Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 20:40
Sagat schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 08:30:
[...]

Ja dat is idd waar ik het zelf de eerste keer echt merkte, misschien moet ik gewoon accepteren dat de meeste gamers binnen 1-2 jaar een game gewoon spelen en dan nooit met dit probleem te maken hebben, maar ik vind het gewoon erg vervelend.

Maar bij films doen ze dit toch niet? Kan me niet voorstellen dat ze bij back to the future opeens marty niet meer zijn rock nummertje laten spelen ofzo.....?
Films weet ik niet, series wel, althans ik weet er maar ééntje uit mijn jeugd, namelijk Tour of Duty. Tijdens de tv uitzendingen begin jaren 90 zat die serie vol met echte muziek uit de jaren 60/70. Ga je ze nu terugkijken, dan krijg je van die vage panfluit muziek vanwege licenties of iets dergelijks. Is te lang geleden dat ik dat ergens gelezen heb.

Met games heb ik het nog niet meegemaakt.

XBL: MRE Inc | Mixer: MRE-Inc

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 18:08

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

boe2 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 08:31:
[...]

Zet spotify open en zoek de oudere offspring albums op :p
Nu de GTA reeks bestaat voelt Crazy Taxi veel te primitief voor mij jammergenoeg.
Haha het gaat inderdaad om het principe, crazy taxi is een leuke arcade game, als in, je loopt in een arcade hal,je speelt het 5-10 mins en gaat door naar de volgende......imho uiteraard.
offtopic:
en ik heb de gratis spotify......reclame in mijn games is nog zo'n ding :( :P
MRE-Inc schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 08:44:
[...]
Films weet ik niet, series wel, althans ik weet er maar ééntje uit mijn jeugd, namelijk Tour of Duty. Tijdens de tv uitzendingen begin jaren 90 zat die serie vol met echte muziek uit de jaren 60/70. Ga je ze nu terugkijken, dan krijg je van die vage panfluit muziek vanwege licenties of iets dergelijks. Is te lang geleden dat ik dat ergens gelezen heb.

Met games heb ik het nog niet meegemaakt.
Wow echt? hrmmm ok dan voel ik me als gamer iets minder benadeeld, de muziek in ToD was idd erg goed!

Nou ja, in het geval van crazy taxi heb ik dus mijn origineel, en mocht ik ooit zin krijgen om gta4 te spelen, dan zal het pc zijn of emulatie en dan met hacks om alsnog de muziek te krijgen. Ik vind het echt nasty dat de muziekindustrie het recht heeft om je product aan te passen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1Henk 'm!

Anoniem: 337891

Sagat schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 09:07:
[...]

Haha het gaat inderdaad om het principe, crazy taxi is een leuke arcade game, als in, je loopt in een arcade hal,je speelt het 5-10 mins en gaat door naar de volgende......imho uiteraard.
offtopic:
en ik heb de gratis spotify......reclame in mijn games is nog zo'n ding :( :P

[...]

Wow echt? hrmmm ok dan voel ik me als gamer iets minder benadeeld, de muziek in ToD was idd erg goed!

Nou ja, in het geval van crazy taxi heb ik dus mijn origineel, en mocht ik ooit zin krijgen om gta4 te spelen, dan zal het pc zijn of emulatie en dan met hacks om alsnog de muziek te krijgen. Ik vind het echt nasty dat de muziekindustrie het recht heeft om je product aan te passen.
Nasty van de muziekindustrie? Het gaat hier om contracten tussen game uitgever en licentiehouder van het muziek. In het contract wordt opgenomen hoelang muziek gebruikt mag worden en onder welke voorwaarden. Als de game uitgever betaalt voor het mogen gebruiken van muziek in een nieuwe uitgave van het spel of betaalt voor het verlengen van de licentie zal het geen probleem zijn. Voor niets gaat de zon op.

Je kan het net zo goed nasty van de game uitgever noemen dat hij het spel opnieuw uitbrengt (om geld te verdienen van jou) en niet wil betalen om de oorspronkelijke game in ere te herstellen.

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 13-05-2020 09:14]

Heb ooit een vage jumpstyle release gehad in in het vinyltijdperk en moest die toen ook inschrijven bij BUMA (in al die tijd 80 euro verdiend ofzo :+), maar die licentievoorwaarden zijn inderdaad uitgebreid en ingewikkeld. Wanneer de licentie verlopen is met je als afnemer er alles aan doen om te handelen naar de licentiestatus. Dus als je de muziek kan vervangen moet je dat ook doen. Bij games die je kunt updates is dat dus een mogelijkheid.

Dat zie je ook met al die streaming tegenwoordig. Je hebt geen eigendom maar een licentie op het gebruik.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

exactor it schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 09:13:
[...]

Nasty van de muziekindustrie? Het gaat hier om contracten tussen game uitgever en licentiehouder van het muziek. In het contract wordt opgenomen hoelang muziek gebruikt mag worden en onder welke voorwaarden. Als de game uitgever betaalt voor het mogen gebruiken van muziek in een nieuwe uitgave van het spel of betaalt voor het verlengen van de licentie zal het geen probleem zijn. Voor niets gaat de zon op.
terechte nuance, maar het voelt voor mijn als of je een boek koopt, en na 10 jaar iemand langs komt en een hoofdstuk eruit scheurt, de muziek is voor mij onderdeel van het totale pakket. Wie dan de dader is, vind ik persoonlijk niet zo spannend. En de muziekindustrie als rechten houder is dan iig altijd betrokken imho. Kan me niet voorstellen dat indien afkopen een realistische optie is, dat de uitgever hier niet voor zou kunnen kiezen. (en tuurlijk wat reëel en eerlijk is, is iets waar je over kan babbelen)

