Lichtpuntje...
De South Park games zijn wel grappig (Stick of Truth / Fractured But Whole). Weet niet of je van die humor houdt, of ze al kent. Speelt in elk geval wel makkelijk weg.uchiha tijntje schreef op donderdag 23 april 2020 @ 11:43:
Ik ga me de komende dagen nog even vastbijten in de speedrun van Gato Roboto, maar voor daarna ben ik echt op zoek naar een relaxte en grappige game waarmee ik met een glimlach op de bank kan zitten in deze irritante en a-relaxte periode.
Kan iemand mij helpen aan zo'n game. Met name een game die wellicht niet zo bekend is, anders heb ik ze veel kans al gespeeld.
Telltale games zijn trouwens ook wel relaxed, niet per se grappig, maar kan je wel laid back spelen (bijv Wolf Among us of the Batman serie)
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Machinarium kwam toch naar gamepass? is wel oud dus grote kans dat je al gespeeld hebt......uchiha tijntje schreef op donderdag 23 april 2020 @ 12:47:
[...]
Haha, ja die heb ik al gespeeld. Enige wat ik nog moet doen is de hardmode run en de timetrial run. Dus die zijn niet zo relaxt als ik nu even zou willen
Ik zit te denken aan de Journey to the Savage Planet. Die trailer zag er wel grappig uit. Iemand daar ervaring mee?
En heb je horizon chase turbo al gespeeld? Mijn eerste en enige plat tot nu toe
anders je had toch ook een ps4? daar niets meer op te doen

10 second ninja DONE
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 14:17
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox Game Pass
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Media Remote
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One S Vertical Stand
- Microsoft One Digital TV-Tuner (Xbox One)
- Microsoft Xbox One S All-Digital Edition
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live Gold
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Gaming headsets
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Ik een PS4? Wtf man...Sagat schreef op donderdag 23 april 2020 @ 13:32:
[...]
Machinarium kwam toch naar gamepass? is wel oud dus grote kans dat je al gespeeld hebt......
En heb je horizon chase turbo al gespeeld? Mijn eerste en enige plat tot nu toe
offtopic:
anders je had toch ook een ps4? daar niets meer op te doen
Beide South Park games gespeeld. Wilde ze eigenlijk ook als voorbeeld noemenkevlar01 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 13:10:
[...]
De South Park games zijn wel grappig (Stick of Truth / Fractured But Whole). Weet niet of je van die humor houdt, of ze al kent. Speelt in elk geval wel makkelijk weg.
Telltale games zijn trouwens ook wel relaxed, niet per se grappig, maar kan je wel laid back spelen (bijv Wolf Among us of the Batman serie)
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 06:43
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Unruly Heroes !uchiha tijntje schreef op donderdag 23 april 2020 @ 11:43:
Ik ga me de komende dagen nog even vastbijten in de speedrun van Gato Roboto, maar voor daarna ben ik echt op zoek naar een relaxte en grappige game waarmee ik met een glimlach op de bank kan zitten in deze irritante en a-relaxte periode.
Kan iemand mij helpen aan zo'n game. Met name een game die wellicht niet zo bekend is, anders heb ik ze veel kans al gespeeld.
En laat hij nu toevallig in de aanbieding zijn tegen 40% korting
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
uchiha tijntje schreef op donderdag 23 april 2020 @ 14:01:
[...]
Ik een PS4? Wtf man...Nee die heb ik niet.
![]()
[...]
Beide South Park games gespeeld. Wilde ze eigenlijk ook als voorbeeld noemen
Stranded Deep
Deze lijkt me ook wel geinig. Beetje de Ed Stafford / Bear Grylls uithangen na een vliegtuigcrash
haha sorryuchiha tijntje schreef op donderdag 23 april 2020 @ 14:01:
[...]
Ik een PS4? Wtf man...Nee die heb ik niet.
![]()
[...]
Beide South Park games gespeeld. Wilde ze eigenlijk ook als voorbeeld noemen
Maar belangrijker, horizon chase turbo! (note: NIET zero dawn dus) dit is een arcade retro racing game, en ik vond hem erg leuk. Kan natuurlijk prima dat bepaalde zaken van die game jouw dan niet aanspreken, maar qua difficulty is hij net lekker denk ik (op het einde wel paar races die ik wat pittiger vond, maar voor jou zal het niet heel lastig zijn..... * Sagat denkt terug aan 10s ninja
10 second ninja DONE
Kan iemand mij die Cyberpunk 2077 hype even uitleggen. Ik zie die shit de hele dag in mijn Twitter tijdlijn voorbij komen. Buiten het feit dat ik het simpelweg spuuglelijk vindt, snap ik de hele hype niet zo. Van een RDR2 en een GTA kan ik daar nog wel inkomen, maar van deze even niet.Wom schreef op woensdag 22 april 2020 @ 21:51:
Overal waar ze een sticket op konden plakken hebben ze er eentje geplakt, geloof ik .
Ah lijkt me een prima game. Ook voor xCloud overigens om even tijdens het poepen, wachten op de bus verloren kwartiertje even te spelen....justifire schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 18:48:
22 Mei release Shark Souls![]()
Als deze game net zo goed wordt als Killing Floor 2 (zelfde devs) is dit een instant buy![]()
[YouTube: Maneater - Exclusive New Gameplay]
Gisteren wat gameplay van gezien, ik twijfel nog. Denk dat in het begin alles craften nog wel te doen is, maar later je eerst 20 anderen dingen moet gaan craften voordat je een ander ding kan craften die dan weer nodig is voor het ding wat je eigenlijk als eindprodukt wil hebben. Dan gaat de lol er voor mij snel af en komt het neer op ordinair grinden.kevlar01 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 14:18:
[...]
[YouTube: STRANDED DEEP PS4 GAMEPLAY - How To Survive The First Day In Stranded Deep Console Edition]
Stranded Deep
Deze lijkt me ook wel geinig. Beetje de Ed Stafford / Bear Grylls uithangen na een vliegtuigcrash
XBL: MRE Inc
Omdat The Witcher 3 een pareltje is, de meeste mensen verwachten dat Cyberpunk dat alleen maar gaat overtreffen gok ik.MRE-Inc schreef op donderdag 23 april 2020 @ 14:40:
[...]
Kan iemand mij die Cyberpunk 2077 hype even uitleggen. Ik zie die shit de hele dag in mijn Twitter tijdlijn voorbij komen. Buiten het feit dat ik het simpelweg spuuglelijk vindt, snap ik de hele hype niet zo. Van een RDR2 en een GTA kan ik daar nog wel inkomen, maar van deze even niet.
Plus Keanu Reeves zit in de game.
Oehhh dat is erg mooi!Wom schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:01:
RDR2 komt naar GamePass: https://news.xbox.com/en-...ss-red-dead-redemption-2/
Gisteren de Cyberpunk controller binnen gekregen. Hij is stijvol, alleen zijn er wel een aantal die ik nog mooier vind. Waaronder die Magenta.
Horizon chase turbo is geen ps exclusive,ik heb m zelf ook voor de xbox. En het is idd een erg vermakelijke arcade racer voor een zacht prijsje...ik meen €14,99 in de NL storeSagat schreef op donderdag 23 april 2020 @ 14:40:
[...]
haha sorryzou zweren dat je er een had voor de exclusives, ok valt die optie af.
Maar belangrijker, horizon chase turbo! (note: NIET zero dawn dus) dit is een arcade retro racing game, en ik vond hem erg leuk. Kan natuurlijk prima dat bepaalde zaken van die game jouw dan niet aanspreken, maar qua difficulty is hij net lekker denk ik (op het einde wel paar races die ik wat pittiger vond, maar voor jou zal het niet heel lastig zijn..... * Sagat denkt terug aan 10s ninja)
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Oh ik dacht dat er alleen maar kleine kut indie's in Gamepass zaten, je weet wel van die gamepass fillers.Wom schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:01:
RDR2 komt naar GamePass: https://news.xbox.com/en-...ss-red-dead-redemption-2/

Maar dit is wel mooi. Kan ik mijn hardcopy verkopen. Overigens zit ik nog in chapter 2 ofzo van RDR2. Wil heb eigenlijk wel eind van het jaar uitspelen op de Series X. Iemand enig idee wat RDR2 op de Series X voor voordelen kan hebben ?
Lagere laadtijden en nog dikkere graphics t.o.v. de One X?MRE-Inc schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:10:
[...]
Oh ik dacht dat er alleen maar kleine kut indie's in Gamepass zaten, je weet wel van die gamepass fillers.![]()
Maar dit is wel mooi. Kan ik mijn hardcopy verkopen. Overigens zit ik nog in chapter 2 ofzo van RDR2. Wil heb eigenlijk wel eind van het jaar uitspelen op de Series X. Iemand enig idee wat RDR2 op de Series X voor voordelen kan hebben ?
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Ik zal eens kijken naar Horizon Chase Turbo... Nooit eerder van gehoord. En exclusives... Ik had tot de vorige generatie wel altijd beide consoles, met uitzondering van Nintendo, want, mja Nintendo.Sagat schreef op donderdag 23 april 2020 @ 14:40:
[...]
haha sorryzou zweren dat je er een had voor de exclusives, ok valt die optie af.
