Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

justifire schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 09:21:
[...]

Probeer anders Gears 4 eens, imho stukken beter !
Vond 4 ook veel beter eigenlijk. Echt meer dan 100 uur in gestopt. 5 was wel oke. Niet slecht, maar kon me op een of andere manier niet boeien. Ook geen zin om daar de multiplayer te grinden zoals ik dat bij 4 wel deed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:43

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

justifire schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:49:
Wil tussen alle aanbiedingen door toch nog even vermelden dat Obduction nog 3 dagen met 20% korting te pre-orderen is https://www.microsoft.com/nl-nl/p/obduction/9PBNTDXGXHB1

[Afbeelding]
Ziet er idd goed uit. Ik begin steeds meer fan te worden van dit soort games. Beetje dat cartoony achtige....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 11:34

nexhil

BAM!

justifire schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:49:
Wil tussen alle aanbiedingen door toch nog even vermelden dat Obduction nog 3 dagen met 20% korting te pre-orderen is https://www.microsoft.com/nl-nl/p/obduction/9PBNTDXGXHB1

[Afbeelding]
Thanks, gewoon blind gepreordered nu.

Ik zou een paar remasters van myst en consorten niet erg vinden op de ONE (X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevlar01 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 14:18:
[...]

Vond 4 ook veel beter eigenlijk. Echt meer dan 100 uur in gestopt. 5 was wel oke. Niet slecht, maar kon me op een of andere manier niet boeien. Ook geen zin om daar de multiplayer te grinden zoals ik dat bij 4 wel deed.
Vind het op zich wel grappig om nu dit soort berichten te zien, toen gears 4 de nieuwste was las je vooral dat die veel minder was dan de games daarvoor :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Finraziel schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 16:15:
[...]

Vind het op zich wel grappig om nu dit soort berichten te zien, toen gears 4 de nieuwste was las je vooral dat die veel minder was dan de games daarvoor :+
Gears 1 was ook veel beter dan 2 enzovoort.

Halo ging in stijgende lijn tot deel 3. Daarna waren reacties steeds zuurder. Mass Effect 2 was briljant. Deel 3 werd negatief beoordeeld en laten we over Andromeda maar zwijgen.

Positieve spelbreker is de nieuwe Cod. Die krijgt verbazingwekkend goede reacties. Het is ook de eerste in jaren die mij weer bevalt. Na flink wat jaren futuristische ongein en een matige wwii versie is dit weer modern warfare met de smoothness van deel 2 en de rauwheid van deel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@justifire Remant is wel vermakelijk, maar heb volgens mij te maken met een game breaking bug... Enige wat ik zie in mijn inventory quest items is de key card voor ward 13. Alle items die ik vind via boss battles ofzo krijg ik niet te zien. Zelfs niet als ik voor een deur sta met een key die ik wel heb gevonden, maar dus niet in mijn inventory staat.. Heb jij een oplossing?

Weinig zin om weer overnieuw te beginnen.

Edit: Toch maar overnieuw begonnen en het werkt nu wel... Alleen geen idee of ik dit lang ga spelen als het nog een keer gebeurd.

Edit2: Heb de wereld gererolled... Maar levelen de vijanden met je mee?!...

Pff, ben er denk ik snel klaar mee. Ik moest mijn wereld rerollen vanwege het fijn dat de game kapot is.. Is de game echt stukken moeilijker terwijl ik hem volgens mij wel gewoon op normal had gezet. Krijg echt veel meer specials tegen me.

Trouwens, een game waarbij een boss het moet hebben van mobs die spawnen is eigenlijk een slecht ontworpen boss. En van de paar bosses die ik heb gehad hebben ze allemaal mobs die spawnen. De boss zelf is gewoon simpel, alleen de mobs zijn bijzonder irritant. Tot nu toe niet echt mijn game. Had gehoopt dat het me meer zou pakken. ;(

[ Voor 50% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-04-2020 22:09 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-06 01:25

Wat krijg je als je Sea of Thieves met The Wind Waker mixt? Windbound zou een goede mogelijkheid zijn.

Release: 28 augustus 2020.

[ Voor 7% gewijzigd door Wom op 07-04-2020 21:30 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wom

Nieuwe trailer van Grounded. Komt 28 juli als Xbox Preview titel beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wom schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 23:55:
[YouTube: Grounded Story Trailer]

Vind het er tof uitzien. Ben ik wel benieuwd naar. Ook mooi dat ie gewoon in gamepass zit.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wom schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 23:55:
[YouTube: Grounded Story Trailer]

Krijg er een "Honey I shrunk the kids" idee bij of ben ik dan te oud? 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
Exorcist schreef op woensdag 8 april 2020 @ 00:11:
[...]

Krijg er een "Honey I shrunk the kids" idee bij of ben ik dan te oud? 8)
Aangezien ik weet waar je het over hebt ben je _zeker_ niet te oud. Duidelijk een inspiratiebron voor Obsidian :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 21:28:
@justifire Remant is wel vermakelijk, maar heb volgens mij te maken met een game breaking bug... Enige wat ik zie in mijn inventory quest items is de key card voor ward 13. Alle items die ik vind via boss battles ofzo krijg ik niet te zien. Zelfs niet als ik voor een deur sta met een key die ik wel heb gevonden, maar dus niet in mijn inventory staat.. Heb jij een oplossing?

Weinig zin om weer overnieuw te beginnen.

Edit: Toch maar overnieuw begonnen en het werkt nu wel... Alleen geen idee of ik dit lang ga spelen als het nog een keer gebeurd.

