Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Mja, familie sub op spotify hier, dus spijtig genoeg niet te vervangen :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gamers in the U.S. and U.K who join Xbox Game Pass Ultimate or Xbox Game Pass for PC (Beta) for the first time will also receive 6 months of Spotify Premium
Het is dus maar een tijdelijke actie?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat ik iemand zat te helpen met galgje op trueachievements (ik heb eeuwige roem gekregen) zag ik best wel wat grappigs.

Twee games met een enigszins gelijke premise en redelijk dezelfde gameplay (walking sim), namelijk Deliver us the Moon en Moons of Madness.

Deliver us the Moon heeft op trueachievements bijna 18.000 users die het spel hebben gespeeld. Moons of Madness met iets meer dan 500.

Rara welke game gereleased is via gamepass. :)

Deliver us the Moon is ook wel een betere game, maar dat verklaart het enorme verschil niet)

MS heeft natuurlijk veel meer info over playtime etc. anders dan TA users :+ , maar dit soort grote verschillen in users zijn best wel interessant voor developers/publishers.

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-05-2020 21:37 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RovloSQL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 22:35
Wom schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 21:17:
Spotify Premium is toegevoegd aan de perks van GamePass, of zie ik dus nu pas voor het eerst?
Volgens mij krijgt niet iedereen dat:
https://news.xbox.com/en-...me-pass-ultimate-spotify/
Starting today and for a limited time only, gamers in the U.S. and U.K who join Xbox Game Pass Ultimate or Xbox Game Pass for PC (Beta) for the first time will also receive 6 months of Spotify Premium.

Dit artikel is nieuwer:
https://www.polygon.com/2...z-final-fantasy-9-spotify
Aside from all these games, Xbox Game Pass Ultimate is also getting more perks in May, with the addition of six months of Spotify Premium. This offer is only good for users in the U.S. and U.K., while subscribers in other countries will only get three months free. This offer only applies to new Spotify Premium members.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Crosspost, maar m;n Forza Xbox One is er :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6mwQx2DG6xo9gAXcno_Fw3GVS7k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/45YxAYM1KwOwdW4B1WSt9DEV.jpg?f=fotoalbum_large

Wat vreemd is: ding heeft na complete format/nieuw account maar 780GB beschikbaar van de 1TB. Klopt dat? Het is m'n vierde One (1x One, 1x One S, 1x One X) en de tweede met een 1TB schijf maar ik kon me niet heugen dat er zoveel standaard van de systeemopslag werd afgesnoept voor bijv. het OS.

De controller is wel gaar, heeft een drift naar links en heeft ondanks FW updates geen verbetering op dat vlak. Dat wordt openschroeven vd week :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

justifire schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 08:02:
[...]

@Exorcist
Zou even een pitstop maken, physics bij Forza zijn behoorlijk agressief.
En zet meteen @Bullet NL even uit in de settings, iets minder realistisch, maar scheelt een hoop schade en ergernis.
:+

Maakt de console nog wel het Forza opstartgeluid ?
:D

Ja, bij aanzetten een motorgeluid en bij eject van de disc het losdraaien van wielbouten. Altijd leuke details op dat soort Xbox consoles, zelfde geldt voor de SW 360 die ook weer aparte geluiden maakt bij aan/uit/eject :)

Ga 'm verder niet gebruiken dus hooguit nog een keer aan als mensen benieuwd zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Exorcist op 07-05-2020 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Exorcist schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 23:55:
Crosspost, maar m;n Forza Xbox One is er :

[Afbeelding]

Wat vreemd is: ding heeft na complete format/nieuw account maar 780GB beschikbaar van de 1TB. Klopt dat? Het is m'n vierde One (1x One, 1x One S, 1x One X) en de tweede met een 1TB schijf maar ik kon me niet heugen dat er zoveel standaard van de systeemopslag werd afgesnoept voor bijv. het OS.

De controller is wel gaar, heeft een drift naar links en heeft ondanks FW updates geen verbetering op dat vlak. Dat wordt openschroeven vd week :)
Helaas klopt dat. Van de 1TB zou er ongeveer 780GB bruikbaar moeten zijn op een XB1. Mijn beide XB1X consoles hebben allebei ook maar 780GB beschikbaar op de interne schijf :-(

Wat dat betreft is het jammer dat MS bij de XB1X nooit met een 2TB model is gekomen net als bij de XB1S.

1TB zelf is in werkelijk vaak maar 930 á 950GB dankzij het leuke 1000 vs 1024 spelletje wat fabrikanten spelen, vaak staat er een disclaimer in kleine letters die dit toelicht op de doos. Haal daarvan nog de systeem reservering af voor het OS en allerlei andere randzaken en je zit binnen notime ver van de beloofde 1TB af.

[ Voor 12% gewijzigd door Caayn op 07-05-2020 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Caayn schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 08:28:
[...]
Helaas klopt dat. Van de 1TB zou er ongeveer 780GB bruikbaar moeten zijn op een XB1. Mijn beide XB1X consoles hebben allebei ook maar 780GB beschikbaar op de interne schijf :-(

Wat dat betreft is het jammer dat MS bij de XB1X nooit met een 2TB model is gekomen net als bij de XB1S.
Thx. Ik heb er bij m'n X eigenlijk noot op gelet, gebruik 'm sowieso niet heel vaak en had er al snel een 4TB disk aan hangen waardoor het minder opvalt. Ter check op de andere gekeken en van de 500GB was ook 15% gebruikt voor het OS etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Exorcist schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 08:23:
[...]

:D

Ja, bij aanzetten een motorgeluid en bij eject van de disc het losdraaien van wielbouten. Altijd leuke details op dat soort Xbox consoles, zelfde geldt voor de SW 360 die ook weer aparte geluiden maakt bij aan/uit/eject :)

Ga 'm verder niet gebruiken dus hooguit nog een keer aan als mensen benieuwd zijn.
Heb ook de Forza XBOX. Je kan het geluidje ergens in het menu uitzetten mocht je het zat zijn.
De Forza controller gebruik ik zelf niet, uit angst hem te verslijten (gebruik hem als player 2 controller).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

kevlar01 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 08:32:
[...]

Heb ook de Forza XBOX. Je kan het geluidje ergens in het menu uitzetten mocht je het zat zijn.
De Forza controller gebruik ik zelf niet, uit angst hem te verslijten (gebruik hem als player 2 controller).
Handig om te weten dat je ze uit kunt zetten inderdaad. Ga beiden verder niet gebruiken (console en controller) dus zal denk ik loslopen. Staat leuk op de plank :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 22:23
Ik crosspost hem even, maar hier een leuk artikel van IGN over Sea of Thieves en hoe die game gegroeid is sinds release.

https://www.ign.com/artic...-of-thieves?sf121917577=1

Is ook wel opvallend toe noemen hoe dat allemaal gegaan is. Op dit moment een unieke en succesvolle game, ondanks de matige ontvangst bij release.

