Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dielie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 19:56

Dielie

*BURP!*

Eneloops in mijn controller. Het valt me wel op dat het energieniveau niet afleesbaar is in het dashboard van de Xbox One S. Die geeft altijd aan dat de batterijen driekwart vol zijn. En na flink wat uren gamen (nooit gemeten hoeveel, maar die 40 uren zou best kunnen kloppen), krijg ik netjes een melding dat ze bijna leeg zijn. Het batterij-icoon staat dan nog steeds op driekwart. Geen issue voor mij overigens... Met wegwerp batterijen heb ik er overigens geen "last" van.

[ Voor 6% gewijzigd door Dielie op 15-04-2020 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:33
@uchiha tijntje
Vanuit dat oogpunt zat ik ook al te denken. Iedereen keer die batterijen weg kieperen..
Ik wacht even tot de release van de Series X. Misschien komt er dan een v3 >:)

Ik denk dat ik een mooi setje van Duracell koop. Het is wel duidelijk dat ze ook werken op goedkopere setjes/batterijen, dus dat zou niet fout mogen gaan :)

@Dielie
Viel me laatst ook op ja. Heb een One D, dus dat zal wel een software issue zijn of zo.

[ Voor 12% gewijzigd door Mosin op 15-04-2020 12:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:18
Louw Post schreef op woensdag 15 april 2020 @ 10:43:
Hier ook de Ikea oplaadbare batterijen (Ladda 2450). Gaan echt lang mee, maar de controller wordt er ook een tikkie zwaarder van. :9
Mosin schreef op woensdag 15 april 2020 @ 10:49:
Wow, dat zijn een hoop zinvolle reacties!
Ik ben zeer tevreden over de weg werp batterijen, alleen betaal ik ong. €13,00 voor een pak (8 stuks) Duracell Ultra Power batterijen, dan kan ik beter eenmalig €30/40 betalen en er heeel lang mee doen.
Net zoals @exactor it koop ik ook liever iets dat gewoon goed is. Vooral met batterijen, maar dat is denk ik ook deels gevoel.

Maar zoals ik lees is het vooral persoonlijk. Zijn er eigenlijk wel slechte batterijen dan? Of hangt dat ook maar net af van de gebruiker/gebruikswijze?
Hier ook een zeer tevreden gebruiker van de sterkste Ikea oplaadbare batterijen. Gaan ontzettend lang mee. Het opladen duurt daarentegen weer niet zo lang en je kunt zowel 1x2 als 2x2 batterijen tegelijk opladen. Ik vind het echt ideaal.

En ook niet duur! Pakje met 4 batterijen kost maar 5,99. Al zie ik dat ze de lader van 9,99 niet (meer?) hebben?

https://www.ikea.com/nl/n...adbare-batterij-90303880/

[ Voor 6% gewijzigd door Rossi46 op 15-04-2020 13:00 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:20
Mosin schreef op woensdag 15 april 2020 @ 12:52:
@uchiha tijntje

Ik wacht even tot de release van de Series X. Misschien komt er dan een v3 >:)
Kijkend naar de release date van de V1 en V2, dan komt de V3 sep/okt 2021 :+

V1 en V2 werken ook gewoon op de nieuwe

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
LuisjeNL schreef op woensdag 15 april 2020 @ 13:11:
[...]

Kijkend naar de release date van de V1 en V2, dan komt de V3 sep/okt 2021 :+

V1 en V2 werken ook gewoon op de nieuwe
Aaaah k#t :+
Ja, ik lees alleen over de buttons die niet willen reageren. Valt me ook op bij de normale controllers :o
De Camo Ops controller lijkt het meeste last van dingetjes te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 23:35
Nieuwe games richting GamePass
Coming Soon

The Long Dark (ID@Xbox) – April 16
There are no zombies — only you, the cold, and all the threats Mother Nature can muster. A thoughtful, exploration-survival experience that challenges solo players to think for themselves as they explore an expansive frozen wilderness in the aftermath of a geomagnetic disaster.

Gato Roboto (ID@Xbox – Day One with Xbox Game Pass) – April 21
Make a valiant effort to save your stranded captain and his crashed spaceship! Inside of your cozy armored mech, set off on a dangerous trek through an alien underworld full of irritable creatures and treacherous obstacles.

