Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• chrizs
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 10-06 20:55
Zag dat Game Pass quests nu ook beschikbaar zijn
Frank1973 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 12:21:
Midden in de game krijg ik een update die ik moet downloaden van de X1 356mb.

Kan niet terug naar de game om het op te slaan.. Wtf..
Je kunt kiezen voor offline verder te spelen en dan opslaan. Tenminste als je geen online game aan t spelen bent :+

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: augustus 2005
  • Nu online

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

uchiha tijntje schreef op maandag 10 juni 2019 @ 13:57:
[...]

Je kunt kiezen voor offline verder te spelen en dan opslaan. Tenminste als je geen online game aan t spelen bent :+
Zat in een raid... Daarna niet meer.. :P

• Zingo
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 07:11
Kalkie schreef op maandag 10 juni 2019 @ 12:50:
Fijn, Metro Exodus in de gamepass. Had m gisteren bijna gekocht in de sale.
Erg lekker inderdaad. Als je je PC update naar de laatste update dan is hij ook te spelen op de PC :-D

• Tiny
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22-07 13:49

Tiny

Wat eten we?

Goeie show, maar helaas weer geen woord over VR....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online
Ben juist enorm blij dat ze dat gewoon lekker links laten liggen :P gewoon focussen op de core van je console en alle gimmicks kun je op de pc doen ;)

• quorumz
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23-07 19:37
Tiny schreef op maandag 10 juni 2019 @ 14:22:
Goeie show, maar helaas weer geen woord over VR....
Zo ver ik weet is MS niet van plan iets met VR te doen. Geruchten zijn wel dat 3rd party VR brillen aan te sluiten zijn op de nieuwe consoles...

• quorumz
Borderlands 2 dlc trailer

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22-07 06:15
Ik heb de Flight Simulator trailer ondertussen 10 keer bekeken. Ongelofelijk

Xbox One S

• Beltoni
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 07:08
Is het bekend tot wanneer de €1 game pass ultimate actie loopt?

Eerder vandaag 2jr Xbox live besteld bij een site waar ik dat al jaren doe (game-card.net) maar ze komen de belofte niet na. Krijg ze, waarschijnlijk ivm Pinksteren, helaas niet te pakken.

Deze aanbieding is te mooi om te laten liggen, scheelt mij ook wat knaken omdat ik al game pass heb lopen sinds FH4.

Hoc non dicit nisi // XB1: Beltoon

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 07:14

Rivanov

Apple freak

Beltoni schreef op maandag 10 juni 2019 @ 15:50:
Is het bekend tot wanneer de €1 game pass ultimate actie loopt?

Eerder vandaag 2jr Xbox live besteld bij een site waar ik dat al jaren doe (game-card.net) maar ze komen de belofte niet na. Krijg ze, waarschijnlijk ivm Pinksteren, helaas niet te pakken.

Deze aanbieding is te mooi om te laten liggen, scheelt mij ook wat knaken omdat ik al game pass heb lopen sinds FH4.
Nee, dat is nog niet bekend. Mogelijk wordt er meer over bekendgemaakt tijdens Inside Xbox vandaag.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 23-07 13:58
skreppiedoe schreef op maandag 10 juni 2019 @ 13:44:
Die nieuwe elite controller ziet er wel strak uit, alleen vraag ik me af of die ook compatible gaat zijn met de nieuwe console die volgend jaar uit gaat komen.
Ik kan het nergens vinden, en als het niet zo is dan ga ik hem zeker niet kopen.
Voor Scarlett zullen alle games en accessoires weer backward compatible zijn.
Microsoft also stated that they will continue to their tradition of moving gamers and the games they own onwards with this new launch, so existing Xbox One games and the back-catalog of backwards compatibility games will continue to be playable on the new console as well.
Bron: https://www.anandtech.com...le-launching-holiday-2020

Hmm bij nader inzien staat daar alleen van games, maar ik weet toch zeker dat ik t ook van accessoires ergens gelezen heb.

Nefiorim wijzigde deze reactie 10-06-2019 16:50 (7%)

XBO: Michaël#3318

• Bokkie
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

180 euro voor de nieuwe elite :')

Ik hou het wel bij mijn houdige voorlopig.
Huidige elite was met 150 al eigenijk te duur imho.

Zie wel als die een keer in de aanbieding komt ofzo

Verder weinig boeiends, behalve Gears 5 voor mij

Cyberpunk 2077, leuk dat er eindelijk een release date is, maar na 5 jaar teasers en trailers kan ik er niet warm van worden eigenlijk.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Bokkie schreef op maandag 10 juni 2019 @ 16:40:
180 euro voor de nieuwe elite :')

Ik hou het wel bij mijn houdige voorlopig.
Huidige elite was met 150 al eigenijk te duur imho.
Het is dat ik net een witte elite heb en die gelukkig nog niet aan vervanging toe is, anders zou ik hem direct (als die uit zou zijn) kopen. Een goede controller is voor mij belangrijker dan of een console nu 4K of 1080 draait. :)

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 23-07 17:58

GS88

π raat

Nieuwe gamepass, voor een eurootje toch maar wagen dan 🤔

Rotterdam

• mobygo76
  • Registratie: juli 2004
  • Nu online
Game pass ook veranderd naar ultimate. Kan maximaal met 36 maand vooruit, gecombineerd. Ik heb nu juni 2021 voor 1 euro. 😬

• Mutatie
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 04:45
Ik krijg hier het gevoel bij dat de X de nieuwe base console word en scarlett de nieuwe X zeg maar. Digital Foundry had die theory ook. Het lijkt me te raar om waar te zijn, dat zou een flinke bottleneck vormen qua cpu kracht.

• SeamusXanthus
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 20-07 14:38
Balen, ik heb blijkbaar een fout gemaakt, ik wilde xbox live 36 maanden vooruit nemen om maximaal van de gamepass conversie gebruik te kunnen maken. Maar de laatste 12 maanden wordt geweigerd om dat het net boven 36 maanden komt (want ik had natuurlijk huidige maand nog dus dat is 37 maanden).

Dus nu kiezen
- ik wacht tot mid juli, verhoog het aantal maanden daarna met 12 en converteer naar Gamepass
- ik zet nu 2 jaar om, en hoop die code nog te kunnen verkopen

Advies? Is die mogelijkheid tot conversie er nog komende maand denken jullie? Ben bang dat als ik wacht (op zich geen probleem) de mogelijkheid verdwijnt...

