Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Voor wie Killer Instinct ooit aangeschaft heeft, deze kan je nu gratis upgraden naar de Definitive Edition :)
Weet alleen niet zeker of dit voor iedereen geldt, of enkel voor wie Game Pass heeft, maar zou het zeker even proberen.
(Manage game -> ready to install -> install all)

justifire wijzigde deze reactie 31-07-2019 09:17 (13%)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• quorumz
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 22:14
volgende hitman 2 update is uit (gold pas)

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 22:50

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

quorumz schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 17:57:
G4G Aug 2019

[YouTube: Xbox - August 2019 Games with Gold]

begint beetje flauw te worden.. zit gow4 niet in gamepass? en torchlight ook? (staat me iets van bij)..
Ik ga met je mee qua gears *, en bij forza heb ik zoiets van, waarom dan niet 7? Want deel 8 is toch ook weer onderweg? LOD en torchlight vind ik dan wel weer best ok 360 games. Hoewel ik laast zowel lod 'collectie' compleet heb gemaakt door 2 te kopen.

* maar het is idd waar dat niet iedereen gamepass heeft, zonder gamepass had ik het absoluut wel een goede game voor gwg gevonden :P

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 00:07
Inmiddels meer dan 20 uur in Wolfenstein Youngblood zitten, maar ben geloof ik de enige die nog enigsinds positief is over deze game als ik de review op Tweakers lees. Vooral de reacties er onder spreken boekdelen. Misschien ben ik niet kritisch genoeg? :+ Vermaak me er uitstekend mee eigenlijk.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Wom schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:55:
Inmiddels meer dan 20 uur in Wolfenstein Youngblood zitten, maar ben geloof ik de enige die nog enigsinds positief is over deze game als ik de review op Tweakers lees. Vooral de reacties er onder spreken boekdelen. Misschien ben ik niet kritisch genoeg? :+ Vermaak me er uitstekend mee eigenlijk.
Ik vermaak me er ook prima mee hoor! Vind het een stuk leuker om te spelen dan deel 2. Af en toe wel pittig op normal maar dat maakt het net leuk. Het is ook wel tof dat je stukken stealthy kan doen deze keer. Al blijf ik volop in de aanval passender (en leuker) vinden.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• MartijnS72
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online
Sagat schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 07:58:
[...]

Ik ga met je mee qua gears *, en bij forza heb ik zoiets van, waarom dan niet 7? Want deel 8 is toch ook weer onderweg? LOD en torchlight vind ik dan wel weer best ok 360 games. Hoewel ik laast zowel lod 'collectie' compleet heb gemaakt door 2 te kopen.

* maar het is idd waar dat niet iedereen gamepass heeft, zonder gamepass had ik het absoluut wel een goede game voor gwg gevonden :P
Forza Motorsport 6 was natuurlijk een zekerheidje en is voor Microsoft lekker goedkoop weggeven. Die game wordt in September hoogstwaarschijnlijk "gedelist" door het verlopen van licenties na 4 jaar, net als bij voorgaande Forza titels.
Mocht iemand de DLC willen aanschaffen; die komt waarschijnlijk nog 1 keer in de aanbieding en dat is dan gelijk de laatste kans om die aan te schaffen.

Van wat ik begrepen had moest FM7 juist langer meegaan en laat 8 nog op zich wachten.

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

(jarig!)
exactor it schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:01:
[...]

Ik vermaak me er ook prima mee hoor! Vind het een stuk leuker om te spelen dan deel 2. Af en toe wel pittig op normal maar dat maakt het net leuk. Het is ook wel tof dat je stukken stealthy kan doen deze keer. Al blijf ik volop in de aanval passender (en leuker) vinden.
Mijn grootste klacht met the new colossus is juist dat je het grootste deal stealthy MOET doen. De hele tijd rondsluipen ipv gewoon lekker knallen maakte het voor mij net een anti-wolfenstein game.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Sagat
  • Registratie: april 2002

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

MartijnS72 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:51:
[...]

Forza Motorsport 6 was natuurlijk een zekerheidje en is voor Microsoft lekker goedkoop weggeven. Die game wordt in September hoogstwaarschijnlijk "gedelist" door het verlopen van licenties na 4 jaar, net als bij voorgaande Forza titels.
Mocht iemand de DLC willen aanschaffen; die komt waarschijnlijk nog 1 keer in de aanbieding en dat is dan gelijk de laatste kans om die aan te schaffen.

Van wat ik begrepen had moest FM7 juist langer meegaan en laat 8 nog op zich wachten.
Helaas klinkt wat je zegt logisch. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat f8 relatief snel ( nog dit jaar?) zou komen maar ik zie het wel. Vind het wel leuk dat ik iig een forza kan spelen buiten horizon.

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• Wom
boe2 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:57:
[...]

Mijn grootste klacht met the new colossus is juist dat je het grootste deal stealthy MOET doen. De hele tijd rondsluipen ipv gewoon lekker knallen maakte het voor mij net een anti-wolfenstein game.
Dat is in Youngblood in ieder geval geen probleem. Je kunt zonder problemen overal invliegen, wat ook goed kan uitpakken als je dit goed kan. Heb één avond een coop gespeeld met een maat, waarbij we ook vooral overal in vlogen en dankzij elkaar te helpen steeds verder kwamen.

Overigens is het grafisch echt een fraaie game hoor. Draait als een trein op mijn One S en als je de metro uitkomt valt het elke weer op hoe knap Parijs is weergegeven.

boe2 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:57:
[...]

