gekocht. Alhoewel ik de laatste maanden wel echt veel van dit soort type games heb gespeeld:
  • Hollow Knight
  • Guacamelee 2
  • Feudal Alloy
  • Owlboy
  • Salt and Sanctuary (meer een 2d Dark Souls, maar wel met Metroidvania elementen)
  • Monster
Boy and the Cursed Kingdom

Waar staat Unruly Heroes in dit rijtje ? :+

Heb even een kwartiertje stream zitten kijken van Bloodstained, op eerste gezicht zag het er wel goed uit.
Echter toen ik zag dat als je drie schermen terug loopt, de monsters ook weer gespawned zijn wist ik dat dit geen game is voor mij :|

justifire wijzigde deze reactie 18-06-2019 17:15 (12%)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1Henk 'm!
steefje schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 14:38:
[...]

Meer is beter..maar snap je opmerking. Het is nou niet zo dat games er momenteel karig uitzien. Als ik soms de video's van digital foundry kijk, dan moet ik soms echt lachen. Dat zijn pixel neukers pur sang. Inzoomen op een image om te kijken er ergens in de verte de schaduw weg valt...alsof je daar op let.

De stappen die een nieuwe console grafisch zet tov de oude generatie zijn niet meer zo heftig als "vroeger". Vergelijk een launch titel op de Xbox X maar eens met een 360 game, het is niet schokkend. Als je vervolgens een vergelijking maakt tussen launch games en de games van nu...dan zie je dat er toch behoorlijke stappen zijn gemaakt.
Dat was precies zo op de 360. Wat ze daaruit wisten te persen aan het einde was erg fraai. Het verschil tussen Halo 3 en Halo 5 was erg groot. Net als Forza 5 en FH4 nu (wat overigens briljant is in lego modus. Ik vermaak me op en top met de challenges!) Ik ben benieuwd of er nog toppers op deze gen uitkomen.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

exactor it schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 18:07:
[...]

Dat was precies zo op de 360. Wat ze daaruit wisten te persen aan het einde was erg fraai. Het verschil tussen Halo 3 en Halo 5 was erg groot. Net als Forza 5 en FH4 nu (wat overigens briljant is in lego modus. Ik vermaak me op en top met de challenges!) Ik ben benieuwd of er nog toppers op deze gen uitkomen.
Jazeker! Ori en Cuphead DLC. Reden genoeg om op te wachten!

Nu ik even een tijdelijk gat heb in games die ik perse wil spelen die uitkomen binnen nu en een maand of 2 heb ik even gekeken naar games die ik nog niet gecomplete heb en waar ik nog een poging voor wil wagen:
  • Fifa 15 dankzij @exactor it :+
  • Forza Horizon 4
  • Little Nightmares
  • Resident Evil 7 (De basegame. De DLC is mij te lastig en te RNG voor sommige achievements)
  • Fru (maar moet ik mijn Kinect onder het stof vandaan halen…)
  • Lords of the Fallen (Vond het destijds een prima game, maar uiteindelijk nooit helemaal gecomplete)
  • Feudal Alloy (zolang ik niet nog een keer de savebug tegen kom)
En heel misschien Sniper Elite 4... Daar ben ik toch al ver mee… :+

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 17-07 13:56

GS88

π raat

Uit deel 6:
GS88 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 16:08:
Ik heb sinds gisteren een Xbox One S.. de laatste Xbox die ik hiervoor heb gehad was jaren geleden een 360.

In hoeverre is het hele gamepass/live-gebeuren echt nodig? Ik ben niet zo'n fan ervan om abonnementen e.d. te hebben en was gewoon gewend om een schijf in een spelcomputer te stoppen en te kunnen spelen ;-)

Als ik bijv. een spel als CoD WO2 wil spelen, RDR2 of Forza H4..in hoeverre ben ik dan afhankelijk van het live-gedoe?
Ik moet zeggen dat ik in korte tijd toch best wel "om" ben. Heb nu ook voor het eerst digitale games gekocht (Road Rash vorige week voor €6,- en gisteren Just Cause 3 voor hetzelfde bedrag).. nu baal ik er best wel een beetje van dat mijn Gamepass Ultimate tot eind september loopt.. kwam ook een beetje omdat ik eerst geen heil in zag B)

Rotterdam

Acties:
  • +1Henk 'm!
GS88 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 08:01:
Uit deel 6:

[...]

Ik moet zeggen dat ik in korte tijd toch best wel "om" ben. Heb nu ook voor het eerst digitale games gekocht (Road Rash vorige week voor €6,- en gisteren Just Cause 3 voor hetzelfde bedrag).. nu baal ik er best wel een beetje van dat mijn Gamepass Ultimate tot eind september loopt.. kwam ook een beetje omdat ik eerst geen heil in zag B)
Ik zou ook geen argument kunnen bedenken om geen Gamepass aan te schaffen... Behalve als je geen Xbox hebt :+

360Gamertag.....PSN ID

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 17-07 12:50

Touchdomex

Plunder with Thunder.

uchiha tijntje schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 09:08:
[...]

Ik zou ook geen argument kunnen bedenken om geen Gamepass aan te schaffen... Behalve als je geen Xbox hebt :+
Ik wel, ik geef nog geen 120 euro per jaar uit aan games dus ik schiet er niet veel mee op.

Ik game te weinig daarvoor en liever op de switch :$

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1Henk 'm!
Touchdomex schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 09:10:
[...]

Ik wel, ik geef nog geen 120 euro per jaar uit aan games dus ik schiet er niet veel mee op.

Ik game te weinig daarvoor en liever op de switch :$
Nog geen 120 euro per jaar aan games maar wel 2 consoles in huis. Je hebt uitzonderingen die de regel bevestigen... :P

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 17-07 12:50

Touchdomex

Plunder with Thunder.

uchiha tijntje schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 09:16:
[...]