Echt een top deal hoor, met deze manier van converteren van prepaid passes kunnen gold members de komende 3 jaar feitelijk gratis Ultimate gamepass krijgen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 23-07 13:09
net een xbox one s all digital opghehaald, kon hem niet laten liggen, voor die prijs,
NU lekker aan de slag met gamepass :D
SeamusXanthus schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:30:
Balen, ik heb blijkbaar een fout gemaakt, ik wilde xbox live 36 maanden vooruit nemen om maximaal van de gamepass conversie gebruik te kunnen maken. Maar de laatste 12 maanden wordt geweigerd om dat het net boven 36 maanden komt (want ik had natuurlijk huidige maand nog dus dat is 37 maanden).

Dus nu kiezen
- ik wacht tot mid juli, verhoog het aantal maanden daarna met 12 en converteer naar Gamepass

Advies? Is die mogelijkheid tot conversie er nog komende maand denken jullie? Ben bang dat als ik wacht (op zich geen probleem) de mogelijkheid verdwijnt...

Echt een top deal hoor, met deze manier van converteren van prepaid passes kunnen gold members de komende 3 jaar feitelijk gratis Ultimate gamepass krijgen.
Als je tot en met juli kunt wachten zou ik dat gewoon doen. Er komen wel wat games in gamepass maar het zal vooral indie-stuff zijn. Wellicht zit er een game in die je nog wilt doen, maar dat kan op zich wachten.

Verkopen kan altijd nog.

Die conversie zal er nog wel even blijven lijkt me, en anders zal het uiterlijk 12,99 zijn...

Martinspire wijzigde deze reactie 10-06-2019 19:58 (4%)

Martinspire - PC, PS4, X1

• Thorgrem
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Ruudox schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:50:
net een xbox one s all digital opghehaald, kon hem niet laten liggen, voor die prijs,
NU lekker aan de slag met gamepass :D
Had je nog een speciale prijs oid?

• Ruudox
Thorgrem schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:58:
[...]

Had je nog een speciale prijs oid?
was 190 voor 3 maand gamepass, 3 games, controller en de xbox on s 1TB

• Thorgrem
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Ruudox schreef op maandag 10 juni 2019 @ 20:02:
[...]

was 190 voor 3 maand gamepass, 3 games, controller en de xbox on s 1TB
Mooi pakket. Veel plezier er mee.

• Ruudox
Thanks gaat zeker lukken staan genoeg games op gamepass en ea acces

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 00:08

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

mobygo76 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 18:30:
Game pass ook veranderd naar ultimate. Kan maximaal met 36 maand vooruit, gecombineerd. Ik heb nu juni 2021 voor 1 euro. 😬
Las al zoiets. Ik heb een aparte Gold en een aparte Game Pass momenteel:

Gold loopt af: 21 juli 2020
Gamepass loppt af: 25-02-2020

Las ergens dat het dan bij elkaar opgeteld wordt met die $1 actie. Klopt dat of moet ik iets anders doen om tot 2021 klaar te zijn met Ultimate ?
Wat gebeurd er als ik nu die ultimatie voor $1 doe ?

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

Ik heb altijd een zwak voor dit soort games:

Vaak sneeuwen ze onder als er weer een AAA game wordt gehypet die toch vaak haar eigen verwachtingen niet waar kan maken.

Alleen hoop ik dat het verhaal gewoon in een uurtje of 10 - 15 klaar is. Heb gewoon geen zin meer om tig uren in een jrpg te stoppen waar grinden aan de orde van de dag is. :) Zoiets als Child of Light is perfect.

--------

Edit: Verder begonnen aan Guacamelee 2. Heb me kostelijk vermaakt met deel 1 en wilde eigenlijk deel 2 kopen, maar was er op 1 of andere manier nog niet aan toegekomen. Nu hoeft het dus niet meer. :)

Verder nog wat andere games geinstalleerd, zo krijg je eigenlijk een steeds grotere backlog zonder dat je er wat voor hoeft te doen of je portemonnee hoeft te trekken… :P

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 10-06-2019 20:52 (42%)

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online
MRE-Inc schreef op maandag 10 juni 2019 @ 20:26:
[...]

Las al zoiets. Ik heb een aparte Gold en een aparte Game Pass momenteel:

Gold loopt af: 21 juli 2020
Gamepass loppt af: 25-02-2020

Las ergens dat het dan bij elkaar opgeteld wordt met die $1 actie. Klopt dat of moet ik iets anders doen om tot 2021 klaar te zijn met Ultimate ?
Wat gebeurd er als ik nu die ultimatie voor $1 doe ?
Als ik het goed bereken krijg je dan:
13 maanden Gold + 8 maanden Game Pass + 1 maand Ultimate-actie = 22 maanden Game Pass Ultimate
Dus ergens in april 2021 ga je voor het eerst betalen als je het automatisch verlengen niet uitzet.

(Ik heb zelf 17 en 19 maanden omgezet. Dat is exact 36 maanden en dan raak je (een deel van) die ene maand waar je nu voor betaalt "kwijt" en loopt het abonnement exact 3 jaar tot 10 juni 2022).

• ariekanari
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 23:38
SeamusXanthus schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:30:

Dus nu kiezen

Volgens mij is de (laatste) code van de 12 maanden pro rato toegepast tot de 36 maanden vooruit begrenzing, in dat geval ben je dus de laatste maand kwijt.
Kijk anders eens bij je abonnementen naar de einddatum van Live Gold. Als dat een datum in 2022 is dan is de code dus deels toegepast. Als de einddatum in 2021 ligt kun je code mogelijk nog inwisselen want dan zou de code voor 12 maanden Gold nog niet zijn toegepast.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 23:14

Famous

R 400+

Net als vele hier ook de Utlimate voor een maandje gekocht. Heb ergens tot laat 2020, extra kopen vond ik niet nodig.

Flink wat aan het downloaden deze avond :+
Iemand nog goude pareltjes uit de gamepass?

Xbox live: Ghesous

Acties:
  • +1Henk 'm!
Famous schreef op maandag 10 juni 2019 @ 21:23:
Net als vele hier ook de Utlimate voor een maandje gekocht. Heb ergens tot laat 2020, extra kopen vond ik niet nodig.

