Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 06:54
Wom schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 08:59:
[Afbeelding]

Bovenstaande komt uit een verstuurde mailing van Xbox zelf. Lijkt er op dat Control dus in GamePass komt. De spirituele opvolger van Quantum Break, zogezegd.
Quantum Break heb ik gisteren Act 1 van gespeeld. Moet zeggen dat het een mooie ervaring is waarbij de cutscenes mooi overlopen in de actie. Goed geluid ook. Ben dan ook benieuwd naar Control, maar eerst Quantum Break uitspelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Quantum Break is ook echt wel een toffe game. Beetje ondergesneeuwd / ondergewaardeerd. Zowel qua gameplay als verhaal doet het echt toffe dingen.

En wederom slim dat Control in gamepass komt. (moet volgens mij nog wel bevestigd worden?). Medio juni ofzo komt de DLC uit op de xbox. Zo verwacht ik persoonlijk niet dat MS heel veel heeft hoeven neer te tellen voor voor GTA en RDR in gamepass. Rockstar verdient bakken met geld via microtransactions. Gamers die nu GTA en RDR gaan spelen via gamepass zouden waarschijnlijk de game niet hebben gespeeld als ze de game full priced moeten betalen. Echter een paar euro neerleggen voor wat online content terwijl je de game toch gratis kunt spelen... Dat is toch vaak wat anders.

[ Voor 67% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-04-2020 17:25 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Bij Quantum Break is het belangrijk dat je het niet als een standaard cover shooter speelt maar je actief beweegt over het speelveld. Dat veranderd de ervaring enorm.

Als cover shooter is het niets bijzonders, ga je actief gebruik maken van al je krachten dan is het hele leuke third-person shooter.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:28
Ben toegelaten tot Project xCloud Preview.
Heb alleen geen Android toestel. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 18:44:
Ik ook! Straks eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixel Witcher
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15-06 21:15
Lol same, kreeg net een bericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier ook een uitnodiging voor Project X cloud. Nog even kijken, want ik zag alleen streaming vanuit de cloud beschikbaar. Ik dacht dat local streaming ook al kon. Naja, doen we zo wel. Zit nu toch al achter mn console :P

Verder zie ik dat ze nu ook een officiële clip gaan verkopen. Voor wie niet via AliExpress will kopen:
https://www.microsoft.com...lip-for-Xbox/8RTF503L2PL9

€ 17,99 incl. btw

Nieuwe Wreckfest content:

In de DLC 3 nieuwe auto's, verder gratis destruction derby baan, toernooi-functie (met gratis die truck als reward) en daily challenges.

Het is lang geleden dat ik zoveel gescheld in een trailer heb gehoord. Die 2e is wel grappig (als je er de humor tenminste van in kan zien.

[ Voor 46% gewijzigd door Martinspire op 28-04-2020 20:46 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:45
@Martinspire

Die clip is al even in omloop hoor, werkt prima dat ding, goed stevig ook!

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 20:37:
Hier ook een uitnodiging voor Project X cloud. Nog even kijken, want ik zag alleen streaming vanuit de cloud beschikbaar. Ik dacht dat local streaming ook al kon. Naja, doen we zo wel. Zit nu toch al achter mn console :P
Lokaal streamen naar Android werkt al. Je moet daarvoor wel de "Xbox game streaming" app downloaden vanuit de Play Store en simpelweg connectie maken met je XB1. Voor iOS apparaten zal je moeten wachten tot het uit preview komt of Apple meer preview gebruikers toestaat.

Wel wordt nog vereist dat je een controller met de telefoon verbindt maar je kan gewoon een 2e controller met de console zelf verbinden en zo spelen. Werkt net iets fijner imo.

De officiële houder kan ik zeker aanraden, gebruik hem nu een paar maanden na volle tevredenheid. Destijds via de Duitse MS Store gekocht.

Edit:
Wel zitten er nog een paar functionele beperkingen aan lokaal streamen naar Android, buiten de eerder genoemde controller eis. Zo is de store niet toegankelijk en kan je geen Xbox 360 spellen starten :(

[ Voor 10% gewijzigd door Caayn op 28-04-2020 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caayn schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 21:00:
[...]
Lokaal streamen naar Android werkt al. Je moet daarvoor wel de "Xbox game streaming" app downloaden vanuit de Play Store en simpelweg connectie maken met je XB1. Voor iOS apparaten zal je moeten wachten tot het uit preview komt of Apple meer preview gebruikers toestaat.

Wel wordt nog vereist dat je een controller met de telefoon verbindt maar je kan gewoon een 2e controller met de console zelf verbinden en zo spelen. Werkt net iets fijner imo.

De officiële houder kan ik zeker aanraden, gebruik hem nu een paar maanden na volle tevredenheid. Destijds via de Duitse MS Store gekocht.

Edit:
Wel zitten er nog een paar functionele beperkingen aan lokaal streamen naar Android, buiten de eerder genoemde controller eis. Zo is de store niet toegankelijk en kan je geen Xbox 360 spellen starten :(
Klopt het dat je je xbox dan op een Insider ring moet zetten? want daar wacht ik nog wel even mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik zal nog eens moeite steken in een xCloud topic... :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 21:14:
[...]

Klopt het dat je je xbox dan op een Insider ring moet zetten? want daar wacht ik nog wel even mee.
In het begin wel maar ondertussen als het goed is niet meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 00:44:
Grappige Gears Tactics trailer :)

[YouTube: Gears Tactics - Official Launch Trailer]

Lijkt me echt een toffe game. Vooralsnog enkel op de PC, maar komt ook naar de Xbox. Wat mij betreft lekker releasen op de Series X met alles op very very high :P. Mooie launchtitel voor de nieuwe console in gamepass :)

[...]