Het lijkt mij eerlijker dat muziek gewoon vast onderdeel van het spel zou worden, en ja, op het moment dat iemand er dan geld mee gaat verdienen (stel ik ga het spelen op youtube) dan mogen ze best aankloppen.
Maar binnen de huiselijke sfeer. ik vind het niet anders dan een cd kopen, de rechten hou je zolang het medium werkt........het tour of duty voorbeeld vind ik dan nog wel terecht. Zolang de zender idd de keuze krijgt (ik vermoed dat ze dat idd wel gehad willen hebben en zelf gekozen hebben voor de panfluit optie)

Nogmaals dit is pet peeve van mij dus is sta er weillicht niet helemaal neutraal in :P.
En misschien is mijn visie wat gedateerd omdat je vroeger inderdaad media had die dan voor altijd vast lag, en dit (helaas voor mij) is nu dus niet meer van deze tijd.
Wom schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 09:20:
Heb ooit een vage jumpstyle release gehad in in het vinyltijdperk en moest die toen ook inschrijven bij BUMA (in al die tijd 80 euro verdiend ofzo :+), maar die licentievoorwaarden zijn inderdaad uitgebreid en ingewikkeld. Wanneer de licentie verlopen is met je als afnemer er alles aan doen om te handelen naar de licentiestatus. Dus als je de muziek kan vervangen moet je dat ook doen. Bij games die je kunt updates is dat dus een mogelijkheid.

Dat zie je ook met al die streaming tegenwoordig. Je hebt geen eigendom maar een licentie op het gebruik.
dank, door idd het belichten van de andere kant kan ik het in ieder geval meer 'een plekje' geven ;)
En weet je, bij spotify kies je zelf voor streaming, en de goedkope prijs voor al you can eat muziek comsumptie zorg er dan voor dan ik het accepteer dat nummers kunnen verdwijnen.

Wat ik wellicht meer zou accepteren bij games is disclaimers 'note this product has licensed songs, they will not be available after date x' zou het nog steeds naar vinden, maar nu voel ik me bestolen.

(again enorm FWP dit, sorry allen :> )

[Voor 26% gewijzigd door Sagat op 13-05-2020 09:31]

10 second ninja DONE

• Miesjh
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 21:20

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

exactor it schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 09:13:
[...]

Je kan het net zo goed nasty van de game uitgever noemen dat hij het spel opnieuw uitbrengt (om geld te verdienen van jou) en niet wil betalen om de oorspronkelijke game in ere te herstellen.
De muziekindustrie heeft gewoon iets slims gedaan met de manier waarop ze hun muziek verkopen. Als ik een TV koop dan mag iedereen er op kijken zo vaak al ze willen. Daar hoef ik niks extra's voor te betalen. Maar met muziek is dat heel anders.

Xbox Live: Miesjh NL

Miesjh schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 09:32:
[...]

De muziekindustrie heeft gewoon iets slims gedaan met de manier waarop ze hun muziek verkopen. Als ik een TV koop dan mag iedereen er op kijken zo vaak al ze willen. Daar hoef ik niks extra's voor te betalen. Maar met muziek is dat heel anders.
Dat geldt ook voor een stereotoren of game console. Maar het geldt niet voor wat je legaal afspeelt op je tv of console. Je betaalt voor Netflix, hbo etc en de omroepen moeten ook betalen voor andermans content voordat het op jouw tv komt. Net als bij muziek.

Licenties zijn gewoon ruk voor consumenten. :) (en ook sorry voor dit off topic geneuzel :) )

• Caayn
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 18:58
Vanuit een licentie oogpunt hebben gamediscs een groot voordeel. Je zal altijd de disc versie kunnen spelen met de originele audio zonder dat ze dit kunnen voorkomen. Je zit alleen met (day one) patches, DLC en eventuele bestaande saves die minimale patch niveaus vereisen :-(

Vroeger stond op een goty/<marketingnaamhier> uitgaven van een game nog wel eens de volledig game incl. patches en DLC/expansions of kreeg je een tweede disc met alle extra content erop. Nu krijg je voucher code voor de DLC waardoor je daar alsnog niks mee opschiet ten opzichte van een release dag disc.

[Voor 5% gewijzigd door Caayn op 13-05-2020 10:11]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• MRE-Inc

Goed bezig @Pixel Witcher _/-\o_

[Voor 4% gewijzigd door MRE-Inc op 13-05-2020 10:20]

• AreVeeDee
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online
MRE-Inc schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 00:43:
De mei update loopt hier binnen. Geen idee wat er nieuw is.

Overigens zag ik het percentage ook voor het eerst bij het updaten van een game. [Afbeelding]

Yeah *O*

[Afbeelding]
Hier nog geen update... zit ook met smart te wachten op HDMI-CEC...

[Voor 0% gewijzigd door AreVeeDee op 13-05-2020 11:30. Reden: typo]

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 17:06
Is die nieuwe Race Driver Grid uit 2009 net zo goed als de eerste Race Driver Grid uit 2014?
Vond Race Driver Grid 2 en 3 namelijk beide niks vergeleken bij het eerste deel, nu is dit nieuwste deel in de aanbieding en dan begin je toch te twijfelen of ze toch misschien weer terug bij het oude zijn.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc
AreVeeDee schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:28:
[...]

Hier nog geen update... zit ook met smart te maken op HDMI-CEC...
Ook niet als je zelf bij de instellingen op updates gaat controleren ? Ik heb dat namelijk ook zo gedaan en toen kon ik updaten.