Maar belangrijker, horizon chase turbo! (note: NIET zero dawn dus) dit is een arcade retro racing game, en ik vond hem erg leuk. Kan natuurlijk prima dat bepaalde zaken van die game jouw dan niet aanspreken, maar qua difficulty is hij net lekker denk ik (op het einde wel paar races die ik wat pittiger vond, maar voor jou zal het niet heel lastig zijn..... * Sagat denkt terug aan 10s ninja)
Volgens mij is die niet heel relaxtjustifire schreef op donderdag 23 april 2020 @ 14:02:
[...]
Unruly Heroes !
En laat hij nu toevallig in de aanbieding zijn tegen 40% korting
[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-04-2020 15:46 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Mwah, vind hem wel relaxt.uchiha tijntje schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:45:
[...]
Volgens mij is die niet heel relaxt
Spel barst van de humor, echt een game waar je blij van wordt.
En in couch coop is het voor de miss ook nog leuk om te spelen
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik had idd even gechecked of die er ook op xb1 was. gelukkig wel, idd leuke game, mits je van retro inspired racers houdt!skreppiedoe schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:10:
[...]
Horizon chase turbo is geen ps exclusive,ik heb m zelf ook voor de xbox. En het is idd een erg vermakelijke arcade racer voor een zacht prijsje...ik meen €14,99 in de NL store
10 second ninja DONE
Horizon Chase is ook op Android te spelen, kan je gratis paar levels doen.uchiha tijntje schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:45:
[...]
Ik zal eens kijken naar Horizon Chase Turbo... Nooit eerder van gehoord.
Tsja ik zie gamepass als een 'gameprobeer' service. 4 maanden vind ik al een prima tijd, ruim voldoende om te bepalen of ik de game wil of niet.Kitano schreef op donderdag 23 april 2020 @ 16:35:
GTA V heeft dan maar 4 maanden in Gamepass gezeten, dus grote kans dat RDR2 dan ook niet lang blijft.
Ben benieuwd!uchiha tijntje schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:45:
[...]
Ik zal eens kijken naar Horizon Chase Turbo... Nooit eerder van gehoord
. En exclusives... Ik had tot de vorige generatie wel altijd beide consoles, met uitzondering van Nintendo, want, mja Nintendo.. Ik wil verder geen discussie starten, maar er is op de andere twee platformen geen enkele exclusieve game waar van ik denk. Oh mijn god, nu ga ik naar de mediamarkt om die console te kopen. Maar dat ben ik
Als zelfs jij die op hoge frequentie games uitspeelt maar genoeg hebt aan je xbox en de exclusives bij beide buren niet interessant vind, dan sta je vol in je recht wat mij betreft. En mogelijk omdat je hier (got niet specifiek in het xb1 topic) dan wel is gepost hebt dat je beide consoles had, is dat vermoeddelijk de basis van mijn foute aanname geweest. Maar goed ot dus ik zal er verder niet op terugkomen.
10 second ninja DONE
Yoku's Island Express al gespeeld? Staat op Game Pass, hele relaxte game waarbij je gegarandeerd met een grote glimlach op de bank zituchiha tijntje schreef op donderdag 23 april 2020 @ 12:47:
[...]
Haha, ja die heb ik al gespeeld. Enige wat ik nog moet doen is de hardmode run en de timetrial run. Dus die zijn niet zo relaxt als ik nu even zou willen
Ik zit te denken aan de Journey to the Savage Planet. Die trailer zag er wel grappig uit. Iemand daar ervaring mee?
Verwijderd
Civ6 schijnt ook goed te zijn als je alle dlc erbij neemt.
Tja wat dat betreft zijn AC en FC exact dezelfde games, alleen ipv zwaarden heb je in FC een M-16 of ander willekeurig automatisch geweer. Ze komen dan ook allemaal van Ubisoft vandaan....Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2020 @ 16:53:
@uchiha tijntje De laatste twee Assassins creed zijn relaxed en erg mooi. Lekker ontspannen door Griekenland en Egypte cruisen terwijl je naar mooie dingen kijkt en af en toe wat (zogenaamd diepgaande maar stiekem vrij simpele) combat momenten hebt. De Farcry games passen ook wel in dit straatje. Niet teveel nadenken maar gewoon genieten van mooie graphics en simpele gameplay maar dan met knallen en fictie ipv zwaardje vechten met ietwat accurate geschiedenis.
Civ6 schijnt ook goed te zijn als je alle dlc erbij neemt.
Ik denk dat ik de laatste 2 AC's maar lekker ga spelen op de Series X en FC5 ook.
Verwijderd
Tegen die tijd heb je natuurlijk nieuwe delen in beide series die je dan beter kunt spelen.MRE-Inc schreef op donderdag 23 april 2020 @ 17:12:
[...]
Tja wat dat betreft zijn AC en FC exact dezelfde games, alleen ipv zwaarden heb je in FC een M-16 of ander willekeurig automatisch geweer. Ze komen dan ook allemaal van Ubisoft vandaan....
Ik denk dat ik de laatste 2 AC's maar lekker ga spelen op de Series X en FC5 ook.
Waar ik mij stiekem op verheug is dat de console, als ik het goed begrijp, een soort van systeem heeft waarbij hij oudere games kan schalen naar betere performance. Nu is RDR2 voor eenzelfde soort hardware gemaakt, dus ik zou er niet van staan te kijken dat de X gewoon out of the box een hogere resolutie met fps kan aanbieden. Dat is op zich voor alle games dan een voordeel.
Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik het zo opgevat heb, misschien klopt er helemaal niet zoveel van. Ze gaven er wel een voorbeeld bij, een game voor de originele XBOX, waarvan ik de naam niet weet.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Hier ben ik ook erg benieuwd naar. RDR2 op de One X was al prachtig, maar als hij op de Series X 4K met 60fps wordt speel ik m graag nog een keerMosin schreef op donderdag 23 april 2020 @ 17:55:
@MRE-Inc
Waar ik mij stiekem op verheug is dat de console, als ik het goed begrijp, een soort van systeem heeft waarbij hij oudere games kan schalen naar betere performance. Nu is RDR2 voor eenzelfde soort hardware gemaakt, dus ik zou er niet van staan te kijken dat de X gewoon out of the box een hogere resolutie met fps kan aanbieden. Dat is op zich voor alle games dan een voordeel.
Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik het zo opgevat heb, misschien klopt er helemaal niet zoveel van. Ze gaven er wel een voorbeeld bij, een game voor de originele XBOX, waarvan ik de naam niet weet.
Klopt inderdaad. Daar kon men HDR beelden weergeven op een game die hier voor niet geschikt was. Met een slim trucje kunnen ze alle games die geen HDR hebben toch HDR laten weergeven. Geholpen door de dedicated hardware aan boord kan dit ook zonder verder performance verlies. Is een wat onderbelichte feature nog, maar met de BC wel een hele sterke!Mosin schreef op donderdag 23 april 2020 @ 17:55:
@MRE-Inc
Verwijderd
Ik heb dit een uurtje gespeeld net. Het is best grappig om zulk verouderde gameplay in goede graphics te spelen. Ik denk dat ik stiekem liever Sleeping Dogs speel maar dit is zeker niet onaardig (Al trek ik normaal cutscenes al slecht laat staan als ik ondertitels moet lezen.)
Gerucht was in december trouwens dat deze direct naar GamePass komt bij release. Cyberpunk bedoel ik dan.Louw Post schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:00:
[...]
Omdat The Witcher 3 een pareltje is, de meeste mensen verwachten dat Cyberpunk dat alleen maar gaat overtreffen gok ik.
Plus Keanu Reeves zit in de game.
Ik zat even te kijken naar 4K PC gameplay. Daar begin ik toch lichtjes van te kwijlen..easygoingfox schreef op donderdag 23 april 2020 @ 19:49:
[...]
Hier ben ik ook erg benieuwd naar. RDR2 op de One X was al prachtig, maar als hij op de Series X 4K met 60fps wordt speel ik m graag nog een keer
Laat staan op de Series X i.c.m. een 65 inch scherm.
Dat is hem inderdaad. Ik denk dat dit echt een extreem onderschatte optie is. Ga maar na welke oudere games beter staan met een hoge resolutie. Dan ga je alle games een bijna nieuwe ervaring gevenWom schreef op donderdag 23 april 2020 @ 20:18:
[...]
Klopt inderdaad. Daar kon men HDR beelden weergeven op een game die hier voor niet geschikt was. Met een slim trucje kunnen ze alle games die geen HDR hebben toch HDR laten weergeven. Geholpen door de dedicated hardware aan boord kan dit ook zonder verder performance verlies. Is een wat onderbelichte feature nog, maar met de BC wel een hele sterke!
Heeft Sony dit uberhaupt? Ik kan me voorstellen dat als hun dit niet implementeren, dat MS ze toch een dikke harde vinger geeft.
[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 23-04-2020 20:45 ]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Dat zou wat zijn...Wom schreef op donderdag 23 april 2020 @ 20:28:
[...]
Gerucht was in december trouwens dat deze direct naar GamePass komt bij release. Cyberpunk bedoel ik dan.
Verwijderd
Laat ze civ 6 maar eerst doen. Dat zou de eerste civilization game zijn die ik niet voor 50% koop om drie uur te spelen.