Welcome back :)
De eerste missie van Gears Tactics is in ieder geval vermakelijk. Lekker lomp en het speelt als Gears hoort te spelen. Dus in enige rust bepalen wat je gaat doen en dan een explosie van lomp geweld.

Hij draait aardig op mijn oude, rammelende pc (2700k + GTX760). Al ziet het er in vergelijking met een X game op 4K wel slecht uit. Lage textures en 1080p zijn niet meer van deze tijd. Goede kans dat ik na wat missies besluit te wachten op de console release. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:01

franssie

Save the albatross

Ik kom van een Wii dus vind het stom dat ik in Forza niet met mijn controller zelf kan sturen maar de knoppen moet gebruiken, maar soit :+ ik koop wel een race stuurtje daarvoor oid.

Deliver me the moon en Little Nightmares zijn wel echt geniale spellen - maar weet iemand een goede tutorial om met de controller om te leren gaan? Ik merk dat ik daar echt veel moeite mee heb (ding is niet echt intuïtief op zijn minst gezegd als je Nintendo gewend bent)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:45
@franssie

Ik moest even lachen, vergelijk je nu een Wii controller type afstandsbediening met een Xbox controller die daadwerkelijk netjes tussen je handen past :+

Ieder zijn voorkeur natuurlijk! Maar ik denk dat ik niet helemaal snap wat je bedoeld met intuïtief in dit geval. Pookje bewegen is bewegen in het spel en aan de trigger trekken betekend meestal een headshot >:)

Maar met deliver us to the moon Kom je wel handen tekort als je aan het zweven bent :P (gelukkig gebruik ik een elite controller)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat het inderdaad gewoon puur een kwestie van wennen is, speel meer en uiteindelijk hoef je er minder over na te denken...
Ik weet ook niet wat een tutorial precies zou moeten doen? De A en B, en de X en Y zijn omgewisseld ten opzichte van de Nintendo (zoals je kunt zien op de controller). LT, RT, LB, RB, staan voor left trigger, right trigger, left button, right button (button zijnde de knop boven de trigger). En ook dat staat volgens mij op de controller (in ieder geval op mijn elite, weet even niet zeker of het ook op de normale staat). Verder valt er weinig aan te begrijpen? Je moet gewoon je muscle memory hertrainen als je naar een nieuw type controller overstapt en dat kost tijd, geen uitleg.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:26
Finraziel schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:47:
Denk dat het inderdaad gewoon puur een kwestie van wennen is, speel meer en uiteindelijk hoef je er minder over na te denken...
Ik weet ook niet wat een tutorial precies zou moeten doen? De A en B, en de X en Y zijn omgewisseld ten opzichte van de Nintendo (zoals je kunt zien op de controller). LT, RT, LB, RB, staan voor left trigger, right trigger, left button, right button (button zijnde de knop boven de trigger). En ook dat staat volgens mij op de controller (in ieder geval op mijn elite, weet even niet zeker of het ook op de normale staat). Verder valt er weinig aan te begrijpen? Je moet gewoon je muscle memory hertrainen als je naar een nieuw type controller overstapt en dat kost tijd, geen uitleg.
Ter zijde; RB en LB staan toch voor Right Bumper en Left Bumper ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:00
Rivanov schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 18:44:
Heb er ook 1 in me e-mail zitten. Ga het zeker testen :D

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
stijn1309 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:49:
[...]

Ter zijde; RB en LB staan toch voor Right Bumper en Left Bumper ;) ?
Eh, kan ook :+
Ik zie die dingen als shoulder button, vandaar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Op Twitter een draadje met handig Xbox tips. Sommige wist ik echt niet.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De nieuwe assassins creed word momenteel onthult, hoop dat het net zo goed als odyssey word! Lekker grote single player van minimaal 100 tot 150 uur zonder multiplayer!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

justifire schreef op woensdag 29 april 2020 @ 16:04:
[...]

Ze programmeren bij Ubisoft potverdikkemme sneller dan ik kan spelen :o
Naja die engine is denk ik al jaren hetzelfde (telkens doorontwikkeld)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Yes, V-rally 4, ben een fan van de eerdere delen 🥰

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:28
Gaan er nog meer mensen de Modern Warfare 2 Remastered Campaign aanschaffen? Komt morgen uit op Xbox One. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op woensdag 29 april 2020 @ 17:29:
Gaan er nog meer mensen de Modern Warfare 2 Remastered Campaign aanschaffen? Komt morgen uit op Xbox One. :)
Ik heb hem al gekocht, telt dat ook? :o

Dit was de shooter waarmee ik heb leren schieten met een pookje na jarenlang met muis en toetsenbord spelen. Ik hoop dat mijn warme herinneringen aan een prima campaign niet verpest worden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2020 @ 17:49:
[...]

Ik heb hem al gekocht, telt dat ook? :o

Dit was de shooter waarmee ik heb leren schieten met een pookje na jarenlang met muis en toetsenbord spelen. Ik hoop dat mijn warme herinneringen aan een prima campaign niet verpest worden. :)
Wil je zeggen dat je al hebt geleerd te schieten dan moet een pookje? Ik dacht dat je nog steeds les volgde. :+

Ik weet nog niet of ik hem ga halen. Kan me er weinig van herinneren behalve dat krottenwijk level en het witte huis toch?

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-04-2020 17:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 29 april 2020 @ 17:54:
[...]