Deliver Us The Moon (ID@Xbox – Day One with Xbox Game Pass) – April 23
Will you save mankind or be forgotten in the dark abyss of Space? Deliver Us The Moon is a Sci-Fi thriller set in an apocalyptic near-future, where Earth’s natural resources are depleted. A lunar colony providing a vital supply of energy has gone silent and a lone astronaut is sent to the moon on a critical mission to save humanity from extinction.

HyperDot (ID@Xbox) – April 30
Quickly evade enemies and test your skills in over 100 hand-crafted trials during campaign mode, outlast your friends in multiplayer battles, or build complex challenges with the custom level editor in this minimalist action arcade masterpiece with one rule: dodge everything.

Levelhead (ID@Xbox – Day One with Xbox Game Pass) – April 30
Create incredible contraptions and machines, craft adventurous expeditions that require brain and brawn to complete, or just create a relaxing music experience. Build, play, share and compete using the platformer maker. With the deep, intuitive systems of the level editor, you can create the levels of your dreams and other players’ nightmares. Supports up to four players for couch co-op mayhem!
Deze gaan er 30 april uit:
  • The Banner Saga 2
  • Bomber Crew
  • Braid
  • Fallout 4
  • Full Metal Furies
  • Metal Slug 3
  • Ruiner
  • Silence: The Whispered World 2
  • Smoke and Sacrifice
  • Wolfenstein: The New Order
Zeker Wolfenstein nog proberen als je dat nog niet gedaan hebt. Wat knalt die game toch lekker weg!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Eneloops zijn de enige oplaadbare batterijen die je nodig hebt. Kosten iets meer, maar kunnen hun lading jarenlang houden en gaan zeer lang mee.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Mosin schreef op woensdag 15 april 2020 @ 14:03:
[...]

Aaaah k#t :+
Ja, ik lees alleen over de buttons die niet willen reageren. Valt me ook op bij de normale controllers :o
De Camo Ops controller lijkt het meeste last van dingetjes te hebben.
Heb 2 v2's geprobeerd waarvan de a knop zo'n 2 op de 10 keer niet goed geregistreerd wordt.

Bij mijn normale controller heb ik nergens last van, mis alleen vreselijk de backbuttons :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op woensdag 15 april 2020 @ 15:03:
Nieuwe games richting GamePass

[...]

Deze gaan er 30 april uit:
  • The Banner Saga 2
  • Bomber Crew
  • Braid
  • Fallout 4
  • Full Metal Furies
  • Metal Slug 3
  • Ruiner
  • Silence: The Whispered World 2
  • Smoke and Sacrifice
  • Wolfenstein: The New Order
Zeker Wolfenstein nog proberen als je dat nog niet gedaan hebt. Wat knalt die game toch lekker weg!
Een goede lijst!

Ik ga ze denk ik allemaal proberen behalve the Long Dark. :)
Edit: onee Levelhead ook niet. Ben niet creatief genoeg om leuke levels te kunnen maken :P

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-04-2020 16:51 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
schumi1986 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 16:10:
[...]

Heb 2 v2's geprobeerd waarvan de a knop zo'n 2 op de 10 keer niet goed geregistreerd wordt.

Bij mijn normale controller heb ik nergens last van, mis alleen vreselijk de backbuttons :(
Dat is voor zo’n dure controller toch wel vervelend oftewel, het zou niet eens mogen voor zo’n premium product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:22
Best wel een vermakelijk spelletje Toybox Tubro (GWG)

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
boe2 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 15:24:
Eneloops zijn de enige oplaadbare batterijen die je nodig hebt. Kosten iets meer, maar kunnen hun lading jarenlang houden en gaan zeer lang mee.
Of gewoon die van de Ikea, werken ook uitstekend...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Met de 360 heb ik altijd gewone Duracell oplaadbare batterijen gebruikt, werkte perfect. Met de XB1 heb ik in het begin (2013) gelijk de officiële battery pack aangeschaft om zo te kunnen laden met de USB kabel. Voor al het andere wat op batterijen werkt (lampjes, klokken, etc) gebruik ik nog steeds oplaadbare Duracell batterijen, niet de sterke variant maar de normale zowel in AA als AAA formaat. Kan mij niet herinneren dat ik deze ooit weg heb moeten doen omdat ze geen lading meer vast hielden.

Heb nu drie battery packs liggen, twee in controllers en eentje als reserve. De originele uit 2013 wordt nu bijna zeven jaar later nog steeds na volle tevredenheid gebruikt.

