Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• quorumz
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 07:08
Nog een andere "losse flodder" E3 trailer van Desperados:

• quorumz
Vanuit Square Enix Collective (de indiegame tak van Square Enix van oa Turing Test)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Toen ik mijn Xbox opstartte kreeg ik een popup: E3 2019 Mixpot: You've received a Trove Pack! Geen idee wat dat is maar mooi! Hopelijk later nog iets interessanters dan een dlc voor (naar ik vermoed) een free to play game.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 09:19
uchiha tijntje schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:12:
Whooeehoo!!

Dit (commandos) heb ik als tiener echt grijs gespeeld. Weet ook dat ik gewoon niet verder kwam dan het 3e level ofzo…

[YouTube: Real Time Tactics Refined - [Commandos 2 HD/Praetorians HD] Featurette (ESRB)]

Ik denk dat ik ga kijken of mijn tactisch inzicht in de jaren is toegenomen of dat ik me nog steeds maar beter kan focussen op 2d platformers :P
Ohh vet!! Dit heb ik vroeger zo vaak gespeeld!

• Henkje.doc
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 05:33
exactor it schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 19:33:
Toen ik mijn Xbox opstartte kreeg ik een popup: E3 2019 Mixpot: You've received a Trove Pack! Geen idee wat dat is maar mooi! Hopelijk later nog iets interessanters dan een dlc voor (naar ik vermoed) een free to play game.
Nice.
We heben zelf de hele e3 persconferentie van Microsoft bekeken via Mixer maar nog geen Mixpot gehad. Wel bij het kijken van wat random Forza Horizon 4 streams.

Wat overigens een erg leuke arcade racer voor mij blijft.

• Jaguar645
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 08:28
Ik heb deeltje 1 op de pc gespeeld en die was erv leuk :) lijkt me een goede om deze maar eens op de console te doen

• quorumz
leuk filmpje over de elite 2 controller:

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22:45
Vanavond eens de Forza Horizon Lego DLC uitproberen.

Heb de DLC toch maar aangeschaft, want sjah Lego 8) :+

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Hmmm, ik ben toch wel erg gecharmeerd van die nieuwe Elite... Met name de ingebouwde accu, het oplaadsysteem en bluetooth zodat die ook op mijn surface werkt en uiteindelijk ook op de nieuwe Xbox. De standaard controller die daar bij zit zal zeker niet de mogelijkheden hebben die de nieuwe Elite zal hebben.

Ik gok dat ik hem bij release wel weer zal aanschaffen. Nog nooit zo'n fijne controller gehad en er is weinig ruimte om hem nog perfecter te krijgen.

360Gamertag.....PSN ID

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 09:21

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

justifire schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 08:22:
[...]

Ik heb deze en zie dat hij ondertussen de helft goedkoper is geworden :o
https://scufgaming.com/eu...stick-pro-grip-handle-kit
Erg tevreden mee, is volgens mij rubber dat ze ook voor Rotterdammers gebruiken, onverslijtbaar !
[Afbeelding]
Of je gaat voor de Elite V2, die heeft nog meer rubber dat kan gaan bollen :')
Alleen totaal onbruikbaar op je PS5 straks die Elite controller met custom grips :P Mag je lekker met de DS4 iteratie gaan spelen. Je weet wel, dat ding wat een accu duur heeft van 3 minuten met een ubergeile licht balk.... AAN DE F!@#$ing achterkant en waar bij de triggers de naam trigger niet eens mogen hebben zo brak zijn ze. Nee, die controller ontneemt elke bestaansrecht voor de PS. Kun je nog zulke beste mooiste de meeste exclusives hebben, lekker spelen kun je ze niet. })

Maare... was het een beetje makkelijk aan te brengen ? Het loszittende rubber probeer ik af en toe wel eens terug te drukken, maar dat lukt niet echt. Neem aan dat jij en anderen hier ook geprobeerd hebben om het met secondenlijm te repareren ? Dat beviel zeker niet of was het in principe wel te doen, maar liet het na een x aantal dagen/weken toch weer los ? Zal eens op Youtube kijken naar wat instructie video's. Maar wil toch wel graag jou/jullie mod ervaringen horen.

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

• wes-
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 16-07 15:09
MRE-Inc schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 09:21:
[...]

Alleen totaal onbruikbaar op je PS5 straks die Elite controller met custom grips :P Mag je lekker met de DS4 iteratie gaan spelen. Je weet wel, dat ding wat een accu duur heeft van 3 minuten met een ubergeile licht balk.... AAN DE F!@#$ing achterkant en waar bij de triggers de naam trigger niet eens mogen hebben zo brak zijn ze. Nee, die controller ontneemt elke bestaansrecht voor de PS. Kun je nog zulke beste mooiste de meeste exclusives hebben, lekker spelen kun je ze niet. })

Maare... was het een beetje makkelijk aan te brengen ? Het loszittende rubber probeer ik af en toe wel eens terug te drukken, maar dat lukt niet echt. Neem aan dat jij en anderen hier ook geprobeerd hebben om het met secondenlijm te repareren ? Dat beviel zeker niet of was het in principe wel te doen, maar liet het na een x aantal dagen/weken toch weer los ? Zal eens op Youtube kijken naar wat instructie video's. Maar wil toch wel graag jou/jullie mod ervaringen horen.
Secondelijm gaat niet lukken, de bubbels komen terug inderdaad. Ik heb nu het rubber er maar helemaal afgetrokken. Ik hoop echt dat de v2 gefixt is.
wes- schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 09:44:
[...]

Secondelijm gaat niet lukken, de bubbels komen terug inderdaad. Ik heb nu het rubber er maar helemaal afgetrokken. Ik hoop echt dat de v2 gefixt is.
Mja daarom wacht ik de release nog even af en wil ik eerst zien hoe het met de kwaliteit zit als men ze daadwerkelijk in handen heeft. Geen zin om weer een maandagmorgenmodel te krijgen. En sure, garantie is altijd een ding maar dat gaat van mn gametijd af en daar heb ik gewoon geen zin in

Martinspire wijzigde deze reactie 13-06-2019 09:51 (10%)

Martinspire - PC, PS4, X1

• MRE-Inc

MRE-Inc

wes- schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 09:44:
[...]