Wil je zeggen dat je al hebt geleerd te schieten dan moet een pookje? Ik dacht dat je nog steeds les volgde. :+

Ik weet nog niet of ik hem ga halen. Kan me er weinig van herinneren behalve dat krottenwijk level en het witte huis toch?
Let er vooral op dat je geen Russisch spreekt als je hem koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 29 april 2020 @ 14:16:
De nieuwe assassins creed word momenteel onthult, hoop dat het net zo goed als odyssey word! Lekker grote single player van minimaal 100 tot 150 uur zonder multiplayer!
Waar? Ik zie nergens headlines?

Ah deze:
https://www.twitch.tv/ubisoft

Vage shit. Typisch Frans weer 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 29-04-2020 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 29 april 2020 @ 16:04:
[...]

Ze programmeren bij Ubisoft potverdikkemme sneller dan ik kan spelen :o
Haha hoezo? Ben je nog niet klaar met alle delen dan?
Die live onthulling schiet ook voor een meter op, we kijken al vanaf 14:00 en het is inmiddels 18:14. Ben klaar met kijken hoe hij aan het photoshoppen is, kijk over 4 uur wel op het internet wat het eindresultaat is.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Notna schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 09:58:
[...]
De Xbox One (X) zelf is wel region free en als je er een disc in gooit van een ander land werkt dat wél. Daarnaast kan je op de console zelf de regio aanpassen. Jouw probleem zit met je oude 360 account; de downloadcode die je gebruikt kijkt naar die regio omdat backwards compatibility nog steeds region locked is; niet naar de setting van de Xbox One. Die moet je los van elkaar zien in dit geval
Bedoel je dat voor games?
Of zouden DVDs ook regioncode free moeten zijn?

Zou dit ook werken voor DVDs?
YouTube: How to CHANGE Xbox One Region and Language Settings | (Remove Region...

[ Voor 17% gewijzigd door ToolkiT op 29-04-2020 19:22 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Microsoft revealed some important new Xbox stats:

• Xbox Live has nearly 90 million monthly active users
• Xbox Game Pass has more than 10 million subscribers
• Project xCloud has 100s of thousands of active users in preview

En wie verder nog geïnteresseerd is in de cijfers van Microsoft:

Spoiler: 15% groei tov vorig jaar. d:)b
https://www.microsoft.com...-Q3/press-release-webcast

[ Voor 30% gewijzigd door MRE-Inc op 30-04-2020 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op woensdag 29 april 2020 @ 23:56:
Microsoft revealed some important new Xbox stats:

• Xbox Live has nearly 90 million monthly active users
• Xbox Game Pass has more than 10 million subscribers
• Project xCloud has 100s of thousands of active users in preview

[Twitter]

En wie verder nog geïnteresseerd is in de cijfers van Microsoft:

Spoiler: 15% groei tov vorig jaar. d:)b
https://www.microsoft.com...-Q3/press-release-webcast

[Twitter]
Vet nieuws! Ook uit de briefing:

Xbox content and services revenue increased 2%

Dat is niet zo veel als je het vergelijkt met 15% groei in klanten. Kennelijk hebben heel mensen door dat je voor nop gamepass hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2020 00:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2020 @ 00:46:
[...]

Dat is niet zo veel als je het vergelijkt met 15% groei in klanten. Kennelijk hebben heel mensen door dat je voor nop gamepass hebt.
Concern troll :+

Street of Rage 4 zit nu in gamepass. Krijgt nog verdraaid goede cijfers! Dus wil je even down memory lane... Probeer het uit. Heb je geen gamepass? Probeer het uit!

Vanaf deze maand loopt mijn ultra goedkope abonnement af en betaal ik weer full price. Dus vanaf deze maand ga ik van ultra goedkoop naar erg goedkoop. :p

[ Voor 30% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-04-2020 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2020 @ 00:46:
[...]

Mjah moraal van het verhaal is dat Microsoft het gewoon goed doet op alle fronten. Die lage 2% komt ook omdat COVID-19 natuurlijk roet in het eten gooit O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

@uchiha tijntje :Y

Daarom deze:
Microsoft has posted its third-quarter earnings for its 2020 fiscal year, reporting increased company-wide revenue to $35 billion, and continued growth across Redmond's lineup of products and services. For Microsoft's gaming efforts dominated by Xbox, revenue stays near-flat despite the ongoing global pandemic, reporting relatively consistent performance across its gaming division.

Gaming revenue clocks in with a 1% decline year-over-year, as preparations remain underway for the upcoming generation of Xbox consoles, spearheaded by Xbox Series X. While current world events foster uncertainty across the globe, the Xbox division — and Microsoft as a whole — remains well-positioned throughout Q3.

Xbox content and services increased 2%, coupled with an uptick in engagement directly attributed to current "stay-at-home guidelines." While once again partially offset by an unnamed "third-party title," assumed to be Fortnite or Red Dead Redemption 2, investment in subscriptions like Xbox Game Pass continues to support Xbox ahead of a busy holiday season ahead.

Speaking on Microsoft's FY20 Q3 earnings call on April 29, CEO Satya Nadella also provided our first hard figures on Xbox Game Pass, surpassing 10 million subscribers across Xbox One and PC. Xbox Live also saw record engagement, with over 90 million users across devices, equating to a 42 percent jump year-over-year. Xbox Project xCloud game streaming trials also now span "hundreds of thousands of users," as technical tests expand across Western Europe.

With overall revenue up, Microsoft claims "COVID-19 had a minimal net impact on the total company revenue."
Bron: WindowsCentral

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mindere omzetgroei komt ook door lagere verkoopprijs van de consoles. Dus gezien wat er allemaal gebeurd in de wereld zeer nette cijfers.

Vorig jaar 64 miljoen Live gebruikers en dit jaar 90. Dat zijn flinke sprongen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 30 april 2020 @ 08:42:
[...]

[...]