Juist waar ik mij enorm aan ergerde.
Ga je stealth, haal 1 mannetje neer, hele leger achter je aan.
En die nazis kunnen ook nog eens door muren heen kijken dus verstoppen heeft geen zin |:(

Heb Ryse Son of Rome weer eens onder het stof vandaan gehaald.
Opmerkelijk hoe geweldig dit spel gemaakt is, zowel qua graphics als qua kill-cam-executions :9~
Vreemd dat er nooit een 4K patch voor is uitgebracht, van mij mogen ze met een Ryse 2 komen B-)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• quorumz
Voor degene die dit spelen: (vind sonic team racing zelf veel leuker en beter)

en de 1e gameplay trailer van The Surge 2 @justifire voor jou, deel 1 uit de game pass was zo niet mijn ding)

quorumz wijzigde deze reactie 31-07-2019 16:16 (34%)

• quorumz
-> Dark Souls meets Destiny meets Resident Evil meets Diablo -> klinkt als een hoop schelden :)

Voor degene die The Division 2 spelen maar niet weten dat Episode 1 er is met oa Expeditions Mode (aanrader en je bent er even zoet mee en volgens mij heb ik door een foutje al de Metro kunnen uitspelen gisteren :) )

En Control story trailer:

quorumz wijzigde deze reactie 31-07-2019 17:09 (8%)

En m'n xbox mag weer retour, derde keer in 1,5 maand :/
Eerst de fan, toen de artifacts, nu complete shutdown van de console zonder foutmelding (gewoon echt *poef uit*).

Blijkbaar doen ze helemaal geen advanced replacements meer, weer 1,5 week zonder xbox (gelukkig nog een fat ter vervanging).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Ashes cricket ftw! (zaterdag beginnen de Ashes voor het echie. Als je altijd al eens een sportwedstrijd dat 8 uur per dag duurt, en dan 5 dagen achter elkaar, hebt willen kijken, sla je slag!)

SinergyX schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:19:
Eerst de fan, toen de artifacts, nu complete shutdown van de console zonder foutmelding (gewoon echt *poef uit*).

Blijkbaar doen ze helemaal geen advanced replacements meer, weer 1,5 week zonder xbox (gelukkig nog een fat ter vervanging).
Via de chat gaan, niet via de site zelf... Support medewerker vragen om advanced exchange en volhouden...

Martinspire - PC, PS4, X1

Martinspire schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 19:35:
[...]
Via de chat gaan, niet via de site zelf... Support medewerker vragen om advanced exchange en volhouden...
Had ik ook gedaan, kwam ik weinig mee verder. Uiteindelijk wel die express shipment gratis gekregen, dat is dan ieder geval nog iets.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

justifire schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 22:58:
Na zes jaar dan eindelijk Ryse op 2000GS :)
Heerlijke game :9
Nice, hoe ben jij zo snel level 200 geworden! ;)

Underrated game :)

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 01-08-2019 07:54 (4%)

360Gamertag.....PSN ID

• JSchut
  • Registratie: februari 2002

JSchut

.....

quorumz schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 16:15:
Voor degene die dit spelen: (vind sonic team racing zelf veel leuker en beter)

[YouTube: Crash Team Racing Nitro-Fueled – Back N. Time Grand Prix Intro]

en de 1e gameplay trailer van The Surge 2 @justifire voor jou, deel 1 uit de game pass was zo niet mijn ding)

[YouTube: The Surge 2 - Overcome. Upgrade. Survive.]
O nice The Surge 2. Vond deel 1 erg leuk. Alleen qua timing niet heel best. 13 september Borderlands 3. Misschien kan ik dan tegen de tijd dat ik tijd heb voor deze game hem in de aanbieding halen :)

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 23:45

Ah wat vervelend, welke versie heb je?
Hoop dat je de console snel weer terug hebt

• Wom
justifire schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 09:01:
[...]

Rank 6 Gear met 75% XP bonus
Vervolgens Survival op Dockyard en dan maar hopen op een medespeler met een goede focus build.
Zitten veel spelers met levels rond de 20.000-30.000 :o
Met een beetje geluk stijg je 15 levels per uur :)
Wordt dat serieus nog actief online gespeeld? Vond het ook een hele toffe game, maar had niet verwacht dat online dit nog iets zou doen eerlijk gezegd.

• Jan_V
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 16-09 14:33
Net meegedaan met de Summer Spotlight Giveaway en nu vraag ik me af of je met de XONE S Digital Edition ook een externe dvd/blu-ray speler kunt aansluiten en zo toch discs kunt afspelen.

Na een korte zoekopdracht kom ik niet echt posts tegen die hier veel over te hebben vertellen. Sowieso kom je weinig tegen over de Digital Edition.
Hier iemand een idee/ervaring?

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Wom schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:20:
[...]

Wordt dat serieus nog actief online gespeeld? Vond het ook een hele toffe game, maar had niet verwacht dat online dit nog iets zou doen eerlijk gezegd.
Blijkbaar.
Zou haast denken dat sommigen ooit een Xbox One hebben gekocht met Ryse en niet weten dat je daar ook andere spellen op kan spelen :+
Kwam gisteren iemand tegen met multiplayer level 237000 nog wat 8)7
Die maakte dan ook wel 1000+ combos, maar hoe houdt je het vol ???

• Segafreak83
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 17-09 17:51

Wat doe jij met dat ding? Staat ie opgesloten in een kast ofzo? (ik kijk nergens meer van op tegenwoordig, teveel rare fratsen gezien bij mensen, vb: Xbox in een compleet dichte kast en het dan raar vinden dat ie oververhit..).

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hier wacht ik al vrij lang op, can't wait :o

Zou tof zijn als er wat lokale co-op zaken geïmplementeerd zijn, een beetje zoals Driven to Destruction (PS2) of bijv. in FlatOut.

• nickertNL
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17-09 17:33
justifire schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:26:
[...]

Blijkbaar.
Zou haast denken dat sommigen ooit een Xbox One hebben gekocht met Ryse en niet weten dat je daar ook andere spellen op kan spelen :+
Kwam gisteren iemand tegen met multiplayer level 237000 nog wat 8)7
Die maakte dan ook wel 1000+ combos, maar hoe houdt je het vol ???
waarschijnlijk omdat de game recent toegevoegd is op gamepass.
Ik heb een langere tijd geleden geprobeerd om online matches te vinden, maar dat was altijd zonder succes
Segafreak83 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:34:
[...]

