[XBO] Xbox One - Deel 7 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 45 ... 83 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

ethereal81 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 21:11:
[...]

Oké, na uren puzzelen (na weken/maanden irritatie) kwam ik er niet uit, van factory reset tot álle instellingen proberen... Tweedehands receiver (Yamaha RXV571) op de kop getikt, aangesloten en wauw. Zó hoort het dus te klinken.... Lijkt alsof de Xbox en de Pioneer gewoon geen vriendjes waren. Blijft wel vreemd.
Gezien optisch maar maximaal 1,5 Mbps kan doorvoeren en je nu via HDMI je Xbox hebt aangesloten kan ik me dat sowieso goed voorstellen. Maar dat verklaart (verklaarde) nog niet je issues, misschien een cross-over issue. Maar gezien het opgelost is met een andere versterker, kudo's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wmm schreef op zondag 29 maart 2020 @ 17:13:
[...]

Dat zou ik ook denken idd, ik heb gechat met een "Xbox gamer". Iets anders was er niet beschikbaar, en die persoon kon volgens mij vrij weing. Zij stelde de refund voor, ze ging niet ff kijken in hun systeem ofzo, denk dat ze dat niet kon.

Bij de game staat "Kopen", dus niet dat ik hem al in bezit heb. Bij andere games die ik gekocht heb moest ik ook altijd ff weer op kopen klikken (de store zegt dat zelf ook na betalen) en dan kwam er de pop up dat je hem in bezit hebt vanaf dat moment. Nu niets. Ook geen email te bevestiging. Vreemd.

Probeer het anders morgen wel ff weer via chat/telefoon. De navigatie van de help op de store irriteert me op dit moment het meest :/.
Zo'n Xbox Ambassador kan idd weinig, maar dan moet je idd ook doorverwezen worden naar iemand die er wel wat mee kan.

Wellicht kun je beter bellen of mailen.

Ik neem aan dat je hier dus ook niks ziet: https://account.microsoft.com/billing/orders/
En https://account.microsoft.com/billing/payments ?

Het is overigens deze reden dat ik Paypal er nog tussen heb zitten als ik dingen aanschaf. Dan kun je altijd op 2 plekken aantonen dat het gedaan is en er dus absoluut geen mogelijkheid is dat het aan jou ligt. Plus dat de koppeling van Paypal volgens mij wat beter loopt dan via iDeal direct.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 29-03-2020 17:51 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Wmm schreef op zondag 29 maart 2020 @ 17:13:
[...]

Dat zou ik ook denken idd, ik heb gechat met een "Xbox gamer". Iets anders was er niet beschikbaar, en die persoon kon volgens mij vrij weing. Zij stelde de refund voor, ze ging niet ff kijken in hun systeem ofzo, denk dat ze dat niet kon.

Bij de game staat "Kopen", dus niet dat ik hem al in bezit heb. Bij andere games die ik gekocht heb moest ik ook altijd ff weer op kopen klikken (de store zegt dat zelf ook na betalen) en dan kwam er de pop up dat je hem in bezit hebt vanaf dat moment. Nu niets. Ook geen email te bevestiging. Vreemd.

Probeer het anders morgen wel ff weer via chat/telefoon. De navigatie van de help op de store irriteert me op dit moment het meest :/.
Tenzij er iets veranderd is in de afgelopen paar jaar zijn de mensen die je helpen als "Xbox gamer" gewoon normale mensen die niet eens in dienst zijn van Microsoft, zie het als actieve community leden. Zelf heb ik het ooit eens gedaan omdat ik nieuwsgierig was hoe het er van hun kant uit zag. Maar je krijgt geen enkele toegang die je als gewone consument niet ookal hebt.

Handig voor MS om vragen als "Waar moet de stekker in?" goedkoop (lees: gratis) af te handelen. Maar als consument heb je er geen zak aan wanneer jouw vraag info vanuit de back-end vereist die jij zelf ookal niet krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 09:39
Exorcist schreef op zondag 29 maart 2020 @ 17:32:
[...]

Gezien optisch maar maximaal 1,5 Mbps kan doorvoeren en je nu via HDMI je Xbox hebt aangesloten kan ik me dat sowieso goed voorstellen. Maar dat verklaart (verklaarde) nog niet je issues, misschien een cross-over issue. Maar gezien het opgelost is met een andere versterker, kudo's :+
Erg blij mee inderdaad, maar de Xbox is nog steeds optisch aangesloten :) Receiver kan geen 4K aan en ARC heeft voor mij geen meerwaarde. Snap er echt niks van, al kom je links en rechts wel soortgelijke ervaringen op het internet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Laatst online: 17-06 10:59

Wmm

Martinspire schreef op zondag 29 maart 2020 @ 17:51:
[...]

Zo'n Xbox Ambassador kan idd weinig, maar dan moet je idd ook doorverwezen worden naar iemand die er wel wat mee kan.