Flink wat aan het downloaden deze avond :+
Iemand nog goude pareltjes uit de gamepass?
Teveel om op te noemen... als je je favo genre doorgeeft ga ik morgenvroeg bij mijn eerste koffie na een lang weekend even voor je kijken ;)

360Gamertag.....PSN ID

• MRE-Inc

MRE-Inc

MartijnS72 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 21:02:
[...]

13 maanden Gold + 8 maanden Game Pass + 1 maand Ultimate-actie = 22 maanden Game Pass Ultimate
Dus ergens in april 2021 ga je voor het eerst betalen als je het automatisch verlengen niet uitzet.

(Ik heb zelf 17 en 19 maanden omgezet. Dat is exact 36 maanden en dan raak je (een deel van) die ene maand waar je nu voor betaalt "kwijt" en loopt het abonnement exact 3 jaar tot 10 juni 2022).
:) Bedankt. Maar ik las ook ergens dat je dan niet meer terug kunt naar apart Gold en GamePass ?

• Famous

Famous

R 400+

uchiha tijntje schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:10:
[...]

Teveel om op te noemen... als je je favo genre doorgeeft ga ik morgenvroeg bij mijn eerste koffie na een lang weekend even voor je kijken ;)
Poeh, heb ik niet echt!
Borderlands, Fortnite (met vrienden), Ori and the Blind Forrest, Valliant Hearts, Far Cry, etc..

Alleen race is niet echt mijn genre samen met ellendig lang moeten travelen.
Heb nu Wolfenstein, Sniper Elite, Outer wilds, Just cause 4 en nog eentje gedownload (weet even niet welke).
Uiteraard ook de Borderlands DLC, zitten al wat uurtjes in vandaag :)

Maar Valliants Hearts is bijvoorbeeld echt zon pareltje waar ik naar opzoek ben :Y

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Is er nu meer info over hoe streamen vanaf je console gaat werken? Zal dit voor alle Xbox versies werken?

En een gerelateerde vraag : komen er nieuwe, goedkopere bundels?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

De nieuwe Elite V2

Met dank aan Windowscentral.com

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
MRE-Inc schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:17:
[...]

:) Bedankt. Maar ik las ook ergens dat je dan niet meer terug kunt naar apart Gold en GamePass ?
Die opmerking schijnt verkeerd begrepen te worden. Je kunt terwijl je Ultimate-abonnement loopt niet terug naar de aparte abonnementen - maar waarom zou je dat ook willen?
Als je Ultimate-abonnement eenmaal beëindigd is, zou je gewoon weer afzonderlijk Gold of Game Pass moeten kunnen afsluiten. Dat schijnen Microsoft medewerkers bij navraag tenminste bevestigd te hebben.

Overigens is bij Game Pass Ultimate ook Game Pass for PC inbegrepen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

MartijnS72 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:54:
[...]

Die opmerking schijnt verkeerd begrepen te worden. Je kunt terwijl je Ultimate-abonnement loopt niet terug naar de aparte abonnementen - maar waarom zou je dat ook willen?
Als je Ultimate-abonnement eenmaal beëindigd is, zou je gewoon weer afzonderlijk Gold of Game Pass moeten kunnen afsluiten. Dat schijnen Microsoft medewerkers bij navraag tenminste bevestigd te hebben.

Overigens is bij Game Pass Ultimate ook Game Pass for PC inbegrepen.
Ok, done:
Xbox Game Pass Ultimate

Microsoft Corporation

Betaling en facturering

€ 12,99 per maand, volgende opwaardering op 7-5-2021 met Visa *****
Beheren
_/-\o_ oOo

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 05:09
Vanmiddag ook even Game Pass Ultimate gehaald. Tot 15-3-2022 😁
MartijnS72 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 21:02:
[...]

Tellen ze de maanden gold en gamepass dan bij elkaar op ?
Dacht dat gamepass de einddatum van het gold abbonnement zou aannemen ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

hmmm, de Elite V2 is mooi, maar ze hebben de adviesprijs met 30 dollar verhoogt, natuurlijk.... er zit nu een standaard accu in. Maar toch...

Cogitationis poenam nemo patitur

Bullet NL schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 00:43:
hmmm, de Elite V2 is mooi, maar ze hebben de adviesprijs met 30 dollar verhoogt, natuurlijk.... er zit nu een standaard accu in. Maar toch...
Dat en het feit dat ie dus eind dit jaar komt en je dus ongeveer 1 jaar met die controller zit voordat de volgende generatie er is. Backwards compatible is dan wel fijn, maar wie weet wat ze met die nieuwe controller gaan doen...

Acties:
  • +1Henk 'm!
Hmm. Komen niet meer backwards compatible games van Xbox original en Xbox 360, omdat ze bezig gaan met backwards compatible maken van de huidige games voor Project Scarlett. Echter, komen ze nu met aardig wat games die dus al bij velen op het lijstje stonden.
Via: https://www.xbox.com/en-US/xbox-one/backward-compatibility
  • Tom Clancy’s Splinter Cell®
  • Tom Clancy’s Splinter Cell: Double Agent
  • Tom Clancy’s Splinter Cell: Pandora Tomorrow®
  • Tom Clancy’s Splinter Cell® Chaos Theory™
  • Armed and Dangerous
  • Indiana Jones® and the Emperor’s Tomb™
  • Sphinx and the Cursed Mummy™
  • Unreal Championship 2: The Liandri Conflict
  • ASURA’S WRATH
  • ENSLAVED™: Odyssey to the West
  • Far Cry Classic
  • Peter Jackson's King Kong: The Official Game of the Movie
  • Super Puzzle Fighter II Turbo
  • Prince of Persia: The Forgotten Sands™
  • Infinite Undiscovery
  • Star Ocean: The Last Hope
  • Enchanted Arms
  • Unreal Tournament® 3
  • Far Cry Instincts: Predator
  • Too Human
  • skate.
  • Syndicate
  • Battlefield 2: Modern Combat

Martinspire wijzigde deze reactie 11-06-2019 01:08 (28%)

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 00:14
Jammer dat ik weer koppig moet zijn.. heb alles geactiveerd dus heb maar 1 maandje gratis :'(

Overigens ben ik nu bezig die stream naar m’n pc te fixen. Die loopt al erg goed, alleen kwa resolutie en stabilteit valt er nog wat te doen. Heb een controller op m’n PC hangen. Dat werkt overigens beter dan 2 kamers verder met een controller spelen die op je One aangesloten staat (logisch :9).

