Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

MRE-Inc schreef op woensdag 1 april 2020 @ 14:34:
[...]

Nee want ik wil wel gebruik maken van de free look.

[...]

Welke pasta heb jij gebruikt en waar gehaald ? Zag dat je toch aardig wat schroefjes moet loshalen :X
[...]

Ik kan aan beide kanten een controller neerleggen. Heb mijn X ook al naar voren gezet. Stond altijd gelijk aan de glasplaten die je ziet. Vanavond maar eens weer op de meegeleverde verticale stand zetten en kijken bij een poje BF5 of hij dan nog steeds zo blaast. En anders ga ik echt de koelpasta vervangen.
OK. Tussenoplossing is de kortste pook gebruiken dan lijkt me. Minimale kans om hem per ongeluk te bewegen. En anders stimuleer je de economie!:)

Waar gaat de warme lucht heen die jouw X uitblaast? Warme lucht wil omhoog. Warme lucht kan niet goed door hout heen. Hoe warmer het om je X wordt, hoe meer warme lucht de X aanzuigt, hoe harder de fan gaat blazen. Je zal denk ik al verschil merken als je hem op de kast zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-06 16:06

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Anoniem: 337891 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 14:59:
[...]
Waar gaat de warme lucht heen die jouw X uitblaast? Warme lucht wil omhoog. Warme lucht kan niet goed door hout heen. Hoe warmer het om je X wordt, hoe meer warme lucht de X aanzuigt, hoe harder de fan gaat blazen. Je zal denk ik al verschil merken als je hem op de kast zet.
Setje thermal past besteld.

De warme lucht gaat via de achterkant omhoog maar de ruimte tussen de muur en het tv meubel is echt 2cm. Dus jouw opmerking klopt in mijn situatie als een bus. Van het weekend eens die One X uit elkaar halen...

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:19
@MRE-Inc miss een soort van ramp maken achter je Xbox, dat de uitgeblazen lucht richting die 2 cm geleid. Of gewoon een slang erop :+

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

LuisjeNL schreef op woensdag 1 april 2020 @ 19:54:
@MRE-Inc miss een soort van ramp maken achter je Xbox, dat de uitgeblazen lucht richting die 2 cm geleid. Of gewoon een slang erop :+
Heb een en ander al verplaatst :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tg1G_KeGbjpBxYUlfLNy2gwpUvA=/f/image/0xssFCUVVDrtk3bnMWCLlRMM.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RovloSQL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:38
Anoniem: 192266 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 13:15:
Mijn One X crashed dus sinds zondag tot 2-3x bij het opstarten van Ori Will of the Wisps. Bij het laadscherm (met rennende Ori) freezed het beeld en vervolgens sluit de console zichzelf af. Bij andere games speelt dit probleem niet.

Hoe ik dit omzeil;
1) Blijven proberen: de derde of vierde keer start het spel vaak wel op.
2) eerst een ander spel starten, die afsluiten en vervolgens Ori starten.

Iemand anders hier ook last van?
Bizar, sinds kort heb ik dit nu ook :-(
Heb je nog een oplossing gevonden of wacht je nog steeds op de patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192266

RovloSQL schreef op woensdag 1 april 2020 @ 21:11:
[...]

Bizar, sinds kort heb ik dit nu ook :-(
Heb je nog een oplossing gevonden of wacht je nog steeds op de patch?
Ja, ik heb een voorlopige workaround gevonden. Deze heb ik ook gepost in het Ori topic. Ik vermoed dag het soms mis gaat bij een specifieke savefile. Deze lijkt dan corrupt en daardoor gaat het hele spel mank. Mijn tip is om in deze gevallen de voorlaatste savefile te gebruiken en dus niet simpelweg op ‘continue’ te drukken in het hoofdmenu, maar de optie daaronder te selecteren.

Als je Xbox uitvalt tijdens het opstarten en je dus niet eens in het menu komt dan moet je dit helaas een paar keer blijven proberen. Na een paar keer start het spel wel op en als je dan niet de corrupte savefile gebruikt dan valt je Xbox vermoedelijk ook niet meer uit bij de volgende keer opstarten, bij mij althans.

Hopelijk komt de patch snel, de laatste berichten zijn dat deze volgende week komt. Alternatief is dus wachten... (maar ik was al hooked :X :D )

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 192266 op 01-04-2020 22:06 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:43
MRE-Inc schreef op woensdag 1 april 2020 @ 11:27:
Zo is mijn opstelling nu. Mijn One X is verre van stil en blaast echt zeer regelmatig. Omdat hij toch buiten garantie is, eens kijken of ik de koelpasta kan vervangen.

[Afbeelding]
Gewoon doen. Alleen effe opletten met die thermal pads. Vooral een stukje bij de VRM's is wat fragiel.
Leuke set up trouwens. Heb je geen irritatie aan het binnen vallende licht of doe je gewoon de gordijnen dicht?

[ Voor 10% gewijzigd door Mosin op 01-04-2020 22:10 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:58

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Anoniem: 192266 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 22:05:
[...]

Ja, ik heb een voorlopige workaround gevonden. Deze heb ik ook gepost in het Ori topic. Ik vermoed dag het soms mis gaat bij een specifieke savefile. Deze lijkt dan corrupt en daardoor gaat het hele spel mank. Mijn tip is om in deze gevallen de voorlaatste savefile te gebruiken en dus niet simpelweg op ‘continue’ te drukken in het hoofdmenu, maar de optie daaronder te selecteren.

Als je Xbox uitvalt tijdens het opstarten en je dus niet eens in het menu komt dan moet je dit helaas een paar keer blijven proberen. Na een paar keer start het spel wel op en als je dan niet de corrupte savefile gebruikt dan valt je Xbox vermoedelijk ook niet meer uit bij de volgende keer opstarten, bij mij althans.

Hopelijk komt de patch snel, de laatste berichten zijn dat deze volgende week komt. Alternatief is dus wachten... (maar ik was al hooked :X :D )
Ik ben een tijdje gestopt met Ori. Eerst maar eens de patch afwachten. Verbaas me dat het zo lang duurt. Heb het gevoel dat ze steeds weer nieuwe dingen oppakken en daardoor wordt de release steeds opgeschoven

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Vandaag komt er een pakketje met Arctic MX4 thermal paste. 12euro inclusief verzenden bij Azerty.