[ Voor 10% gewijzigd door Caayn op 15-04-2020 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn play & charge accu is nu bijna 4 jaar oud en ik heb het idee dat hij nu ondertussen iets minder lang mee gaat... En dat is nog steeds best lang, maar hij heeft wel zijn beste tijd gehad denk ik. Maar dat mag op zich ook wel na zo lang.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21:59
harrytasker schreef op woensdag 15 april 2020 @ 20:48:
[...]

Of gewoon die van de Ikea, werken ook uitstekend...
Het lijkt er op dat de Ikea Ladda en Eneloop uit dezelfde fabriek komen. In iedergeval zijn de Ikea Ladda batterijen van vergelijkbare kwaliteit en houden ook lang hun lading vast, maar zijn een stuk goedkoper. Qua kwaliteit prijs verhouding ga je niks beters vinden, werken meer dan uitstekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 19:39
Ik draag al jaren de stoute schoenen en koop voor EUR 1,50 8x AA van El Cheapo uit de supermarkt. Dat komt neer op 120 uur gamen voor die 1,50. Batterij leeg, ff snel wisselen en klaar is kees. Had vele jaren terug eens van die GP rechargeable batteries maar verloren hun lading steeds na 1 week. Ik kon ze dus niet opladen en opzij leggen voor als de huidige leeg zijn, tegen die tijd zijn ze alweer bijna compleet ontladen.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
justifire schreef op donderdag 16 april 2020 @ 00:02:
Heb al 6 ½ jaar hetzelfde ms battery pack, geen gezeik met batterijen wisselen en altijd genoeg prik om te gamen :)
https://www.microsoft.com...rge-kit/8TZDQ3K9F52M/FL2F
Dat staat niet op mijn controllers >:) (ja, ik ben zo iemand) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 16 april 2020 @ 00:50:
[...]

In wit en zwart verkrijgbaar...
En anders even het ralnummer doorgeven aan bouwmaat, maken ze een spuitbusje lak voor je om de battery pack in een matchende kleur te spuiten :)
Die accu zit toch gewoon achter het klepje? Vroeger bij de 360 maakte de kleur wel uit, bij de one niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Er zal dan ook wel een Cyberpunk special edition van de One X komen dan? Bundle bij release?

[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 16-04-2020 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:47

Stimulate14

⭐⭐⭐

:o State of Decay 2 ontdekt. Wel erg vermakelijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Oooow jongens, dat is mooi! Misschien toch maar gewoon een accu van MS kopen :D
Die controller is ook niet mis btw!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
Stimulate14 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 10:37:
:o State of Decay 2 ontdekt. Wel erg vermakelijk :).
Je hebt nu de Juggernaut edition, dat is een flinke update met oa. verbeterde graphics .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar, maar, maar komt deze ook als Elite? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2020 @ 10:45:
[...]

Maar, maar, maar komt deze ook als Elite? :+
Ik zag op de Duitse Ebay iemand die Elite V1's verkocht met skins zoals de Hulk erop. Die waren ook niet zo heel duur, maar ja, V1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:31

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Mosin schreef op donderdag 16 april 2020 @ 10:46:
[...]

Ik zag op de Duitse Ebay iemand die Elite V1's verkocht met skins zoals de Hulk erop. Die waren ook niet zo heel duur, maar ja, V1..
De front plate van de V1 is ook makkelijk te vervangen. De achterkant daarentegen :X En die achterkant moet ik nou juist net vervangen vanwege loszittende grips.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-05-2024
Mijn Xbox One X geeft logischerwijs Dolby Atmos via mijn receiver aangezien die Dolby Atmos ondersteunt.

Mijn vraag: Wat voor geluid geeft een aangesloten headset als ik via de Xbox Comapnion app games stream?
Surround, Atmos, Stereo?
Ik heb me een slag in de rondte gezocht maar ik heb nog geen echt antwoord kunnen vinden...

Denon x2400 Dali Zensor 5.1 Nvidia TV Shield Xbox One X Ziggo Next

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:47

Stimulate14

⭐⭐⭐

Wom schreef op donderdag 16 april 2020 @ 10:42:
[...]

Je hebt nu de Juggernaut edition, dat is een flinke update met oa. verbeterde graphics .
Ja, die speel ik nu :). Game Pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 16 april 2020 @ 13:36:
https://www.eurogamer.net...coming-to-nintendo-switch

Crysis remastered. Jammer dat ze niet wachten en deze op de nieuwe consoles uitbrengen :)

Die cyberpunk controller ziet er trouwens wel erg tof uit.
Die is al remastered voor de 360 uitgekomen. Is dit een remaster van die remaster of een nieuwe remaster op het origineel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 16 april 2020 @ 14:22:
[...]