Edit2: Heb de wereld gererolled... Maar levelen de vijanden met je mee?!...

Pff, ben er denk ik snel klaar mee. Ik moest mijn wereld rerollen vanwege het fijn dat de game kapot is.. Is de game echt stukken moeilijker terwijl ik hem volgens mij wel gewoon op normal had gezet. Krijg echt veel meer specials tegen me.

Trouwens, een game waarbij een boss het moet hebben van mobs die spawnen is eigenlijk een slecht ontworpen boss. En van de paar bosses die ik heb gehad hebben ze allemaal mobs die spawnen. De boss zelf is gewoon simpel, alleen de mobs zijn bijzonder irritant. Tot nu toe niet echt mijn game. Had gehoopt dat het me meer zou pakken. ;(
Wat een rollercoaster :o

Rerollen doe je om de gear en locaties te vinden die je in je normale story play through hebt gemist.
Dit hebben ze later toegevoegd zodat je niet constant door het gehele spel heen heen moet voor bijvoorbeeld die ene baas die maar niet wil spawnen.
Heb je niet per ongeluk voor hardcore gekozen ?
Vijanden levellen mee met je gear, niet met je wapen.
Ja bazen zijn ontworpen met mobs, anders zou het wel erg makkelijk worden met je piew-piew pistooltje ;)

Git gud \[T]/
>:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 8 april 2020 @ 00:31:
[...]

Wat een rollercoaster :o

Rerollen doe je om de gear en locaties te vinden die je in je normale story play through hebt gemist.
Dit hebben ze later toegevoegd zodat je niet constant door het gehele spel heen heen moet voor bijvoorbeeld die ene baas die maar niet wil spawnen.
Heb je niet per ongeluk voor hardcore gekozen ?
Vijanden levellen mee met je gear, niet met je wapen.
Ja bazen zijn ontworpen met mobs, anders zou het wel erg makkelijk worden met je piew-piew pistooltje ;)

Git gud \[T]/
Nee staat op normal. Dus als ik enkel mijn guns upgrade en low class armor gebruik kan ik iedereen one shotten? Maar als ik mijn armor upgrade en mijn wapens niet, ben ik ineens een stormtrooper... Rare design keuze. Had gehoopt het ala Darks Souls te zien. Gewoon een soort NG+ ipv mee levelen op basis van armor.

Het zou zeker makkelijk zijn met mijn piew piew pistooltje, maar wees dan gewoon wat creatiever in de bosses :)

Daarnaast zorgt de random wereld wel voor generic level design met uitzondering van een paar locaties die dan wel weer mooi zijn ontworpen.

Maarja, Ori heeft de patch, dus ik denk dat ik hem even wegleg. Die bug dat ik geen quest items had in mijn inventory irriteert me toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 8 april 2020 @ 08:54:
[...]

Nee staat op normal. Dus als ik enkel mijn guns upgrade en low class armor gebruik kan ik iedereen one shotten? Maar als ik mijn armor upgrade en mijn wapens niet, ben ik ineens een stormtrooper... Rare design keuze. Had gehoopt het ala Darks Souls te zien. Gewoon een soort NG+ ipv mee levelen op basis van armor.

Het zou zeker makkelijk zijn met mijn piew piew pistooltje, maar wees dan gewoon wat creatiever in de bosses :)

Daarnaast zorgt de random wereld wel voor generic level design met uitzondering van een paar locaties die dan wel weer mooi zijn ontworpen.

Maarja, Ori heeft de patch, dus ik denk dat ik hem even wegleg. Die bug dat ik geen quest items had in mijn inventory irriteert me toch wel.
Wat bedoel je met quest items ?
Krijg je geen wapens van bosses ?
Heb je de toegang tot de tweede wereld al wel gevonden ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 8 april 2020 @ 09:22:
[...]

Wat bedoel je met quest items ?
Krijg je geen wapens van bosses ?
Heb je de toegang tot de tweede wereld al wel gevonden ?
Ja ik zat al in Rhom?, maar alles wat je van bosses kreeg zag ik niet terug in mijn inventory. Terwijl dat wel key items waren. Zo had ik die Raum? verslagen en las dat je dat item kon gebruiken in een robot bij een of andere merchant. Maar dat kon ik dus niet, want ik had dat item dus niet in mijn inventory. Las dat anderen daar ook last van hadden gehad.

Edit:

Grounded lijkt me wel grappig. Ben normaliter niet echt van base building, maar vind de setting wel erg tof. De film Honey I shrunk the kids was echt een van mijn favorieten toen ik jong was.

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-04-2020 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:10:
[...]

Ja ik zat al in Rhom?, maar alles wat je van bosses kreeg zag ik niet terug in mijn inventory. Terwijl dat wel key items waren. Zo had ik die Raum? verslagen en las dat je dat item kon gebruiken in een robot bij een of andere merchant. Maar dat kon ik dus niet, want ik had dat item dus niet in mijn inventory. Las dat anderen daar ook last van hadden gehad.
Euh... per ongeluk eerst een hondje gedood ipv enkel Raum zelf ?
Dan dropt hij de control rod niet...
Bosses hebben allemaal alternative items (zoals vuurzwaard uit de draak of een amulet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:35:
[...]

