Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• nickertNL
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 14-11 21:58
Martinspire schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:44:
[...]

Krijg hier een certificaat probleem met Firefox op die TrueAchievements...

Verder aardig wat aanbiedingen zo te zien, enig idee waarom zoveel nu? Ik heb bv Modern Warfare Remastered nog niet eerder voor 16 euro gezien...
volgens mij omdat de summer sale ook nog doorloopt deze week.

• ariekanari
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21:13
Volgens mij zijn het (grotendeels?) dezelfde aanbiedingen als vorige week. Ik zie veel bekende titels met dezelfde prijzen.

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 20:44

Helaas wat vrijdag was beloofd zijn ze niet nagekomen, de Xbox zou maandag op de post gaan.
Maar hoelang duurde het gemiddeld bij jullie? :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 15-11 17:17

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

G_Dragon schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 14:48:
[Afbeelding]
Helaas wat vrijdag was beloofd zijn ze niet nagekomen, de Xbox zou maandag op de post gaan.
Maar hoelang duurde het gemiddeld bij jullie? :)

MaakmeGek wijzigde deze reactie 23-07-2019 17:33 (13%)

• quorumz
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 16-11 15:51
Martinspire schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 16:25:
Nieuwe content voor The Division 2 is te downloaden trouwens. Patch van 8.8gb komt nu binnen
eindelijk 2 nieuwe missies (gebieden) en de raid in story mode te spelen (hopelijke krijg je dan ook de commendations en achievement)
alleen jammer dat ik met crappy wifi zit met absurde delays :'(

quorumz wijzigde deze reactie 23-07-2019 19:37 (12%)

• Pyr0_
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 00:31
Heren, ik zit met een klein probleempje met mijn xbox one. Heb het ding sinds kort verplaatst richting mijn nieuwe racerig en nu wil ik het geluid via mijn oude Logitech G51 set laten lopen. Maar deze slikt alleen analoog helaas. Nu heb ik een controller kunnen lenen met een 3.5mm uitgang voor headsets en daar een 3.5mm->tulp kabel op aangesloten. En ik had dus gedacht daarmee klaar te zijn en zo voorlopig in geluid te voorzien.

Jammer genoeg krijg ik echter geen geluid via de controller. Via HDMI werkt het wel op mijn monitor, maar die speakers zijn zó brak... dat is écht geen porum. En de monitor voorziet helaas niet in een 'audio out'.

Ik heb al in de instelling liggen kloten maar wat ik ook probeer, niets werkt. In het Settings>Display & Sounds menu staat HDMI audio op 'stereo uncompressed', en Optical op 'off'. Headset audio staat ook op 'stereo uncompressed'. Verder staat in het 'Audio' menu direct achter de homeknop het 'Headset volume' ook vol open.

Verder kan ik geen settings vinden die hier invloed op hebben, maar kan natuurlijk zijn dat ik ergens overheen kijk. Vandaar dat ik het eens aan jullie vraag. Zal vast iemand eerder met hetzelfde probleem hebben gezeten :+.
Pyr0_ schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 18:54:
Heren, ik zit met een klein probleempje met mijn xbox one. Heb het ding sinds kort verplaatst richting mijn nieuwe racerig en nu wil ik het geluid via mijn oude Logitech G51 set laten lopen. Maar deze slikt alleen analoog helaas. Nu heb ik een controller kunnen lenen met een 3.5mm uitgang voor headsets en daar een 3.5mm->tulp kabel op aangesloten. En ik had dus gedacht daarmee klaar te zijn en zo voorlopig in geluid te voorzien.

Jammer genoeg krijg ik echter geen geluid via de controller. Via HDMI werkt het wel op mijn monitor, maar die speakers zijn zó brak... dat is écht geen porum. En de monitor voorziet helaas niet in een 'audio out'.

Ik heb al in de instelling liggen kloten maar wat ik ook probeer, niets werkt. In het Settings>Display & Sounds menu staat HDMI audio op 'stereo uncompressed', en Optical op 'off'. Headset audio staat ook op 'stereo uncompressed'. Verder staat in het 'Audio' menu direct achter de homeknop het 'Headset volume' ook vol open.

Verder kan ik geen settings vinden die hier invloed op hebben, maar kan natuurlijk zijn dat ik ergens overheen kijk. Vandaar dat ik het eens aan jullie vraag. Zal vast iemand eerder met hetzelfde probleem hebben gezeten :+.
Heb je met andere kabels, speakers en controllers gecheckt of 1 van die drie zaken misschien simpelweg niet werkt?

Ik zou sowieso voor zoiets gaan: https://www.amazon.com/Di...cal-TOSlink/dp/B00BVT4M30 (toslink uit Xbox naar converter naar logitech speakers)

Of speakers die wel digitaal aankunnen kopen. Of een (wireless) headset gebruiken. Voordeel van wireless is dat je die los van controllers kan gebruiken. Turtle Beach heeft een paar hiervan.

Een controller aanzetten om geluid te hebben lijkt me onpraktisch. Ook omdat je die aan een oplader zal moeten hangen zodat hij niet om de 15 minuten uitvalt. Maar goed, als het werkt werkt het. :)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• Ekfad
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 15-11 22:14
Voor ik contact opneem met de Belgische support hier even polsen of er tweakers zijn met gelijkaardige ervaringen.

Ik heb een scorpio edition xbox one x staan. Nooit veel op gespeeld tot Red Dead Redemption de laatste weken. Sinds een 2 weken heb ik echter problemen met vastlopers, niet kunnen saven, black screens enz... Alle mogelijke support tips reeds uitgebreid toegepast en uiteindelijk mijn games van de interne naar een externe hdd verplaatst en de console naar fabrieksinstellingen gebracht (games en apps niet behouden).

Het ging even goed maar sinds een paar dagen beginnen de problemen opnieuw. Ik kan op een gegeven moment niet meer saven en moet de console dan opnieuw opstarten om verder te komen. Ook, als ik aan het gamen ben en in de achtergrond wordt er een update gedownload loopt het homescreen vast of vertraagt het fel en kan ik absoluut niet saven.

Is mijn hdd aan het sterven of zou er meer aan de hand kunnen zijn?
Met beetje geluk kan je nog een oude decoderstation voor paar tientjes op de kop tikken, ding heeft 4x digitaal ingame (2x optisch, 2x coax) en heeft gewoon analoge uitgang. Hiermee heb ik al jaren diverse optisch/analoog naar mijn analoge setup (teufel concept) lopen, werkt nog bijzonder goed ook :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Heb je al eens een gewone koptelefoon in die controller gestoken om te kijken of je dan wel geluid krijgt? Zou me niks verbazen als de controller dat kabeltje op een of andere manier niet detecteert als headset en dus geen geluid gaat geven.

Gamertag: Finraziel42

• wjsiebes91
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 17:14
Iemand ervaring met de game gravel? Zie dat deze nu in de aanbieding is. Speel normaal Forza, WRC, dirt en project cars aan racegames. Is gravel een aanrader?

• Pyr0_
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 00:31
@exactor it, @SinergyX,@Finraziel Dank jullie wel voor de suggestie's. Ik ga er morgen eens naar kijken.

• G_Dragon
Dat ging lekker snel, heb gisteren voor de 4e keer contact opgenomen met Xbox support.
hun contact opgenomen met het repair team, ze zijn de Xbox aan het stress testen aangezien het een bekend probleem is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 15-11 17:17

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

G_Dragon schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 08:13:
[...]

