Wel benieuwd hoeveel "loten" je hebt gekocht om die Surface uiteindelijk te winnen? 1x meegedaan met x aantal loten of juist vaker meegedaan?Caayn schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 14:50:
@MRE-Inc Wat gek. Had mij ooit inderdaad in de VS aangemeld maar ik kan mij niet herinneren dat ik mij in de afgelopen twee jaar opnieuw heb aangemeld voor de NL variant. Volgens mij spaar ik ook al langer maar misschien ben ik ook toe aan weekend.
Qua punten kom ik toch echt op 32 punten per euro uit (1542 / €47,77 ≈ 32), 33 was net een afrondingsfoutje. Bij mij staat er ook echt 40 punten per euro op die zelfde pagina. Zouden er meer niveaus bestaan onderwater?
[Afbeelding]
offtopic:
Heb gelijk even op de +10 punten activiteiten geklikt
@Caayn pff ik zie dat ik in mijn overzicht een 2 mis
Maar jij zou dus een Serie X kunnen kopen via Microsoft en dan al je punten gebruiken. Dat scheelt je dan 123 euro. Das best lekker.
Wellicht dat jij nog eerder bent aangemeld dan ik en dat er idd verschillende niveau's zijn en dat ze dat in de tussentijd hebben aangepast. Wellicht als je je account weer op US kunt zetten dat je dan met bing search wel punten kan verdienen. Zal dat eens uitzoeken.
Volgens mij zijn er niet veel hier die mee doen met Rewards of uberhaupt afweten van het bestaan.

Maar jij zou dus een Serie X kunnen kopen via Microsoft en dan al je punten gebruiken. Dat scheelt je dan 123 euro. Das best lekker.
Wellicht dat jij nog eerder bent aangemeld dan ik en dat er idd verschillende niveau's zijn en dat ze dat in de tussentijd hebben aangepast. Wellicht als je je account weer op US kunt zetten dat je dan met bing search wel punten kan verdienen. Zal dat eens uitzoeken.
Volgens mij zijn er niet veel hier die mee doen met Rewards of uberhaupt afweten van het bestaan.
XBL: MRE Inc
Volgens mijn inwissel geschiedenis heb ik destijds 6 x 150 loten á 5000 punten per set voor dezelfde loterij ingezet. Ik heb dus met zo'n 900 loten meegedaan wat mij uiteindelijk een tegoedbon van zo'n €1000,- heeft opgeleverdstijn1309 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 15:07:
[...]
Wel benieuwd hoeveel "loten" je hebt gekocht om die Surface uiteindelijk te winnen? 1x meegedaan met x aantal loten of juist vaker meegedaan?
Voor guides om gamepass quests/rewards te voltooien, kun je naar het kanaal hieronder gaan. Die gast plaatst elke weer tutorials om zo snel mogelijk de gamepass quests te voltooien.
Soms ook de comments lezen voor makkelijkere oplossingen.
[YouTube: Oxenfree Weekly Xbox Game Pass Quest Guide - Walk 1 Mile in Oxenfree]
Soms ook de comments lezen voor makkelijkere oplossingen.
[YouTube: Oxenfree Weekly Xbox Game Pass Quest Guide - Walk 1 Mile in Oxenfree]
Waarschijnlijk heb je bij het vroegere Xbox Live Rewards-programma ooit een MyVIP 2-sterrenniveau bereikt, waardoor je nu voor iedere euro die je uitgeeft 40 Microsoft Rewards-punten hoort te krijgen.Caayn schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 14:50:
@MRE-Inc Wat gek. Had mij ooit inderdaad in de VS aangemeld maar ik kan mij niet herinneren dat ik mij in de afgelopen twee jaar opnieuw heb aangemeld voor de NL variant. Volgens mij spaar ik ook al langer maar misschien ben ik ook toe aan weekend.
Qua punten kom ik toch echt op 32 punten per euro uit (1542 / €47,77 ≈ 32), 33 was net een afrondingsfoutje. Bij mij staat er ook echt 40 punten per euro op die zelfde pagina. Zouden er meer niveaus bestaan onderwater?
[Afbeelding]
offtopic:
Heb gelijk even op de +10 punten activiteiten geklikt
https://www.microsoft.com/nl-nl/rewards/xbox/myvip
Waarom je niet echt 40 punten krijgt, komt omdat Microsoft Rewards niet goed begrijpt hoe BTW in Europa werkt. Je krijgt als je Microsoft direct betaalt (via PayPal of creditcard) alleen punten voor het bedrag ex. BTW. Dat komt dus neer op 33 punten per euro.
Een truc om wel 40 punten per euro te krijgen is om eerst elders een Xbox gift card te kopen, die in te wisselen bij Microsoft en dan met het tegoed op je account pas een aankoop te doen...
Weet niet of er mensen hier Bleeding Edge spelen? Er is een nieuw karakter beschikbaar namelijk. Heb enkel nog maar via xCloud wat getest met die game, dus kan niet echt een waardeoordeel geven verder. Maar wat kan er verkeerd zijn aan het spelen met een dolfijn? 

Meer info: https://www.bleedingedge....ighter-mekko-now-playable

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Nice. Ik ga de laatste twee achievements halen als dolfijn!Wom schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 20:25:
Weet niet of er mensen hier Bleeding Edge spelen? Er is een nieuw karakter beschikbaar namelijk. Heb enkel nog maar via xCloud wat getest met die game, dus kan niet echt een waardeoordeel geven verder. Maar wat kan er verkeerd zijn aan het spelen met een dolfijn?
[Afbeelding]
Je gaat op deze manier op de bank zitten?Verwijderd schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 20:53:
[...]
Nice. Ik ga de laatste twee achievements halen als dolfijn!
:strip_exif()/f/image/2H752eM88phMxj5xmWx6lGr4.png?f=user_large)
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Media Remote
- Microsoft Xbox One S Vertical Stand
- Microsoft One Digital TV-Tuner (Xbox One)
- Microsoft Xbox One S All-Digital Edition
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox Live Gold
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox Game Pass
- Capturecards
- Consoles
Dat is wel echt dol fijn !!Verwijderd schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 20:53:
[...]
Nice. Ik ga de laatste twee achievements halen als dolfijn!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Zulk een woordgrap had ik niet vin jou verwacht.