Wellicht kun je beter bellen of mailen.

Ik neem aan dat je hier dus ook niks ziet: https://account.microsoft.com/billing/orders/
En https://account.microsoft.com/billing/payments ?

Het is overigens deze reden dat ik Paypal er nog tussen heb zitten als ik dingen aanschaf. Dan kun je altijd op 2 plekken aantonen dat het gedaan is en er dus absoluut geen mogelijkheid is dat het aan jou ligt. Plus dat de koppeling van Paypal volgens mij wat beter loopt dan via iDeal direct.
Die tweede link kende ik nog niet, maar daar staat helemaal niets behalve de mogelijkheid om betaalopties toe te voegen. Bij de eerste link staat mijn bestelling dus inderdaad niet, alleen eerdere bestellingen.

Gelukkig zal ik ook wel aan moeten kunnen tonen dat ik betaald heb, ik moet alleen even iemand te pakken krijgen die echt in hun eigen systemen kan kijken. Zal morgen eens bellen, heb echter alleen een algemeen MS Store nr gevonden in NL. Naja, we gaan het zien.

Bedankt voor het reageren!
Caayn schreef op zondag 29 maart 2020 @ 17:55:
[...]
Tenzij er iets veranderd is in de afgelopen paar jaar zijn de mensen die je helpen als "Xbox gamer" gewoon normale mensen die niet eens in dienst zijn van Microsoft, zie het als actieve community leden. Zelf heb ik het ooit eens gedaan omdat ik nieuwsgierig was hoe het er van hun kant uit zag. Maar je krijgt geen enkele toegang die je als gewone consument niet ookal hebt.

Handig voor MS om vragen als "Waar moet de stekker in?" goedkoop (lees: gratis) af te handelen. Maar als consument heb je er geen zak aan wanneer jouw vraag info vanuit de back-end vereist die jij zelf ookal niet krijgen.
Dacht ik al idd. Maar behalve de naam die het een beetje weg geeft ("xbox gamer"), vertellen ze je nergens dat die personen eigenlijk niets boeiends voor je kunnen betekenen in zo'n geval.

[ Voor 26% gewijzigd door Wmm op 29-03-2020 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was dit geen VR titel?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:24
@Wmm als je Engels spreekt of typt zou ik de Engelse helpdesk erbij pakken, die regelen altijd alles netjes.

Ze zijn enkel overdreven vriendelijk :+

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

LuisjeNL schreef op zondag 29 maart 2020 @ 18:50:
@Wmm als je Engels spreekt of typt zou ik de Engelse helpdesk erbij pakken, die regelen altijd alles netjes.

Ze zijn enkel overdreven vriendelijk :+
Heb ik toevallig vanavond gedaan, kon het nu wel voor elkaar krijgen met een persoon te praten die iets kon. Ze konden me idd helpen, ze gaf aan dat de iDeal betaling mislukt was. In hun systeem stond een foutcode (PaymentProcessorDeclined) en ik moet zelf contact opnemen met de bank die het terug kan draaien of ik krijg het geld sowieso binnen 24 uur weer terug. Daarna heb ik ff gegoogled en begrijp ik dat eigenlijk de verkoper dit helemaal moet regelen (en doen ze misschien dus ook wel vanzelf). Maar zal morgen ff bellen met de bank en anders NL nr van MS. Wat een gedoe, nog nooit gehad dat een iDeal betaling mislukte maar dat het geld wel afgeschreven is 8)7.

Edit: waren idd erg vriendelijk, maar dat zijn al die chat helpdesks wel waar ik ervaring mee heb.

[ Voor 5% gewijzigd door Wmm op 29-03-2020 22:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 29 maart 2020 @ 19:11:
Pfff ik houd wel van moeilijke spellen maar mijn god wat is the Surge 2 frustrerend moeilijk... Echt dat directional blocking is zwaar klote. :)
Erger, het verhaal, maar daar kom je vanzelf wel achter ;)

(en inderdaad directionals, wat bij bosses helemaal een ramp wordt omdat die lang niet altijd standaard attack volgorde doen)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op zondag 29 maart 2020 @ 22:12:
[...]

Erger, het verhaal, maar daar kom je vanzelf wel achter ;)

(en inderdaad directionals, wat bij bosses helemaal een ramp wordt omdat die lang niet altijd standaard attack volgorde doen)
Ben nu met voorbij de twee eerste bosses
spoiler:
beide broertjes
. Vermaak me er toch wel erg mee merk ik. :) Het verhaal is in dit soort games altijd wat minder boeiend. Heb net Doom Eternal uitgespeeld dus t kan niet slechter dan dat :p

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 29 maart 2020 @ 22:47:
[...]