// Ik zie hier eigenlijk wel een soort spin-off van. Tales of Sea of Thieves waarbij je echt een pure singleplayer campaign krijgt.

[ Voor 15% gewijzigd door Wom op 07-05-2020 09:46 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wom schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 09:19:
Ik crosspost hem even, maar hier een leuk artikel van IGN over Sea of Thieves en hoe die game gegroeid is sinds release.

Is ook wel opvallend toe noemen hoe dat allemaal gegaan is. Op dit moment een unieke en succesvolle game, ondanks de matige ontvangst bij release.
Jep, mooi om te zien. Goed voorbeeld voor hoe MS de afgelopen jaren niet altijd de Amerikaanse sales management toepast zoals ze soms wel eens wordt verweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 09:19:

Tjah, als je full priced games voor een habbekrats uit gaat brengen (die 1 euro trick hebben veel mensen gebruikt voor game pass ultimate), dan is het niet raar dat mensen de game toch gaan spelen. Zeker gezien er vanuit MS weinig uit is gekomen.

Had die game nog lekker een jaar in ontwikkeling gehouden en daarna uitgebracht zoals ie nu is, want het is gewoon duidelijk dat gebrek aan content het grootste probleem was bij launch.

Ik zie overigens nog steeds maar weinig verandering in wat ze nou hebben toegevoegd. De enemies zijn nog steeds hetzelfde en de progressie nog steeds cosmetisch. Het ziet er misschien wat beter afgewerkt uit, maar is nog steeds simplistische gameplay. Het is fijn dat ze met de arena zorgen dat niet iedereen maar elkaar aanvalt en in de rest van de game ook nog wat mogelijkheden krijgt om wat te doen, maar het blijft een magere game die zonder coop geen reet aan is.

Het leest ook een beetje alsof het gesponsord is door Microsoft, want echt kritisch zijn ze niet echt.

[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 07-05-2020 09:54 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Martinspire schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 09:47:
[...]

Tjah, als je full priced games voor een habbekrats uit gaat brengen (die 1 euro trick hebben veel mensen gebruikt voor game pass ultimate), dan is het niet raar dat mensen de game toch gaan spelen. Zeker gezien er vanuit MS weinig uit is gekomen.

Had die game nog lekker een jaar in ontwikkeling gehouden en daarna uitgebracht zoals ie nu is, want het is gewoon duidelijk dat gebrek aan content het grootste probleem was bij launch.
Dat ben ik wel met je eens. Denk dat er wel een bepaalde druk heerste om de game te releasen, nadat deze met flink wat bombarie werd aangekondigd. Het gene wat er in zit werkte erg goed en was solide, alleen was dat bij release veel te weinig. Maar als je de 2020 reviews vluchtig bekijkt zie je veel betere scores. Maar het feit dat dezelfde game drie keer gereviewed wordt zegt natuurlijk ook wel iets.

Maar gezien het logo terugkomt in zon beetje alle reclameuitingen van Xbox denk ik dat ze wel echt voor de langere tijd investeren. Zoals ik in de post hier boven aangaf, ik verwacht wel een soort van pure singleplayer Spin-off oid, want de wereld zelf en de karakters lenen zich daar uitstekend voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 15:55
Nog geen RDR2 op Xbox Game Pass... ben ik te ongeduldig? Mijn zoon wil het spelen :)
USA Time en zo waarschijnlijk..

[ Voor 16% gewijzigd door wvkreg op 07-05-2020 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

wvkreg schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 11:00:
Nog geen RDR2 op Xbox Game Pass... ben ik te ongeduldig? Mijn zoon wil het spelen :)
USA Time en zo waarschijnlijk..
Ik wilde hem ook alvast downloaden vanochtend, maar stond er nog niet bij. Als ik hem direct opzocht in de Store kreeg ik de melding dat hij nog €69,99 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:15
kevlar01 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 14:43:
[...]

Ik wilde hem ook alvast downloaden vanochtend, maar stond er nog niet bij. Als ik hem direct opzocht in de Store kreeg ik de melding dat hij nog €69,99 was.
Net via PC opgezocht in de xbox store en daar kun je hem gewoon vinden en gratis installeren (game pass), knop 'op mijn apparaten installeren' en dan je xbox kiezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JurjenS7
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 10:58
hij is net 5 minuten uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Ben hem ook aan het binnenharken nu.. 101 GB.
Iets langer als een uurtje met 200 Mbps :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:02

Louw Post

Cerenas

Zag een best wel interessante game voorbij komen, "The Medium" dacht ik, maar ik kan deze totaal niet vinden als ik probeer te zoeken online.

Oh behalve de trailer die net werd laten zien: YouTube: The Medium Official Reveal with Gameplay

Edit: de chat op YouTube maar uitgezet. Wat een sneu volk zit daar te spammen zeg, superveel "dislike" en "PS5".

[ Voor 16% gewijzigd door Louw Post op 07-05-2020 17:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Astr0blaster
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11:11
De showcase net was echt waardeloos.

De hele presentatie voelt nogal suf, omdat het vanuit huis gaat. Begrijpelijk, maar de kwaliteit van de eerste spreker was echt heel slecht. Komt nogal amateurish over.

Dan de games: het zag er voor "next gen" vrij waardeloos uit. Een paar aardige games, maar ook niet heel bijzonder vergeleken met toppers van deze generatie. Zelfs een paar games die er slecht uit zagen, alsof ze uit 2014 komen...

Ik weet zeker dat next-gen cool wordt en er fantastisch (mooie) games komen, maar dit was echt een hele slechte showcase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:02

Louw Post

Cerenas

Astr0blaster schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 18:01:

De hele presentatie voelt nogal suf, omdat het vanuit huis gaat. Begrijpelijk, maar de kwaliteit van de eerste spreker was echt heel slecht. Komt nogal amateurish over.

Dan de games: het zag er voor "next gen" vrij waardeloos uit. Een paar aardige games, maar ook niet heel bijzonder vergeleken met toppers van deze generatie. Zelfs een paar games die er slecht uit zagen, alsof ze uit 2014 komen...

Ik weet zeker dat next-gen cool wordt en er fantastisch (mooie) games komen, maar dit was echt een hele slechte showcase.
Ze gaan meerdere uitzendingen doen over de komende maanden toch? Er werd in ieder geval wel gehint naar meer content van hun eigen studios in juli dacht ik gehoord te hebben?