Dat is een goede vraag. Ik neem aan een remaster van het origineel uit 2007.
Mijn vraag was eigenlijk meer een sneer naar de uitgever hiervan. Hoeveel remasters moeten we hebben? (Hoewel ik de vorige remaster vrij goed vond!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
MRE-Inc schreef op donderdag 16 april 2020 @ 11:17:
[...]

De front plate van de V1 is ook makkelijk te vervangen. De achterkant daarentegen :X En die achterkant moet ik nou juist net vervangen vanwege loszittende grips.
Je zult wel met het printplaatje of trilmotortjes zitten te rotzooien zeker?
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2020 @ 15:45:
[...]

Mijn vraag was eigenlijk meer een sneer naar de uitgever hiervan. Hoeveel remasters moeten we hebben? (Hoewel ik de vorige remaster vrij goed vond!)
Volgens mij is dat ook zoiets met Halo. Snap wel dat ze veel mensen willen bereiken, alleen moet je dan weer effe goed opletten welke versie je neemt.
Ik ben daarom enorm benieuwd naar het opschalen van de Series X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mosin schreef op donderdag 16 april 2020 @ 16:38:
[...]

Je zult wel met het printplaatje of trilmotortjes zitten te rotzooien zeker?

[...]

Volgens mij is dat ook zoiets met Halo. Snap wel dat ze veel mensen willen bereiken, alleen moet je dan weer effe goed opletten welke versie je neemt.
Ik ben daarom enorm benieuwd naar het opschalen van de Series X.
Inderdaad. Al is het daar simpel: gewoon MCC kopen dan heb je alle nieuwste releases behalve 5 en de spinoff spellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2020 @ 16:47:
[...]

Inderdaad. Al is het daar simpel: gewoon MCC kopen dan heb je alle nieuwste releases behalve 5 en de spinoff spellen.
Dat is ook weer waar. Besef me net dat je ook moeilijk een foute versie kunt kopen of je koopt games met de ogen dicht 8)7 :+
Bij Halo stoort het me ook meer. Remasters van Halo op de PC zijn grafisch gezien bagger, dan heb je ook de foute port van Gear Box die ze gebruiken. Maar volgens mij is het tegenwoordig al zo'n beetje normaal om halve dingen af te leveren, mensen kopen het toch wel :/

@justifire
Wit is toch niet smettelijk joh >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 16-04-2020 16:54 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wom
Mooie quote over GamePass en of het opbrengt om je game daar op te hebben:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jR0Uea-BtR02z4KbOxBawfUMa0M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Rcxr59G4kvxamUtcnkDtYVJu.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:58
Nog even over wegwerpbatterijen, alle alkaline penlites zijn ongeveer even goed, dus beter koop je de huismerken van IKEA,Aldi,Lidl. Duracell ultra pro is echt zonde van het geld. Zie bijv.
https://nl.hardware.info/...view-21-exemplaren-getest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20:37
Gaan ze misschien voor t eerst een keer pre-season uitkomen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vanaf nu mijd ik spellen met een hoog RNG gehalte :P Te irritant om langdurig te grinden voor om te kijken of een dungeon die je nodig hebt voor een perk/wapen is gespawned. Respect voor @justifire die daar wel het geduld voor heeft gehad. :) Heb me nu maar voor genomen om elke dag 1 run te proberen totdat ik hem heb terwijl ik een serietje kijk of podcast luister :P Want anders vind ik het zo zonde van de tijd die ik er al heb ingestoken :).

Filmpje over de nieuwe gamepass games van Xbox On.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Iedereen al de "hack" gezien van xbox.com? Een hacker uit de wereld Cyberpunk gok ik zo ;)

tldr: ga naar xbox.com

Gamertag: YazNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Yaz schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 15:11:
Iedereen al de "hack" gezien van xbox.com? Een hacker uit de wereld Cyberpunk gok ik zo ;)

tldr: ga naar xbox.com
Kan dit soort marketing altijd wel waarderen. Tof gedaan!
Toevoeging aan hierboven, je moet wel even naar de US versie van xbox.com :)

[ Voor 12% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 17-04-2020 15:32 ]

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGP84
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21:42
Het is al lang geleden dat ik een game in een buitenlandse store heb gekocht. Maar is het nog mogelijk om een buitenlandse gift card te kopen en deze dan op de website van xbox te redeemen? Na uiteraard de taal aan te passen naar het land van de gift card?