Ben nu met voorbij de twee eerste bosses
spoiler:
beide broertjes
. Vermaak me er toch wel erg mee merk ik. :) Het verhaal is in dit soort games altijd wat minder boeiend. Heb net Doom Eternal uitgespeeld dus t kan niet slechter dan dat :p
An sich is de game goed te doen, vind de tech-insteek van een dark souls game goed gedaan, het is meer naar het einde dat zaken niet helemaal meer jofel lopen, kom je vanzelf wel achter :P

Bij zulke games had ik vaak het principe, als het verhaal goed genoeg is, boeit mij de moeilijkheid of irritatie niet zo (daarom heb ik hele FF13 series uitgespeeld :P).

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 29-03-2020 22:52 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:49

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Zo klaar met A Plague Tale. Omdat ik geen @uchiha tijntje ben, laat ik de chievo’s voor de collectibles lekker voor wat ze zijn :P

Heb The Division 2 nog liggen. Is dat wat als je deze benadert als single player game? Kan me de reacties hier nog herinneren dat deze het leukst is in coop, maar daar heb ik weinig zin in. Wilmgewoon lekker op m’n gemak d3ze game alleen spelen maar geen flauw idee wat te verwachten. Net zo iets als Ghost Recon Wildlands maar dan in een urban setting ? Van GHost Recon zeiden ze ook dat die het leukst in coop zou zijn lamheid ik hem grotendeels solo gespeeld.

[ Voor 26% gewijzigd door MRE-Inc op 29-03-2020 23:57 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

MRE-Inc schreef op zondag 29 maart 2020 @ 23:49:
Zo klaar met A Plague Tale. Omdat ik geen @uchiha tijntje ben, laat ik de chievo’s voor de collectibles lekker voor wat ze zijn :P

Heb The Division 2 nog liggen. Is dat wat als je deze benadert als single player game? Kan me de reacties hier nog herinneren dat deze het leukst is in coop, maar daar heb ik weinig zin in. Wilmgewoon lekker op m’n gemak d3ze game alleen spelen maar geen flauw idee wat te verwachten. Net zo iets als Ghost Recon Wildlands maar dan in een urban setting ? Van GHost Recon zeiden ze ook dat die het leukst in coop zou zijn lamheid ik hem grotendeels solo gespeeld.
Meeste content is prima als singleplayer te benaderen. Groeperen voor grote hoofdmissies is aangeraden omdat het anders erg pittig is, maar die matchmaking gaat heel naadloos.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chievos zijn vrij makkelijk te behalen.
Lastigste is de stealth missie, maar met een uurtje of acht extra zit je wel op 1000G :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

* Ghost Recon Wildlands kan je ook prima alleen doen omdat je 3(upgradeable) ai team mates hebt, het is leuk om te rijden, leuk om te verzamelen
* Ghost Recon Breakpoint heeft geen AI en kreeg (los van het feit dat ze 5 Ubisoft type games er in wilde verwerken) hier absurd veel commentaar op. Het staat nog steeds op de planning om dit te doen.
Beide games heb ik altijd alleen of met een vriend gedaan

* The Division is alleen prima te doen, zeker omdat de 1st run story mode is dus ik kan me voorstellen dat je die alleen of met een vriend wil spelen. Het voordeel is dat wanneer je het te moeilijk vindt altijd kan matchmaken. Naar mijn gevoel zijn er minder spelers zijn maar komt wellicht omdat ik level 40 rank 82 oid ben (en je hebt daar de DLC voor nodig om 40 te kunnen worden en minder mensen dat gekocht hebben)

Tip: "let niet op je gear" tot je 30 bent, voorkom micro management. Heb je hogere gear, er gelijk op leggen, alles moet je toch weer slopen (materialen) of verkopen (in game credits om andere gear in de diverse stores te kopen)

Om eerlijk te zijn, het spel was afgelopen maanden goed gaar, de season pass is ook maar mweh (plus dat ik pissig ben want mijn season pass voortgang was gereset door een fout aan Ubisoft kant en nog niet gemaakt). Het spel was verschrikkelijk moeilijk voor de gemiddelde gamer (en daar steek ik nog bovenuit maar ben geen verslaafde youtube die op de 1 of andere manier god roles van gear en wapens krijgt na 100den uren grinden waar Ubisoft zich in vergist)

Afgelopen week is er een update geweest en die heeft gezorgd dat challenge weer zou moeten aanvoelen als hard als je beetje op je gear gelet hebt (en dan bedoel ik, 15% auto rifle damage op je wapen, 15% rifle damage op je wapen, combinatie van paar gear stukken (bij bv 3 striker sets gaan er bepaalde perks werken) en nog niet als een youtuber alles god roles + goede mods noem maar op... dan kom je een heel eind.