Euh... per ongeluk eerst een hondje gedood ipv enkel Raum zelf ?
Dan dropt hij de control rod niet...
Bosses hebben allemaal alternative items (zoals vuurzwaard uit de draak of een amulet)
Ik kreeg dus in beeld dat ik items kreeg na het verslaan van bosses, alleen zijn ze nergens te vinden in mijn inventory. Enkel die keycard van ward 13. Na het rerollen had ik een fuse opgepakt in ward 13 en die verscheen dus wel in mijn inventory. Maar toen kwam ik dus in t eerste level al 3 specials tegelijkertijd tegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:40:
[...]

Ik kreeg dus in beeld dat ik items kreeg na het verslaan van bosses, alleen zijn ze nergens te vinden in mijn inventory. Enkel die keycard van ward 13. Na het rerollen had ik een fuse opgepakt in ward 13 en die verscheen dus wel in mijn inventory. Maar toen kwam ik dus in t eerste level al 3 specials tegelijkertijd tegen....
Weet het ook niet precies.
Die fuse kan je gebruiken in ward 13 zelf.
Keycards zijn er meerdere van.
In het begin dacht ik ook vast te zitten, totdat je echt goed gaat zoeken.
Die hound master drop is een alternative boss kill reward.
Als het spul echt niet in je inventory kwam is dat inderdaad zuur en helaas echt een bug die ik niet tegen ben gekomen.
Sommige quests zijn overigens ook time based en one chance only, maak je verkeerde keuze of ga je dood worden deze gelocked (Typewriter Tommygun en Brabus Armor bijvoorbeeld)
Zou even doorzetten, is echt een mooi spelletje ala Dark Souls :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
uchiha tijntje schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:10:
[...]

Grounded lijkt me wel grappig. Ben normaliter niet echt van base building, maar vind de setting wel erg tof. De film Honey I shrunk the kids was echt een van mijn favorieten toen ik jong was.

Dit zijn de andere beelden naast de trailer die ze gisteravond laten zien hebben.

En hier beelden van de Mixer stream:

[ Voor 15% gewijzigd door Wom op 08-04-2020 11:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:48:
[...]

Weet het ook niet precies.
Die fuse kan je gebruiken in ward 13 zelf.
Keycards zijn er meerdere van.
In het begin dacht ik ook vast te zitten, totdat je echt goed gaat zoeken.
Die hound master drop is een alternative boss kill reward.
Als het spul echt niet in je inventory kwam is dat inderdaad zuur en helaas echt een bug die ik niet tegen ben gekomen.
Sommige quests zijn overigens ook time based en one chance only, maak je verkeerde keuze of ga je dood worden deze gelocked (Typewriter Tommygun en Brabus Armor bijvoorbeeld)
Zou even doorzetten, is echt een mooi spelletje ala Dark Souls :9
Ik zal hem nog een kans geven. Want de gunplay voelt wel prima aan. Maar eerst Ori denk ik op 100% zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
quorumz schreef op maandag 6 april 2020 @ 20:10:
uitmelken.. (ok het ziet er wel mooi uit en zoveel coop games komen er niet aan)..

[YouTube: Saints Row®: TheThird™ - Remastered Announce Trailer (Official)]
Er komt ook een nieuwe Saints Row game aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Ik probeerde van de week wat games van disk te spelen maar de Xbox bleef maar een foutmelding geven over de license en dat ik de disk erin moest stoppen..
Dit is volgens mij de eerste keer sinds ik gamepass heb.. zou dat het kunnen zijn of heb ik een hardware probleem met de DVD drive?

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
Heb hier ook GamePass en speel ook nog games van disk, heb die melding nog nooit gehad. Behalve bij Doom (2016), daarvan was de disk niet werkende meer. Zit de game die je probeert te spelen ook in GamePass?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Een of andere Australier heeft een leuke verzameling. Bijna een One X voor elke dag...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EU-inL3U8AACpV-?format=jpg&name=large

[ Voor 4% gewijzigd door MRE-Inc op 08-04-2020 14:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wom schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:51:
[...]

[YouTube: How Obsidian Created Grounded – Inside Xbox]

Dit zijn de andere beelden naast de trailer die ze gisteravond laten zien hebben.

En hier beelden van de Mixer stream:

[YouTube: 44 Minutes of Grounded Single-Player Gameplay (With Commentary)]
Ziet er cool uit inderdaad :)
Vind het wel jammer dat ze eerst iets zeggen over dat de physics anders werken als je zo klein bent en dat je daarom zoveel grote dingen kunt dragen... maar even later krijg je wel fall damage als je een paar centimeter omlaag van een blaadje naar de grond springt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

quorumz schreef op woensdag 8 april 2020 @ 20:20:
hm ze maken dit wel terwijl de developers genaaid worden met hun bonus...

[YouTube: Borderlands 3 - Borderlands Science Official Trailer]
Crowdsourced charity, man man, sommige mensen zijn wel HEEL hard verzuurd als ze daarover gaan klagen....

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:18

Stimulate14

⭐⭐⭐

MRE-Inc schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:07:
Een of andere Australier heeft een leuke verzameling. Bijna een One X voor elke dag...

[Afbeelding]
Jezus :').
Ik ben trouwens in je platoon gestapt [PIMP] :*) .

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:58

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

[ Voor 31% gewijzigd door Miesjh op 09-04-2020 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Stimulate14 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 09:22:
[...]