Wat doe jij met dat ding? Staat ie opgesloten in een kast ofzo? (ik kijk nergens meer van op tegenwoordig, teveel rare fratsen gezien bij mensen, vb: Xbox in een compleet dichte kast en het dan raar vinden dat ie oververhit..).
Veel er op spelen? :P hij staat helemaal vrij voor de televisie, allemaal begonnen na vervanging van de fan, mogelijk slechte reparatie.

Ziet er zeker cool uit, maar eerlijk gezegd... als er bij had gestaan dat het een Flatout 2 compilatie was had ik het ook geloofd. Bij wat beter kijken zie je wel wat meer detail en reflecties in de auto's en zo, maar ik hoop dat de game het niet van zijn graphics moet hebben :P

Gamertag: Finraziel42

• Wom
De laatste Flatout vond ik in ieder geval een flop. Die heb ik drie keer opgestart en daarna weer terug verwijderd.

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 05:40

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

Wom schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 16:06:
De laatste Flatout vond ik in ieder geval een flop. Die heb ik drie keer opgestart en daarna weer terug verwijderd.
Ja die is gemaakt door een of andere rare ontwikkelaar uit Assen als ik mij niet vergis :D

Die heeft niet de kwaliteit van de eerdere delen nee :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Finraziel schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 14:46:
[...]

Ziet er zeker cool uit, maar eerlijk gezegd... als er bij had gestaan dat het een Flatout 2 compilatie was had ik het ook geloofd. Bij wat beter kijken zie je wel wat meer detail en reflecties in de auto's en zo, maar ik hoop dat de game het niet van zijn graphics moet hebben :P
Dan moet je je bril even opzetten :P

Flatout 2 was heel arcade, platte wegen, belabberde verlichting, minder detail en een simpel schademodel. Bij Wreckfest heb je dat dus veel beter met meer auto's op het scherm (24 vs 8 of 10 oid). Rijden is veel realistischer, betere physics, betere particles en sporen worden gevormd. Auto's bestaan uit meer onderdelen en pixels en er kan meer kapot, zowel van de auto's als de omgeving.

Kijk hier maar eens naar en vergelijk dat met dit: YouTube: FlatOut 2 Gameplay (HD)

Er zijn ook wel wat leuke videos te vinden van de tech demo uit 2014 oid: YouTube: Messing around in Next Car Game - Part 1

Martinspire wijzigde deze reactie 01-08-2019 17:31 (13%)

Martinspire schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 17:20:
[...]

Flatout 2 was heel arcade, platte wegen, belabberde verlichting, minder detail en een simpel schademodel. Bij Wreckfest heb je dat dus veel beter met meer auto's op het scherm (24 vs 8 of 10 oid). Rijden is veel realistischer, betere physics, betere particles en sporen worden gevormd. Auto's bestaan uit meer onderdelen en pixels en er kan meer kapot, zowel van de auto's als de omgeving.

[YouTube: WRECKFEST] Kijk hier maar eens naar en vergelijk dat met dit: YouTube: FlatOut 2 Gameplay (HD)

Er zijn ook wel wat leuke videos te vinden van de tech demo uit 2014 oid: YouTube: Messing around in Next Car Game - Part 1
Dat ziet er inderdaad al een stuk beter uit, en die andere punten die je aanstipt klinken ook goed :)
Helpt ook dat dit filmpje in betere kwaliteit op Youtube staat, had bij mijn vorige post eigenlijk er bij willen zetten dat ik al dacht dat de Youtube kwaliteit er van waarschijnlijk niet hielp, maar zie dat ik dat vergeten was.

• quorumz
Voor degene die Warface spelen..

* qua level design best goed gedaan
* schieten goed gedaan
* kennelijk ook met season passes aan de slage gegaan...
maar....
* waarom lopen er zoveel slechte spelers in rond.. |:(
* kom met 4k & hdr...
* het verdien model bevalt me totaal niet (bij dit free2play spel werken je wapens een x aantal dagen of heb je wapens en gear die je moet repareren wat meer geld kost dan je in enkele missies binnenhaalt met spelen)
* weinig spelers (en daardoor de moeilijkere dingen bijna niet te doen)
* had ik de kneuzen al genoemd in dit spel..

• CallmeGod
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 03:20
Iemand bekend met Hunt Showdown?.
Zag dat er een demo was om te proberen.

https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3Aoverviewtab

• quorumz
Voor de basketbal liefhebbers...(volgens mij lees ik mensen alleen over fifa tikken...)

En voor de Fortnite fans... Season X (ik heb "helaas" voor de anderen thuis de vbucks voor de season pass "moeten" kopen :/ )

quorumz wijzigde deze reactie 01-08-2019 19:06 (37%)

Meer mensen die nieuwe multiplayer trailer van de nieuwe Call of Duty gezien? Ik was hoopvol dat ze terug naar hun roots gingen met minder killstreaks en andere gekkigheid, maar die trailer zit vol van dat soort onzin :) Benieuwd naar de echte gameplay.

Daarnaast nog een dankje aan @exactor it voor het behalen van een achievement in FIFA. Wat een uitzonderlijke FIFA skills heeft die!

360Gamertag.....PSN ID

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Martinspire schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 17:20:
[...]

[YouTube: WRECKFEST] Kijk hier maar eens naar en vergelijk dat met dit: YouTube: FlatOut 2 Gameplay (HD)

Physics zijn juist hét argument om dit spel in huis te halen. Iedere liefhebber van Destruction Derby en Flatout zou deze titel in de gaten moeten houden.

Heb in ieder geval een aantal alpha's op de PC gespeeld, de physics hadden een aardige impact op de CPU en zo zie ik het graag. Het heeft nog geen BeamNG gehalte maar op de console(s) is dat nu nog niet realistisch om te verwachten.

/Deze avond eindelijk een GoW deel gespeeld op een Xbox. Ooit eens GoW op de 360 gespeeld maar dat was kost. Heb wel alle delen in huis voor de 360 en dus ook GoW4 voor de One.