Heb online al gezocht, maar kom niet echt recente antwoorden tegen. Of kun je tegenwoordig alleen nog maar met een vpn betalen?

Mobile: Xiaomi Redmi Note 10 Pro - Gamestuff: Xbox Series X + PC: Intel Core i5-11400F / AMD 6650 + Thrustmaster TMX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Wie heeft er ervaring met skins voor een One X? de Xbox staat bij ons in een open kastje onder de tv maar ons zoontje van 20 maanden vind het prachtig om daar steeds met zijn speelgoed en autotjes op te spelen. Ik probeer dus te voorkomen dat dat ding er over een half jaar vol met krassen en butsen zit.

Ik zie dat er veel verschillende aanbieders zijn. Iemand die er een kan aanraden? Het hoeft geen hele fancy skin te zijn met een drukke print.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:31

sjaool

Every life should have 9 cats

alarma2nd schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 09:53:
Wie heeft er ervaring met skins voor een One X? de Xbox staat bij ons in een open kastje onder de tv maar ons zoontje van 20 maanden vind het prachtig om daar steeds met zijn speelgoed en autotjes op te spelen. Ik probeer dus te voorkomen dat dat ding er over een half jaar vol met krassen en butsen zit.

Ik zie dat er veel verschillende aanbieders zijn. Iemand die er een kan aanraden? Het hoeft geen hele fancy skin te zijn met een drukke print.
Dbrand maakt heel goede en sterke skins van 3M materiaal. Ik heb deze op mijn telefoon en het ziet er pefect uit dus ik denk dat ze voor de Xbox net zo goed zijn. Het aanbrengen is ook erg goed te doen. Een complete skin-set inclusief een skin voor de controller kost circa $28 inclusief verzending.

Maar om heel eerlijk te zijn lijkt het mij handiger om je zoontje te leren dat dat gebied off-limits is om te spelen. Het zal wat moeite kosten maar hij leert dan wel meteen dat dat de spullen van papa zijn. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 18-04-2020 10:01 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 21:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

DGP84 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 08:05:
Het is al lang geleden dat ik een game in een buitenlandse store heb gekocht. Maar is het nog mogelijk om een buitenlandse gift card te kopen en deze dan op de website van xbox te redeemen? Na uiteraard de taal aan te passen naar het land van de gift card?

Heb online al gezocht, maar kom niet echt recente antwoorden tegen. Of kun je tegenwoordig alleen nog maar met een vpn betalen?
Yup, dat werkt nog steeds. Wel goed opletten dat je de juiste valuta koopt en toevoegd.in het juiste land/store.

Een aantal landen is steevast het goedkoopste, maar giftcards zijn altijd uitverkocht, zoals Turkije.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik verbaas me wel steeds meer over timed exclusives van grote titels. Denk aan DLC van Control, Modern Warfare 2 remake, Final Fantasy 7. Dat soort praktijken werden toen MS dat deed bij vroegere call of duties en Tomb Raider keihard de grond in geboord. Maarja, nu hoor je er weinig over.

En voordat er een opmerking komt dat het bij Rise of the Tomb Raider er onduidelijkheid was over de vorm van exclusiviteit, ja dat klopt, echter deed dat weinig af aan het feit dat men timed exclusives een zwakte bod vond vanwege het gebrek aan eigen games :p

Verder begrijp ik timed exclusives wel voor kleinere games van indie studio’s. Maar dat zijn deze niet.

[ Voor 64% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-04-2020 10:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Notna schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 10:19:
[...]

Yup, dat werkt nog steeds. Wel goed opletten dat je de juiste valuta koopt en toevoegd.in het juiste land/store.

Een aantal landen is steevast het goedkoopste, maar giftcards zijn altijd uitverkocht, zoals Turkije.
Houd er rekening mee dat Turkije dus niet meer werkt zonder vpn, zelfde geld sinds een paar weken voor Argentinië (en misschien wel meer landen) ;w

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 18-04-2020 12:41 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGP84
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21:42
justifire schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 12:40:
[...]

Houd er rekening mee dat Turkije dus niet meer werkt zonder vpn, zelfde geld sinds een paar weken voor Argentinië (en misschien wel meer landen) ;w
Had via Brazilië gift cards gekocht. Via de website deed ie moeilijk. Bleef op regio USA staan.
Daarna via de xbox app op mijn telefoon de regio veranderd en toen lukte het wel.