Dank !!! Ga ik dat ook niet eens proberen. Vanmiddag eens bij de MM kijken of ze die scuff zooi hebben liggen.
Martinspire schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 09:51:
[...]

Mja daarom wacht ik de release nog even af en wil ik eerst zien hoe het met de kwaliteit zit als men ze daadwerkelijk in handen heeft. Geen zin om weer een maandagmorgenmodel te krijgen. En sure, garantie is altijd een ding maar dat gaat van mn gametijd af en daar heb ik gewoon geen zin in
Denk dat je dan echt wel een maand of 6 moet wachten voordat de eerste gevallen van loslatend rubber zich voordoen. Volgens mij moet je echt wel elke dag 10 uur erg ruig met dat ding omgaan voordat je iets van die slijtage kan ondervinden.

Ik heb gelukkig nooit issues met de rubber pads gehad, was de RB knop op de eerste, maar mijn witte versie gebruik ik dagelijks zonder problemen. Enige is dat weerstand van de sticks langzaam minder wordt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• JeyJey
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 22:40
Na een extra jaartje Xbox Live Gold eraan vast geplakt te hebben, nu Ultimate geactiveerd tot maart 2022 :D.

XBO: FlyingDutchie1

• Tits
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 16-07 10:29
JeyJey schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 10:22:
Na een extra jaartje Xbox Live Gold eraan vast geplakt te hebben, nu Ultimate geactiveerd tot maart 2022 :D.
Ik vind nergens meer live aan een redelijke prijs.
Jij/Jullie nog tips?

• JeyJey
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 22:40
Tits schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 10:54:
[...]

Jij/Jullie nog tips?
Ik heb ‘m bij cdkeys gekocht voor €45. Goedkoper kwam ik ook niet tegen.

XBO: FlyingDutchie1

• elpino.rv
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 16-07 15:15
Tits schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 10:54:
[...]

Jij/Jullie nog tips?
hier een overzicht..
https://www.allkeyshop.co...scription-compare-prices/

als ik het zo snel zie zou ik ook cdkeys doen.. altijd goede ervaring mee gehad
MRE-Inc schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 10:05:
[...]

Dank !!! Ga ik dat ook niet eens proberen. Vanmiddag eens bij de MM kijken of ze die scuff zooi hebben liggen.

[...]

Denk dat je dan echt wel een maand of 6 moet wachten voordat de eerste gevallen van loslatend rubber zich voordoen. Volgens mij moet je echt wel elke dag 10 uur erg ruig met dat ding omgaan voordat je iets van die slijtage kan ondervinden.
Mja ik bedoel ook niet zulke langdurige slijtageproblemen, maar meer de wat snel op te pakken zaken. Dat ie niet lekker op zijn laad-plateau wil blijven liggen bv, sticks die niet in het midden blijven en andere stuff. Geen zin in problemen voor iets waar je al bijna een console voor kunt halen

Martinspire - PC, PS4, X1

• Segafreak83
  • Registratie: december 2013
  • Nu online
Ik kan niets meer uit de US store plukken, zelfs niet met een VPN, hebben ze region locking toegepast? 😕. Zag wel iets voorbij komen in de foutmeldingen..

• DeLyon
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 16-07 15:28
Mooi filmpje, ziet er naar uit dat ze hem op vrijwel alle vlakken hebben verbeterd. Het enige 'gemis' vind ik persoonlijk dat de ABXY buttons niet mechanisch zijn. Dit heb ik wel op mijn Wolverine Ultimate en ervaar dat als een erg groot verschil ten op zichte van de MS controller. Het klikken voelt hiermee fijner en korter, en maakt minder geluid.

• skreppiedoe
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 06:29
Segafreak83 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 12:32:
Ik kan niets meer uit de US store plukken, zelfs niet met een VPN, hebben ze region locking toegepast? 😕. Zag wel iets voorbij komen in de foutmeldingen..
Met giftcards via de Xbox werkt nog prima.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Ik kom thuis en wat zie ik! Een kadootje! :9~

Heel toevallig, want had het deze week nog met @exactor it over hoe vervelend deze baas kan zijn :P

360Gamertag.....PSN ID

uchiha tijntje schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 18:21:
Ik kom thuis en wat zie ik! Een kadootje! :9~

[Afbeelding: King Dice]

Heel toevallig, want had het deze week nog met @exactor it over hoe vervelend deze baas kan zijn :P
Gaaf ding. Zat hij in die lootcrate die je krijgt? En hij is echt een rotzak. Gisterenavond heeft hij me weer alle hoeken van de ruimte laten zien. Op expert krijg ik zijn speelkaarten totaal niet voor elkaar.

Vanavond natuurlijk even pauze van irritant moeilijke platformers om te genieten wat lego racejes. Ik ben wel benieuwd hoe het gaat zijn. Hot Wheels vond ik tof in FH3. Maar ben bang dat dit te ver doorslaat eigenlijk.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

exactor it schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 18:25:
[...]

Gaaf ding. Zat hij in die lootcrate die je krijgt? En hij is echt een rotzak. Gisterenavond heeft hij me weer alle hoeken van de ruimte laten zien. Op expert krijg ik zijn speelkaarten totaal niet voor elkaar.

Vanavond natuurlijk even pauze van irritant moeilijke platformers om te genieten wat lego racejes. Ik ben wel benieuwd hoe het gaat zijn. Hot Wheels vond ik tof in FH3. Maar ben bang dat dit te ver doorslaat eigenlijk.
Nee geen lootbox. Gewoon een kadootje :) Ben bijna klaar met Guacamelee 2. Na vanavond nog 1 achievement over en dat is het uitspelen op hard. Dat komt nog wel binnenkort :)

360Gamertag.....PSN ID

MRE-Inc schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 09:21:
[...]