Echt ff kappen nou !!
Zo kom ik nooit meer aan Odyssey toe }:|
Haha dat word je zelfdiscipline trainen en doorgaan met Odyssey :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik ben al bijna de hele crisis periode bezig met Odyssey (1e achievement 22 maart), superlang spel is dat ook :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op donderdag 30 april 2020 @ 10:17:
Ik ben al bijna de hele crisis periode bezig met Odyssey (1e achievement 22 maart), superlang spel is dat ook :P
Heerlijk toch? mis zulke lange single player games ontzettend, ben er zelf totaal 170 uur mee bezig geweest.
Maar had dan wel alles 100% , zelfs de map en alle iconen / dlcs.

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 30-04-2020 10:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 30 april 2020 @ 11:49:
[...]

Als je die cijfers echter omzet naar TerraFlops is het verschil te verwaarlozen :+
Weet je waar ik bij dat Terra gebeuren altijd aan moet denken? Wikipedia: Terra Nova: Strike Force Centauri

Ooit uit de budgetbak bij Intertoys geplukt en dat bleek echt een hele toffe game te zijn. Zelfde makers hebben later nog oa. Thief gemaakt. Maar dat is altijd mijn eerste associatie als ik Terra of Tera zie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6RTtWCFPRHk3mxwEBOm-e6FK8eo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0JwSjvGeMUmwtXHIm4Ko1ZCt.png?f=fotoalbum_large

Kan iemand mij vertellen hoe je Xbox Live op je PS4 krijgt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op donderdag 30 april 2020 @ 14:09:
[...]

Komt dat niet door Minecraft waar je met je xbox account moet op inloggen (weet dat er aan het begin ophef over was, geen idee hoe dat nu op een ps werkt, heb er geen)
Zou ook het stukje Nintendo verklaren inderdaad. En er zijn nog aantal andere games uitgegeven door Microsoft op die systemen verschenen, dus dat zal daar wel uit voortkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Ik zou inderdaad Minecraft aanwijzen. Net als bij alle andere bedrock edities moet je met een Microsoft account inloggen om cross-platform te kunnen spelen.

De PS4 versie is gelijk de enige bedrock editie van Minecraft zonder Xbox Achievements.

[ Voor 11% gewijzigd door Caayn op 30-04-2020 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

uchiha tijntje schreef op donderdag 30 april 2020 @ 07:48:
[...]

Die krijg je als een boomerang terug :p

[YouTube: HyperDot | Launch Trailer]

En Hyperdot in gamepass. Lijkt me supertof. Vooral voor het verhaal!
zit je te grappen of mis ik iets?
Een game als in dat filmpje heeft geen verhaallijn lijkt me? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wom schreef op donderdag 30 april 2020 @ 12:01:
[...]

Weet je waar ik bij dat Terra gebeuren altijd aan moet denken? Wikipedia: Terra Nova: Strike Force Centauri

Ooit uit de budgetbak bij Intertoys geplukt en dat bleek echt een hele toffe game te zijn. Zelfde makers hebben later nog oa. Thief gemaakt. Maar dat is altijd mijn eerste associatie als ik Terra of Tera zie :P
Bij Terra of Tera denk ik gelijk aan Patrick O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Ah ok dan doet mijn sarcasme sensor het nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 30 april 2020 @ 15:53:
@timmie271 & @exactor it!!!! Er is weer gratis DLC uitgekomen voor de beste game ooit!

https://www.trueachieveme...1/human-fall-flat-thermal

Oja, en een nieuwe video van Gameinformer over Grounded.

https://www.gameinformer....y-in-the-life-of-grounded

Lijkt me een grappige game. Wel fijn dat we wat meer variatie krijgen vanuit Xbox game studios. :+
Grounded ziet er wel grappig uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Bericht van Phil :D

Bron: Xbox Wire

Op de bovenstaande link staan nog wat animaties en plaatjes....
How Xbox Game Pass is Helping Friends Stay Connected

by Phil Spencer, Head of Xbox • Apr 30, 2020 @ 6:00am

For many of us, the current global health situation has made it more difficult to spend time with friends, family, and the people we care about most. We are heartened to see many people using games to be entertained, to find inspiration, and to strengthen social connections through shared adventures.

At Xbox, our mission has always been to bring you the best games to play, with the people you want to play with. That’s why we created Xbox Game Pass, a community with unlimited access to a curated library of over 100 great Xbox console and PC games.

We’re excited by the response to Xbox Game Pass and yesterday we announced that Game Pass now has over 10 million members from 41 countries worldwide.

Xbox Game Pass inspires a new era of gaming – where the community with the same Game Pass plan can play a large common catalog of the best games, discovering new titles and experiences together. With Game Pass, we want to answer the question: what to play next with my friends?

We’re still early on this journey, and in the last two months we’ve seen how important gaming can be to our community.

Since March, Xbox Game Pass members have added over 23 million friends on Xbox Live, which is a 70% growth in friendship rate. Game Pass members are also playing twice as much and engaging in more multiplayer gaming, which has increased by 130%.

Xbox Game Pass is empowering players and their friends to branch out and discover new games they might not have played before. We know this because after joining Game Pass people play 40% more games and more than 90% of members have played a game they wouldn’t have tried without Game Pass – often discovering new genres they have not yet experienced. This speaks to our passion at Xbox for sharing and celebrating the games that we love and for showcasing works, from blockbusters to indie developers with unique points of view.

The Xbox Game Pass library includes some of the biggest blockbuster franchises like Forza, Gears of War, Halo, Minecraft, NBA 2K, and The Witcher. It also includes dozens of high-quality games from independent developers, and 30% of our most popular games are family friendly titles like Kingdom Hearts III, Ori and the Will of the Wisps, and Sea of Thieves.