Mobile: Xiaomi Redmi Note 10 Pro - Gamestuff: Xbox Series X + PC: Intel Core i5-11400F / AMD 6650 + Thrustmaster TMX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:13
DGP84 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 08:05:

Enkele weken geleden heb ik nog in Rusland iets gekocht, aangezien ik daar nog zo'n $60 aan credits had staan.

Wat me opviel is dat in Rusland tegenwoordig ook met dollars wordt afgerekend. Handig om te controleren wat de prijs van een game is, maar ik kan me herinneren dat dit een tijdje geleden nog in de lokale valute was.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
sjaool schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 09:57:
[...]

Dbrand maakt heel goede en sterke skins van 3M materiaal. Ik heb deze op mijn telefoon en het ziet er pefect uit dus ik denk dat ze voor de Xbox net zo goed zijn. Het aanbrengen is ook erg goed te doen. Een complete skin-set inclusief een skin voor de controller kost circa $28 inclusief verzending.

Maar om heel eerlijk te zijn lijkt het mij handiger om je zoontje te leren dat dat gebied off-limits is om te spelen. Het zal wat moeite kosten maar hij leert dan wel meteen dat dat de spullen van papa zijn. ;)
Bedankt! Dbrand ken ik, heb er skin van voor mijn telefoon maar had geen idee dat ze ook skins maakte voor consoles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Wom schreef op woensdag 15 april 2020 @ 15:03:

Tanks voor de tip.. Wat een goede game is dit zeg.. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
justifire schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 22:40:
[...]

Probeer dan ook Rage 2 eens.
Slap verhaal, maar de gunplay _/-\o_
Eens! Puur alleen met de shooteractie zou men een spin-off moeten maken eigenlijk. Heb veel shooters gespeeld, maar komt weinig in de buurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
justifire schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 22:40:
[...]

Probeer dan ook Rage 2 eens.
Slap verhaal, maar de gunplay _/-\o_
Ga ik ook even naar kijken zodra ik de Duitsers verjaagd heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag Blasphemous op 100% gezet. Ik heb een beetje liefde / haat gevoelens bij dit spel. Aan de ene kant een vermakelijke 2D Metroidvania/Souls type game met goede interconnected levels en veel items die je kunt vinden, maar aan de andere kant heeft het een vrij eenvoudig en te eenzijdig fighting en block mechanic en zijn de instant kills ten aanzien van platforming ala Prince of Persia van weleer toch wat teveel van het goede. Met name doordat de movement van de main character nu niet heel denderend is. Zo heeft @justifire vast net zoals mij een hekel aan het level The Sleeping Canvases. :P

Alleen een echte aanrader als je een die hard metrodvania fan bent die houdt van duistere verhalen en werelden :P

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-04-2020 14:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen ben ik alleen maar bezig met fallout 76 Wastelanders update. Veel hebben een nieuwe character gemaakt en ik ben als vendor gewoon doorgegaan. Moraal van het verhaal: ik verkoop alle items en mijn caps blijven maar naar binnen komen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2020 @ 17:24:
Ondertussen ben ik alleen maar bezig met fallout 76 Wastelanders update. Veel hebben een nieuwe character gemaakt en ik ben als vendor gewoon doorgegaan. Moraal van het verhaal: ik verkoop alle items en mijn caps blijven maar naar binnen komen. :)
Dus... Jij bent een van die npc's geworden die in deze update er bij zouden komen? :+

Wil hem een dezer dagen wel weer eens proberen maar momenteel te druk met andere games (echt er is ZO veel te doen in ac odyssey! :)). Toen hij vrij nieuw was even geprobeerd maar vond het vooral door de afwezigheid van npc's dodelijk saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op zondag 19 april 2020 @ 17:40:
[...]