Jezus :').
Ik ben trouwens in je platoon gestapt [PIMP] :*) .
w00p, welcome to the P.I.M.P. League _/-\o_

(NSFW)

Ja ziek he, die collectie. Ik heb vorig jaar wel eens hier een grapje gemaakt dat ik, als ik het geld er voor zou hebben, al die kleuren zou kopen en dan elke dag een andere kleur in mn TV meubel zetten. Maar deze gast heeft dat gewoon. Hij wilde nog die Taco Bell versie van de One X, maar de import kosten waren te hoog (USA naar Australie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:18

Stimulate14

⭐⭐⭐

_O-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twee van de 6 heb ik al, dan maar die witte er nog bij kopen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:21

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik doe het op de/een Q90R. Is dat ook goed :9 :+ ?

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-06 08:09
Had iemand anders vandaag ook problemen met de Call of duty update?
Eerst een Xbox update meteen daarna de cod update gedaan.

Hij bleef hangen op 100%. Daarna was de hele game verdwenen van mijn schijf 8)7
Mag ik even opnieuw de 100gig downloaden.

Het is dat het bij mij snel gaat maar kan me voorstellen dat het voor anderen heel vervelend is.

Fijn Paas weekend allemaal! <+:) :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-06 20:32
Sinds kort heb ik dat mijn xbox (x) clips niet goed saved. Ze zijn allemaal heel kort 5 tot 10 seconden en hebben geen geluid. Heb de clip instellingen staan op 1080p 30 seconden openemen. Het switchen naar 720p helpt niet. Kan op Google weinig vinden behalve dat ze zeggen switchen van kwaliteit, maar dat lijkt dus niet te helpen.

Iemand enig idee? Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:03
@To easy

Zet je opnames eens uit in de instellingen, dan je powerknop ingedrukt houden tot volledige reset.

Daarna weer aan zetten

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezzza
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:22
uchiha tijntje schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 17:27:
[...]

Nog niet eerder van gehoord maar ziet er wel interessant uit. :)
Op de pc al een paar jaar beschikbaar, en echt een top game! Qua actie niet heel spannend, maar de vele verhalen(wat wel random gegenereerd wordt per keer) zijn echt top geschreven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Schimanski schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 16:00:
Had iemand anders vandaag ook problemen met de Call of duty update?
Eerst een Xbox update meteen daarna de cod update gedaan.

Hij bleef hangen op 100%. Daarna was de hele game verdwenen van mijn schijf 8)7
Mag ik even opnieuw de 100gig downloaden.

Het is dat het bij mij snel gaat maar kan me voorstellen dat het voor anderen heel vervelend is.

Fijn Paas weekend allemaal! <+:) :9B
ik had het 2 weken geleden met fortnite op een xbox one s met een update. bleef op 100% staan gebeurde niets. meer. Van ellende xbox uit, was het spel daarna van de xbox af... |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:36
quorumz schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 18:37:
[...]

ik had het 2 weken geleden met fortnite op een xbox one s met een update. bleef op 100% staan gebeurde niets. meer. Van ellende xbox uit, was het spel daarna van de xbox af... |:( |:(
Read the Signs... Stop met dat spel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand Savage Journey in to nogwat geprobeerd? Ziet er leuk uit maar ben benieuwd of het behalve humor ook aardige gameplay heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:46
Vorig jaar heb ik mijn Xbox Live omgezet naar Ultimate, voor 1 euro. Helaas was ik niet zo slim om eerst m’n Gold maximaal te upgraden voor ik dat deed. Nu is alles afgelopen week verlopen, kan ik dat trucje nog eens doen of was dat iets eenmaligs? :)

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • +1 Henk 'm!

WinterBase schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 19:20:
Vorig jaar heb ik mijn Xbox Live omgezet naar Ultimate, voor 1 euro. Helaas was ik niet zo slim om eerst m’n Gold maximaal te upgraden voor ik dat deed. Nu is alles afgelopen week verlopen, kan ik dat trucje nog eens doen of was dat iets eenmaligs? :)
Je bent in de unieke positie om voor ons allen te checken of het nog werkt. Wat zie je als je naar Ultimate gaat op je console?

Edit: In ander nieuws Ace Combat 7 met een flight stick is redelijk tof om te doen! Ik vlieg wel vaker tegen gebouwen en de grond aan dan met controller maar je kunt veel gavere dingen doen. Met een beetje oefening word ik @MRE-Inc zijn wingman!

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 10-04-2020 19:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 19:24:
[...]

Je bent in de unieke positie om voor ons allen te checken of het nog werkt. Wat zie je als je naar Ultimate gaat op je console?

Edit: In ander nieuws Ace Combat 7 met een flight stick is redelijk tof om te doen! Ik vlieg wel vaker tegen gebouwen en de grond aan dan met controller maar je kunt veel gavere dingen doen. Met een beetje oefening word ik @MRE-Inc zijn wingman!
Haha, nice. Koop dan ook meteen de F4 Phantom voor een lousy 2,99.

Enne welke flight stick heb jij? Wilde dat ook wel eens proberen. Gisteren chapter 2 gespeeld van Ace Combat 7 en vroeg me af of het met een flight stick zou kunnen. Kun je dan ook snel switched naar controller? Zou wel makkelijk zijn in bf 5

@Schimanski mijn zoon had vanmiddag hetzelfde op mijn One X. Zag het zelf ook dat de tegel van COD heel lang op 100% stond. Net gevraagd aan hem hoe dat is afgelopen en hij is even een ander spel gaan doen en later was de COD Updated gewoon geïnstalleerd.