We’re humbled by the reception to Xbox Game Pass. It’s changing the way we play and discover games together, and it inspires us on our journey to help people connect through gaming.

We’re also inspired to deliver you our fastest, most powerful console ever that will set a new bar for performance, feel, speed and compatibility when it releases this holiday; as well as a library of games from our 15 Xbox Game Studios and thousands of development partners around the world. Later this year our cloud game streaming technology, Project xCloud, will come to Game Pass—so you and your friends can stream and play the games you love together on your devices.

I’ve always believed gaming has a unique power to bring us together, and I’m proud of how our artform is introducing this unique power to more people during a time of need. I have no doubt that we’ll come through this experience stronger than ever.

Stay safe and stay well.

Phil
Afbeeldingslocatie: https://news.xbox.com/en-us/wp-content/uploads/sites/2/2020/04/XGP_Connection_Hero_1920x1080_JPG.jpg?w=1200

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2020 @ 16:03:
[...]

Grounded ziet er wel grappig uit!
Moet zeggen dat de manier van je basis uitbreiden mij wel aan staat. Dergelijke meta-games binnen een spel zijn wel mijn ding. Bij een voetbalsim vind ik het ook altijd leuker om het stadion uit te bouwen dan spelers te scouten. Ga hem zeker checken als hij uitkomt.
MRE-Inc schreef op donderdag 30 april 2020 @ 16:09:
Bericht van Phil :D

Bron: Xbox Wire

Op de bovenstaande link staan nog wat animaties en plaatjes....

[...]

[Afbeelding]
Belangrijk stukje is wel dat dit jaar xCloud een onderdeel wordt van Game Pass. Klinkt dus alsof je geen extra abonnement moet nemen. Dit is de eerste keer dat ik dit bevestigd zie.

[ Voor 43% gewijzigd door Wom op 30-04-2020 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wom schreef op donderdag 30 april 2020 @ 16:10:
[...]
Belangrijk stukje is wel dat dit jaar xCloud een onderdeel wordt van Game Pass. Klinkt dus alsof je geen extra abonnement moet nemen. Dit is de eerste keer dat ik dit bevestigd zie.
Ja mooi he. Hoop alleen dat Apple een beetje meewerkt en het snel beschikbaar komt op de iPad en iPhone. Mijn GamePass loopt nog tot ergens half mei 2021. Heb vorig jaar niet mijn maximale aantal gold abo's kunnen stacken. Heb toen 2 jaar gedaan en de 3e kaart aan mijn zoon gegeven.

Tegen die tijd kijk ik wel weer anders ik 10 euro p/m nog heel goedkoop gamen. Ultimate, dus PC en Xbox + Gold is 12,99 per maand zie ik nu. Pfff dat is nog geen 3 games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op donderdag 30 april 2020 @ 16:21:
[...]

Ja mooi he. Hoop alleen dat Apple een beetje meewerkt en het snel beschikbaar komt op de iPad en iPhone. Mijn GamePass loopt nog tot ergens half mei 2021. Heb vorig jaar niet mijn maximale aantal gold abo's kunnen stacken. Heb toen 2 jaar gedaan en de 3e kaart aan mijn zoon gegeven.
Gezien Apple zijn trackrecord vrees ik er een beetje voor eerlijk gezegd. Men is daar nogal voorzichtig met het toestaan van abonnementsvormen en streaming services via hun platform. Zie het hele Spotify verhaal bijvoorbeeld. Maar het kan meevallen natuurlijk, je kunt er namelijk wel al iets testen.

Kunt het haast niet voorstellen dat Game Pass + xCloud samen voor dezelfde prijs gaat zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op donderdag 30 april 2020 @ 16:21:
[...]

Tegen die tijd kijk ik wel weer anders ik 10 euro p/m nog heel goedkoop gamen. Ultimate, dus PC en Xbox + Gold is 12,99 per maand zie ik nu. Pfff dat is nog geen 3 games...
Wees niet zo'n zuinige hollander en betaal gewoon full price :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wom schreef op donderdag 30 april 2020 @ 16:32:
[...]

Gezien Apple zijn trackrecord vrees ik er een beetje voor eerlijk gezegd. Men is daar nogal voorzichtig met het toestaan van abonnementsvormen en streaming services via hun platform. Zie het hele Spotify verhaal bijvoorbeeld. Maar het kan meevallen natuurlijk, je kunt er namelijk wel al iets testen.

Kunt het haast niet voorstellen dat Game Pass + xCloud samen voor dezelfde prijs gaat zijn.
Apple kan idd voor problemen zorgen. Hebben ze toen ook gedaan bij die andere streaming app. Duurde bijna een jaar voordat die goedgekeurd werd. Echter gaat het er bij apple om dat je geen abo's mag afsluiten in jouw app zonder Apple te laten mee profiteren. Nou is Microsoft een grote partij dus die kunnen onderling best wel wat regelen. Zolang je alleen kan streamen, lijkt mij dat er niks aan de hand is.

Ik stream mijn Xbox Games nu ook op mijn iPad en iPhone via de OneCast app en dat werkt prima, zowel op WiFi als op 4G met VPN.

@uchiha tijntje Och dat geld is het probleem niet zo, het is mijn hobby en dat heb ik er wel voor over maar ook ik kan het maar 1x uitgeven. Heb Apple Arcade al stop gezet en straks met de nieuwe 4k OLED mijn Netflix ook maar eens uit een ander land halen wat weer wat euro's scheelt. Dan ben ik hooguit een paar euro's duurder uit dan nu.

