Hebben ze hem echt vervangen door een andere device of krijg je een "gerepareerde" terug (die blijkbaar niet werkt)?G_Dragon schreef op maandag 15 juli 2019 @ 20:18:
[...]
Net ingepakt zonder stroomkabel, dit is al mijn 4e Xbox One X die kapot gaat met dezelfde problemen.
Je speelt een spel, krijgt de melding " There is a problem with your local save games ".
Game loopt binnen 10 min vast, automatische reboot, E105 code en de xbox is dood.
Deze keer gelukkig onder garantie, hopen dat ze een wekende terugsturen die dit probleem niet meer krijgt in de toekomst. Ben er langzaam wel helemaal klaar mee..
Want dan zou ik inderdaad een advanced exchange aanvragen omdat ze hem dan echt inwisselen voor een ander. Moet je wel even een CC hebben waar ze wat mogen reserveren (waarde van de console, voor als je hem niet terugstuurt), maar het werkt wel veel makkelijker en veel sneller.
Als het al de 4e is met hetzelfde issue, zou ik het toch elders zoeken. Je netwerk bv. Of stroomvoorziening. Wellicht een accessoire die je moet vervangen oid. Want dit klinkt niet echt standaard
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 15-07-2019 20:40 ]