Nog geen 120 euro per jaar aan games maar wel 2 consoles in huis. Je hebt uitzonderingen die de regel bevestigen... :P
2 Consoles? :+ Ja van de huidige generatie.

Ik heb er wel iets meer :$ OG Xbox bijvoorbeeld maar ook een N3DS en een NN3DS :$ heb er meer dan 10

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 00:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

[...]

Ik heb er ook vrij lang over gedaan om het aan te schaffen. Uiteindelijk tijdens de E3 mijn in december voor 44 euro gekochte Game pass om laten zetten naar Ultimate. Op mijn werklaptop en Surface Pro 3 Ori en Cuphead geinstalleerd, al zit die laatste niet in XGP. Makkelijker voor mij om nu even tussen door een platformer te spelen. Binnenkort ook beginnen aan de laatste Tomb Raider.

Verder heb ik nog een Lumia 950XL liggen. Ik zag dat je daarop Windows 10 Pro ARM op kan draaien. Maar eens in verdiepen. Dan hoef ik mijn iPhone niet te gebruiken voor Xcloud straks, maar gaat de Lumia een 2e leven krijgen als mini laptop. Denk namelijk niet dat Microsoft nog een of andere Xcloud app voor Windows 10 Mobile gaat uitbrengen.

Over cuphead gesproken.... ik speel die nu met een aangepaste config op mijn Elite controller zodat ik een van de paddles als X kan gebruiken om continu te schieten. Ja, zo slecht ben ik dat ik zulke dingen moet instellen :o

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

[...]

Tijdgebrek, geen interesse in de beschikbare titels (omdat je ze al hebt of al hebt gespeeld bijvoorbeeld) en het feit dat ze ook weer van de dienst verdwijnen (wat weer samenhangt met dat tijdgebrek). Dat zouden voor mij redenen kunnen zijn. Ik ben heel benieuwd hoe dit de volgende generatie gaat werken en dan vooral voor de kleinere ontwikelaars. Op Era is er een interessante thread over.

https://www.resetera.com/...-for-the-industry.123891/

Acties:
  • +1Henk 'm!
Mijn opmerking was dan ook niet zo serieus bedoeld...

Maar om er dan toch even op in te gaan... Als gamen ook maar een beetje je hobby is waar je je tijd aan wilt en kunt spenderen en je niet een gamer bent die in een jaar maar 1 spel speelt, dan is Gamepass toch echt een koopje en geeft het het meeste waar voor je geld. Ja je kunt zeggen dat de games niet je eigendom zijn, maar volgens mij is dat hetzelfde principe als de PS+ games.

Ik heb nu een klein jaartje gamepass ofzo en stel dat ik er nu 100 euro aan betaald, maar ik heb voor dat bedrag in ieder geval de volgende games gespeeld:
  • Ashen,
  • Below
  • >observer_
  • Crackdown 3
  • Forza Horizon 4
  • Doom
  • Guacamelee 2
  • Manual Samual
  • Momodora
  • Outer Wilds (mijn GOTY tot dit moment)
  • Sinner: Sacrafice for redemption
Als ik dit lijstje op tel kom ik rond de 300 euro uit, waarbij ik geen rekening houd met eventuele aanbiedingen, anders zou ik dat ook voor Gamepass moeten doen.

En deze lijst zou een stuk langer zijn als deze dienst eerder was gelanceerd, want ik heb inderdaad al best veel games die in Gamepass zitten, maar dat is gewoon omdat ik ook gewoon veel games bij launch heb gekocht in het verleden. Als ik daar rekening mee zou moeten houden zou ik makkelijk rond de 700+ euro uitkomen als het niet meer is.

Dus juist voor mensen met tijdgebrek die weinig games bij launch kopen is gamepass ideaal ;)

360Gamertag.....PSN ID

uchiha tijntje schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:22:
Mijn opmerking was dan ook niet zo serieus bedoeld...

Maar om er dan toch even op in te gaan... Als gamen ook maar een beetje je hobby is waar je je tijd aan wilt en kunt spenderen en je niet een gamer bent die in een jaar maar 1 spel speelt, dan is Gamepass toch echt een koopje en geeft het het meeste waar voor je geld. Ja je kunt zeggen dat de games niet je eigendom zijn, maar volgens mij is dat hetzelfde principe als de PS+ games.

Ik heb nu een klein jaartje gamepass ofzo en stel dat ik er nu 100 euro aan betaald, maar ik heb voor dat bedrag in ieder geval de volgende games gespeeld:
  • Ashen,
  • Below
  • >observer_
  • Crackdown 3
  • Forza Horizon 4
  • Doom
  • Guacamelee 2
  • Manual Samual
  • Momodora
  • Outer Wilds (mijn GOTY tot dit moment)
  • Sinner: Sacrafice for redemption
Als ik dit lijstje op tel kom ik rond de 300 euro uit, waarbij ik geen rekening houd met eventuele aanbiedingen, anders zou ik dat ook voor Gamepass moeten doen.

En deze lijst zou een stuk langer zijn als deze dienst eerder was gelanceerd, want ik heb inderdaad al best veel games die in Gamepass zitten, maar dat is gewoon omdat ik ook gewoon veel games bij launch heb gekocht in het verleden. Als ik daar rekening mee zou moeten houden zou ik makkelijk rond de 700+ euro uitkomen als het niet meer is.

Dus juist voor mensen met tijdgebrek die weinig games bij launch kopen is gamepass ideaal ;)
Oh ja met de value is zeker niets mis, maar met name als je heel onregelmatig speelt, kan het vervelend zijn als een titel verdwijnt. Daar heb je met Gold en PS+ geen last van zolang je abonnement loopt. De licentie blijft van jou binnen een actief abonnement. Dat bedoel ik meer.

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16-07 22:45
GS88 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 08:01:
Uit deel 6:

[...]

Anders in het ergste geval een nieuw account aanmaken en daarn 3 jaar gold op aanschaffen, dan omzetten? :P

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

bram1984 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:54:
[...]

