Acties:
  • 0 Henk 'm!
boe2 schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 21:47:
Vraagje voor de gamepass gebruikers: zitten er in de gamepass nog goede titels voor wanneer ik klaar ben met remnant of the ashes? Ik weet dat er wel een paar goede soulsborne titles zijn, maar zou leuk zijn als ik er uit de game pass kan plukken :)
Mocht je trouwens nog in je playthrough van Remnant een locatie vinden op Earth, genaamd The Warren -> Land's End. Dan hoor ik dat heel graag en zou ik graag je wereld willen joinen om nog 1 laatste trait (the Warrior) te vinden. Ik heb inmiddels bijna 20+ runs gedaan van earth, maar de RNG goden zijn mij niet goed gezind helaas. :)

Ik vond The Surge 2 echt een toffe game. De eerste 2 uur vond ik de controls wel tricky, met name het (directional) blocken. Ik werd echt afgemaakt door simpele enemies, maar toen het eenmaal klikte vond ik het echt een super mechanic. Maar daarna heb ik het echt met veel plezier gespeeld. :)

Helaas is Ashen al een tijdje uit Gamepass. Dat was ook echt een hele goede Soulsgame.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 09:00

nexhil

BAM!

Wat loopt Obduction toch slecht af en toe. Het is wel de perfecte game af toe weer even op te pakken en weg te leggen. Vaak merk ik dat ik dan weer verder kom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nexhil schreef op zondag 17 mei 2020 @ 10:09:
Wat loopt Obduction toch slecht af en toe. Het is wel de perfecte game af toe weer even op te pakken en weg te leggen. Vaak merk ik dat ik dan weer verder kom.
Dat die zo slecht geoptimaliseerd is vond ik ook opvallen. Ik heb het spel uiteindelijk met behulp van een guide uitgespeeld. Ik had er het geduld niet voor en ik vond er soms ook totaal geen logica in zitten. Ik denk dat ik eerder een nieuwe raket kan uitvinden die op lichtsnelheid kan vliegen dan Obduction kan uitspelen zonder guide. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nexhil schreef op zondag 17 mei 2020 @ 10:09:
Heerlijke game, inderdaad lekker om zo nu en dan op te pakken.
Volkomen vastlopen, en dan opeens een ingeving krijgen op het werk, ‘s avonds proberen en presto !
Tot nu toe vind ik hem moeilijker dan Myst, maar makkelijker dan Riven, denk zelfde niveau als Myste Exile :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 09:00

nexhil

BAM!

uchiha tijntje schreef op zondag 17 mei 2020 @ 10:13:
[...]

Dat die zo slecht geoptimaliseerd is vond ik ook opvallen. Ik heb het spel uiteindelijk met behulp van een guide uitgespeeld. Ik had er het geduld niet voor en ik vond er soms ook totaal geen logica in zitten. Ik denk dat ik eerder een nieuwe raket kan uitvinden die op lichtsnelheid kan vliegen dan Obduction kan uitspelen zonder guide. :P
Ik heb hem gewoon blind gekocht want: CYAN.
Maar voor een game op de one X draaitbhet niet lekker, moet wel zeggen als je eenmaal weer in de wereld zit, dan valt het niet meer zo op.

Aan de andere kant, volgens mij ben ik in 1994 (of daar ergens) ook een paar weken bezig geweest op myst aan de praat te krijgen omdat ik geen drivers had om 256 kleuren te krijgen, pas toen ik de win95 beta (april release :’) ) had geïnstalleerd vanaf 27 diskettes waarvan de 21e eerst nog corrupt was, toen, toen pas kreeg ik hem aan de praat. Daarom zit dat cyan intro filmpje zo in mijn brein geprint, ghehe. Dan valt het nu allemaal wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52
Spuit 11 hier. Wat is het einde van Far Cry 5, uhm, ietwat onverwacht? Weet niet of ik er nu blij mee moet zijn of niet, hoe dat uitspeelt op het laatst. Al met al wel een toffe game, al werd het halverwege wat te eenvoudig. En als ik dat zeg wil dat wel iets betekenen :D

Overigens updaten mijn achievements op het moment niet lijkt het. Maar heb ook liggen prutsen met de netwerksetup hier, dus kan best daar aan liggen. Zie verder geen meldingen, dus zal wel een lokaal iets zijn.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 19:19
justifire schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 23:41:
[...]

Heb er niets mee maar @uchiha tijntje was volgens mij nogal positief over The Surge 2 ?
Beter dan Remnant wordt het niet >:) ;) :P
Op de pc is er dlc voor Remnant zag ik, hopelijk ook snel naar de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Wom schreef op zondag 17 mei 2020 @ 20:12:

Overigens updaten mijn achievements op het moment niet lijkt het. Maar heb ook liggen prutsen met de netwerksetup hier, dus kan best daar aan liggen. Zie verder geen meldingen, dus zal wel een lokaal iets zijn.
Enige wat het niet laten zien van achievements kan veroorzaken, is een Pi-Hole setup. Dus als je die hebt toegevoegd in je netwerk, dan moet je wat microsoft domeinen whitelisten.