Ik zit qua games ook in een rut. Slay the Spire is voor mij wel even klaar (nieuwste poppetje vind ik minder boeiend) en nieuwe games die ik start boeien me steeds niet echt. Misschien moet ik de stoute schoenen aantrekken en de Icebourne uitbreiding van Monster Hunter halen!
Volgens mij ging dat puur en alleen over HDR hoor... volgens mij niet resolutie en zeker niet framerate.Mosin schreef op donderdag 23 april 2020 @ 20:44:
[...]
Ik zat even te kijken naar 4K PC gameplay. Daar begin ik toch lichtjes van te kwijlen..![]()
Laat staan op de Series X i.c.m. een 65 inch scherm.
[...]
Dat is hem inderdaad. Ik denk dat dit echt een extreem onderschatte optie is. Ga maar na welke oudere games beter staan met een hoge resolutie. Dan ga je alle games een bijna nieuwe ervaring geven![]()
Heeft Sony dit uberhaupt? Ik kan me voorstellen dat als hun dit niet implementeren, dat MS ze toch een dikke harde vinger geeft.
Voor zover ik begrepen heb hebben ze een algoritme (AI zo je wil) ontwikkeld/getraind om gewoon de output van de game te pakken, en deze te HDR-en. De game draait dan dus gewoon ongewijzigd in zijn xbox/360/one VM, en daarnaast draait dat algoritme om er HDR van te maken.
Resolutie kun je niet echt op die zelfde manier opschroeven. Althans, niet echt. Je zou misschien iets als Nvidia DLSS toe kunnen passen die eigenlijk net zoiets als wat hierboven staat doet, maar dan voor resolutie. Maar wat je volgens mij niet kunt doen is zomaar elke game op een hogere resolutie laten draaien. Dan moet je echt dingen aan gaan passen in de render engine en kom je niet weg met de game onveranderd in zijn VM laten draaien en er dan een AI sausje overheen gieten.
Framerate geldt dat nog eens te meer voor. In veel games kun je de framerate ook niet los zien van andere zaken in de game, zoals de physics engine, het verwerken van je input, updaten van alle computergestuurde zaken... Het zou in principe zelfs kunnen dat als je de game dwingt twee keer zo hard te lopen om van 30 naar 60 fps te gaan dat ook werkelijk alles twee keer zo snel gebeurt. Dat, of de boel gaat gewoon kapot (iets wat bij bijvoorbeeld Fallout 4 zelfs op de PC gebeurt als je framerate te hoog is, dan gebeuren er allemaal rare dingen en wordt bv lockpicking praktisch onmogelijk). In principe kun je hier ook wel weer een AI sausje op los laten, maar dat is precies wat je TV al doet als je frame interpolation technieken aan hebt staan en dat introduceert altijd extra latency. Dat kan ook niet anders, want je móet altijd een frame achter lopen met wat je weergeeft, anders is het niet mogelijk om frames tussen frames in te verzinnen. Zou je het anders doen en je verzint een nieuwe frame alleen op basis van afgelopen frames (je gaat er vanuit dat dingen die de afgelopen paar frames bewogen dat blijven doen) dan ga je rare judder effecten krijgen als je bijvoorbeeld ineens een andere kant op beweegt.
Het zou wel kunnen dat het backwards compatibility team op individuele basis games kan configureren om wel hogere resoluties en framerates te bieden, maar dat moet dus op een per game basis getest en geconfigureerd worden. Daarnaast zullen er ook games zijn die nu al niet locked zijn op 30 fps en die vanzelf op snellere hardware ook meer frames zullen bieden. Maar dat zal zeker niet voor alle games gelden.
Gamertag: FinrazielNL
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Ik heb hem gister even gespeeld, mogelijk word het anders als je verder in de game komt, maar het is natuurlijk metroid (je weet wel van nintendouchiha tijntje schreef op donderdag 23 april 2020 @ 11:43:
Ik ga me de komende dagen nog even vastbijten in de speedrun van Gato Roboto,
Mogelijk nog proberen om verder mee te komen maar pakte me niet heel erg (mogelijk ook omdat ik juist door retro gaming nog veel van de 'echte' metroidvania games wil spelen....
En disclaimer voor anderen, heb je gamepass en hou je van metroid vania games, ja dan moet je zeker niet denken dat het een slechte of matige game is, maar gewoon lekker spelen, echt doen, dan ga je je wel vermaken. Er is zeker niets mis met de game, is echt mijn eigen vage quirk en backlog
Ik heb het gister weer geprobeerd, 3 runs, de eerste was denk ik de beste, met de standaard soldaat met health regen,Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2020 @ 21:39:
[...]
Ik zit qua games ook in een rut. Slay the Spire is voor mij wel even klaar
Met the silent volgens mij ook nog bij het 3e level gekomen, maar daar vrij snel mijn waterloo gevonden, bij de defect was ik al sjacherijnig en speelde ik zelfs voor mijn doen totaal niet meer strategisch, dus daar ergens in level 2 gestrand.......maar kweenie, misschien is het te vergelijken als je als amateur vechtsporter naast rico verhoeven woont en die zoiets heeft van, hey man kom gerust sparren, en dat je iedere keer kansloos aan puin geslagen word

Dus aan de ene kant vind ik het tof, aan de andere kant, als het uit gamepass zou gaan, had ik misschien wel ace kombat of rage 2 geprobeerd
Ja @$@# nog meer backlog2green schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 00:29:
Tijdelijk gratis te claimen:
PAC-MAN™ CHAMPIONSHIP EDITION 2
Microsoft Store
Nee seriously thanks hiervoor, deel 1 is een van het handjevol games wat ik daadwerkelijk gemaxed heb! Zeker interesse!
[ Voor 47% gewijzigd door Sagat op 24-04-2020 08:03 ]
10 second ninja DONE
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Gisteren op 100% gezet met een speedrun van 50 minuten. 10 minuten spelingSagat schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 07:53:
[...]
Ik heb hem gister even gespeeld, mogelijk word het anders als je verder in de game komt, maar het is natuurlijk metroid (je weet wel van nintendo). De gfx wende ik heel snel aan, maar goed ben ook retro gamer dus wellicht niet heel erg represenatief
Mogelijk nog proberen om verder mee te komen maar pakte me niet heel erg (mogelijk ook omdat ik juist door retro gaming nog veel van de 'echte' metroidvania games wil spelen....
En disclaimer voor anderen, heb je gamepass en hou je van metroid vania games, ja dan moet je zeker niet denken dat het een slechte of matige game is, maar gewoon lekker spelen, echt doen, dan ga je je wel vermaken. Er is zeker niets mis met de game, is echt mijn eigen vage quirk en backlog
Misschien verder nog wat oude games completen en dan Journey to the Savage Planet. Wederom in gamepass.
Iedere gamer die behoorlijk wat verschillende games speelt en zegt op zijn centen te willen letten kan niet meer ontkomen aan MS en gamepass. Wat een service.
Haha, graag gedaan. Zelf ook veel lol gehad van deel 1. Mijn moeder is bijzonder onhandig met games, maar pac-man is ze pro in, heeft het orginele spel ook uitgespeeld. Ze zat mij zelfs uit te lachen toen ik in deel 1 het gedrag van de verschillende spookjes niet kendeSagat schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 07:53:
[...]
Ja @$@# nog meer backlog![]()
Nee seriously thanks hiervoor, deel 1 is een van het handjevol games wat ik daadwerkelijk gemaxed heb! Zeker interesse!
Een vraag maar hebben anderen traagheid en of problemen met XB1, XB360 installeren ? zo nee dan ligt het waarschijnlijk weer aan mijn provider Tmobile en er was een storing maar de ene keer kan ik wel op een site komen of spel info ophalen en de andere keer niet..
Ik was aan testen en afwegen of XB360 spellen op de XB1 beter en gemakkelijker spelen dan op XB360 en beiden hebben voordelen en nadelen.
De XB1 Controller is lichter en directer met besturing en de dashboard werkt ook lichter, beter, sneller, etc. maar op de XB1 is dlc info en aankoop een drama vooral zonder creditcard..
De XB360 controller (is een witte dus kan best slijtage zijn) reageert als een Snoekenbek.. traag en zwaar en soms in de richting waar je niet heen wilt en het dashboard is zwaar verouderd maar met dlc heb je een ideaal overzicht van alles met prijzen en info van alles voor dat spel.
Maar is er verder een reden te bedenken om XB360 software op de XB360 te spelen of is de ironie dat de XB1 de ideale XB emulator is ?
Het idee was om via de XB360 de XB360 software zo compleet mogelijk te maken en zo te zien is mijn MS saldo wat via de XB1 gestort is wel geldig op de XB360 en andersom geen idee..
Bedankt voor eventuele reactie en tips
Interessante info als je wat van de technische kant wilt weten, met bovenstaande als snippits aan info over wat de toekomst brengt.Turn 10 Studios has quietly grown to the largest size the studio has ever been and is working on the most ambitious Forza Motorsport yet.
New tidbits:
- almost all assets being created with photogrammetry
- early dev on a new skybox tech similar to RDR2
org spel uitgespeeld? Dus CE 1 of pacman van de eighties? Want in dat geval...2green schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 08:48:
[...]