Oh ja met de value is zeker niets mis, maar met name als je heel onregelmatig speelt, kan het vervelend zijn als een titel verdwijnt. Daar heb je met Gold en PS+ geen last van zolang je abonnement loopt. De licentie blijft van jou binnen een actief abonnement. Dat bedoel ik meer.
Zelfs in die situatie van onregelmatig spelen, ik zie het echt als een try before you buy optie dan. Als je een game leuk vind en hij verdwijnt heb je gewoon de keuze om het alsnog te kopen of om te wachten op een leuke aanbieding.
En vaak hebben de games ook al korting als ze in gamepass zitten.

• quorumz
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 22:08
Borderlands 3 Official E3 Trailer - We Are Mayhem

Hoewel ik de guns helemaal leuk vind, trekt mij BL3 nog steeds weinig. De game ging steeds meer 'clicky' style met abilities, allemaal tikje gekker dan de ander, maar je kon er steeds minder mee, werden echt 1 trick ponies.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 12:56:
Hoewel ik de guns helemaal leuk vind, trekt mij BL3 nog steeds weinig. De game ging steeds meer 'clicky' style met abilities, allemaal tikje gekker dan de ander, maar je kon er steeds minder mee, werden echt 1 trick ponies.
Doel je nou op 3? Of op de vorige games?
Na de eerste wave info heb ik het over 3 niet meer heel erg gevolgd, ik ontdek het allemaal wel als ik de game zelf kan spelen... Als je het over 2/TPS hebt, dan snap ik je punt eigenlijk helemaal niet en vraag ik me af of je niet gewoon niet goed snapte wat je er mee kon...

Finraziel schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 14:46:
[...]

Doel je nou op 3? Of op de vorige games?
Na de eerste wave info heb ik het over 3 niet meer heel erg gevolgd, ik ontdek het allemaal wel als ik de game zelf kan spelen... Als je het over 2/TPS hebt, dan snap ik je punt eigenlijk helemaal niet en vraag ik me af of je niet gewoon niet goed snapte wat je er mee kon...
Deel 3 natuurlijk :P Een en twee heb ik me prima vermaakt, maar merkte al in 2 dat zeker bij de latere wapens, je de skills van je character steeds minder ging gebruiken (buiten de passives en procs), hopelijk dat ze die lijn niet zo extreem doorzetten in deel3.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Je hebt in Borderlands sowieso maar 1 actieve skill op je character, en die heeft een relatief lange cooldown, is toch normaal dat passieve skills/procs veel belangrijker zijn? :p

(en met Krieg gebruikte ik mijn rampage skill non-stop :p)

boe2 wijzigde deze reactie 19-06-2019 15:07 (14%)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

SinergyX schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 15:01:
[...]

Deel 3 natuurlijk :P Een en twee heb ik me prima vermaakt, maar merkte al in 2 dat zeker bij de latere wapens, je de skills van je character steeds minder ging gebruiken (buiten de passives en procs), hopelijk dat ze die lijn niet zo extreem doorzetten in deel3.
Hmm, ik phaselock om de haverklap hoor :+
Misschien persoonlijk, ik gebruik hem juist meer omdat de cooldown steeds lager wordt (door betere equipment), al hangt het natuurlijk ook af van je class. Maya en Zer0 hebben lage cooldown, daar zie ik niet waarom je hem niet zou gebruiken... Salvador hoort 100% in gunzerk te zitten :+... Axton is een beetje een apart geval, maar de turrets zijn wel weer heel handig om te slaggen in UVHM dus daar zie ik het ook niet zo. Gaige is anders want deathtrap doet een beetje voor spek en bonen mee als je flink in de anarchy gaat en Krieg... is niet mijn ding, geen idee.
Maar ik zie het wel in BL3, ga hem sowieso wel halen :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22:40

JSchut

.....

Ik heb echt zo veel zin in Borderlands 3.

Heb Borderlands 1 (Tot halverwege TVHM ) en Borderlands 2 (Tot halverwege UVHM) opnieuw gespeeld.
Ook de nieuwe DLC van Borderlands 2 uitgespeeld. Nu beginnen aan Borderlands TPS. :) Daarna even paar maanden geen Borderlands totdat 3 uitkomt :D

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

• quorumz
Flatknights, 21 dagen gratis ipv 9,99 euro

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Hmm.

Dit is wel een serieus groot issue...

When Bloodstained: Ritual of the Night released on Tuesday, it did so without the promised patch that adds Boss Rush Mode and Speed Run Mode. That patch isn't due to hit Xbox One until next week, but when it does, it will bring along a serious progression issue that will force players to start a new game if they haven't managed to reach the end of the campaign when it's released.

The problem is that the upcoming patch 1.02 will change the state of some chests, making them appear to be open or closed when the opposite should be true. This will prevent players from getting some of the items they need to progress through the game, leading to impassable barriers. The only way to get around this issue is to start a new save file, losing all progress made so far. Despite the developer looking into other fixes, they've realised that this is, unfortunately, the best solution for the issue.

https://www.trueachieveme...ues-coming-with-patch-102

Ik zit eigenlijk te denken om een refund te vragen, want zoveel zin heb ik er eigenlijk nog niet in en vind hem eigenlijk vrij prijzig met zijn 40 euro. Ik ben nog niet aan het spel begonnen, maar even googlen hoe ik een refund kan aanvragen.

360Gamertag.....PSN ID

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Patch niet downloaden tot je het uitgespeeld hebt? Bossrush will je sowieso pas doen na een eerste playthrough.

• Brammos85
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 22:48
Nou, tot zover mijn Xbox.