Nog een tip: zorg dat je een revive hive hebt en/of heal drone als je alleen speelt want als je dood gaat wipe je gelijk dat stuk van de level en kan je het opnieuw doen

De Season pass (los te koop of bij de laatste DLC) heeft events/onderdelen waar ik zelf weinig puf voor hub (je staat bv positief onder stroom moet je positieve vijand neerschieten doe je de verkeerde sta je zelf onder stroom met wisselen ammo of wapen verander je van polariteit). Het lukt mijzelf niet om dat allemaal leuk te vinden (dat terwijl ik op bijna 5000 commendations zit... :P )

Belangrijk: lukt een level niet, gewoon op de missie staan en match making aanzetten (ook tijdens het spelen behalve in een no-respawn gebied). Ja het spel wordt moeilijker (dat was dus ook 1 bende, en nog steeds niet als ik over een missie 58 minuten doe en 141 kills heb omdat vijanden te veel en te moeilijk gerespawned worden) maar je doet het dan ook niet alleen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op maandag 30 maart 2020 @ 07:32:
[...]

* Ghost Recon Wildlands kan je ook prima alleen doen omdat je 3(upgradeable) ai team mates hebt, het is leuk om te rijden, leuk om te verzamelen
* Ghost Recon Breakpoint heeft geen AI en kreeg (los van het feit dat ze 5 Ubisoft type games er in wilde verwerken) hier absurd veel commentaar op. Het staat nog steeds op de planning om dit te doen.
Beide games heb ik altijd alleen of met een vriend gedaan

* The Division is alleen prima te doen, zeker omdat de 1st run story mode is dus ik kan me voorstellen dat je die alleen of met een vriend wil spelen. Het voordeel is dat wanneer je het te moeilijk vindt altijd kan matchmaken. Naar mijn gevoel zijn er minder spelers zijn maar komt wellicht omdat ik level 40 rank 82 oid ben (en je hebt daar de DLC voor nodig om 40 te kunnen worden en minder mensen dat gekocht hebben)

Tip: "let niet op je gear" tot je 30 bent, voorkom micro management. Heb je hogere gear, er gelijk op leggen, alles moet je toch weer slopen (materialen) of verkopen (in game credits om andere gear in de diverse stores te kopen)

Om eerlijk te zijn, het spel was afgelopen maanden goed gaar, de season pass is ook maar mweh (plus dat ik pissig ben want mijn season pass voortgang was gereset door een fout aan Ubisoft kant en nog niet gemaakt). Het spel was verschrikkelijk moeilijk voor de gemiddelde gamer (en daar steek ik nog bovenuit maar ben geen verslaafde youtube die op de 1 of andere manier god roles van gear en wapens krijgt na 100den uren grinden waar Ubisoft zich in vergist)

Afgelopen week is er een update geweest en die heeft gezorgd dat challenge weer zou moeten aanvoelen als hard als je beetje op je gear gelet hebt (en dan bedoel ik, 15% auto rifle damage op je wapen, 15% rifle damage op je wapen, combinatie van paar gear stukken (bij bv 3 striker sets gaan er bepaalde perks werken) en nog niet als een youtuber alles god roles + goede mods noem maar op... dan kom je een heel eind.

Nog een tip: zorg dat je een revive hive hebt en/of heal drone als je alleen speelt want als je dood gaat wipe je gelijk dat stuk van de level en kan je het opnieuw doen

De Season pass (los te koop of bij de laatste DLC) heeft events/onderdelen waar ik zelf weinig puf voor hub (je staat bv positief onder stroom moet je positieve vijand neerschieten doe je de verkeerde sta je zelf onder stroom met wisselen ammo of wapen verander je van polariteit). Het lukt mijzelf niet om dat allemaal leuk te vinden (dat terwijl ik op bijna 5000 commendations zit... :P )

Belangrijk: lukt een level niet, gewoon op de missie staan en match making aanzetten (ook tijdens het spelen behalve in een no-respawn gebied). Ja het spel wordt moeilijker (dat was dus ook 1 bende, en nog steeds niet als ik over een missie 58 minuten doe en 141 kills heb omdat vijanden te veel en te moeilijk gerespawned worden) maar je doet het dan ook niet alleen...
Kan het zijn dat de game langzaam op gang komt? Ik heb hem 3 uur gespeeld, maar was al verveeld. Het leek alleen maar te zijn; loop loop, ga achter cover zitten, peak en schiet iemand neer (herhaal tot ze allemaal dood zijn), loop verder, herhaal... en af en toe je heal ding neer gooien als ze je toch te veel raken en weer oppakken als je vol zit of gevecht afgelopen is. Nou kun je op zich wel meer shooters zo beschrijven natuurlijk, maar deze voelde voor mij echt heel erg meh. Ik zag ook weinig spannends aankomen in de skills waar ik naar toe zou willen werken en het verhaal greep me ook totaal niet.

Is het fair dan te concluderen dat het blijkbaar mijn game niet is? Of zou ik hem toch echt wat meer tijd moeten geven nog?