Maar volgens mij had @Rivanov ook gewoon voor den 2e keer gebruik kunnen maken van die 1€ deal. Zie alleen nu op de Gamepass site dat je de eerste maand voor 1 euro krijgt bij Ultimate. Dat is dus volgens mij een andere deal dan die de meesten nu hebben. Wellicht dat Rivanov nog weet welke deal hij had. Was volgens mij niet zo heel lang geleden dat hij verlengd had.

[ Voor 25% gewijzigd door MRE-Inc op 30-04-2020 16:45 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

AC Valhalla trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sow, prima trailer is dat hoor! En alleen Xbox branding zie ik. Duidelijk dat deze dus normaal gezien op de E3 bij MS te zien zou zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:9~
En Xbox zo prominent aan het einde zonder enige indicatie van Playstation? Ben benieuwd of dat puur een marketing deal is of dat ze er gewoon echt een dikke zak geld tegenaan gooien en tijdelijke exclusiviteit afkopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Op de website van Playstation staat ook een trailer maar dan met hun logo :P Dus niet teveel conclusies aan verbinden :)

Ah zie nu dat het een trailer is op het kanaal van ubisoft. Dat is dan wel een beetje bijzonder idd, maarja, nog steeds niet teveel conclusies aan verbinden :P

De tijden van tijdelijke exclusiviteit is volgens mij al een tijdje voorbij bij MS. Dat is ook echt een nutteloos gedoe.

[ Voor 58% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-04-2020 17:29 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:46

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

[ Voor 29% gewijzigd door Miesjh op 30-04-2020 17:49 ]

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 30 april 2020 @ 17:23:
Op de website van Playstation staat ook een trailer maar dan met hun logo :P Dus niet teveel conclusies aan verbinden :)

Ah zie nu dat het een trailer is op het kanaal van ubisoft. Dat is dan wel een beetje bijzonder idd, maarja, nog steeds niet teveel conclusies aan verbinden :P

De tijden van tijdelijke exclusiviteit is volgens mij al een tijdje voorbij bij MS. Dat is ook echt een nutteloos gedoe.
Ah ok :)
Had wel al gekeken op welk kanaal die video hierboven stond en dat is gewoon Ubisoft, niet een Xbox kanaal.
Maar prima, wat mij betreft ook nergens voor nodig om geliefde multiplatform series weg te kapen bij elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zat Levelheaded nou ook in Game Pass ?
Streets of Rage 4 is in ieder geval weer old-school goed, soundtrack alleen al _/-\o_ (vanmorgen even gespeeld tijdens mijn tussenstop in Nieuw Zeeland ;) )

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +6 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 30 april 2020 @ 17:44:
Recente voorbeelden van bewuste timed exclusives van grote multiplatform games zijn onder andere Modern Warfare 2 of de DLC van Control. Echt totaal onzinnig.
Ergens is het hele exclusiviteitsgedoe natuurlijk van de zotte, maar dat is een andere discussie. Helaas werkt marketing toch net iets anders.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xDqa7efYurGuH6mv7c0fZCWKGFY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/y4swko4ZHj58ZSmOd8wLvwzf.png?f=fotoalbum_large

7 mei kan in de agenda trouwens :)

Gaat overigens alleen third party zijn als ik het goed begrijp. Dus bijvoorbeeld de trailer van AC hier boven zal dus ook onderdeel zijn. 1st party komt pas ergens deze zomer in een groter event.

[ Voor 42% gewijzigd door Wom op 30-04-2020 18:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:36

Sagat

Is pappa x2!

Even heul snel, maar hyperdot is geweldig. Nou ja eerste 30 mins iig!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wom schreef op donderdag 30 april 2020 @ 18:04:
[...]

7 mei kan in de agenda trouwens :)
17:00 NL tijd of in spreektaal 5 uur in de (na)middag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Per toeval stuit ik op een game die wel in mijn straatje ligt. Bevestigd voor Xbox en PC: BPM Bullets Per Minute. Shooter die speelt op het ritme van de muziek.

Zou rond augustus moeten uitkomen voor PC en later voor Xbox.

[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 30-04-2020 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fallout 76 wastelanders update valt vies tegen. Ik dacht echt een giga aan vernieuwingen en verhaallijnen te krijgen maar ik had die zooi in een dag uitgespeeld. Je ziet ook weer meer rust in de game qua spelers. Dus nu ga ik de rest maar eens verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op donderdag 30 april 2020 @ 23:39:
Levelhead dus inderdaad ook in de Game Pass vandaag :)
[Afbeelding]
Delivers !
Dat was mijn ene minor gamepass frustratie gister, ik kijk bij nieuwe games in games.....geen SOR4, bij alle games in gamepass....geen SOR4, wtf zoeken in de store......gevonden, u kunt het downloaden als onderdeel van gamepass......euh wot? Ach ja, iig tof dat het erin (heel erg tof zelfs) en die levelhead ook maar is uitzoeken of het wat voor me is :)
uchiha tijntje schreef op donderdag 30 april 2020 @ 21:57:
[...]

Ja hij is echt super tof! Je moet wel een beetje masochistisch zijn. Want hij kan echt pittig zijn. Zeker als je voor de achievements gaat :)
ik heb er al 3 *O* :')

En ja kan me voorstellen dat het heel pittig word. Ik zie wel hoe ver ik kom :)

[ Voor 20% gewijzigd door Sagat op 01-05-2020 08:02 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Zat even te kijken naar de Xbox Game Studios en de games die (waarschijnlijk) dit jaar uitkomen of zijn uitgekomen vanuit die studio's.
  • Halo Infinite
  • Grounded
  • Wasteland 3
  • Psychonauts 2
  • Battletoads
  • Minecraft Dungeons
  • Gears Tactics
  • MS Flight Simulator 2020
  • Forza Motorsport 8
  • Bleeding Edge
En dan heb ik 2nd party games als Tunic, Tell me why en Ori niet eens meegenomen. Wel een hele grote verandering ten opzichte van 2019...
Sagat schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 08:00:
[...]
ik heb er al 3 *O* :')

En ja kan me voorstellen dat het heel pittig word. Ik zie wel hoe ver ik kom :)
Ben nu bij level 80. Nog 20 te gaan en dan de impossible levels :P Het klinkt raar, maar dit soort games zijn voor mij de reden dat ik al 30 jaar game. Namelijk het overkomen van een in eerste optiek onmogelijke uitdaging.