Junior ook laten zien hoe je een Elite controller repareert. Zijn hair trigger knop was stuk. Vroeg hij of ik die kon maken. Heb hem een setje T6 en T8 torx gegeven inclusief een zoek opdracht op YouTube en met hem meegekeken. Na wat tips van mijn kant is het hem zelf gelukt om alles uit elkaar te halen, te repareren, schoon te maken en nog een probleem met de thumb sticks op te lossen en weer in elkaar te schroeven. En het werkt ook weer allemaal.

Voor diegene die zelf aan de slag willen, je hebt dus torx t6 en t8 nodig en de t8 is een beveiligde torx met een klein gaatje in de kop. De onderste 2 torx schroeven hebben namelijk een klein pinnetje in het midden dus een normale torx gaat dus niet werken. Verkrijgbaar op eBay, Amazon en aliexpress.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

MRE-Inc schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 20:28:
[...]

Haha, nice. Koop dan ook meteen de F4 Phantom voor een lousy 2,99.

Enne welke flight stick heb jij? Wilde dat ook wel eens proberen. Gisteren chapter 2 gespeeld van Ace Combat 7 en vroeg me af of het met een flight stick zou kunnen. Kun je dan ook snel switched naar controller? Zou wel makkelijk zijn in bf 5
.
http://mobile.thrustmaster.com/node/7788 maar dan die waar ace combat op staat zodat je dan beter kunt vliegen! Of het echt een goed ding is weet ik niet maar hij voelt stevig aan. Het geeft vooral meer immersie als je een looping maakt of in een dogfight zit. Je kunt ook scherper vliegen. Al merk ik vooral dat ik nog sneller in bergen draai dan anders. :)

Switchen naar controller kan. Flightstick zit op USB en controller doet het in ieder geval in menu's. Nog niet ingame proberen te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:43
MRE-Inc schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:07:

[Afbeelding]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
MRE-Inc schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 20:28:
[...]

Voor diegene die zelf aan de slag willen, je hebt dus torx t6 en t8 nodig en de t8 is een beveiligde torx met een klein gaatje in de kop. De onderste 2 torx schroeven hebben namelijk een klein pinnetje in het midden dus een normale torx gaat dus niet werken. Verkrijgbaar op eBay, Amazon en aliexpress.
Pro tip, met een platte schroevendraaier kun je dat pinnetje afbreken en dan werken de normale Torx schroevendraaier wel ;)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-06 20:32
LuisjeNL schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 16:49:
@To easy

Zet je opnames eens uit in de instellingen, dan je powerknop ingedrukt houden tot volledige reset.

Daarna weer aan zetten
Bedankt voor de reactie. Vanmiddag even proberen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 459533

Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 19:13:
Iemand Savage Journey in to nogwat geprobeerd? Ziet er leuk uit maar ben benieuwd of het behalve humor ook aardige gameplay heeft.
Gekocht en stukje geprobeerd. Wel leuke game, beetje no man sky achtig met soort humor en platform elementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:19
https://www.pu.nl/artikel...jdens-lancering-series-x/

Hier zit toch niemand op te wachten? Geeft MS hiermee aan dat de XSX meer dan €599 gaat kosten? Of juist hiermee de verkoopprijs drukken en dit middels abonnementsvorm/rente op lening terug verdienen. Wordt dus een BKR registratie voor een console :')

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hulleman schreef op zondag 12 april 2020 @ 13:06:

Hier zit toch niemand op te wachten? Geeft MS hiermee aan dat de XSX meer dan €599 gaat kosten? Of juist hiermee de verkoopprijs drukken en dit middels abonnementsvorm/rente op lening terug verdienen. Wordt dus een BKR registratie voor een console :')
Grappig hoe je de conclusie eruit haalt dat die meer dan 599 gaat kosten. Ik ben zelf niet van dit soort verdienmodellen, maar het is wel hoe de markt nu een beetje in elkaar zit. En wat uiteraard in de telefoniemarkt al decennia speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Hoe lees jij dat dan ?
Is gewoon een systeem dat een otto of wehkamp al 50 jaar aanbied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PU die even een artikel maakt over een 9 dagen oud interview van IGN...
Ik denk overigens dat dit nog helemaal niks zegt over de prijs. De situatie is nog hetzelfde, ze wachten af wat Sony doet en zullen niet boven hun willen gaan zitten gezien wat dat vorige generatie voor ze gedaan heeft.

edit: Trouwens er zijn aparte topics voor de XSX...

[ Voor 3% gewijzigd door Finraziel op 12-04-2020 14:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 12 april 2020 @ 19:54:
Pfff, dat Obduction is echt een heel ouderwetse game... Een "open wereld waar totaal niets wordt uitgelegd :P. Ik ben best wel fan van dit soort puzzelgames, Zo vind ik The Witness echt gigantisch goed, maar dit is mij een graadje te pittig. Waar ik vroeger nog uren zat te zoeken naar een button kan ik dat nu niet meer goed opbrengen en neig ik snel naar google te gaan..
Zodra je gaat googlen blijf je googlen, zonde van zo’n spel.
Zit al vier uur vast, maar zal op een gegeven moment vast weer een opening tegen komen.
Alle delen van Myst ook uitgespeeld op eigen kracht, dan zal deze ook vast wel lukken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 12 april 2020 @ 20:00:
[...]