Voor nu was de nieuwe Assassin's Creed het 'hoogtepunt' van deze show, maar dat was nog best mager wat betreft gameplay wat ze toonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024

Het zag er inderdaad beroerd uit ja, de games. Zal deels ook te maken hebben met compressie van YouTube, maar dan nog, niet iets om warm van te worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

De games ben ik het niet met je eens... maar, ik ben ook niet zo'n pixeltuurder. Ik ben zelf net van een 1060 die veel games op low-medium moest draaien naar een 2080 gegaan die redelijk voluit kan gaan... en ja, het is mooi, maar geen gigantisch verschil en tijdens het spelen merk ik vooral dat het vloeiender is en bepaalde games die eerst niet goed liepen doen dat nu wel. Dus wellicht is dat het... maar ik kijk dus meer naar stijl en 'cool' factor.
De Series X spreekt me dan ook meer aan vanwege betere (stabielere) framerate, minder laadtijden en nieuwe mogelijkheden in games, dan dat het me puur om grafische kwaliteit gaat.
En inderdaad, veel van de verschillen zou je in de details moeten zoeken waarschijnlijk en laten net die wegvallen op Youtube.

Wat de games betreft...
Bright Memory Infinite: Vind hem er erg cool uitzien, ben benieuwd!
Dirt 5 ziet er erg cool uit vind ik... vind het heel moeilijk te beoordelen of dit beter is dan wat we op de One X al hebben, maar op zijn minst komt er een 120 fps mode (hoewel je daar 4k voor op moet geven geloof ik).
Scorn... Geen idee wat hier van te denken, maar ziet er top uit wat mij betreft
Chorus... Tja, indie space shooter, ziet er ok uit, maar beperking hier zal in het budget zitten van de studio vermoed ik.
Madden... ehhh, ik hou niet van handegg, niet opgelet :+ lieten niet veel zien geloof ik
Vampire The Maquerade Bloodlines 2: Ja, ziet er niet geweldig uit, maar dat deed de vorige game in zijn tijd volgens mij ook al niet. Ik heb die nooit gespeeld, maar de game schijnt wel een geweldige RPG te zijn.
Call of the Sea: Ja ook duidelijk indie, wel een leuke artstyle maar niet iets wat de kracht van de Series X goed gaat laten zien natuurlijk.
The Ascent: Twin stick shooter, niet echt supergraphics maar hoeft ook niet bij zo'n game, zou wel cool kunnen zijn afhankelijk van hoe ze het precies doen. Housemarque alternatief op de Xbox? :)
The Medium ziet er dan weer echt tof uit imho! Maar ook hier, indie, die gaan niet hetzelfde verbluffende grafische niveau halen als een triple A studio met vele miljoenen te besteden.
Bandai Namco's Scarlet Nexus vind ik er er ook cool uit zien, maar dat anime stijltje is er ook weer een waar je niet per se veel power voor nodig hebt.
Second Extinction gaat niet mijn ding zijn, maar ziet er niet slecht uit.
Yakuza: Like A Dragon beetje zelfde probleem als Scarlet Nexus, maar spreekt me vooralsnog niet echt aan.

Ik begrijp op zich ook wel wat je bedoelt denk ik... maar dit zijn vrijwel allemaal lagere budget titels. De first party titels komen pas over een paar maanden en de enige echte AAA games hierin hebben we niet of nauwelijks gameplay van gezien (AC Valhalla en Madden).
Ik denk dat je gewoon nog even geduld moet hebben voor het echte grafische geweld.

Wat betreft de voice kwaliteit... ja dat stoorde me ook wel een beetje. Microsoft had op zich toch makkelijk wel betere apparatuur bij de mensen kunnen krijgen die in de presentatie zouden zijn. Ik vraag me af of ze dit doen om zich te presenteren als "kijk, wij werken ook vanuit huis, net als jullie!", velen zullen dit soort geluidskwaliteit wel herkennen van online meetings voor het werk tegenwoordig. Ook kan ik me voorstellen dat ze wellicht niet wilden dat de devs waar ze interviews mee deden schril af zouden steken omdat die niet betere apparatuur dan hun laptopje zouden kunnen regelen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
RDR 2 is niet te doen qua loading times. USB3 WD Elements Disk, duurt 10 minuten of zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Morgen testen...X Box One S (if it matters). Verplaatst en ok, dat is twee keer zo snel. Max 4 mins.
Is de USB dan zo traag in Xbox?

[ Voor 17% gewijzigd door wvkreg op 07-05-2020 22:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik moest even kijken in welk topic ik zat maar dit is toch echt het Xbox One topic. Komt dit dus naar de huidige generatie? Of is dit een screenshot van de Series X? Ben benieuwd naar de bron.

Als dit dus naar de huidige One /S/X komt, zit het qua hardware dus al jaren op de Xbox. Dan vind ik het wel een grote fuck up.

Ik weet dat ze bij de presentatie van de Series X hebben gezegd dat die HDMI CEC ondersteunt en dat d winter ace van de Series X niet anders gaat zijn dan van de huidige generatie dus het kan evengoed een screen zijn van de Series X.

[ Voor 24% gewijzigd door MRE-Inc op 07-05-2020 21:40 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Kalkie

NLMP

Net Deliver us the Moon uitgespeeld. Op een paar ontiegelijke vloekmomenten na toch een prima game! Af en toe wat framedrops op de X, ziet er mooi uit, zeker na een aantal uurtjes Fallout 76 :)

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Ik zie dat de Elite controller V2 overal is uitverkocht ook op de website van Microsoft zelf.
Ik hoop echt dat dit een goed teken is en dat ze dus bezig zijn de problemen met de controller op te lossen :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:30:
[...]

Ik moest even kijken in welk topic ik zat maar dit is toch echt het Xbox One topic. Komt dit dus naar de huidige generatie? Of is dit een screenshot van de Series X? Ben benieuwd naar de bron.

Als dit dus naar de huidige One /S/X komt, zit het qua hardware dus al jaren op de Xbox. Dan vind ik het wel een grote fuck up.

Ik weet dat ze bij de presentatie van de Series X hebben gezegd dat die HDMI CEC ondersteunt en dat d winter ace van de Series X niet anders gaat zijn dan van de huidige generatie dus het kan evengoed een screen zijn van de Series X.
Alpha build voor Xbox One X, deze generatie dus :)
Schijnt dat het ook volledig werkt, dus inclusief input wisselen etc en niet enkel aan / uit schakelen van het apparaat.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

justifire schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:09:
[...]