Gistermiddag dus de X vertikaal geplaatst boven op het tv meubel en 's avonds 2 uurtjes Battlefield 5 gespeeld. Normaal hoorde ik de fan dan hard draaien, nu niet meer, terwijl ik er op 1,5 meter af zit. Nu moest ik echt mijn hoofd bij de console houden om het te horen. Ja, tijdens BF5 zoemt de fan dus wel de hele tijd, maar nauwelijks hoorbaar. De console zelf is ook een stuk koeler als je je hand erop legt.

Het is dus niet aan te raden om de X in kastjes te plaatsen mits die ruimte genoeg heeft aan de achterkant.

Verder nauwelijks last van binnen vallend licht @Mosin De tijd dat ik overdag kan gamen, is nihil gezien werk en jonge kinderen. En als ik overdag kan gamen, dan doe ik de gordijnen dicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

MRE-Inc schreef op donderdag 2 april 2020 @ 09:11:
Vandaag komt er een pakketje met Arctic MX4 thermal paste. 12euro inclusief verzenden bij Azerty.

Gistermiddag dus de X vertikaal geplaatst boven op het tv meubel en 's avonds 2 uurtjes Battlefield 5 gespeeld. Normaal hoorde ik de fan dan hard draaien, nu niet meer, terwijl ik er op 1,5 meter af zit. Nu moest ik echt mijn hoofd bij de console houden om het te horen. Ja, tijdens BF5 zoemt de fan dus wel de hele tijd, maar nauwelijks hoorbaar. De console zelf is ook een stuk koeler als je je hand erop legt.

Het is dus niet aan te raden om de X in kastjes te plaatsen mits die ruimte genoeg heeft aan de achterkant.

Verder nauwelijks last van binnen vallend licht @Mosin De tijd dat ik overdag kan gamen, is nihil gezien werk en jonge kinderen. En als ik overdag kan gamen, dan doe ik de gordijnen dicht.
Waar je mits schrijft, bedoel je tenzij denk ik. :) Maar dan nog, zolang de warme lucht er niet uit kan maakt het niet zo veel uit of hij ver van de muur staat of niet. Hij zal op enig moment gewoon het kastje opgewarmd hebben (als de lucht nergens heen kan, en dan krijg je dat geblaas. Daar gaat thermal paste niet tegen helpen. Vervangen is alleen nodig als de oude paste gesmolten/verhard is door alle hitte uit het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:55
Zijn er hier toevallig ARK spelers die wel vriendelijk kunnen samenwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Anoniem: 337891 schreef op donderdag 2 april 2020 @ 10:03:
[...]

Waar je mits schrijft, bedoel je tenzij denk ik. :) Maar dan nog, zolang de warme lucht er niet uit kan maakt het niet zo veel uit of hij ver van de muur staat of niet. Hij zal op enig moment gewoon het kastje opgewarmd hebben (als de lucht nergens heen kan, en dan krijg je dat geblaas. Daar gaat thermal paste niet tegen helpen. Vervangen is alleen nodig als de oude paste gesmolten/verhard is door alle hitte uit het verleden.
Je hebt gelijk omdat er "niet" staat :)

Ik weet alleen dat warme lucht stijgt, althans dat kan ik me van vroeger op school nog herinneren. De warme lucht zou wel zijn blijven hangen en zoals je al zei gisteren, zal die warme lucht dan weer aangezogen worden en eea nog warmer maken van binnen.

Hoop dus dat die thermal paste dus niet vervangen moet worden. Ik kijk het nog een paar dagen aan (toch geen tijd tot aan het weekend). Moet wel eerlijk bekennen dat mijn X al sinds de release op die plek in het tv meubel heeft gestaan :/

Mjah, eind van het jaar staat er toch een Series X...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MRE-Inc schreef op donderdag 2 april 2020 @ 10:14:
[...]

Je hebt gelijk omdat er "niet" staat :)

Ik weet alleen dat warme lucht stijgt, althans dat kan ik me van vroeger op school nog herinneren. De warme lucht zou wel zijn blijven hangen en zoals je al zei gisteren, zal die warme lucht dan weer aangezogen worden en eea nog warmer maken van binnen.

Hoop dus dat die thermal paste dus niet vervangen moet worden. Ik kijk het nog een paar dagen aan (toch geen tijd tot aan het weekend). Moet wel eerlijk bekennen dat mijn X al sinds de release op die plek in het tv meubel heeft gestaan :/

Mjah, eind van het jaar staat er toch een Series X...
Koelpasta hoeft normaalgesproken niet vervangen te worden. Zie ook de opmerking van @wom een pagina terug. Je moet het wel erg opgestookt hebben, wil het nodig zijn. Je doet ook weinig aan warmte in de One zelf door de pasta te vervangen. Pasta zorgt voor goede geleiding tussen een koelblok en een processor zodat de processor zijn warmte kwijt kan. Pasta vervangen lost een ander probleem op dan dat jij had (processor wordt niet meer gekoeld door oide/harde pasta versus de uitgeblazen warmte kan nergens heen). Maar wat lul ik allemaal, je hebt het inmiddels allemaal al door. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
MRE-Inc schreef op donderdag 2 april 2020 @ 09:11:V@Mosin En als ik overdag kan gamen, dan doe ik de gordijnen dicht.
Dan ben ik gelukkig niet de enigste :P

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-06 01:25
Mosin schreef op donderdag 2 april 2020 @ 11:34:
[...]

Dan ben ik gelukkig niet de enigste :P
Ik ben vanaf volgende week noodgedwongen hele dagen 'werkloos' thuis. Denk op het moment dat Joep (2 yr) slaapt ik ook maar even de gordijnen dicht doe als ik ga vissen in Far Cry 5. Want wat zullen de buren anders wel niet denken :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Wom schreef op donderdag 2 april 2020 @ 12:12:
[...]

Ik ben vanaf volgende week noodgedwongen hele dagen 'werkloos' thuis. Denk op het moment dat Joep (2 yr) slaapt ik ook maar even de gordijnen dicht doe als ik ga vissen in Far Cry 5. Want wat zullen de buren anders wel niet denken :+
Ghehe, inderdaad ja >:)
Of gewoon ‘s avonds de tv aan, gordijnen open en resident evil spelen of zo :+

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Laatst online: 19-05 14:06
Mensen ik zit met een probleempje

Ik heb sinds januari een Xbox ons S all digital overgekocht van iemand en Gamepass er bij genomen voor 1 jaar voor mijn zoon en ook soms voor mij zelf.