Maar zonder dollen: Als je CoD MW en Gears Tactics gewend bent is Bleeding Edge echt andere snoek.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Toch apart dat ze het zo noemen, het is nu niet dat je tientallen platformen hebtSteam, Xbox, and other unspecified platforms
Wel glimlach dat Digital Extremes tussen die grote jongens zit, ze doen het best goed met hun ene game
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 00:30
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
En de 1000GS is binnen! OMG wat ben ik goed!!!Sagat schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 08:26:
Ik wilde proberen level 50 te halen, maar had mijn kids beloofd een stukkie te gaan fietsen met ze, dus 44 of 45 ben ik geloof ik? En de gameplay is idd heel erg mijn ding, easy to learn hard to master, en als je dood gaat is het niet doordat je geen pay to win dlc crap hebt, of mensen die bewust in een online game lopen te zieken of cheaten, nope, alleen je eigen skill.
Oja, meer dan de helft van de achievements unlockte automatisch toen ik het spel opstartte op mijn surface (play anywhere game)...
Echt bizar. Ik was namelijk bezig met level 100. Wat echt een ontzettend klote level is en ik wilde even checken of het met een muis makkelijker was. Pak mijn surface, start het spel op en ineens zie ik iets van 12 achievements unlocken... En dat waren de achievements voor o.a. het uitspelen van de 100 campaign levels, alle impossible levels, etc etc. Dus nu lijkt het alsof ik alles zelf gehaald heb, maar dat is dus niet.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Dus zo knal jij elk spel binnen een dag op 1000GSuchiha tijntje schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 22:51:
[...]
En de 1000GS is binnen! OMG wat ben ik goed!!!
Oja, meer dan de helft van de achievements unlockte automatisch toen ik het spel opstartte op mijn surface (play anywhere game)...
Echt bizar. Ik was namelijk bezig met level 100. Wat echt een ontzettend klote level is en ik wilde even checken of het met een muis makkelijker was. Pak mijn surface, start het spel op en ineens zie ik iets van 12 achievements unlocken... En dat waren de achievements voor o.a. het uitspelen van de 100 campaign levels, alle impossible levels, etc etc. Dus nu lijkt het alsof ik alles zelf gehaald heb, maar dat is dus niet.
CHEATER !!!

- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Haha, ja baal er eigenlijk best wel van...justifire schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 23:11:
[...]
Dus zo knal jij elk spel binnen een dag op 1000GS![]()
CHEATER !!!![]()
![]()
Die surface heeft een camera, dus wellicht had de game zoiets van 'omg het is die gast... Nee! Hier! Neem je achievements, maar laat me alsjeblieft met rust!'uchiha tijntje schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 22:51:
[...]
Gamertag: FinrazielNL
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Ik zou haast meerdere accounts willen aanmaken om je zo meerdere thumbs ups te kunnen geven hahaha.Finraziel schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 07:17:
[...]
Die surface heeft een camera, dus wellicht had de game zoiets van 'omg het is die gast... Nee! Hier! Neem je achievements, maar laat me alsjeblieft met rust!'
M'n vierde Xbox One gescoord 
Moet nog binnenkomen maar het is een Forza Limited Edition versie. Moest 'm hebben
Moet nog binnenkomen maar het is een Forza Limited Edition versie. Moest 'm hebben

Mooi ding! Is er ergens een overzicht van alle special editions?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Vroom VroomExorcist schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 09:42:
M'n vierde Xbox One gescoord
[Afbeelding]
https://www.windowscentral.com/xbox-one-console-listWom schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 10:48:
Mooi ding! Is er ergens een overzicht van alle special editions?
Moet zeggen dat de modellen met een gradient wel heel fraai zijn eigenlijk. Tijdje terug had iemand hier ook XSX renders gepost van speciale modellen. Die vorm leende zich daar ook heel goed voor in ieder geval.
Maar, tja, die van mij staat uit het zicht in een kast onder de TV. Dan zou ik wekelijks wat fotos moeten spammen hier zodat toch iemand nog zag dat ik iets bijzonders had
Maar, tja, die van mij staat uit het zicht in een kast onder de TV. Dan zou ik wekelijks wat fotos moeten spammen hier zodat toch iemand nog zag dat ik iets bijzonders had
Verwijderd
Nu ik fallout 76 naar links heb gelegd begin ik maar eens de Masterchief collectie uit te spelen. Spel is mooi maar de warthog is nog steeds ruk om te besturen.
Dat zijn ze zeker. Ik heb de Scorpio Edition en mijn oudste zoon heeft de Battlefield 5 Gold Rush edition. Beide gradient en zeer fraai vooral de controller van de Battlefield versie. De Scorpio controller is gewoon zwart maar heeft tussen de dpad en RS verticaal de letters Project Scorpio staan. Niet veel bijzonders. Hadden ze eigenlijk meer mee moeten doen.Wom schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 13:28:
Moet zeggen dat de modellen met een gradient wel heel fraai zijn eigenlijk.
M'n X is ook een Gold Rush, is inderdaad erg mooi afgewerkt. Hoog op m'n eigen lijstje staat nog de Minecraft Xbox One (en ook nog wat SE PS4's) maar 't kost genoeg allemaal zeg maarMRE-Inc schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 18:58:
[...]
Dat zijn ze zeker. Ik heb de Scorpio Edition en mijn oudste zoon heeft de Battlefield 5 Gold Rush edition. Beide gradient en zeer fraai vooral de controller van de Battlefield versie. De Scorpio controller is gewoon zwart maar heeft tussen de dpad en RS verticaal de letters Project Scorpio staan. Niet veel bijzonders. Hadden ze eigenlijk meer mee moeten doen.
Oxenfree opgestart om rewards te halen, wat een leuk tussendoortje met een verhaal waardoor je blijft spelen. Beetje wandel sim, dat wel, maar vond ‘t wel ff zen met een twist.
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
Ik heb mijn Xbox One S vervangen door de Xbox One X Gears 5 Limited Edition die toen in de aanbieding €299,- kostte waardoor ik het een ideaal moment vond om te upgraden. Erg mooi apparaat om te zien, alleen jammer dat hij uit het zicht staat.Exorcist schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 19:41:
[...]
M'n X is ook een Gold Rush, is inderdaad erg mooi afgewerkt. Hoog op m'n eigen lijstje staat nog de Minecraft Xbox One (en ook nog wat SE PS4's) maar 't kost genoeg allemaal zeg maar
[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 02-05-2020 21:50 ]
"When you grow up your heart dies"
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Preload loopt binnen, zin in !
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FeQk4RLjOPmV040fRTAWZwoI.jpg?f=user_large)
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Die gameplaybeelden zagen er erg komisch uit.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Lijkt me ook gewoon leuk om beetje rotzooi te trappen.uchiha tijntje schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 23:48:
[...]