Alpha build voor Xbox One X, deze generatie dus :)
Schijnt dat het ook volledig werkt, dus inclusief input wisselen etc en niet enkel aan / uit schakelen van het apparaat.
Pfff seri-fucking-eus? Wat een fuck up van Microsoft dan. Ja het is een klein iets, maar gewoon iets wat eigenlijk vanaf 2013 al had moeten werken. Wie wil er nou nog met 2 afstandsbedieningen lopen klooien. Gewoon controller pakken, Xbox guide button indrukken, tv aan op juiste input, xbox aan en gamen. Pfff hoe ducking moeilijk kan het zijn.

Het in en uitschakelen kon overigens wel, maar ik moest mijn tv nog steeds op de juiste input zetten. Mjah iig beter laat dan nooit wellicht al in de volgende update hoop ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:57
MRE-Inc schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:33:
[...]

Pfff seri-fucking-eus? Wat een fuck up van Microsoft dan. Ja het is een klein iets, maar gewoon iets wat eigenlijk vanaf 2013 al had moeten werken. Wie wil er nou nog met 2 afstandsbedieningen lopen klooien. Gewoon controller pakken, Xbox guide button indrukken, tv aan op juiste input, xbox aan en gamen. Pfff hoe ducking moeilijk kan het zijn.

Het in en uitschakelen kon overigens wel, maar ik moest mijn tv nog steeds op de juiste input zetten. Mjah iig beter laat dan nooit wellicht al in de volgende update hoop ik.
Nooit last van gehad... Ik schreeuw gewoon naar Google dat mijn Xbox aan moet als ik ondertussen alvast mijn drinken pak in de keuken. >:)

Vervolgens zorgt de Harmony hub ervoor dat alles netjes aanstaat op het juiste kanaal etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
MRE-Inc schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:30:
[...]

Waarschijnlijk heb je dan de hele Kinect hype gemist. Destijds in 2013 praatte ik al tegen mijn Xbox One, volume lager, hoger, tv aan/uit, receiver aan / uit, Netflix starten of een game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

stijn1309 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:52:
[...]

Nooit last van gehad... Ik schreeuw gewoon naar Google dat mijn Xbox aan moet als ik ondertussen alvast mijn drinken pak in de keuken. >:)

Vervolgens zorgt de Harmony hub ervoor dat alles netjes aanstaat op het juiste kanaal etc.
Ja maar dan regelt de harmony het switchen naar de juiste input en dus niet HDMI-CEC. Je hebt dus een apparaat van een externe 3e leverancier nodig. Met HDMI-CEC hoeft dat dus niet meer.
Segafreak83 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 23:16:
[...]

Waarschijnlijk heb je dan de hele Kinect hype gemist. Destijds in 2013 praatte ik al tegen mijn Xbox One, volume lager, hoger, tv aan/uit, receiver aan / uit, Netflix starten of een game.
Nee :) ik had sinds de release van de Xbox One in Duitsland meteen een exemplaar besteld bij de Duitse Microsoft Store, dus had ook een Kinect hier thuis staan waar ik ook tegen praatte.

De commando’s die jij geeft, dat werkt idd wel, dus ook het inschakelen van de tv en Xbox, maar als je tv op input Kabel stond, dan kon de Xbox deze niet automatisch naar input Xbox zetten, dus switchen naar de juist HDMI poort op je tv. Je moest dus altijd je tv zelf nog van kabel naar HDMI zetten tenzij je tv al op HDMI stond toen je deze uitzette. Ging je na het gamen nog even tv via de kabel kijken en zette je daarna de tv uit, dan moest je dus de volgende dag je tv weer handmatig op HDMI zetten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
[...]

Had het erin moeten zitten? Ja

Zijn we blij dat het er nu toch gewoon in zit? Ja

Is de kans groot dat de XSX dit dan ook gaat hebben? Zeker

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 00:35:
[...]

Had het erin moeten zitten? Ja

Zijn we blij dat het er nu toch gewoon in zit? Ja

Is de kans groot dat de XSX dit dan ook gaat hebben? Zeker
Series X was HDMI CEC al bevestigd, kan het alleen niet zo snel terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Mosterd na de maaltijd ;)
Krijg sterk het gevoel dat ze de Xbox One X als goedkoper alternatief aan gaan houden naast het Series X monster.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Wat is de transfer snelheid van usb3 gebruikmakende van een externe western digital elements 4tb (pricewatch: WD Elements Portable USB 3.0 4TB Zwart) ten opzichte van de interne 1tb harddisk van de x box one s?

Ik kan dit nergens vinden. Ik neem aan dat de 1 tb HDD SATA-II is (https://www.reddit.com/r/...ate_of_xbox_ones_hdd_and/), dus 3 Gbps en USB is 5 Gbps.

Toch merk ik, vooral met grote games als RDR2, dat de interne disk sneller is (factor 3).

Hoe kan dit?

[ Voor 59% gewijzigd door wvkreg op 08-05-2020 08:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
wvkreg schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 07:51:
Wat is de transfer snelheid van usb3 gebruikmakende van een externe western digital elements 4tb (pricewatch: WD Elements Portable USB 3.0 4TB Zwart) ten opzichte van de interne 1tb harddisk van de x box one s?

Ik kan dit nergens vinden. Ik neem aan dat de 1 tb HDD SATA-II is (https://www.reddit.com/r/...ate_of_xbox_ones_hdd_and/), dus 3 Gbps en USB is 5 Gbps.

Toch merk ik, vooral met grote games als RDR2, dat de interne disk sneller is (factor 3).

Hoe kan dit?
De maximale theoretische bandbreedte van de connectie zegt niks over de daadwerkelijke snelheid van de drive ;) Het zegt enkel dat het niet sneller dan dat limiet zal gaan.

De XB1X interne HDD zou sequentiële lees snelheden van zo'n 120~150MB/s moeten kunnen halen. Westen Digital element schijven hebben sequentiële lees snelheden van grofweg 95~130MB/s afhankelijk van het formaat van de schijf.

Externe 2.5" schijven hebben vaak geen denderende performance. De latency van USB is iets hoger dan SATA, normaal is dit geen probleem maar je hebt nu al een tragere schijf op een interface met een iets hogere latency aangesloten. Dat ga je natuurlijk merken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:58

Sagat

Is pappa x2!

Caayn schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:39:
[...]
De maximale theoretische bandbreedte van de connectie zegt niks over de daadwerkelijke snelheid van de drive ;) Het zegt enkel dat het niet sneller dan dat limiet zal gaan.