@Martinspire
Had gehoopt dat ze Crysis 2/3 opgelapt zouden terug brengen. Mooi klusje voor Crytek om die One X eens op zijn staart te trappen!

Aquila wijzigde deze reactie 11-06-2019 02:48 (13%)

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600x \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

• Koning Willy
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 01:48
Heb geupgrade naar Ultimate... en heb het nu tot 11 juni 2022!!!

Ze worden wel bij elkaar opgeteld dus 2-3 maanden kwijtgeraakt :(

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• quorumz
Daar zijn ze weer van Ubisoft: Watch Dogs: Legion (hopelijk ook weer coop zoals deel 2)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• quorumz
En... van Square Enix: Avengers:

(snurk, playstation eigenaars krijgen dingen weer dingen eerder of extra... blijft kansloos zulke acties, erger ik me meer aan dan aan lootboxes (die ik niet gebruik))

quorumz wijzigde deze reactie 11-06-2019 08:18 (34%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• quorumz

• quorumz
Final Fantasy VII Remake trailer

Acties:
  • +1Henk 'm!

• quorumz
Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint (Jon deed het leuk op het podium :) )

* Tom Clancy's Rainbow Six Siege loopt voorlopig nog 10 jaar met zon 100 karakters

* Tom Clancy's The Division 2 met nog 3 episodes in year 1 en een 2e raid (die 5% van de spelers kan spelen door gebrek aan matchmaking) -> free 2 play weekend komt er aan (13-06 tm 16-06)

* Tom Clancy's Rainbow Six Quarantine (geen idee wat de gameplay wordt)

quorumz wijzigde deze reactie 11-06-2019 07:24 (69%)

• mike0001
  • Registratie: januari 2011
  • Nu online
Ik ben de draad een beetje kwijt met die ultimute game pass.
Ik heb nu gamepass tot jun 2020 en live tot nov 2019.
Is het dan slim eerst live te verlengen tot bijv nov 2020
en dan ultimate te pakken?

• quorumz
Hm, helaas geen Sniper Elite V (in 4K en HDR) maar...

Zombie Army 4: Dead War

• quorumz
Laten we Warframe niet vergeten: vandaag de nieuwe update uit op X1 en PS4

• mike0001
  • Registratie: januari 2011
  • Nu online
quorumz schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 07:36:
Hm, helaas geen Sniper Elite V (in 4K en HDR) maar...

Zombie Army 4: Dead War

[YouTube: Zombie Army 4: Dead War - Cinematic Reveal Trailer | E3 2019]
Ziet er goed uit, maar snipe toch liever nazi's in sniper elite v haha

• quorumz
Outriders E3 trailer:

• steefje
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 22-07 19:23
Is wel een hoog trailer gehalte deze E3, weinig gameplay beelden so far. Game die mij persoonlijk nog het meest aanspreekt is 12 Minutes. Die werd ook getoond in de E3 presentatie. Zal geen tripple A zijn, maar spreekt me wel aan.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +3Henk 'm!
Ik zit er toch heel erg over te twijfelen om gewoon weinig nieuwe games meer te kopen bij release. met uitzondering van bijvoorbeeld een Fromsoftware game, waarvan de kans klein is dat ze in Gamepass komen. Echter zo is Metro Exodus nu ook in gamepass… paar maanden na release. Ook al vind ik het een tegenvaller, maar juist daarom is het soms verstandig om een paar maanden te wachten en sowieso niet meer te preorderen. Gamepass is gewoon een steal. Ik heb hem ook nu gratis ofzo tot en met volgend jaar, maar ik zou er niet om getreurd hebben als ik er 25 euro per maand voor moet betalen.

En met xbox play anywhere is het echt helemaal geweldig. Als het niet al te zware games zijn kan ik gewoon lekker op mijn surface verder gamen als ik even geen zin heb om voor de tv te hangen of als mijn vriendin wat wil kijken of als ik voor mijn werk in een hotel zit. MS is in mijn optiek met Gamepass en play anywhere echt bezig for the player :+

Gisteren begonnen aan Guacamelee! 2. Leuke uitdagende platformer met echt droge humor. En kan ik dus ook gewoon lekker spelen op mijn surface.

Volgende game wordt Momodora! En in de tussentijd lekker met Forza in legoworld rijden _/-\o_
steefje schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 08:29:
Is wel een hoog trailer gehalte deze E3, weinig gameplay beelden so far. Game die mij persoonlijk nog het meest aanspreekt is 12 Minutes. Die werd ook getoond in de E3 presentatie. Zal geen tripple A zijn, maar spreekt me wel aan.
Mja, wat verstaan we tegenwoordig onder triple A games? Is dat afhankelijk van budget? Graphics? Gameplay? Development time? :)

Ik vind het jammer om te zien dat er zoveel leuke en goede games uit zien die onder de radar vliegen en daardoor veel mensen die games nooit zullen spelen. Kijk bijvoorbeeld naar What remains of Edith Finch. Bizar goed, maar redelijk onder de radar totdat die gratis in PS+ zat.

Juist de "kleinere" verrassen vaak nog, terwijl de grote games de torenhoge verwachtingen vaak niet waar kunnen maken.

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 11-06-2019 08:34 (26%)

360Gamertag.....PSN ID

• Bokkie
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

uchiha tijntje schreef op maandag 10 juni 2019 @ 17:52:
[...]

Het is dat ik net een witte elite heb en die gelukkig nog niet aan vervanging toe is, anders zou ik hem direct (als die uit zou zijn) kopen. Een goede controller is voor mij belangrijker dan of een console nu 4K of 1080 draait. :)
Ik zou absoluut eerder een Elkite V2 kopen dan de nieuwe xbox, als 8L hun grootste showcase is.
Maar ondanks dat ik niet meer zonder ELite controller zou kunnen zeg maar, vind ik hem nog steeds overpriced.