Die gameplaybeelden zagen er erg komisch uit.
Verwacht er in ieder geval niet te veel diepgang van
Word geproduceerd door het team achter Killing Floor 2, zoveel plezier van dat spel gehad en wordt tot op de dag van vandaag nog steeds om de +- drie maanden gratis extra content uitgebracht
Al blijkt Maneater straks volkomen ruk te zijn, dan nog gun ik deze devs mijn centjes om mooie dingen uit te blijven brengen, dat verdienen ze dubbel en dwars !
Vorige week begonnen aan The Outer Worlds begonnen (Wat is Gamepass toch mooi) en ik was echt positief verrast over de game.
Grafisch ziet het er prima uit, toffe characters en een leuk verhaal. de gameplay is inderdaad gewoon Fallout.
Voor ik het wist was de game al weer voorbij en daar komt ook een beetje de minpunt naar voren, na de laatste missie kon ik helaas niet meer verder daar waar ik toch stiekem de hoop wel had, ook was een new game plus niet mogelijk.
Maar al met al een hele mooie ervaring deze game.
Grafisch ziet het er prima uit, toffe characters en een leuk verhaal. de gameplay is inderdaad gewoon Fallout.
Voor ik het wist was de game al weer voorbij en daar komt ook een beetje de minpunt naar voren, na de laatste missie kon ik helaas niet meer verder daar waar ik toch stiekem de hoop wel had, ook was een new game plus niet mogelijk.
Maar al met al een hele mooie ervaring deze game.
Iemand hier ervaring met E105 errors? Wat ik op internet lees voorspeld het weinig goeds..
Heb al een compleet systeem restore gedaan, maar van de 3x opstarten krijg ik 1x een error.
Het begon met het niet kunnen syncen van de save games. Dus cache gewiped, maar dat helpt ook niet.
Console zelf valt al buiten de garantie helaas.
Heb al een compleet systeem restore gedaan, maar van de 3x opstarten krijg ik 1x een error.
Het begon met het niet kunnen syncen van de save games. Dus cache gewiped, maar dat helpt ook niet.
Je kan niet de game verwijderen of resetten toch? Alleen maar 0 gs games? Dus nu op ander account echt halen? Of gewoon als nog halen...of laat je het erbij? Ik vanochtend even gespeeld maar was het wel zat na15 levels. Nu dus 60 gehad....uchiha tijntje schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 22:51:
[...]
Heb je assault android cactus overigens ook gespeeld? Zat in gold dacht ik...beetje de deze gameoplay maar dan ook shmup erbij....of natuurlijk het echte spel der spellen geometry wars! Waar ik deel 2 denk ik het leukste vond maar 3 en Zelfs 1 hebben ook hun charme!
(Thank me later
10 second ninja DONE
Verwijderd
Opstart probleem dus. Ik las net op reddit dat sommigen dan alles resetten etc en hij het even doet. Ik ben geen held hier in maar ik zou de interne harde schijf vervangen.Segafreak83 schreef op zondag 3 mei 2020 @ 12:37:
Iemand hier ervaring met E105 errors? Wat ik op internet lees voorspeld het weinig goeds..
Normale xbox one
YouTube: YouTube
Als je een one x hebt
YouTube: High Speed Storage Goodness - Xbox One X SSD Install [FAQ in Pinned ...
stukje reddit hierover
https://www.reddit.com/r/...um=&utm_content=post_body
Sommigen zeggen dat het door beta builds komt etc. Mocht je daar ook op zitten dan daarmee stoppen. Het kan ook stroom of heatsink zijn. Maar merendeel wat ik lees is een hardeschijf wat op punt van begeven staat.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2020 16:18 ]
Ik zit echt fucking vast in Doom Eternal, bij die Gladiator eindbaas.
Iemand daar al voorbij? Tips misschien? Het begint nu een beetje frustrerend te worden...
Edit: Du moment dat ik dit post heb ik 'm. Kunnen we weer verder!
Iemand daar al voorbij? Tips misschien? Het begint nu een beetje frustrerend te worden...
[ Voor 17% gewijzigd door Spacecowboy op 03-05-2020 16:46 ]
HENG HENG
Verwijderd
Is die game echt goed? Ik heb hem ook gekocht maar ik vind dat hele platformen een dingetje. In het begin stuk met die kubus kreeg een soort fps tomb raider achtig gevoel. Ik had hem toen weggelegd en niet meer aangeraakt.Spacecowboy schreef op zondag 3 mei 2020 @ 16:24:
Ik zit echt fucking vast in Doom Eternal, bij die Gladiator eindbaas.
Moet bekennen dat ik er niet zo goed in kom. Maar dat ligt meer aan mijzelf dan aan de game gok ik zo. Heb ook de fout gemaakt een speedrun te kijken, waardoor bepaalde motivatie weg is. Over paar maanden zijn die beelden uit mijn geheugen en dan gaat het vast weer beter.Verwijderd schreef op zondag 3 mei 2020 @ 17:18:
[...]
Is die game echt goed? Ik heb hem ook gekocht maar ik vind dat hele platformen een dingetje. In het begin stuk met die kubus kreeg een soort fps tomb raider achtig gevoel. Ik had hem toen weggelegd en niet meer aangeraakt.
Ik heb er even in moeten komen, maar wanneer je de gameplay en de tactics een beetje doorhebt is het echt leuk. Hoewel het weinig meer te maken heeft met de originele Doom, vind ik 'm erg leuk.Verwijderd schreef op zondag 3 mei 2020 @ 17:18:
[...]
Is die game echt goed? Ik heb hem ook gekocht maar ik vind dat hele platformen een dingetje. In het begin stuk met die kubus kreeg een soort fps tomb raider achtig gevoel. Ik had hem toen weggelegd en niet meer aangeraakt.
Enige wat ik een beetje vreemd vindt is het verschil tussen de reguliere demons (die zaag je zo kort) en de eindbazen (bijvoorbeeld Marauder of de Gladiator).
HENG HENG
Dank je wel, deze had ik inderdaad ook gevonden. Wel typisch dat men de harde schijf vervangt, het een week goed gaat en dan weer hetzelfde gedoe.Verwijderd schreef op zondag 3 mei 2020 @ 16:10:
[...]
Opstart probleem dus. Ik las net op reddit dat sommigen dan alles resetten etc en hij het even doet. Ik ben geen held hier in maar ik zou de interne harde schijf vervangen.