Dat ging lekker snel, heb gisteren voor de 4e keer contact opgenomen met Xbox support.
hun contact opgenomen met het repair team, ze zijn de Xbox aan het stress testen aangezien het een bekend probleem is.
Die zal dan ook wel snel genoeg weer terug zijn bij je straks.

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik merk nu dat, een paar weken na mijn aankoop, mijn startscherm voor een 20-tal seconden volledig bevriest nadat ik inlog op mijn account. Is dit een gekend probleem?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Tits
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 15-11 09:23
Ik heb voor de sales nu 3 turkse giftcards gekocht. Ik kan ze wel ingeven en krijg dan de melding dat het saldo wordt toegevoegd. Als ik dan verder klik, krijg ik een foutmelding dat het niet gaat in deze regio.

Nochtans deed ik altijd hetzelfde met andere landen en nooit problemen gehad. Ik heb het zelfs met een VPN geprobeerd, maar nog hetzelfde.

Iemand een tip of oplossing?

• ariekanari
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21:13
Gratis: Damsel
https://www.microsoft.com/store/p/Damsel/9MV8NW2K6798

Edit
Was naar alle waarschijnlijkheid een store fout.

Damsel

ariekanari wijzigde deze reactie 24-07-2019 17:07 (61%)

boe2 schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 09:10:
Ik merk nu dat, een paar weken na mijn aankoop, mijn startscherm voor een 20-tal seconden volledig bevriest nadat ik inlog op mijn account. Is dit een gekend probleem?
Zou niet moeten gebeuren. Ik neem aan dat je verbinding en hardware verder wel goed is en ook geen externe schijf roet in het eten gooit?

Ik heb in het verleden wel eens bluray cache weggegooid als workaround voor een bug maar ik dacht dat ze die al wel eens gefixed hadden...

Martinspire - PC, PS4, X1

boe2 schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 09:10:
Mac address clearen en profiel verwijderen en dus opnieuw inloggen verhelpt dit bij mij. Komt door instant on gebruiken heb ik gemerkt. Ik heb een tijdje mijn account op niet automatisch inloggen gezet (dan had ik het probleem helemaal niet) maar dat was irritant. Nu gooi ik mijn profiel eens de zo veel tijd eraf. Kost 2 minuten maar dan werkt alles soepel.

• Dragunov
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 14-11 20:13
Tits schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 11:15:
Ik heb voor de sales nu 3 turkse giftcards gekocht. Ik kan ze wel ingeven en krijg dan de melding dat het saldo wordt toegevoegd. Als ik dan verder klik, krijg ik een foutmelding dat het niet gaat in deze regio.

Nochtans deed ik altijd hetzelfde met andere landen en nooit problemen gehad. Ik heb het zelfs met een VPN geprobeerd, maar nog hetzelfde.

Iemand een tip of oplossing?
Twee weken wachten, je xbox op turkije laten staan en niets kopen uit ander land (ook niet via app / browser)
Na twee weken zal je zien dat je betaling wel door gaat :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• quorumz
Dragunov schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 12:59:
[...]

Niet beschikbaar krijg ik hier
#MeToo

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 15-11 09:23
justifire schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 14:08:
[...]

Twee weken wachten, je xbox op turkije laten staan en niets kopen uit ander land (ook niet via app / browser)
Na twee weken zal je zien dat je betaling wel door gaat :)
ai, dan is de sale alweer voorbij, maarja, beter dan "verloren" gift cards:-)

Thanks!

Acties:
  • +1Henk 'm!
Tip van de dag (of huidige dagen), check je temperature van je externe schijven :P

Kreeg al in GTA paar corrupte textures, maar ook Division 2 wilde niet meer met zelfs crashes en artifacts. Mijn externe schijf was net aan nog met de hand vast te houden, gok een 50-60 graden :P

Geen idee of het alleen de temperatuur was, of ik heb nu wat bad sectors, dat wordt ws alles opnieuw dan downloaden :( Gelukkig nog een nieuwe TB SSD gekocht met prime dagen, hij heeft het toch een bijna vol jaar (bijna nonstop draaiend) volgehouden :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 23:43
wjsiebes91 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 22:43:
Iemand ervaring met de game gravel? Zie dat deze nu in de aanbieding is. Speel normaal Forza, WRC, dirt en project cars aan racegames. Is gravel een aanrader?
Ik heb zelf geen ervaring met de game, maar er staat een demo voor Gravel in de Xbox store.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 23:29
wjsiebes91 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 22:43:
Geen ervaring mee. Reviews zijn niet heel goed dus zou dit niet snel halen.

Volgende maand komt Wreckfest uit, daar zijn de verwachtingen vrij hoog van!

Hoc non dicit nisi // XB1: Beltoon

• quorumz
vanaf vrijdag..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• quorumz
justifire schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 19:31:
[...]

Na het spelen van Wolfenstein 2 sla ik even over.
Mocht dit deel weer in lijn liggen met Wolfenstein en Old Blood dan wil ik er nog wel over nadenken maar de weg die ze met 2 zijn ingeslagen stemde mij niet vrolijk.
Het spel heeft coop, dat maakt hem al interessant voor me. De graphs zien er goed opgepoetst uit in de trailer. Het spel zou zo'n 30 uur gameplay moeten hebben en het is geen dure titel (30 oid en als iemand deluxe koopt kan een andere speler hem gratis spelen)..

Aan de andere kant: The Division 2 update is er (2 "blauwe" missies voor gold spelers + 2 missies (1 gedaan en die duurt serieus lang) + bonus missie oid? Wifi is te brak in vakantie huis om goed te genieten..

Anthem Cataclysm begint over 1.5 week. Voor spelers die het toch een leuke en mooie shooter vinden wel een aanrader (andere gear + (veel) hogere gear met betere drop rate in een 8 weken durend event

Warframe Nightwave, veel challenges voor veel goodies, 4 free! love that! (itt bv fortnite waar je een season pass moet kopen)

Tsja dan is het tijd voor Borderlands 3 (yes!) en de nieuwe tom Clancy...

Goede vakantie invulling zou ik zeggen :P

Acties:
  • +1Henk 'm!
quorumz schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 19:37:
[...]

Het spel heeft coop, dat maakt hem al interessant voor me. De graphs zien er goed opgepoetst uit in de trailer. Het spel zou zo'n 30 uur gameplay moeten hebben en het is geen dure titel (30 oid en als iemand deluxe koopt kan een andere speler hem gratis spelen)..

Aan de andere kant: The Division 2 update is er (2 "blauwe" missies voor gold spelers + 2 missies (1 gedaan en die duurt serieus lang) + bonus missie oid? Wifi is te brak in vakantie huis om goed te genieten..

Anthem Cataclysm begint over 1.5 week. Voor spelers die het toch een leuke en mooie shooter vinden wel een aanrader (andere gear + (veel) hogere gear met betere drop rate in een 8 weken durend event

Warframe Nightwave, veel challenges voor veel goodies, 4 free! love that! (itt bv fortnite waar je een season pass moet kopen)

Tsja dan is het tijd voor Borderlands 3 (yes!) en de nieuwe tom Clancy...

Goede vakantie invulling zou ik zeggen :P
Ach, geef het twee maandjes dan zit hij in de game pass ;)

En vergeet Remnant From The Ashes niet ! \[T]/

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• G_Dragon
MaakmeGek schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 09:01:
[...]