De XB1X interne HDD zou sequentiële lees snelheden van zo'n 120~150MB/s moeten kunnen halen. Westen Digital element schijven hebben sequentiële lees snelheden van grofweg 95~130MB/s afhankelijk van het formaat van de schijf.

Externe 2.5" schijven hebben vaak geen denderende performance. De latency van USB is iets hoger dan SATA, normaal is dit geen probleem maar je hebt nu al een tragere schijf op een interface met een iets hogere latency aangesloten. Dat ga je natuurlijk merken :)
Ik vond ook dat sommige games op mijn xbox merkbaar trager waren dan op mijn ps4, daarbij ook tot de conclusie gekomen dat extere schijf trager is. Misschien echt maar is gaan opschonen, en dan zorgen dat ik wanneer ik iets echt direct en/of vaak wil spelen het op mijn interne schijf staat.

Ik heb mk x via gamepass, maar eigenlijk speel ik die nooit, kan die best op de externe disc....en mocht hij dan promoveren naar veel gebruiken dan alsnog naar intern.

rdr2: ging vanwege ruimte gebrek ook naar extern.....nou verwacht ik toch al niet dat ik hem veel zal spelen maar als je echt minuten lang moet laden is het heel snel klaar.......

@uchiha tijntje
Ik heb nog nooit echt een ff game gespeeld (misschien net 1-2 uur ff7, en deel x op ps2 wellicht ook ziets, mogelijk minder...... :o ), dus mogelijk deel 9 idd kans geven dan!

En that reminds me, ook nog verder met hyperdot!
offtopic:
stomme retro hobby, super sf 2 is nog best verslavend, kost me veel xbox tijd! |:(

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 18:50:

@Sagat Voor FF games moet je de nodige tijd voor uittrekken. Dus als je nu al tijd tekort komt zou ik ze laten liggen :P
Het kan veel sneller hoor. Ik ben bijvoorbeeld altijd na een uurtje of twee uitgespeeld in final fantasy games.

Streets of rage 4 is bijzonder vermakelijk. Ik kan er geen hout van maar ben er toch lekker op los aan het meppen geweest. Vaak voelen spellen van 26 jaar oud gedateerd aan. Dat heb ik hierbij niet. Het speelt nog steeds prima weg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:53
Verwijderd schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 19:08:
[...]

Het kan veel sneller hoor. Ik ben bijvoorbeeld altijd na een uurtje of twee uitgespeeld in final fantasy games.

Streets of rage 4 is bijzonder vermakelijk. Ik kan er geen hout van maar ben er toch lekker op los aan het meppen geweest. Vaak voelen spellen van 26 jaar oud gedateerd aan. Dat heb ik hierbij niet. Het speelt nog steeds prima weg!
Inderdaad, vermakelijk en je bent overigens niet de enige: ik kan er ook geen biet van.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ariekanari schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 20:19:
[...]

Inderdaad, vermakelijk en je bent overigens niet de enige: ik kan er ook geen biet van.
Ik voel een Streets of Rage clan aankomen: TZH&B (Tweakers zonder hout en biet). :)

Edit: De coop in Savage Planet zit goed in elkaar. @uchiha tijntje doet al het werk en als ik dorst krijg kan ik gewoon in het schip gaan chillen terwijl hij verder gaat als bezige bij. Wat werkt zo een jongen toch hard voor 10 gamerscore!

Meer serieus: dat je allebei je eigen gang kan gaan maar elkaar weer makkelijk kan vinden kunnen andere coop spellen wat van leren.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2020 21:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 20:45:
[...]

Ik voel een Streets of Rage clan aankomen: TZH&B (Tweakers zonder hout en biet). :)

Edit: De coop in Savage Planet zit goed in elkaar. @uchiha tijntje doet al het werk en als ik dorst krijg kan ik gewoon in het schip gaan chillen terwijl hij verder gaat als bezige bij. Wat werkt zo een jongen toch hard voor 10 gamerscore!

Meer serieus: dat je allebei je eigen gang kan gaan maar elkaar weer makkelijk kan vinden kunnen andere coop spellen wat van leren.
Ey... geen 10 gamerscore.. Maar wel 15!

Edit: @exactor it Dank! 3 uurtjes. Mooie speedrun! Je zou er haast een achievement voor geven :+

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-05-2020 23:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

justifire schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 11:51:
Eens even gekeken en verdomd, HDMI-CEC is al beschikbaar op mijn console *O*

Settings > Tv & display options > Tv & One Guide > Device Control
Jij zit dan zeker in een van de preview ringen?

En doe eens een test:

1. Kijk tv
2. Zet tv uit
3. Zet Xbox aan
4. Kijk of je direct op de juiste input zit dwz meteen het Xbox dashboard ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

MRE-Inc schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 11:58:
[...]

Jij zit dan zeker in een van de preview ringen?

En doe eens een test:

1. Kijk tv
2. Zet tv uit
3. Zet Xbox aan
4. Kijk of je direct op de juiste input zit dwz meteen het Xbox dashboard ziet.
Werkt dit straks alleen op de Xbox One X of ook op de originele Xbox Ones?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:53
justifire schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 14:53:
[...]

Ja zit in de alpha ring.
Test gaat hier niet werken, alles loopt via de Denon ...
Werkt prima op Xbox One S, de tv wordt ingeschakeld en schakelt automatisch naar de HDMI-poort van de Xbox. Staat de tv aan op bijvoorbeeld een tv-kanaal ook dan wordt er automatisch overgeschakeld.
Raar, dat dit pas nu goed werkt terwijl dit een basisfunctie van HDMI-CEC betreft. Bij Microsoft hebben ze kennelijk jaren liggen slapen.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
ariekanari schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 16:35:
[...]

Werkt prima op Xbox One S, de tv wordt ingeschakeld en schakelt automatisch naar de HDMI-poort van de Xbox. Staat de tv aan op bijvoorbeeld een tv-kanaal ook dan wordt er automatisch overgeschakeld.
Raar, dat dit pas nu goed werkt terwijl dit een basisfunctie van HDMI-CEC betreft. Bij Microsoft hebben ze kennelijk jaren liggen slapen.
Stond al zon beetje sinds release hoog in die lijstjes waar je features kon aanvragen. Dus waarom dat nu pas gefixt is, is mij een raadsel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

kevlar01 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 16:11:
[...]

Werkt dit straks alleen op de Xbox One X of ook op de originele Xbox Ones?
Zie de reactie van @ariekanari Als het op een One S werkt gaat het ook op de normale One werken. Die hardware is volgens mij 99.8% identiek.