Ik heb vorig jaar met een leuke Amazon deal een Xbox 1S op te kop weten te tikken. Helemaal blij, maar vanaf dag 1 was er al ellende. Constant meldingen dat er issues met mijn savegames waren, waarna heel het zooitje vastliep. Vervolgens geretourneerd naar MS en een 'nieuwe gehad'. Ging een hele tijd goed, tot ik erachter kwam dat ik geen BluRay discs op dat ding af kon spelen. Deze weer terug naar MS en vervolgens een andere box gehad. Waar ik vervolgens WEER dat gezeur over savegame issues kreeg. Natuurlijk alle logische dingen als lokale opslag wissen, fabrieksinstellingen en zelfs nieuwe Xbox account weer geprobeerd, maar niets bood soelaas.

Gelukkig is men bij Amazon soepel en mag ik hem retourneren voor een full refund, maar baal er wel van. Prachtig stil apparaat dat ook nog (4K) Blu Ray discs speelt, maar het heeft blijkbaar niet zo mogen zijn. Dan maar een Switch?
boe2 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 14:34:
Patch niet downloaden tot je het uitgespeeld hebt? Bossrush will je sowieso pas doen na een eerste playthrough.
Nah, ik denk dat ik even verstek laat gaan. :) Heb al wel wat beelden gezien maar kon me er nog niet helemaal in vinden. Denk dat ik voor dat geld liever voor een ander spel ga.

360Gamertag.....PSN ID

Brammos85 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:21:

Gelukkig is men bij Amazon soepel en mag ik hem retourneren voor een full refund, maar baal er wel van. Prachtig stil apparaat dat ook nog (4K) Blu Ray discs speelt, maar het heeft blijkbaar niet zo mogen zijn. Dan maar een Switch?
Tweedehands misschien geen optie? Iemand die zo'n ding jaar goed heeft gebruikt zonder problemen, zou dan toch op nagenoeg zeker bij jou ook blijven werken.

Mijn originele One doet het ook nog perfect, dat ik overweg bij volgende inruil actie een tweede X te nemen, omdat mijn huidige toch echt een keer retour moet vanwege de fan die bij steeds meer games 100% gaat (en blijkbaar ik geen advance replacement kan doen). Andere kant, het is een Scorpio, de kans is dat je dus een gewone terug gaat krijgen.. zit ik ook niet helemaal op te wachten :(

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 13-07 21:27
@SinergyX
Wat is er dan zo bijzonder aan die One X Scorpio dan?
Zou inderdaad wel eens rond neuzen voor een tweedehands console! Misschien heb je net de pech gehad dat je een gefaalde console hebt gekocht.

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600x \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

Aquila schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 19:56:
@SinergyX
Wat is er dan zo bijzonder aan die One X Scorpio dan?
Zou inderdaad wel eens rond neuzen voor een tweedehands console! Misschien heb je net de pech gehad dat je een gefaalde console hebt gekocht.
Principe vrij weinig, maar het is de day one edition, gradiant grijs erop en in groen scorpio op de voorkant.

• joepfloep100
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 13-07 10:28
Ik krijg de melding dat m'n EA acces, gold en gamepass ultimate moet verlengen, maar vorig weekend m'n upgrade gedaan naar ultimate voor 1 euro. maar m'n passies waren nog een jaar geldig. Iemand anders hetzelfde probleem?

• MaakmeGek
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 16:40

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

SinergyX schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 20:02:
[...]

Principe vrij weinig, maar het is de day one edition, gradiant grijs erop en in groen scorpio op de voorkant.
Ho ho ho, je vergeet het belangrijkste natuurlijk. Een verstopte Master Chief die op een schorpioen rijdt. :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 16:19:
[...]

Nah, ik denk dat ik even verstek laat gaan. :) Heb al wel wat beelden gezien maar kon me er nog niet helemaal in vinden. Denk dat ik voor dat geld liever voor een ander spel ga.
Je begrijpt dat ik na mijn megaman capagne nu dit moet gaan opvolgen he? ;)
tijntje MOET bloostained spelen voor behoud van de 'moeijlijke 2d platformer' kroon! :Y

Sagat schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 09:29:
[...]

Je begrijpt dat ik na mijn megaman capagne nu dit moet gaan opvolgen he? ;)
tijntje MOET bloostained spelen voor behoud van de 'moeijlijke 2d platformer' kroon! :Y
Als iemand de kroon wil opeisen hoor ik het graag! Dan gaan we wel eens even wat games vergelijken :P

Ik heb flink wat beelden bekeken en op zich ziet het er wel ok uit, maar op Metacritic staat nog geen enkele review. En door een dergelijke patch issue heb ik er eigenlijk al ineens een stuk minder zin in. Met Feudal Alloy heb ik 2 keer gehad dat ik door een saveprobleem gewoon niet meer verder kon. Dat is ook een metroidvania game waar ik last had dat heel mijn inventory met keys verdween en dus gewoon het spel niet meer kon completen. Ik tik hem wel eens op de kop voor wat minder geld. :)

360Gamertag.....PSN ID

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22:40

JSchut

.....

Ben nu weer begonnen aan Borderlands TPS. Speel als Nisha. Toch blijft ook dit wel een leuke game hoor.

Daarna nog even Tales from the Borderlands spelen. Dan is mijn geheugen weer opgefrist voor deeltje 3.

Heb nu (zoals de meesten hier) Ultimate voor een jaar. Dus Voordat Borderlands 3 uit is nog genoeg te spelen :)

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

• joepfloep100
niemand issues met het omzetten naar ultimate? twijfel of ik een schone installatie moet doen, heb bijna 2tb aan games erop en ben daar dus wel een tijdje zoet mee....
joepfloep100 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 20:42:
niemand issues met het omzetten naar ultimate? twijfel of ik een schone installatie moet doen, heb bijna 2tb aan games erop en ben daar dus wel een tijdje zoet mee....
Nope. Wat staat er bij subscriptions bij je Microsoft account?

https://account.microsoft.com/services

Je Xbox resetten gaat weinig doen met je account gok ik. Je account is online niet op de console.