Normale xbox one
YouTube: YouTube
Als je een one x hebt
YouTube: High Speed Storage Goodness - Xbox One X SSD Install [FAQ in Pinned ...
stukje reddit hierover
https://www.reddit.com/r/...um=&utm_content=post_body
Sommigen zeggen dat het door beta builds komt etc. Mocht je daar ook op zitten dan daarmee stoppen. Het kan ook stroom of heatsink zijn. Maar merendeel wat ik lees is een hardeschijf wat op punt van begeven staat.
En, wel zonde dat de harde schijf na amper 2.5 jaar al de geest geeft. Bijna aan het einde van de generatie cyclus. Zonde om er dan bijna €100 tegenaan te gooien. Ik ga er eens over nadenken
Lees je helaas wel vaker inderdaad. Vind persoonlijk dat bij een volgende generatie dergelijke zaken wel beter moeten. Mensen die zelf aan de slag gaan om koelpasta te vervangen, harde schijven te vervangen en controllers die last hebben van 'stick drift'. Vind ik nu niet allemaal reclame als ik eerlijk ben.
Aan de andere kant heb ik van geen van drie last, dus in dat op zicht kan ik enkel tevreden zijn
Aan de andere kant heb ik van geen van drie last, dus in dat op zicht kan ik enkel tevreden zijn
Harde schijf inderdaad.Segafreak83 schreef op zondag 3 mei 2020 @ 17:54:
[...]
Dank je wel, deze had ik inderdaad ook gevonden. Wel typisch dat men de harde schijf vervangt, het een week goed gaat en dan weer hetzelfde gedoe.
En, wel zonde dat de harde schijf na amper 2.5 jaar al de geest geeft. Bijna aan het einde van de generatie cyclus. Zonde om er dan bijna €100 tegenaan te gooien. Ik ga er eens over nadenken.
Ik heb zelf de harde schijf van één van mijn xboxen een paar maanden geleden vervangen.
rond de €50 ben je klaar en draait weer als een zonnetje.
Verwijderd
Als je one X hebt gewoon een ssd er in en you’re good to go. Ik heb er zelf een 2tb ssd in gedaan.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Ik kom er ook niet in.Wom schreef op zondag 3 mei 2020 @ 17:27:
[...]
Moet bekennen dat ik er niet zo goed in kom. Maar dat ligt meer aan mijzelf dan aan de game gok ik zo. Heb ook de fout gemaakt een speedrun te kijken, waardoor bepaalde motivatie weg is. Over paar maanden zijn die beelden uit mijn geheugen en dan gaat het vast weer beter.
Waar ik mij er bij DOOM 2016 aan een stuk doorheen vrat vind ik Eternal echt niet fijn spelen.
Het klikt gewoon niet.
Zit continu zonder ammo of low health, in DOOM voelde ik me echt een badass, in Eternal voel ik me een blaadje in de wind
Gebruik je vlammen werper, kettingzaag, (vuur) Shotgun meer. Als je dat eenmaal door hebt ga je er meer plezier aan hebben. Ik had hetzelfdejustifire schreef op zondag 3 mei 2020 @ 20:26:
[...]
Ik kom er ook niet in.
Waar ik mij er bij DOOM 2016 aan een stuk doorheen vrat vind ik Eternal echt niet fijn spelen.
Het klikt gewoon niet.
Zit continu zonder ammo of low health, in DOOM voelde ik me echt een badass, in Eternal voel ik me een blaadje in de wind
Jawel, start iedere dag braaf een Game Pass Game en open de mobiele app.MRE-Inc schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 15:08:
@Caayn pff ik zie dat ik in mijn overzicht een 2 mis![]()
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Helemaal met je eens. Doom 2016 was echt een hele toffe game. Zowel de SP als MP. Doom Eternal is in beide gevallen een stukje minder.justifire schreef op zondag 3 mei 2020 @ 20:26:
[...]
Ik kom er ook niet in.
Het klikt gewoon niet.
Ik begrijp dat ze wat meer variatie wilden creeren in de SP, zowel qua pacing (platforming / shooting) als in de afwisseling van wapens. Vandaar de weakpoints van de enemies en de lage hoeveelheid ammo die je krijgt. Maar door die combinatie ben je juist een stuk minder vrij in hoe je Doom wilt spelen. Je bent haast verplicht (zeker op de hogere moeilijkheidsgraden) om de game precies te spelen zoals de developers willen dat je het speelt.
Trouwens.
Journey to the Savage Planet is echt wel een toffe game. Het is een soort first person collect-a-thon met erg veel humor. Het platformen voelt zeer solide aan. Het enige is dat het schieten niet altijd heel strak aan voelt. Maarja, het is dan ook geen echte shooter. Ik moet nog 3 achievements. Eentje is een coop achievement, om met z'n 2en het spel uit te spelen in Game Minus mode (beperkt aantal levens). Dat is volgens mij prima te doen. Dus mocht iemand interesse hebben, laat het me even weten
Oja, gratis in gamepass!
[ Voor 51% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-05-2020 22:32 ]
Hmm, ik wacht eigenlijk nog op een goede deal voor de Xbox One X. Denkt iemand dat er binnenkort een goede deal komt? Laagste prijs in maart 2020 was € 287 voor een bundel.
[ Voor 4% gewijzigd door Cheezborger op 04-05-2020 22:15 ]
@Cheezborger
Er komt binnenkort een goede deal aan.
.
...
......
...
.
*legt glazen bol weg*
Er komt binnenkort een goede deal aan.
.
...
......
...
.
*legt glazen bol weg*
[ Voor 7% gewijzigd door LuisjeNL op 04-05-2020 22:52 ]
Lichtpuntje...
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
287 euro met een bundel is al een prima deal. Combineer dat met gamepass en je gamed voor een schijntje.Cheezborger schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:15:
Hmm, ik wacht eigenlijk nog op een goede deal voor de Xbox One X. Denkt iemand dat er binnenkort een goede deal komt? Laagste prijs in maart 2020 was € 287 voor een bundel.
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

De X1 sales: https://www.trueachieveme...sale-roundup-may-5th-2020
major nelson: https://majornelson.com/2...her-and-franchise-sale-2/
major nelson: https://majornelson.com/2...her-and-franchise-sale-2/
[ Voor 42% gewijzigd door quorumz op 05-05-2020 08:24 ]
- quorumz
- Niet online

Ik vond €299,- inclusief de hele Gears of War reeks al een zeer mooie deal.uchiha tijntje schreef op maandag 4 mei 2020 @ 23:31:
[...]