HDMI-CEC werkt prima, moest het wel even inschakelen op de HDMI1 poort waar de Xbox op zit aangesloten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

G_Dragon schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:32:
Is die nieuwe Race Driver Grid uit 2009 net zo goed als de eerste Race Driver Grid uit 2014?
Vond Race Driver Grid 2 en 3 namelijk beide niks vergeleken bij het eerste deel, nu is dit nieuwste deel in de aanbieding en dan begin je toch te twijfelen of ze toch misschien weer terug bij het oude zijn.
Zit die niet in gamepass? anders maandje gamepass nemen, en je weet of het wat voor je is.....en daarnaast nog 100miljoen miljard andere games om je bezig te houden :+

10 second ninja DONE

• G_Dragon
Sagat schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:37:
[...]

Zit die niet in gamepass? anders maandje gamepass nemen, en je weet of het wat voor je is.....en daarnaast nog 100miljoen miljard andere games om je bezig te houden :+
Nee alleen Grid 2 is beschikbaar op gamepas :).
Ben even benieuwd of mensen hem hebben gespeeld en wat ze ervan vonden

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

G_Dragon schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:42:
[...]

Nee alleen Grid 2 is beschikbaar op gamepas :).
Ben even benieuwd of mensen hem hebben gespeeld en wat ze ervan vonden
Ah ok, dan was ik daarmee in de war. En je bent uiteraard vrij om te vragen wat mensen van de game vinden he, don't get me wrong please :D

Ben zelf ook nieuwsgierig!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon
Sagat schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:44:
[...]

Ah ok, dan was ik daarmee in de war. En je bent uiteraard vrij om te vragen wat mensen van de game vinden he, don't get me wrong please :D

Ben zelf ook nieuwsgierig!
I didn't get you wrong mate :)

• Caayn
Er is toch een proef versie van de nieuwe Grid, zo'n "volledige game maar X uren speelbaar" demo? Ik heb die laatst toch echt gespeeld zonder dat ik game pass heb of de game bezit. Misschien was dat een free-play days actie :?

Groot fan van de eerste Grid, deel twee vond ik maar meh en drie heb ik niet gespeeld. De proefversie moet ik nog een keer opnieuw spelen, de eerste keer dat ik hem opstartte stond mijn hoofd er niet zo naar waardoor ik geen goede indruk heb gekregen.
G_Dragon schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:32:
Weet niet wat je precies zoekt, maar ik heb hem gespeeld. Toffe racegame met veel races, maar het is geen Forza. Wel leuke raceactie en prima schademodellen, blijf echter weg van de formuleklasses. Die rijden minder dan de andere klasses.

• G_Dragon
Wom schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:56:
[...]

Weet niet wat je precies zoekt, maar ik heb hem gespeeld. Toffe racegame met veel races, maar het is geen Forza. Wel leuke raceactie en prima schademodellen, blijf echter weg van de formuleklasses. Die rijden minder dan de andere klasses.
Ik zoek het gevoel van de eerste game, de opvolgers (Grid 2 en 3) hadden dat namelijk niet.

@Caayn Oh.. daar ga ik vanmiddag even naar kijken THANKS ! :)

• AreVeeDee
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online
MRE-Inc schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:36:
[...]

Ook niet als je zelf bij de instellingen op updates gaat controleren ? Ik heb dat namelijk ook zo gedaan en toen kon ik updaten.

HDMI-CEC werkt prima, moest het wel even inschakelen op de HDMI1 poort waar de Xbox op zit aangesloten.
Nee, helaas. Hij blijft staat op ‘Laatste keer gecontroleerd 13-5-2020 09:00’. Even geduld nog.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MRE-Inc
Dit zijn de wijzigingen in de Mei 2020 update. Staat niks over HDMI-CEC in. Erg vaag zeg.

MRE-Inc schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 12:23:
Dit zijn de wijzigingen in de Mei 2020 update. Staat niks over HDMI-CEC in. Erg vaag zeg.

[Afbeelding]
Er is maar 1 filter die ik echt nodig heb voor de community content en dat is "filter out achievements". Die spammen altijd de lijst vol en is echt 0,0 interessant. Teveel mensen hebben die auto-post nog aan staan.

[Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 13-05-2020 13:07]

Martinspire - PC, PS4, X1

• ariekanari
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21:09
Martinspire schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 13:06:
[...]

… 0,0 interessant. Teveel mensen hebben die auto-post nog aan staan.
Waar vind ik deze instelling? Ik wil namelijk even controleren of ik deze aan heb staan.

Xbox Live Gamertag Exophase Gamertag gamerdvr

ariekanari schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 13:16:
[...]

Waar vind ik deze instelling? Ik wil namelijk even controleren of ik deze aan heb staan.
Ik weet niet hoe up2date het is, maar hier was het eerst:
https://www.windowscentra...and-screenshots-xbox-live

Ik vind het prima dat mensen dat soort stuff delen, maar ik wil het er gewoon uit kunnen filteren want ik vind de nieuwswaarde 0 en het vult je hele tijdlijn op met dingen die dus niks toevoegen waardoor zinvolle berichten helemaal weg gaan.
Het zorgt er voor mij voor dat de community content overgeslagen wordt

[Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 13-05-2020 13:52]

Martinspire schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 13:06:
[...]

Er is maar 1 filter die ik echt nodig heb voor de community content en dat is "filter out achievements". Die spammen altijd de lijst vol en is echt 0,0 interessant. Teveel mensen hebben die auto-post nog aan staan.
Bedoel je die idiote filmpjes dat iemand een rang omhoog gaat in Battlefield bijvoorbeeld? Ik ken verder geen automatische filmpjes bij achievements (als die er wel zijn, mijn excuses voor de honderden per week die timelines verpesten :))
exactor it schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 14:00:
[...]