Verder afgelopen nacht weer een flinke update gekregen. Na het gamen wilde ik de Xbox uitzetten maar bleef mijn tv toch aan. Bleek dus een update te zijn. Geen idee wat er nu weer nieuw is, maar dit is de 2e binnen een kleine week. Straks eens uitzoeken wat er nieuw is.

EDIT: wat stabiliteits dingetjes....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1iftruHjWCaDdpkCIQfifLucP-0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BWjPsT1p2bxrAwBbaEzvguaI.png?f=user_large

[ Voor 13% gewijzigd door MRE-Inc op 18-05-2020 09:15 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 18-09 15:55
MRE-Inc schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:12:
[...]

Enige wat het niet laten zien van achievements kan veroorzaken, is een Pi-Hole setup. Dus als je die hebt toegevoegd in je netwerk, dan moet je wat microsoft domeinen whitelisten.

Verder afgelopen nacht weer een flinke update gekregen. Na het gamen wilde ik de Xbox uitzetten maar bleef mijn tv toch aan. Bleek dus een update te zijn. Geen idee wat er nu weer nieuw is, maar dit is de 2e binnen een kleine week. Straks eens uitzoeken wat er nieuw is.

EDIT: wat stabiliteits dingetjes....

[Afbeelding]
Precies de reden dat ik ben gestopt met PI_Hole. Meer ellende dan plezier. Veel games werken niet meer, updates lopen niet. achievements werken niet bij. XBox doet raar, Port e.d. forwards werken niet etc. Dus exit. Idee is goed, maar nog niet volwassen genoeg voor mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij popten een aantal achievements ook niet dit weekend. Dat kwam niet door pihole maar door het feit dat ik reteslecht ben geworden in Halo en de par scores niet haal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
wvkreg schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:51:
[...]

Precies de reden dat ik ben gestopt met PI_Hole. Meer ellende dan plezier. Veel games werken niet meer, updates lopen niet. achievements werken niet bij. XBox doet raar, Port forwards werken niet etc. Dus exit. Idee is goed, maar nog niet volwassen genoeg voor mij.
Bij mij ook hele rare dingen door pi-hole, ook al had ik het een en ander goed geconfigureerd, en om er dagen aan te besteden, nee dank je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

wvkreg schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:51:
[...]

Precies de reden dat ik ben gestopt met PI_Hole. Meer ellende dan plezier. Veel games werken niet meer, updates lopen niet. achievements werken niet bij. XBox doet raar, Port forwards werken niet etc. Dus exit. Idee is goed, maar nog niet volwassen genoeg voor mij.
Huh ? Ik heb echt nergens last van. Ben ook sinds een maand of 2 over gestapt op een blocklist van iemand hier op Tweakers. Dan werkt Xbox Live / Achievements etc etc prima. Heb nog nooit gehad dat games op de Xbox of laptop (via gamepass app) niet werkten.

Je weet zeker dat je alles goed had geconfigureerd ? Port forwarding heeft overigens niks met Pi-Hole te maken. Pi-Hole doet alleen DNS filtering.

@exactor it ja jij begint ook een dagje ouder te worden hè. De tijd dat jij binnen 1 minuut je hondjes kon loslaten in COD Black Ops is geweest. Al zou het je nu alsnog minder tijd kosten dan bij mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ook hier draait pi-hole zonder dat ik problemen heb met Xbox Live. Zal voornamelijk van je gebruikte blocklist afhangen of je problemen ervaart.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

2green schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:11:
Vandaag gratis te claimen

The LEGO® NINJAGO® Movie Video Game

https://www.microsoft.com...e-video-game/bqkknpkx1c4p
Gratis+
Geniet van deze game als een van de voordelen van je Gold-lidmaatschap. De Games with Gold-aanbieding geldt alleen voor betalende Gold-leden. Een actief Xbox Live Gold-lidmaatschap is vereist om gedownloade Xbox One-games te spelen. Kinect vereist voor bepaalde games. Xbox Live Gold-lidmaatschap en Kinect zijn afzonderlijk verkrijgbaar. Er gelden enkele beperkingen. Zie xbox.com/live
100% korting • 29 dagen resterend
Ook deze zijn gratis als je Gold hebt:

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr

https://www.microsoft.com/nl-nl/p/v-rally-4/c3b585lpzqd5
V-Rally 4

https://marketplace.xbox....fe-1000-9115-d802434d0809
Overlord II

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oeh overlord 2, dat is lang geleden.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 19:11
Het lego spel was Gratis voor iedereen (geen gold nodig).

Ene bedankt voor de tip, had ze inmiddels al geclaimed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 19:11
.

