Ik heb hem gister even gespeeld, mogelijk word het anders als je verder in de game komt, maar het is natuurlijk metroid (je weet wel van nintendo

). De gfx wende ik heel snel aan, maar goed ben ook retro gamer dus wellicht niet heel erg represenatief
Mogelijk nog proberen om verder mee te komen maar pakte me niet heel erg (mogelijk ook omdat ik juist door retro gaming nog veel van de 'echte' metroidvania games wil spelen....
En disclaimer voor anderen, heb je gamepass en hou je van metroid vania games, ja dan moet je zeker niet denken dat het een slechte of matige game is, maar gewoon lekker spelen, echt doen, dan ga je je wel vermaken. Er is zeker niets mis met de game, is echt mijn eigen vage quirk en backlog

Ik heb het gister weer geprobeerd, 3 runs, de eerste was denk ik de beste, met de standaard soldaat met health regen,
Met the silent volgens mij ook nog bij het 3e level gekomen, maar daar vrij snel mijn waterloo gevonden, bij de defect was ik al sjacherijnig en speelde ik zelfs voor mijn doen totaal niet meer strategisch, dus daar ergens in level 2 gestrand.......maar kweenie, misschien is het te vergelijken als je als amateur vechtsporter naast rico verhoeven woont en die zoiets heeft van, hey man kom gerust sparren, en dat je iedere keer kansloos aan puin geslagen word

(hoewel dat vermoedelijk wel minder de verslavings factor zou hebben). Maar kweenie, voor mij dus love hate relation met het spel (en dat is dus waarom ik overigens het 4e char niet heb, je moet wel een run completen

)
Dus aan de ene kant vind ik het tof, aan de andere kant, als het uit gamepass zou gaan, had ik misschien wel ace kombat of rage 2 geprobeerd

Ja @$@# nog meer backlog
Nee seriously thanks hiervoor, deel 1 is een van het handjevol games wat ik daadwerkelijk gemaxed heb! Zeker interesse!
[
Voor 47% gewijzigd door
Sagat op 24-04-2020 08:03
]