Scuff grips zaten er in 2 minuten op, appeltje eitje :)
Ben eerst met secondenlijm in de weer geweest, dan kan je het nog twee maanden rekken.
Vervolgens lubbert het rubber zo ver uit dat je moet gaan snijden om het pas te krijgen.
Kan ook maar ben voor de scuff oplossing gegaan, toen nog vrij prijzig maar nu voor die twee tientjes een nobrainer.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• MRE-Inc

MRE-Inc

justifire schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 20:44:
[...]

Scuff grips zaten er in 2 minuten op, appeltje eitje :)
Ben eerst met secondenlijm in de weer geweest, dan kan je het nog twee maanden rekken.
Vervolgens lubbert het rubber zo ver uit dat je moet gaan snijden om het pas te krijgen.
Kan ook maar ben voor de scuff oplossing gegaan, toen nog vrij prijzig maar nu voor die twee tientjes een nobrainer.
Ja heb even een filmpje gezien. Dat ging vrij simpel. Echter vind ik die scuf dingen vreselijk met dat motiefje in het rubber. Heb liever de standaard die er nu ook op zit echter zijn die krengen of niet te verkrijgen of 45 euro. Zelfs AliExpress gaan ze voor 28-45 euro en dan weet je ook nog niet eens zeker of je er dan 1 of 2 krijgt.

Dus als iemand een goed adresje weet waar die dingen te koop zijn ?

Edit: vervangende grips voor 23 euro op Ali gekocht. Tevens maar eens zo'n mini racing wieltje gekocht. Wellicht dat ik dan wat meer Forza en F1 ga spelen. Sturen met analoge sticks blijf ik kilo utrecht tango vinden :D

MRE-Inc wijzigde deze reactie 14-06-2019 00:18 (15%)

• Noresponse
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 09-07 11:32
Zo wat een aktie bij XBOX met die ultimate aktie.

Ik had 7 maand xbox gold (38 euro 13mnd) en twee weken geleden nog voor 1 euro 3mnd gamepass afgesloten en omgezet naar ultimate en kreeg daar 11 maanden ultimate en heb daarvoor nog even 2 jaar bijgekocht voor 84 euro via IG online. Nu dus ultimate tot juni 2022.

Als je dat alleen al zo bekijkt heb ik voor 3 jaar totaal terugrekenend 124 euro betaald voor 3 jaar Ultimate.

Als iemand een console wilt aankopen dan zou ik de xbox X nemen met 3 jaar ultimate en dan Fall-out 4 downloaden en Metro Exodus :)

• jin
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 06:12
@MRE-Inc ben zeer benieuwd naar je ervaringen met dat mini-wheel . lees het graag!

Twitch

• quorumz
Bedankt dat u de E3 2019 Xbox Briefing hebt bekeken op Mixer. U hebt gratis items ontvangen voor de MixPot! Bekijk de sectie 'Mijn games en apps' op uw Xbox One om te installeren..

Eumz.. dat wordt zoeken tussen 400+ items... (euh en zeker als iets dlc is...)

• MRE-Inc

MRE-Inc

jin schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 06:47:
@MRE-Inc ben zeer benieuwd naar je ervaringen met dat mini-wheel . lees het graag!
Laat het wel weten. Ben zelf ook wel benieuwd namelijk. Levertijd is pas rond de 26ste van deze maand. Verwacht er niet zo veel van. De filmpjes die ik ervan heb gezien waren van gasten die Forza Horizon 4 aan het spelen waren in de sneeuw. Dat schoot niet op natuurlijk, glij partijen en zo.
Had het liefst even een review van F1 2018 ofzo gezien. Zag ook zo op het eerste gezicht dat er vertraging in zat dus waarschijnlijk zul je in dit soort games dan met de Accessoires app een Forza profiel moeten instellen waarbij je de stick links op agressief zet.

Helaas heb ik op de Elite controller al 2 profielen ingesteld, dus een die nieuwe V2 elite komt wel goed van pas met zijn 3 profielen :)

• Belindo
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 08:36

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

quorumz schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 07:29:
Bedankt dat u de E3 2019 Xbox Briefing hebt bekeken op Mixer. U hebt gratis items ontvangen voor de MixPot! Bekijk de sectie 'Mijn games en apps' op uw Xbox One om te installeren..

Eumz.. dat wordt zoeken tussen 400+ items... (euh en zeker als iets dlc is...)
Ik zag dat de MixPot items ook in je Order History staan van je Microsoft Account. Wellicht iets makkelijker om te kijken wat je hebt gekregen?

Coding in the cold; <brrrrr />

• quorumz
Belindo schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 08:16:
[...]

Ik zag dat de MixPot items ook in je Order History staan van je Microsoft Account. Wellicht iets makkelijker om te kijken wat je hebt gekregen?
idd, thanks!

Neon Ninja Class, Bushin Beatmaster Costume, Wild C.A.T. Mount (E3 Mixer)
Dwarven Avatar Pack
World of Warships: Legends - Combat Pack

kennelijk zulke crap dat ze zich schamen om je de titels te laten weten

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 23:23

Famous

R 400+

quorumz schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 08:55:
[...]

idd, thanks!

Neon Ninja Class, Bushin Beatmaster Costume, Wild C.A.T. Mount (E3 Mixer)
Dwarven Avatar Pack
World of Warships: Legends - Combat Pack

kennelijk zulke crap dat ze zich schamen om je de titels te laten weten
Ach, het is gratis :+

Xbox live: Ghesous

• Meneer iCy
MRE-Inc schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 23:28:
[...]
Edit: vervangende grips voor 23 euro op Ali gekocht. Tevens maar eens zo'n mini racing wieltje gekocht. Wellicht dat ik dan wat meer Forza en F1 ga spelen. Sturen met analoge sticks blijf ik kilo utrecht tango vinden :D

[Afbeelding]
Linkje van die mini racing wieltje? Ben wel benieuwd hoe dit raced.

F1 is voor mij een kriem, maar forza gaat mij wel aardig af (offline).