Die zal dan ook wel snel genoeg weer terug zijn bij je straks.
Precies! Alleen een beetje jammer dat hij sinds vanmorgen 11:45 aangemeld is voor ups en ze hem tot nu nog niet aangeboden hebben,

niemand hier ervaring mee?
SinergyX schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 16:39:
Tip van de dag (of huidige dagen), check je temperature van je externe schijven :P

Kreeg al in GTA paar corrupte textures, maar ook Division 2 wilde niet meer met zelfs crashes en artifacts. Mijn externe schijf was net aan nog met de hand vast te houden, gok een 50-60 graden :P

Geen idee of het alleen de temperatuur was, of ik heb nu wat bad sectors, dat wordt ws alles opnieuw dan downloaden :( Gelukkig nog een nieuwe TB SSD gekocht met prime dagen, hij heeft het toch een bijna vol jaar (bijna nonstop draaiend) volgehouden :)
Ah wat vervelend! Denk je dat het door de warme dagen komt dat hij de geest misschien heeft gegeven? :)

Hoop dat je SSD het langer gaat volhouden

G_Dragon wijzigde deze reactie 25-07-2019 16:03 (49%)

quorumz schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 19:37:
[...]

Mja die dierentuinmissie was erg tof. Duurde wel lang en was op een paar punten wel lastig als solo te spelen, maar het is me toch gelukt. Maar ik kwam er al snel achter dat de X zo warm wordt dat het met dit weer niet handig is. Die extra kachel kan mn airco momenteel niet aan haha. Komend weekend maar verder gaan.

Overigens kun je je Xbox met dit weer ook gewoon uitzetten ipv standby. Maakt het inderdaad voor de externe schijven wat koeler en scheelt weer wat extra koelen. Zeker als ie (bv bij de kids) op de slaapkamer staat. Elke warmtebron minder levert je snachts wat betere slaap op ;)

Komt weer een nieuwe dashboard aan:

https://news.xbox.com/en-...oll-out-to-xbox-insiders/

New Approaches to Home and Xbox Voice Commands Roll Out to Xbox Insiders
As Xbox Insiders, your feedback helps inform the decisions and updates we make on Xbox, from new features to how gamers interact with the console itself. Based on your valuable feedback, we’ve been continuing to iterate on two key experiences on Xbox, delivering you a faster Home experience and evolving the way we support Xbox voice commands to improve the voice experience.

Evolving Home

The Home on Xbox One is the first thing you see when you turn on your Xbox One, and we want to deliver an easy and seamless experience for you to navigate your console. We’ve heard your feedback and have continued to iterate on Home to get you into your gaming experiences faster and keeping more of your content front and center. With today’s update, we’re experimenting with a streamlined user interface.

With this new experimental Home design, the first thing you’ll notice is we’ve removed the Twists from the top of Home in favor of separate buttons that launch your gaming experiences. The goal is to let you jump into Xbox Game Pass, Mixer, Xbox Community and Microsoft Store quicker than ever. We’ve also shifted things around to make more room for your recently played titles.

We need your help testing out the new interface. The new experimental Home rolls out this week to select Xbox Insiders in our Alpha and Alpha Skip Ahead rings. For more details on rollout, keep an eye on the Xbox Insiders section of Xbox Wire. The Home experience will continue to evolve and change based on your feedback, so please let us know what you think and share your ideas for Home at the Xbox Ideas Hub. You may see this layout change and even come and go as we iterate on your feedback.

Changes to voice commands on Xbox One

Last fall, we expanded Xbox voice commands to hundreds of millions of smart devices by enabling Xbox One to connect with Xbox Skill for Cortana and Alexa-enabled devices. Xbox Skill continues to grow and change based on your feedback, including new updates that rolled out earlier this month.

Building on these efforts, we are now further evolving the way we support voice commands on Xbox and are moving away from on-console experiences to cloud-based assistant experiences. This means you can no longer talk to Cortana via your headset. However, you can use the Xbox Skill for Cortana via the Cortana app on iOS, Android, and Windows or via Harmon Kardon Invoke speaker to power your Xbox One, adjust volume, launch games and apps, capture screenshots, and more —just as you can do with Alexa-enabled devices today. We’ll also continue to improve the Xbox Skill across supported digital assistants and continue expanding our Xbox voice capabilities in the future based on fan feedback.

Starting this week, this update will roll out to our Alpha Skip Ahead ring and will fully rollout to all users this fall. As part of these changes, this update will temporarily disable dictation for the virtual keyboard on Xbox One. Don’t worry though, our team is working to provide an alternative solution and will have more details to share soon.

As always, your feedback is important to us and our partners as we continue to evolve the Xbox One Home and shape the digital assistant and voice command experience on Xbox. We have some exciting updates in the works and can’t wait to share what’s next, so stay tuned for more.

Read more at https://news.xbox.com/en-...ders/#2bRfLGKfVq1Ue7Hv.99

Martinspire wijzigde deze reactie 25-07-2019 00:05 (86%)

Martinspire schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 00:04:
Komt weer een nieuwe dashboard aan:

https://news.xbox.com/en-...oll-out-to-xbox-insiders/

[Afbeelding]

New Approaches to Home and Xbox Voice Commands Roll Out to Xbox Insiders

[...]
Ze verwijderen de 'twists' zodat we nog sneller in de pagina's kunnen 'springen'. Dus ipv van in 1, 2 of 3 kliks ergens zijn is het nu 2, 3 of 4 kliks. Lekkere snelheidswinst!

• Ramon27
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 15-11 17:40
Gister avond de deluxe versie binnen gekregen. Ben benieuwd, trailers zagen er leuk uit.

• quorumz
Martinspire schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 22:31:
[...]

Mja die dierentuinmissie was erg tof. Duurde wel lang en was op een paar punten wel lastig als solo te spelen, maar het is me toch gelukt. Maar ik kwam er al snel achter dat de X zo warm wordt dat het met dit weer niet handig is. Die extra kachel kan mn airco momenteel niet aan haha. Komend weekend maar verder gaan.

Overigens kun je je Xbox met dit weer ook gewoon uitzetten ipv standby. Maakt het inderdaad voor de externe schijven wat koeler en scheelt weer wat extra koelen. Zeker als ie (bv bij de kids) op de slaapkamer staat. Elke warmtebron minder levert je snachts wat betere slaap op ;)
Heb gisteren de 2e blauwe missie gedaan (erg nice gedaan), de 1e van de 2 extra missies (die is helft korter dan de zoo, de zoo loop ik aardig doorheen :) )en ook de expedition. Die laatste is cool gedaan, (ben je serieus lang bezig (uur gauw)). die roeleert elke 2 weken oid en als je alle 3 gedaan hebt krijg je een wapen oid

quorumz wijzigde deze reactie 25-07-2019 07:44 (3%)

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 00:10

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Hier een hands-on video van het nieuwe dashboard.

In ander nieuws, The Initiative zoekt nog wat mensen ;)
New Xbox studio The Initiative has made a group of God of War designers the latest recruits to its growing development team.

The Initiative is a first-party Xbox game studio based in Santa Monica, California. The company was announced in June 2018, with a mandate to create “ambitious and innovative game experiences” for Xbox.