Bedankt voor het testen _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ariekanari schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 16:35:
[...]

Werkt nu icm de Denon ook geweldig !
Moest nog even eea aanvinken op de receiver.
Het leven wordt steeds makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Start vandaag Xbox op en me gamerscore is 0.
Iemand ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
uchiha tijntje schreef op zondag 10 mei 2020 @ 21:00:
[...]

Ja volgens mij was/is er een storing.
Ja ik zag op Facebook dat mensen die Rocket League hebben gespeeld ineens hun gamerscore deels of helemaal kwijt zijn. En laat me nou net vanmorgen even paar potjes hebben gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

MRE-Inc schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 23:37:
[...]

Ja maar dan regelt de harmony het switchen naar de juiste input en dus niet HDMI-CEC. Je hebt dus een apparaat van een externe 3e leverancier nodig. Met HDMI-CEC hoeft dat dus niet meer.
[...]

Nee :) ik had sinds de release van de Xbox One in Duitsland meteen een exemplaar besteld bij de Duitse Microsoft Store, dus had ook een Kinect hier thuis staan waar ik ook tegen praatte.

De commando’s die jij geeft, dat werkt idd wel, dus ook het inschakelen van de tv en Xbox, maar als je tv op input Kabel stond, dan kon de Xbox deze niet automatisch naar input Xbox zetten, dus switchen naar de juist HDMI poort op je tv. Je moest dus altijd je tv zelf nog van kabel naar HDMI zetten tenzij je tv al op HDMI stond toen je deze uitzette. Ging je na het gamen nog even tv via de kabel kijken en zette je daarna de tv uit, dan moest je dus de volgende dag je tv weer handmatig op HDMI zetten.
Kan je niet gewoon alles aansluiten aan je Xbox met een Hdmi uit naar je tv of receiver?
Dan hoef je nooit meer aan de ab van je tv te komen. Zo heb ik het gedaan.
Het is geen HDMI-CEC, maar komt in de buurt 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Fireshade schreef op zondag 10 mei 2020 @ 22:55:
[...]

Kan je niet gewoon alles aansluiten aan je Xbox met een Hdmi uit naar je tv of receiver?
Maar dan moet je altijd je Xbox aan zetten om tv te kijken? Dus zowel je (bijv.) Ziggo kastje als Xbox? Lijkt me nogal veel stroom verbruiken eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
CallmeGod schreef op zondag 10 mei 2020 @ 21:35:
[...]

Ja ik zag op Facebook dat mensen die Rocket League hebben gespeeld ineens hun gamerscore deels of helemaal kwijt zijn. En laat me nou net vanmorgen even paar potjes hebben gespeeld.
Ik kreeg afgelopen weekend met RL ook al mijn achievements opnieuw, vond al gek dat ik mijn 'first goal' achievement haalde na 4 jaar spelen :+

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
I ColoSsuZz I schreef op maandag 11 mei 2020 @ 11:33:
[...]

Ik kreeg afgelopen weekend met RL ook al mijn achievements opnieuw, vond al gek dat ik mijn 'first goal' achievement haalde na 4 jaar spelen :+
Haha ja dit had ik dus ook, eerst dacht ik nieuwe achievement behaald toen las ik first goal 🤔.

Toen kwamen er ineens een heleboel binnen wat niet kan kloppen na aantal jaar Rocket League.
En zag ik dat gamerscore compleet was gewist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
CallmeGod schreef op maandag 11 mei 2020 @ 11:35:
[...]

Haha ja dit had ik dus ook, eerst dacht ik nieuwe achievement behaald toen las ik first goal 🤔.

Toen kwamen er ineens een heleboel binnen wat niet kan kloppen na aantal jaar Rocket League.
En zag ik dat gamerscore compleet was gewist.
Oh mijn gamerscore was niet gewist of weg, kreeg alleen veel achievements 'dubbel'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Fireshade schreef op zondag 10 mei 2020 @ 22:55:
[...]

Nee, want dan moet ik tv kijken via mijn xbox en dat vind ik niks. Een receiver heb ik niet meer, staat wel in de planning, maar nog geen gedegen onderzoek naar gedaan.

Ik wil gewoon zsm HDMI-CEC. :)

Hoe lang duurt het ongeveer voordat de features die in Alpha ringen zitten naar de definitieve komen ? Zit zelf al een tijdje (meer dan 2 jaar) in de previews maar volgens mij zijn er nu meerdere ringen en heb je oa een ring die het dichtst bij final release zit. Als die HDMI-CEC nou daar in is uitgerold, dan hou het misschien in de eerstvolgende update komen @justifire ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 11 mei 2020 @ 12:00:
[...]

Nee, want dan moet ik tv kijken via mijn xbox en dat vind ik niks. Een receiver heb ik niet meer, staat wel in de planning, maar nog geen gedegen onderzoek naar gedaan.

Ik wil gewoon zsm HDMI-CEC. :)

Hoe lang duurt het ongeveer voordat de features die in Alpha ringen zitten naar de definitieve komen ? Zit zelf al een tijdje (meer dan 2 jaar) in de previews maar volgens mij zijn er nu meerdere ringen en heb je oa een ring die het dichtst bij final release zit. Als die HDMI-CEC nou daar in is uitgerold, dan hou het misschien in de eerstvolgende update komen @justifire ?
Ik ben uit de bovenste ring gestapt omdat ik elke dag 20 minuten moest updaten 8)7
Zit dus weer een ringetje lager :)
Kan vanavond even kijken in welke ring ik precies zit, zou als ik jou was zelf even in de opties kijken of het ook al niet beschikbaar is (heb het path hier ergens boven gepost)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

@justifire Had al bij mij zelf gekeken, maar helaas. Hopenlijk met de eerst volgende update. Kan er overigens ook weinig over vinden. Meestal staat er op Xbox Wire ook wel wat info wat er in de previews zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
Ik had door wat oude hardware en slimme acties redelijk wat bonnen bij GM. Ik wou sparen voor de release van de Xbox One X.

Ik ben aan het twijfelen om deze, een dikke 200 euro, om te wisselen tegen Microsofttegoed en hem zo te bestellen ooit via de website van Microsoft.

Vrees wel eens dat GM serieus last kan hebben van het coronavirus en wel eens failliet kan gaan. Ben ik een ziener of een overdrijver?;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Tits schreef op maandag 11 mei 2020 @ 12:49:

Vrees wel eens dat GM serieus last kan hebben van het coronavirus en wel eens failliet kan gaan. Ben ik een ziener of een overdrijver?;-)
Laat mij even de glazen bol erbij halen.. Ja, volgens mijn glazenbol gaan ze failliet ;w

Ok, en nu serieus. Lees dat GM geen moederbedrijf achter zich heeft, en in 2013 is teruggekocht van een inversteerders groep door de 3 oorspronkelijke oprichters.. Tja dat zal nu niet in hun voordeel werken denk ik dan.