• Nefiorim
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 09:18
uchiha tijntje schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 08:55:
Hmmm, ik ben toch wel erg gecharmeerd van die nieuwe Elite... Met name de ingebouwde accu, het oplaadsysteem en bluetooth zodat die ook op mijn surface werkt en uiteindelijk ook op de nieuwe Xbox. De standaard controller die daar bij zit zal zeker niet de mogelijkheden hebben die de nieuwe Elite zal hebben.

Ik gok dat ik hem bij release wel weer zal aanschaffen. Nog nooit zo'n fijne controller gehad en er is weinig ruimte om hem nog perfecter te krijgen.
Had een dag voor E3 nog zoiets van zal ik een Elite controller bestellen... Toch maar besloten te wachten en de nieuwe is instant gepreordered :)

Jammer dat ie pas einde van t jaar uitkomt :(

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Meneer iCy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 09:37:
[...]

Linkje van die mini racing wieltje? Ben wel benieuwd hoe dit raced.

F1 is voor mij een kriem, maar forza gaat mij wel aardig af (offline).
Ik heb hem bij deze seller gehaald: Was gisteren nog iets goedkoper overigens. 5,67 euro... Heb er 3 gehaald

https://nl.aliexpress.com...cm_id=1007.23125.122752.0

Edit: prijs stond nog in $ ipv €. Zelfde prijs dus... Onderaan de pagina zie je nog Transaction History met iemand met een NL vlaggetje en gebruikers naam met M.... Dat was ik dus..... :)

En mocht je nog een telefoon houder willen voor straks met Xcloud, ik heb ze hier vandaan. Heb er 5 besteld en zijn wel degelijk. Niet het idee dat ze erg snel uitelkaar vallen. Getest met een iPhone 7, iPhone SE, Lumia 930 en Lumia 950XL. Volgens mij kan gewoon elke telefoon erin.

https://nl.aliexpress.com...4e18-bdac-5c4dc3e50c3f-20

MRE-Inc wijzigde deze reactie 14-06-2019 09:57 (45%)

Kreeg vanochtend een berichtje van Xbox live.

Bedankt dat u de E3 2019 Xbox Briefing hebt bekeken op Mixer. U hebt gratis items ontvangen voor MixPot! Bekijk de sectie 'Mijn games en apps' op uw Xbox One om te installeren.

Om te voorkomen dat ik alle 300+ games door moet spitten… iemand een idee welke games er zijn uitgedeeld :)

360Gamertag.....PSN ID

uchiha tijntje schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 11:41:

Bedankt dat u de E3 2019 Xbox Briefing hebt bekeken op Mixer. U hebt gratis items ontvangen voor MixPot! Bekijk de sectie 'Mijn games en apps' op uw Xbox One om te installeren.

Om te voorkomen dat ik alle 300+ games door moet spitten… iemand een idee welke games er zijn uitgedeeld :)
Scroll eens omhoog :+

Gamertag: Finraziel42

• Belindo
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 08:36

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

uchiha tijntje schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 11:41:

Zie 5 posts boven je :p
Belindo schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 08:16:
[...]

Coding in the cold; <brrrrr />

• Henkje.doc
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 05:33
Beetje een tegenvaller van de Mixpot. Dacht eerst dat het een grap was, maar blijkbaar niet. Jammer maar past wel in de lijn van de E3.

En voor de mensen die beginnen: ja ik ben best wel Microsoft Minded ;)

• Meneer iCy
Hoopte dat er een filmpje bij zat hoe het e.e.a. werkte. Ben er best benieuwd naar qua steering. De andere item heb ik instant besteld!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Meneer iCy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 12:00:
[...]

Hoopte dat er een filmpje bij zat hoe het e.e.a. werkte. Ben er best benieuwd naar qua steering. De andere item heb ik instant besteld!

• quorumz
Famous schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 22:23:
[...]

Denk het wel want die heb ik ook.
spoiler:
Hector in infected Sanctuary
.

Ik ben zelf een level 52 Mechromancer maar ben nog niet verder gekomen dan de helft van zijn hp (op True vault mode).
Ik had het spel op ultimate vault hunter gezet maar 1) het was niet meer speelbaar, wij waren zowat in 1x dood en 2) kennelijk word je game voortgang per moeilijkheidsgraad gesaved. Op 1 na moeilijkste nivo (dan zijn de drops 50) was hij binnen 6 seconden dood oid... 8)
quorumz schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 12:59:
[...]

Ik had het spel op ultimate vault hunter gezet maar 1) het was niet meer speelbaar, wij waren zowat in 1x dood en 2) kennelijk word je game voortgang per moeilijkheidsgraad gesaved. Op 1 na moeilijkste nivo (dan zijn de drops 50) was hij binnen 6 seconden dood oid... 8)
Ja als je met een karakter boven level 50 tvhm gaat doen dan ben je gewoon overleveld en is alles easy.

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Nu online

JSchut

.....

Ik speel solo op UVHM als Gaige (bijna level 55) en ja het is best hard maar ben inmiddels de tweede boss voorbij.

Maar hou wel van de uitdaging. Ik ga wel zien hoe hard Hector is. De tweede boss was prima te doen.

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

Acties:
  • +1Henk 'm!

• quorumz
Zombie Army 4 gameplay E3 trailer

• Famous

Famous

R 400+

JSchut schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:22:
Ik speel solo op UVHM als Gaige (bijna level 55) en ja het is best hard maar ben inmiddels de tweede boss voorbij.

Maar hou wel van de uitdaging. Ik ga wel zien hoe hard Hector is. De tweede boss was prima te doen.
Ik speel de DLC solo op TVHM met Gaige (lvl 52) maar ik krijg Hector niet dood :+
Mijn build en wapens zullen wel niet goed op elkaar afgestemd zijn. Achja, wat doe je eraan.

Ps. is het gelukt met de giftcards?

Famous schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 14:06:
[...]

Ik speel de DLC solo op TVHM met Gaige (lvl 52) maar ik krijg Hector niet dood :+
Mijn build en wapens zullen wel niet goed op elkaar afgestemd zijn. Achja, wat doe je eraan.