Dus... Jij bent een van die npc's geworden die in deze update er bij zouden komen? :+

Wil hem een dezer dagen wel weer eens proberen maar momenteel te druk met andere games (echt er is ZO veel te doen in ac odyssey! :)). Toen hij vrij nieuw was even geprobeerd maar vond het vooral door de afwezigheid van npc's dodelijk saai.
Nee geen npc maar een real life vendor met wreed veel plans :*)

Het saaie vond ik ook. Gelukkig waren er veel scorchbeasts om te slayen en decontamination shower plans te verkopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 19 april 2020 @ 14:10:
Vandaag Blasphemous op 100% gezet. Ik heb een beetje liefde / haat gevoelens bij dit spel. Aan de ene kant een vermakelijke 2D Metroidvania/Souls type game met goede interconnected levels en veel items die je kunt vinden, maar aan de andere kant heeft het een vrij eenvoudig en te eenzijdig fighting en block mechanic en zijn de instant kills ten aanzien van platforming ala Prince of Persia van weleer toch wat teveel van het goede. Met name doordat de movement van de main character nu niet heel denderend is. Zo heeft @justifire vast net zoals mij een hekel aan het level The Sleeping Canvases. :P

Alleen een echte aanrader als je een die hard metrodvania fan bent die houdt van duistere verhalen en werelden :P
Ben juist helemaal lyrisch van Blasphemous.
Zeg maar Dark Souls 2D
Als je bij DS in een afgrond springt ben je ook dood ;)
Vind de platforming dus juist wel superstrak, stukken directer dan een Salt & Sanctuary, Ori of Hollow Knight.
Lore en stijl zijn te gek, executions te bruut (jaja riposte it is >:) )
Sleeping Canvasses zijn in het begin frustrerend, echter na een tijdje vlieg je er doorheen als Sonic the Hedgehog.
Blasphemous is een topgame ! \[T]/

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Kort na launch al eens uitgespeeld op, maar opnieuw begonnen aan Nier: Automata: Ik ben verbaasd hoe vlot die draait op mijn One S, gezien de pittige systeemvereisten op PC.

Blijft toch een fantastische game, denk dat ik weer voor alle 4 de playthroughs ga :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:30

Sagat

Is pappa x2!

Toen laatst dat filmpje gepost werd met gamepass coming soon zat ik me al af te vragen of jij dit ging spelen.
Ik ben groot voorstanderder van gameplay over gfx maar daaaaaaamn dit zit eruit alsof het ontsnapt is bij de gameboy launch en naar de current day is ge-timetravelled.

Die drukke game waar je shit moet ontwijken leek mij dan wel weer super vet hoewel dat ook niet bepaald next gen is :P

* = Hyperdot denk ik

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:30

Sagat

Is pappa x2!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 09:34:
[...]

Toen laatst dat filmpje gepost werd met gamepass coming soon zat ik me al af te vragen of jij dit ging spelen.
Ik ben groot voorstanderder van gameplay over gfx maar daaaaaaamn dit zit eruit alsof het ontsnapt is bij de gameboy launch en naar de current day is ge-timetravelled.

Die drukke game waar je shit moet ontwijken leek mij dan wel weer super vet hoewel dat ook niet bepaald next gen is :P

* = Hyperdot denk ik
Zoals je zegt Gameplay > Graphics altijd. Zelfs als het gameboy graphics zijn :+ Moet je eens nadenken hoe deze game kan draaien op de next gen! 16K met 320FPS!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
Daar zit een prettig deuntje achter moet ik zeggen. Deze ga ik wel eens checken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Miesjh
  • Laatst online: 08:59

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Wom schreef op woensdag 8 april 2020 @ 11:15:
Heb hier ook GamePass en speel ook nog games van disk, heb die melding nog nooit gehad. Behalve bij Doom (2016), daarvan was de disk niet werkende meer. Zit de game die je probeert te spelen ook in GamePass?
Deze week nog eens getest en nu werkte het wel..

Ook kwam ik erachter dat op de DVD app een regio lock zit :(
Ik hoopte mijn R4 DVD's af te kunnen spelen op de xBox..

BTW ik heb Forza Horizon 2 weer even gespeeld en wat een verschil met FH4 zeg.. je kan zien dat de ontwikkeling niet stil heeft gestaan.. zowel qua graphics als UI.

p.s.
Ik keek laats IMDB: The Healer (2017) op netflix
en een van de acteurs kwam me bekend voor..
Camilla Luddington dus ik kijken op IMdB https://www.imdb.com/name/nm2569832/
blijkt zij de stem van Lara Croft te zijn.. zou ik haast denken dat ik haar aan haar stem herkende.. maar nee ze speelde ook in Californication..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

uchiha tijntje schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 13:27:
[...]

Jazeker! :P

Oja, en ehm nu ook nog een ontopic post...
Van de 4 onderwerpen waren er 3,5 ontopic ;)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:14

LopeZ

Too much is never enough

American Fugitive -60% voor €8 lijkt een goeie deal.