[ Voor 99% gewijzigd door 2green op 18-05-2020 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op maandag 18 mei 2020 @ 15:33:
https://www.theverge.com/...layers-statistics-youtube

Minecraft still incredibly popular as sales top 200 million and 126 million play monthly

Niet gek voor een game die op een zolderkamer is begonnen.
Bizar aantal. Ben wel benieuwd naar de userbase split tussen Java en Bedrock :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 18 mei 2020 @ 15:33:
https://www.theverge.com/...layers-statistics-youtube

Minecraft still incredibly popular as sales top 200 million and 126 million play monthly

Niet gek voor een game die op een zolderkamer is begonnen.
Het klinkt mij gek in de oren. Ik heb bijvoorbeeld Minecraft drie keer gekocht en heb het in jaren niet meer gespeeld. Dus ik doe 3 keer mee in de 200 miljoen verkopen en nul keer in de 125 maandelijkse spelers. Ik zal niet de enige zijn die hem meermaals gekocht heb en er nooit meer naar kijk. Die 126 miljoen die maandelijks spelen, lijkt me vooral zo enorm veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2020 @ 16:06:
[...]

Het klinkt mij gek in de oren. Ik heb bijvoorbeeld Minecraft drie keer gekocht en heb het in jaren niet meer gespeeld. Dus ik doe 3 keer mee in de 200 miljoen verkopen en nul keer in de 125 maandelijkse spelers. Ik zal niet de enige zijn die hem meermaals gekocht heb en er nooit meer naar kijk. Die 126 miljoen die maandelijks spelen, lijkt me vooral zo enorm veel.
Geen idee hoe ze er aan komen. :) Wellicht een opleving vanwege corona?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:03

BM

Moderator Spielerij
Als 3 miljard mensen facebook gebruiken dan geloof ik best dat 126 miljoen mensen Minecraft spelen. Vergeet niet dat Minecraft nog net niet te spelen is op je magnetron, maar verder echt op ontzettend veel devices draait.
quote: wikipedia
Platform
Windows
OS X
Linux
Android (pocket edition)
iOS (pocket edition)
Windows Phone (pocket edition)
Xbox 360
PlayStation 3
Raspberry Pi
Xbox One
PlayStation 4
PlayStation Vita
Universal Windows Platform
Wii U

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
Bizarre aantallen en dan komt weldra Minecraft Dungeons er nog bij. De originele Minecraft heb ik maar kort gespeeld, kan mij niet zo grijpen. Maar zelfs vandaag de dag hoor ik kinderen uit de buurt over twee games: Fortnite en Minecraft. Die kijken ook allemaal streams van grote Youtubers en Twitch-kanalen, en zolang ze die games daar zien blijven ze dat spelen. Dat is mij wel al duidelijk. Worden ze wat ouder is het Fifa en COD overigens :P

Daarnaast blijft Sea of Thieves ook in die lijstjes stijgen zag ik. Die kan met een XSX-patch ook wel weer eens een extra boost krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op maandag 18 mei 2020 @ 16:35:
Als 3 miljard mensen facebook gebruiken dan geloof ik best dat 126 miljoen mensen Minecraft spelen. Vergeet niet dat Minecraft nog net niet te spelen is op je magnetron, maar verder echt op ontzettend veel devices draait.

[...]
Het ging mij er niet om dat ik het aantal spelers absoluut zo veel vond maar dat het zo veel is in vergelijking met de sales. Al heb ik inmiddels bedacht dat je natuurlijk met meerdere accounts kan spelen na 1 aankoop en dat het om sommige platforms gratis is/was. Daarnaast zal de retentie hoog zijn. Ik ken mensen die het al jaren heel veel spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2020 @ 16:45:
[...]

Het ging mij er niet om dat ik het aantal spelers absoluut zo veel vond maar dat het zo veel is in vergelijking met de sales. Al heb ik inmiddels bedacht dat je natuurlijk met meerdere accounts kan spelen na 1 aankoop en dat het om sommige platforms gratis is/was. Daarnaast zal de retentie hoog zijn. Ik ken mensen die het al jaren heel veel spelen.

Vergeet verder niet hoeveel kinderen momenteel thuis zitten en hoe weinig spellen ze hebben waar ze zoveel uur in kunnen gooien. Pap en Mam vinden het wel best zo :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Super Lucky's Tale had een vervolg op de Switch die nu ook naar Xbox en PS4 komt. De titel? New Super Lucky's Tale.

Vond het eerste deel op de Xbox wel grappig, maar ook niet meer dan dat. Geen ervaring met het tweede deel verder. Maargoed, komt dus tweede deel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op maandag 18 mei 2020 @ 21:30:
Super Lucky's Tale had een vervolg op de Switch die nu ook naar Xbox en PS4 komt. De titel? New Super Lucky's Tale.

Vond het eerste deel op de Xbox wel grappig, maar ook niet meer dan dat. Geen ervaring met het tweede deel verder. Maargoed, komt dus tweede deel aan.
Wat ik ervan zie is het minder een vervolg en meer een uitgebreidere, opgepoetste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2020 @ 21:47:
[...]

Wat ik ervan zie is het minder een vervolg en meer een uitgebreidere, opgepoetste versie.
Hmm, een opgepoetse versie van de opgepoetste versie dus? Want origineel was het Lucky's Tale voor VR, toen kwam hij naar Xbox als Super Lucky's Tale en dan nu dus weer een soort van update met een nieuwe naam? Doe mij dan maar de remasters zoals we die de laatste tijd zien eerlijk gezegd :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op maandag 18 mei 2020 @ 22:58:
[...]