Bedoel je die idiote filmpjes dat iemand een rang omhoog gaat in Battlefield bijvoorbeeld? Ik ken verder geen automatische filmpjes bij achievements (als die er wel zijn, mijn excuses voor de honderden per week die timelines verpesten :))
Niet alleen dat. Je hebt ook "timmy heeft achievement <started the game> behaald". Supergaaf allemaal.

Edit: zoiets dus:

Ik ben ech zo enorm trots op hem. Super knap. Zeker 1 hele minuut de game gespeeld.

[Voor 32% gewijzigd door Martinspire op 13-05-2020 14:26]

• MRE-Inc
Uit dat artikel van WindowsCentral staat ook dit:
If you don't want to hide everything, you can simply disable automatic sharing and SFW clips manually to avoid Microsoft's ban. Here's how to do that:
Waarom zou je gebanned worden voor iets waarvan je een ingame screenshot maakt. In Mafia 3 moet je diverse schilderijen verzamelen waarop vrouwen compleet naakt op staan. Ook liggen her en der door de stad Playboy's waarin ponitficaal de Playmate van de maand staat afgebeeld. Ik heb daar een paar screenshots van gemaakt :D Gewoon omdat het kan.... Lijkt me dan ook een onzinnige opmerking van Windows Central.

MRE-Inc schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 14:21:

[...]

Waarom zou je gebanned worden voor iets waarvan je een ingame screenshot maakt. In Mafia 3 moet je diverse schilderijen verzamelen waarop vrouwen compleet naakt op staan. Ook liggen her en der door de stad Playboy's waarin ponitficaal de Playmate van de maand staat afgebeeld. Ik heb daar een paar screenshots van gemaakt :D Gewoon omdat het kan.... Lijkt me dan ook een onzinnige opmerking van Windows Central.
Omdat er geen leeftijdsrating op screenshots zit. Dus wat jij in je profiel zet, deel je met anderen. Dat kan dus ook een kind zijn die dus playboy foto's ziet van een game die hij/zij niet kan spelen.

Dat gillen ze al jaren, volgens mij was het Lux Obscura waar diverse meldingen kwamen dat mensen een ban hadden gekregen vanuit die clips, dat was dacht een PG18+ game. De clipfeed van vrienden wordt dacht wel gefilterd (als je bv op een PG13 console speelt), maar die topclips en screenshots blijkbaar niet, daar kwamen er toen een paar langs en zijn er daarvoor wat mensen gebanned. En zolang er maar genoeg mensen complaints maken tegen die clip, krijg je vanzelf die shit over je heen :P

Zolang je geen idioten op je friendlist hebt staan, is de kans bizar klein.

[Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 13-05-2020 14:30]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Caayn
Blij dat die automatische vidoes niet meer zo extreem zijn als in 2013-2014. Zet een stap *plunk* video gemaakt, volgende stap *plunk* video gemaakt :X

Bij sommige launch periode games zit dit er nog steeds in. Leuk als je mensen in je feed wilt pesten d:)b

Acties:
  • +3Henk 'm!

Martinspire schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 14:21:
[...]

Niet alleen dat. Je hebt ook "timmy heeft achievement <started the game> behaald". Supergaaf allemaal.

Edit: zoiets dus:
[Afbeelding]

Ik ben ech zo enorm trots op hem. Super knap. Zeker 1 hele minuut de game gespeeld.
Oh die pagina. Die slaat nergens op nee. Ik kom daar ook nooit behalve dat het de startscherm van de app is. (Ik start de app toch alleen om messages te bekijken dus ik heb er geen last van dan.) Zou al een hele verbetering zijn als daar alleen achievements kwamen die iemand zelf gedeeld had of een comment bij gezet had. Dan heeft het nog enige nut. Of gewoon geen achievements zichtbaar. Als je wil weten hoever iemand met een spel is, kun je ook op zijn profiel kijken.

Ik snap je gekozen naam niet goed verder. @timmie271 haalt nauwelijks achievements. :+

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 13-05-2020 15:43]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 21:39
exactor it schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 15:42:
[...]
Ik snap je gekozen naam niet goed verder. @timmie271 haalt nauwelijks achievements. :+
Euhm ja beetje de zin kwijtgeraakt op het moment :O

Komt wel weer terug, maar nog even niet vrees ik ;(

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Leuke improvement zou zijn als je dit als ontvanger kan configureren: Een dropdown in de trend van
- geen achievements in je feed
- enkel zeldzame achievements in je feed (want dat is nog leuk om te zien)
- alle achievements in je feed

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 21:39
boe2 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 15:49:
Leuke improvement zou zijn als je dit als ontvanger kan configureren: Een dropdown in de trend van
- geen achievements in je feed
- enkel zeldzame achievements in je feed (want dat is nog leuk om te zien)
- alle achievements in je feed
Wanneer mag ik nog een keer alle achievements van Halo MCC halen :Y)

En nee niet de China variant :+

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

[...]

Ik vond het tricky maar heb ze toch maar geliked :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc
justifire schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 16:03:
[...]

Ik vond het tricky maar heb ze toch maar geliked :P
Je bent een liefhebber, ik kan je geen ongelijk geven :)

Maar zonder gekheid, als Microsoft toestaat dat er naakte beelden / sexuele handelingen en dat soort dingen in games zitten, dan moeten ze niet gek gaan opkijken als mensen daar screenshots en filmpjes van maken.

Als je de bv Mafia 3 als pin op je homescreen hebt staan en je selecteert die, dan zie je dus ook wat anderen die dat spel spelen, gemaakt hebben aan screenshots en filmpjes. Zo zag ik van de week dat iemand een screenshot had gemaakt van een vrouw in een motel kamer die op haar knieen zat en een man stond er voor. Ik hoef niet uit te leggen wat ze daar aan het doen waren.