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

justifire schreef op maandag 30 maart 2020 @ 00:12:
[...]

Chievos zijn vrij makkelijk te behalen.
Lastigste is de stealth missie, maar met een uurtje of acht extra zit je wel op 1000G :)
Je hebt het over The Division 2 neem ik aan ? Of stiekem toch over A Plague Tale ?
Kortom, gewoon beginnen en knallen en zorgen dat je een revive ding hebt. Dat las ik ook al op TrueAchievements echter gingen ze daar niet zo diep in over wat te verwachten van de game zoals jij beschrijft.

Geef het wel een go vanavond en als het niets is voor me, zoals @Finraziel ongeveer beschrijft, dan druk ik net zo makkelijk op de delete knop. Game voor 2.99euro gekocht. Ik eet wel een Tony Chocolony minder dan.... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 30 maart 2020 @ 08:47:
[...]

Kan het zijn dat de game langzaam op gang komt? Ik heb hem 3 uur gespeeld, maar was al verveeld. Het leek alleen maar te zijn; loop loop, ga achter cover zitten, peak en schiet iemand neer (herhaal tot ze allemaal dood zijn), loop verder, herhaal... en af en toe je heal ding neer gooien als ze je toch te veel raken en weer oppakken als je vol zit of gevecht afgelopen is. Nou kun je op zich wel meer shooters zo beschrijven natuurlijk, maar deze voelde voor mij echt heel erg meh. Ik zag ook weinig spannends aankomen in de skills waar ik naar toe zou willen werken en het verhaal greep me ook totaal niet.

Is het fair dan te concluderen dat het blijkbaar mijn game niet is? Of zou ik hem toch echt wat meer tijd moeten geven nog?
Ik weet niet precies waar je na 3 uur zit en welke level je dan bent

Als ik eerlijk ben, The Division 1 heeft een veel betere sfeer. De nauwe straatjes, het gedempte geluid door de sneeuw, de diverse stormen en om elke hoek kan er iets zijn.

Het spel is verdeeld in een story lijn met side missies en met overal op de kaart een ? waar activiteiten zijn (hostage etc). Wat dat betreft is de manier van spelen niet anders dan WatchDogs, Assassins Creed of Far Cry. XP halen om te levellen met side missions om net iets hogere level te hebben om de story lijn te kunnen halen.

De skills, tsja de hive is bij mij te vaak buggy (gaat af maar door het vuur wordt ik niet gerevived of hij gaat niet af) Skills lijken nu echt in specifieke situaties belangrijk te zijn. (mensen met een tank build lopen met sterkste schild en een gear piece die bij wegschieten armor weer 80% terug geeft bv)

Ja verhaal was in deel 1 beter mee eens, is het langzaam, moeilijk te vergelijken. De missies zijn serieus langer dan deel 1. Sterker nog zeker de latere missies Darpa, Pentagon, Zoo, misschien op hard kan je er 45 mins over doen (voor commendations moet je dat dus 10 x doen per missie, alle orginele missies en strongholds heb ik 10x minimaal gedaan maar nog druk bezig met de andere)

In deel 1 was de opzet van dragen van verschillende gear sets leuker. Met Nomad set liep ik in de Dark Zone bijna als een tank rond, terwijl ik diverse andere gear sets gebruikte afhankelijk van type missie en moeilijkheidsgraad (die "raid" missies met healer etc etc) Dat soort sets zijn weg. Natuurlijk je hebt gear sets maar die geven je dat gevoel niet zoals in deel 1

Als ik kijk naar zelfde type games die ik speel: Borderlands 3 (waar ze best loadouts hadden mogen verzinnen na al die jaren en meer replayable content), Anthem (blijft super mooi, schiet gaaf), Destiny 2 (dit spel is gewoon een melkkoe, als shooter nog steeds erg fijn (hoewel ik een hdr bug heb in het spel) maar qua content net zo ruk is), Warframe en The Division 2 moet ik eerlijk zijn. Het zijn games die allemaal goed zijn, qua graphs allemaal mooi, de hoeveelheid begin content is er zeker en dat is misschien ook voldoende voor de gemiddelde gamer maar dit soort type games zijn er om te blijven spelen waar balans belangrijk is maar ook goede nieuwe content.

Als geen van die games je trekken zal The Division 2 ook niets voor je zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Wmm schreef op zondag 29 maart 2020 @ 22:07:
[...]

Heb ik toevallig vanavond gedaan, kon het nu wel voor elkaar krijgen met een persoon te praten die iets kon. Ze konden me idd helpen, ze gaf aan dat de iDeal betaling mislukt was. In hun systeem stond een foutcode (PaymentProcessorDeclined) en ik moet zelf contact opnemen met de bank die het terug kan draaien of ik krijg het geld sowieso binnen 24 uur weer terug. Daarna heb ik ff gegoogled en begrijp ik dat eigenlijk de verkoper dit helemaal moet regelen (en doen ze misschien dus ook wel vanzelf). Maar zal morgen ff bellen met de bank en anders NL nr van MS. Wat een gedoe, nog nooit gehad dat een iDeal betaling mislukte maar dat het geld wel afgeschreven is 8)7.