Nu dacht ik zelf ik ga eens Gears 5 spelen en Fortza en nog wat spellen die er niet zijn op de Playstation.
Maar wat blijkt ze zijn zo goed als onspeelbaar?
Ik wilde Gears 5 gisteren proberen maar de input lag is niet normaal
Ik speel op een Sony KD-65X8505B 4K TV en heb normaal gesproken geen problemen met shooters of wat voor games dan ook op die TV
normaal speel ik op de Playstation 4/4Pro en met als voorbeeld Destiny devision2 nooit input lag ondervonden.

Ik heb in de console nog gekeken of er misschien wat settings verkeerd staan ?
4K upscaling uitgezet en hij staat nu op 1080P maar geen verschil
wat zou het kunnen zijn, ik ga er vanuit dat je die spellen toch zonder input lag zou moeten kunnen spelen ook op een Xbox one S toch ?

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FreakGIB schreef op donderdag 2 april 2020 @ 13:54:
Mensen ik zit met een probleempje

Ik heb sinds januari een Xbox ons S all digital overgekocht van iemand en Gamepass er bij genomen voor 1 jaar voor mijn zoon en ook soms voor mij zelf.

Nu dacht ik zelf ik ga eens Gears 5 spelen en Fortza en nog wat spellen die er niet zijn op de Playstation.
Maar wat blijkt ze zijn zo goed als onspeelbaar?
Ik wilde Gears 5 gisteren proberen maar de input lag is niet normaal
Ik speel op een Sony KD-65X8505B 4K TV en heb normaal gesproken geen problemen met shooters of wat voor games dan ook op die TV
normaal speel ik op de Playstation 4/4Pro en met als voorbeeld Destiny devision2 nooit input lag ondervonden.

Ik heb in de console nog gekeken of er misschien wat settings verkeerd staan ?
4K upscaling uitgezet en hij staat nu op 1080P maar geen verschil
wat zou het kunnen zijn, ik ga er vanuit dat je die spellen toch zonder input lag zou moeten kunnen spelen ook op een Xbox one S toch ?
Zit meestal in tv instellingen. Bij de mijne gaan instellingen per hdmi poort. Mogelijk moet je die nog even aanpassen in Gamemode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Dat model heeft Android TV toch?
For Sony's Android TVs released after 2016 except XD93, XD94, XD85 and SD85 Series:
Turn on the Game mode on your Android TV.

Press the HOME button on the remote control.
Select Settings.
The next steps will depend on your TV menu options:
Select Display & Sound — Picture — Picture mode — Game.
Select Display — Picture — Picture mode — Game.
Set A/V Sync to Auto on your Android TV.

NOTE: If the A/V sync option is not shown in the menu, skip this step.
Select Settings.
The next steps will depend on your TV menu options:
Select Display & Sound — Audio output — A/V sync — Auto.
Select Sound — A/V sync — Auto.
For Sony's Android TVs released in 2015 and XD93, XD94, XD85 and SD85 Series:
For HDR video games:

Turn off the Motionflow on your Android TV.
Press the ACTION MENU button on the remote control.
Select Picture or Picture adjustments.
Select Advanced settings.
Under Motion, select Motionflow.
Select Off.
For other video games:

Turn on the Game mode on your Android TV.
Select Picture or Picture adjustments — Picture mode — Game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Wom schreef op donderdag 2 april 2020 @ 13:59:

[...]
Nee is nog het model voor Android volgens mij een van de eerste modellen toen met 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
uchiha tijntje schreef op donderdag 2 april 2020 @ 14:16:
[...]

Ik ben een redelijke leek, maar heb je hem op dezelfde HDMI poort als op de Playstation geprobeerd? Want ik heb ooit begrepen (geen idee of het klopt) dat het soms per HDMI poort anders is...

Testen kan nooit kwaad :P
Ik heb wel een andere poort geprobeerd maar om eerlijk te zijn niet allemaal
ik heb de Playstation al een tijd lang boven op de slaapkamer/ kantoor staan omdat ik daar vaker achter zit dan beneden maar zal vanavond als ik thuis ben eens wat andere poorten proberen.
Ik kon trouwens ook niet zo snel een Game mode vinden in het menu
Maar kan me wel herinneren dat ik dat vroeger wel eens heb gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op donderdag 2 april 2020 @ 13:59:

[...]
Ik gebruik op mijn sony tv met android tv ook geen game mode eigenlijk
FreakGIB schreef op donderdag 2 april 2020 @ 14:19:
[...]

Ik heb wel een andere poort geprobeerd maar om eerlijk te zijn niet allemaal
ik heb de Playstation al een tijd lang boven op de slaapkamer/ kantoor staan omdat ik daar vaker achter zit dan beneden maar zal vanavond als ik thuis ben eens wat andere poorten proberen.
Ik kon trouwens ook niet zo snel een Game mode vinden in het menu
Maar kan me wel herinneren dat ik dat vroeger wel eens heb gezien
Ik zie dat je tv geen HDR aankan, alleen 4k, wellicht dat je onder settings > Display & sound, Click Video Modes, Uncheck ALlow HDR10 and/or Allow Dolby Vision moet doen

Hier hoe je de game mode kiest: https://helpguide.sony.ne...t/c_aadjust_scene_4k.htmlhttps://helpguide.sony.ne...t/c_aadjust_scene_4k.html

[ Voor 69% gewijzigd door quorumz op 02-04-2020 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
quorumz schreef op donderdag 2 april 2020 @ 14:49:
[...]

Ik gebruik op mijn sony tv met android tv ook geen game mode eigenlijk
Heb ook een Sony, maar dat gaf mij bij wel een merkbaar verschil. Had het zelf nooit zo in de gaten totdat ik bij een maat Gears 5 speelde in coop en dat 'veel' beter ging. Toen viel het kwartje zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op donderdag 2 april 2020 @ 14:52:
[...]

Heb ook een Sony, maar dat gaf mij bij wel een merkbaar verschil. Had het zelf nooit zo in de gaten totdat ik bij een maat Gears 5 speelde in coop en dat 'veel' beter ging. Toen viel het kwartje zeg maar.
Het is denk ik moeilijk hoe en wanneer je lag ervaart. Bij games als The Division 2 en je valt dood neer terwijl je net achter die paal schuilt ligt het in mijn geval eigenlijk altijd aan de game servers. (daarom is het handig dat je latency kan zien bij sommige games, R6 laat dat ook zien) Zolang ik win pas ik niets aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Wom schreef op donderdag 2 april 2020 @ 14:52:
[...]