Haha, graag gedaan. Zelf ook veel lol gehad van deel 1. Mijn moeder is bijzonder onhandig met games, maar pac-man is ze pro in, heeft het orginele spel ook uitgespeeld. Ze zat mij zelfs uit te lachen toen ik in deel 1 het gedrag van de verschillende spookjes niet kende
Is dat niet dat het spel leltterlijk crashed omdat er geen geheugenruimte meer is om de score weg te schrijven oid? Maar regardless
Ik heb wel een tante die een tijdje fanatiek op x360 speelde, maar dan allerlei puzzle games volgens mij, zal mijn neef is vragen of ze dat nog steeds doet
Downloaden op console gaat bijna altijd minder efficient dan op pc (met name steam) maar buiten dat nee. gaat primaTri Force schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 08:53:
Hi
Een vraag maar hebben anderen traagheid en of problemen met XB1, XB360 installeren ?
Denk dat je over het algmeen kan zeggen dat de xb1 idd de ideale emulator is. Ik heb zelf zowel een one als een 360 aangesloten in mijn tv meubel, maar speel eigenlijk alleen nog maar sf4 heel af en toe op de 360 met als enige reden dat mijn fightpad niet ondersteund word op de 360. Voor overige games is de xb1 sneller, en heb je upscaling van de graphics.zo nee dan ligt het waarschijnlijk weer aan mijn provider Tmobile en er was een storing maar de ene keer kan ik wel op een site komen of spel info ophalen en de andere keer niet..
Ik was aan testen en afwegen of XB360 spellen op de XB1 beter en gemakkelijker spelen dan op XB360 en beiden hebben voordelen en nadelen.
De XB1 Controller is lichter en directer met besturing en de dashboard werkt ook lichter, beter, sneller, etc. maar op de XB1 is dlc info en aankoop een drama vooral zonder creditcard..
De XB360 controller (is een witte dus kan best slijtage zijn) reageert als een Snoekenbek.. traag en zwaar en soms in de richting waar je niet heen wilt en het dashboard is zwaar verouderd maar met dlc heb je een ideaal overzicht van alles met prijzen en info van alles voor dat spel.
Maar is er verder een reden te bedenken om XB360 software op de XB360 te spelen of is de ironie dat de XB1 de ideale XB emulator is ?
Weet alleen niet in hoeverre je een purist ben, want in dat geval zal het altijd zijn dat de org hardware het wint van emulatie.
Saldo zal normaliter op beide consoles moeten werken, maar als je de x360 library zo compleet mogelijk wil maken zou ik je altijd adviseren om voor disc games te gaan, vooral voor populaire games zal dit een hoop geld schelen. En op het moment dat je op de one speelt zal de game toch naar de hd gekopieerd worden, dus voor slijtage hoef je dan niet bang te zijn.Het idee was om via de XB360 de XB360 software zo compleet mogelijk te maken en zo te zien is mijn MS saldo wat via de XB1 gestort is wel geldig op de XB360 en andersom geen idee..
Bedankt voor eventuele reactie en tips
[ Voor 60% gewijzigd door Sagat op 24-04-2020 09:04 ]
10 second ninja DONE
:fill(white):strip_exif()/f/image/nGlfJJs5UMUfQwxeVmQiFaoA.png?f=user_large)
Bovenstaande komt uit een verstuurde mailing van Xbox zelf. Lijkt er op dat Control dus in GamePass komt. De spirituele opvolger van Quantum Break, zogezegd.
Doug Hates His Job
Ik moest iig keihard lachen toen ik het filmpje zag. Niet in gamepass, maar voor die 7 euro....
Doug Hates his Job is a Beat-Em Up game with an office mockumentary style story about a sales agent who, as the title states, hates his job! Join Doug as he tries to deal with the typical every day office pet peeves. You get to decide how Doug responds to annoying coworkers, crazy clients, and a ruthless boss. Along the way, unlock new levels with several styles of gameplay. Features 8 different styles of gameplay: Beat-Em up Choose your own adventure Bar Trivia On Rails Shooter 3d Melee combat Stealth 2D Platformer Top Down car Racer
https://www.microsoft.com...ivetab=pivot:overviewtab#
Anyone?wvkreg schreef op donderdag 23 april 2020 @ 11:44:
Ik heb een X Box One S. Hierop heb ik een pricewatch: WD Elements Portable USB 3.0 4TB Zwart aangesloten. Hierop staan de meeste van de games.
Nu komt het geregeld voor dat de game sluit, de disk lijkt verdwenen te zijn en gaat de console terug naar het homescherm. Nu het verwijderen en heraansluiten van de USB kabel is alles dan weer terug.
Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Is er iemand die een oplossing heeft?
Klopt, de laatste level zat een bug in, meende 256 (makkelijk te onthouden). Nooit wat van gedacht tot ik jaren later hoorde dat dit een befaamde bug is.Sagat schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 08:56:
[...]
org spel uitgespeeld? Dus CE 1 of pacman van de eighties? Want in dat geval...
offtopic:
Is dat niet dat het spel leltterlijk crashed omdat er geen geheugenruimte meer is om de score weg te schrijven oid? Maar regardless![]()
Ik heb wel een tante die een tijdje fanatiek op x360 speelde, maar dan allerlei puzzle games volgens mij, zal mijn neef is vragen of ze dat nog steeds doet
[...]
Ze heeft ook Tetris uitgespeeld, maar weet niet of het de orginele was. Later haar dat spel zien doen op zo'n handheld lcd ding van intertoys, ging ze net zo lang mee door totdat het spel bijna strepen vertoonde en in de volgende level opnieuw begon op level 0.
Heb zelf in mijn leven maar 1 spel uitgespeeld, dus deze fanatiekheid heb ik niet overgenomen (te weten: Bubble Bobble, spel met twee draakjes die... bubbels blazen).
Lichtpuntje...
Dan heb ik het ook enigzins verkeerd begrepen en het klinkt ook wel logisch, want dan zou het net zoals bij de One X gepatched moeten worden en sowieso getest, zoals je al zegt.Finraziel schreef op donderdag 23 april 2020 @ 23:13:
[...]
Volgens mij ging dat puur en alleen over HDR hoor... volgens mij niet resolutie en zeker niet framerate.
Voor zover ik begrepen heb hebben ze een algoritme (AI zo je wil) ontwikkeld/getraind om gewoon de output van de game te pakken, en deze te HDR-en. De game draait dan dus gewoon ongewijzigd in zijn xbox/360/one VM, en daarnaast draait dat algoritme om er HDR van te maken.
Resolutie kun je niet echt op die zelfde manier opschroeven. Althans, niet echt. Je zou misschien iets als Nvidia DLSS toe kunnen passen die eigenlijk net zoiets als wat hierboven staat doet, maar dan voor resolutie. Maar wat je volgens mij niet kunt doen is zomaar elke game op een hogere resolutie laten draaien. Dan moet je echt dingen aan gaan passen in de render engine en kom je niet weg met de game onveranderd in zijn VM laten draaien en er dan een AI sausje overheen gieten.
Framerate geldt dat nog eens te meer voor. In veel games kun je de framerate ook niet los zien van andere zaken in de game, zoals de physics engine, het verwerken van je input, updaten van alle computergestuurde zaken... Het zou in principe zelfs kunnen dat als je de game dwingt twee keer zo hard te lopen om van 30 naar 60 fps te gaan dat ook werkelijk alles twee keer zo snel gebeurt. Dat, of de boel gaat gewoon kapot (iets wat bij bijvoorbeeld Fallout 4 zelfs op de PC gebeurt als je framerate te hoog is, dan gebeuren er allemaal rare dingen en wordt bv lockpicking praktisch onmogelijk). In principe kun je hier ook wel weer een AI sausje op los laten, maar dat is precies wat je TV al doet als je frame interpolation technieken aan hebt staan en dat introduceert altijd extra latency. Dat kan ook niet anders, want je móet altijd een frame achter lopen met wat je weergeeft, anders is het niet mogelijk om frames tussen frames in te verzinnen. Zou je het anders doen en je verzint een nieuwe frame alleen op basis van afgelopen frames (je gaat er vanuit dat dingen die de afgelopen paar frames bewogen dat blijven doen) dan ga je rare judder effecten krijgen als je bijvoorbeeld ineens een andere kant op beweegt.
Het zou wel kunnen dat het backwards compatibility team op individuele basis games kan configureren om wel hogere resoluties en framerates te bieden, maar dat moet dus op een per game basis getest en geconfigureerd worden. Daarnaast zullen er ook games zijn die nu al niet locked zijn op 30 fps en die vanzelf op snellere hardware ook meer frames zullen bieden. Maar dat zal zeker niet voor alle games gelden.
Wat die HDR betreft, ik ben er niet heel bekend mee en ik lees wel eens dat het niet altijd lekker gebruikt of gebruikt kan worden met de huidige hardware enzo. Dan zal het toch wonderbaarlijk moeten worden en hoop ik dat ze het team toch kunnen belasten met het ophogen van de resolutie en frame rates van oudere games. Dat kan zo’n spelletje toch wel beter maken.
Fijn uitgebreid berichtje trouwens!
Komt dat dan niet omdat er dan geen spanning staat op de USB poort (om wat voor reden dan ook) ?
Ik heb ooit eens in een ver verleden tijdens een officieel Windows XP examen een soort gelijke vraag gehad.