Zodra je gaat googlen blijf je googlen, zonde van zo’n spel.
Zit al vier uur vast, maar zal op een gegeven moment vast weer een opening tegen komen.
Alle delen van Myst ook uitgespeeld op eigen kracht, dan zal deze ook vast wel lukken :)
Dat het jammer is ben ik helemaal met je eens. Houd ontzettend van puzzels die logisch zijn en dat je na een uur vastzitten, ineens de oplossing ziet en dan achteraf denkt van... Hoe heb ik dat over het hoofd gezien. The Witness is daar een super goed voorbeeld van. Maar ik ben bang dat in dit spel soms ook wat minder logische zaken zitten. En dat kan ik, net zoals RNG, wat minder hebben :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 12 april 2020 @ 19:54:
Pfff, dat Obduction is echt een heel ouderwetse game... Een "open wereld waar totaal niets wordt uitgelegd :P. Ik ben best wel fan van dit soort puzzelgames, Zo vind ik The Witness echt gigantisch goed, maar dit is mij een graadje te pittig. Waar ik vroeger nog uren zat te zoeken naar een button kan ik dat nu niet meer goed opbrengen en neig ik snel naar google te gaan..
Mja dat heb ik ook wel bij veel spellen. Ik snap de uitdaging en ik snap dat anderen er veel tijd in kunnen stoppen, maar ik heb het er gewoon niet meer voor over om 4 uur doelloos rond te lopen op weg naar een knop die gewoon niet duidelijk is. Ik kan niet weten wat een ontwikkelaar heeft bedoelt en vind mijn tijd te kostbaar om te vernaggelen. Ik heb nog andere dingen te doen en het is niet alsof er maar 1 game ligt te wachten.

Ik haal ook steeds minder voldoening uit games die je een oor aan proberen te naaien. Enerzijds met dingen verstoppen, anderzijds met onnodige herhaling en tenslotte met het toevoegen van handicaps om nog een beetje moeilijkheidsgraad te houden. Ik heb 10x liever een game waar je lekker kunt experimenteren, dan 1 die je forceert om je sterkste moves te blijven gebruiken, omdat je het anders niet red. Ik hoop dat devs de rekenkracht in de komende generaties wel gaan gebruiken voor boeiendere tegenstanders, maar ik verwacht dezelfde eenheidsworst als nu. In 2020 heb je nog steeds games waarbij enemies 1 voor 1 door dezelfde deur komen rennen. :/

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zondag 12 april 2020 @ 20:29:
[...]

Mja dat heb ik ook wel bij veel spellen. Ik snap de uitdaging en ik snap dat anderen er veel tijd in kunnen stoppen, maar ik heb het er gewoon niet meer voor over om 4 uur doelloos rond te lopen op weg naar een knop die gewoon niet duidelijk is. Ik kan niet weten wat een ontwikkelaar heeft bedoelt en vind mijn tijd te kostbaar om te vernaggelen. Ik heb nog andere dingen te doen en het is niet alsof er maar 1 game ligt te wachten.

Ik haal ook steeds minder voldoening uit games die je een oor aan proberen te naaien. Enerzijds met dingen verstoppen, anderzijds met onnodige herhaling en tenslotte met het toevoegen van handicaps om nog een beetje moeilijkheidsgraad te houden. Ik heb 10x liever een game waar je lekker kunt experimenteren, dan 1 die je forceert om je sterkste moves te blijven gebruiken, omdat je het anders niet red. Ik hoop dat devs de rekenkracht in de komende generaties wel gaan gebruiken voor boeiendere tegenstanders, maar ik verwacht dezelfde eenheidsworst als nu. In 2020 heb je nog steeds games waarbij enemies 1 voor 1 door dezelfde deur komen rennen. :/
Gamedesign zal naar mijn verwachting gewoon de komende jaren veelal hetzelfde blijven. Daar gaat een super SSD of snellere CPU/GPU niet heel snel wat aan veranderen. Het blijft een kwestie van de tijd die het kost om dit soort zaken te developen ten opzichte van de meerwaarde financieel gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op zondag 12 april 2020 @ 20:29:
[...]

Vroeger had je veel tijd en waren games schaars, tegenwoordig is dat andersom. Ik heb daarom hetzelfde. Games waarbij ik het idee heb dat ze mijn tijd aan het verdoen zijn heb ik ook nog weinig geduld voor. Ook omdat het inderdaad regelmatig toch gewoon een quirk van de game blijkt te zijn. Heb in verschillende games me geërgerd aan dat ik wél het juist idee had maar blijkbaar net niet op de juiste plek stond om een prompt te krijgen, of dat ik al iets uitgevogeld heb maar van de game had je eerst nog drie andere dingen moeten doen dus nu gebeurt er niks... Dan gebruik ik dus ook gewoon Google om te zien wat de game nou van me verwacht.

Maar goed, ik speel over het algemeen dan ook niet van die ingewikkelde puzzel games, een van de weinige genres die mij nooit gelegen hebben. Games als Myst en bijvoorbeeld Lucasarts adventures hebben me aan een kant wel geïntrigeerd, maar had nooit het geduld om dingen zelf uit te vogelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik ken het gevoel. Naar mijn idee komen er nu ook gewoon veel meer spellen uit dan pakweg 10 a 15 jaar geleden. Eerder had je een handjevol grote releases per jaar, nu voelt het alsof er iedere week iets komt. Ookal is er dus niks aan je beschikbare tijd veranderd, de tijd tussen releases is korter geworden in mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik heb voor mijzelf de stelregel dat ik een half uur mag "kloten", lukt het niet, dan zoek ik voor dat stuk op Google.

Uren lopen rommelen omdat het niet lukt, nee , daar pas ik voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Segafreak83 schreef op maandag 13 april 2020 @ 00:29:
Ik heb voor mijzelf de stelregel dat ik een half uur mag "kloten", lukt het niet, dan zoek ik voor dat stuk op Google.