287 euro met een bundel is al een prima deal. Combineer dat met gamepass en je gamed voor een schijntje.
Ik heb 'm even gekeken, doet mij een beetje denken aan "Outer worlds". Ik ga 'm in ieder geval even installeren.uchiha tijntje schreef op zondag 3 mei 2020 @ 22:25:
[...]
Journey to the Savage Planet is echt wel een toffe game. Het is een soort first person collect-a-thon met erg veel humor. Het platformen voelt zeer solide aan. Het enige is dat het schieten niet altijd heel strak aan voelt. Maarja, het is dan ook geen echte shooter. Ik moet nog 3 achievements. Eentje is een coop achievement, om met z'n 2en het spel uit te spelen in Game Minus mode (beperkt aantal levens). Dat is volgens mij prima te doen. Dus mocht iemand interesse hebben, laat het me even weten.
Oja, gratis in gamepass!
HENG HENG
Ik vond 500 te duur (had al een s ook) dus zelf ook lang gewacht tot ik voor 350 iets kon vinden, maar volgens mij is 300 idd nu de normale prijs met beetje zoeken. ik weet niet of ik voor 13 euro moete zou willen doen.sjaool schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 09:35:
[...]
Ik vond €299,- inclusief de hele Gears of War reeks al een zeer mooie deal.
@Cheezborger
En ja was is waarde? deze holiday periode komen de opvolgers, maar die gaan wel weer 500 misschien wel 600 of nog meer kosten, en zullen mogelijk lastig te krijgen zijn. Wil je dat? je kan ook verwachten dat de current/last gen games dan sneller goedkoper gaan worden.........dus als ik geen xbox x nu had zou ik die inderdaad halen, en lekker 1-2 jaar spelen en dan is kijken naar inruilen of opvolger erbij halen, maar dat zie je dan wel weer.......
aanname is gevaarlijk dus excuus als ik het mis heb, maar als je nu pas wil instappen dat is het vermoedelijk zo dat budget niet onbeperkt is, en dan is current/last gen gamen vaak interessanter en met gamepass heb je goedkoop (goedkoopste ooit in de game geschiedenis, helemaal met de 1 euro upgrade tick?) gelijk een gigantische library om te spelen .....maar goed, dit alles .imho uiteraard, succes en veel game plezier!
10 second ninja DONE
Mijn Scorpio editie XB1X heeft zojuist besloten om er mee te stoppen. Hij geeft geen video output meer, wel start hij verder normaal op zo kan ik er nog gewoon bij via streaming.
Wat heb ik al geprobeerd:
- Andere HDMI kabels waarvan ik weet dat ze het doen
- Andere TV en andere input poort
- Full power cycle
- Safe mode (?) Power + Eject knop tijdens het opstarten.
Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen of zal ik er toch aan moeten geloven en MS bellen voor een reparatie?
Edit:
Een reparatie zou €270,- kosten waarbij de console vervangen wordt voor een "vergelijkbaar product"
Wat heb ik al geprobeerd:
- Andere HDMI kabels waarvan ik weet dat ze het doen
- Andere TV en andere input poort
- Full power cycle
- Safe mode (?) Power + Eject knop tijdens het opstarten.
Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen of zal ik er toch aan moeten geloven en MS bellen voor een reparatie?
Edit:
Een reparatie zou €270,- kosten waarbij de console vervangen wordt voor een "vergelijkbaar product"
[ Voor 10% gewijzigd door Caayn op 05-05-2020 12:49 ]
Ik zat met hetzelfde "probleem". €500 vond ik te duur en ik had dus al een One S. Dus €300 vind ik een mooie upgrade prijs. Misschien dat er ooit nog een Xbox Series X komt.Sagat schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 11:49:
[...]
Ik vond 500 te duur (had al een s ook) dus zelf ook lang gewacht tot ik voor 350 iets kon vinden, maar volgens mij is 300 idd nu de normale prijs met beetje zoeken.
Mijn Xbox console collectie begint nu toch wel behoorlijk uitgebreid te worden. Xbox 360 Elite, Xbox 360 Slim, Xbox One S en Xbox One X. De Elite heb ik maar 3 maanden gebruikt voordat ik de Slim kocht. Daarnaast nog de nodige andere consoles zoals een Wii, PlayStation 2 Slim, Nintendo DS, Nintendo DSi en een transparante Gameboy. Het kan zijn dat ik er nog een vergeten heb.
Klopt helemaal hoor! Ik doe voornamelijk PC gaming en heb nog heel veel Xbox games liggen. Dus wil voor een mooi prijsje de Xbox One X aanschaffen voor in de woonkamer, voor wat casual gaming.Sagat schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 11:49:
[...]
Ik vond 500 te duur (had al een s ook) dus zelf ook lang gewacht tot ik voor 350 iets kon vinden, maar volgens mij is 300 idd nu de normale prijs met beetje zoeken. ik weet niet of ik voor 13 euro moete zou willen doen.
@Cheezborger
En ja was is waarde? deze holiday periode komen de opvolgers, maar die gaan wel weer 500 misschien wel 600 of nog meer kosten, en zullen mogelijk lastig te krijgen zijn. Wil je dat? je kan ook verwachten dat de current/last gen games dan sneller goedkoper gaan worden.........dus als ik geen xbox x nu had zou ik die inderdaad halen, en lekker 1-2 jaar spelen en dan is kijken naar inruilen of opvolger erbij halen, maar dat zie je dan wel weer.......
aanname is gevaarlijk dus excuus als ik het mis heb, maar als je nu pas wil instappen dat is het vermoedelijk zo dat budget niet onbeperkt is, en dan is current/last gen gamen vaak interessanter en met gamepass heb je goedkoop (goedkoopste ooit in de game geschiedenis, helemaal met de 1 euro upgrade tick?) gelijk een gigantische library om te spelen .....maar goed, dit alles .imho uiteraard, succes en veel game plezier!
Ik wacht inderdaad op een aanbieding rond de ~€ 300. Op dit moment zijn de meeste bundels € 389. De laagste prijs recentelijk was € 289. Lager hoef ik hem ook niet, maar hoop dat de prijzen straks weer richting de € 300 gaan.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Have fun! Ik heb me er kostelijk mee vermaakt. Ik heb inmiddels een coop partner gevonden voor dit weekend, maar mocht je hem erg leuk vinden en alsnog ooit de coop speedrun willen doen in een uurtje of 2/3 dan hoor ik het welSpacecowboy schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 10:01:
[...]