Had ze gesiert als ze gewoon de Elite V2 op dezelfde prijs hadden gezet als de Elite V1, dan had ik ook meteen gehaald op launch, maar nu , meh

Vond de Ubi presentatie wel aardig, Watchdogs Legion zag er goed, Year 1 content van Division 2 is veelbelovend en ook Ghost Recon ben ik wel warm voor te krijgen,

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • +3Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
justifire schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:49:
[...]

Tellen ze de maanden gold en gamepass dan bij elkaar op ?
Dacht dat gamepass de einddatum van het gold abbonnement zou aannemen ?
Op dit moment worden je resterende maanden Gold en Game Pass 1:1 omgezet als je Ultimate aanschaft voor 1 euro.
Nadat het omgezet is naar Ultimate kun je dan nog steeds Gold en Game Pass codes inwisselen, maar dan wordt een andere verhouding gebruikt om je actieve Ultimate-abonnement te verlengen. Uit mijn hoofd, een Gold code van 1 maand is dan 20 dagen Ultimate waard, 12 maanden Gold is 4 maanden Ultimate.
mike0001 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 07:34:
Ik ben de draad een beetje kwijt met die ultimute game pass.
Ik heb nu gamepass tot jun 2020 en live tot nov 2019.
Is het dan slim eerst live te verlengen tot bijv nov 2020
en dan ultimate te pakken?
In jouw voorbeeld:
Als je nu omzet naar Ultimate voor €1 krijg je 12 + 5 + 1 = 18 maanden Ultimate.
Als je eerst Gold met 1 jaar verlengt, krijg je 12 + 17 + 1 = 30 maanden Ultimate voor €1 (plus wat je eventueel nog moet betalen voor Gold natuurlijk).

Het beste voordeel lijk je te behalen als er gecombineerd nog 35 maanden Gold en Game Pass actief is op je account. Daarna zet je de lopende abonnementen om door voor €1 naar Ultimate op te waarderen en krijg je er nog 1 maand bij. Dan zit je op het maximum van 36 maanden.
Of het zinvol is om eerst nog extra maanden Gold of Game Pass te kopen en dan om te zetten moet ieder voor zich bepalen. Als je over 3 jaar nog verwacht veel op Xbox te gamen, eventueel op Windows via Game Pass for PC, dan waarschijnlijk wel.

Als men gecombineerd meer dan 35/36 maanden heeft, gaat er tijd "verloren". (En voor degenen die geen lopende abonnementen hebben: je kunt maximaal 36 maanden voor afzonderlijk Gold of Game Pass activeren. Als je nu bijvoorbeeld 3 jaar Gold wil activeren moet je geen gratis maanden accepteren, omdat je dan de laatste code niet kunt invoeren).

Opwaarderen naar Ultimate gaat waarschijnlijk het makkelijkst via account.microsoft.com/services; daar vind je bovenaan de pagina een link naar de aanbieding, maar ook op het Xbox One dashboard krijg ik de aanbieding te zien.

MartijnS72 wijzigde deze reactie 11-06-2019 10:17 (6%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 00:49
Al die dubbelposts ook van je @quorumz _O- _O-

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23-07 18:52
uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 08:30:

Gisteren begonnen aan Guacamelee! 2. Leuke uitdagende platformer met echt droge humor. En kan ik dus ook gewoon lekker spelen op mijn surface.
Toevallig via de Game Pass aan het eerste deel begonnen eerder deze week. Kan alleen maar onderschrijven dat dit een hele toffe platformer is idd. Uitdagend maar eerlijk in een erg leuk stijltje. Kende de game nog niet, maar heeft mij positief verrast.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
Ik moet ook even kijken naar de Ultimate aanbieding, mijn gamepass verloopt deze maand en live ergens in 2020. Als ik dus nog 12 maanden Live bijkoop en dan upgrade naar Ultimate wordt gamepass ook automatisch verlengd neem ik aan?

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 22:29
shoombak schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 10:52:
Ik moet ook even kijken naar de Ultimate aanbieding, mijn gamepass verloopt deze maand en live ergens in 2020. Als ik dus nog 12 maanden Live bijkoop en dan upgrade naar Ultimate wordt gamepass ook automatisch verlengd neem ik aan?
Ik zit met precies hetzelfde.. Ik betaal al een paar maanden iedere maand voor Gamepass maar die moet ik dan zsm stopzetten? Dan nog een jaar of twee Live toevoegen en dán Ultimate aanschaffen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22-07 08:59
D-Ed schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 11:38:
[...]

Ik zit met precies hetzelfde.. Ik betaal al een paar maanden iedere maand voor Gamepass maar die moet ik dan zsm stopzetten? Dan nog een jaar of twee Live toevoegen en dán Ultimate aanschaffen?
Gamepass wordt automatisch stopgezet, net als live.

Je huidige tegoed wordt geconverteerd 1 op 1 naar gamepass ulltimate

Heb je 9 maanden live en 4 maanden gamepass dan krijg je dus 9+4+1= 14 maanden gamepass ultimate.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 22-07 13:56
@D-Ed en @shoombak, het wordt volgens mij haarfijn uitgelegd door @MartijnS72.
Het is vervelend dat er zoveel verwarring over is maar zijn post is voor mij heel duidelijk.
Misschien even meenemen in de TS?

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 21:44

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Zojuist ook omgezet naar Gamepass Ultimate.
Ik kan bevestigen dat de looptijd van Gamepass en Xbox Live bij elkaar word opgeteld.

Ik kan er weer mee door tot Juni 2022

BTO 17CL47 | i7-3610qm | Nvidia GTX680m 4GB gddr5 | 256GB Samsung 830serie SSD | 1080P scherm | 8GB 1600mhz ddr3 | win 10 Pro 64bit

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22:23

JSchut

.....

Hier ook Ultimate tot juni 2020. (Omgezet van gold)
Daarna kijk ik wel weer wat ik doe.

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

• Famous

Famous

R 400+

uchiha tijntje schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:10:
[...]

Door de wekker heen geslapen vanochtend of geen koffie op? :D

Grapje uiteraard

@Martinspire Dus.. zolang ik mijn naam niet wijzig kan niemand mijn geniale gamertag jatten met een suffix?
Zo lees ik het althans.

Famous wijzigde deze reactie 11-06-2019 16:31 (15%)

Acties:
  • +3Henk 'm!
Famous schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:17:
[...]

Poeh, heb ik niet echt!
Borderlands, Fortnite (met vrienden), Ori and the Blind Forrest, Valliant Hearts, Far Cry, etc..