Je sluit een externe USB disk aan, maar deze is niet zichtbaar in Windows Verkenner. Wat kan er aan de hand zijn. Het antwoord was toen dat deze USB moest worden voorzien van een eigen voeding.
Nou zie ik bij de specs staan:
Stroomvoorziening
Stroomvoorziening
Hoe wordt het apparaat gevoed?
(USB-)bus powered
Dus een externe voeding is niet nodig, dan lijkt het toch dat de USB poort of defect is of defect gaat of niet voldoende power kan leveren of iets dergelijks. Probeer eens op een andere USB poort.
nice mocht je verder over de 'oude meuk' willen babbelen, kom vooral hier is buurten2green schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 09:12:
[...]
Klopt, de laatste level zat een bug in, meende 256 (makkelijk te onthouden). Nooit wat van gedacht tot ik jaren later hoorde dat dit een befaamde bug is.
Ze heeft ook Tetris uitgespeeld, maar weet niet of het de orginele was. Later haar dat spel zien doen op zo'n handheld lcd ding van intertoys, ging ze net zo lang mee door totdat het spel bijna strepen vertoonde en in de volgende level opnieuw begon op level 0.
Heb zelf in mijn leven maar 1 spel uitgespeeld, dus deze fanatiekheid heb ik niet overgenomen (te weten: Bubble Bobble, spel met twee draakjes die... bubbels blazen).
En qua games completen, er is een site waar je diverse accounts kan linken, en ik heb daar mijn xbox. playstation en retroachievements account staan en ik kom op +- 20 games gemaxed denk ik
Maar ik heb er lol in, dus we gaan vrolijk verder
(nou ja, shakes fist angrily at slay the spire
edit:
site is deze
En precies 20 games dus......
[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 24-04-2020 09:28 ]
10 second ninja DONE
Bedankt voor de info en mening en inderdaad de XB1 is ideaal voor de huidige generatie en de vorige met uitzondering dan van speciale besturingen zoals een fightbox.
Het enige probleem is dlc en daar heb ik een XB360 voor gehaald want ik heb niets met creditcards en misschien dan nog kun je geen XB360 games en dlc via de XB1 store kopen.. terwijl alle gekochte spellen en dlc via de XB1 store wel werken.
Vandaar ook de ironie over Emulatie ik vindt de XB1 een wonderlijke machine ook voor XB1 spellen maar toch mist er wel een stukje exclusiviteit terwijl MS zoveel tijd en geld in het XB360 deel gestoken heeft zodat wij onze spellen kunnen blijven spelen met betere framerate en resolutie!
Naast die extra en gratis services is MS is heel soepel met Modding voor Fallout 4 en Skyrim en ik zie dat wel meer gaan komen dat Studio's Modding gaan toestaan op Consoles dus XB Series wordt mijn volgende Console en moet alleen nog kijken of het eerst een X of een S series wordt.
Oh en ik ben wel een purist ik heb en koop alles origineel en ben van plan om zoveel mogelijk over te gaan op digitaal en voor de XB1 ben ik op tijd en heb inmiddels 44 games maar de XB360 digitale spellen zijn mij te prijzig..
Maar goed er is een overvloed aan tweedehands XB360 spellen voor tussen de 5€ a 10€ per stuk en los en met een stapel aankoop ga je al richting de 2€ a 5€ per spel en ik verwacht mooie dingen van XB Series inclusief gratis upgrades met hogere framerate en resoluties.
Net als met sommige XB360 spellen zoals de Fable, Elder scrolls, Witcher series op XB1 X dat ziet er werkelijk prachtig uit het lijkt eerder op Remasters dan een resolutie en setting hoger en dat gratis dus ik heb een goed gevoel over XB in het algemeen van huidige hardware en software tot de komende
@wvkregMRE-Inc schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 09:15:
[...]
Komt dat dan niet omdat er dan geen spanning staat op de USB poort (om wat voor reden dan ook) ?
Ik heb ooit eens in een ver verleden tijdens een officieel Windows XP examen een soort gelijke vraag gehad.
Je sluit een externe USB disk aan, maar deze is niet zichtbaar in Windows Verkenner. Wat kan er aan de hand zijn. Het antwoord was toen dat deze USB moest worden voorzien van een eigen voeding.
Nou zie ik bij de specs staan:
Stroomvoorziening
Stroomvoorziening
Hoe wordt het apparaat gevoed?
(USB-)bus powered
Dus een externe voeding is niet nodig, dan lijkt het toch dat de USB poort of defect is of defect gaat of niet voldoende power kan leveren of iets dergelijks. Probeer eens op een andere USB poort.
Klinkt voor mij ook als te weinig power op de poort... Nou verwacht ik niet dat de Xbox echt te weinig levert volgens de USB specificatie, maar dat de HDD misschien af en toe nét iets te veel nodig heeft. Kan goed dat dat dan op de meeste USB poorten geen probleem geeft maar dat de Xbox misschien iets minder overhead boven spec heeft.
Zat er niet zo'n kabeltje bij met twee stekkers om in te prikken op je Xbox? Dat is bij sommige HDD's zo als ze meer vermogen nodig hebben dan wat 1 standaard USB poort kan leveren.
Edit: Mocht je een powered USB hub hebben zou je die ook eens er tussen kunnen stoppen om te kijken of het verschil maakt.
[ Voor 4% gewijzigd door Finraziel op 24-04-2020 10:15 ]
Gamertag: FinrazielNL
Deze externe hdd is niet specifiek bedoelt voor Consoles dus het zou kunnen zijn dat er net iets te weinig stroom via de XB1 usb poort gelevert wordt maar het kan ook zijn dat de hdd niet juist geformatteerd is.
Het verschil tussen een officiële hdd voor XB1 of een algemene hdd is dat de specifieke hdd een Boot heeft en dat de algemene ingesteld moet worden.
Hoe het precies zit kan ik niet zeggen ik ben zelf nog nooit met hdds voor Consoles bezig geweest dus het is meer een vermoeden dan wijsheid..
Succes en dat komt vast goed
Update..
Dezen zijn specifiek voor XB1 https://tweakers.net/game...ARdcXZW41YVzPH07643tnmtHw maar wat nu precies het verschil tussen een hdd met een fabrieks geformatteerde Boot is en een standaard hdd om het prijs verschil te rechtvaardigen geen idee..
Een hdd formatteren kost iets van 5 minuten en qua materiaal is er ook geen verschil tussen een specifieke hdd en een standaard hdd dus misschien een stukje optimalisatie ?
Als het niet lukt misschien een 80€ uitgeven en misschien krijg je wel een betere prestatie met een specifieke hdd of net als mij koop een extra XB1
Ik heb een XB1 die amper nog disc leest dus in plaats van deze ellende aan een ander te verkopen voor amper 100€ maar besloten om het te gebruiken voor een specifieke groep met digitale spellen zoals Spyro trilogy, Sunset overdive, Ori, Giana sisters, Trine, etc.
Het kwam mooi uit want de XB1 die wel discs leest had al iets van 200gb te weinig om alle spellen te installeren en daar kwam nog 100gb aan XB360 spellen bij.. dus in plaats van glas half leeg er een half vol glas van gemaakt.
Een Digitale only XB1 kun je nieuw vinden voor omstreeks de 130€ 150€ en tweedehands voor omstreeks de 100€ dan heb je 1TB extra en een reserve voor als de ene defect raakt
[ Voor 51% gewijzigd door Tri Force op 24-04-2020 11:01 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik zit me inderdaad wat te verdiepen en het zou mogelijk de power kunnen zijn. Ben ik dan hiermee geholpen?SinergyX schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:34:
WD zelf is ook lekker vaag erover, in de specs geven ze een 'peakload' van 600mah, wat ruim onder de (mogelijke, maar usb3 standaard) 900mah die kan worden geleverd, maar vervolgens adviseren ze wel bij een losse voeding een 2A adapter. Je kan altijd nog een powered usb hub er tussen hangen, maar heeft die WD geen status led als er een powerfailure is? (ik had zo'n Elements SE die oranje ging knipperen na powerfailure)
pricewatch: Anker PowerPort+5 met 1 USB-C en 4 USB Poorten
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
2.4A per poort, meeeeer dan genoegwvkreg schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:48:
[...]
Ik zit me inderdaad wat te verdiepen en het zou mogelijk de power kunnen zijn. Ben ik dan hiermee geholpen?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat zou kunnen maar persoonlijk zou ik in plaats van nog eens 35€ uitgeven voor een gokje liever een 45€ extra uitgeven voor een officiële XB1 hdd voor 80€ of een extra XB1 voor tussen de 100€ en 150€wvkreg schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:48:
[...]
Ik zit me inderdaad wat te verdiepen en het zou mogelijk de power kunnen zijn. Ben ik dan hiermee geholpen?
Het zou ook aan jouw XB1 usb poort kunnen liggen dus dan zou een officiële hdd ook niet helpen.. is er iemand in jouw buurt waar je al contact mee had tijdens de Corona en die een XB1 heeft ?
Mag ik je even wijzen op onze faq?