Oke moet ik even uitzoeken waar ik gamemode kan vinden en of dat verschild per poort waar ik op dat moment naar kijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakGIB
Oke ik heb de TV op Game mode kunnen zetten en het is al een heel stuk beter maar Gears 5 is misschien ook niet het beste spel om te testen is nogal traag vind ik persoonlijk
Fortza lijkt nu wel goed
Iemand nog tips voor een goeie snelle shooter om te kijken of de input lag goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FreakGIB schreef op donderdag 2 april 2020 @ 18:09:
[...]

Oke ik heb de TV op Game mode kunnen zetten en het is al een heel stuk beter maar Gears 5 is misschien ook niet het beste spel om te testen is nogal traag vind ik persoonlijk
Fortza lijkt nu wel goed
Iemand nog tips voor een goeie snelle shooter om te kijken of de input lag goed is.
* Warframe (gratis)
* Borderlands 3
* Tom Clancy's The Division 2
* Anthem
* Fortnite (gratis)
* Tom Clancý's Rainbow Six Siege
* Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint (dacht nu gratis te spelen)
* Zombie Army 4: Dead War
* Destiny 2 (is gratis excl laatste 2 dlc)
* Halo: The Master Chief Collection (Game Pass)
* Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
* Wolfenstein Youngblood (Game Pass)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op donderdag 2 april 2020 @ 18:18:
[...]

* Warframe (gratis)
* Borderlands 3
* Anthem
* Fortnite (gratis)
Zit Doom 2016 nog in Gamepass? Als iets een snelle shooter is :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-06 10:45
Apex Legends is een free to play shooter van de makers van Titanfall. Een vrij steile learning curve maar wel echt steengoed. Een goede mix van Fortnite, Overwatch en Titanfall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
quorumz schreef op donderdag 2 april 2020 @ 18:18:
[...]

* Warframe (gratis)
* Borderlands 3
* Anthem
* Fortnite (gratis)
Thx voor de input

Ga denk ik ook COD Warzone proberen omdat ik die ook op de PS4 speel kijken of het vergelijkbaar is.
En misschien Doom zoals hier onder werd verteld Dat is een heel snelle shooter.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Voorjaars sale:

https://www.xbox.com/nl-NL/games/xbox-one

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AdfdyguIVzZulm11x4HvG1u5ocw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0L998nj9rZBhpNsJu0u1S2d3.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 69% gewijzigd door MRE-Inc op 02-04-2020 22:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
Ik ga niet eens klikken op de link. Moet Far Cry 5 nog uitspelen, eindbaas in Ori 1 en dan Ori 2, Doom Eternal nog geeneens fatsoenlijk opgestart en ik wil de SP van de nieuwe COD ook nog doen.

Daarnaast heb ik laatst Monopoly gekocht, wat mijn vriendin eens wil uitproberen. Zit er geen aanbieding in om meer tijd te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Martinspire schreef op donderdag 2 april 2020 @ 23:15:
[...]

Je moet dan wel de "te koop" aan de linker kant indrukken om ze allemaal weer te geven. Domme vertaling van Microsoft hier, maar dat zijn dus de aanbiedingen...
For sale = te koop volgens Google translate omdat dat de term is in makelaarsland voor een woning dat te koop staat. NL interesseert ze heel veel! Ik had voor nul euro ze wel de juiste vertaling willen geven. :) Deze luiheid kost ze wel knaken. Ik had het niet eens door en dacht al laat maar. En nu nog, de filter werkt niet eens. Ik wacht wel op trueachievements om te zien of er iets tussen staat.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 02-04-2020 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Microsoft heeft wel eens vaker van die iets te letterlijke vertalingen. Of dat mijn XB1 ineens denkt dan Nederlands gelijk is aan Duits of Deens 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:31

Sagat

Is pappa x2!

Anoniem: 337891 schreef op donderdag 2 april 2020 @ 23:41:
[...]

For sale = te koop volgens Google translate omdat dat de term is in makelaarsland voor een woning dat te koop staat. NL interesseert ze heel veel! Ik had voor nul euro ze wel de juiste vertaling willen geven. :) Deze luiheid kost ze wel knaken. Ik had het niet eens door en dacht al laat maar. En nu nog, de filter werkt niet eens. Ik wacht wel op trueachievements om te zien of er iets tussen staat.
Dit! ik had zoiets van, full price games in een sale?! Maar verder net als Wom heb ik eigenlijk helemaal geen behoeft aan nieuwe games (maar bijvoorbeeld rise of the tr voor 9 euro :X die is wel heel tempting natuurlijk )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
1-50 van 1499 resultaten bekijken
sales: 1-50 van 362 resultaten bekijken

Werkt hier prima :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-06 23:10
Weet niet of het al ergens gemeld is maar bij gamemania 6 maand ultimate voor 39 euro. Ik vind het geen gekke aktie. Heb mijn abonnement weer even aangevuld 😎

https://www.gamemania.nl/...maanden--3-maanden-gratis

[ Voor 28% gewijzigd door mobygo76 op 03-04-2020 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002

Sagat

Is pappa x2!

SinergyX schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:27:
1-50 van 1499 resultaten bekijken
sales: 1-50 van 362 resultaten bekijken

Werkt hier prima :)
xbox sales
Dan kom je direct bij de sales uit.

En dammit toch gekeken. Kan als ik wil zo 100+ euro dumpen in deze sales.....maar i am strong :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

mobygo76 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:54:
Weet niet of het al ergens gemeld is maar bij gamemania 6 maand ultimate voor 39 euro. Ik vind het geen gekke aktie. Heb mijn abonnement weer even aangevuld 😎

https://www.gamemania.nl/...maanden--3-maanden-gratis
Zag het voorbij komen. Het is overigens 3 maanden voor 39 euro, maar je krijgt 3 maanden gratis erbij.

Ik heb nog tot 6 mei 2021 GamePass Ultimate. Tegen die tijd verleng ik mijn Gold wel met 3 jaar en hoop ik dat ze nog een upgrade hebben voor 1 euro.

[ Voor 18% gewijzigd door MRE-Inc op 03-04-2020 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:18
Zie dat Dirt 2.0 GTOY in de aanbieding is voor 25 euro.

Nu heb ik gamepass en daar zit de standaard versie van de game in. de GOTY uitbereiding kost 17 euro.

Is het slim om de aanbieding van 25 euro te nemen? Als Dirt rally 2.0 uit gamepass verdwijnt zou ik anders weer de losse versie moeten kopen. En die zou dan maar 8 euro mogen kosten om geen verlies op deze aanbieding te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schumi1986 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:11:

Nu heb ik gamepass en daar zit de standaard versie van de game in. de GOTY uitbereiding kost 17 euro.