Alleen race is niet echt mijn genre samen met ellendig lang moeten travelen.
Heb nu Wolfenstein, Sniper Elite, Outer wilds, Just cause 4 en nog eentje gedownload (weet even niet welke).
Uiteraard ook de Borderlands DLC, zitten al wat uurtjes in vandaag :)

Maar Valliants Hearts is bijvoorbeeld echt zon pareltje waar ik naar opzoek ben :Y
Fuck... had vanmorgen niet eens tijd voor rustig een kopje koffie… Hierbij alsnog een paar games die mogelijk onder de radar zijn gevlogen :P
  • Ashen. Aanrader als je van Dark Souls houdt.
  • Brothers. Toffe indie game met een mooi verhaal en bijzondere controls (je bestuurt twee broers tegelijkertijd met je sticks).
  • Giana Sisters. Hele toffe en uitdagende platformer.
  • Guacamelee. Metroidvania 2d platformer.
  • Hellblade. Ziet er goed uit, verhaal maakte op mij wel indruk en het geluid is subliem met een goede headset. Gameplay zelf is niet zo bijzonder.
  • Hollow Knight. Samen met Ori de beste Metroidvania game die ik heb gespeeld.
  • Max the curse of brotherhood. Een grappige 2d platformer die uitkwam tegelijkertijd met de Xbox one. Of die de tand des tijds goed heeft overleefd weet ik niet. :)
  • Metro 2033 en Last Light. Zeer sfeervolle fps shooters. Exodus is echter een teleurstelling.
  • Outer Wilds. Een geweldige space exploration adventure game. Reviews zijn echt lovend en terecht. Voorlopig nog mijn GOTY.
  • Rime. Sfeervolle 3d puzzelgame.
  • Snakepass. Een enorm leuke platformgame met unieke controls.
  • Sunset Overdrive. In mijn optiek een van de leukste / grappigste games van deze generatie die zich zelf niet te serieus neemt.
  • What remains of edith finch. De beste walking simulator out there. Ik zat 3 uur aan mijn buis gekluisterd. Echt ontzettend sfeervol.
Hoop dat je er wat mee kunt :P

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 11-06-2019 16:54 (3%)

360Gamertag.....PSN ID

MartijnS72 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 10:09:
[...]

Op dit moment worden je resterende maanden Gold en Game Pass 1:1 omgezet als je Ultimate aanschaft voor 1 euro.
Nadat het omgezet is naar Ultimate kun je dan nog steeds Gold en Game Pass codes inwisselen, maar dan wordt een andere verhouding gebruikt om je actieve Ultimate-abonnement te verlengen. Uit mijn hoofd, een Gold code van 1 maand is dan 20 dagen Ultimate waard, 12 maanden Gold is 4 maanden Ultimate.

[...]

In jouw voorbeeld:
Als je nu omzet naar Ultimate voor €1 krijg je 12 + 5 + 1 = 18 maanden Ultimate.
Als je eerst Gold met 1 jaar verlengt, krijg je 12 + 17 + 1 = 30 maanden Ultimate voor €1 (plus wat je eventueel nog moet betalen voor Gold natuurlijk).

Het beste voordeel lijk je te behalen als er gecombineerd nog 35 maanden Gold en Game Pass actief is op je account. Daarna zet je de lopende abonnementen om door voor €1 naar Ultimate op te waarderen en krijg je er nog 1 maand bij. Dan zit je op het maximum van 36 maanden.
Of het zinvol is om eerst nog extra maanden Gold of Game Pass te kopen en dan om te zetten moet ieder voor zich bepalen. Als je over 3 jaar nog verwacht veel op Xbox te gamen, eventueel op Windows via Game Pass for PC, dan waarschijnlijk wel.

Als men gecombineerd meer dan 35/36 maanden heeft, gaat er tijd "verloren". (En voor degenen die geen lopende abonnementen hebben: je kunt maximaal 36 maanden voor afzonderlijk Gold of Game Pass activeren. Als je nu bijvoorbeeld 3 jaar Gold wil activeren moet je geen gratis maanden accepteren, omdat je dan de laatste code niet kunt invoeren).

Opwaarderen naar Ultimate gaat waarschijnlijk het makkelijkst via account.microsoft.com/services; daar vind je bovenaan de pagina een link naar de aanbieding, maar ook op het Xbox One dashboard krijg ik de aanbieding te zien.
Thanks !
Laatst natuurlijk al die 2 jaar gamepass voor 6 tientjes aanbieding gepakt.
Had gecombineerd nog 35 maanden en 10 dagen, met de extra maand voor €1,- kwam dat in totaal op 36 maanden :)
Zit goed tot 11-6-2022

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 16:54:
[...]

Thanks !
Had gecombineerd nog 35 maanden en 10 dagen, met de extra maand voor €1,- kwam dat in totaal op 36 maanden :)
Zit goed tot 11-6-2022
Zonde als je dan in december 2020 er niets meer aan hebt ;)

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 16:56:
[...]

Verkoop ik die ouwe pruttelbak toch inclusief mijn account ?
Kijken we in 2025 wel weer verder ;)

Heb jij trouwens Silence : The Whispered World 2 al gespeeld ?
Zag deze opeens in gamepass staan.
Ja ik zag hem ook staan, maar nog niet gespeeld. Ziet er op zich wel tof uit :)

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!
Cuphead! Na 2 jaar weer aangeslingerd vorige week. Moest nog het laatste eiland en de eindbaas. Wat een spel. Elke boss weer dacht ik dat ik het eindstation voor mij had gevonden. Heel vaak geroepen dat het random onzin was hoe ik dood ging. Maar stiekem was dat steeds niet zo. Als je de boss patroon (of beter gezegd vele patronen) kent en hem weet te verslaan geeft het echt een kick. Nu nog even op expert uitspelen. Met mijn skills volgt de volgende update in 2020. Tegelijk met het verlopen van gamepass ultimate. :)

Daarnaast heb ik sinds een paar weken een bedrade pdp controller in gebruik. Mijn Elite plakt nog steeds en twee andere controllers hebben stick drift. Die van pdp was 25 piek in een aanbieding. Je voelt dat de bouw minder is (hij kraakt en de vibration trilt veel te hard. Maar goed, die zet ik toch altijd uit). De dpad is om te janken. Maar belangrijkste voor mij: De sticks en knoppen werken verder prima.