• joepfloep100
Ultimate tot eind volgend jaar,. Gold en gamepass direct nu upgrade verlopen (die waren ook tot eind van het jaar)
joepfloep100 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 21:22:
Ultimate tot eind volgend jaar,. Gold en gamepass direct nu upgrade verlopen (die waren ook tot eind van het jaar)
Ultimate = live + gamepass. :o

• Timmet
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16:34
joepfloep100 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 20:42:
Ik had wat issues, maar dat kwam vanwege de locatie van de store icm betaalmiddel Paypal. Toen ik de locatie switchte naar NL kon ik met mijn Paypal die €1 af laten schrijven en werd Gamepass Ultimate geactiveerd.

• joepfloep100
Heeft de klantenservice ultimate geannuleerd zodat het weer goed zou komen,. Ja en nu is niet s meer aktief. Lekker bezig! Ander half jaar foetsie. Oplossing laat nog op zich wachten..

• Yukidaruma
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 00:47
joepfloep100 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:26:
Heeft de klantenservice ultimate geannuleerd zodat het weer goed zou komen,. Ja en nu is niet s meer aktief. Lekker bezig! Ander half jaar foetsie. Oplossing laat nog op zich wachten..
Maar je Ultimate liep tot eind volgend jaar, dan klopte het toch?

• joepfloep100
Ja klopt, maar kon echt helemaal niets installeren

• Mr Magic
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 19:18
joepfloep100 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 21:22:
Dit is volgens mij normaal. Als je je Gold en Game Pass abbo's converteert naar Ultimate, komen je "oude" Gold en Game pass subscriptions onder "Canceled subscriptions" te staan.

• Yukidaruma
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 00:47
joepfloep100 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 19:40:
Ja klopt, maar kon echt helemaal niets installeren
Ah, op die manier. Zelf gelukkig geen last van.
Kan er ook helemaal niets over vinden, behalve van mensen die er last van hebben op PC. Enige wat ik kan bedenken is opnieuw inloggen, maar dat heb je vast al geprobeerd.

• joepfloep100
Ik heb de upgrade gedaan vanaf mn laptop, misschien is het daar begonnen

joepfloep100 wijzigde deze reactie 22-06-2019 21:55 (28%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 22:51
joepfloep100 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:50:
Ik heb de upgrade gedaan vanaf mn laptop, misschien is het daar begonnen
Mwuah. Hier vanaf de computer gedaan zoals ik altijd doe. Heb niet alles teruggewezen, maar had je je Xbox al gereset of profiel verwijderd en opnieuw gedownload? Dat zijn de 1e stappen die je moet ondernemen...

En zoals eerder al gezegd in Ultimate zit alles..

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Pfff zit even met een gaming block... weet even niet meer wat ik wil gaan spelen. Ik heb ook wel veel gespeeld de afgelopen jaren :p. Heb ook wel beetje genoeg gehad van alle single player spellen en ben wel weer eens toe aan een MP game... dus ik ga denk ik vol voor Gears 5. Dat die ook geen season pass heeft en van die rare lootcrates is nog een extra opsteker. En daarnaast ga ik denk ik voor FIFA 20.

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 23 juni 2019 @ 12:24:
Pfff zit even met een gaming block... weet even niet meer wat ik wil gaan spelen. Ik heb ook wel veel gespeeld de afgelopen jaren :p. Heb ook wel beetje genoeg gehad van alle single player spellen en ben wel weer eens toe aan een MP game... dus ik ga denk ik vol voor Gears 5. Dat die ook geen season pass heeft en van die rare lootcrates is nog een extra opsteker. En daarnaast ga ik denk ik voor FIFA 20.
Die anders mee met Apex Legends! Is vergelijkbaar met titanfall (eigenlijk veel slechter maar wel vergelijkbaar qua controls). Hij speelt best ok weg vind ik. Er zijn ook weinig fps die mij momenteel kunnen boeien op dit moment. Gears 5 gaat uiteraard wel gespeeld worden!

Acties:
  • 0Henk 'm!
exactor it schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:14:
[...]

Die anders mee met Apex Legends! Is vergelijkbaar met titanfall (eigenlijk veel slechter maar wel vergelijkbaar qua controls). Hij speelt best ok weg vind ik. Er zijn ook weinig fps die mij momenteel kunnen boeien op dit moment. Gears 5 gaat uiteraard wel gespeeld worden!
Ben niet zo van de battle royales :). Heb net BFV maar weer geïnstalleerd. Zo even buiten F1 kijken :)

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23:26
Zo heb nog mijn 2 jaar gold kunnen gebruiken en converteren naar Ultimate :P nu tot 22/6/2022 Ultimate lopen :)

Voor de mensen die dit nog willen doen... je hebt hier nog voor tot 30 juni zag ik! opschieten dus :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 13-07 21:27
@uchiha tijntje
Die Volta/street mode lijkt me vet! Zit eigenlijk al tijden op een nieuwe FIFA street te wachten :)

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600x \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thorgrem
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Ik zie dat Battefleet Gothic in de Ultimate Game Pass zit (voor PC). Ik wil hem echter downloaden in de windows store en de knop is uitgegrijst. Iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • +2Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 23 juni 2019 @ 12:24:
Monster Hunter World zit in de gamepass, keuze tussen single player of coop (on the fly)
Mag naast Unruly Heroes niet in je gespeelde games lijst ontbreken :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Stormtrooper
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:06

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Heel vaag, ik heb al jaren Gold, deze is ook nog actief.. 17 Februari 2017 Project Cars geclaimed, ook even gespeeld maar op een gegeven moment uninstalled omdat ik plek nodig had.

Daarna een 1TB SSD aan een USB poort gehangen. Nu wilde ik van het weekend Project Cars installeren, maar install knop blijft grijs. Via de Xbox app op Android op installeren gedrukt (daar staat ook dat ik het spel bezit) maar er gebeurt verder weinig.

Ik had eerst zo'n 180+ games, dat was zaterdag opeens 147 en gisteren opeens 129 ?!?!?!

Iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?