Is het slim om de aanbieding van 25 euro te nemen? Als Dirt rally 2.0 uit gamepass verdwijnt zou ik anders weer de losse versie moeten kopen. En die zou dan maar 8 euro mogen kosten om geen verlies op deze aanbieding te maken..
Als je het een tof spel vindt is dat de moeite waard ja. Als je hem niet eerder gespeeld hebt, zou ik dat eerst doen. Het is best pittig. :)

Hier de sales in fatsoenlijke layout: https://www.trueachieveme...ut-all-the-discounts-here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
schumi1986 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:11:

Wat is de prijs als je vanuit GamePass de game wilt kopen? Normaal gezien krijg je dan extra korting namelijk. Maar geen idee hoe dat werkt met andere kortingen. Meestal niet combineerbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Payback kan ik wel aanraden. Had hem via EA Access. Is gewoon weer een ouderwets goeie NFS game, erg vermakelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
Bwah, ik kwam van Forza Horizon in Payback. Dat was wel echt een klasse minder dan hoor. Ook niet uitgespeeld verder. Dus Payback niet spelen als je Horizon ook hebt zou mijn advies zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Wom schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:38:
Bwah, ik kwam van Forza Horizon in Payback. Dat was wel echt een klasse minder dan hoor. Ook niet uitgespeeld verder. Dus Payback niet spelen als je Horizon ook hebt zou mijn advies zijn :+
Ik ook... Maar vond Payback wel tof.
Horizon is wel vetter, maar Payback heeft ooke en grote open wereld. Heeft wel flink wat dingen gejat (drift zones, speed zones / speed traps etc).

Als je Forza Horizon al arcade vind, dan is Payback al helemaal arcade. Daar is het gewoon vangrail grinden met de nitro boost aan. Desalniettemin zeker wel mee vermaakt, ik zou het in elk geval een kans geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Wom schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:38:
Ik had hetzelfde, auto's waren niet te besturen zo arcade :+

Ben maar weer verder gegaan in Horizon.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wom
Omdat de GDC niet doorgaat zijn er een aantal videos verschenen op het ID@Xbox kanaal waarbij ze veel nieuwe gameplay laten zien. Dit zijn dus titels van voornamelijk kleinere studios waarbij Xbox in veel gevallen helpt met de ontwikkeling. Heb nog niet alle video's gezien, maar hieronder alvast een overzicht.

Spiritfarer, West of Dead, Airport for Aliens, Haven, Adios en Bonkies

Edge of Eternity, Atomicrops, Hazel Sky, Moving Out en Kings Bounty II

The Red Lantern, Bartlow's Dread Machine, Legend of Keepers, The Second Chance Project, Ikenfell en Lake

Unto the End, Minute of Islands, Project Wingman, Skater XL, Undying en Revenant's Reach

Star Renegades, Drink More Glurp, Supermash, The Vale, She Dreams Elsewhere en Calico

Mayhem in Single Valley, Levelhead, Maid of Sker, The Big Con en Kung Fu Kickball

Zo op het eerste zicht mis ik wel Session en Tunic, die ook onder dit label vallen en beide exclusives zijn voor Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:18
Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:19:
[...]

Als je het een tof spel vindt is dat de moeite waard ja. Als je hem niet eerder gespeeld hebt, zou ik dat eerst doen. Het is best pittig. :)

Hier de sales in fatsoenlijke layout: https://www.trueachieveme...ut-all-the-discounts-here
Ja hij is idd lekker pittig maar ben hem al een tijd aan het spelen in gamepass en dirt rally 1.0 ook grijs gespeeld :)

25 euro is echt een koopje voor alle content.
Ga ik maar nemen, zou zuur zijn als ik alleen de dlc aanschaf en dat ie over 2 maandjes uit gamepass verdwijnd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schumi1986 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 15:41:
[...]

Ja hij is idd lekker pittig maar ben hem al een tijd aan het spelen in gamepass en dirt rally 1.0 ook grijs gespeeld :)

25 euro is echt een koopje voor alle content.
Ga ik maar nemen, zou zuur zijn als ik alleen de dlc aanschaf en dat ie over 2 maandjes uit gamepass verdwijnd.
Ik heb eerder alles gekocht in een sale maar speel hem niet meer. Ik word echt veel te moe van sturen met het stuurtje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Goed, heb alle video's doorgespit en twee games blijven direct hangen.

Positief: The Vale. Deze game is voor mensen met een beperking qua zichtvermogen. Draait puur om geluid en plaats waar het geluid vandaan komt. Heel interessant om dat eens te zien.

Negatief: An Airport for Aliens Currently Run by Dogs. Wtf. Echt. Wtf. Hieronder een screenshot uit die video. Hier zie je hoe je honden aait. En een hond is dus een stock foto van een hond. 7(8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cqHNrl1KMQ5y9YN59Cc4Nk91L3U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JZYnqK2RUXVDWGv7CcsGPMFB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneakyChipmunk
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-12-2024
Iemand bijvoorbeeld burnout geprobeerd te kopen en te koppelen aan zijn NL account?
Boven de knop ingedrukt winkelwagen’ staat dat het alleen voor klanten in Duitsland is.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:57
Je kunt Burnout Paradise Remastered gewoon kopen in de Xbox store voor hetzelfde bedrag (Spring Sale).

Amazon:

Tip: voeg eerst een Amazontegoed toe aan je account (Amazon.de), Dat kan met en NL-adres en -creditcard. Reken vervolgens het digitale product af met je opgebouwde Amazon-tegoed. Ik doe dit altijd zo.

Voor Amazon geldt: een Duits woonadres aanmaken en als standaard afleveradres instellen.
Vervolgens de bestelling plaatsen en afronden.
De digitale code wordt vervolgens afgeleverd in je Amazon account onder "Digitale Inhalte und Geräte" > "Games und Software".
Let op: het zal zeker een paar minuten duren voordat de code daadwerkelijk geleverd wordt.

Zet je standaard afleveradres terug naar het juiste Adres in Nederland of België!

[ Voor 16% gewijzigd door ariekanari op 04-04-2020 11:56 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb gisteren The Surge 2 op 100% gezet. Ik moet zeggen dat het echt een ontzettend toffe game is, wat ik eigenlijk totaal niet had verwacht. De fighting mechanics zijn prima in orde, waarbij het blocken / parrien en counteren echt wel een leuk element toevoegt. Daarnaast vond ik de interconnected world echt wel tof gedaan. Iets wat ik altijd tof vind in dit genre.