Dit is hem voor de budget minded gamer die voor 25 euro met mindere kwaliteit kan leven: https://www.bol.com/nl/p/...0-blauw/9200000081339686/

Dutch: That is a fine place for it, the best...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 21:15
Al sinds het begin gezegd dat ze die Game Pass moesten uitbreiden met Gold. Uiteindelijk gebeurd dus dan houd ik me aan m'n woord. Als je bekijkt wat een gemiddelde game tegenwoordig kost, dan is 9 tientjes om tot eind 2021 te kunnen gamen helemaal niet verkeerd. Of het daarna nog de 13 euro per maand waard is zie ik dan wel weer. :)

Desk, Network, Film / Picture & On-the-go Kit | Xbox Live: Froggle

exactor it schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 18:00:
Cuphead! Na 2 jaar weer aangeslingerd vorige week. Moest nog het laatste eiland en de eindbaas. Wat een spel. Elke boss weer dacht ik dat ik het eindstation voor mij had gevonden. Heel vaak geroepen dat het random onzin was hoe ik dood ging. Maar stiekem was dat steeds niet zo. Als je de boss patroon (of beter gezegd vele patronen) kent en hem weet te verslaan geeft het echt een kick. Nu nog even op expert uitspelen. Met mijn skills volgt de volgende update in 2020. Tegelijk met het verlopen van gamepass ultimate. :)

Daarnaast heb ik sinds een paar weken een bedrade pdp controller in gebruik. Mijn Elite plakt nog steeds en twee andere controllers hebben stick drift. Die van pdp was 25 piek in een aanbieding. Je voelt dat de bouw minder is (hij kraakt en de vibration trilt veel te hard. Maar goed, die zet ik toch altijd uit). De dpad is om te janken. Maar belangrijkste voor mij: De sticks en knoppen werken verder prima.

Dit is hem voor de budget minded gamer die voor 25 euro met mindere kwaliteit kan leven: https://www.bol.com/nl/p/...0-blauw/9200000081339686/
Baasje!

Je expert pogingen kijk ik graag mee op mixer :+

Trouwens… heb je cuphead uitgespeeld met die PDP controller?! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

360Gamertag.....PSN ID

uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 18:57:
[...]

Baasje!

[Afbeelding: Cuphead]

Je expert pogingen kijk ik graag mee op mixer :+

Trouwens… heb je cuphead uitgespeeld met die PDP controller?! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Als de zon achter de wolken zit, ga ik zo verder. En ja op de pdp controller inderdaad. Op zich wel bewijs dat het geen rotzooi is. :+

Dutch: That is a fine place for it, the best...

exactor it schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:07:
[...]

Als de zon achter de wolken zit, ga ik zo verder. En ja op de pdp controller inderdaad. Op zich wel bewijs dat het geen rotzooi is. :+
Pfff, succes met Expert zonder de elite _/-\o_

360Gamertag.....PSN ID

• Famous

Famous

R 400+

Poeh, iemand al met de DLC van Borderlands 2 iemand verslagen die met de letter H begint?

Ik ga continu dood :+

justifire schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 16:56:
[...]

Verkoop ik die ouwe pruttelbak toch inclusief mijn account ?
Kijken we in 2025 wel weer verder ;)

Heb jij trouwens Silence : The Whispered World 2 al gespeeld ?
Zag deze opeens in gamepass staan.
Hoor graag wat je van Silence vindt :)

360Gamertag.....PSN ID

• quorumz
Famous schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 20:48:
Poeh, iemand al met de DLC van Borderlands 2 iemand verslagen die met de letter H begint?

Ik ga continu dood :+
De letter H?...

Wel Anyway, Here's "Firewall", Chocolate Chip Confirmed en Decrypted achievements gehaald, is dat daarna?..

Zag net dat ik per ongeluk op normal speelde, met Rank 72 zijn zelfs eind bosses 1 shot morgen maar op ultimate vault hunter verder spelen want loot is maar level 50 nu...

• Famous

Famous

R 400+

quorumz schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 22:19:
[...]

De letter H?...

Wel Anyway, Here's "Firewall", Chocolate Chip Confirmed en Decrypted achievements gehaald, is dat daarna?..

Zag net dat ik per ongeluk op normal speelde, met Rank 72 zijn zelfs eind bosses 1 shot morgen maar op ultimate vault hunter verder spelen want loot is maar level 50 nu...
Denk het wel want die heb ik ook.
spoiler:
Hector in infected Sanctuary
.

Ik ben zelf een level 52 Mechromancer maar ben nog niet verder gekomen dan de helft van zijn hp (op True vault mode).

• quorumz
Famous schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 22:23:
[...]

Denk het wel want die heb ik ook.
spoiler:
Hector in infected Sanctuary
.

Ik ben zelf een level 52 Mechromancer maar ben nog niet verder gekomen dan de helft van zijn hp (op True vault mode).
Ah, ik zie het! Wellicht dat ik daar vanavond langs kom (hm werkt spoiler niet om een filmpje heen?)

Heb eerder wat moeite om dit te vinden / herkennen: https://www.trueachieveme...-achievement?showguides=1

Equipped effervescent-quality gear in all slots (except class mod). (Secret)

(oh het is echt een regenboog kleur item wat dropt, maar zo te zien aardig grinden)

quorumz wijzigde deze reactie 12-06-2019 07:25 (3%)

Ik heb H wel verslagen ja, maar met een lvl 72 Maya die nogal goed is in zichzelf healen. Was inderdaad best een pittig gevecht.
Weet niet of er nou echt tips voor te geven zijn, waarschijnlijk is het wel duidelijk wat je moet doen en is het puur een kwestie van lang genoeg in leven blijven?
Overigens eigenlijk iets voor [Multi] Borderlands 2 natuurlijk :+

Finraziel wijzigde deze reactie 12-06-2019 07:45 (6%)

Gamertag: Finraziel42

• Famous

Famous

R 400+

quorumz schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 07:11:
[...]

Ah, ik zie het! Wellicht dat ik daar vanavond langs kom (hm werkt spoiler niet om een filmpje heen?)