Wat zijn hier de meningen over deze game?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

LopeZ schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 18:22:
[...]

American Fugitive -60% voor €8 lijkt een goeie deal.

Wat zijn hier de meningen over deze game?
Prima game. Houd er wel rekening mee dat het een kloon van de eerste twee GTA's is maar dan minder goed, minder groot en minder grappig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteren Gato Roboto gespeeld. Die gameboy game :P Best een grappig spelletje en je zou denken dat het een redelijk kinderachtige game is, maar het is echt een vrij hardcore game qua gameplay... De achievements zijn ook niet mals. Moet er nog 2, namelijk uitspelen zonder health upgrades, wat echt wel heel pittig is. Die ga ik wel proberen te halen, want dat vind ik echt een leuke uitdaging.

De andere achievement is een speedrun van onder een uur. Mijn 1e playthrough zat op 3.5 uur met 100%. Geen idee hoe ik 2 uur er af met halen. Het WR staat op iets van 22 minuten, maar daar gebruiken ze van die rare glitches enzo. Nog even kijken of ik zin heb om dat te gaan proberen. Ik ben namelijk geen groot fan van speedrun achievements. Zeker niet als er een pauze knop niet eens de timer stil zet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ubi-TcdlrV3pUPV4QJBcPd6jo6k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/i4IbWD0rCgQaHNoabI4Lc5Gi.png?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_oAFkjy2hVYG2xHYCoC6yphGVqY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JmDHbT0YbBmoX29n28rKqZGk.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/il8HfMBC2E0k3UHRIilUXK6WiDA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iz4TGXLAxLfP3B8BuldUW2Kf.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P1KX8Uh1gtN73NSnk3kGeEBVXoU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1TpZGR7K8EWUWApMqqwS7INb.png?f=fotoalbum_large

Overal waar ze een sticket op konden plakken hebben ze er eentje geplakt, geloof ik .

[ Voor 26% gewijzigd door Wom op 22-04-2020 21:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
Play like it's 2077.

The Cyberpunk 2077 Limited Edition Controller, Headset, and Seagate Drive.
Meer bronvermelding gaat niet lukken :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Yes! Streets of Rage 4! 🥰. Vroeger kapot gespeeld op de Sega Mega Drive (deel 1, 2 en 3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 08:34
Ik heb een X Box One S. Hierop heb ik een pricewatch: WD Elements Portable USB 3.0 4TB Zwart aangesloten. Hierop staan de meeste van de games.

Nu komt het geregeld voor dat de game sluit, de disk lijkt verdwenen te zijn en gaat de console terug naar het homescherm. Nu het verwijderen en heraansluiten van de USB kabel is alles dan weer terug.

Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Is er iemand die een oplossing heeft?

[ Voor 16% gewijzigd door wvkreg op 23-04-2020 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
130 euro voor een 500GB SSD in een behuizing?
pricewatch: Crucial MX500 2,5" 1TB
pricewatch: LogiLink USB 3.0 External Case 2.5" Sata Zwart
Tientje meer en je hebt 1TB :/ (die daar zelfs 209 kost).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miesjh
  • Laatst online: 08:59

Miesjh

uchiha tijntje schreef op donderdag 23 april 2020 @ 11:43:
Ik ga me de komende dagen nog even vastbijten in de speedrun van Gato Roboto, maar voor daarna ben ik echt op zoek naar een relaxte en grappige game waarmee ik met een glimlach op de bank kan zitten in deze irritante en a-relaxte periode.

Kan iemand mij helpen aan zo'n game. Met name een game die wellicht niet zo bekend is, anders heb ik ze veel kans al gespeeld :P.
Wel bekend: Ori and the Will of Wisps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:23

BM

Moderator Spielerij
Miesjh schreef op donderdag 23 april 2020 @ 12:20:
[...]

@uchiha tijntje heeft ongeveer 90% van de Xbox game catalogus al uitgespeeld, dus ik ben bang dat het iets obscuurders moet zijn :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Miesjh schreef op donderdag 23 april 2020 @ 12:20:
[...]

Haha, ja die heb ik al gespeeld. Enige wat ik nog moet doen is de hardmode run en de timetrial run. Dus die zijn niet zo relaxt als ik nu even zou willen :P

Ik zit te denken aan de Journey to the Savage Planet. Die trailer zag er wel grappig uit. Iemand daar ervaring mee?

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-04-2020 12:48 ]

Pagina: 1 ... 48 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.