Volgens mij is de Switch versie de Xbox One versie maar dan met wat meer levels. :)
Partially New Super Lucky's Tale dus :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07:38
Ziet er inderdaad erg vermakelijk uit. Ik ben zelf benieuwd naar de speeltijd. Volgens mij is in één van de developer livestreams aangegeven dat het 10+ uur is. Niet heel lang dus voor een singleplayer game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:44
Jeetje nba 2k20 nu 3 euro in de weekly sale van microsoft. Dat is echt geen geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

mobygo76 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:07:
Jeetje nba 2k20 nu 3 euro in de weekly sale van microsoft. Dat is echt geen geld.
NBA2K20 is echt een topper, dus is zeker goede aankoop.
Hij zit ook in Gamepass volgens mij.
Probleem is een beetje.. ik weet nooit hoe lang die spellen er in blijven.
Sommige spellen zitten er maar een paar weken in.

RDR2 zit er bijv ook in. Wil ik nog een x aan beginnen, maar voorlopig nog niet. Maar aangezien daar honderden uren in kunnen zitten, is het mogelijk dat hij er ook weer uit is voordat ik er mee klaar ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

kevlar01 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:18:
[...]

RDR2 zit er bijv ook in. Wil ik nog een x aan beginnen, maar voorlopig nog niet. Maar aangezien daar honderden uren in kunnen zitten, is het mogelijk dat hij er ook weer uit is voordat ik er mee klaar ben.
Bijvoorbeeld?
De spellen die er uitgaan worden maanden op voorhand aangekondigd.

[ Voor 15% gewijzigd door boe2 op 19-05-2020 13:54 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag van vrouwlief een xbox elite controller v2 gekregen :*)

Jullie begrijpen dus dat ik heel erg blij met haar ben en met het cadeau off course.
Controller voelt heel erg degelijk aan.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2020 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boe2 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:54:
[...]

Bijvoorbeeld?
Plus zolang ze erin zitten kun je ze met korting kopen. Minder een probleem, eerder een afweging denk ik. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 14:22:
Vandaag van vrouwlief een xbox elite controller v2 gekregen :*)

Jullie begrijpen dus dat ik heel erg blij met haar ben en met het cadeau off course.
Controller voelt heel erg degelijk aan.
En hoe voelt je vrouw aan? :+

Dat zijn wel de betere cadeaus om te ontvangen. Blijf het zelf toch wel veel geld vinden, hoe goed die controller ook mag zijn. Met mijn skillniveau moet ik het eerder bij mijzelf zoeken dan in de tools vrees ik :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 14:35:
[...]

En hoe voelt je vrouw aan? :+

Dat zijn wel de betere cadeaus om te ontvangen. Blijf het zelf toch wel veel geld vinden, hoe goed die controller ook mag zijn. Met mijn skillniveau moet ik het eerder bij mijzelf zoeken dan in de tools vrees ik :X
Het is ook een stukje gemak zo een elite controller. Het speelt een stuk relaxter om twee knopjes onderop te hebben zodat je je handen minder hoeft te bewegen.

Plus je hoeft niet zelf skills te hebben. Je krijgt ze vanzelf.
-Schakelen, en vooral handrem gebruik, tijdens het sturen is toch makkelijker dan je hand bewegen. Ik zou direct van het gravel glijden in dirt 2 als ik de facebuttons moest gebruiken hiervoor. Zowel doordat ik de controller minder goed vast heb als dat ik moet zoeken naar het knopje.
-Bij spellen waarbij je moet lopen is alleen al springen/bukken onderop hebben zwaar relaxed. Als er schieten of platformen bij komt kijken kun je je gezichtsveld blijven bewegen terwijl je springt. Deze is voor mij de belangrijkste.

Maar ja, je kunt ook een console inclusief reguliere controller kopen voor 180 piek dus ik snap je wel. Voor mij was de afweging hoelang ik hem in mijn klauwen heb. Dat is best veel en daarbij wil ik zoveel mogelijk comfort genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 14:53:
Maar ja, je kunt ook een console inclusief reguliere controller kopen voor 180 piek dus ik snap je wel. Voor mij was de afweging hoelang ik hem in mijn klauwen heb. Dat is best veel en daarbij wil ik zoveel mogelijk comfort genieten.
Zo zit ik er ook in inderdaad, ik heb dat ding zoveel in mijn handen en dat ding maakt al die tijd net wat fijner. Hetzelfde heb ik met mijn telefoon of mijn destijds eigenlijk te dure Kindle Oasis (die ik al jaren lang elke avond voor het slapen gaan in mijn handen heb). Luxe is fijn, en een persoonlijke afweging waar het je het waard is :) Veel mensen doen dat met hun auto, daar heb ik dan juist weer een oudje die puur gekocht is op mij af en toe van a naar b te brengen en wel nog betrouwbaar te zijn.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wom
Ben het wel eens met jullie argumenten en ben ook iemand die sneller wat meer uitgeeft als het meerwaarde brengt. Niemand in mijn omgeving heeft een Elite. Enkel hier kom ik hem tegen, dus misschien dat zoiets ook meespeelt.