Edit: waren idd erg vriendelijk, maar dat zijn al die chat helpdesks wel waar ik ervaring mee heb.
Voor de geinteresseerden en voor in de toekomst: het is nu vanzelf afgerond. Zag net dat ik gisteravond om half 12 alsnog een mail heb gekregen van m'n order en de game is nu idd ook in m'n bezit. Zie hem nu ook in m'n ordergeschiedenis, wel met rode text erbij "Geweigerd".

Het kan dus na 12 uur wachten alsnog vanzelf goedkomen blijkbaar, ook als de iDeal betaling geweigerd was in eerste instantie. Iedereen thanks voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op maandag 30 maart 2020 @ 09:18:

Als geen van die games je trekken zal The Division 2 ook niets voor je zijn.
Division 2 is wat Borderlands 3 op Borderlands 2 is geworden, een sterke basis met veel potentie maar compleet min/max uitwerking van het geheel geworden. Waar bv in Div1 diverse builds prima naast elkaar konden (ik was dedicated shield/mobile shield) en behoorlijk wat content konden doen, wordt je nu iets sneller geforceerd naar specifieke sets te gaan om het speelbaar te houden. Borderlands idem, zeker op de mayhem modes.

Het zijn de games die je gewoon moet consumeren, het is geen luxe restaurant met het beste stukje vlees op een bedje van perfect gemarineerde groente, het is gewoon McDonalds of een magnetron maaltijd, prima te eten als je honger hebt. En heb je geen honger meer en gewoon trek? Zoek dan een goed restaurant op dat meer op jouw wensen inspeelt.

BL3, div2, warframe, destiny 2, ik doe gewoon een random matchmaking, schiet wat rond, loot wat spul en ga weer verder, die games moet je niet meer spelen voor de 'immersive solo play experience' (jammer, want warframe had imho toch 1 van de beste stories met Second Dream).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 08:44
Shit :( 1 van mijn Xbox One X's heeft last van de 'HDMI No Signal' fout. Dit is een hardware dingetje. Na Microsoft gebeld te hebben, kwam ik er achter dat ik een maand buiten mijn garantie termijn is, heb ik eerst zelf de Xbox maar eens open geschroeft (omdat het ook een hard disk ding kon wezen).

Hard disk vervangen, maar geen succes. Nu ben ik echter op zoek naar iemand die voor mij de Xbox zou kunnen repareren. Iemand een idee? Op marktplaats vind je er een paar, maar om nou de Xbox zomaar die kant op te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

sorted.bits schreef op maandag 30 maart 2020 @ 10:20:
Shit :( 1 van mijn Xbox One X's heeft last van de 'HDMI No Signal' fout. Dit is een hardware dingetje. Na Microsoft gebeld te hebben, kwam ik er achter dat ik een maand buiten mijn garantie termijn is, heb ik eerst zelf de Xbox maar eens open geschroeft (omdat het ook een hard disk ding kon wezen).

Hard disk vervangen, maar geen succes. Nu ben ik echter op zoek naar iemand die voor mij de Xbox zou kunnen repareren. Iemand een idee? Op marktplaats vind je er een paar, maar om nou de Xbox zomaar die kant op te sturen?
Ze hebben je ook een prijsopgave gedaan vanuit Microsoft ? Zo ja, dan ben ik wel benieuwd hoeveel dat dan is. Voor 280 heb je vandaag de dag al een nieuwe One X namelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Een soort walking simulator? Of zit er ook nog actie in?

The Division is een looter shooter, nog meer dan Ghost Recon en hierbij is dus je gear wel belangrijk om bij te houden, maar als je (net als ik) gewoon elke missie 1x doorloopt voor het verhaal, dan is het allemaal wel prima alleen te doen. Je kunt het verhaal dan beter volgen dan met randoms erbij. Al moet ik zeggen dat het dan ook nog wel te doen is, maar men gaat wat sneller door de ruimtes heen omdat de moeilijkheidsgraad voor 4 personen bv wat laag is.

Zelf ben ik ook amper bezig geweest met mijn loadout. Builds, perks, damage, etc boeit mij ook geen hol en meerdere keren dezelfde missies doen ook niet echt. Al moet wel gezegd worden dat ze bij de 2e playthrough wat dingen aanpassen aan het verhaal om je toch wat uit te dagen. Maar zoals anderen 10x een missie spelen is ook niet aan mij besteed. De Dark zone en andere multiplayer heb ik ook lekker naast me laten liggen.