Bee shield or go home ;)

Vanavond eens kijken of ik Borderlands 2 X360 versie kan installeren op de One.
Vervolgens hopen dat mijn save van ig-jaar terug in de cloud staat.....
Dan de save uploaden voor transfer.
Xbox One versie van BL2 installeren, transfer uitvoeren en dan hopelijk mijn Gaige lvl72 weer eens onder het stof vandaan halen :)

justifire wijzigde deze reactie 14-06-2019 14:11 (30%)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• CyPh
  • Laatst online: 05-07 16:44
Noresponse schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 00:52:
Zo wat een aktie bij XBOX met die ultimate aktie.

Ik had 7 maand xbox gold (38 euro 13mnd) en twee weken geleden nog voor 1 euro 3mnd gamepass afgesloten en omgezet naar ultimate en kreeg daar 11 maanden ultimate en heb daarvoor nog even 2 jaar bijgekocht voor 84 euro via IG online. Nu dus ultimate tot juni 2022.
Bwahaha die actie had ik nog niet eens gezien 8)7 Mijn Gamepass verliep morgen en mijn gold pas in april 2020. Nu heb ik voor 1 euro GamePass tot april 2020 _/-\o_

Uw advertentie hier? | Xbox One X: CyPhjuh NL | WoW: CyPh - Human Prot Pally @Doomhammer

• Famous

Famous

R 400+

Zat dus, na ongeveer 30/40 minuten Hector proberen, even te Google naar een build.
Die heb ik qua skills maar overgenomen. Het advies was alleen niet Bee shield kan ik mij heugen.

Heb verder ook niet meer gespeeld eigenlijk. Kan vlot de story doorlopen en dan de UVHM aanzetten. Daarna wat frame voor wapens.
Als ik nu bijvoorbeeld de Marcus DLC doe krijg ik level 40 drops 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JSchut
  • Nu online

JSchut

.....

Famous schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 14:06:
[...]

Ik had ook grote moeite met de DLC. Toen heb ik mijn build aangepast en nu gaat het beter.

Giftcards is nog niet gelukt. (Geen tijd. Hopelijk vanavond)

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

Gaige heeft nou net geen Bee nodig :P (ok niemand heeft een Bee 'nodig' maar Gaige kan haar damage al zo hoog krijgen dat het ook weinig toevoegt).
In Anarchy speccen, coach gun pakken (dubbelloops Jacobs shotgun) en je stacks vliegen zo omhoog en daarmee je damage. En met Close Enough kun je gewoon op de grond schieten en alles om je heen valt dood neer. In UVHM eventueel nog een Slagga er bij dan is alles eerst geslagt maar zou in TVHM niet eens nodig moeten zijn.
Je moet alleen zien niet dood te gaan :+

Edit: en als je het echt leuk wil maken moet je eens googlen op gaige fibber...

Finraziel wijzigde deze reactie 14-06-2019 15:12 (8%)

• Famous

Famous

R 400+

Finraziel schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 15:05:
Gaige heeft nou net geen Bee nodig :P (ok niemand heeft een Bee 'nodig' maar Gaige kan haar damage al zo hoog krijgen dat het ook weinig toevoegt).
In Anarchy speccen, coach gun pakken (dubbelloops Jacobs shotgun) en je stacks vliegen zo omhoog en daarmee je damage. En met Close Enough kun je gewoon op de grond schieten en alles om je heen valt dood neer. In UVHM eventueel nog een Slagga er bij dan is alles eerst geslagt maar zou in TVHM niet eens nodig moeten zijn.
Je moet alleen zien niet dood te gaan :+

Edit: en als je het echt leuk wil maken moet je eens googlen op gaige fibber...
Ik ga deze maar proberen denk ik?
https://bl2skills.com/mec...1000000000000410100000000

Heb nu best wel wat punten in Little Big Trouble.
Snel even TVHM doorlopen en dan UVHM starten en dan gaar framen ofzo... We zien wel :+

Laatst ook die Ultimate gold binnen gesleept dus nog genoeg te spelen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• quorumz
hmmm gaan nu alle telltale games die kant op..:(na minecraft the story s1 en s2 nu ook tales from the borderlands delisted)

https://www.trueachieveme...-the-borderlands-delisted

quorumz wijzigde deze reactie 14-06-2019 15:40 (11%)

• Meneer iCy
Ps3 savegame naar xbox gaat hem niet worden qua BL2 neem ik aan? :'(

• bierkwadraat
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 00:59
Meneer iCy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:17:
Nee, helaas niet. Had zelf graag Steam willen importeren naar de Xbox

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 13-07 21:27
Even een vraagje!
Ik heb die game pass ultimate ondertussen ook aangeschaft, alleen heb ik nog maar 1 maandje een gold abbo. Zou het mogelijk zijn om die gold goedkoop te upgraden naar bijv. 12 maanden en dat die ultimate standaard mee gaat?

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600x \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

Aquila schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:51:
Even een vraagje!
Ik heb die game pass ultimate ondertussen ook aangeschaft, alleen heb ik nog maar 1 maandje een gold abbo. Zou het mogelijk zijn om die gold goedkoop te upgraden naar bijv. 12 maanden en dat die ultimate standaard mee gaat?
Nee.
Dat kon alleen vooraf (gold verlengen en dan omzetten naar ultimate)
Als je nu gold toevoegt wordt de periode door drie gedeeld (3 maanden gold = 1 maand ultimate)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Meneer iCy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:17:
Volgens mij is het alleen theoretisch mogelijk als je ook een 360 met Borderlands 2 hebt... Save game van je PS3 op USB zetten, op een pc met gibbed bewerken om er een Xbox save van te maken, van USB op de 360 zetten, de save in de cloud opslaan en dan importeren op de Xbox one. Maar de Xbox one zelf kan geen save files van USB inladen (om cheaten te voorkomen).
justifire schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 00:33:
[...]