Omdat er twee verschillende eindes zijn en daar ook bijbehorende achievements aan zijn gekoppeld heb ik het spel nog een keer uitgespeeld. De 1e playthrough duurde iets van 33 uur inclusief de DLC. De 2e playthrough (geen NG+, maar gewoon volledig vanaf het begin) had ik iets van 7 uur nodig volgens mij. :) Lekker volledig langs enemies heen rushen naar de boss, terwijl je in de 1e playthrough iedere vijand wil verslaan voor scrap (= Souls in Dark Souls), armor en weapons. :)

Aanrader voor een ieder die kan genieten van games als Dark Souls. Het begin is best wel pittig, maar uiteindelijk ben je redelijk OP. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
Die Toybox toestand zit niet langer in Games with Gold, is vervangen voor Blinx.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ar6CNtGlucfMYduqToCuki-uif0=/f/image/fIOo2FM5LI8CeWitVN9DdIXN.png

Heb die toentertijd met veel plezier gespeeld weet ik wel. De ontwikkelaar Artoon heeft ook nog Blue Dragon op de X360 gemaakt, wat toen echt wel een hele toffe RPG was. Later geleerd dat mensen verantwoordelijk voor Final Fantasy daar toen deels achter zaten.

Maar ik kan Blinx eigenlijk wel aanraden, zitten een leuke tijdmechaniek in de game die hem, zeker in die tijd, interessant maakt. Is overigens gemaakt door veel oud Sonic The Hedgehog ontwikkelaars, mocht je dat iets interesseren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wom schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 21:13:
Die Toybox toestand zit niet langer in Games with Gold, is vervangen voor Blinx.

[Afbeelding]

Heb die toentertijd met veel plezier gespeeld weet ik wel. De ontwikkelaar Artoon heeft ook nog Blue Dragon op de X360 gemaakt, wat toen echt wel een hele toffe RPG was. Later geleerd dat mensen verantwoordelijk voor Final Fantasy daar toen deels achter zaten.

Maar ik kan Blinx eigenlijk wel aanraden, zitten een leuke tijdmechaniek in de game die hem, zeker in die tijd, interessant maakt. Is overigens gemaakt door veel oud Sonic The Hedgehog ontwikkelaars, mocht je dat iets interesseren.
Oeh Blue Dragon was zeker vermakelijk. Maar dat was nog niets vergeleken met de beste JRPG die ik ooit heb gespeeld. Namelijk Lost Odyssy. Als ze daar een vervolg van maken op de Xbox Series X... :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:36
uchiha tijntje schreef op zondag 5 april 2020 @ 17:00:
[...]

Oeh Blue Dragon was zeker vermakelijk. Maar dat was nog niets vergeleken met de beste JRPG die ik ooit heb gespeeld. Namelijk Lost Odyssy. Als ze daar een vervolg van maken op de Xbox Series X... :9~
Lost Odyssey, tof spel maar ik had tot twee keer toe een disc die het niet deed. Kon het toen volgens mij nog om laten ruilen maar die deed het ook niet. Was er toen wel klaar mee.

Had wel een hele gave setting verder!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
MS heeft wel de rechten verlengd, dus men kan een sequel maken mocht men dat willen. Zal je overigens niet verbazen dat Blue Dragon en Lost Oddesey door veel dezelfde mensen gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-06 13:05
uchiha tijntje schreef op zondag 5 april 2020 @ 19:15:
[...]

Zou super tof zijn. :) Een van de twee games waar ik volgens mij ooit een traantje bij heb moeten laten... De andere is Metal Gear Solid 3. :$
Valiant Hearts niet gespeeld? ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uchiha tijntje schreef op zondag 5 april 2020 @ 19:36:
[...]

Haha, nu ga ik van elke tweaker een game krijgen waar ik eigenlijk bij had moeten janken :P.

Ook Valiant Hearts is een super mooie game, maar geen traantje gelaten.

Ik denk dat ik in rond 2004 (MGS3) 2007 (LO) in mijn emo periode zat :+
Slay the Spire!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
De games waar ik van moet janken zijn games die rotslecht zijn. Dat ik mijn tijd daar dan insteek vind ik om te janken.

Ja, ik kijk naar jou Flatout 4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wom schreef op zondag 5 april 2020 @ 20:13:
De games waar ik van moet janken zijn games die rotslecht zijn. Dat ik mijn tijd daar dan insteek vind ik om te janken.

Ja, ik kijk naar jou Flatout 4.
Spel is best vermakelijk als je het met vrienden en wat versnaperingen :+ speelt, in de party mode that is. Eigenlijk net als de voorgaande delen.

/

Vd week weer iets verder gegaan met Crackdown 3, en hoe meer ik het speel hoe meer de (oude) recensies me tegenstaan. Natuurlijk is het niet of minstens minder dan wat beloofd is maar dat maakt het geen slecht spel. Sterker nog, ik heb me er uitermate mee vermaakt. Inmiddels vrijwel alles 100% en moet alleen nog wat Orbs verzamelen. Laatste kan alleen nog even duren gezien ik verleden week ook pas de 500e en dus laatste agility orb van deel 1 haalde wat ik al sinds 2007 speel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exorcist schreef op zondag 5 april 2020 @ 22:27:
[...]

Spel is best vermakelijk als je het met vrienden en wat versnaperingen :+ speelt, in de party mode that is. Eigenlijk net als de voorgaande delen.

/

Vd week weer iets verder gegaan met Crackdown 3, en hoe meer ik het speel hoe meer de (oude) recensies me tegenstaan. Natuurlijk is het niet of minstens minder dan wat beloofd is maar dat maakt het geen slecht spel. Sterker nog, ik heb me er uitermate mee vermaakt. Inmiddels vrijwel alles 100% en moet alleen nog wat Orbs verzamelen. Laatste kan alleen nog even duren gezien ik verleden week ook pas de 500e en dus laatste agility orb van deel 1 haalde wat ik al sinds 2007 speel :+
Heb me ook echt prima vermaakt met Crackdown 3. Precies ook wat ik verwacht had, namelijk gewoon Crackdown... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

uchiha tijntje schreef op zondag 5 april 2020 @ 22:44:
[...]

Heb me ook echt prima vermaakt met Crackdown 3. Precies ook wat ik verwacht had, namelijk gewoon Crackdown... :)
Precies dat. Meer moet je niet verwachten en dan word je niet teleurgesteld. Gameplay is top, framerate is top, audio is top..

Ben alleen bang dat een deel 4 er niet meer inzit. Ken de verkoopcijfers niet maar kan me voorstellen dat de negatieve publiciteit het geen goed heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op zondag 5 april 2020 @ 22:52:
[...]