In co-op gedaan maar...niet mijn genre (meer). Te veel SF, te chaotisch, te...mwa. Het zit goed in elkaar met het grijpt me niet door de setting en doelstellingen. Dan maar weer binnenkort RE5 remastered in co-op gaan doen, dat trek ik net iets meer.

Het Atmos geluid en 4K was dan wel een verademing, maar in co-op miste ik de zijkanten (zwarte balken) in beeld en kon dit niet aanpassen...iemand?

Exorcist wijzigde deze reactie 01-08-2019 23:50 (17%)

CallmeGod schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 18:58:
Iemand bekend met Hunt Showdown?.
Zag dat er een demo was om te proberen.

https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3Aoverviewtab
Heb de closed beta vorige maand gespeeld.
Mijn advies : ver van weg blijven !
Spel is destijds gecancelled en heeft uiteindelijk een doorstart gemaakt met een ander team die het nodig vonden om het gehele originele concept om te gooien (pvp inclusief permadeath :/ )
Daarnaast liep het voor geen meter (Xbox One X)
Maar hij zit in gamepreview, dus probeer hem eens mocht ik niet overtuigend genoeg zijn :P

• Opuske
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16-09 22:04
Ik speel het op de pc nog bijna alle dagen. Spel is dolle fun man.
Wfe ken xie handel 😂😂😂
Finraziel schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 14:46:
[...]

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

• FiXeR.nl
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online
Ik zit al een tijdje te kijken om een nieuwe Xbox Controller (met Bluetooth) te kopen maar de prijzen worden elke week hoger. 4 weken geleden lagen ze nog voor 42 euro bij de Mediamarkt, inmiddels is dat 52 euro. Idem dito bij alle andere webshops.

Zit er toevallig weer een grote actie aan te komen of heb ik gewoon pech gehad. Heeft er iemand een glazen bol? :P

• quorumz
FiXeR.nl schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 09:10:
Ik zit al een tijdje te kijken om een nieuwe Xbox Controller (met Bluetooth) te kopen maar de prijzen worden elke week hoger. 4 weken geleden lagen ze nog voor 42 euro bij de Mediamarkt, inmiddels is dat 52 euro. Idem dito bij alle andere webshops.

Zit er toevallig weer een grote actie aan te komen of heb ik gewoon pech gehad. Heeft er iemand een glazen bol? :P
je moet pepper eens volgen... afgelopen 2-3 weken heb ik er 2 voorbij zien komen, zelfs 1 rond de 33 oid..(amazon spanje)

• FiXeR.nl
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online
quorumz schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 09:30:
[...]

je moet pepper eens volgen... afgelopen 2-3 weken heb ik er 2 voorbij zien komen, zelfs 1 rond de 33 oid..(amazon spanje)
Ik heb direct een alert ingesteld, goeie tip. Bizar dat de prijzen zo schommelen met 20%+.

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
*nvt

Sipio wijzigde deze reactie 02-08-2019 16:09 (99%)

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 01:55

sjaool

Every life should have 9 cats

FiXeR.nl schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 09:10:

Wachten tot 11:11 dan komen er wel aanbiedingen voorbij. Ik hem mijn controller toen gekocht voor €29,95. Maar goed dat duurt nog wel even. :P

"When you grow up your heart dies"

Deze week nadat mijn FIFA obsessie tot een einde is gekomen weer wat andere spellen gespeeld.

-Crackdown 3 DLC. Ik vind het echt een heerlijke game om af en toe een uurtje of 2 op te starten. Deze keer hebben ze gratis DLC uitgebracht met eens wingsuit.

-Bridge constructor Portal. Erg tof “puzzelspel” met een heerlijk nostalgisch gevoel naar vroeger toen die bridge builder games populair waren.

-The tower of Beatrice. Grappig als je van puzzels en escape rooms houdt. De bediening is wel ruk, dus daar moet je doorheen bijten.

De eerste twee zijn gratis in gamepass en ik raad ze alle twee sterk aan!

360Gamertag.....PSN ID

• jwgoverg
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 17-09 10:55
Ik heb pas een xbox one met game pass ultimate gekocht en probeer nu torchlight te downloaden (heb een 360 en vroeger gold op gehad, allemaal dezelfde microsoft account). Nu zegt hij steeds dat ik een betaalmethode moet toevoegen. Ik heb creditcard gelinked en ideal incasso voor ultimate, maar nog steeds kan ik hem niet downloaden. Volgens support website moet je via de 360 doen of via de website, dus ik heb het via de website gedaan maar krijg dezelfde melding. Als ik dan een betaalmethode alsnog probeer toe toevegen na die melding krijg ik altijd een error dat ik een fout in website heb gevonden :? .

Iemand enige idee of dit nog te fixen is of moet ik nu de 360 van zolder halen (en hopen dat hij het nog doet) en daar keer op inloggen om torchlight op de one te kunnen spelen?

Diablo 3 WD

Commentator heeft een ontiegelijk irritante stem en denkt dat hij grappig is, maar afgezien daar van geeft hij wel een flinke dosis informatie over Remnant : From The Ashes.
Wordt ondertussen ook best veel getoond van het spel :9
Gameplay is volledig in mijn straatje dus vrees dat Borderlands 3 hier minder gespeeld gaat worden dan ik in eerste instantie had verwacht, en dat voor vier tientjes.

• ariekanari
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22:10
jwgoverg schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 14:03:
Ik heb pas een xbox one met game pass ultimate gekocht en probeer nu torchlight te downloaden (heb een 360 en vroeger gold op gehad, allemaal dezelfde microsoft account). Nu zegt hij steeds dat ik een betaalmethode moet toevoegen. Ik heb creditcard gelinked en ideal incasso voor ultimate, maar nog steeds kan ik hem niet downloaden. Volgens support website moet je via de 360 doen of via de website, dus ik heb het via de website gedaan maar krijg dezelfde melding. Als ik dan een betaalmethode alsnog probeer toe toevegen na die melding krijg ik altijd een error dat ik een fout in website heb gevonden :? .