Death and carnage shall follow me like the rains follow a hurricane. It is inevitable. Stormtroopers toys: BMW R1200 GS Adventure 2013, Samsung Note 9, Asus G750 rammelbak.

• quorumz
Stormtrooper schreef op maandag 24 juni 2019 @ 09:31:
Heel vaag, ik heb al jaren Gold, deze is ook nog actief.. 17 Februari 2017 Project Cars geclaimed, ook even gespeeld maar op een gegeven moment uninstalled omdat ik plek nodig had.

Daarna een 1TB SSD aan een USB poort gehangen. Nu wilde ik van het weekend Project Cars installeren, maar install knop blijft grijs. Via de Xbox app op Android op installeren gedrukt (daar staat ook dat ik het spel bezit) maar er gebeurt verder weinig.

Ik had eerst zo'n 180+ games, dat was zaterdag opeens 147 en gisteren opeens 129 ?!?!?!

weet je zeker dat de externe harde schijf gekoppeld/gelezen is? Ik moest vd week ook mijn externe 4tb los halen en terug prikken omdat hij niet gezien werd en de dag er voor wel

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

quorumz schreef op maandag 24 juni 2019 @ 09:40:
[...]

weet je zeker dat de externe harde schijf gekoppeld/gelezen is? Ik moest vd week ook mijn externe 4tb los halen en terug prikken omdat hij niet gezien werd en de dag er voor wel
Ja, want de games die het meeste gespeeld worden staan op die SSD (is gewoon veel sneller)...

Death and carnage shall follow me like the rains follow a hurricane. It is inevitable. Stormtroopers toys: BMW R1200 GS Adventure 2013, Samsung Note 9, Asus G750 rammelbak.

Hij staat niet toevallig stiekem toch al op de interne schijf geïnstalleerd terwijl jij zit te kijken naar een lijstje van wat op je SSD staat?

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Finraziel schreef op maandag 24 juni 2019 @ 10:01:
[...]

Hij staat niet toevallig stiekem toch al op de interne schijf geïnstalleerd terwijl jij zit te kijken naar een lijstje van wat op je SSD staat?
Volgens mij niet (maar kijk dat vanavond ff na voor de zekerheid), zou echter ook de terugloop van 180+ naar 147 en vervolgens naar 129 niet verklaren...

Stormtrooper wijzigde deze reactie 24-06-2019 11:15 (7%)

Stormtrooper schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:14:
[...]

Volgens mij niet (maar kijk dat vanavond ff na voor de zekerheid), zou echter ook de terugloop van 180+ naar 147 en vervolgens naar 129 niet verklaren...
Het is wel een mogelijke verklaring als je bedoelt dat die terugloop op geïnstalleerde games is. Inderdaad niet als je het over het aantal ready to install hebt.

XBX net aangekomen in Frankfurt, hopelijk krijg ik weer een Scorpio terug.

Nu maar met m'n XB Fat aan de gang, toch raar dat dus laadtijden helemaal niet zoveel slechter zijn in bv Div2, voelt nagenoeg even lang.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online

Bij mij is Project Cars ook verdwenen uit de Ready to install-lijst. Ik heb geen idee welk aantal games getoond zou moeten worden, maar ik heb iets dergelijks wel eens eerde gezien en dat komt dan later automatisch, of via een handmatige refresh, weer goed.

Geen idee of het relevant is, maar mijn Gold is net omgezet naar Game Pass Ultimate en Project Cars heb ik waarschijnlijk als Game with Gold geclaimd via de Xbox 360 (iets wat overigens al een tijd niet meer werkt).

Als je Project Cars in de store zoekt, kun deze wel installeren. Je moet overigens de Project CARS Digital Edition hebben; de Install-knop is dan nog steeds grijs, maar dan kun je in het dropdown-menu kiezen voor Manage en van daar via Ready to install de installatie starten.
(Je kunt de gewone versie overigens ook installeren: als je op de store-page op de console naar beneden bladert, verschijnt boven in beeld dat je op X kunt drukken om te installeren. Niet doen bij de Digital Edition, want dan ga je de game kopen!)

edit:
De game Evolve is ook verdwenen, maar die game was bij mij altijd al problematisch. Om de extra's ook te kunnen installeren, moet je nu blijkbaar de juiste link weten te vinden.
https://www.trueachieveme...ewthread.aspx?tid=1113768

edit2:
Nog meer meldingen van diverse games, waaronder Forza Horizon 2 en Forza Motorsports 5, die verdwenen zijn:

23 games just disappeared from my account and I'm not sure what to do.
https://www.reddit.com/r/...d_from_my_account_and_im/

MartijnS72 wijzigde deze reactie 24-06-2019 21:21 (26%)

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

MartijnS72 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 18:12:
[...]

Bij mij is Project Cars ook verdwenen uit de Ready to install-lijst. Ik heb geen idee welk aantal games getoond zou moeten worden, maar ik heb iets dergelijks wel eens eerde gezien en dat komt dan later automatisch, of via een handmatige refresh, weer goed.

Geen idee of het relevant is, maar mijn Gold is net omgezet naar Game Pass Ultimate en Project Cars heb ik waarschijnlijk als Game with Gold geclaimd via de Xbox 360 (iets wat overigens al een tijd niet meer werkt).

Als je Project Cars in de store zoekt, kun deze wel installeren. Je moet overigens de Project CARS Digital Edition hebben; de Install-knop is dan nog steeds grijs, maar dan kun je in het dropdown-menu kiezen voor Manage en van daar via Ready to install de installatie starten.
(Je kunt de gewone versie overigens ook installeren: als je op de store-page op de console naar beneden bladert, verschijnt boven in beeld dat je op X kunt drukken om te installeren. Niet doen bij de Digital Edition, want dan ga je de game kopen!)

edit:
De game Evolve is ook verdwenen, maar die game was bij mij altijd al problematisch. Om de extra's ook te kunnen installeren, moet je nu blijkbaar de juiste link weten te vinden.
https://www.trueachieveme...ewthread.aspx?tid=1113768

edit2:
Nog meer meldingen van diverse games, waaronder Forza Horizon 2 en Forza Motorsports 5, die verdwenen zijn:

23 games just disappeared from my account and I'm not sure what to do.
https://www.reddit.com/r/...d_from_my_account_and_im/
Ik ben blij (en toch weer niet haha) dat ik in ieder geval niet de enige ben... Thanks!