4K OLED -> XSX -> Elite.

Denk dat dat de juiste volgorde moet zijn in mijn geval.

offtopic:
@Finraziel, twee auto's hier, denk dat daar het verschil in zit :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
kevlar01 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:18:
[...]

NBA2K20 is echt een topper, dus is zeker goede aankoop.
Hij zit ook in Gamepass volgens mij.
Probleem is een beetje.. ik weet nooit hoe lang die spellen er in blijven.

Mogelijk dat RDR2 net zo'n periode beschikbaar zal zijn als GTA V, ook van Rockstar. Die was 4 maanden beschikbaar met Game Pass.
Al was 4 maanden wel een beetje apart; meestal gaat het om een periode van 3 of 6 maanden, of 1 jaar.
boe2 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:54:
[...]
Helaas vaak maar een halve maand van tevoren. Dat is voor veel games vaak te kort om een verhaal met plezier uit te spelen. Als je voor meer dan 1 game alle achievements nog wil behalen, wordt het zowat een dagtaak...
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 14:31:
[...]
Plus zolang ze erin zitten kun je ze met korting kopen. Minder een probleem, eerder een afweging denk ik. :)
Mijn ervaring is dat het bij de bekendere titels meestal loont om tot de volgende grote sale te wachten. Dan krijg je vaak meer dan die 20% korting op actieve Game Pass games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@MartijnS72 nog een afweging. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Mafia II Definitive edition is al verkrijgbaar :)

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

https://www.trueachieveme...achievement-list-revealed

[ Voor 23% gewijzigd door kevlar01 op 19-05-2020 18:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Nice! Was toevallig vanmiddag aan t kijken voor de Season Pass, maar die was niet meer te krijgen. Kostte 25€ meen ik, dus leuke meevaller :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 19:02:
[...]

Nog meer vieze plaatjes ? :9
Haha, geen idee. Ik ben nooit verder gekomen dan de eerste missie. Misschien nog maar eens opstarten. (Nadat ik de 150 andere games die ik niet afgemaakt heb, heb uitgespeeld. :)

@kevlar01 dat is dan een lekkere meevaller ja! Mafia II sla ik over. Dat was best een leuk spel maar ik lees dat het alleen grafisch opgepoetst is tot het niveau waarop je hem destijds op de pc kon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 19:10:
[...]

Haha, geen idee. Ik ben nooit verder gekomen dan de eerste missie. Misschien nog maar eens opstarten. (Nadat ik de 150 andere games die ik niet afgemaakt heb, heb uitgespeeld. :)

@kevlar01 dat is dan een lekkere meevaller ja! Mafia II sla ik over. Dat was best een leuk spel maar ik lees dat het alleen grafisch opgepoetst is tot het niveau waarop je hem destijds op de pc kon spelen.
Hmm, vond de trailers al niet veel beter uitzien dan mijn herinneringen van de 360.

Ben wel benieuwd naar de remake van deel 1. Dat zal toch wel flink beter zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

kevlar01 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 19:13:
[...]

Hmm, vond de trailers al niet veel beter uitzien dan mijn herinneringen van de 360.

Ben wel benieuwd naar de remake van deel 1. Dat zal toch wel flink beter zijn.
Die gaat qua gameplay ook verbeterd worden en wordt opgepoetst naar 4k. Dat ziet er inderdaad toffer uit. Plus het schijnt dat deel 1 heel gaaf was destijds.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 19:20:
[...]

Die gaat qua gameplay ook verbeterd worden en wordt opgepoetst naar 4k. Dat ziet er inderdaad toffer uit. Plus het schijnt dat deel 1 heel gaaf was destijds.
Deel 1 was echt top, zijn tijd ver vooruit.

Ik zie nu dat Mafia III nu op mijn One aan t updaten is, en er staat ‘definitive edition’. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
En ik vd week net mijn PS4 uit het stof gehaald om Days Gone te spelen, Deacon zal toch ff moeten wachten.

Mafia 2 toendertijd op PC gespeeld en super van genoten, komt een lang weekend aan, heerlijk dit :P

En ik kan echt niet wachten op Mafia 1, wat een game was dat zeg, zeker voor die tijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Je kan ook de Mafia Trilogy kopen voor 60€

https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3Aoverviewtab

En diegene die de game al hebben, krijgen de definitive versie automatisch volgens WindowsCentral:

https://www.windowscentra...e-upgrade-existing-owners

[ Voor 23% gewijzigd door MRE-Inc op 19-05-2020 19:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik heb deel 3 hier nog zo liggen, sfeer was mooi maar man man de a.i was gewoon zo slecht ik kon er niet meer doorheen kijken.