Precies dat. Meer moet je niet verwachten en dan word je niet teleurgesteld. Gameplay is top, framerate is top, audio is top..

Ben alleen bang dat een deel 4 er niet meer inzit. Ken de verkoopcijfers niet maar kan me voorstellen dat de negatieve publiciteit het geen goed heeft gedaan.
Crackdown 3 had gewoon dezelfde slechte 'marketing' als de hele launch van de xbox one. :) Onvoorstelbaar hoe erg ze dat destijds verkloot hadden. Denk dus ook niet dat Crackdown 4 er in zit. Maar ik zou het graag willen zien met de kracht van Series X. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 5 april 2020 @ 22:58:
[...]

Crackdown 3 had gewoon dezelfde slechte 'marketing' als de hele launch van de xbox one. :) Onvoorstelbaar hoe erg ze dat destijds verkloot hadden. Denk dus ook niet dat Crackdown 4 er in zit. Maar ik zou het graag willen zien met de kracht van Series X. :)
Wat ook niet hielp is dat de multiplayer ook echt dramatisch was. Echt geen jota aan. En ook totaal niet wat ze vooraf hadden getoond van de game in de jaren vooraf. Nee, die game had alleen uit moeten komen met die destruction en anders niet. Dát is waarom ie is afgestraft in de reviews. De SP is prima, maar was nooit de hoofdmoot van de game bedoelt (in eerste instantie).

Xbox gaf bij de introductie in te zetten op cloud games maar daar is werkelijk niks van terecht gekomen. Elke demo is nooit omgezet naar game en elke belofte niet waar gemaakt. Zelfs dat "3 xboxen in de cloud" verhaal is gewoon niet uitgekomen.

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 05-04-2020 23:42 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:11

v8power67

Psn: Mausosaurus

Iemand hier ervaring met pathe thuis op de xbox one? Mijn oude one staat nu bij mijn zus en die heb ik een 40 euro pathe thuis code gegeven( compensatie voor pathe unlimited) maar ze wou gisteren een film kijken, tegoed staat erop maar alsnog wou die elke keer via mijn paypal betalen. Kan op google weinig erover vinden. Helaas drukte ze verkeerd en is de film nu via mijn paypal gegaan. Om dit in toekomst te voorkomen iemand idee hoe dit in de app gewijzigd kan worden ?

Edit:
Om films te kunnen huren via de Xbox, heb je een gekoppelde betaalmethode van Xbox nodig. Dit kun je doen door op je Xbox aan het Xbox live account een creditcard of geldig PayPal account te koppelen. Het is via de Xbox App niet mogelijk om films te huren via Pathé Thuis huurtegoed, met Xbox points of met Kado codes. Huur dan de film via een ander platform en zoek deze vervolgens op onder 'Mijn films' om deze op je Xbox af te spelen.

Raar dat je dus niet met huurtegoed kan betalen.. kan hier op de ps4 wel gewoon. Naja jammer maar fixed dus.. soort van.

[ Voor 38% gewijzigd door v8power67 op 06-04-2020 11:10 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

v8power67 schreef op maandag 6 april 2020 @ 10:55:
Iemand hier ervaring met pathe thuis op de xbox one? Mijn oude one staat nu bij mijn zus en die heb ik een 40 euro pathe thuis code gegeven( compensatie voor pathe unlimited) maar ze wou gisteren een film kijken, tegoed staat erop maar alsnog wou die elke keer via mijn paypal betalen. Kan op google weinig erover vinden. Helaas drukte ze verkeerd en is de film nu via mijn paypal gegaan. Om dit in toekomst te voorkomen iemand idee hoe dit in de app gewijzigd kan worden ?

Edit:
Om films te kunnen huren via de Xbox, heb je een gekoppelde betaalmethode van Xbox nodig. Dit kun je doen door op je Xbox aan het Xbox live account een creditcard of geldig PayPal account te koppelen. Het is via de Xbox App niet mogelijk om films te huren via Pathé Thuis huurtegoed, met Xbox points of met Kado codes. Huur dan de film via een ander platform en zoek deze vervolgens op onder 'Mijn films' om deze op je Xbox af te spelen.

Raar dat je dus niet met huurtegoed kan betalen.. kan hier op de ps4 wel gewoon. Naja jammer maar fixed dus.. soort van.
Ok, even rekening mee houden dus. Ik heb net zaterdag nog 2 kaartjes met 10euro te Xbox Store aan mijn account toegevoegd. Wilde die gebruiken voor wat films, maar dat lukt dus niet via die kaartjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

MRE-Inc schreef op maandag 6 april 2020 @ 11:19:
[...]

Ok, even rekening mee houden dus. Ik heb net zaterdag nog 2 kaartjes met 10euro te Xbox Store aan mijn account toegevoegd. Wilde die gebruiken voor wat films, maar dat lukt dus niet via die kaartjes?
Die kaartjes zijn de nieuwe xbox points toch ? Dan denk ik dat dit niet werkt nee. Hij vroeg bij mijn zus of om paypal of creditcard of betaalpas. Dus vrees dat dit dan niet gaat lukken met dat tegoed als ik die tekst van hun website moet geloven. Dan zul je het de films direct via de xbox store moeten huren en niet via pathe thuis dat zou wel moeten lukken. Is alleen wel ander aanbod denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

v8power67 schreef op maandag 6 april 2020 @ 12:07:
[...]

Die kaartjes zijn de nieuwe xbox points toch ? Dan denk ik dat dit niet werkt nee. Hij vroeg bij mijn zus of om paypal of creditcard of betaalpas. Dus vrees dat dit dan niet gaat lukken met dat tegoed als ik die tekst van hun website moet geloven. Dan zul je het de films direct via de xbox store moeten huren en niet via pathe thuis dat zou wel moeten lukken. Is alleen wel ander aanbod denk ik.
Ja klopt. Vroeger in de XBox360 tijd had je van die kraskaartjes die dan points aan je account toevoegden. Nu is dat gewoon geld.

De film die ik wil zien, kan ik ook in de Xbox Store voor dezelfde prijs huren. Echter heb ik in de Pathé app zelf als een stuk of 18 films staan in mijn favorieten die ik dan graag via de Xbox zou willen huren en afspelen. Van (voor mij) klassiekers als Hamburger Hill tot aan nieuw films als The Joker.

Heb zelf wel mijn Paypal en creditcards gekoppeld aan mijn Microsoft account dus via de Pathe app zou dat dan alsnog via mijn Paypal of cc worden afgeschreven ipv mijn XBox Account te goed. Jammer.