[ Voor 33% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-05-2020 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 08:06:
Zat even te kijken naar de Xbox Game Studios en de games die (waarschijnlijk) dit jaar uitkomen of zijn uitgekomen vanuit die studio's.
  • Halo Infinite
  • Grounded
  • Wasteland 3
  • Psychonauts 2
  • Battletoads
  • Minecraft Dungeons
  • Gears Tactics
  • MS Flight Simulator 2020
  • Forza Motorsport 8
  • Bleeding Edge
En dan heb ik 2nd party games als Tunic, Tell me why en Ori niet eens meegenomen. Wel een hele grote verandering ten opzichte van 2019...
Is idd mooi lijstje :Y
Ben nu bij level 80. Nog 20 te gaan en dan de impossible levels :P Het klinkt raar, maar dit soort games zijn voor mij de reden dat ik al 30 jaar game. Namelijk het overkomen van een in eerste optiek onmogelijke uitdaging.
Ik wilde proberen level 50 te halen, maar had mijn kids beloofd een stukkie te gaan fietsen met ze, dus 44 of 45 ben ik geloof ik? En de gameplay is idd heel erg mijn ding, easy to learn hard to master, en als je dood gaat is het niet doordat je geen pay to win dlc crap hebt, of mensen die bewust in een online game lopen te zieken of cheaten, nope, alleen je eigen skill.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
MRE-Inc schreef op donderdag 30 april 2020 @ 22:10:
[...]

17:00 NL tijd of in spreektaal 5 uur in de (na)middag.
Dan ben ik werken :'(
Sagat schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 08:00:
[...]

Dat was mijn ene minor gamepass frustratie gister, ik kijk bij nieuwe games in games.....geen SOR4, bij alle games in gamepass....geen SOR4, wtf zoeken in de store......gevonden, u kunt het downloaden als onderdeel van gamepass......euh wot? Ach ja, iig tof dat het erin (heel erg tof zelfs) en die levelhead ook maar is uitzoeken of het wat voor me is :)
Dat loopt altijd wel wat achter :+
Híer ook vaak zat via de store moeten zoeken voordat ik het kon vinden 8)7

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:36
Streets of Rage 4 is een tof spel, al heb ik de besturing van de special moves/combo's nog niet onder controle.

Hebben jullie ook problemen met de Rewards app? Ik kon zowel gisteren als vandaag de punten (+50) niet claimen voor behaalde archievements met de De "Bereik meer. Verdien meer." reward waarbij elke prestatie in elke game 50 punten waard is. Al lijkt dit beperkt tot één prestatie per dag, dus maximaal 50 punten per dag.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

ariekanari schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 11:49:
Streets of Rage 4 is een tof spel, al heb ik de besturing van de special moves/combo's nog niet onder controle.

Hebben jullie ook problemen met de Rewards app? Ik kon zowel gisteren als vandaag de punten (+50) niet claimen voor behaalde archievements met de De "Bereik meer. Verdien meer." reward waarbij elke prestatie in elke game 50 punten waard is. Al lijkt dit beperkt tot één prestatie per dag, dus maximaal 50 punten per dag.
Die rewards app is idd behoorlijk buggy. Ik heb exact hetzelfde wat jij beschrijft. Soms kun je idd die achievement reward niet inwisselen. En als je er meerdere hebt gehaald, krijg je max 50.

Gisteren kreeg ik zelfs 4 popups op mijn Xbox dat ik rewardpunten kon claimen. Echter had ik die 10 minuten eerder al op mijn iphone geclaimed. De wekelijkste schat wordt ook minder bij mij. Vorige week nog 500, gisteravond maar 100. Ach ja, zolang het gratis is en ik er nauwelijks moeite voor hoef te doen....

De maandelijkse 1000 haal ik zelfs zonder er aan te denken. Wat achievements halen in Gamepass games, die dagelijkse quests afronden en nog wat wekelijkse die ook niet al te moeijlijk zijn.

En wat krijg je er voor ??? Nauwelijks iets. Zit nu op net 13.000, omgerekend 13 euro geloof ik. Ik moet nog even voor een jaar gratis gamepass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:36
@MRE-Inc. Goed om te weten dat ik niet de enige ben. Ik herken mijzelf volledig terug in de jouw beschrijving van het Microsoft Rewards programma en als je dan op Reddit leest wat Amerikaanse gamers aan dagelijks aan rewards kunnen claimen… maakt het nog droeviger.

Niet vergeten om dagelijks even met een webbrowser (pc of telefoon) het Rewards programma/pagina te openen. Dan kun je elk dag +10 extra claimen.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Indrukwekkende game. Ook het verhaal erachter. Zeker eentje om naar uit te kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

ariekanari schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 12:10:
@MRE-Inc. Goed om te weten dat ik niet de enige ben. Ik herken mijzelf volledig terug in de jouw beschrijving van het Microsoft Rewards programma en als je dan op Reddit leest wat Amerikaanse gamers aan dagelijks aan rewards kunnen claimen… maakt het nog droeviger.