God of War level designers Ian Miller, Kai Zheng, Chris O’Neill and Ray Yeomans (who also worked on the Tomb Raider series) have all joined The Initiative from Sony’s neighbouring Santa Monica studio in the past few months, according to LinkedIn, as well as former Motive and Naughty Dog senior designer Robert Ryan.

Fiona Cherbak, the former talent acquisition lead at Sony Interactive Entertainment Worldwide Studios, recently joined Microsoft to help with its expansion of Xbox Game Studios, with a current focus on staffing up The Initiative.

The latest hires join a host of experienced talent at the Xbox startup, including game director Daniel Neuburger, who was a game director on the Tomb Raider series, and lead designer Drew Murray, who held the same role on Insomniac’s Sunset Overdrive.

The studio’s director of production, Brian Westergaard, also worked on God of War as senior managing producer.

According to LinkedIn, the company currently stands at around 30 staff and is advertising a further 15 vacant positions, including for art director and lead producer.

Given the experience of its staff on series like Tomb Raider, God of War and Uncharted, it’s likely that The Initiative is staffing up for a third-person action game.

The company is part of a new drive at Xbox to significantly expand its portfolio of first-party studios.

As well as setting up The Initiative and a new Age of Empires studio, Xbox has recently acquired the likes of Ninja Theory (Hellblade), Playground (Forza Horizon), Obsidian (Fallout: New Vegas), InXile (Wasteland 3) and Double Fine (Psychonauts 2).

Darrell Gallagher, studio head (Activision, Square Enix)
Annie Lohr, recruiter (Respawn, Treyarch)
Daniel Neuburger, game director (Tomb Raider series)
Drew Murray, lead designer (Sunset Overdrive)
Christian Cantamessa, narrative consultant (Red Dead Redemption)
Brain Westergaard, director of production (God of War, Tomb Raider series)
Blake Fischer, director of narrative (Xbox)
Chris O’Neill, lead level designer (God of War + Metal Gear Online)
Robert Ryan, senior systems designer (Motive + Naughty Dog)
Ian Miller, senior designer (God of War)
Kai Zheng, senior designer (God of War)
Ray Yeomans, senior designer (God of War & Tomb Raider series)
Tom Sherpherd, technical director (GTA V, Red Dead Redemption 2)
William Archbell, technical director (Riot Games, 343)
Cristian Guzman, associate technical director
Ben Diamond, lead systems engineer (Respawn, God of War III)
Cesar Castro, senior software engineer (EA Sports UFC, FIFA)
Robert Marr, lead gameplay engineer (Cryptic Studios)
Victoria Miller, producer (PlayStation)
Irma Ward, associate producer
Matt Corcoran, principal character artist (Jurassic World movie)
Sze Jones, principal character artist (Tomb Raider, Uncharted 4)
Branford Williams, principal production designer (Daybreak)
Oliver Guiney, concept artist (Black Ops 4)
Isaac Yeram Kim, concept artist (Naughty Dog)
Arlington Cruz, animator
Lindsey McQueeney, HR manager (Google, Crystal Dynamics)

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

• MartijnS72
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 16:39:

Niet alleen de externe schijven worden met dit weer zo warm. Ook de consoles hebben moeite hun warmte kwijt te raken, zeker als ze in een kast staan.
De afgelopen jaren als het zo warm is, zet ik een (tafel)ventilator bij de consoles. Op de zwenkstand, zodat ik zelf ook nog wat verkoeling krijg.
En dan een rustig spel spelen, het liefst met sneeuw en ijs...

• MRE-Inc

MRE-Inc

justifire schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 11:03:
[...]

Waarom staat mijn Xbox altijd minuten lang het dashboard te laden en ziet het er in deze video supersnel uit :?
Wellicht omdat je het woordje "nieuwe" gemist hebt in mijn zin ;)

Dat nieuwe dashboard zit nog in de insider fase en wordt dus nog niet uitgerold naar alle gebruikers. Mijn dashboard heeft overigens nergens last van qua traagheid. Ja het kan sneller, maar het is echt niet zo dat ik moet wachten als ik ergens op klik of naar toe browse.

MartijnS72 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 11:14:
[...]

Niet alleen de externe schijven worden met dit weer zo warm. Ook de consoles hebben moeite hun warmte kwijt te raken, zeker als ze in een kast staan.
De afgelopen jaren als het zo warm is, zet ik een (tafel)ventilator bij de consoles. Op de zwenkstand, zodat ik zelf ook nog wat verkoeling krijg.
En dan een rustig spel spelen, het liefst met sneeuw en ijs...
Ik heb airco, dus het valt nog redelijk mee :P

Maar schijf vervangen, games opnieuw gedownload, krijg ik alsnog artifacts, dus toch even verder kijken of het toch de behuizing is die kapot is gegaan, anders zou het wel eens mijn xbox kunnen zijn :(

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Erg spannend is het allemaal niet. Ik wil meer controle over het eerste scherm: De enige knop die daar momenteel nuttig is is het huidige actieve spel.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Ereaser
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 06-11 15:47

Ereaser

XBL: Ereaser NL

boe2 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 11:42:
[...]

Erg spannend is het allemaal niet. Ik wil meer controle over het eerste scherm: De enige knop die daar momenteel nuttig is is het huidige actieve spel.
Het enige wat ik fijn vind is dat de tabbladen die we nu hebben weggaan, waardoor je niet langs de Mixer tab hoeft die tijdens het laden de hele interface langzamer maakt.
MRE-Inc schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 11:17:
[...]

Wellicht omdat je het woordje "nieuwe" gemist hebt in mijn zin ;)

Dat nieuwe dashboard zit nog in de insider fase en wordt dus nog niet uitgerold naar alle gebruikers. Mijn dashboard heeft overigens nergens last van qua traagheid. Ja het kan sneller, maar het is echt niet zo dat ik moet wachten als ik ergens op klik of naar toe browse.
Dat begrijp ik, maar huidige dashboard was ook al zo razensdnel in die filmpjes.
Weet haast wel zeker dat dit nieuwe dashboard ook weer traag gaat lopen op mijn xbox.
Komt misschien omdat ik hem in power saving mode heb staan en hij dan dus telkens gaat zoeken naar updates voor games, storecontent moet laden en de community feed moet bijwerken ?
Maar ja, zet ik hem op instant on, dan heeft hij 2 van de 3 keer geen verbinding met xbox live }:|

• Ereaser

Ereaser

justifire schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 13:58:
Maar ja, zet ik hem op instant on, dan heeft hij 2 van de 3 keer geen verbinding met xbox live }:|
Dan ben ik dus niet alleen hier in.

Bij mij is het sinds 2 updates dat iedere keer als ik hem opstart dat hij geen verbinding kan maken. In de settings naar "Go offline" en daarna de settings uit (want dan slaat dat scherm vast) dan weer naar de settings en naar "Go online".

Of wachten tot de Xbox zelf opnieuw verbinding probeert te maken, maar dat duurt meestal wel even.

(Volgens mij haal je de modes door de war. Bij instant on haalt hij updates, etc.. binnen en bij power saving start hij opnieuw op?)

Ereaser wijzigde deze reactie 25-07-2019 14:17 (10%)

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Dus welke mode geeft nu de meest vlotte ervaring? Langere opstarttijden lig ik niet van wakker, maar het downloaden terwijl hij uitstaat is wel handig.