Uren lopen rommelen omdat het niet lukt, nee , daar pas ik voor.
Het ligt er bij mij maar net aan wat voor Game het is. In Slay the Spire (een spel waarbij je moet nadenken en alles in beeld is, dat sommigen een enorme rngfest noemen) kloot ik er uren en uren tegenaan. In een puzzle game die moeilijk doet over wat de puzzle is ben ik in 2 minuten klaar.

Leisure Suit Larry vond ik vroeger fantastisch qua sfeer en humor. Na een half uur was ik er steeds helemaal klaar mee omdat de puzzles zo idioot random waren. Commando's daarentegen kon ik uren en uren spelen omdat het daar duidelijk was wat je moest fixen en ultra moeilijk was om het voor elkaar te krijgen.

Thimbleweed Park heb ik met guide gespeeld. En gelukkig maar. De puzzles daarin waren zo obtuus voor mij dat er geen beginnen aan is. Maar daarmee was het geen game meer maar een vet saai verhaal waarin ik teveel moest lezen.

Tldr Sts is een bazen game, ik ben niet gemaakt voor puzzles. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 13-04-2020 00:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
Heb altijd al een hekel gehad om dingen twee keer of opnieuw te moeten doen. Ook in games. Dus ik speel vaak ook niet op de moeilijkste niveaus en durf zeker ook wel eens een video te bekijken hoe ik iets moet doen. Het gaat mij meer om de ervaring dan de voldoening denk ik. :)

Maar das het mooie, ieder doet het op zijn eigen manier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:24
Hallootjes. Ik leef ook nog hoor :w

Wel een goeie start na 3-4 maanden niks gedaan te hebben door gelijk 4 games op 100% te zetten.

En een start gemaakt met AC: Origins :9

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
Gezien de Tweetactiviteiten lijkt het er op dat Crysis een remake of een nieuw deel krijgt, wat iig ook richting Xbox gaat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nvyO8huD2jRVOxGx46tBxvVA8k4=/f/image/ICBDplMBB4VymVxcEiiNWSWL.png

Misschien soortgelijke constructie als bij Ryse?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Grappige Gears Tactics trailer :)

Lijkt me echt een toffe game. Vooralsnog enkel op de PC, maar komt ook naar de Xbox. Wat mij betreft lekker releasen op de Series X met alles op very very high :P. Mooie launchtitel voor de nieuwe console in gamepass :)
timmie271 schreef op maandag 13 april 2020 @ 19:30:
Hallootjes. Ik leef ook nog hoor :w

Wel een goeie start na 3-4 maanden niks gedaan te hebben door gelijk 4 games op 100% te zetten.

En een start gemaakt met AC: Origins :9
Welcome back :)

[ Voor 29% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-04-2020 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Wom schreef op maandag 13 april 2020 @ 20:24:
Gezien de Tweetactiviteiten lijkt het er op dat Crysis een remake of een nieuw deel krijgt, wat iig ook richting Xbox gaat.

[Afbeelding]

Misschien soortgelijke constructie als bij Ryse?
Het zou wel heel mooi zijn om die game nu op ultra settings met een 4K resolutie te zien op de consoles.
Ik hoop persoonlijk dat ze alle Crysis games een remake geven. Crytek had naar mijn mening nooit console versies moeten uitbrengen van de eerste 3 games. Nu hebben ze tenminste degelijke hardware in handen, waar ze ook veel meer mee kunnen doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 14-04-2020 05:21 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 10:11:
[...]

Sine Mora Ex en Strider zijn twee leuke titels voor een paar euro :Y
Tembo voor 5 euro (als je van actie platformers houdt)
en tracmania voor 7 euro vielen mij op, maar beide heb ik al

Verder voor de (mede?) retro game fans, de collection games zijn allemaal 8 euro nu
dus arcade, contra en castevania. Zou je normaal 60 euro kosten, nu dus 24.
(maar ik verwacht dat die nog wel lager zullen worden.......dan sla ik vermoedelijk nog wel toe, hoewel ik verwacht in de praktijk maar maar bar weinig ze te zullen spelen :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:10
Voor degenen die weleens World of Warship spelen, er is nu een gratis Premium Tier 2 schip te krijgen. Het is het Aurora pakket.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:31

LopeZ

Too much is never enough

Voor wie Yakuza 0 gaan spelen; er zit geen auto save in die game. Saven doe je door een telefoon hokje te gebruiken en dat wordt verder nergens uitgelegd.

Heeft mij dus net een paar uur aan speeltijd gekost :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
@LopeZ

Ik moest even grinneken :+

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gebruikt iemand van jullie oplaadbare batterijen voor de controllers?
Ik heb nu Duracell Ultra Power batterijen en die doen het goed, maar het lijkt me praktischer om oplaadbare batterijen te nemen. Kan dit geen kwaad? Ik heb ooit eens begrepen dat je niet overal oplaadbare batterijen voor kan gebruiken. Geen idee waarom precies..