Krijg je trouwens nog een melding als je in de Pathe app op Huren/Kopen klikt ? Bv om te kiezen welke betaal methode ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat MS niet zit te wachten op vermenging van storefronts en betaalmiddelen omdat het kwetsbaarder maakt voor claims nav hacks en ze voordeel teniet doen van prepaid tegoeden verkopen als ze het geld 1 op 1 moeten betalen aan een ander. (Tip: prepaid is alleen gunstig voor de uitgever ervan. Het geld van vandaag is meer waard dan het geld van morgen. Voor jou of mij maakt het nauwelijks uit maar als het over grote aantallen gaat wel. Daarnaast werken waardebonnen sowieso briljant voor de uitgever. Zij hebben het geld al en jij kunt je tegoed alleen bij hun opmaken. Het wordt nog mooier als er een verloopdatum opstaat.)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 06-04-2020 12:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

MRE-Inc schreef op maandag 6 april 2020 @ 12:30:
[...]

Ja klopt. Vroeger in de XBox360 tijd had je van die kraskaartjes die dan points aan je account toevoegden. Nu is dat gewoon geld.

De film die ik wil zien, kan ik ook in de Xbox Store voor dezelfde prijs huren. Echter heb ik in de Pathé app zelf als een stuk of 18 films staan in mijn favorieten die ik dan graag via de Xbox zou willen huren en afspelen. Van (voor mij) klassiekers als Hamburger Hill tot aan nieuw films als The Joker.

Heb zelf wel mijn Paypal en creditcards gekoppeld aan mijn Microsoft account dus via de Pathe app zou dat dan alsnog via mijn Paypal of cc worden afgeschreven ipv mijn XBox Account te goed. Jammer.

Krijg je trouwens nog een melding als je in de Pathe app op Huren/Kopen klikt ? Bv om te kiezen welke betaal methode ?
Wat ik begreep van mijn zus is als je klikt op de film huren geeft hij aan welke betaal methode. Kwam bij haar dus meteen paypal omhoog ivm gekoppeld op de xbox via mijn account. Maar er was een optie voor andere betaal methode door bv credit of betaal card te gebruiken. Maar weet niet of hij dan de gekoppelde op de xbox gebruikt of dat hij vraagt ze te koppelen aan de app.
Maar ook zonder gekoppelde paypal of creditcard kan er dus geen gebruik gemaakt worden van tegoeden, niet op je xbox account als op je pathe account. Als je tegoeden op je pathe thuis account hebt kan je via de app op je telefoon wel een film kopen met je pathe tegoeden en dan onder mijn films.op de xbox de film bekijken. Maar dit werkt niet met xbox tegoeden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:31
v8power67 schreef op maandag 6 april 2020 @ 10:55:
[s]
Wel raar,ik kijk regelmatig Pathe-thuis via de Xbox one app en het bedrag gaat gewoon van mijn Pathe tegoed af.
Er is bij mij dus nooit om een betaalmethode gevraagd. :?

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Gears 5 is part of Free Play Days starting today, April 6 through April 12. All Xbox Live Gold or Xbox Game Pass Ultimate members can play Gears 5 online with their Gold friends during Xbox Free Play Days! Console, Windows 10 PC, and Steam — everyone can play together
Tot 12 april Free Play dagen voor Gears 5. Wel een aanradertje als je de game nog niet gespeeld hebt en GPU of XLG hebt.

[ Voor 43% gewijzigd door Wom op 06-04-2020 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

skreppiedoe schreef op maandag 6 april 2020 @ 17:22:
[...]

Wel raar,ik kijk regelmatig Pathe-thuis via de Xbox one app en het bedrag gaat gewoon van mijn Pathe tegoed af.
Er is bij mij dus nooit om een betaalmethode gevraagd. :?
Hmm dat is raar... Als ik de eigen pathe site moet geloven kan dit niet. Doe jij de films ook betalen via de pathe app op de xbox of via een telefoon app?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
Morgen een nieuwe Inside Xbox, met oa. Grounded.

https://news.xbox.com/en-...020-inside-xbox-announce/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
uchiha tijntje schreef op donderdag 2 april 2020 @ 18:49:
[...]

Zit Doom 2016 nog in Gamepass? Als iets een snelle shooter is :P
Doom heb ik idd geprobeerd :)
en loopt als een trein
Gears 5 is waarschijnlijk gewoon langzaam
Ik kon me alleen nog de eerste Gears of war herinneren dacht dat het toen wat sneller ging.
Maar goed Doom speelt lekker snel ook COD Warzone doet het net zo goed als op mijn PS4.
TV op Game mode zetten hielp wel een beetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
Er komt weer een nieuwe insider update aan die nieuwe functies gaat brengen. System update 2004 wordt namelijk uitgerold.
The new default tab order opens Guide with tabs in a left-to-right configuration, the order of which can continue to be customized from the “Profile & system” tab.
Party, messaging, and invites have been combined in the new “Parties & chats” tab, providing one single location to communicate with other players.
Settings, audio, and power options are now located in the “Profile & system” tab on the left side of Guide, as identified by your gamerpic.
Looking for Group can be found in the “People” tab next to the “Find someone” option.
App & system notifications are now grouped under the bell icon with other alerts.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Aewseg3rDrhupokApbTrYQF8fE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/os3wDMRW4fyrZGtKlj3bG3ZC.png?f=fotoalbum_large
With the 2004 update, we’re bringing you more ways to explore and manage your games faster! We moved the Storage Management page into My games & apps and gave it a small visual update.

We also brought back the popular “Surprise me!” button that we experimented with over the holidays. For the times when you’re not quite sure what to play next, “Surprise me!” will suggest a random game in your library that meets your selected filter criteria. The button is located in the upper-right corner of My Games & Apps and can also be found by pressing the Menu button on your controller while hovering over the title of a Group.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EObHzIq3vqQ3raEoZ_DlGl-9n-I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jrLobl21D1yXRwPmdKnG0rev.png?f=fotoalbum_large

Ook is er nog wat voor Mixer aangepast, maar daar lig ik niet direct wakker van eerlijk gezegd.

[ Voor 4% gewijzigd door Wom op 07-04-2020 10:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:34
Je kunt je nu aanmelden voor xCloud Preview (Android-only op dit moment).

https://www.xbox.com/en-U...-streaming/project-xcloud

[ Voor 38% gewijzigd door Rivanov op 07-04-2020 11:44 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Pagina: 1 ... 46 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.