Ik heb 'm even gekeken, doet mij een beetje denken aan "Outer worlds". Ik ga 'm in ieder geval even installeren.
Zojuist Snowrunner gekocht. 
Heerlijke game dat er schitterend uit ziet
Las dat er binnenkort zelfs nog een 4K texture pack komt. Hopelijk met HDR ondersteuning, want dat mist nog in deze game.
Iemand nog meer deze game aangeschaft zodat we eens co-op kunnen doen?
Las dat er binnenkort zelfs nog een 4K texture pack komt. Hopelijk met HDR ondersteuning, want dat mist nog in deze game.
[ Voor 15% gewijzigd door Rivanov op 05-05-2020 14:59 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
- Martinspire
- Registratie: Januari 2003
- Laatst online: 16-09 10:04
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
:strip_icc():strip_exif()/u/76569/garfield14.jpg?f=community)
Ik heb wel de vorige, maar sla deze over. Ik vond er niet zo heel veel aan en het voelt nooit lekker om een winter-game in de zomerperiode te doen. Ik snap ook niet helemaal waarom ie nu uit komt en niet gewoon in oktober of zo.Rivanov schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 14:58:
Zojuist Snowrunner gekocht.
Verwijderd
verkeerde topic
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2020 16:05 . Reden: verkeerde topic ]
Wacht maar tot het weer 40c wordt deze zomerMartinspire schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 15:47:
[...]
Ik snap ook niet helemaal waarom ie nu uit komt en niet gewoon in oktober of zo.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Iemand een idee wanneer / hoe laat de nieuwe Xbox (gamepass) rewards weer beschikbaar zijn?
Edit: na iets meer zoekwerk; blijkbaar om 18:00.
Edit: na iets meer zoekwerk; blijkbaar om 18:00.
[ Voor 22% gewijzigd door Segafreak83 op 05-05-2020 17:14 ]
Ik doe mee!sjaool schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 12:17:
[...]
Ik zat met hetzelfde "probleem". €500 vond ik te duur en ik had dus al een One S. Dus €300 vind ik een mooie upgrade prijs. Misschien dat er ooit nog een Xbox Series X komt.
Mijn Xbox console collectie begint nu toch wel behoorlijk uitgebreid te worden. Xbox 360 Elite, Xbox 360 Slim, Xbox One S en Xbox One X. De Elite heb ik maar 3 maanden gebruikt voordat ik de Slim kocht. Daarnaast nog de nodige andere consoles zoals een Wii, PlayStation 2 Slim, Nintendo DS, Nintendo DSi en een transparante Gameboy. Het kan zijn dat ik er nog een vergeten heb.
Xbox One
Xbox One S
Xbox One X
Xbox One Forza LE
4x 360 S
7x 360 Premium
3x 360 Elite
1x 360 E
1x 360 MW2 LE
1x 360 Star Wars LE
Leuke apparaten
Forza Street Mobile is beschikbaar voor iOS en Android.
Dat is geen Forza-gameRivanov schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 19:09:
Forza Street Mobile is beschikbaar voor iOS en Android.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Daar kun je een leuke gameroom mee inrichten.Exorcist schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 17:16:
[...]
Ik doe mee!
Xbox One
Xbox One S
Xbox One X
Xbox One Forza LE
4x 360 S
7x 360 Premium
3x 360 Elite
1x 360 E
1x 360 MW2 LE
1x 360 Star Wars LE
Leuke apparaten
Gebruik jij die consoles als behangpapier?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
M;n gameroom bevat dan ook nog veel meer consoles
Het begint vaak met het kopen van spellen wat (relatief) goedkoper is in een pakket, dus met console erbij. Die verkoop ik nooit door omdat...tsja, verzamelwoede. Heb ook een stapel met 32 PS1's om die reden.
Verder dus wel nog wat verschillende soorten en ook verscheidene doelen, ook nog een 360 met DVD drive met een aangepaste firmware, een 360 met Xk3y en een RGH model. Niet dat ik illegale games heb of speel maar gewoon omdat het kan
[ Voor 58% gewijzigd door Exorcist op 05-05-2020 20:53 ]
Nieuw logootje achter m'n gamer tag. Meende dat ergens gelezen te hebben dat het kwam maar dacht dat het nog in beta was. Iig kan ik nu zien dat ik Ultimate heb. Lol
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jLhsIMXgISGR7iAeYGJMl3wk.jpg?f=user_large)
Vraagje tussendoor over Game Pass.
Ik wil The Elder Scrolls Online is proberen, maar om nou de game + Xbox live te kopen voor iets of ik nog niet weet ik het wel leuk vind, is Game Pass ultimate een goede tussenweg. Maar, wat geeft Game Pass je van TESO? Alleen de base game? Alle expansions en dlc? Of moet je nog alsnog bijleggen? Ik raak in de war door al die meerdere releases / versies van de game.
Ik wil The Elder Scrolls Online is proberen, maar om nou de game + Xbox live te kopen voor iets of ik nog niet weet ik het wel leuk vind, is Game Pass ultimate een goede tussenweg. Maar, wat geeft Game Pass je van TESO? Alleen de base game? Alle expansions en dlc? Of moet je nog alsnog bijleggen? Ik raak in de war door al die meerdere releases / versies van de game.
@Westland1940
Base game, tenzij anders aangegeven (bv ultimate edition ofzo)
Als de game je bevalt kun je met je game pass abbo als het goed is ook de game met ~30% korting kopen.
Als de game je bevalt kun je met je game pass abbo als het goed is ook de game met ~30% korting kopen.
Lichtpuntje...
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Ik heb het spel zelf niet gespeeld, maar normaliter zitten de expansions / dlc er niet bij. Dus de base game. Echter als je zegt dat je het spel gewoon een keer wilt proberen kun je er met gamepass geen buil aan vallen. Als je het een hele toffe game vindt, dan kun je alsnog voor de DLC gaan.Westland1940 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 22:34:
Vraagje tussendoor over Game Pass.
——-
Gameinformer heeft weer een nieuw stuk over Grounded. Hoe meer ik er over lees, hoe meer interesse ik heb in de game.
https://www.gameinformer....oundeds-unnatural-wonders
Aha. Als je geen game pass hebt dan zie je ook staan "met gamepass 30% korting", dus ik dacht even dat je de game met game pass nog niet eens hebt maar met alleen 30% kortingLuisjeNL schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 22:38:
@Westland1940
Ik dus ook niet, sowieso speel ik geen enkel game van dit genre zoals WoW. Die stijl van fantasy trek ik niet maar de TES wereld vind ik tof, dus dit kan een goede optie worden voor o.a. het wachten op de volgende TES game.uchiha tijntje schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 22:40:
[...]