Iemand enige idee of dit nog te fixen is of moet ik nu de 360 van zolder halen (en hopen dat hij het nog doet) en daar keer op inloggen om torchlight op de one te kunnen spelen?
Het werkt blijvend niet lekker. Je moet inderdaad een betaalmethode toevoegen. Wellicht nogmaals toevoegen.

Het is normaal - bij mij althans - als je een 360 titel aanschaft via de website (https://marketplace.xbox.com/nl-NL/) dat je eerst een foutmelding krijgt (en waarvan je niets wijzer word) maar bij een een tweede aankooppoging verloopt het het bestelproces wel correct. De tweede keer word je gevraagd in te loggen met je wachtwoord en vervolgens de (gratis) aankoop te bevestigen.

360 titels worden niet automatisch geïnstalleerd op de Xbox One. Dat gaat handmatig door de titel in de store op te zoeken en dan kan je het spel installeren (na wederom je te hebben aangemeld).

• jwgoverg
ariekanari schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 14:56:
[...]

Het werkt blijvend niet lekker. Je moet inderdaad een betaalmethode toevoegen. Wellicht nogmaals toevoegen.

Het is normaal - bij mij althans - als je een 360 titel aanschaft via de website (https://marketplace.xbox.com/nl-NL/) dat je eerst een foutmelding krijgt (en waarvan je niets wijzer word) maar bij een een tweede aankooppoging verloopt het het bestelproces wel correct. De tweede keer word je gevraagd in te loggen met je wachtwoord en vervolgens de (gratis) aankoop te bevestigen.

360 titels worden niet automatisch geïnstalleerd op de Xbox One. Dat gaat handmatig door de titel in de store op te zoeken en dan kan je het spel installeren (na wederom je te hebben aangemeld).
Hmmm ik probeer het meerdere malen, elke kreeg krijg ik als ik op betalingsoptie toevoegen druk een pagina om mijn contact gegevens in te voeren, na het invullen krijg ik de error. De store is dan ook geswitched van Nederland naar Belgie en ik kan het land dan niet wijzigen (ook al staat alles van mijn account op NL en heeft het nooit op Belgie gestaan). Mischien maar eens met de support contact opnemen.

Diablo 3 WD

ariekanari schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 14:56:
[...]

Geen idee hoe je het zou moeten fixen maar ik heb gewoon altijd de gwg 360 titels op mijn one kunnen claimen... Duurt soms even voor hij de prijs (van 0) toont maar dan kan ik hem gewoon claimen. Ik heb een paypal gekoppeld.

• jwgoverg
Finraziel schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:27:
[...]

Geen idee hoe je het zou moeten fixen maar ik heb gewoon altijd de gwg 360 titels op mijn one kunnen claimen... Duurt soms even voor hij de prijs (van 0) toont maar dan kan ik hem gewoon claimen. Ik heb een paypal gekoppeld.
Het is gelukt toen ik een random belgisch adres invulde. Geen idee waarom hij bij aankoop naar België switch want overal op mijn account waar je land kan invullen staat die gewoon op Nederland.

Diablo 3 WD

• quorumz
Voor Warframe spelers die het warm hebben :)

Dog Days event

Heeft hier iemand A Plague Tale gespeeld? Ik heb hem een tijdje geleden gekocht, maar nog niet opgestart. Misschien van de week eens doen. Was even benieuwd naar de ervaringen. Krijgt wel goede reviews.

Verder van het weekend wel Sea of Solitude gespeeld. Trailer:

Ik ben een sucker voor games met dit soort graphics/sfeer. Vond de gameplay ook niet eens zo verkeerd. :) Prima game om op een luie zondag uit te spelen.

Daarnaast wil ik van dit podium (wederom) gebruik maken om 1 spel uit gamepass te promoten!

Outer Wilds. Een van de beste en origineelste games van de afgelopen jaren. En een game waar ik nog regelmatig aan terug denk. Iets wat niet vaak gebeurd :) Even een paar samenvattingen van wat reviews:
  • "Outer Wilds is easily my game of the year thus far, and continues to move up the list of my personal favorite games of all time. It’s an experience I genuinely cannot stop thinking about, managing to encompass everything I love about the adventure gaming genre and the smart sci-fi musings of my all-time favorite authors. The few negatives brought on by the time loop at the game’s core are universally outweighed by the pioneering spirit cultivated throughout. I urge you to seek out Outer Wilds if you can, if only to try out what is surely one of the greatest adventure games ever created."
  • "While some may be turned off by the lack of focus and direction, Outer Wilds excels because it doesn’t do either of these, allowing you to explore the galaxy at your own pace in any way you want. Curiosity will constantly pique your interest, pulling you to new places every new time loop, with tons of secrets and mysteries to uncover for those that want a specific goal. Oh, and it’s on Game Pass currently, so there’s absolutely no reason to not suit up for 22 minutes and explore wherever you desire."
  • Outer Wilds is a revolutionary gaming experience. It is boundless in creativity and imagination, with a knowledge-gathering system that permeates throughout the whole experience and serves to create a title that is easily one of the most immersive games in recent memory.
En mijn eigen quote van een tijdje terug:
uchiha tijntje schreef op zondag 2 juni 2019 @ 19:14:
Dit warme weekend heb ik me kostelijk vermaakt in het koude (en soms heet, winderig en nat) heelal dat the Outer Wilds heet. Wat een pareltje hebben ze weer afgeleverd uit de ID@Xbox stal!

Aanrader voor een ieder die van exploration games houdt waarin ze gamers niet aan het handje vasthouden, maar zelf de eureka momentjes laten creëren.

Aanrader voor een ieder die van games houdt die nieuwe dingen uitproberen waarvan 9 van de 10 aspecten echt heel goed uitpakt en het niet erg vindt dat er wellicht 1 aspect wat minder uit de verf komt, ipv de 13 in 1 dozijn games die maar elkaar proberen te kopiëren.

Aanrader voor een ieder die houdt van games waarin het verhaal en de dialogen echt goed en humorvol geschreven zijn.