• G_Dragon
Ben benieuwd naar dat nieuwe dashboard, zie graag een grote snelheidswinst

G_Dragon wijzigde deze reactie 25-07-2019 22:22 (89%)

Ereaser schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 14:15:
[...]

Dan ben ik dus niet alleen hier in.

Bij mij is het sinds 2 updates dat iedere keer als ik hem opstart dat hij geen verbinding kan maken. In de settings naar "Go offline" en daarna de settings uit (want dan slaat dat scherm vast) dan weer naar de settings en naar "Go online".

Of wachten tot de Xbox zelf opnieuw verbinding probeert te maken, maar dat duurt meestal wel even.

(Volgens mij haal je de modes door de war. Bij instant on haalt hij updates, etc.. binnen en bij power saving start hij opnieuw op?)
Nee toch ?
Instant on -> vaak geen internet dus dan clear mac adress en restart.
Power saving -> wel internet maar ellenlange laadtijden van dashboard, gamelibrary, shop en communityfeed

Afsluiten met goed nieuws voor de Sunbros \[T]/

• R.G
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20:18
SinergyX schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 11:18:
[...]

Ik heb airco, dus het valt nog redelijk mee :P

Maar schijf vervangen, games opnieuw gedownload, krijg ik alsnog artifacts, dus toch even verder kijken of het toch de behuizing is die kapot is gegaan, anders zou het wel eens mijn xbox kunnen zijn :(
Heey, maak eens video van je issues

Ik zag een post van iemand die in main menu rrn 7 games lijst random pakt die 7 games uitspeelt en Dan laat hiden en 7 nieuwe games add so komen we nog eens door de lijst heen lmao

Plus ik merk de Xbox store is een drama
Want hangt vaak met error codes en hebben jullie Al's je een Xbox 360 Price Wil checken datchij soms niets last zien..

R.G wijzigde deze reactie 26-07-2019 10:19 (29%)

R.G schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 10:16:
[...]

Heey, maak eens video van je issues

Ik zag een post van iemand die in main menu rrn 7 games lijst random pakt die 7 games uitspeelt en Dan laat hiden en 7 nieuwe games add so komen we nog eens door de lijst heen lmao

Plus ik merk de Xbox store is een drama
Want hangt vaak met error codes en hebben jullie Al's je een Xbox 360 Price Wil checken datchij soms niets last zien..
https://xboxclips.com/Sin...c8-4b3e-a305-30a9c4755d37
Toevallig gister nog eentje gemaakt.

• R.G
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20:18
Doen meerdere games het? Zo ja dan is idd jec xbox niet meer goed meteen beginnen met inruil sry
R.G schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 10:34:
[...]

Doen meerdere games het? Zo ja dan is idd jec xbox niet meer goed meteen beginnen met inruil sry
Vooralsnog enkel bij nieuw geïnstalleerde games sinds mijn nieuwe SSD, morgen nieuwe behuizing en we kijken weer rustig verder.

• G_Dragon
Dit had ik bij F1 2019 en 3 dagen later dook de E105 error code op

G_Dragon wijzigde deze reactie 26-07-2019 11:37 (6%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 11:37:
[...]

Dit had ik bij F1 2019 en 3 dagen later dook de E105 error code op
Had de game doorgezet naar m'n andere schijf, had ik geen vastlopers meer, dus gok dat de gamedata enkel nog corrupt is, had alleen geen zin alles opnieuw te downloaden.

Fifa doet het opmerkelijk wel volledig zonder problemen.

• G_Dragon
SinergyX schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 11:56:
[...]

Had de game doorgezet naar m'n andere schijf, had ik geen vastlopers meer, dus gok dat de gamedata enkel nog corrupt is, had alleen geen zin alles opnieuw te downloaden.

Fifa doet het opmerkelijk wel volledig zonder problemen.
Nee snap ik , weet niet hoeveel download snelheid je hebt maar alles beter dan moeten wachten op downloaden.

• Honesty
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 16-11 12:11

Honesty

kattenneus!

Ik had nog live(betaal per 3 maanden) en heb nu de game pass ultimate genomen 3 maanden voor 13 euro of zo iets. Nu heb ik niks terug gekregen van mijn mijn maanden live maar zie in mijn account bij Services en Subcriptions dit staan:

€ 38,99 every 3 months, next charge on 1/6/2020 with .........

Betekend dit dat ik dan pas in juni 2020 weer hoef te betalen?

festina lente

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 23:13

Notna

Where are you?®

Honesty schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 14:56:
Ik had nog live(betaal per 3 maanden) en heb nu de game pass ultimate genomen 3 maanden voor 13 euro of zo iets. Nu heb ik niks terug gekregen van mijn mijn maanden live maar zie in mijn account bij Services en Subcriptions dit staan:

€ 38,99 every 3 months, next charge on 1/6/2020 with .........

Betekend dit dat ik dan pas in juni 2020 weer hoef te betalen?
Ja (ervanuitgaande dat dit Europese notering is en niet de Amerkaanse en het dus 6 januari is)

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ereaser

Ereaser

justifire schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 08:41:
[...]

Nee toch ?
Instant on -> vaak geen internet dus dan clear mac adress en restart.
Power saving -> wel internet maar ellenlange laadtijden van dashboard, gamelibrary, shop en communityfeed
Instant on gebruik ik niet, alleen power saving en ik heb juist last van geen internet na het opstarten.

Maar misschien dat bij jou de issues juist andersom zijn vergeleken met mij.
Notna schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 14:57:
[...]

Ja (ervanuitgaande dat dit Europese notering is en niet de Amerkaanse en het dus 6 januari is)
Wel voor de hand liggend dat het Amerikaanse notatie is natuurlijk aangezien dat net iets minder dan een half jaar is (wat prima kan met een al aangebroken 3 maanden gold + 3 maanden ultimate).

Gamertag: Finraziel42

Acties:
  • +3Henk 'm!

• G_Dragon

Guess who is back :) ventilator op usb erachter verwerkt voor de warme dagen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21:54

Convoy

g44p

G_Dragon schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 19:16:
[Afbeelding]

Guess who is back :) ventilator op usb erachter verwerkt voor de warme dagen
Functioneel, warme lucht verplaatsen :+

Acties:
  • +1Henk 'm!
Lijkt mijn geval gelukkig corrupte data te zijn denk ik, net die exploration in Div2 gedaan met een verse download op m'n andere schijf, gaat volledig goed. Met geluk doet mijn SSD het dus nog gewoon maar is het enkel de SSD-case, heb ik 1.7TB aan SSD opslag :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 02:58
Gisteren Wolfenstein: Youngblood binnen gekregen. Eerste indruk na 6 uurtjes spelen is erg positief. Vond de vorige delen al heel lekker spelen, maar door de inmenging van Dishonored gameplay is het echt een sterkere game geworden. Je merkt in de straten van Neu-Paris dat de manier van spelen uit Dishonored heel goed toepasbaar is. Ook het brute erin vliegen kan nog steeds merken, maar de wat meer tactische aanpak is heel goed gedaan. Fijne mix van spelen biedt dit.

Vanavond komt er een maat over om de coop te proberen, maar zelfs in SP werkt dit verbazingwekkend goed.

Feit dat ik zowel Dishonored als Wolfenstein toffe games vond komt hier heel mooi samen.