Geen probleem verder hoor, maar voor de toekomst
Ik koop doorgaans mijn games via het web, maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat je geen dlc zou kunnen kopen voor x360 games via een one? Zal het proberen te checken voor je. Mocht je specifieke voorbeelden hebben dan hoor ik het graag?Bedankt voor de info en mening en inderdaad de XB1 is ideaal voor de huidige generatie en de vorige met uitzondering dan van speciale besturingen zoals een fightbox.
Het enige probleem is dlc en daar heb ik een XB360 voor gehaald want ik heb niets met creditcards en misschien dan nog kun je geen XB360 games en dlc via de XB1 store kopen.. terwijl alle gekochte spellen en dlc via de XB1 store wel werken.
Tsja op het gebied van BC doet ms het erg goed, het enige jammere is dat het nog altijd software blijft en niet hardware zoals bijvoorbeeld nintendo deed met de gamecube->wii en gb->gba -> ds.Vandaar ook de ironie over Emulatie ik vindt de XB1 een wonderlijke machine ook voor XB1 spellen maar toch mist er wel een stukje exclusiviteit terwijl MS zoveel tijd en geld in het XB360 deel gestoken heeft zodat wij onze spellen kunnen blijven spelen met betere framerate en resolutie!
Naast die extra en gratis services is MS is heel soepel met Modding voor Fallout 4 en Skyrim en ik zie dat wel meer gaan komen dat Studio's Modding gaan toestaan op Consoles dus XB Series wordt mijn volgende Console en moet alleen nog kijken of het eerst een X of een S series wordt.
Oh en ik ben wel een purist ik heb en koop alles origineel en ben van plan om zoveel mogelijk over te gaan op digitaal en voor de XB1 ben ik op tijd en heb inmiddels 44 games maar de XB360 digitale spellen zijn mij te prijzig..
Maar goed er is een overvloed aan tweedehands XB360 spellen voor tussen de 5€ a 10€ per stuk en los en met een stapel aankoop ga je al richting de 2€ a 5€ per spel en ik verwacht mooie dingen van XB Series inclusief gratis upgrades met hogere framerate en resoluties.
Net als met sommige XB360 spellen zoals de Fable, Elder scrolls, Witcher series op XB1 X dat ziet er werkelijk prachtig uit het lijkt eerder op Remasters dan een resolutie en setting hoger en dat gratis dus ik heb een goed gevoel over XB in het algemeen van huidige hardware en software tot de komende
Hierdoor kun je niet blind verwachten dat een oude game werkt, terwijl in mijn voorbeelden het een zeer hoog percentage is. Aan de andere kant, waar nintendo echt 1-1 dingen speelbaar maar, is er bij ms vaak sprake van een betere ervaring zoals je zelf ook terecht op merkt.
Ik begrijp je niet helemaal als je zegt dat je digitaal wil maar het toch over discs hebt, maar denk dat je bedoeld digi voor xb1 en disc voor x360? Anyways graag gedaan, en veel plezier dan met spelen en verzamelen.
10 second ninja DONE
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Nou dat was een kort uurtje gameplezierMRE-Inc schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 09:04:
Misschien iets voor @uchiha tijntje:
Doug Hates His Job
Ik moest iig keihard lachen toen ik het filmpje zag. Niet in gamepass, maar voor die 7 euro....
[...]
[YouTube: Doug Hates his Job - Trailer (Xbox One) coming April 24th!]
https://www.microsoft.com...ivetab=pivot:overviewtab#
Kun je even aangeven welke producten je dan bedoelt? Ietwat cryptisch zo :-)Tri Force schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:18:
[...]
Dat zou kunnen maar persoonlijk zou ik in plaats van nog eens 35€ uitgeven voor een gokje liever een 45€ extra uitgeven voor een officiële XB1 hdd voor 80€ of een extra XB1 voor tussen de 100€ en 150€
Het zou ook aan jouw XB1 usb poort kunnen liggen dus dan zou een officiële hdd ook niet helpen.. is er iemand in jouw buurt waar je al contact mee had tijdens de Corona en die een XB1 heeft ?
Als ik dit lees https://www.windowscentra...external-hard-drive-guide kan mijn disk wel...
[ Voor 7% gewijzigd door wvkreg op 24-04-2020 11:23 ]
Denk dat al die dingen onderling weinig verschil hebben, enige verschil is manier van power (de USB powered leveren amper meer, de direct powered kunnen tot ~2,5A).wvkreg schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:10:
[...]
Of deze? Graag adviespricewatch: Kensington UH4000C USB 3.0 4-Port Hub & Charger
Ik zou er alleen niet teveel geld aan uitgeven, het is geen zekerheid, kan ook zijn dat je schijf kadoek gaat, je usb kabel te lang is (of slecht koper in de kabel), extreme geval zelf je xbox niet lekker is.
https://www.seagate.com/nl/nl/consumer/play/game-drive-xbox/
Deze bedoelt hij waarschijnlijk, specifieke Xbox schijven
(die SSD's zijn duur, maargoed).
Hdd pricewatch: Seagate Game-drive voor Xbox 2TBwvkreg schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:22:
[...]
Kun je even aangeven welke producten je dan bedoelt? Ietwat cryptisch zo :-)
Als ik dit lees https://www.windowscentra...external-hard-drive-guide kan mijn disk wel...
Ja uiteindelijk zit daarin een Seagate hdd 2,5 met dezelfde ampere eisen. Seagate qua merk heb ik zeer slechte ervaring mee, vooral in NAS. Het product is gedeteerd, slecht verkrijgbaar en usb powered.
Een SSD lijkt me dan slimmer, de prijs die Seagte daarvoor vraagt is echter belachelijk.Zou dit ook werken? Een SSD gebruikt minder stroom en is duurzamer neem ik aan?
pricewatch: Samsung Portable SSD T5 1TB Zwart
[ Voor 18% gewijzigd door wvkreg op 24-04-2020 11:36 ]
Alles is mogelijk maar persoonlijk ga ik liever voor iets wat specifiek bedoelt is pricewatch: WD My Passport X 2TB deze is 10€ duurder dan de XB1 Seagate 2TB en 20€ duurder dan de algemene WD 2TB maar dat verschilt per persoonwvkreg schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:29:
[...]
Ja uiteindelijk zit daarin een Seagate hdd 2,5 of 3,5. Seagate qua merk heb ik zeer slechte ervaring mee, vooral in NAS. Het product is gedeteerd, slecht verkrijgbaar en usb powered.
Een SSD lijkt me dan slimmer, de prijs die Seagte daarvoor vraagt is echter belachelijk.Zou dit ook werken? pricewatch: WD Elements Portable USB 3.0 2TB Zwart
pricewatch: Samsung Portable SSD T5 1TB ZwartTri Force schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:40:
[...]
Alles is mogelijk maar persoonlijk ga ik liever voor iets wat specifiek bedoelt is pricewatch: WD My Passport X 2TB deze is 10€ duurder dan de XB1 Seagate 2TB en 20€ duurder dan de algemene WD 2TB maar dat verschilt per persoon
Ik kies liever voor SSD. Daarnaast zal er in de WD niet dezelfde disk zitten als die ik nu heb? Een 2,5 inch HDD?
Of een van deze?
https://tweakers.net/pric...;1473704;1362286;1361688/
[ Voor 7% gewijzigd door wvkreg op 24-04-2020 11:58 ]
Iemand deze game al in bezit?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heb laatst MotoGP19 gekocht voor 17,50. Moet er nog aan beginnen want ben nog met 16 bezig (aka Valentino Rossi the Game).Rivanov schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 12:03:
Aan het twijfelen om MotoGP 20 aan te schaffen voor de Xbox.
Denk dat 20 ook prima is, als je het geld er voor over hebt. Vind het helaas bij launch nogal duur (met alle games hoor).
Als je denkt dat je er genoeg uren in kwijt kan.. dan gewoon doen
Samsung is een uitstekende keuze en deze ssd zal eerder in de buurt komen van de nieuwe generatie XB dan de huidige XB1 maar dat is ook het punt.. heb jij dat geld er nog voor over om nu te investeren ?wvkreg schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:43:
[...]
pricewatch: Samsung Portable SSD T5 1TB Zwart
Ik kies liever voor SSD. Daarnaast zal er in de WD niet dezelfde disk zitten als die ik nu heb? Een 2,5 inch HDD?
De XB series X en misschien ook wel de Series S zullen sneller zijn (iets van 4x snellere laadtijden dan XB1 X) en de Series X gaat iets van 500€ a 550€ kosten maar de Series S gaat mogelijk maar een 400€ a 450€ kosten.
En dezen komen eind dit jaar of begin volgend jaar en wij zijn volgende week al Mei.. in Mei zou er ook nieuws komen over de komende generatie Consoles dus heeft opslag nu haast ?
Haast toch wel, want midden in een game naar je home scherm is erg frustrerend, Een usb stroom powered hub is wellicht een optie?Tri Force schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 12:06:
[...]
Samsung is een uitstekende keuze en deze ssd zal eerder in de buurt komen van de nieuwe generatie XB dan de huidige XB1 maar dat is ook het punt.. heb jij dat geld er nog voor over om nu te investeren ?
De XB series X en misschien ook wel de Series S zullen sneller zijn (iets van 4x snellere laadtijden dan XB1 X) en de Series X gaat iets van 500€ a 550€ kosten maar de Series S gaat mogelijk maar een 400€ a 450€ kosten.