Maar ja, je weet het nooit met die Amerikaanse preutsheid. De grootste porno industrie hebben, maar owee als er een tepel in beeld komt 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!

Ik, als volwassen man, stoor me wel aan het delen van dit soort plaatjes en filmpjes hoor. Het is één ding als ik kies om een spel te spelen het is een ander als het vol in beeld is als ik via home naar de store scroll. Daar kunnen kids bij zijn en daarnaast wil ik zelf bepalen wat ik wanneer zie. (Iedereen mag het van mij delen overigens. Doe je ding. Ik wil het alleen niet zonder opt-in zien.)

Nog irritanter dan screenshot zijn berichten en updates van gamergirls die oh zo graag met je willen spelen. Dat lijkt echter wel wat af te nemen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Lijkt me een uitdaging te liggen voor Microsoft, tag gewoon automatisch alle screenshots met de leeftijdskwalificatie van de game waar het uit komt en biedt een filter die standaard op alle leeftijden staat. Probleem opgelost.

Gamertag: Finraziel42

• Pixel Witcher
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 30-05 22:56
Thanks dude! had niet verwacht dat het ook hier te zien zou zijn.
Het gaat eigenlijk wel goed! ben nu inmiddels bij AC Brotherhood nog 13 games te gaan hierna :P

Thanks voor de mention!

• Caayn

Acties:
  • +1Henk 'm!

Pixel Witcher schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:25:
[...]

Het gaat eigenlijk wel goed! ben nu inmiddels bij AC Brotherhood nog 13 games te gaan hierna :P

Thanks voor de mention!
Heb je ze allemaal eerder gespeeld of ga je ook af en toe een nieuw deel ontdekken? Wel een grappig initiatief.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc
Pixel Witcher schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:25:
[...]

Thanks voor de mention!
Haha zag het in mijn tijdlijn voorbij komen. Vond de naam al bekend voorkomen. Maar respect. Ik zou zelf zoiets niet kunnen.

AC was al behoorlijk herhalend. AC 2 was in mijn ogen erg goed, net als Brotherhood, maar daarna vond ik het bergafwaarts gaan. Ben zelfs na het uitspelen van AC2 naar Venetie gegaan om de gebouwen van dichtbij te bekijken. Erg mooi !!!!

Revelations is de laatste AC die ik echt heb uitgespeeld. AC3 in Boston en Unity (Parijs) ben ik na een uurtje mee gestopt. Unity vanwege alle bugs en Boston omdat de setting met op een of andere manier niet aanstond. Black Flag heb ik ook nog ergens liggen, maar nooit aangeraakt juist vanwege de herhalende gameplay. De laatste 2 AC's om die reden ook niet al schijnt dat bij deze 2 wat anders in elkaar te steken.

Neem aan dat je alles doet of alleen de hoofmissies ?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Pixel Witcher
exactor it schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:45:
[...]

Heb je ze allemaal eerder gespeeld of ga je ook af en toe een nieuw deel ontdekken? Wel een grappig initiatief.
De meeste heb ik al eerder gespeeld ja, maar sommige echt nog in het 360 tijdperk bijvoorbeeld dus dan is het ook weer extra leuk om die games opnieuw te doen.

Ik doe bijvoorbeeld ook Liberation en Freedom vrij beschouw ik ook als aparte delen en die heb ik nooit gedaan.

Andere games die ik nog niet gedaan heb zijn:

De Chronicles series en Assassins's Creed Roque.
Ik moet bekennen dat AC3 ook nooit heb uitgespeeld en daar is nu ook een remaster van dus ik ben zeer benieuwd.
MRE-Inc schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:45:
[...]

Haha zag het in mijn tijdlijn voorbij komen. Vond de naam al bekend voorkomen. Maar respect. Ik zou zelf zoiets niet kunnen.

AC was al behoorlijk herhalend. AC 2 was in mijn ogen erg goed, net als Brotherhood, maar daarna vond ik het bergafwaarts gaan. Ben zelfs na het uitspelen van AC2 naar Venetie gegaan om de gebouwen van dichtbij te bekijken. Erg mooi !!!!

Revelations is de laatste AC die ik echt heb uitgespeeld. AC3 in Boston en Unity (Parijs) ben ik na een uurtje mee gestopt. Unity vanwege alle bugs en Boston omdat de setting met op een of andere manier niet aanstond. Black Flag heb ik ook nog ergens liggen, maar nooit aangeraakt juist vanwege de herhalende gameplay. De laatste 2 AC's om die reden ook niet al schijnt dat bij deze 2 wat anders in elkaar te steken.

Neem aan dat je alles doet of alleen de hoofmissies ?
Klopt, er zit behoorlijk veel herhaling in maar het irriteert me gelukkig vooralsnog niet, ik doe echt zoveel mogelijk missies (tot nu toe ook alles gedaan met contracts etc) maar het moet wel op een zekere zin leuk blijven.

Je hebt nu bij AC Brotherhood ook de Da Vinci dat is niet nodig maar die wil ik wel graag doen, als er een gedeeltelijk verhaal in zit dan doe ik die zeker.

De veren en de vlaggen collecten dat ga ik echt niet doen, dat is echt iets wat mij op een gegeven moment op zou breken.

Tot nu toe erg veel plezier in, en ook een beetje met het idee dat de Xboxnederland community daarin leuk mee doet is een absolute motivatie.
Ook zal ik binnenkort gaan streamen kijken of dat leuk is en dat ik wekelijk met 0 of 1 kijker zit :P

Maar goed er komt de komende tijd weinig tot niets leuks uit en een half jaar om die games allemaal uit te spelen, zou mij denk ik wel moeten lukken :+ vandaar ook mijn keuze om al die games te spelen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

Pixel Witcher schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 09:06:
[...]