Oh, en de heerlijke pop-culture verwijzingen gevormd naar de setting van de game (jaren 80 in nazibezetting) zitten er uiteraard weer in.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1Henk 'm!
Wom schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 11:39:
Gisteren Wolfenstein: Youngblood binnen gekregen. Eerste indruk na 6 uurtjes spelen is erg positief. Vond de vorige delen al heel lekker spelen, maar door de inmenging van Dishonored gameplay is het echt een sterkere game geworden. Je merkt in de straten van Neu-Paris dat de manier van spelen uit Dishonored heel goed toepasbaar is. Ook het brute erin vliegen kan nog steeds merken, maar de wat meer tactische aanpak is heel goed gedaan. Fijne mix van spelen biedt dit.

Vanavond komt er een maat over om de coop te proberen, maar zelfs in SP werkt dit verbazingwekkend goed.

Feit dat ik zowel Dishonored als Wolfenstein toffe games vond komt hier heel mooi samen.

Oh, en de heerlijke pop-culture verwijzingen gevormd naar de setting van de game (jaren 80 in nazibezetting) zitten er uiteraard weer in.
Als je het zo stelt: gekocht!

@Martinspire er zitten heel veel noobs in de arcade modus van de gears 5 tech test. Leef je uit. :) Ik zou de ranked modus overslaan, daar zitten de veteranen te wallbouncen.

Het is wel een rare gears met hit markers en COD spawns achter je. Fatsoenlijk flanken lukt niet helemaal vanwege dynamische spawns. Fatsoenlijk raak schieten lukt ook niet vanwege mijn dynamische aim. :+

Acties:
  • +1Henk 'm!
exactor it schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 12:26:
[...]

Als je het zo stelt: gekocht!

@Martinspire er zitten heel veel noobs in de arcade modus van de gears 5 tech test. Leef je uit. :) Ik zou de ranked modus overslaan, daar zitten de veteranen te wallbouncen.

Het is wel een rare gears met hit markers en COD spawns achter je. Fatsoenlijk flanken lukt niet helemaal vanwege dynamische spawns. Fatsoenlijk raak schieten lukt ook niet vanwege mijn dynamische aim. :+
Mja ik had een paar potjes met iemand anders gespeeld en was plots 2 potten MVP. Toen werden we ineens gematchmaked met team heavy sweating en was de plezier over...

Tegen noobs zijn veel spellen leuk, maar het gaat er vooral om hoe groot de skill gap is en in hoeverre de balans je toelaat ook eens wat minder (of minder serieus) te spelen. Destiny en The Division waren in de eerste week ook prima maar toen kwam het verschil in gear. Enige gameserie waar het voor mij persoonlijk altijd prima blijft gaan is Battlefield. Je bent wel afhankelijk van je team of je de game gaat winnen, maar je kunt zelfs met een verliezende pot of met beetje aankloten nog een hele leuke pot hebben.

Fortnite e.d. zijn de eerste weken ook gewoon tof om te doen omdat niemand nog zo heel goed is en je met de basic skills (raak schieten) nog ver kunt komen. Tegenwoordig heb je alleen teveel gasten die zo'n game de eerste week meteen 100 uur zitten te spelen (om vervolgens ook te gaan mekkeren over "lack of content" :') ) en na verloop van tijd gewoon niet meer te verslaan zijn. Matchmaking is vaak ook een kwestie van mensen bij elkaar proppen die beschikbaar zijn, niet matchen met skill. Als ik zie dat ik binnen 5 seconden in een nieuwe game zit, dan ga ik er vanuit dat de balans naatje is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:24
Heb vorige week nier automata op de kop getikt in de sale. Vond het begin wat saai en sfeerloos, maar begin er nu wel in te raken en kan de dialogen ook wel erg waarderen.

Zoek nog wat voor de afwisseling, wat zeggen jullie? Mafia 3 voor een tientje of far cry new dawn voor 20? Heb me aardig vermaakt met far cry 5. Maar weet niet of new dawn 20 euro waard is.

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

Acties:
  • 0Henk 'm!
swoutr schreef op zondag 28 juli 2019 @ 00:45:
Heb vorige week nier automata op de kop getikt in de sale. Vond het begin wat saai en sfeerloos, maar begin er nu wel in te raken en kan de dialogen ook wel erg waarderen.

Zoek nog wat voor de afwisseling, wat zeggen jullie? Mafia 3 voor een tientje of far cry new dawn voor 20? Heb me aardig vermaakt met far cry 5. Maar weet niet of new dawn 20 euro waard is.
Man, man, sta jij voor een adembenemende rollercoaster met Nier _/-\o_
Ik zou hem afwissellen met Killing Floor 2, momenteel in de aanbieding.
Of beter nog, in lijn met Nier.... Dark Souls 3 Deluxe Edition :9~

Acties:
  • 0Henk 'm!

• swoutr
justifire schreef op zondag 28 juli 2019 @ 01:31:
[...]

Man, man, sta jij voor een adembenemende rollercoaster met Nier _/-\o_
Ik zou hem afwissellen met Killing Floor 2, momenteel in de aanbieding.
Of beter nog, in lijn met Nier.... Dark Souls 3 Deluxe Edition :9~
Heb dark souls al op xbox & pc. Ben denk ik tot 80% gekomen en toen laten liggen. Heb een xbox one X, Heb sinds dat ik een OLED tv heb grote moeite om terug te gaan naar niet enhanced games.

Acties:
  • 0Henk 'm!
swoutr schreef op zondag 28 juli 2019 @ 01:46:
[...]

Heb dark souls al op xbox & pc. Ben denk ik tot 80% gekomen en toen laten liggen. Heb een xbox one X, Heb sinds dat ik een OLED tv heb grote moeite om terug te gaan naar niet enhanced games.
Herkenbaar (al maak ik voor Dark Souls wel een uitzondering ) Dark Souls Remastered is upscaled 4K en ziet er best goed uit op OLED.
Wil je echt iets spelen waar jouw OLED voor gemaakt is, speel dan Inside (momenteel free with gold) zwart is zwarter dan zwart en de zaklampen schijnen je tegemoet _/-\o_
Beste spel op OLED blijft echter toch Gears 4, gameplay valt wat over te zeggen maar graphics op 4K HDR @60fps blijft :9~

justifire wijzigde deze reactie 28-07-2019 09:29 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• swoutr
justifire schreef op zondag 28 juli 2019 @ 01:58:
[...]

Herkenbaar (al maak ik voor Dark Souls wel een uitzondering ) Dark Souls Remastered is upscaled 4K en ziet er best goed uit op OLED.
Wil je echt iets spelen waar jouw OLED voor gemaakt is, speel dan Inside (momenteel free with gold) zwart is zwarter dan zwart en de zaklampen schijnen je tegemoet _/-\o_
Beste spel op OLED blijft echter toch Gears 4, gameplay valt wat over te zeggen maar graphics op 4K HDR @60fps blijft :9~
Yes, beide games al gespeeld. Aan het wachten op gears 5, voornamelijk voor de campaign. Verder ook enorm benieuwd naar cyberpunk :9~ , maar tevens een grote kans dat ik deze op de pc aanslinger. Grootste nadeel daarvan is, is dat mijn scherm 1080p TN ook niet om aan te zien is in verhouding tot mijn tv.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: oktober 2002
  • Niet online
justifire schreef op zondag 28 juli 2019 @ 01:58:
[...]
Absoluut ondergewaardeerde titel als het om graphics gaat.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 15-11 23:14

LopeZ

Too much is never enough

swoutr schreef op zondag 28 juli 2019 @ 00:45:

Mafia3! Ik vind het een fantastische game met een goed verhaal, prachtige jaren 60 sfeer en met nog prima graphics op de one x.