Net trouwens ff naar de trailer gekeken van deel 2 op de one x maar ik hoop dat ik door de graphics heen kan kijken, gameplay before graphics je hoort het vaak, gedeeltelijk mee eens maar de game moet voor mij wel heel aantrekkelijk zijn wil ik zo'n stap terug doen, ga hem iig wel kopen we zullen zien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Sipio schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:00:
Ik heb deel 3 hier nog zo liggen, sfeer was mooi maar man man de a.i was gewoon zo slecht ik kon er niet meer doorheen kijken.

Net trouwens ff naar de trailer gekeken van deel 2 op de one x maar ik hoop dat ik door de graphics heen kan kijken, gameplay before graphics je hoort het vaak, gedeeltelijk mee eens maar de game moet voor mij wel heel aantrekkelijk zijn wil ik zo'n stap terug doen, ga hem iig wel kopen we zullen zien.
Deel 2 is meesterlijk.

Net ff zitten kijken, het sfeertje is gewoon top.
Dat vettige Italiaans-Amerikaanse New York accentje van Vito, door de besneeuwde straten rijdend... geweldig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
@kevlar01 ja heb toendertijd ook enorm genoten van deel 2 hoor, heb er ook best zin in, maar de game zelf is niet in 4k toch? Zag iets staan over full hd, en wat ik zo in die trailer in de store zag er niet best uit imo, maar goed we zullen zien, qua verhaal alleen al wil ik hem eigenlijk nog wel een keer spelen.

[ Voor 17% gewijzigd door Sipio op 19-05-2020 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

kevlar01 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:11:
[...]

Deel 2 is meesterlijk.

[YouTube: MAFIA II Definitive Edition | 4K Gameplay Part 1 - First 50 Minutes (Mafia 2)]

Net ff zitten kijken, het sfeertje is gewoon top.
Dat vettige Italiaans-Amerikaanse New York accentje van Vito, door de besneeuwde straten rijdend... geweldig :P
Even een stuk gekeken maar dit trek ik niet meer. Vond Mafia 3 er op de One X al redelijk matigjes uitzien, maar de sfeer van de jaren 60 was geweldig en maakte het dat ik door heb gespeeld.

Dat Italiaans Amerikaanse doet me altijd denken aan volgens mij Eddy Murphy die dat ooit eens nadeed in zijn show: You tokkin’ to me ? Huh, you think I’m stupid, you think I’m an asshole, huh

Maar goed Mafia 2 gaat het dus niet worden, Mafia 3 tot wel als die wat goedkoper is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:31:
[...]

Even een stuk gekeken maar dit trek ik niet meer. Vond Mafia 3 er op de One X al redelijk matigjes uitzien, maar de sfeer van de jaren 60 was geweldig en maakte het dat ik door heb gespeeld.

Dat Italiaans Amerikaanse doet me altijd denken aan volgens mij Eddy Murphy die dat ooit eens nadeed in zijn show: You tokkin’ to me ? Huh, you think I’m stupid, you think I’m an asshole, huh

Maar goed Mafia 2 gaat het dus niet worden, Mafia 3 tot wel als die wat goedkoper is.
Mafia 3 krijgt geen remake. Maar ze zullen het vast tof vinden als je nogmaals betaalt voor het spel hoor. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:59:
[...]

Mafia 3 krijgt geen remake. Maar ze zullen het vast tof vinden als je nogmaals betaalt voor het spel hoor. :)
Ik heb Mafia 3 nog niet. Wel gespeeld 2 weken geleden tijdens de gratis spelen dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Forza 7 maar weer eens opgestart, waar ik alle voorgaande delen helemaal kapot gespeeld heb kom ik maar niet in deel 7.

Ik blijf erbij dat de single-player op de moeilijkste stand echt heel frusterend is omdat je altijd ergens achter in het veld begint en je jezelf in de eerste paar bochten naar voren moet beuken omdat anders de voorste 4 auto's te ver weg zijn om ze nog in te kunnen halen. De raceafstand verlengen is een mogelijkheid maar dan duren de simpele races wel erg lang.

Ook de laadtijden zijn echt heel erg lang.

Maar het is nu nog steeds wel grafisch erg mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:44
Hoe zorg ik ervoor dat de Xbox aan blijft staan bij inactiviteit?

Ik wou gisteren de Xbox aan laten en keek vanmorgen en stond al vrij snel op pauze.

Uitschakelen bij inactiviteit heb ik al gevonden, maar blijkbaar gaat die op pauze als de controller uitschakelt.
Hoe zet ik dit uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

NeutraleTeun schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 07:34:

Ik wou gisteren de Xbox aan laten en keek vanmorgen en stond al vrij snel op pauze.

Uitschakelen bij inactiviteit heb ik al gevonden, maar blijkbaar gaat die op pauze als de controller uitschakelt.
Hoe zet ik dit uit?
Misschien kan je proberen de controller zelf uit te schakelen? Homeknop ingedrukt houden --> controller uitschakelen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

NeutraleTeun schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 07:34:

Hoe zet ik dit uit?
[Video: https://i.imgur.com/5exefHA.gifv]
Schaamteloos gejat van Reddit. :+

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 20-05-2020 11:26 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

sjaool schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 11:25:
[...]