Ik heb het spel zelf niet gespeeld, maar normaliter zitten de expansions / dlc er niet bij. Dus de base game. Echter als je zegt dat je het spel gewoon een keer wilt proberen kun je er met gamepass geen buil aan vallen. Als je het een hele toffe game vindt, dan kun je alsnog voor de DLC gaan.
——-
Gameinformer heeft weer een nieuw stuk over Grounded. Hoe meer ik er over lees, hoe meer interesse ik heb in de game.
https://www.gameinformer....oundeds-unnatural-wonders
Morgen is gamepass ultimate kopen en de game proberen
You're the ultimate youMRE-Inc schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 21:08:
Nieuw logootje achter m'n gamer tag. Meende dat ergens gelezen te hebben dat het kwam maar dacht dat het nog in beta was. Iig kan ik nu zien dat ik Ultimate heb. Lol
[Afbeelding]
Gamertag: FinrazielNL
Heb dit logo al een tijdje achter m’n naam, maar zit ook in het Preview Program.MRE-Inc schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 21:08:
[Afbeelding]
Sinds kort een Xbox one x en wil graag op een Windows 10 pc spellen spellen die worden gestreamd vanaf de Xbox. Dit uiteraard alleen als de tv in de woonkamer bezet is. Worden spellen zoals Horizon ook in 4K kwaliteit naar de pc gestreamd? Of laat ik hem anders stellen wordt de kwaliteit van het beeld aangepast aan je monitor en zit daar een maximum aan zoals full hd. Ik moet nl nog een nieuwe monitor aanschaffen maar als de Xbox tot enkel full HD streamed scheelt dat weer in aanschafkosten.
Whaha, Lindsey, toen ze nog lekker was....
Ah, het was dus wel al in de previews. Ik zit daar al heel lang niet meer in. Kreeg tijdens het gamen altijd een update voor mijn kiezen....Rivanov schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 07:52:
[...]
Heb dit logo al een tijdje achter m’n naam, maar zit ook in het Preview Program.
Geen ideen wat voor kwaliteit het is van Xbox naar PC, maar in de Xbox app kun je instellen tijdens het streamen welke kwaliteit je wil. Er zijn iets van 3 keuzes geloof ik, laag, middel en hoog. Geen idee of middel dan 720 of 1080 is en hoog, 1080+. Zal vast wel iemand hebben uitgezocht. Ik hebt het op hoog staan en dat ziet er voor mijn meer dan voldoende uit.rened80 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 08:30:
Sinds kort een Xbox one x en wil graag op een Windows 10 pc spellen spellen die worden gestreamd vanaf de Xbox. Dit uiteraard alleen als de tv in de woonkamer bezet is. Worden spellen zoals Horizon ook in 4K kwaliteit naar de pc gestreamd? Of laat ik hem anders stellen wordt de kwaliteit van het beeld aangepast aan je monitor en zit daar een maximum aan zoals full hd. Ik moet nl nog een nieuwe monitor aanschaffen maar als de Xbox tot enkel full HD streamed scheelt dat weer in aanschafkosten.
Op 7 mei komt toch Red Dead Redemption 2 naar X Box voor Game Pass? Ik heb ultimate, maar kan nog nergens een download link vinden. Nog een dag wachten of mis ik iets?
Verwijderd
Het is vandaag 6 mei. Morgen komt hij erin.wvkreg schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 09:52:
Op 7 mei komt toch Red Dead Redemption 2 naar X Box voor Game Pass? Ik heb ultimate, maar kan nog nergens een download link vinden. Nog een dag wachten of mis ik iets?
Oef... dat gaat er weer voor zorgen dat mijn backlog gaat oplopen....Verwijderd schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 09:57:
[...]
Het is vandaag 6 mei. Morgen komt hij erin.
Goed, ik was dus aan het wachten totdat Session eindelijk zijn release zag op de Xbox (hij zou in preview komen eind vorig jaar, maar is toen uitgesteld) en inmiddels lees ik dat Skater XL ook naar Xbox komt en een releasedatum heeft gekregen. Nu dacht ik eerst dat dit dezelfde game was, maar dan een nieuwe naam. Maar blijken dus twee verschillende games te zijn met een zeer lijkende aanpak.
Skater XL komt in juli, van Session verwacht ik meer info tijdens een ID@Xbox evenement komende tijd, aangezien die titel exclusief (voor nu dan toch) voor Xbox is op consoles.
Skater XL komt in juli, van Session verwacht ik meer info tijdens een ID@Xbox evenement komende tijd, aangezien die titel exclusief (voor nu dan toch) voor Xbox is op consoles.
Ik twijfel. RDR2 ziet er leuk uit, maar heeft enorme input latency problemen op alle platformen: Digital Foundry heeft dit nog uitgebreid getest, en we hebben het over inputlag van bijna een halve seconde. Denk dat ik me groen en blauw zou ergeren aan deze game.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
dus gamepass ftw.......je kan onbeperkt (ook muv tijd dan, hij zal niet voor eeuwig in gamepass zitten) testen of dat erg genoeg is om je aan te storen. Dus ja ik ga hem lekker downen en worst case scenario shop ik hem weer van mijn hd af.boe2 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 11:54:
Ik twijfel. RDR2 ziet er leuk uit, maar heeft enorme input latency problemen op alle platformen: Digital Foundry heeft dit nog uitgebreid getest, en we hebben het over inputlag van bijna een halve seconde. Denk dat ik me groen en blauw zou ergeren aan deze game.
10 second ninja DONE
- Martinspire
- Registratie: Januari 2003
- Laatst online: 16-09 10:04
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
:strip_icc():strip_exif()/u/76569/garfield14.jpg?f=community)
Het is ook pure aids hoe die controls werken. Meest frustrerende game van deze generatie. Veel erger dan de oude Assassins Creed games imo (en ik heb laatst nog Rogue gespeeld waarbij ik toch aardig wat keren te pletter ben gevallen of weer een stuk opnieuw kon klauteren). En dat paardrijden, je voelt je alsof je in de josti-band zit met dat rammen op knoppen.boe2 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 11:54:
Er schijnt ook een multiplayer in te zitten, maar aangezien ik me al zoveel stoorde aan de controls tijdens de singleplayer, kan ik me niet voorstellen dat ik die multiplayer overleef als er ook nog eens een competitief element bij komt kijken. Mooie game, aardig verhaal maar qua controls echt bizar slecht.