Afrader voor een ieder die geen geduld heeft en het zonde van hun tijd vinden om een uur lang op een planeet rond te dolen op zoek maar meer mysterie :)
En trailer:

Met andere woorden! Put on your space suit and explore and discover the wonders of the universe that is Outer Wilds!

360Gamertag.....PSN ID

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

(jarig!)
Mja, ik vond er eigenlijk geen ruk aan. Het zijn vooral influencers die positief zijn, wat me doet afvragen hoeveel geld er van eigenaar is verwisseld.

Kan natuurlijk 100% aan mij liggen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• SecondGuess
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 23:14
Ik vond outer wilds echt geweldig.
Denk wel dat exploratie leuk vinden wel de key is om dat spel te waarderen.
Ben blind het spel begonnen en het pakte me als een goed boek.

Ben dagen gefascineerd geweest. En het met veel plezier tot middernacht gespeeld.

Toen ik ermee klaar was ben ik alle achievements gaan halen.
En dat doe ik eigenlijk alleen als ik een spel echt geweldig vind.

Zeker een aanrader aan iedereen om eens te proberen.
boe2 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 08:29:
Mja, ik vond er eigenlijk geen ruk aan. Het zijn vooral influencers die positief zijn, wat me doet afvragen hoeveel geld er van eigenaar is verwisseld.

Kan natuurlijk 100% aan mij liggen :)
Heb je het ook echt een kans gegeven? Dus meer dan 1 x 22 minuten :)

En influencers? Ben ik dan een influencer? :P Heb alleen helaas geen geld ontvangen :(

Maar welke influencers bedoel je dan? Ben niet zo van het volgen van youtubekanalen enzo met hippe mensen die moeten zeggen wat ik leuk moet vinden.

Zelf denk ik dat Outer Wilds het voornamelijk goed doet bij de wat oudere generatie (daar schaar ik jou ook wel even onder) :), want het niet hebben van een quest marker om de 10 seconden zodat je ook maar geen seconden moet twijfelen waar je heen moet is toch wel tricky geworden voor de jeugd van tegenwoordig. :+

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 05-08-2019 09:35 (20%)

360Gamertag.....PSN ID

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

(jarig!)
uchiha tijntje schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 09:32:
[...]

Heb je het ook echt een kans gegeven? Dus meer dan 1 x 22 minuten :)
Hooguit een uurtje gespeeld. Moet ik wel zeggen dat ik het in de eerste week geprobeerd heb nadat ik deze xbox + gamepass gekocht heb, dus de overdaad aan games kan er ook wel iets mee te maken hebben dat ik niet gemotiveerd was om een trager spel te spelen.

boe2 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 09:46:
[...]

Hooguit een uurtje gespeeld. Moet ik wel zeggen dat ik het in de eerste week geprobeerd heb nadat ik deze xbox + gamepass gekocht heb, dus de overdaad aan games kan er ook wel iets mee te maken hebben dat ik niet gemotiveerd was om een trager spel te spelen.
Ik zou wachten op een regenachtige herfstdag als je lekker wat tijd hebt en er dan nog een keer even goed voor gaan zitten. :)

360Gamertag.....PSN ID

uchiha tijntje schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 08:05:
Daarnaast wil ik van dit podium (wederom) gebruik maken om 1 spel uit gamepass te promoten!

Outer Wilds. Een van de beste en origineelste games van de afgelopen jaren. En een game waar ik nog regelmatig aan terug denk. Iets wat niet vaak gebeurd :) Even een paar samenvattingen van wat reviews:
  • "Outer Wilds is easily my game of the year thus far, and continues to move up the list of my personal favorite games of all time. It’s an experience I genuinely cannot stop thinking about, managing to encompass everything I love about the adventure gaming genre and the smart sci-fi musings of my all-time favorite authors. The few negatives brought on by the time loop at the game’s core are universally outweighed by the pioneering spirit cultivated throughout. I urge you to seek out Outer Wilds if you can, if only to try out what is surely one of the greatest adventure games ever created."
  • "While some may be turned off by the lack of focus and direction, Outer Wilds excels because it doesn’t do either of these, allowing you to explore the galaxy at your own pace in any way you want. Curiosity will constantly pique your interest, pulling you to new places every new time loop, with tons of secrets and mysteries to uncover for those that want a specific goal. Oh, and it’s on Game Pass currently, so there’s absolutely no reason to not suit up for 22 minutes and explore wherever you desire."
  • Outer Wilds is a revolutionary gaming experience. It is boundless in creativity and imagination, with a knowledge-gathering system that permeates throughout the whole experience and serves to create a title that is easily one of the most immersive games in recent memory.
En mijn eigen quote van een tijdje terug:

[...]

En trailer:

[YouTube: OUTER WILDS | Launch Trailer]

Met andere woorden! Put on your space suit and explore and discover the wonders of the universe that is Outer Wilds!
Was Outer Wilds al uit dan? Of welke game zit in early access/preorder?

Martinspire schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 10:09:
[...]

Outer Wilds is in juni 2019 uitgekomen volgens mij. :) Hij zat ooit in de Mixpot van de E3 2018, maar kende wat vertraging volgens mij :P

360Gamertag.....PSN ID

• Yukidaruma
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 18:18
Martinspire schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 10:09:
[...]

Waarschijnlijk denk jij aan Outer Worlds.

• joey82
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 14-09 12:28
justifire schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 13:58:
[...]

Dat begrijp ik, maar huidige dashboard was ook al zo razensdnel in die filmpjes.
Weet haast wel zeker dat dit nieuwe dashboard ook weer traag gaat lopen op mijn xbox.
Komt misschien omdat ik hem in power saving mode heb staan en hij dan dus telkens gaat zoeken naar updates voor games, storecontent moet laden en de community feed moet bijwerken ?
Maar ja, zet ik hem op instant on, dan heeft hij 2 van de 3 keer geen verbinding met xbox live }:|
ik had bij een nieuwe xbox one s net uit de doos dat na het doorlopen van de begin dingetjes zoals netwerk,account etc....dat het menu zoooo traag was,bij het aanzetten langer wachten dan een minuut tot het dashboard was geladen,de vierkante tegels zeg maar bleven leeg en duurde echt lang voor dat het was geladen....

ik vraag mij nog steeds af hoe dat kan....