Een preorder bij GM gaat er wat mij betreft dus al niet komen. Elk risico is een te groot risisco imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
Sowieso zou ik nu nog niet iets bestellen, wat pas over 5 a 6 maanden uit gaat komen.

Waar je dan ook eens €50 mag aanbetalen, en als de toko over de kop gaat heb je nog niets..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Segafreak83 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 13:22:
Sowieso zou ik nu nog niet iets bestellen, wat pas over 5 a 6 maanden uit gaat komen.

Waar je dan ook eens €50 mag aanbetalen, en als de toko over de kop gaat heb je nog niets..
Bij MS zou ik dat nog steeds zonder problemen doen, al krijg je daar enkel reservering op je CC ipv vooruitbetaling, kans dat die door corona over de kop gaat lijkt mij vrij klein :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

I ColoSsuZz I schreef op maandag 11 mei 2020 @ 13:02:
[...]

Laat mij even de glazen bol erbij halen.. Ja, volgens mijn glazenbol gaan ze failliet ;w

Ok, en nu serieus. Lees dat GM geen moederbedrijf achter zich heeft, en in 2013 is teruggekocht van een inversteerders groep door de 3 oorspronkelijke oprichters.. Tja dat zal nu niet in hun voordeel werken denk ik dan.

Een preorder bij GM gaat er wat mij betreft dus al niet komen. Elk risico is een te groot risisco imo.
Nou de GM in mijn stad is inmiddels niet meer sinds februari dit jaar. Dus je glazen bol werkt wel degelijk hoor ;)

Elke GM winkel krijgt bij lange na niet de aantallen die Bol.com/Coolblue/Wehkamp krijgen. Mijn One X die ik in pre-order had gezet bij GM werd niet geleverd omdat ze maar 2 exemplaren kregen in mijn woonplaats. Daarvoor moest ik ook nog eens 25 euro betalen en daarna nog eens een keer 25 euro. Gezien ik meerdere pre-orders had staan, was ik niet afhankelijk van GM, dus heb ik mijn Scorpio Edition gewoon op de release dag via Coolblue ontvangen.

GM dus niet aan beginnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
MRE-Inc schreef op maandag 11 mei 2020 @ 14:11:
[...]

Nou de GM in mijn stad is inmiddels niet meer sinds februari dit jaar. Dus je glazen bol werkt wel degelijk hoor ;)
Nou in dat geval ga ik mijn glazen bol even vragen wat de winnende lotnummers worden :+

[ Voor 4% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 11-05-2020 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 14:31
Tits schreef op maandag 11 mei 2020 @ 12:49:
Ik had door wat oude hardware en slimme acties redelijk wat bonnen bij GM. Ik wou sparen voor de release van de Xbox One X.

Ik ben aan het twijfelen om deze, een dikke 200 euro, om te wisselen tegen Microsofttegoed en hem zo te bestellen ooit via de website van Microsoft.

Ik zou er Microsoft tegoed van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I ColoSsuZz I schreef op maandag 11 mei 2020 @ 11:33:
[...]

Ben je niet stiekem super slecht in Rocket League? :+

Bij mij was gisteren ook opeens een hele smak gamerscore weg. Op de app zie ik dat het terugstaat. Ik was de hele middag bezig met het halen van achievements met specifieke letters voor een galgje challenge op true achievements dus het viel wel op dat er iets raars de hand was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2020 @ 18:40:
[...]

Ben je niet stiekem super slecht in Rocket League? :+

Bij mij was gisteren ook opeens een hele smak gamerscore weg. Op de app zie ik dat het terugstaat. Ik was de hele middag bezig met het halen van achievements met specifieke letters voor een galgje challenge op true achievements dus het viel wel op dat er iets raars de hand was.
Haha, na 4 jaar je eerste goal scoren zou niet al te best zijn :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
uchiha tijntje schreef op maandag 11 mei 2020 @ 23:33:
Over 2 weken komt Minecraft Dungeons uit. Volgens mij een prima zoethoudertje in afwachting van Diablo 4 nieuws :p. Uiteraard in gamepass.

[YouTube: Minecraft Dungeons: Gameplay Reveal Trailer]
De paar previews die ik heb gezien zijn allemaal erg enthousiast over deze game. Moet zeggen dat ik na Diablo 1 niet veel meer van dergelijke games heb gespeeld. Maar denk dat ik wel met deze aan de gang ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:57
MRE-Inc schreef op maandag 11 mei 2020 @ 14:11:
[...]

Elke GM winkel krijgt bij lange na niet de aantallen die Bol.com/Coolblue/Wehkamp krijgen. Mijn One X die ik in pre-order had gezet bij GM werd niet geleverd omdat ze maar 2 exemplaren kregen in mijn woonplaats. Daarvoor moest ik ook nog eens 25 euro betalen en daarna nog eens een keer 25 euro. Gezien ik meerdere pre-orders had staan, was ik niet afhankelijk van GM, dus heb ik mijn Scorpio Edition gewoon op de release dag via Coolblue ontvangen.

GM dus niet aan beginnen....
Als ze weer een inruilactie hebben wil ik best twee weken wachten na de release van de Series X. Voor dit jaar staan er voor mij maar 2 games op de planning die ik heel graag wil en de ene (Animal Crossing) is voor de Switch en de andere (Grim Dawn) kan ik ook nog wel een paar weken langer op de huidige X spelen. Ik kijk ook uit naar de Flight Simulator maar die komt pas in 2021. Forza Motorsport speel ik op zolder met de Play Seat en daar ga ik niet meteen een andere XBox voor kopen.

Dus als ze weer een inruilactie doen, ik ga dan naar Game Mania.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 09:38:
[...]

Als ze weer een inruilactie hebben wil ik best twee weken wachten na de release van de Series X. Voor dit jaar staan er voor mij maar 2 games op de planning die ik heel graag wil en de ene (Animal Crossing) is voor de Switch en de andere (Grim Dawn) kan ik ook nog wel een paar weken langer op de huidige X spelen. Ik kijk ook uit naar de Flight Simulator maar die komt pas in 2021. Forza Motorsport speel ik op zolder met de Play Seat en daar ga ik niet meteen een andere XBox voor kopen.