Nee.
Als je nu gold toevoegt wordt de periode door drie gedeeld (3 maanden gold = 1 maand ultimate)
Ja ik vervloekte mezelf ook stilletjes toen ik de e3 show zag en bleek dat de pc gamepass ook in ultimate zat... Had een paar uur van tevoren mijn resterende 9 maandjes omgezet zonder eerst live verder te upgraden omdat ik toch eigenlijk steeds minder weer op de Xbox speel en net een nieuwe pc gekocht heb (die ik zo in elkaar ga schroeven). Goed, 9 maandjes ultimate is nog steeds erg mooi maar toch een beetje zuur om te weten dat je er voor 85 euro of zo nog twee jaar aan vast had kunnen plakken 8)7

Finraziel wijzigde deze reactie 15-06-2019 07:14 (42%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 07:59

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

Nee.
Mooi, dan baal ik nu een stukje minder dat ik niet eerst mijn Gold met nog eens twee jaar heb verlengd voordat ik de boel heb omgezet. :+

"When you grow up your heart dies"

• Meneer iCy
Finraziel schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 07:10:
[...]

Volgens mij is het alleen theoretisch mogelijk als je ook een 360 met Borderlands 2 hebt... Save game van je PS3 op USB zetten, op een pc met gibbed bewerken om er een Xbox save van te maken, van USB op de 360 zetten, de save in de cloud opslaan en dan importeren op de Xbox one. Maar de Xbox one zelf kan geen save files van USB inladen (om cheaten te voorkomen).
Mij iets te veel werk en kosten. Maar bedankt! Misschien dat er wat aan heeft 😁

Acties:
  • +2Henk 'm!

• quorumz
Voor de arcade fans onder ons: (en van de laatst door ms aangekochte studio)

• lapino
  • Registratie: juni 2002
Heb zonet mijn Xbox Live Gold abo verlengd met 12 maand, maar als ik nu wil upgraden naar die Game Pass Ultimate, dan staat daar toch 12,99 euro/mnd ipv 1 euro/mnd. Heb op dit moment wel een Game Pass (gewone) lopen tot 10/7 die ik indertijd ook voor 1 euro kocht. Kan ik dit promo dan niet meer genieten? Begrijp er niks meer van...

• Meneer iCy
lapino schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 10:56:
Heb zonet mijn Xbox Live Gold abo verlengd met 12 maand, maar als ik nu wil upgraden naar die Game Pass Ultimate, dan staat daar toch 12,99 euro/mnd ipv 1 euro/mnd. Heb op dit moment wel een Game Pass (gewone) lopen tot 10/7 die ik indertijd ook voor 1 euro kocht. Kan ik dit promo dan niet meer genieten? Begrijp er niks meer van...
Het is na de ene maand voor 1 euro, inderdaad 12,99

Daarnaast legt Martijn het e.e.a. ook haarfijn uit.

MartijnS72 in "[XBO] Xbox One - Deel 7"

Meneer iCy wijzigde deze reactie 15-06-2019 11:19 (4%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• FulmeN
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 16-07 10:38
Zonet mijn Xbox Live verlengd tot 2022, wanneer ik wil upgraden kan ik middels mijn tegoed upgraden.
Nu krijg ik het volgende voorgesteld "Hoe wilt u de rest betalen?", kan ik dit enkel afsluiten middels een cc/betaalpas/pp?

Update
Inmiddels gelukt, 2 cent te weinig tegoed voor een volgende afschrijving á €12,99 in 2022 8)7
Inmiddels terugkerende facturering uitgeschakeld, Game Pass Ultimate verloopt netjes op 8-2-2022 :)

FulmeN wijzigde deze reactie 15-06-2019 12:07 (32%)

• Aquila
  • Laatst online: 13-07 21:27
[...]

Nee.
Aahh scheisse. Had ik maar niet zo vlug moeten zijn |:(

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600x \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

• Antigo
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 08:26
Met de Halo Infinite trailer te zien kreeg ik zin in een paar potjes Halo. En met de upgrade naar Gamepass ultimate leek het me ideaal om Halo 5 te spelen. Maar ik slaag er maar niet in om in een MP potje te geraken, matchmaking geeft geen andere spelers aan. Is Halo 5 dood qua community?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 16-07 16:15
Antigo schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 14:32:
Met de Halo Infinite trailer te zien kreeg ik zin in een paar potjes Halo. En met de upgrade naar Gamepass ultimate leek het me ideaal om Halo 5 te spelen. Maar ik slaag er maar niet in om in een MP potje te geraken, matchmaking geeft geen andere spelers aan. Is Halo 5 dood qua community?
Het is niet best inderdaad. Je moet best lang wachten en zeker als je een lage ranking hebt. Je kunt wel aanpassen hoe strikt de search opties zijn.
Je kunt beter MCC proberen denk ik als je sneller wilt spelen. Daar is nu meer activiteit op.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 07:03
Ik speel zo’n twee keer per week met een vriend en we hebben geen enkel probleem om in Slayer (ranked) en Super fiesta games te komen.. En meestal ook goede matchmaking..

• lapino
  • Registratie: juni 2002
Meneer iCy schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 11:19:
[...]

Het is na de ene maand voor 1 euro, inderdaad 12,99

Daarnaast legt Martijn het e.e.a. ook haarfijn uit.

MartijnS72 in "[XBO] Xbox One - Deel 7"
Mja maar toch begrijp ik het niet helemaal. Mijn Xbox Live Gold loopt nu tot 5/2020. Als ik wil "upgraden" naar ultimate, dan staat daar eerst € 1, maar zodra ik daarop klik verandert dat naar € 12,99/mnd. Hoe kan ik dan zien hoeveel dit me gaat kosten? Ik heb sowieso nog tot 5/2020 Live, dus dat zit dan toch voor deels verrekend in die 12,99 ?

Zou best mijn Live nog met jaar verlengen (dus tot 05/2021) maar moet dan wel zeker zijn dat ik niet daarbovenop nog eens 12,99 ga moeten betalen. Iemand die dat kan verduidelijken? Maw wat ik best doe?

Dus samengevat :
* heb een lopende Game Pass 'trial' voor 1 euro die afloopt op 10/7
* heb een lopende Game Pass pc die afloopt op 15/7
* heb Xbox Live Gold tot 05/2020

• Grave
  • Laatst online: 08:45

Grave

Neverending Knowledge

lapino schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 18:43:
[...]