Toevallig ben ik nu bezig met Farcry5, ook goed en leuk maar toch een stuk meer repetitive imo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• swoutr
LopeZ schreef op zondag 28 juli 2019 @ 19:22:
[...]

Mafia3! Ik vind het een fantastische game met een goed verhaal, prachtige jaren 60 sfeer en met nog prima graphics op de one x.

Toevallig ben ik nu bezig met Farcry5, ook goed en leuk maar toch een stuk meer repetitive imo.
Toch daar maar voor gegaan, 10tje kan ik wel missen. Ben benieuwd.

Acties:
  • +2Henk 'm!
swoutr schreef op zondag 28 juli 2019 @ 23:13:
[...]

Toch daar maar voor gegaan, 10tje kan ik wel missen. Ben benieuwd.
Als ik een tip mag geven: wissel vooral veel af. De game kan snel herhalend aanvoelen omdat er niet heel veel verschillende activiteiten te doen zijn (tegelijkertijd dan) en als je dus in 1 ruk een bepaalde activiteit blijft doen, dan zul je hem snel beu zijn. Ook hoe je bepaalde activiteiten doet (sneaky of juist niet, keuzes van wapens, etc) moet je ook wel een beetje wisselen. Sure er is een methode die altijd wel lijkt te werken, maar echt tof is dat ook niet echt. Meer experimenteren is dus aan te raden

• heron
  • Laatst online: 08-11 12:58
Is er iets bekend over hoe lang het omzetten van Xbox Live naar Ultimate voor 1 euro nog duurt? Was al lang aan het twijfelen om naar een subscription te gaan (game als vader van 2 jonge kinderen niet zo veel), maar dit lijkt wel aantrekkelijk genoeg te zijn.

• Yukidaruma
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 01:16
heron schreef op maandag 29 juli 2019 @ 09:18:
Is er iets bekend over hoe lang het omzetten van Xbox Live naar Ultimate voor 1 euro nog duurt? Was al lang aan het twijfelen om naar een subscription te gaan (game als vader van 2 jonge kinderen niet zo veel), maar dit lijkt wel aantrekkelijk genoeg te zijn.
Volgens de site van Microsoft:
Aanbieding geldig vanaf 16/7/2019 9:00 PDT tot 29/7/2019 23:59 uur PDT
PDT naar CEST is 9 uur verschil, dus morgenvroeg 8:59.

• heron
  • Laatst online: 08-11 12:58
Yukidaruma schreef op maandag 29 juli 2019 @ 09:52:
[...]

Volgens de site van Microsoft:

[...]

PDT naar CEST is 9 uur verschil, dus morgenvroeg 8:59.
Dank je, kon het zelf niet vinden op de site. Heb dus nog een paar uur...

• WinterBase
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 16-11 14:29
Kan iemand me helpen? Ik probeer ook nog even snel gebruik te maken van de 1$ deal maar dit lukt me niet omdat ik in de knoei kom met het kiezen van een geldig (terugkerend?) betaalmiddel. Heb m'n Xbox ingesteld op US zodat ik daar aankopen kan doen. Ik koop altijd gift cards online die ik vervolgens redeem op de Xbox. Hoe hebben jullie dit wel voor elkaar gekregen?

Steam/XBL/PSN: WinterBaseNL

WinterBase schreef op maandag 29 juli 2019 @ 10:57:
Kan iemand me helpen? Ik probeer ook nog even snel gebruik te maken van de 1$ deal maar dit lukt me niet omdat ik in de knoei kom met het kiezen van een geldig (terugkerend?) betaalmiddel. Heb m'n Xbox ingesteld op US zodat ik daar aankopen kan doen. Ik koop altijd gift cards online die ik vervolgens redeem op de Xbox. Hoe hebben jullie dit wel voor elkaar gekregen?
Paypal accountje aanmaken en daar de 1 euro deal mee afsluiten.
Gold kan je van tevoren gewoon aanvullen met giftcards.

• WinterBase
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 16-11 14:29
justifire schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:16:
[...]

Paypal accountje aanmaken en daar de 1 euro deal mee afsluiten.
Gold kan je van tevoren gewoon aanvullen met giftcards.
Dank. Een paypal account aanmaken op een adres in de US dan?

Steam/XBL/PSN: WinterBaseNL

• GS88
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 27-10 15:19

GS88

π raat

Zo op de valreep toch nog gebruik gemaakt van enkele deals:
- Rise of the Tomb Raider 20j (€8,99)
- Killer Instinct def. ed. (€9,99)
- Hitman GotY ed. (€11,99)

Ik zat nog even te twijfelen om GTA 5 voor €15,- aan te schaffen... :P

GS88 wijzigde deze reactie 29-07-2019 12:12 (18%)

Rotterdam

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ereaser

Ereaser

WinterBase schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:25:
[...]

Dank. Een paypal account aanmaken op een adres in de US dan?
PayPay werkt niet in buitenlandse stores, dus de ultimate aanbieding moet je in de NL store activeren.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Op zich wordt eind komende maand wel leuk als Control en Wreckfest uitkomen. Wreckfest is van de makers van Flatout 1 en 2 en hebben ongeveer 3 jaar gewerkt aan de game die eerst als Next Car Game op kickstarter heeft gestaan. De ontwikkeling daarvan was leuk om te volgen.

De game heeft circuits en derby banen, alsook banen waar het verkeer elkaar kruist. Schade is 1 van de highlights van de game en je kunt erg ver gaan met het toebrengen en verkrijgen van schade. Er zit dus ook een destruction derby mode in. Max 24 voertuigen op de baan (en dus ook AI), van barrels tot offroad legendes scheur je door de vernietigbare omgeving heen. "To finish first, you first have to finish" is bij deze game dan ook erg van toepassing. Binnenkort komen er bv ook motorhomes naar de game en uiteraard zit er ook multiplayer in.

Dus heb je na je potje F1 2019 even zin om je agressie kwijt te raken omdat je daar van de baan werd gebeukt of net niet gewonnen hebt, dan is Wreckfest wel een aanrader!

Martinspire wijzigde deze reactie 30-07-2019 16:21 (14%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ereaser

Ereaser

Martinspire schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 16:12:
Op zich wordt eind komende maand wel leuk als Control en Wreckfest uitkomen. Wreckfest is van de makers van Flatout 1 en 2 en hebben ongeveer 3 jaar gewerkt aan de game die eerst als Next Car Game op kickstarter heeft gestaan. De ontwikkeling daarvan was leuk om te volgen.
Ik heb de Alpha van Next Car Game nog gespeeld (1 auto en 1 8 track baan). Heeft wel lang geduurt, maar ben benieuwd hoe het spel er nu voor staat!

Acties:
  • +1Henk 'm!

De game heeft circuits en derby banen, alsook banen waar het verkeer elkaar kruist. Schade is 1 van de highlights van de game en je kunt erg ver gaan met het toebrengen en verkrijgen van schade. Er zit dus ook een destruction derby mode in. Max 24 voertuigen op de baan (en dus ook AI), van barrels tot offroad legendes scheur je door de vernietigbare omgeving heen. "To finish first, you first have to finish" is bij deze game dan ook erg van toepassing. Binnenkort komen er bv ook motorhomes naar de game en uiteraard zit er ook multiplayer in.