• SecondGuess
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 23:14
Niet echt veel aan die sale.
Zelf wacht ik op ace combat voor ongeveer 20 euro ofso.
Maar die heb ik nog niet zo goedkoop gezien.

• quorumz
moeilijk om te laten liggen: Battlefield V deluxe editie voor 11,19

https://www.cdkeys.com/nl....com&utm_content=daisycon

• Steven030
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 14-09 14:43
Zijn er meer mensen die geen spellen meer kunnen openen op de Xbox?

Edit: De Xbox servers zijn down, en dan kan je blijkbaar ook geen offline SP spellen spelen..

Steven030 wijzigde deze reactie 06-08-2019 23:00 (41%)

• quorumz
Nou mensen, hij is eindelijk uit!

patch notes: https://games-guides.com/...pdate-from-6th-of-august/

Voor degene die het spelen, ja ja zullen er niet veel zijn en dit zou met een beter verdien model makkelijk free 2 play kunnen zijn of in de gamepass moeten komen. (en voor 20-30 euro heb je best een mooi spel wat heerlijk wegschiet en super vliegt)

Anywayz, voor degene die het dus spalen.. een must do: hogere gear is te verkrijgen in dit event (level 80)

• wjsiebes91
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 16-09 21:05
quorumz schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 20:09:
moeilijk om te laten liggen: Battlefield V deluxe editie voor 11,19

https://www.cdkeys.com/nl....com&utm_content=daisycon
Is dit het waard? Laatst kostte hij €20 en toen twijfelde ik al. Reviews zijn niet al te positief.

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 00:24
wjsiebes91 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 07:45:
[...]

Is dit het waard? Laatst kostte hij €20 en toen twijfelde ik al. Reviews zijn niet al te positief.
Blijft nog steeds een erg vermakelijk spelletje hoor.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Malandro
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 22:09
Steven030 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 22:52:
Zijn er meer mensen die geen spellen meer kunnen openen op de Xbox?

Edit: De Xbox servers zijn down, en dan kan je blijkbaar ook geen offline SP spellen spelen..
Ben er niet 100% zeker van, maar ik dacht dat offline SP spellen in zo'n situatie nog te spelen zijn door de XBOX van het netwerk te halen.

• wjsiebes91
Malandro schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 08:07:
[...]

Ben er niet 100% zeker van, maar ik dacht dat offline SP spellen in zo'n situatie nog te spelen zijn door de XBOX van het netwerk te halen.
Volgens mij werkt dit alleen als je Xbox is ingesteld als home Xbox. Ik heb thuis 2x een one X. Eentje is ingesteld als home Xbox. Daarop kan ik zonder internet SP spellen spelen. Die ander kan zonder internet alleen spellen van Cd spelen.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

(jarig!)
[...]

Op PC gespeeld. De story campaign is leuk, onder voorbehoud dat je alle "sociale" zooi in de stad negeert. Daarna wordt het compleet ruk.
Op pc kon ik het dan nog op 60 fps spelen. Zeker als je een oudere xbox one/ps4 hebt moet je geen vlotte vliegervaring verwachten als je digitalfoundry mag geloven.

• quorumz
[...]

Ze zijn niet positief door gebrek aan content na de campaign, slechte drops, heel veel bugs en het niet halen van hun roadmap. Als je er nu in stapt, zeker voor 20 euro, kan je er een hoop plezier aan beleven (drop rate zou verbeterd moeten zijn en cataclysm 8 durend event is begonnen)

• Tits
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 17-09 16:56
quorumz schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 08:47:
[...]

Ze zijn niet positief door gebrek aan content na de campaign, slechte drops, heel veel bugs en het niet halen van hun roadmap. Als je er nu in stapt, zeker voor 20 euro, kan je er een hoop plezier aan beleven (drop rate zou verbeterd moeten zijn en cataclysm 8 durend event is begonnen)
Komt er nog wat nieuwe DLC uit?
Zit ook in EA Access zeker?

• quorumz
Tits schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 09:17:
[...]

Komt er nog wat nieuwe DLC uit?
Zit ook in EA Access zeker?
Ze hadden een roadmap maar EA heeft die verwijderd. Cataclysm zou al in Mei komen maar is 3 maanden later uitgekomen. Het is de bedoeling dat er meer (gratis) content komt maar ik heb geen idee hoe lang ze dat gaan volhouden met een kleine playerbase. Maak het daarom free 2 play met een beter verdien model voor cosmetics. (dat is op dit moment beperkt en ik vind het prima dat mensen daar geld voor willen uitgeven. het is ook leuk dat het met ingame credits te krijgen is)

https://www.ea.com/en-au/games/anthem/acts

Zit kennelijk ook in EA access: https://www.windowscentra...m-now-available-ea-access

Mensen hier die XBOX Ambassador zijn?

https://ambassadors.microsoft.com/xbox

quorumz wijzigde deze reactie 07-08-2019 09:57 (10%)

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 00:24
quorumz schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 09:56:
[...]

Ze hadden een roadmap maar EA heeft die verwijderd. Cataclysm zou al in Mei komen maar is 3 maanden later uitgekomen. Het is de bedoeling dat er meer (gratis) content komt maar ik heb geen idee hoe lang ze dat gaan volhouden met een kleine playerbase. Maak het daarom free 2 play met een beter verdien model voor cosmetics. (dat is op dit moment beperkt en ik vind het prima dat mensen daar geld voor willen uitgeven. het is ook leuk dat het met ingame credits te krijgen is)

https://www.ea.com/en-au/games/anthem/acts
Ik heb op dit moment nog enkel de Trial in mijn ea access vault.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

quorumz schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 08:47:
[...]

Op release gehaald voor de volle mep.
Vond het iedere euro waard.
Snap dat gezeik van de mensen tegenwoordig echt niet.