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• quorumz
Een nieuwe week en nieuwe aanbiedingen!

De X360 sales: https://www.trueachieveme...le-roundup-june-25th-2019

De X1 sales: https://www.trueachieveme...le-roundup-june-25th-2019

(en ik zou zeggen bespaar je de moeite om te klikken :) )

quorumz wijzigde deze reactie 25-06-2019 06:44 (10%)

Acties:
  • +2Henk 'm!
quorumz schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 06:43:

Toch dank voor het copy pasten. En dat in een tijd waar je voor 1 euro jaren vooruit kan. :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

Wonder Boy: The Dragon's Trap is nog best wel een aanrader voor een 10tje :).

Dit weekend was ik bezig om de laatste paar achievements in Ziggurat te halen. Een spel wat ik in 2015 had gekocht en eigenlijk niet meer had aangeraakt, maar hij stond nog steeds op 85%. Ik het spel weer opgeduikeld en een uurtje of 5 gespeeld voor een achievement... Unlocked die niet. Daar heb ik altijd zo'n ontzettende hekel aan. Hopelijk unlocked die nog de komende dagen ofzo, maar heb er een hard hoofd in.

Dus in mijn chagrijnigheid heb ik maar Fifa 19 gekocht :P. Kan ik nog chagrijniger worden als ik met mijn FUT team van 70 rating en 70 chemistry wordt gematched tegen teams met een 90+ rating en 100 chemistry :+ Verder komt er ook de komende drie maanden weinig boeiends uit voor mij. Dus ik ga eens kijken of ik een Ajax team of the season bij elkaar kan sprokkelen :P

@justifire Veel plezier met Samurai Shodown. Krijgt goede reviews :)

360Gamertag.....PSN ID

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
Eerste uurtje F1 2019 erop zitten... helaas begin je nu toch wel de ouderdom van de Xbox One (X) te merken... PC Graphics zijn echt een wereld van verschil, op de One X voelt het aan als een 360 spel bijna (als je eerste de PC versie op Ultra 4K hebt gezien), low res textures, nauwelijks schaduwdetail, screen tearing, etc

Phusebox wijzigde deze reactie 25-06-2019 08:22 (10%)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 23:16

Rivanov

Apple freak

Phusebox schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:16:
Eerste uurtje F1 2019 erop zitten... helaas begin je nu toch wel de ouderdom van de Xbox One (X) te merken... PC Graphics zijn echt een wereld van verschil, op de One X ziet het uit als een 360 spel bijna, low res textures, nauwelijks schaduwdetail, screen tearing, etc
Come on, overdrijven is ook een vak.
Ik weet dat het jouw beroep is..

Rivanov wijzigde deze reactie 25-06-2019 08:19 (3%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Phusebox
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:19:
[...]

Come on, overdrijven is ook een vak.
Ik weet dat het jouw beroep is..
Het speelt wel lekker, en ik hou me er wel mee bezig tot ik een nieuwe PC heb (wacht op de nieuwe AMD CPU's), maar grafisch is het inmiddels echt achterhaald.

Totaal niet geoptimaliseerd voor de One X waarschijnlijk. Heb mijn bericht nog wat aangepast, is meer een kwestie van hoe het voelt in relatie tot de PC versie.

Dit is een aardige vergelijking:
YouTube: F1 2019 | PS4 Pro vs. PC Graphics Comparison @ Montreal, Canada | 4K

Phusebox wijzigde deze reactie 25-06-2019 08:37 (25%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:21:
[...]

Het speelt wel lekker, en ik hou me er wel mee bezig tot ik een nieuwe PC heb (wacht op de nieuwe AMD CPU's), maar grafisch is het inmiddels echt achterhaald.

Totaal niet geoptimaliseerd voor de One X waarschijnlijk. Heb mijn bericht nog wat aangepast, is meer een kwestie van hoe het voelt in relatie tot de PC versie.

Pfff, ik moet denk ik iets aan mijn ogen laten doen, want oke, ik zie wel wat verschil, maar zo bijzonder is dat ook weer niet toch tegenover een PC max? Had wel meer verwacht nadat ik je post had gelezen :P

360Gamertag.....PSN ID

Phusebox schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:21:
[...]

Ik zie de PC wat betere FPS hebben en een wat donkerder beeld, maar qua detail mis ik niks volgens mij? Verder werken zulke vergelijkingen toch nooit lekker op Youtube met al die compressie

Martinspire wijzigde deze reactie 25-06-2019 10:36 (5%)

Martinspire - PC, PS4, X1

• Phusebox
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:35:
[...]

Ik zie de PC wat betere FPS hebben en een wat donkerder beeld, maar qua detail mis ik niks volgens mij? Verder werken zulke vergelijkingen toch nooit lekker op Youtube met al die compressie
Ja die compressie is ruk, maar kijk maar eens wat 4K @ Ultra beelden, dan zie je het wel zeker. Consoleversies zijn gewoon blurry in vergelijking. Maar goed, het is misschien een kwestie van "gras is groener bij de buren" of ik had de slaap nog niet goed uit mijn ogen vanochtend :+

Vanavond nog maar eens checken of de Xbox dan wel goed staat op 4K etc. Zie namelijk ook filmpjes op YouTube van de Xbox versie die er wel goed uitzien.

Phusebox wijzigde deze reactie 25-06-2019 11:04 (24%)

Het is wel echt rustig hier. Zal mede door het weer komen en mede omdat er ook erg weinig boeiends uitkomt komende periode. :)

Zelf heb ik ontzettend veel zin om FIFA te spelen. De laatste FIFA was ‘15...