Verder is washington een hele mooie stad. Hij is prima vormgegeven en bevat aardig wat locaties waar je binnen kunt komen (al heb je er wel meestal een missie voor nodig). Enemies zijn lastig, maar niet onmogelijk. Inderdaad is het beter om solo je heal-ding bij je te dragen (de Hive idd), want anders moet je veel stukken opnieuw doen en dat is gewoon lame.

Ik vond zelf het verhaal er omheen en de locaties waar je heen gaat erg tof gedaan. Bepaalde locaties zien er ook echt super mooi uit, waarbij het me opviel hoe goed ze op de werkelijkheid leken. Die zijn echt maanden aan het scouten geweest, maar weten bij elke locatie weer wat unieks toe te voegen.

Ik zou je wel aanraden om gewoon bij The Division 1 te beginnen. 2 begint vrij snel met informatie die je in deel 1 hebt verkregen en is dan ook een stuk minder boeiend, als je niet weet welke personages en acties er aan vooraf gingen. Deel 1 gaat vooral om de uitbraak en achterhalen wie wat gedaan heeft. Deel 2 gaat vooral om de gevolgen en herstel. Dus begin gewoon lekker bij deel 1. Daar ben je rustig een week of 2 mee zoet (tenzij je 20 uur per dag gaat spelen omdat je in quarantine zit) en dan even een pauze nemen en deel 2 erin steken. Het zijn games met erg veel content voor een enkele playthrough. Maar om vervolgens te gaan grinden voor wat betere statistieken was niet aan mij besteed. Dat men boos is dat bepaalde stuff uit balans is als je 1000 uur erin hebt gestoken, tja big whoop imo. Maar ik geloof dat ik ook in TD1 en 2 een uur of 70 per stuk heb gestoken en dan was ik gewoon klaar met de unieke content.

Het draait wel vooral om cover nemen en schieten wanneer je kunt. Gadgets en abilities helpen wel wat om de variatie toe te voegen, maar het komt toch vooral uit de vijanden die ze neerzetten. Sommigen komen rushen, anderen sturen liever drones vanuit cover. Er zijn dikke gasten met miniguns of liever iemand die naar je toe loopt om je in een flamethrower te zetten. Die flow wordt pas na een tijdje interessant als alle vijanden geïntroduceerd zijn en je dus combinaties gaat krijgen.

Ik vind het niet terecht om dit een fastfood maaltijd te noemen. Daarvoor steek je toch echt veel meer tijd in deze games als je ze wilt uitspelen. Maar goed, wat voor de 1 voldoende is (bv 70 uur) is voor de ander net 1% van zijn totale speeltijd :>

Ik vind geen van beide games die je lang moet blijven spelen. Er zit wel multiplayer in, maar dat leg je toch snel af tegen no-lifers.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 30-03-2020 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 30 maart 2020 @ 10:15:
[...]

Division 2 is wat Borderlands 3 op Borderlands 2 is geworden, een sterke basis met veel potentie maar compleet min/max uitwerking van het geheel geworden. Waar bv in Div1 diverse builds prima naast elkaar konden (ik was dedicated shield/mobile shield) en behoorlijk wat content konden doen, wordt je nu iets sneller geforceerd naar specifieke sets te gaan om het speelbaar te houden. Borderlands idem, zeker op de mayhem modes.

Het zijn de games die je gewoon moet consumeren, het is geen luxe restaurant met het beste stukje vlees op een bedje van perfect gemarineerde groente, het is gewoon McDonalds of een magnetron maaltijd, prima te eten als je honger hebt. En heb je geen honger meer en gewoon trek? Zoek dan een goed restaurant op dat meer op jouw wensen inspeelt.

BL3, div2, warframe, destiny 2, ik doe gewoon een random matchmaking, schiet wat rond, loot wat spul en ga weer verder, die games moet je niet meer spelen voor de 'immersive solo play experience' (jammer, want warframe had imho toch 1 van de beste stories met Second Dream).
Het probleem met dit soort games is, is dat developers zich gaan richten op de 5% spelers die klagen en die kunnen het voor de average gamer goed verpesten. Ik zit niet in die 5% (denk aan de youtubers, die glitches gebruiken, dagen aan het grinden zijn om in hun filmpje die god roll te laten zien) maar wel net daaronder gezien mijn kills in teams van 4 man.

Warframe heeft met zijn grote updates nog steeds goede verhalen alleen de uitwerking laat wat te wensen na.. (ook hier heb ik niet de puf om iets uit te zoeken en te grinden) ik start het op en wacht eigenlijk tot de volgende update, dan maar geen master rank 28 (kan mr27doen)

Probleem waar ik tegen aanloop: er zijn weinig nieuwe games, al helemaal weinig tot geen coop games en dan kom je toch gauw bij deze games uit (oh wacht ik vergeet world war z en zombie army 4, blijft vermakelijk maar level 100 worden was toch ook wel grinden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sorted.bits
MRE-Inc schreef op maandag 30 maart 2020 @ 11:25:
[...]