De meeste heb ik al eerder gespeeld ja, maar sommige echt nog in het 360 tijdperk bijvoorbeeld dus dan is het ook weer extra leuk om die games opnieuw te doen.

Ik doe bijvoorbeeld ook Liberation en Freedom vrij beschouw ik ook als aparte delen en die heb ik nooit gedaan.

Ik moet bekennen dat AC3 ook nooit heb uitgespeeld en daar is nu ook een remaster van dus ik ben zeer benieuwd.

[...]

Klopt, er zit behoorlijk veel herhaling in maar het irriteert me gelukkig vooralsnog niet, ik doe echt zoveel mogelijk missies (tot nu toe ook alles gedaan met contracts etc) maar het moet wel op een zekere zin leuk blijven.

Je hebt nu bij AC Brotherhood ook de Da Vinci dat is niet nodig maar die wil ik wel graag doen, als er een gedeeltelijk verhaal in zit dan doe ik die zeker.

De veren en de vlaggen collecten dat ga ik echt niet doen, dat is echt iets wat mij op een gegeven moment op zou breken.

Tot nu toe erg veel plezier in, en ook een beetje met het idee dat de Xboxnederland community daarin leuk mee doet is een absolute motivatie.
Ook zal ik binnenkort gaan streamen kijken of dat leuk is en dat ik wekelijk met 0 of 1 kijker zit :P

Maar goed er komt de komende tijd weinig tot niets leuks uit en een half jaar om die games allemaal uit te spelen, zou mij denk ik wel moeten lukken :+ vandaar ook mijn keuze om al die games te spelen.
Chronicles zijn die platformer toch? Die zijn best aardig! Het is meer Prince of Persia dan AC maar zit prima in elkaar. Als je alleen de mainstory doet (en niet alle collectibles, al dat jagen en mp etc) is ACIII best een goed verhaal. Het waren, imo, alle randzaken die dat spel l, terechte, kritiek opleverde.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc

AC Brotherhood is gewoon Backwards compatible zie ik. Die Da Vinci heb ik in mijn bezit zie ik. Kan me nauwelijks voorstellen dat die game alweer 8 jaar terug is. Voelt alsof ik die vorig jaar nog gespeeld heb.

Als je gaat streamen dan kom ik wel eens kijken, moet het wel in de avonduren na 20:00 zijn. Laat maar weten. Normaal kijk ik echt nooit streams, speel liever zelf, maar zo'n initiatief vind ik wel leuk. Ook straks als je de laatste 2 gaat spelen die ik nog niet heb....

Acties:
  • +2Henk 'm!
Final Fantasy IX is nu beschikbaar met gamepass.

Ik weet nog niet of ik hem zelf ga spelen. Misschien als ik even geen andere games meer heb. :) Ik heb namelijk ook Final Fantasy VIII gekocht, maar ben er ook niet veel verder in gekomen. Door de "cheats" die er in zitten is het te verleidelijk soms om die aan te zetten, maar dat levert aan de andere kant weer weinig spanning op in gevechten :P Deze cheats zitten ook in FFIX.

[Voor 49% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-05-2020 10:09]

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!
[...]

[...]

Als je gaat streamen, dan kijk ik ook wel met een schuin oog mee :)

360Gamertag.....PSN ID

• G_Dragon
Wom schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:56:
[...]

Heb de game voor 8 euro gehaald, bedankt voor de vele tips en reacties :).

• blauwester
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 17:00
ik gebruik mijn xbox voornamelijk voor mediaconsumptie. Hiervoor is het een fijn apparaat.Ik wil nog wel eens een aflevering terugkijken via npo. Nu is hiervoor geen app op de xbox. Wat mij echter opvalt is dat als ik naar de internetbrowser ga hij de videos via de website npostart.nl er een rondje blijft draaien en op die manier ook niet worden afgespeeld.
Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pixel Witcher
exactor it schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 09:24:
[...]

Chronicles zijn die platformer toch? Die zijn best aardig! Het is meer Prince of Persia dan AC maar zit prima in elkaar. Als je alleen de mainstory doet (en niet alle collectibles, al dat jagen en mp etc) is ACIII best een goed verhaal. Het waren, imo, alle randzaken die dat spel l, terechte, kritiek opleverde.
Ja klopt, China, India en Rusland dacht ik, ben daar zeer benieuwd naar, een andere game maar toch ook weer het zelfde.
Betreft AC III heb je gelijk in, voor me gevoel kwam ik door al die randzaken toen der tijd nooit helemaal in de game.
MRE-Inc schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 09:50:
[...]

AC Brotherhood is gewoon Backwards compatible zie ik. Die Da Vinci heb ik in mijn bezit zie ik. Kan me nauwelijks voorstellen dat die game alweer 8 jaar terug is. Voelt alsof ik die vorig jaar nog gespeeld heb.

Als je gaat streamen dan kom ik wel eens kijken, moet het wel in de avonduren na 20:00 zijn. Laat maar weten. Normaal kijk ik echt nooit streams, speel liever zelf, maar zo'n initiatief vind ik wel leuk. Ook straks als je de laatste 2 gaat spelen die ik nog niet heb....
Tijd gaat snel he :) Brotherhood is echt een fijne game, was helemaal vergeten dat je je Assassins kan gebruiken (Duh Brotherhood) Maakt het allemaal wel wat makkelijker.

Ja absoluut man! Ik laat het je weten.
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:10:
[...]

Als je gaat streamen, dan kijk ik ook wel met een schuin oog mee :)
Jeej!! tof! leuk om het te lezen.