[Gifv]
Schaamteloos gejat van Reddit. :+
Misschien niet het energie verbruik van de ventilator + xbox berekend worden zodat de prijs in euro's van deze achievement duidelijk wordt. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:44
Haha. Niet perse flessen.
Maar gaat om Ori deel 1.
Heb de game op 99% uitgespeeld en wil de 100 halen.
Vermoedelijk hidden areas. En om die te zien kun je een skill unlocken.
Dus even wat puntjes scoren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:13
Leg gewoon een afstandsbediening(ofzo) tegen je pookje aan. Is tenminste niet zo omslachtig.

Zo haalde ik ook een "run in the desert" achievement :+

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

LuisjeNL schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 13:34:
Leg gewoon een afstandsbediening(ofzo) tegen je pookje aan. Is tenminste niet zo omslachtig.

Zo haalde ik ook een "run in the desert" achievement :x
Oh zo'n eentje heb ik ook nog, Rocket League..50KM cumulatief? Prima, elastiekje om de trigger en het pookje heen en wat rondjes rijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie zijn echt erg. :)

Mooi om te lezen hoor. Ik kan mijn achievement verslaving zo prima kleiner laten lijken. :)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2020 13:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Geen achievement, maar heb dat vroeger alleen gedaan voor Oblivion (voorloper van Skyrim). Nachtje tegen een pilaar aan laten zwemmen om de skill op 100 te krijgen :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik heb voor mijn switch een controller met turboknop. Is al erg goed van pas gekomen voor 2 zaken:
- blade trust naar max level boosten via pouch items in Xenoblade Chronicles 2
- casino in Dragon Quest 11
Want ja, ik heb echt geen zin om uren op de A knop te rammen :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

boe2 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 15:43:
Ik heb voor mijn switch een controller met turboknop. Is al erg goed van pas gekomen voor 2 zaken:
- blade trust naar max level boosten via pouch items in Xenoblade Chronicles 2
- casino in Dragon Quest 11
Want ja, ik heb echt geen zin om uren op de A knop te rammen :p
ik ben normaliter geen fan van turbo buttons, maar super contra.......daar is het verschil HEEL erg groot, later als ik groot ben O-) misschien nog is kijken of ik het spel ook uit kan spelen zonder turbo.

offtopic:
Overigens wel leuk turbo feit, op de pc engine (en ouwe 8/16 bit hybrid zeg maar van tussen de nes en de snes in...oftwel OUD) had je varianten waar je standaard een joypad bij de console kreeg met turbo functie, is voor zover ik weet nooit bij andere consoles gebeurd (ig 'echte' console, geen ali expres/wish spul ofzo)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 17:08:
[...]

ik ben normaliter geen fan van turbo buttons, maar super contra.......daar is het verschil HEEL erg groot, later als ik groot ben O-) misschien nog is kijken of ik het spel ook uit kan spelen zonder turbo.

offtopic:
Overigens wel leuk turbo feit, op de pc engine (en ouwe 8/16 bit hybrid zeg maar van tussen de nes en de snes in...oftwel OUD) had je varianten waar je standaard een joypad bij de console kreeg met turbo functie, is voor zover ik weet nooit bij andere consoles gebeurd (ig 'echte' console, geen ali expres/wish spul ofzo)
Hondaaaaaaaaa !!!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Finraziel schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 14:53:
Geen achievement, maar heb dat vroeger alleen gedaan voor Oblivion (voorloper van Skyrim). Nachtje tegen een pilaar aan laten zwemmen om de skill op 100 te krijgen :+
Vroeger op de oudere Xbox samen met clanmaten, in de nacht Rainbow Six door laten draaien, en xp farmen, sta je op, tv aan, zie je ineens iemand elkaar afknallen, waren mooie tijden :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

standaard tekst voor elk fighting game tournooi 'turbo buttons are NOT allowed' :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 13:23
Amazon.nl heeft een aanbieding voor de nieuwe Elite controller € 139,68.
https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

*Nu Tijdelijk niet op voorraad.

[ Voor 9% gewijzigd door GlorixJim op 20-05-2020 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GlorixJim schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 19:47:
Gadverdamme mijn partner had de volle mep betaald.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

*O* besteld. Veel goedkoper gaat hij toch niet worden de komende tijd tot Black Friday. Misschien over een jaar of 1,5. Beetje de uitgaven spreiden voor de Series X. :)

Bedankt voor het melden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Wom
Hmmz, ik bericht gister over een Elite en een dag later gaat hij in de korting?