Dus heb je na je potje F1 2019 even zin om je agressie kwijt te raken omdat je daar van de baan werd gebeukt of net niet gewonnen hebt, dan is Wreckfest wel een aanrader!

[YouTube: Wreckfest - Official Launch Trailer]

[YouTube: Wreckfest - Console Release Date Trailer]
Is dit een soort spirituele opvolger van Destruction derby? Dat was echt een tof spel! Thanks voor het delen. Dit spel was helemaal aan mijn radar ontsnapt.

• quorumz
Zucht, bestel 1 x een controller via Microsoft Design Lab, werkt het linker kleine knopje niet..
5 kwartier met iemand van ms op de chat (5 kwartier!)

en als resultaat (zelfs na een foto van het serie nummer): we kunnen niet zien of u garantie heeft, het systeem krijgt net een update... 8)7 8)7 (aargh hij is net nieuw)

ondertussen wacht ik nog steeds op een mail van MS dat ze het "gevonden" hebben....

so much mijn gedachte dat een custom made controller betere kwaliteit zou zijn...(ok ze zien er wel fancy uit).

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 16-11 16:12

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

3 jaar? Ik heb net de wiki gepakt want ik wist dat dit langer was.

Het gaat om 2012 toen het begonnen is en 2013 toen ik het gekocht heb als Next Car Game.

Het is echt een wonder dat het spel nu uit komt en in ieder geval op de PC gewoon erg goed draait en megaruig is om te spelen.

Absurd leuk spel maar die ontwikkeling heeft echt wel heel veel hobbels gehad en was echt bijna een soap op bepaalde plekken.

Weet niet hoeveel het kost maar dit is echt wel eentje die leuk is om zomaar op te pakken. Twijfel zelf nog of ik ga dubbel dippen en hem ook maar op de Xbox haal.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1Henk 'm!
exactor it schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 16:50:
[...]

Is dit een soort spirituele opvolger van Destruction derby? Dat was echt een tof spel! Thanks voor het delen. Dit spel was helemaal aan mijn radar ontsnapt.
Het heeft Destruction Derby. Je kunt anderen kapot rijden, ook tijdens races en het ziet er gaaf uit. Ik weet niet wat je nog meer van DD verwacht :P
Touchdomex schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 17:15:
[...]

3 jaar? Ik heb net de wiki gepakt want ik wist dat dit langer was.

Het gaat om 2012 toen het begonnen is en 2013 toen ik het gekocht heb als Next Car Game.

Het is echt een wonder dat het spel nu uit komt en in ieder geval op de PC gewoon erg goed draait en megaruig is om te spelen.

Absurd leuk spel maar die ontwikkeling heeft echt wel heel veel hobbels gehad en was echt bijna een soap op bepaalde plekken.

Weet niet hoeveel het kost maar dit is echt wel eentje die leuk is om zomaar op te pakken. Twijfel zelf nog of ik ga dubbel dippen en hem ook maar op de Xbox haal.
Oh klopt. Hij was idd langer in ontwikkeling, maar volgens mij is ie uiteindelijk in 2016 uitgebracht en nu met veel vertraging naar consoles gebracht. Had zelf ook meegedaan met alphas e.d. maar toen laten liggen omdat ie niet af was.

Voor 40 euro is ie al een stuk interessanter (deluxe krijg je een dagje eerder en zit met season pass wat 20 auto's en wat grut is).

De videos en tests van de ontwikkeling waren altijd hilarisch maar heeft lang geduurd ja. Vooral een budget-issue volgens mij

• quorumz
G4G Aug 2019

begint beetje flauw te worden.. zit gow4 niet in gamepass? en torchlight ook? (staat me iets van bij)..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
quorumz schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 17:57:
G4G Aug 2019

[YouTube: Xbox - August 2019 Games with Gold]

begint beetje flauw te worden.. zit gow4 niet in gamepass? en torchlight ook? (staat me iets van bij)..
Niet iedereen heeft Gamepass en deze blijven eigendom als je stopt met Gamepass.

• quorumz
harrytasker schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 18:39:
[...]

Niet iedereen heeft Gamepass en deze blijven eigendom als je stopt met Gamepass.
Dat is dus niet waar.... alleen van de 360 games blijf je eigenaar, de xbox one alleen tijdejs de periode dat je gold hebt..

en voor die euro dat je kon upgraden naar ultimate... errug goede deal...

het begint in ieder geval voor game pass houders en ultimate houders steeds minder interessant te worden..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
quorumz schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 18:48:
[...]

Dat is dus niet waar.... alleen van de 360 games blijf je eigenaar, de xbox one alleen tijdejs de periode dat je gold hebt..

en voor die euro dat je kon upgraden naar ultimate... errug goede deal...

het begint in ieder geval voor game pass houders en ultimate houders steeds minder interessant te worden..
Precies wat ik bedoel. Gold is voor mij de standaard (hoe moet je anders online spelen? of je moet daar echt niks om geven, maar dan zit je volgens mij op het verkeerde platform >:) ), de extra's zijn Game Pass en Ultimate. Drop je die laatste twee kan je deze spellen nog steeds spellen.
quorumz schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 17:57:
G4G Aug 2019

[YouTube: Xbox - August 2019 Games with Gold]

GoW4 is wel logisch op zich. Zeker voor de release van Gears 5 volgende maand en voor mensen die geen gamepass hebben.

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

justifire schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 13:12:
Van het team achter Layers of Fear en >Observer_
Verschijnt op release in Game Pass :)

[YouTube: Blair Witch - Official Gameplay Reveal Trailer]
Hmm, lastig, lastig. Heb de film destijds gezien, maar ben niet zo van dit genre. Dat met die telefoon en die vrouwen stem, deed me weer denken aan Firewatch. Maar goed, zit in Gamepass. Als zegt dat niks voor mij aangezien Shadow of the Tomb Raider daar ook in zit en al maanden lang op mijn HDD staat geinstalleerd, heb ik het spel nog nooit op gestart.

Overigens: op https://blairwitchgame.com/ zie ik dat die dus alleen voor de Xbox One uitkomt ? Geen Switch of PS4 ?
quorumz schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 17:05:
Zucht, bestel 1 x een controller via Microsoft Design Lab, werkt het linker kleine knopje niet..
5 kwartier met iemand van ms op de chat (5 kwartier!)

en als resultaat (zelfs na een foto van het serie nummer): we kunnen niet zien of u garantie heeft, het systeem krijgt net een update... 8)7 8)7 (aargh hij is net nieuw)

ondertussen wacht ik nog steeds op een mail van MS dat ze het "gevonden" hebben....

so much mijn gedachte dat een custom made controller betere kwaliteit zou zijn...(ok ze zien er wel fancy uit).
Klote, je mag toch wel verwachten dat bij een custom controller er een fatsoenlijke QA gebeurd ? Op zijn minst 1 iemand die dat ding connect met een Xbox een speciale app opstart en bij elke beweging een groen vinkje te zien krijgt op zijn scherm ? Je betaalt er immers flink voor.

Denk dat ik zelf na mijn vakantie mijn Elite controler eens ga pimpen. Wil eigenlijk een witte met goudkleurig triggers. Na mijn zelf uitgevoerde reparatie van vorige week, zie ik dat wel zitten.

Pagina: 1 ... 8 ... 25 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True