Niet vergeten om dagelijks even met een webbrowser (pc of telefoon) het Rewards programma/pagina te openen. Dan kun je elk dag +10 extra claimen.
Pff ik lees dat sommigen in Amerika in 1 maand verdienen waar ik 4 maanden over doe. Iets van 10k + per maand. Las dat sommigen een deel van hun Series X er mee kunnen betalen en dan heb ik het niet over 10 euro....

Die dagelijkse webbrowser doe ik al. Krijg je ineens mooie landschappen of fluffy kittens te zien. Na het weekend kun je die vaak van zaterdag en zondag er nog bij doen... Al met al best leuk hoor dat rewards programma, maar het mag voor NL wel wat uitgebreid worden zoals in Amerika. Niet dat je zoals nu bijna 1/10 kunt verdienen van wat ze in Amerika kunnen verdienen. Ik zoek al jaaaaren met Bing, maar zoekacties tellen hier nog niet mee helaas.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Zit nu op 123.269 reward punten, in totaal had ik 153.401 8)

Heb een tijd geleden flink wat punten ingezet in de rewards loterij om een Surface Pro te winnen, die heb ik gewonnen maar je krijgt dan een tegoedbon met de waarde van het gewonnen product. Die tegoedbon heb ik uiteindelijk ingezet om een 15" Surface Book 2 te kopen :9B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:13
Gisteren Snowrunner Premium edition gekocht. Echt een heerlijke game :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:11

LopeZ

Too much is never enough

En dit is ook nog eens gemaakt door een Nederlander (Thomas Sala)

Jaren geleden kwam ik hem tegen en was hij er al mee bezig. Zijn persoonlijke uitdaging was om alles te bouwen zonder textures en dat op te vangen met vertex colors en shaders. Is hem heel goed gelukt zo te zien :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Caayn schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 12:38:
Zit nu op 123.269 reward punten, in totaal had ik 153.401 8)

Heb een tijd geleden flink wat punten ingezet in de rewards loterij om een Surface Pro te winnen, die heb ik gewonnen maar je krijgt dan een tegoedbon met de waarde van het gewonnen product. Die tegoedbon heb ik uiteindelijk ingezet om een 15" Surface Book 2 te kopen :9B
Hoe krijg je dat aantal voor elkaar ? Of je koopt heel veel games wat volgens mij 20 punten per euro oplevert of je zit al jaaaaren in het programma ? Ben ik wel benieuwd naar. Heb wel filmpjes gezien van gasten die elke dag in 10 minuten een x aantal punten bij een scoren, maar om dat nou elke dag te gaan doen, vind ik ook weer iets te veel van het goede....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
MRE-Inc schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 13:49:
[...]

Hoe krijg je dat aantal voor elkaar ? Of je koopt heel veel games wat volgens mij 20 punten per euro oplevert of je zit al jaaaaren in het programma ? Ben ik wel benieuwd naar. Heb wel filmpjes gezien van gasten die elke dag in 10 minuten een x aantal punten bij een scoren, maar om dat nou elke dag te gaan doen, vind ik ook weer iets te veel van het goede....
Goede vraag, geen flauw idee eigenlijk. Ik kan helaas maar één maand terug kijken in het verdiende punten overzicht. Ik kom trouwens uit op 33 punten per uitgegeven euro op basis van de maand april. Wat wel frapant is want op de rewards breakdown pagina geeft MS aan dat ze "minsten 40 punten voor elke euro" toekennen.

Het erge is nog dat ik geen Bing gebruik, nouja niet direct in ieder geval (DuckDuckGo), en de rewards app op de XB1 al in lange tijd niet meer geopend heb. Dus ik ben bang dat ik iets teveel heb uit gegeven in de MS Store ( :$ ), zo'n Surface aankoop tikt natuurlijk ook flink aan. Afgelopen maand heb ik ~1500 punten verdiend met aankopen.

Geen idee hoelang ik in het rewards programma zit, volgens mij heb ik mij flink wat jaren geleden aangemeld maar dat weet ik niet meer precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

@Caayn Het rewards programma is hooguit 1,5 of 2 jaar in NL. Ik had me al veel eerder aangemeld via de US site, maar kreeg toen een email met Account suspended en dat ik niet meer mee kon doen aan het rewards programma omdat het niet in mijn land beschikbaar was.

Ik krijg overigens volgens de site die jij opgeeft 20 punten per euro. Ik had vorige maand Joker gekocht (film) a 4,99 en de F4 Phantom straaljager voor Ace Combat 7 van 2,99 geloof ik. Daar heb ik 132 punten voor gekregen. Dus totaal 7 euro afgerond x 20 is 140. Dus die 20 klopt wel ongeveer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fTYhrhEaAwFFS_Z37BAqDguAlag=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Lt1K33vS7d3MB4g5rZNFuVL1.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
@MRE-Inc Wat gek. Had mij ooit inderdaad in de VS aangemeld maar ik kan mij niet herinneren dat ik mij in de afgelopen twee jaar opnieuw heb aangemeld voor de NL variant. Volgens mij spaar ik ook al langer maar misschien ben ik ook toe aan weekend.

Qua punten kom ik toch echt op 32 punten per euro uit (1542 / €47,77 ≈ 32), 33 was net een afrondingsfoutje. Bij mij staat er ook echt 40 punten per euro op die zelfde pagina. Zouden er meer niveaus bestaan onderwater?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gvOsaqwGP_c6Xtux7yPTEA9btNU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/w94kVZcrrQfbEG5XL2Wq8nQf.png?f=fotoalbum_large

offtopic:
Heb gelijk even op de +10 punten activiteiten geklikt :+

[ Voor 4% gewijzigd door Caayn op 01-05-2020 14:53 ]

Pagina: 1 ... 50 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.