Hebben ze dat eerder gedaan bij een release van een nieuwe console generatie?
Het lijkt mij namelijk erg onwaarschijnlijk... Volgens mij doen ze die acties waarbij ze véél meer teruggeven voor je oude console dan normaal in samenwerking met de leverancier en Microsoft gaat niet direct bij release al korting geven. Je kunt natuurlijk altijd je console wel inruilen bij GM, maar dan krijg je er gewoon de reguliere prijs van hun voor (oftewel veel te weinig).
Het hangt natuurlijk ook af van de prijsstelling, maar vooral als die vrij scherp wordt schat ik de kans eigenlijk hoger in dat die dingen moeilijk te krijgen gaan worden en dan krijg je al helemaal geen acties er op simpelweg omdat alles sneller verkoopt dan het binnenkomt.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
[...]

Ik kijk ook uit naar de Flight Simulator maar die komt pas in 2021.
Die staat gewoon nog gepland voor dit jaar hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
[...]

Als ze een dikke vette inruilactie doen in samenwerking met MS, dan wil ik er best voor gaan. Anders wacht ik nog wel even, heb geen haast voor de games die in momenteel speel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

https://www.trueachieveme...ale-roundup-may-12th-2020

Mooie sale, vooral voor de race fans zitten er mooie tussen.
Heb zelf Ride 3 opgepikt. Twijfelde ook voor Grid, maar backlog is te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Nieuwe trailer voor F1 2020. Ben groot F1 fan, maar ik blijf nog wel even F2019 vanuit GamePass gebruiken. Wil de auto's liever op het circuit zien voordat ik er zelf mee aan de slag kan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/je4zkCzY_PaWjom3Jl_9sKN-gtk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wJil8Xmxsxbl0ceOGJFzsJ7H.png?f=user_large

Vind hem best tof! Alleen zou ik eerder wachten totdat de XSX controllers er zijn eerlijk gezegd.

https://www.xbox.com/nl-N...c_xbo_tw_Photo_buy_5.12.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:57
I ColoSsuZz I schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 09:52:
[...]

Die staat gewoon nog gepland voor dit jaar hoor ;)
Is dat al bevestigd dat de game voor de console ook dit jaar uit gaat komen?

quote]Finraziel schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 09:46:
[...]

Hebben ze dat eerder gedaan bij een release van een nieuwe console generatie?
Het lijkt mij namelijk erg onwaarschijnlijk... Volgens mij doen ze die acties waarbij ze véél meer teruggeven voor je oude console dan normaal in samenwerking met de leverancier en Microsoft gaat niet direct bij release al korting geven. Je kunt natuurlijk altijd je console wel inruilen bij GM, maar dan krijg je er gewoon de reguliere prijs van hun voor (oftewel veel te weinig).
Het hangt natuurlijk ook af van de prijsstelling, maar vooral als die vrij scherp wordt schat ik de kans eigenlijk hoger in dat die dingen moeilijk te krijgen gaan worden en dan krijg je al helemaal geen acties er op simpelweg omdat alles sneller verkoopt dan het binnenkomt.
[/quote]

Ik kon mijn 3DS destijds ook omruilen toen de New 3DS uitkwam. Is er geen inruilactie dan kan ik net zo goed ergens anders bestellen.

[ Voor 66% gewijzigd door Lekker Ventje op 12-05-2020 18:54 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

De mei update loopt hier binnen. Geen idee wat er nieuw is.

Overigens zag ik het percentage ook voor het eerst bij het updaten van een game. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8pTDwmdeANMGxfKHeDS4fCdjniI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MRNeQ8f1QNTltQmUNajsUYSJ.png?f=fotoalbum_large

Yeah *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AvlzMrPdTkAHJk9HjXd3B2RlcBo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ci8DzQ9OOUTKWBxgvqNGcYRe.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door MRE-Inc op 13-05-2020 00:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ik zag crazy taxi staan........nou vroeg ik me af of de muziek er nog in zat.....en dat brengt me echt bij een van mijn pet peeves.......want de muziek is er idd uitgesloopt! Ben benieuwd hoe jullie hier tegenaankijken, maar als patient & retrogamer zal ik hier dus meer en meer tegenaan gaan lopen. En.....dit is ook echt iets bij games, als ze bij veronica james bond voor de 23419327143 keer uitzenden is opeens shirley bassey of madonna niet vervangen door rachel hazes ofzo?

(jaja fwp, ik geef het toe hoor :P )
* Sagat aait zijn gele dreamcast! gelukkig heb ik opties 8)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Sagat schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 08:09:
[...]

Ik zag crazy taxi staan........nou vroeg ik me af of de muziek er nog in zat.....en dat brengt me echt bij een van mijn pet peeves.......want de muziek is er idd uitgesloopt! Ben benieuwd hoe jullie hier tegenaankijken, maar als patient & retrogamer zal ik hier dus meer en meer tegenaan gaan lopen. En.....dit is ook echt iets bij games, als ze bij veronica james bond voor de 23419327143 keer uitzenden is opeens shirley bassey of madonna niet vervangen door rachel hazes ofzo?

(jaja fwp, ik geef het toe hoor :P )
* Sagat aait zijn gele dreamcast! gelukkig heb ik opties 8)
Is vaker gebeurd in het verleden. Volgens mij heeft GTA IV ook zo'n patch gehad om muziek eruit te patchen die niet meer gelicenseerd was...

Link op FP gevonden :) nieuws: 'GTA IV verliest groot aantal in-gamemuzieknummers wegens verlopen li...

[ Voor 16% gewijzigd door kevlar01 op 13-05-2020 08:23 . Reden: url toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

kevlar01 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 08:22:
[...]

Is vaker gebeurd in het verleden. Volgens mij heeft GTA IV ook zo'n patch gehad om muziek eruit te patchen die niet meer gelicenseerd was...

Link op FP gevonden :) nieuws: 'GTA IV verliest groot aantal in-gamemuzieknummers wegens verlopen li...
Ja dat is idd waar ik het zelf de eerste keer echt merkte, misschien moet ik gewoon accepteren dat de meeste gamers binnen 1-2 jaar een game gewoon spelen en dan nooit met dit probleem te maken hebben, maar ik vind het gewoon erg vervelend.

Maar bij films doen ze dit toch niet? Kan me niet voorstellen dat ze bij back to the future opeens marty niet meer zijn rock nummertje laten spelen ofzo.....?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Sagat schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 08:09:
[...]

Zet spotify open en zoek de oudere offspring albums op :p
Nu de GTA reeks bestaat voelt Crazy Taxi veel te primitief voor mij jammergenoeg.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Pagina: 1 ... 52 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.