Voel nu al de druk :+
blauwester schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 11:35:
ik gebruik mijn xbox voornamelijk voor mediaconsumptie. Hiervoor is het een fijn apparaat.Ik wil nog wel eens een aflevering terugkijken via npo. Nu is hiervoor geen app op de xbox. Wat mij echter opvalt is dat als ik naar de internetbrowser ga hij de videos via de website npostart.nl er een rondje blijft draaien en op die manier ook niet worden afgespeeld.
Is hier een oplossing voor?
Is het bekend wat NPO gebruikt voor videostreaming? Klinkt alsof er een bepaalde plugin of codec niet kan geladen worden eerlijk gezegd. Heb daar niet direct een oplossing voor.

• MRE-Inc
Wom schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 12:58:
[...]

Is het bekend wat NPO gebruikt voor videostreaming? Klinkt alsof er een bepaalde plugin of codec niet kan geladen worden eerlijk gezegd. Heb daar niet direct een oplossing voor.
Of je hebt wellicht iets als PiHole draaien wat de url blokkeert. Je kan dan wel naar npostart.nl , maar de stream die dan van een ander domein komt, wordt dan wellicht geblokkeerd.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 21:54
Pixel Witcher schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 12:55:

Jeej!! tof! leuk om het te lezen.

Voel nu al de druk :+
Je hebt er nog 1 viewer bij! Ik kom ook wel even kijken :)

Xbox one: I ColoSsuZz I - PS4: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • +3Henk 'm!
Final Fantasy IX is ook play anywhere trouwens. Dat is wel weer fijn, want dat is wel een spel die ik niet perse op mijn tv wil spelen. Vind de toekomst wel leuk er uit zien met play anywhere titels en Xcloud. Gewoon de keuze hebben is al tof. Wil je lekker op je 4K Oled, je 5 inch telefoon of je 10 inch laptop. De keuze is aan jou :).

[Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-05-2020 13:42]

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 22:00

nexhil

BAM!

Jezus, als ik die Robocop zo zie, dan moet daar met de huisdige techniek toch een hele vette game van/mee te maken zijn! 8) 8) 8) 8)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 16:29

sjaool

Every life should have 9 cats

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1Henk 'm!
Oeh, ja, dat was wel een van de betere games op de X360. Als je die nog niet gespeeld hebt is dat een goed moment.

uchiha tijntje schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 19:13:
https://www.trueachieveme.../alan-wake-xbox-game-pass

Alan Wake komt in gamepass voor console en pc. Heb me er destijds kostelijk mee vermaakt :)
Ah mooi! Ik moet de DLC nog een keer spelen. Wel gekocht, nooit gespeeld (zoals zo vaak met story dlc :) )

Acties:
  • +4Henk 'm!

Meer gameplay, op een Xbox One, van de remaster van THPS2 met Tony Hawk zelf B-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chabio
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 20:04
Wom schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 20:43:
[YouTube: This is Tony Hawk... a Pro Skater]

Meer gameplay, op een Xbox One, van de remaster van THPS2 met Tony Hawk zelf B-)
Nice! Jablinski’s Red Dead video’s vind ik geniaal (moet je van houden).

Acties:
  • +2Henk 'm!
Lijkt er op dat Star Wars: Jedi Fallen Order en Street Fighter 4 naar GamePass komen. In de laatste update van de streaming app duiken de JSON-files op: Wom in "[Project xCloud] Ervaringen en Discussie"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 22:00
Dat zou lekker zijn! Fallen order nog niet gespeeld omdat ik nog teveel andere games had. Merk sowieso dat ik nu wat vaker wacht als ik vermoed dat het in GP terecht komt.

Lichtpuntje... (xbone: LuisjeNL)

Acties:
  • +12Henk 'm!
  • Pinned

• 2green
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 19:20
Vandaag gratis te claimen

The LEGO® NINJAGO® Movie Video Game

https://www.microsoft.com...e-video-game/bqkknpkx1c4p

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc
2green schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:11:

Check. Je bent eigenaar van deze game.

Bedankt voor het delen !!! Kan leuk zijn straks met je jongste in coop.

Acties:
  • 0Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 17:13:
Nieuw filmpje over Grounded en specifiek base building:

[YouTube: How Grounded Does Base Building Right]

Wordt echt wel een grappig spelletje om te proberen :)
Die creative mode is wel grappig, dat stukje met dat basketballen geeft wel aan dat je veel vrijheid krijgt. De manier waarop je een basis kunt opbouwen spreekt mij ook wel aan moet ik zeggen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

2green schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:11:

Goede tip. Vooral omdat hij binnenkort uit gamepass verdwijnt: https://www.trueachieveme...ox-game-pass-leaving-soon

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

justifire schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:58:
[...]

Dat zou mooi zijn !
@Sagat even de fijne kneepjes leren adhv de dijen van Chun-Li :P
ik kan van mijn x360 niet spelen met jou op xb1 toch? dan ben ik gedoemd met de standaard controller te spelen, dan heb je misschien nog wel een (zeer minime :P) kans!

haha nee man harstikke leuk, stuur maar dm dan spreken we wat af (en misschien ff friend rquest!)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:12:
[...]

ik kan van mijn x360 niet spelen met jou op xb1 toch? dan ben ik gedoemd met de standaard controller te spelen, dan heb je misschien nog wel een (zeer minime :P) kans!

haha nee man harstikke leuk, stuur maar dm dan spreken we wat af (en misschien ff friend rquest!)
Kan wel hoor :)
SF4 draait in de X360 emulator.
Echt al jaren niet meer gespeeld (wel onlangs de digitale Ultra versie aangeschaft in de sale)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

justifire schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:19:
[...]