Eerst mekkeren over de premium pass, dan slopen ze deze er uit en is het weer niet goed :r

• quorumz
Hmmm, we hebben hier allemaal natuurlijk al een XboX... :P

Dus voor wie een extra XboX er bij wil:

• LopeZ
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 17-09 06:25

LopeZ

Too much is never enough

quorumz schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:58:
Hmmm, we hebben hier allemaal natuurlijk al een XboX... :P

Dus voor wie een extra XboX er bij wil:

[YouTube: Introducing the Xbox One X Gears 5 Limited Edition bundle]
De X en controller zien er wel heel vet uit. Zou zo mijn Scorpio er op inruilen!

• Ekfad
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 17-09 15:08
Zijn de servers nog steeds down?

Ik heb mijn herstelde xbox vandaag binnen gekregen (hij is welgeteld 1 dag onder hun goede gebleven dus ik geloof eigenlijk niet dat er iets mee gebeurd is) maar kan niet inloggen met mijn profiel, ook al zouden de basis live services moeten werken.

• quorumz
Ekfad schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 17:32:

Ik heb mijn herstelde xbox vandaag binnen gekregen (hij is welgeteld 1 dag onder hun goede gebleven dus ik geloof eigenlijk niet dat er iets mee gebeurd is) maar kan niet inloggen met mijn profiel, ook al zouden de basis live services moeten werken.
[Video: https://www.trueachievements.com/n38608/xbox-live-down-august-2019]

https://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status

zo te zien zijn er ook in NL issues ... (krijg net een update voor mijn kiezen dus kan het niet zien)

op mijn niet home xbox kom ik niet in warframe (zit soort single sign on achtig iets achter bij warframe) en test the division 2 en dat lukt wel (hoewel het connecten overdreven lang duurde)

quorumz wijzigde deze reactie 07-08-2019 18:16 (13%)

• wjsiebes91
Ekfad schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 17:32:

Mijn Xbox is laatst 3 dagen voor reparatie bij Microsoft geweest in verband met connectieverlies tussen console en controller. Kwam terug, precies hetzelfde probleem.

• fevo-1190
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 16-09 18:03
Worden er nog meer mensen hier gek van de haast dagelijks updates van 200mb tot 4/5gb?
Ik heb al zoweinig tijd om te gamen(iets met kleine kinderen).
En bijna elke dag krijg ik een update.

Of ben ik nu weer een zeikerd |:(

• FastForwardNL
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 19:34
fevo-1190 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 21:18:
Worden er nog meer mensen hier gek van de haast dagelijks updates van 200mb tot 4/5gb?
Ik heb al zoweinig tijd om te gamen(iets met kleine kinderen).
En bijna elke dag krijg ik een update.

Of ben ik nu weer een zeikerd |:(
Ik heb hetzelfde. Kindje op bed, even lekker gamen. Zet hem aan, weer een #!@? update... Dan maar weer naar beneden...
Power settings aanpassen een optie @fevo-1190 en @FastForwardNL? De mijne staat op instant on en ik heb nergens last van.

• FastForwardNL
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 19:34
exactor it schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 21:36:
Power settings aanpassen een optie @fevo-1190 en @FastForwardNL? De mijne staat op instant on en ik heb nergens last van.
Daar ben ik van op de hoogte, echter kost dit meer stroom en regel alles aan/uit middels een stekkerdoos.
Het is toch van de zotte dat er bijna elke week een update is? 8)7

• fevo-1190
@exactor it ik zal er eens naar kijken.
Alsnog vind ik het gek dat er bijna dagelijks updates nodig zijn.
FastForwardNL schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 21:38:
[...]

Daar ben ik van op de hoogte, echter kost dit meer stroom en regel alles aan/uit middels een stekkerdoos.
Het is toch van de zotte dat er bijna elke week een update is? 8)7
Geen idee of het van de zotte is, ik lees de patch notes nooit. :o

Maar irritant is het zeker, kan ik me voorstellen, als je denkt even snel een spelletje op te starten. Ik heb er zijdelings last van. Gisteren moest ik ellenlang wachten op mijn broertje die een maand zijn One niet heeft aangeraakt. Er kwam na de eerste update nog een update achteraan terwijl we midden in een potje PES zaten.

• fevo-1190
exactor it schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 21:42:
[...]

Geen idee of het van de zotte is, ik lees de patch notes nooit. :o

Maar irritant is het zeker, kan ik me voorstellen, als je denkt even snel een spelletje op te starten. Ik heb er zijdelings last van. Gisteren moest ik ellenlang wachten op mijn broertje die een maand zijn One niet heeft aangeraakt. Er kwam na de eerste update nog een update achteraan terwijl we midden in een potje PES zaten.
ik had naast m’n xbox nog een ps4 vorig jaar. En daar waren updates een stuk minder. Geen idee wat er precies aan de hand is elke keer

• Wom
Wolfenstein: Youngblood uitgespeeld. Aanloop naar en eindbaas zelf kostte me wel wat moeite moet ik zeggen, maar het is gelukt. Al met al een vermakelijke game, maar wel duidelijk dat dit een tussendoortje is naar een 'echte' nieuwe Wolfenstein game. De setting is toch wat kleiner dan wat je gewend bent.

Zou hem een 7/10 geven. Puur omdat de invloed van Dishonored lekker afwisseld met het ruige knalwerk.

• bierkwadraat
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 20:53
Die updates dagelijks is een bekend fenomeen, wat vooral bij de originele One voorkomt volgens mij.

Geen idee waar het aan ligt, en volgens mij wordt dezelfde update steeds opnieuw toegepast. Alsof er een taak niet goed gaat die de versie aanpast in het systeem. Vaak kan het helpen om de Xbox nooit helemaal uit te zetten, dus de Instant On te gebruiken.

Ook was er een issue met het Insiders program. Als je Xbox aangemeld staat om als eerste updates uit te proberen wil het ook wel eens misgaan.

Tot op heden is er echter geen definitieve fix.
Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True