En dezen komen eind dit jaar of begin volgend jaar en wij zijn volgende week al Mei.. in Mei zou er ook nieuws komen over de komende generatie Consoles dus heeft opslag nu haast ?
Help me choose?
Excuus maar ik heb te weinig ervaring met usb poorten, usb hubs, externe hdds, etc. om daar advies over te geven..wvkreg schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 12:11:
[...]
Haast toch wel, want midden in een game naar je home scherm is erg frustrerend, Een usb stroom powered hub is wellicht een optie?
Help me choose?
Wat ik wel vindt is dat een 40€ a 50€ voor usb hub of een 80€ voor een externe hdd of een 160€ voor een externe ssd veel geld vindt.
Wat voor XB1 heb je nu ? als je een originele Phat model hebt met 500GB dan zou ik voor een XB1 Slim 1TB gaan en afhankelijk van digitale of fysieke spellen voor een Digital only gaan dat bespaart wel een 50€ of meer.
Er zijn nu geen aanbiedingen https://nl.pepper.com/groep/xbox-one-s voor omstreeks de 150€ voor een XB1 1TB Slim maar als je wilt dan kan ik weleens rond kijken en stuur jouw een bericht met link als er iets gevonden is.
Webshops zoals bol.co en Amazon hebben ook regelmatig retour deals dat zijn producten met 10% tot 30% korting omdat het niet meer als nieuw verkocht mag worden en soms mist er een kabel of download code maar er is altijd 12 maanden winkel garantie en 24 maanden fabrieks garantie
uchiha tijntje schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:20:
[...]
Nou dat was een kort uurtje gameplezier
Ik denk dat mevrouw Uchiha Tijntje het met minder moet doen

Het bedrag is het probleem niet, ik zoek een oplossing. Ik heb een X Box One S Fortnite Edition :-), dus de non digital one met nog een dvd lezer die ik nog nooit heb gebruikt, want X Box Game Pass Ultimate.Tri Force schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 12:35:
[...]
Excuus maar ik heb te weinig ervaring met usb poorten, usb hubs, externe hdds, etc. om daar advies over te geven..
Wat ik wel vindt is dat een 40€ a 50€ voor usb hub of een 80€ voor een externe hdd of een 160€ voor een externe ssd veel geld vindt.
Wat voor XB1 heb je nu ? als je een originele Phat model hebt met 500GB dan zou ik voor een XB1 Slim 1TB gaan en afhankelijk van digitale of fysieke spellen voor een Digital only gaan dat bespaart wel een 50€ of meer.
Er zijn nu geen aanbiedingen https://nl.pepper.com/groep/xbox-one-s voor omstreeks de 150€ voor een XB1 1TB Slim maar als je wilt dan kan ik weleens rond kijken en stuur jouw een bericht met link als er iets gevonden is.
Webshops zoals bol.co en Amazon hebben ook regelmatig retour deals dat zijn producten met 10% tot 30% korting omdat het niet meer als nieuw verkocht mag worden en soms mist er een kabel of download code maar er is altijd 12 maanden winkel garantie en 24 maanden fabrieks garantie
Ah ok dan eerst één van die usb hubs bestellen en welke maakt niet uit zo te zien zijn het allemaal hetzelfde en allemaal van omstreeks 2019 dus dezen zullen wel up to date zijn voor hdds en ssds van nu.wvkreg schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 12:50:
[...]
Het bedrag is het probleem niet, ik zoek een oplossing. Ik heb een X Box One S Fortnite Edition :-), dus de non digital one met nog een dvd lezer die ik nog nooit heb gebruikt, want X Box Game Pass Ultimate.
Misschien is er lokaal ook wel iets te vinden en neem de hdd mee voor de zekerheid dan kun je misschien vandaag nog klaar zijn
Succes en groetjes.
TF.
ontspannede game, pikuniku in gamepass, denk alleen dat jij ook daar niet al te lang zoet mee bent, maar als ik het fimpje mag geloven is het zo ongeveer zo casual als maar kan.uchiha tijntje schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:20:
[...]
Nou dat was een kort uurtje gameplezier
(zelf nog niet gespeeld, zag het voorbij komen in het budget game topic.....op dit moment nog een maybe voor mij, maar neig meer naar niet dan wel spelen zelf
10 second ninja DONE
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Heb hem 5 minuten gespeeld en daarna er af gegooidSagat schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 13:46:
[...]
ontspannede game, pikuniku in gamepass, denk alleen dat jij ook daar niet al te lang zoet mee bent, maar als ik het fimpje mag geloven is het zo ongeveer zo casual als maar kan.
(zelf nog niet gespeeld, zag het voorbij komen in het budget game topic.....op dit moment nog een maybe voor mij, maar neig meer naar niet dan wel spelen zelf)
Wat wel echt een super grappig spel is, is Journey to the Savage planet. Heb het een uurtje of 2 gespeeld en direct de DLC gekocht. Wat een toffe game. Humor, leuk sfeertje, leuke movement. Dat is denk ik het voordeel van developers om gewoon hun games op gamepass te zetten. Als het een game die goed genoeg is gaan mensen zoals ik gewoon de DLC kopen. Goede deal voor beide partijen. Ik game alsnog goedkoop en zij krijgen inkomsten die ze anders niet hadden gekregen van mij.
Neerlands trots blijkbaarjustifire schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:51:
Nu beschikbaar in Game Pass (delivers)
[YouTube: Deliver us the Moon Xbox One Reveal Trailer]

Verwijderd
Dat had ik met die tip van @MRE-Inc moeten doen. Wat een drol van een game is dat zeg. Als ik het ooit nog eens opstart zie ik mezelf er ook wel 6 uur mee bezig zijn omdat ik dat schiet leveltje totaal niet snap.uchiha tijntje schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 14:45:
[...]
Heb hem 5 minuten gespeeld en daarna er af gegooid.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Hahaha dat schietspelletje gaf me een flashback naar Die Hard trilogy (2e game) op de PSXVerwijderd schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 16:02:
[...]
Dat had ik met die tip van @MRE-Inc moeten doen. Wat een drol van een game is dat zeg. Als ik het ooit nog eens opstart zie ik mezelf er ook wel 6 uur mee bezig zijn omdat ik dat schiet leveltje totaal niet snap.
- Martinspire
- Registratie: Januari 2003
- Laatst online: 16-09 10:04
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
:strip_icc():strip_exif()/u/76569/garfield14.jpg?f=community)
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Deliver us the moon is een soort van walking sim, maar dan wel tof gedaan! Het ziet er ook echt bizar goed uit trouwens... Je merkt dan ook soms wel dat mijn X het zelfs moeilijk krijgt...
En van Nederlandse makelij.
En Journey to the Savage Planet. Afgelopen week vroeg ik nog naar een game die lekker relaxed is en humor heeft. Nou, deze game heeft beide! Echt een hele grappige game met een 1st person platforming waar Doom Eternal een puntje aan kan zuigen.
Toch weer even 60 euro te pakken...
Leuk artikeltje over gamepass en hoe er ruimte ontstaat voor het ontwikkelen van de "niet zo traditionele" games. https://www.windowscentra...s-allows-teams-take-risks
[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-04-2020 23:05 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Deliver us the moon is tof.uchiha tijntje schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 23:02:
Ben nu met twee gamepass titels bezig. En beide zijn echt wel hele toffe titels
Deliver us the moon is een soort van walking sim, maar dan wel tof gedaan! Het ziet er ook echt bizar goed uit trouwens... Je merkt dan ook soms wel dat mijn X het zelfs moeilijk krijgt...
En van Nederlandse makelij.![]()
[YouTube: Deliver Us The Moon | Launch Trailer]
En Journey to the Savage Planet. Afgelopen week vroeg ik nog naar een game die lekker relaxed is en humor heeft. Nou, deze game heeft beide! Echt een hele grappige game met een 1st person platforming waar Doom Eternal een puntje aan kan zuigen.
[YouTube: Journey to the Savage Planet Pre-order Trailer]
Toch weer even 60 euro te pakken...
Leuk artikeltje over gamepass en hoe er ruimte ontstaat voor het ontwikkelen van de "niet zo traditionele" games. https://www.windowscentra...s-allows-teams-take-risks
Afgezien van het zweefgedeelte dan, heb ik nog steeds last van in mijn nek, ik draai automatisch mee en zit dan bijna op mijn kop op de bank
Daarna word het wel ontzettend tof en lekker veel humor ook
Ja. Net mbv giftcard in de us store gekocht voor 50 dollar.Rivanov schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 12:03:
Aan het twijfelen om MotoGP 20 aan te schaffen voor de Xbox.
Ik had moto gp 17, 18 en 19 ook... maar de besturing en physics zijn nu wat aangepast... En oh yeah wat lekker stuurt ie nu. Vond ride 3 zelf lekkerder sturen dan motogp19... Maar déze game!!! Je moet iets meer wijzen welke kant je opgaat met de linker stick. Anders wijzen... Je duikt nu nog meer een bocht in dan met in vorige games. En bij het remmen komt t achterwiel veeeel meer van de grond. Maak je een soort van stoppie zeg maar. Edit. En je kan een bocht meer hoeken dmv center of gravity zeg maar
Ja.