Kan wel hoor :)
SF4 draait in de X360 emulator.
Echt al jaren niet meer gespeeld (wel onlangs de digitale Ultra versie aangeschaft in de sale)
ok! nou bij keuze liever vanaf de x360 want dan heb ik mijn geliefde fightpad, verder is het natuurlijk zo dat een recente meme aardig weergeeft hoe het bij mij zit.

(kan het plaatje even niet vinden maar iets als dit:)
So you have played this game for more then 10 years, you must be good at it
antwoord :')

Maar potje online met een soort van bekende altijd leuk! Ik zal je even adden als friend.
edit:

[Voor 17% gewijzigd door Sagat op 15-05-2020 13:11]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik hoopte even op een soort Kingdom Come Deliverance maar zo te zien is het met name een RTS.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc
Komt naar Gamepass ??? Als ik naar hun website ga en op de Microsoft Store knop druk, dan wordt op mijn laptop hier de Windows Store geopend en zie ik dat ik de game kan spelen met Gamepass voor PC. Zowel de standaard editie van 49 euro als de Royal versie van 79 euro.

Beschikbaar per 1 september 2020.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
kevlar01 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 08:48:
[...]

Maar dan moet je altijd je Xbox aan zetten om tv te kijken? Dus zowel je (bijv.) Ziggo kastje als Xbox? Lijkt me nogal veel stroom verbruiken eerlijk gezegd.
Ja, bij de Xbox One S komt er gemiddeld 35W bij.
Het is eventueel een oplossing voor degenen die geen HDMI-CEC kunnen gebruiken.

Acties:
  • +4Henk 'm!
Ori and the Will of the Wisps heeft zojuist een HDR update gekregen. Ziet er dus nog beter uit dan het al deed. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

MRE-Inc schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 15:11:
[...]

Komt naar Gamepass ??? Als ik naar hun website ga en op de Microsoft Store knop druk, dan wordt op mijn laptop hier de Windows Store geopend en zie ik dat ik de game kan spelen met Gamepass voor PC. Zowel de standaard editie van 49 euro als de Royal versie van 79 euro.

Beschikbaar per 1 september 2020.
De nieuwste Hearts of Iron (zelfde uitgever) zit in gamepass voor pc. Ik denk dat ze een deal met MS hebben. Ik zou er niet van uitgaan dat dit spel voor de Xbox gaat verschijnen. Grand strategy is redelijk pc specifiek. In elk geval tot nu toe.

Acties:
  • +2Henk 'm!

Dit weekend is oa. Fallout 76 free to play en ik zie beelden van Huntdown, wat ik verwacht zal een aantal van jullie 2D-platform fanaten wel aanstaan.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

You guys...jullie gaan het niet geloven...maar gister zowaar een succesvolle run met slay the spire! 2 cheevo’s in the pocket en ik kan eindelijk het 4e char spelen.
1 floor gedaan met haar tof maar idd raar :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3Henk 'm!
Stel je voor, je bent op een vrijdagavond rond 22:00u nog alleen wakker en je besluit je Xbox nog eens aan te zetten. Je zoekt wat door de aanbiedingen en je oogt valt op Bears Can't Drift!? Een kartracer zoals Mario Kart lijkt je wel wat en de aanschafprijs is vriendelijk. Vol goede moed start je de game op en al snel zakt de moed wat in je schoenen. Waarom klinkt het geluid zo dof? Waar is de uitleg over wat de power-ups doen? Wat is het eigenlijke doel? Waarom hoor ik geen geluidseffecten als ik drift?

Goed, het mag duidelijk zijn: als je denkt dat Bears Can't Drift!? een leuke titel is voor tussendoor, scroll dan gewoon verder naar Crash Team Racing. Die is misschien vier keer zo duur, maar tien keer zo leuk. Neem dat maar van mij aan.

• rened80
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 21:13
justifire schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 10:48:
Nu 200 gratis super wheel spins in Forza Horizon 4, doe er je voordeel mee :)
(Horizon life -> Messages -> Gifts)
Zie niets?

Acties:
  • +1Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 19:39:
[YouTube: Yooka-Laylee and the Impossible Lair Devs React to 16 Minute Speedrun]

Ik ben geen fan van IGN, maar ze hebben af en toe wel een leuke youtube serie. Zoals deze: Devs react toe speedruns. :) Een aanrader omdat je gewoon nog best wel wat grappige informatie krijgt over development proces etc. En het is leuk om te zien dat developers vaak verbaasd zijn over alle exploits die de community kan vinden :)
Eens! Heb je die van Doom Eternal gezien? Die devs vallen in de ene na de andere verbazing. Alleen heeft dat er wel vooor gezorgd dat ik zelf niet meer verder ga met Eternal, iets teveel gespoiled.

Wom schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 19:44:
[...]

Eens! Heb je die van Doom Eternal gezien? Die devs vallen in de ene na de andere verbazing. Alleen heeft dat er wel vooor gezorgd dat ik zelf niet meer verder ga met Eternal, iets teveel gespoiled.
Ja die van Doom is echt bizar. :) Heb ook een videootje gezien over de mechanics achter die speedruns van Doom. Vereist veel skills om te doen, maar ik vind een speedrun zoals deze van Yooka Laylee wel leuker om te zien. Namelijk gewoon geen exploits. Gewoon gebruik maken van de mechanics zoals ze ook echt door de makers bedoeld zijn :)

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Vraagje voor de gamepass gebruikers: zitten er in de gamepass nog goede titels voor wanneer ik klaar ben met remnant of the ashes? Ik weet dat er wel een paar goede soulsborne titles zijn, maar zou leuk zijn als ik er uit de game pass kan plukken :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Pagina: 1 ... 53 ... 57 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True