Even zien of dat ook bij OLEDs en S20's werkt hoor, zo terug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had even geen game meer die ik graag wilde spelen en dan is gamepass toch echt een uitkomst zeg. Begonnen aan Dirt Rally 2.0, een game die ik anders echt niet had gekocht want ik ben eigenlijk niet zo van de race games met uitzondering van Forza Horizon, maar het is een prima en vermakelijke game. Zit er zelfs aan te denken om toch de DLC aan te schaffen als ik het na deze week nog leuk blijf vinden. Ik ben erg benieuwd hoeveel gamepass een impact heeft op de verkopen van DLC. Ik heb bij diverse games die ik via gamepass speel en eigenlijk nooit zelf zou hebben gekocht toch de DLC gekocht omdat het spel me uiteindelijk prima beviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19-09 09:20

*Nu Tijdelijk niet op voorraad.
Thnx, hier zat ik op te azen :) gaat een mooie stap vooruit worden gezien de huidige status van mijn controllers

Geschatte Levertijd: 4/6 Julo

[ Voor 3% gewijzigd door Chabio op 21-05-2020 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
Gamepass update:

Alan Wake (ID@Xbox) – May 21
Cities: Skylines (ID@Xbox) – May 21
Minecraft Dungeons – May 26
Golf with Your Friends (ID@Xbox) – May 19

De volgende gaan er binnenkort uit:

Leaving May 29

#IDARB
Brothers: A Tale of Two Sons
Hydro Thunder Hurricane
King of Fighters ’98 Ultimate
Old man’s Journey

Minecraft Dungeons ga ik in ieder geval zeker spelen. Heb wat videos zitten kijken en eigenlijk iedereen die het speelt is echt heel enthousiast. Diablo gemixt met Minecraft.

[ Voor 33% gewijzigd door Wom op 21-05-2020 15:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Chabio schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 08:54:
[...]

Thnx, hier zat ik op te azen :) gaat een mooie stap vooruit worden gezien de huidige status van mijn controllers

Geschatte Levertijd: 4/6 Julo
Levertijd staat bij mij op 4 juni. Zag dat het al uitverkocht was. Ben echt super benieuwd naar die tension sticks en de oplaad dock. Lekker makkelijk.

https://www.xbox.com/en-U...les/super-saver-sale/home

[ Voor 14% gewijzigd door MRE-Inc op 21-05-2020 16:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien fallout 76 beetje op zijn gat ligt en ik na mijn corona werkzaamheden (werk in de zorg) wat te doen moet hebben heb ik maar eens besloten om batman arkham knight te gaan spelen. Conclusie: ik begrijp niet dat ik een hoarder ben! Eerst koop ik spellen, ga ik fallout 76 kapot spelen omdat ik perse dingetjes wil hebben terwijl Arkham Knight vele malen leuker is om te doen! Rijden in de batmobile is vet. Vliegen met je cape is vet. Door die airducts heen gaan en luitjes met fear tactics uitschakelen is vet. Kortom hele game is vet! Had hem vele malen eerder moeten spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 22:30:
Aangezien fallout 76 beetje op zijn gat ligt en ik na mijn corona werkzaamheden (werk in de zorg) wat te doen moet hebben heb ik maar eens besloten om batman arkham knight te gaan spelen. Conclusie: ik begrijp niet dat ik een hoarder ben! Eerst koop ik spellen, ga ik fallout 76 kapot spelen omdat ik perse dingetjes wil hebben terwijl Arkham Knight vele malen leuker is om te doen! Rijden in de batmobile is vet. Vliegen met je cape is vet. Door die airducts heen gaan en luitjes met fear tactics uitschakelen is vet. Kortom hele game is vet! Had hem vele malen eerder moeten spelen!
Is echt een hele toffe game inderdaad. Ben zelf wel een redelijke fan van Batman, maar ook los van dat is het echt goed gedaan. Zeker als je wat upgrades te pakken hebt vlieg je zo overal op en onder. Hoop echt dat we deze zomer een soort van opvolger gaan zien van die studio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 22:30:
BAK was zijn tijd zoooooo ver vooruit !
Ik durf te stellen dat het het mooiste spel is dat voor de vanilla Xbox one te krijgen is.
De intro en het eind zijn zo vet gemaakt.
En dan de stad zelf, met al die lichtjes, een supergaaf reuzenrad en dan die show van
spoiler:
The Joker
als kers op de taart.
Kom maar snel met een vervolg WB !! :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom

Komende paar dagen gaat ID@Xbox flink wat indie-games promoten. Naast een sale, te vinden hier: https://www.microsoft.com...s_051920.games/XBOX?rtc=1,

De komende dagen zullen er dus meer videos volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:51
Wom schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 15:03:
Gamepass update:

Alan Wake (ID@Xbox) – May 21
Cities: Skylines (ID@Xbox) – May 21
Minecraft Dungeons – May 26
Golf with Your Friends (ID@Xbox) – May 19

De volgende gaan er binnenkort uit:

Leaving May 29

#IDARB
Brothers: A Tale of Two Sons
Hydro Thunder Hurricane
King of Fighters ’98 Ultimate
Old man’s Journey

Minecraft Dungeons ga ik in ieder geval zeker spelen. Heb wat videos zitten kijken en eigenlijk iedereen die het speelt is echt heel enthousiast. Diablo gemixt met Minecraft.

[YouTube: Let's Play Minecraft Dungeons! ▫ Beta Gameplay ▫ Tutorial & First Level (Let's Play) [Ep.1]]
Alan Wake, tof spel! Aanrader voor wie 'm nog niet eerder heeft gespeeld.
Pagina: 1 ... 54 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.