Mja maar toch begrijp ik het niet helemaal. Mijn Xbox Live Gold loopt nu tot 5/2020. Als ik wil "upgraden" naar ultimate, dan staat daar eerst € 1, maar zodra ik daarop klik verandert dat naar € 12,99/mnd. Hoe kan ik dan zien hoeveel dit me gaat kosten? Ik heb sowieso nog tot 5/2020 Live, dus dat zit dan toch voor deels verrekend in die 12,99 ?

Zou best mijn Live nog met jaar verlengen (dus tot 05/2021) maar moet dan wel zeker zijn dat ik niet daarbovenop nog eens 12,99 ga moeten betalen. Iemand die dat kan verduidelijken? Maw wat ik best doe?

Dus samengevat :
* heb een lopende Game Pass 'trial' voor 1 euro die afloopt op 10/7
* heb een lopende Game Pass pc die afloopt op 15/7
* heb Xbox Live Gold tot 05/2020
Het staat er toch vrij duidelijk, je huidige wordt omgezet in jouw geval dus tot 05/2020, daarna die datum betaal je die 12,99. Betreft de huidige gamepass, wellicht dat deze er bij komt, maar dat weet ik niet.

Zelf nog maar net een xbox en gisteren 12 maanden live gold genomen. Kreeg 13 maanden ivm subscription en daarna die 1 euro omzet service gebruikt.

Grave wijzigde deze reactie 15-06-2019 19:02 (10%)

winning doesn't matter understanding does

• bierkwadraat
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 00:59
Heb je toevallig een NAT die alles behalve Open is? Klinkt wat onbenullig maar mijn ervaring met Halo spellen is dat geen game kunnen vinden te maken heeft met je verbinding. Wil eventueel wel meedoen, Phyrex Music is de gamertag wil je teamen :)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Pfff wat is Cuphead een irritant maar ongelooflijk mooie game zeg. Gewoon zo gemaakt dat je de controller gewoon niet neer kan leggen en telkens maar door wil. Gelukkig ben ik echt mega uber slecht in platformers en zie ik pas na 960.476x het patroon, dus daar ga ik wel een tijdje plezier van hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 16-07 20:45
Net geprobeerd Xbox live prepaid codes te kopen via livekaarten.nl. Bestelling geplaatst, Ideal betaalbevestiging ontvangen, maar vervolgens is mijn order geannuleerd.

Volgens de helpdesk van livekaarten.nl heeft mijn bank (Rabobank) de betaling geweigerd/ingetrokken en wordt mijn geld tussen 48-72 uur teruggestort.

Wat een vaag verhaal. Mensen hier ervaring mee?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22:38
AmonTobin schreef op zondag 16 juni 2019 @ 21:45:
Net geprobeerd Xbox live prepaid codes te kopen via livekaarten.nl. Bestelling geplaatst, Ideal betaalbevestiging ontvangen, maar vervolgens is mijn order geannuleerd.

Volgens de helpdesk van livekaarten.nl heeft mijn bank (Rabobank) de betaling geweigerd/ingetrokken en wordt mijn geld tussen 48-72 uur teruggestort.

Even bellen met de Rabobank, wellicht dat je moet inloggen met de reader voor een 24/7 telefoonnummer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AmonTobin
ariekanari schreef op zondag 16 juni 2019 @ 21:54:
[...]

Even bellen met de Rabobank, wellicht dat je moet inloggen met de reader voor een 24/7 telefoonnummer.
Ja ik bel morgen wel even. Was meer benieuwd naar de ervaringen hier met livekaarten.nl en of men soortgelijke issues heeft gehad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maurieske72
  • Laatst online: 16-07 20:02

Idd een vaag verhaal.Ik heb laatst hier ook besteld maar geen problemen gehad en de bestelling meteen ontvangen.

• PsYgHo
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 16-07 15:01
Bestel daar ook altijd met iDEAL,

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Timmet
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 09:19

Ik had exact hetzelfde via cheapestgamecards (is van hetzelfde bedrijf als het goed is). Bestelling werd geannuleerd na een ideal betaling. Uiteindelijk na veel (onnodig) stressen het geld gewoon weer teruggestort gekregen na 24 uur.

• elpino.rv
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 16-07 15:15

ik bestel altijd via cdkeys.. veel goedkoper en ook alle betaalmethodes heb je daar (ook ideal dus)

• Meneer iCy

Lijkt mij hetzelfde te gebeuren maar dan met instant gaming. Ging om een 1 maand kaartje voor zoontje lief

• AmonTobin
Meneer iCy schreef op maandag 17 juni 2019 @ 12:35:
[...]

Lijkt mij hetzelfde te gebeuren maar dan met instant gaming. Ging om een 1 maand kaartje voor zoontje lief
Toevallig ook met Ideal en ging dat via pay.nl?

Heb ondertussen mijn geld alweer teruggestort gekregen. :)

Rabobank gebeld, maar die konden er ook geen chocola van maken. Ik denk zelf een hickup in de systemen van pay.nl ergens.

Ga vanavond nogmaals proberen.

• Meneer iCy
AmonTobin schreef op maandag 17 juni 2019 @ 13:24:
[...]

Toevallig ook met Ideal en ging dat via pay.nl?

Heb ondertussen mijn geld alweer teruggestort gekregen. :)

Rabobank gebeld, maar die konden er ook geen chocola van maken. Ik denk zelf een hickup in de systemen van pay.nl ergens.

Ga vanavond nogmaals proberen.
Nee gaat via Pro Financial Ltd en heb nog geen kaart, wel een afgeschreven ideal boeking.