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:36
Mosin schreef op woensdag 15 april 2020 @ 08:50:
Ik heb nu Duracell Ultra Power batterijen en die doen het goed, maar het lijkt me praktischer om oplaadbare batterijen te nemen. Kan dit geen kwaad? Ik heb ooit eens begrepen dat je niet overal oplaadbare batterijen voor kan gebruiken. Geen idee waarom precies..
Ik heb oplaadbare batterijen van de action 4 stuks voor 5 euro meen ik en die werken uitstekend in mijn controller

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:14
@Aquila, ik gebruik ook oplaadbare batterijen. Van Ikea (witte variant, 2450, Lidl 2300 en 2150).
Koop wel een oplader met druppelstop om de batterijen op te laden.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Mosin schreef op woensdag 15 april 2020 @ 08:50:
Vast van een fabrikant van wegwerpbatterijen. :) Volgens mij is dit iets van heel vroeger. Toen lekten oplaadbare batterijen meer volgens de algemene wijsheid. Dat is nu niet zo (of dat vroeger echt zo was betwijfel ik trouwens). Plus een controller gebruik je regelmatig dus zul je het snel genoeg zien als een batterij begint te lekken.

Ik zou overigens voor fatsoenlijke oplaadbare batterijen gaan. Eneloop is goed. Die gaan lang mee (zowel per keer opladen als per hoe vaak je ze kunt opladen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:36
Anoniem: 337891 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 09:56:
[...]

Vast van een fabrikant van wegwerpbatterijen. :) Volgens mij is dit iets van heel vroeger. Toen lekten oplaadbare batterijen meer volgens de algemene wijsheid. Dat is nu niet zo (of dat vroeger echt zo was betwijfel ik trouwens). Plus een controller gebruik je regelmatig dus zul je het snel genoeg zien als een batterij begint te lekken.

Ik zou overigens voor fatsoenlijke oplaadbare batterijen gaan. Eneloop is goed. Die gaan lang mee (zowel per keer opladen als per hoe vaak je ze kunt opladen).
Mwah ik ben er niet zo bang voor, de xbox controller verbruikt zo weinig dat ik echt geen zorgen maak over lekken/warm worden.

Voor een apparaat wat constant een hoog verbruik vraagt zou ik direct voor een goede kwaliteit oplaadbare batterij gegaan zijn maar voor in een controller voldoen imo de goedkope van de action/lidl/ikea.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

schumi1986 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 10:21:
[...]

Mwah ik ben er niet zo bang voor, de xbox controller verbruikt zo weinig dat ik echt geen zorgen maak over lekken/warm worden.

Voor een apparaat wat constant een hoog verbruik vraagt zou ik direct voor een goede kwaliteit oplaadbare batterij gegaan zijn maar voor in een controller voldoen imo de goedkope van de action/lidl/ikea.
Mijn advies om goede te kopen heeft niet met lekken te maken maar met algemene kwaliteit. Ik heb liever batterijen die lang meegaan per lading stroom en per hoe vaak je ze op kunt laden. Ik koop sowieso liever goede producten dan goedkope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Hier gebruik ik alleen laadbare batterijen van GP, bevallen al jaren uitstekend en met de hoge capaciteit gaan ze mega lang mee in je controller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• melcon
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:43
Die van de Ikea zijn prima, die gebruik ik ook af en toe, daarnaast Ansman, die houden hun lading heel erg lang vast en gaan wel flinker langer mee als de Ikea variant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:21

Louw Post

Cerenas

Hier ook de Ikea oplaadbare batterijen (Ladda 2450). Gaan echt lang mee, maar de controller wordt er ook een tikkie zwaarder van. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Wow, dat zijn een hoop zinvolle reacties!
Ik ben zeer tevreden over de weg werp batterijen, alleen betaal ik ong. €13,00 voor een pak (8 stuks) Duracell Ultra Power batterijen, dan kan ik beter eenmalig €30/40 betalen en er heeel lang mee doen.
Net zoals @exactor it koop ik ook liever iets dat gewoon goed is. Vooral met batterijen, maar dat is denk ik ook deels gevoel.

Maar zoals ik lees is het vooral persoonlijk. Zijn er eigenlijk wel slechte batterijen dan? Of hangt dat ook maar net af van de gebruiker/gebruikswijze?

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:58

Miesjh

[ Voor 65% gewijzigd door Miesjh op 15-04-2020 10:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Mosin schreef op woensdag 15 april 2020 @ 10:49:
Ik ben zeer tevreden over de weg werp batterijen, alleen betaal ik ong. €13,00 voor een pak (8 stuks) Duracell Ultra Power batterijen, dan kan ik beter eenmalig €30/40 betalen en er heeel lang mee doen.
Net zoals @exactor it koop ik ook liever iets dat gewoon goed is. Vooral met batterijen, maar dat is denk ik ook deels gevoel.

Maar zoals ik lees is het vooral persoonlijk. Zijn er eigenlijk wel slechte batterijen dan? Of hangt dat ook maar net af van de gebruiker/gebruikswijze?
13euro voor 8 wegwerp batterijen?!

Voor GP zijn er vaak wel combinaties te vinden van 4 batterijen plus een lader voor iets van 20euro, dan ben je klaar en heb je nooit meer lege batterijen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:21

Louw Post

Cerenas

Ik denk dat zolang je bij de wat bekendere merken blijft je wel goed zit.

Volgens mij hebben aardig wat mensen hier de Ikea of de Eneloop oplaadbare batterijen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• melcon
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:43

https://www.conrad.nl/p/a...0-mah-12-v-8-stuks-250944 & https://www.ikea.com/nl/n...adbare-batterij-70303876/ bijvoorbeeld. En éénmalig 15 a 20 euro voor een oplader natuurlijk (https://www.ikea.com/nl/n...rger-grijsgroen-80435169/). Of wat Homeland aangeeft, kijken of je een combipack aanbieding kan vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door melcon op 15-04-2020 11:05 ]

Pagina: 1 ... 47 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.