360Gamertag.....PSN ID

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
Ik speel sinds een korte vakantie in Griekenland de laatste weken alleen nog maar AC Odyssey, fantastische game, lang geleden wel eens een AC gespeeld maar dat viel.me toen enorm tegen. Dit speelt heerlijk weg, heeft een goede sfeer en genoemd RPG elementen om mijn aandacht te houden.

• quorumz
ik wacht wel tot hij in de gamepass komt.. in een review waar combat slecht is en graphics 5 jaar verouderd zijn (en kennelijk stoppen ze wel veel moeite in trailers ala vamypr (ja andere maker/uitgever)

• quorumz
Homeland schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 08:20:
Ik speel sinds een korte vakantie in Griekenland de laatste weken alleen nog maar AC Odyssey, fantastische game, lang geleden wel eens een AC gespeeld maar dat viel.me toen enorm tegen. Dit speelt heerlijk weg, heeft een goede sfeer en genoemd RPG elementen om mijn aandacht te houden.
yups samen met origins de beste ac games (en de andere heb ik misschien maar 10% gespeeld).. veel gratis content naast de season pass (al meer dan 140 uur erin dacht ik)

quorumz wijzigde deze reactie 26-06-2019 08:37 (78%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phusebox
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 08:16:
Het is wel echt rustig hier. Zal mede door het weer komen en mede omdat er ook erg weinig boeiends uitkomt komende periode. :)

FIFA 20 duurt nog wel even... September toch?

Met een nieuwe release van F1 20xx speel ik die altijd een paar weken, die eerste 6-8 circuits van een seizoen gaan stukken beter dan de andere... hoe zou dat nu komen?

F2 was een leuk idee, maar jammer dat het zo slecht geïmplementeerd is in de opbouw naar je F1 carrière , wat halfbakken scenarios en vervolgens kun je gewoon uit elk team kiezen. |:(

Ach ja, ik werk er zelf aan mee door het elk jaar te kopen... waar is Geoff Crammond als je hem nodig hebt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

Ik heb mijn x ingeruild voor een airco. De x is stiller maar het huis is koeler. Gisteren heb ik een poging gewaagd om te gamen maar na twee races in FH4 ben ik in de tuin gaan zitten. (met Switch uiteraard :))

Wel jammer want Thimbleweed Park en Cuphead spelen heerlijk weg en heb genoeg te spelen nog op de One. Maar het is echt te warm.

Acties:
  • +1Henk 'm!
exactor it schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:53:
[...]

Ik heb mijn x ingeruild voor een airco. De x is stiller maar het huis is koeler. Gisteren heb ik een poging gewaagd om te gamen maar na twee races in FH4 ben ik in de tuin gaan zitten. (met Switch uiteraard :))

Wel jammer want Thimbleweed Park en Cuphead spelen heerlijk weg en heb genoeg te spelen nog op de One. Maar het is echt te warm.
Ik zit juist meer binnen te gamen want buiten is het veel te warm maar mijn appartement blijft redelijk koel. Maar ik heb helaas dan ook geen tuin...

Maar hoe draaide FH4 op die airco? :+

Finraziel schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 13:15:
[...]

Ik zit juist meer binnen te gamen want buiten is het veel te warm maar mijn appartement blijft redelijk koel. Maar ik heb helaas dan ook geen tuin...

Maar hoe draaide FH4 op die airco? :+
Net goed genoeg om de laatste alien plants te vinden (in de sneeuw, want in fh4 is het winter).

Overigens was mijn X fluisterstil en koel ondanks de hitte. De fans in mijn pc deden mijn bureau trillen maar de Xbox leek nergens last van te hebben.

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

exactor it schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:53:
[...]

Wat een casual, echte gamers gamen altijd! (denk ik :P ik ben zeker ook geen echte gamer, maar zat wel binnen ondanks hitte, maar heb Tsjernobyl afgekeken......wel zin gekregen om stalker is te spelen :P )

Buiten gamen is op zich idd briljante oplossing bij de hitte, behalve........muggen! hoe gaan jullie daar mee om dan?

Ik vind het nog wel meevallen, bij x360 paar aardige namen (metro games, crysis) en xb1 idd monsterboy wonderboy maar ook shantae games en styx en de surge. Vond shantae in gamepass wel leuk maar heb betere platformers die ik nog wil spelen. Monsterboy Wonderboy...hoop hier op plus/gwg of gamepass maar als je even niets te doen hebt leuke game volgens mij.

Edit:
Aargh zit ik gewoon te Double Posten. Zal het zo fixen als ik weer bij mijn lt ben. Done

Edit: 2:
fix wonderboy/monsterboy Done

Sagat wijzigde deze reactie 26-06-2019 15:40 (37%)

• Meneer iCy
Helaas geen Monsterboy in the sale.

Dat was wel leuk geweest.

Pff, gisteren FIFA 19 gespeeld. Mijn god wat word ik afgeslacht in FUT online. Very rage inducing...

Maarja, word logischerwijs ook gematched met teams die 90+ rating hebben, en kom ik aan met mijn Dolberg in de spits en Verbeek in mijn verdediging. :+

Verder moet ik echt gewoon leren verdedigen. Altijd lastig geweest :P

360Gamertag.....PSN ID

• Meneer iCy
uchiha tijntje schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 08:18:
[...]

Pff, gisteren FIFA 19 gespeeld. Mijn god wat word ik afgeslacht in FUT online. Very rage inducing...

Maarja, word logischerwijs ook gematched met teams die 90+ rating hebben, en kom ik aan met mijn Dolberg in de spits en Verbeek in mijn verdediging. :+

Verder moet ik echt gewoon leren verdedigen. Altijd lastig geweest :P
Aan het eind van het fifa seizoen moet je niet als nieuweling willen beginnen in FUT online

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True