Ik was er al verslaafd aan (Ride 3 ook erg leuk trouwens)... Maar deze game is de beste motogp game tot nu toe. Imho. Echt supervette besturing .
En ik speel ze al vanaf vorige eeuw. (Of vanaf 2002 miss.?)
Ben er echt heel blij mee. Denk dat ik er zo 2 tot 500 uur in heb zitten. Dus 50 dollar is eeeeecht goedkoop
Wel een aanrader deze. Nadeel is dat relatief veel content toch hetzelfde is of ongeveer hetzelfde als 19
Maar de besturing is zo aangepast dat het net een hele andere game lijkt. En ik heb deze 50 eu er met liefde aan uitgegeven.
[ Voor 42% gewijzigd door Format-C op 26-04-2020 04:14 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Ik meen ergens te hebben gelezen dat ze het 2020 seizoen van de motoGP, gp2 en gp3 volgende maand? toevoegen dmv een patch.Format-C schreef op zondag 26 april 2020 @ 04:01:
[...]
Wel een aanrader deze. Nadeel is dat relatief veel content toch hetzelfde is of ongeveer hetzelfde als 19
Thanks voor de uitgebreide toelichting. Via Brazilië is de game zelfs “maar” € 35 dus dat is het overwegen waard. Heb nu MotoGP 19, maar lees ook weer reviews waarin wordt geschreven dat gameplay juist weer minder is in 20 t.o.v. 19..Format-C schreef op zondag 26 april 2020 @ 04:01:
[...]
Ja. Net mbv giftcard in de us store gekocht voor 50 dollar.
Ik had moto gp 17, 18 en 19 ook... maar de besturing en physics zijn nu wat aangepast... En oh yeah wat lekker stuurt ie nu. Vond ride 3 zelf lekkerder sturen dan motogp19... Maar déze game!!! Je moet iets meer wijzen welke kant je opgaat met de linker stick. Anders wijzen... Je duikt nu nog meer een bocht in dan met in vorige games. En bij het remmen komt t achterwiel veeeel meer van de grond. Maak je een soort van stoppie zeg maar. Edit. En je kan een bocht meer hoeken dmv center of gravity zeg maar
Ja.
Ik was er al verslaafd aan (Ride 3 ook erg leuk trouwens)... Maar deze game is de beste motogp game tot nu toe. Imho. Echt supervette besturing .
En ik speel ze al vanaf vorige eeuw. (Of vanaf 2002 miss.?)
Ben er echt heel blij mee. Denk dat ik er zo 2 tot 500 uur in heb zitten. Dus 50 dollar is eeeeecht goedkoop
Maar de besturing is zo aangepast dat het net een hele andere game lijkt. En ik heb deze 50 eu er met liefde aan uitgegeven.
![]()
![]()
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Fantastisch avontuur van begin tot einde.
Kan zich echt meten met Dark Souls qua lore en storytelling.
Aanrader, topgame !!
[ Voor 14% gewijzigd door wvkreg op 26-04-2020 14:01 ]
Klopt ja. Er komt nog een hoop content bij op korte termijn. :-)schumi1986 schreef op zondag 26 april 2020 @ 08:03:
[...]
Ik meen ergens te hebben gelezen dat ze het 2020 seizoen van de motoGP, gp2 en gp3 volgende maand? toevoegen dmv een patch.
kweet niet. Ik ga zo verder. Heb er nig maar een half u in zitten dus kan nog niet echt oordelen.Rivanov schreef op zondag 26 april 2020 @ 08:38:
[...]
Thanks voor de uitgebreide toelichting. Via Brazilië is de game zelfs “maar” € 35 dus dat is het overwegen waard. Heb nu MotoGP 19, maar lees ook weer reviews waarin wordt geschreven dat gameplay juist weer minder is in 20 t.o.v. 19..
Maar zoals het gister voelde voelde het wel goed en had ik wel het idee dat je dit na een x tijd wel onder de knie krijgt.
Sommige spellen duren lang of langer om onder de knie te krjjgen. Maar als het dan 1x goedgaat is de kick des te groter.
Was bij dirt rally en dirt rally 2.0 ook zo. Geweldige games. En motogp was toen die voor t eerst uitkwam ook gewoon heel lang wennen. Dat weet ik nog wel.
Ik vind de besturing van ride 3 fijn. En beter dan die van motogp19.
En ik kan me niet voorstellen dat dit straks uiteindelijk nog kickender is: Als je bijna gewichtsloos midden in de apex hangt.... Je met een voetje op de achterrem de bocht nog wat extra hoekt... om er daarna als een raket weer uit te schieten.
Met name de spaanse banen ricardo tormo valencia en jerez zijn erop gebouwd om zo te kunnen rijden. San marino en Aragon wil t ook wel.
Weet niet. In motogp 19 is me dat niet echt meer gelukt
Edit. Wat ik tot nu een heel klein beetje mis is het acceleratie gevoel. Net of die inhoudt ofzo. Voelt wat trager en mider agressief aan met name als je vol gas geeft uit een bocht
[ Voor 13% gewijzigd door Format-C op 26-04-2020 16:50 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Hier nog 1.Segafreak83 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 22:21:
[...]
Yes! Streets of Rage 4! 🥰. Vroeger kapot gespeeld op de Sega Mega Drive (deel 1, 2 en 3).
Deze gaan wij ook helemaal kapot spelen XD.
Blij dat het niet al te warm is want mn Xbox One X gaat mij toch wat uren achter elkaar draaien.
Wie wilt deze evt co-open?
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Ik voeg je wel toe man, gezellig!crzyhiphopazn schreef op maandag 27 april 2020 @ 15:29:
[...]
Hier nog 1.
Deze gaan wij ook helemaal kapot spelen XD.
Blij dat het niet al te warm is want mn Xbox One X gaat mij toch wat uren achter elkaar draaien.
Wie wilt deze evt co-open?![]()
![]()
![]()
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

de x1 sales: https://www.trueachieveme...e-roundup-april-28th-2020
Ride 4 schijnt ook nog dit jaar uit te komen. Wil Ride 3 nog ergens goedkoop zien te halen, maar die lijkt bijna nergens verkrijgbaar (kan ook door de crisis komen nu).Format-C schreef op zondag 26 april 2020 @ 16:37:
[...]
Klopt ja. Er komt nog een hoop content bij op korte termijn. :-)
[...]
kweet niet. Ik ga zo verder. Heb er nig maar een half u in zitten dus kan nog niet echt oordelen.
Maar zoals het gister voelde voelde het wel goed en had ik wel het idee dat je dit na een x tijd wel onder de knie krijgt.
Sommige spellen duren lang of langer om onder de knie te krjjgen. Maar als het dan 1x goedgaat is de kick des te groter.
Was bij dirt rally en dirt rally 2.0 ook zo. Geweldige games. En motogp was toen die voor t eerst uitkwam ook gewoon heel lang wennen. Dat weet ik nog wel.
Ik vind de besturing van ride 3 fijn. En beter dan die van motogp19.
En ik kan me niet voorstellen dat dit straks uiteindelijk nog kickender is: Als je bijna gewichtsloos midden in de apex hangt.... Je met een voetje op de achterrem de bocht nog wat extra hoekt... om er daarna als een raket weer uit te schieten.![]()
gaaf is dat.
![]()
Met name de spaanse banen ricardo tormo valencia en jerez zijn erop gebouwd om zo te kunnen rijden. San marino en Aragon wil t ook wel.
Weet niet. In motogp 19 is me dat niet echt meer gelukt
Edit. Wat ik tot nu een heel klein beetje mis is het acceleratie gevoel. Net of die inhoudt ofzo. Voelt wat trager en mider agressief aan met name als je vol gas geeft uit een bocht
Al denk ik dat deel 3 wel digitaal in de aanbieding komt als 4 uitkomt...
Ride is meestal rond kerst dacht ik. Dat ie uitkomt.kevlar01 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 08:36:
[...]
Ride 4 schijnt ook nog dit jaar uit te komen. Wil Ride 3 nog ergens goedkoop zien te halen, maar die lijkt bijna nergens verkrijgbaar (kan ook door de crisis komen nu).
Al denk ik dat deel 3 wel digitaal in de aanbieding komt als 4 uitkomt...
Had al eens ride 1 bij een maat gespeeld. Vond ik niet echt bijzonder. (Wij delen een xbox (mijn home xbox staat bij hem zeg maar))
Maar hij gaf aan ride 3 te willen met kerst ofzo... Ik dacht dat weet ik niet hoor...maar we hadden m gekocht. Tot mijn verrassing vond ik het geweldig. Beter zelfs nog dan motogp 19
Maar ben nu dus met motogp 20 bezig. En kan nu wel een oordeel vellen. Heb er nu zon 15 a 20u inzitten denk ik. Hele nacht doorgehaald. Haha. Maar wat een geweldig spel zeg. Geweldig.
Ik stond vanmiddag op het punt de controller door het raam te gooien zo zat was ik er even van. Het wilde niet lukken en ik pleurde elk rondje op mn muil. En eindigde elke keer achteraan. Dat ben ik niet gewend. Haha. Snapte dr niks van.
En toen ineens.... Ging het goed. Zomaar... Ineens viel het kwartje. En hij stuurt echt supergeweldig. Beste motogp game tot nu toe.
[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 28-04-2020 15:39 ]
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)
- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.