[YouTube: Defeated: Infected Hector (Borderlands 2 - Commander Lilith & the Fight for Sanctuary DLC)]

Heb eerder wat moeite om dit te vinden / herkennen: https://www.trueachieveme...-achievement?showguides=1

Equipped effervescent-quality gear in all slots (except class mod). (Secret)

(oh het is echt een regenboog kleur item wat dropt, maar zo te zien aardig grinden)

[YouTube: Borderlands 2 - Painbow Connection]
Die regenboog drops wordt ik helemaal naar van. Zeker die van de catch a ride skins :+

Ik heb mijn skills nu wat aangepast, ga wel even opzoek naar betere gear i guess en dan nog een proberen. Met de rest van de DLC had ik 0,0 moeite. Uranus en die andere mini boss twee keer verslagen zonder dood te gaan.

Speelt het TVHM? Ik heb 1400smg kogels erin met, zeg 10/12, rockets en nog heb ik hem niet over de helft van zijn health :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• quorumz
Finraziel schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 07:44:
Ik heb H wel verslagen ja, maar met een lvl 72 Maya die nogal goed is in zichzelf healen. Was inderdaad best een pittig gevecht.
Weet niet of er nou echt tips voor te geven zijn, waarschijnlijk is het wel duidelijk wat je moet doen en is het puur een kwestie van lang genoeg in leven blijven?
Overigens eigenlijk iets voor [Multi] Borderlands 2 natuurlijk :+
Je bent wel even zoet voor je genoeg punten voor al die wapens (8?). 1 krijg je uit een roll als VIP zijnde, heb een 2e wapen gekocht. Als je ze alle 8 hebt krijg je een speciaal wapen voor Borderlands 3
Famous schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 07:59:
[...]

Die regenboog drops wordt ik helemaal naar van. Zeker die van de catch a ride skins :+

Ik heb mijn skills nu wat aangepast, ga wel even opzoek naar betere gear i guess en dan nog een proberen. Met de rest van de DLC had ik 0,0 moeite. Uranus en die andere mini boss twee keer verslagen zonder dood te gaan.

Speelt het TVHM? Ik heb 1400smg kogels erin met, zeg 10/12, rockets en nog heb ik hem niet over de helft van zijn health :+
Ik laat het weten, alles wat ik heb is regenerating ammo & ( 4 homing/healing) grenades met meest debiele shields die er toen maar waren (behoorlijk gefarmd in the old days)

quorumz wijzigde deze reactie 12-06-2019 08:08 (34%)

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 16:55:
[...]

Zonde als je dan in december 2020 er niets meer aan hebt ;)
Mhoehahahaha, is @justifire inmiddels al afgekoeld ?

Cuphead ook gekocht eergisteren. Moet er nog even induiken hoe eea in elkaar steekt. Mij kennende zal dat wel weer ergens in 2020 zijn.

Verder begint de Elite controller ellende bij mij nu ook. Aan beide kanten begint het rubber nu op te bollen en los te laten.

Vannacht nog gechat met Xbox Support (US). Die verwezen me door naar de chat van de Microsoft Store (nog niet gedaan). Echter zag ik dat ik mijn Elite destijds in 2016 bij Bol.com gekocht had. Iemand ervaring met de klantenservice van Bol.com ? Ding is dus in 2016 gekocht maar onder garantie al 1x eerder vervangen door Microsoft door een defect.

Omdat hij dus buiten garantie is van 2 jaar, denk ik dat zowel MS Store als Bol zullen zeggen van jammer. Nieuwe kopen en uithuilen of de rubbers gaan plakken met seconden lijm ofzo.

Enig advies ?

Acties:
  • +1Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 08:07:
[...]

Cuphead ook gekocht eergisteren. Moet er nog even induiken hoe eea in elkaar steekt. Mij kennende zal dat wel weer ergens in 2020 zijn.

Verder begint de Elite controller ellende bij mij nu ook. Aan beide kanten begint het rubber nu op te bollen en los te laten.

Vannacht nog gechat met Xbox Support (US). Die verwezen me door naar de chat van de Microsoft Store (nog niet gedaan). Echter zag ik dat ik mijn Elite destijds in 2016 bij Bol.com gekocht had. Iemand ervaring met de klantenservice van Bol.com ? Ding is dus in 2016 gekocht maar onder garantie al 1x eerder vervangen door Microsoft door een defect.

Omdat hij dus buiten garantie is van 2 jaar, denk ik dat zowel MS Store als Bol zullen zeggen van jammer. Nieuwe kopen en uithuilen of de rubbers gaan plakken met seconden lijm ofzo.

Enig advies ?
Ik heb deze en zie dat hij ondertussen de helft goedkoper is geworden :o
https://scufgaming.com/eu...stick-pro-grip-handle-kit
Erg tevreden mee, is volgens mij rubber dat ze ook voor Rotterdammers gebruiken, onverslijtbaar !

Of je gaat voor de Elite V2, die heeft nog meer rubber dat kan gaan bollen :')

Acties:
  • +1Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 08:07:
[...]

Enig advies ?
Misschien tijdelijk de oplossing van @justifire proberen en dan wachten op de nieuwe Elite die ook bluetooth heeft, zodat het prima kan werken op je telefoon etc via Xcloud ;)

Daarom koop ik hardware liefst nog gewoon bij de Mediamarkt. Ik heb mijn elite volgens mij ook in 2015 of 2016 gekocht en uiteindelijk 2 keer het rubber probleem gehad. 2 keer gewoon om kunnen ruilen voor een nieuwe, waarbij de laatste keer echt wel meer dan 2 jaar geleden was dan de oorspronkelijke aankoop.

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!

• quorumz
Game pass delivers...

Acties:
  • +5Henk 'm!
Whooeehoo!!

Dit (commandos) heb ik als tiener echt grijs gespeeld. Weet ook dat ik gewoon niet verder kwam dan het 3e level ofzo…

Ik denk dat ik ga kijken of mijn tactisch inzicht in de jaren is toegenomen of dat ik me nog steeds maar beter kan focussen op 2d platformers :P

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 12-06-2019 11:27 (12%)

360Gamertag.....PSN ID

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22-07 08:59
O dat lijkt mij nog wel leuk, maar ben bang dat de playerbase niet extreem groot zal blijven, want je hebt MTG/PTC en HearthStone

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Pagina: 1 2 3 ... 8 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 AMD

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True