• quorumz
zoals verwacht, als er mensen zijn die telltale games hebben en willen bewaren, download ze!!

https://www.trueachieveme...ns-of-the-galaxy-delisted

The end really does seem nigh for Telltale's back catalogue of titles. While the rights to The Walking Dead have been secured by Skybound on Xbox One and Xbox 360 so those games have been preserved, the rest of their games don't seem to be as lucky. Back to the Future, Jurassic Park, Game of Thrones, Tales from the Borderlands, and both seasons of Minecraft: Story Mode have already bitten the dust, and now another game has been removed from Xbox One and Windows 10: Marvel's Guardians of the Galaxy: The Telltale Series

quorumz wijzigde deze reactie 17-06-2019 16:32 (58%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ik blijf dat toch wel een bizar iets vinden, dat die games ook verdwijnen voor mensen die ze gekocht hebben... Waarom wordt dat niet afgedwongen dat ongeacht van de rechten die games gewoon wel altijd beschikbaar mogen zijn voor mensen die hem al in hun library hebben staan?

Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat dat op Steam zo was en begon hier in eerste instantie al te schrijven dat ik het toch wel een flinke deuk in het imago van Xbox (en mogelijk andere consoles) vind als ze dat niet kunnen matchen, maar nou lees ik online dat het ook op de PC verdwijnt. Voor de zekerheid heb ik mijn telltale games maar even aan het downloaden gezet, maar ik ben benieuwd of ze nou over een dikke week echt niet meer beschikbaar zijn.

Aan de andere kant met hoe we massaal naar abonnementsdiensten over aan het stappen zijn lijkt het er ook op dat het veel mensen niet zoveel uit maakt als ze oudere games op een gegeven moment kwijtraken...

• MartijnS72
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online
Het lijkt er in dit geval vooral aan te liggen hoe de Telltale games met Season Pass geregistreerd worden. Het kopen van de Season Pass maakt je geen eigenaar, pas als je vanuit de game de afzonderlijke episodes claimt worden ze aan je account gekoppeld. Dat kan echter niet meer als de afzonderlijke episodes uit de Store verwijderd zijn.
Overigens schijnen een aantal van de games op disc ook niet volledig te zijn, maar slechts een eerste episode met een season pass.

Ik vind het vooral vreemd hoe voor Minecraft nog aangekondigd wordt dat je ze voor 25 juni moet downloaden, Microsoft het te vroeg verwijderen van de 360 episodes zelfs ongedaan maakt door ze tijdelijk weer voor $99,99 terug te plaatsen in de marketplace, maar ondertussen wel gewoon de andere games zonder waarschuwing verwijderd.
Als je voor die titels de afzonderlijke episodes nog niet hebt gedownload, heb je dus voor niets voor de season pass betaald. In veel gevallen zal Microsoft zelf de verkoper zijn geweest; gaat Microsoft al die kopers terugbetalen (als ze daar om vragen)?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

justifire schreef op maandag 17 juni 2019 @ 23:25:
Best een kek dingetje, wel benieuwd hoe de rubber grips zich deze keer gaan houden...
[YouTube: Xbox Elite Controller 2 UNBOXING | Xbox Hardware]
Ik ben wel benieuwd hoe die accu zich gaat houden. Vind het maar niks dat die ingebouwd is. Heb nu van die accu packs die ik met de release van de OG Xbox One in Duitsland in 2013 al gekocht had destijds. Tot op de dag van vandaag werken die echt nog steeds prima. Merk niet dat ze echt minder worden.

Met de ingebouwde, kun je dus niet meer zo een nieuwe accu erin zetten (denk ik) Wellicht dat het heel makkelijk gaat, maar dan verlies je wel je garantie. Heb toch liever zelf de keuze tussen accu packs of batterijen, al dan niet oplaadbaar.

Wil ook wel weten of die charging dock nou ook uit de case te halen is. Ik hoef die case niet op mijn tv meubel, maar dat charging dockje wel en dan enigszins verstopt...

MRE-Inc schreef op maandag 17 juni 2019 @ 23:57:
[...]

Ik ben wel benieuwd hoe die accu zich gaat houden. Vind het maar niks dat die ingebouwd is. Heb nu van die accu packs die ik met de release van de OG Xbox One in Duitsland in 2013 al gekocht had destijds. Tot op de dag van vandaag werken die echt nog steeds prima. Merk niet dat ze echt minder worden.

Met de ingebouwde, kun je dus niet meer zo een nieuwe accu erin zetten (denk ik) Wellicht dat het heel makkelijk gaat, maar dan verlies je wel je garantie. Heb toch liever zelf de keuze tussen accu packs of batterijen, al dan niet oplaadbaar.

Wil ook wel weten of die charging dock nou ook uit de case te halen is. Ik hoef die case niet op mijn tv meubel, maar dat charging dockje wel en dan enigszins verstopt...
Volledig met je eens ! :)

MRE-Inc schreef op maandag 17 juni 2019 @ 23:57:
[...]

Volgens mij was het vrij duidelijk dat het dock ook buiten de case te gebruiken is. De case bevat alleen een gat voor de USB aansluiting. Ze presenteerden het echt als dat je hem ook in de case kan stoppen en gebruiken, niet dat dat de enige optie is.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Finraziel schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 07:51:
[...]

Volgens mij was het vrij duidelijk dat het dock ook buiten de case te gebruiken is. De case bevat alleen een gat voor de USB aansluiting. Ze presenteerden het echt als dat je hem ook in de case kan stoppen en gebruiken, niet dat dat de enige optie is.
Ik heb overigens nog nergens gezien dat je die dock eruit kan halen. Lijkt me toch wel vrij essentieel om dat te laten zien als je een video review doet zoals @uchiha tijntje gepost heeft hier. Ook om het design te laten zien en om te laten zien hoe makkelijk het werkt (of juist niet makkelijk). Even de controller op de kop houden en de charger erop leggen, gewoon om te laten zien hoe het werkt. Zo moeilijk is het niet om een video review te maken. Filmpje is ook 9 minuten. Tijd zat om dat te laten zien. Dat de triggers 3 standen hebben, weten we wel. Iedereen met een elite controller weet hoe dat werkt, maar daar wordt dan wel weer uitgebreid op in gegaan.
Die gast vergeet ook gewoon om die nieuwe triggers te testen die nu van een profiel voorzien zijn. Lijkt mij wel interessant om te zien of het echt veel verschil maakt met de huidige.

Al met al een review van niks.

Pagina: 1 2 3 ... 7 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Televisies

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True