Wat @Sagat zegt, probeer het via game pass.boe2 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 11:54:
Zelf heb ik de game na een paar uur de kans gegeven te hebben opzij gelegd en was ik €70 lichter. Wat een bout besturing, het voelt alsof je constant tot aan je heupen toe in de modder loopt. De besturing neemt zichzelf veels te serieus voor mijn voorkeur.
De game ziet er goed uit en het verhaal zal ongetwijfeld vermakelijk zijn maar het, lees ik, vond het simpelweg niet leuk om te spelen mede vanwege de besturing.
Dan is het voor mij vermoeddelijk ook niet iets dat me gaat overtuigen, maar dammit, ik ga het proberen!Caayn schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 13:50:
[...]
Wat @Sagat zegt, probeer het via game pass.
Zelf heb ik de game na een paar uur de kans gegeven te hebben opzij gelegd en was ik €70 lichter. Wat een bout besturing, het voelt alsof je constant tot aan je heupen toe in de modder loopt. De besturing neemt zichzelf veels te serieus voor mijn voorkeur.
De game ziet er goed uit en het verhaal zal ongetwijfeld vermakelijk zijn maar het, lees ik, vond het simpelweg niet leuk om te spelen mede vanwege de besturing.
10 second ninja DONE
70€ ? Had je de deluxe versie ? Ik had hem toen voor 55 euro bij de MM een dag na de release. Maar over de besturing ben ik het eens. Die is echt ruk. Verder echter een prachtige game graphic wise, maar ook ik hem hem laten liggen na een kleine week. Hoop hem uit te spelen als de Series X er is en hopende op wat verbeteringen nog vanwege de XSX. Ik was zelf nog maar in chapter 1, dus opnieuw beginnen is niet zo'n probleem. Game zal hws wel na 3 of 4 maand uit gamepass verdwijnen. Heb iig nog de hardcopy liggen.Caayn schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 13:50:
[...]
Niet eens. Omdat het een Rockstar game is en ik altijd wel veel tijd steek in GTA games verwachtte ik hetzelfde te doen bij RDR2, daarom had ik besloten om hem digitaal te kopen...MRE-Inc schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 14:05:
[...]
70€ ? Had je de deluxe versie ? Ik had hem toen voor 55 euro bij de MM een dag na de release. Maar over de besturing ben ik het eens. Die is echt ruk. Verder echter een prachtige game graphic wise, maar ook ik hem hem laten liggen na een kleine week. Hoop hem uit te spelen als de Series X er is en hopende op wat verbeteringen nog vanwege de XSX. Ik was zelf nog maar in chapter 1, dus opnieuw beginnen is niet zo'n probleem. Game zal hws wel na 3 of 4 maand uit gamepass verdwijnen. Heb iig nog de hardcopy liggen.
Een refund aanvragen kon niet meer omdat de game zo traag begint

Haha, das vreemd idd. Ik heb om een of andere reden de game op disc gekocht. Het is ook mijn enige game op disc, de rest alles digitaal. Waarschijnlijk omdat ik RDR1 ook grijs gespeeld heb en daar wel de deluxe versie van hem, zal ik hem wel als soort van collectors item gekocht hebben.Caayn schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 14:10:
[...]
Niet eens. Omdat het een Rockstar game is en ik altijd wel veel tijd steek in GTA games verwachtte ik hetzelfde te doen bij RDR2, daarom had ik besloten om hem digitaal te kopen...
Een refund aanvragen kon niet meer omdat de game zo traag begint
Vanavond maar eens RDR1 opstarten, gewoon om een beetje rond te dwalen tussen New Mexico en Rio Bravo.
Toch wel mooi hoor dat Backwards Compatible.....
Vorig jaar ook deel 1 gespeeld. Ziet er grafisch nog erg mooi uit als je het mij vraagt. Draait prima op de One.MRE-Inc schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 14:18:
[...]
Haha, das vreemd idd. Ik heb om een of andere reden de game op disc gekocht. Het is ook mijn enige game op disc, de rest alles digitaal. Waarschijnlijk omdat ik RDR1 ook grijs gespeeld heb en daar wel de deluxe versie van hem, zal ik hem wel als soort van collectors item gekocht hebben.
Vanavond maar eens RDR1 opstarten, gewoon om een beetje rond te dwalen tussen New Mexico en Rio Bravo.
Toch wel mooi hoor dat Backwards Compatible.....
Op de X is hij ook nog enhanced geloof ik.

RDR2 was de grootste domper van het jaar toen ik die gekocht had. Mega hyped en gek op RDR 1 begon ik vol goede moed. Maar het spel is te bizar groot, gaat teveel in de details op en loopt als dikke stront door een trechter (alles: imo). Besturing was idd ramp_zaligCaayn schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 13:50:
[...]

Games die binnenkort naar GamePass komen:
Games die er uit gaan:Coming Soon
DayZ (ID@Xbox) – May 7
Red Dead Redemption 2 – May 7
Final Fantasy IX – May 14
Fractured Minds (ID@Xbox) – May 19
May 7
Grand Theft Auto V
May 15
Black Desert
Doom
Lego Ninjago Movie Video Game
Mega Man Legacy Collection 2
Metal Gear Survive
The Banner Saga
Wolfenstein II: The New Colossus
[ Voor 58% gewijzigd door Wom op 06-05-2020 15:07 ]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Final Fantasy IX... een van de games die ik vroeger heel graag wilde spelen op de PSX, maar uiteindelijk keuzes moest maken in de games die ik kon kopen... Toen waren games ook gewoon 130 gulden en was er nog geen dienst als GamepassWom schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 15:05:
Games die binnenkort naar GamePass komen:
[...]
Games die er uit gaan:
[...]
Ben er stiekem nog steeds heel benieuwd naar, dus ga hem wel proberen denk ik.
[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-05-2020 17:14 ]
- quorumz
- Niet online

Nieuw R6 Siege Event:
Heb af en toe last dat een game spontaan crashed en ik terugschiet naar het homescreen van m’n Xbox One X. Bij de ene game meer dan de ander..
Ik zit in het Insider Program, meer mensen hier last van die ook in het Insider Program zitten?
Ik zit in het Insider Program, meer mensen hier last van die ook in het Insider Program zitten?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles

Oooh zou ik dus aparte abbo kunnen opzeggen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)
- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)
- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.