Ze hebben je ook een prijsopgave gedaan vanuit Microsoft ? Zo ja, dan ben ik wel benieuwd hoeveel dat dan is. Voor 280 heb je vandaag de dag al een nieuwe One X namelijk.
De prijs voor reparatie is 280 euro, maar zoveel kost het volgens mij niet om hem te repareren, ik geloof dat er zo'n 80 tot 90 euro voor gerekend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

sorted.bits schreef op maandag 30 maart 2020 @ 10:20:

Meestal is Microsoft de moeilijkste niet als het maar om 1 maandje buiten garantie gaat. Als je hem al hebt open geschroeft is het een ander verhaal...
Geen elektronika reparatie boer in de buurt? Bij mij in de buurt zit er bijv een die alles repareert, van TV tot iPhone tot Xbox tot radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
kevlar01 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 14:04:
[...]

Meestal is Microsoft de moeilijkste niet als het maar om 1 maandje buiten garantie gaat. Als je hem al hebt open geschroeft is het een ander verhaal...
Geen elektronika reparatie boer in de buurt? Bij mij in de buurt zit er bijv een die alles repareert, van TV tot iPhone tot Xbox tot radio.
Microsoft is degene die gezegd heeft: 'Tja we kunnen hem repareren, kost 286 euro, of je kan gewoon een nieuwe kopen'.

Nee, geen electronica boer die dit soort dingen doet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

sorted.bits schreef op maandag 30 maart 2020 @ 14:27:
[...]

Microsoft is degene die gezegd heeft: 'Tja we kunnen hem repareren, kost 286 euro, of je kan gewoon een nieuwe kopen'.

Nee, geen electronica boer die dit soort dingen doet helaas.
Pff, balen. Voor 299 heb je tegenwoordig een gloednieuwe.
Deze al gezien? Misschien kan je het zelf proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
kevlar01 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 14:33:
[...]

Pff, balen. Voor 299 heb je tegenwoordig een gloednieuwe.
Deze al gezien? Misschien kan je het zelf proberen....

[YouTube: Xbox One X No Signal HDMI Repair - Black Screen of Death]
Gezien, maar had gehoopt op een Tweaker die dit voor me uit kon voeren, aangezien ik de tools en de vaste hand helaas niet heb hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

sorted.bits schreef op maandag 30 maart 2020 @ 14:36:
[...]

Gezien, maar had gehoopt op een Tweaker die dit voor me uit kon voeren, aangezien ik de tools en de vaste hand helaas niet heb hiervoor.
Misschien je vraag op 'Vraag en Aanbod' posten, daar zitten ook vaak reparateurs te kijken.
Hopelijk kan iemand het voor je fixen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 30 maart 2020 @ 14:50:
[...]

Had het over Plague Tale :Y

[...]

Euh... je kent Myst en Riven niet ? :o
Oeeeeh een walking simulator! Precies wat voor mij! Hoor graag wat je er van vindt.

Gisteren ben ik begonnen aan The Surge 2. Echt een leuk spel! De fighting mechanics zijn wel wat anders dan de From Software games, maar begin er nu wel aardig handigheid in te krijgen. Met name het blocken en counteren.

Zeer vermakelijk en wordt mijn volgende 100% denk ik!

En uiteraard "gratis" in gamepass _/-\o_ Wat een service! _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Resident Evil 2 is briljant. Ik ben als kind nooit verder gekomen dan het politiebureau. Althans dat ik me kan herinneren. Nu wel. En dik genieten! Zo ben ik me al twee keer kapot geschrokken van dezelfde zombie. Ik schoot er 1 zijn benen eraf. Ammo zuinig als ik ben liet ik hem wat rondkruipen. Tweede keer dat ik die kamer inkwam was ik die dude vergeten. Schrok ik me weer rot. :)

Wat ik vooral goed vind van het spel is dat je niet echt aan de hand wordt meegenomen en dat de puzzles tegelijk net te doen zijn (voor mij met mijn beperkte fantasie in dit soort spellen). Ik heb steeds het gevoel dat ik iets bereikt heb. Dat afgewisseld met lompe zooi op het scherm maakt dit echt een plezierige game om doorheen te wandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezzza
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:05
Nice! Ik heb van het weekend nog overwogen om hem te kopen, zoals wel vaker loont het om te wachten :) nu nog control en ik ben helemaal gelukkig de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 22:38

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Microsoft hasn't revealed the Xbox Live Games with Gold for April 2020, but it seems like they're already available for download. Today, many gamers on Reddit and Twitter noticed that Project CARS 2 and Fable Anniversary were free with the service. You can download them right now through the Microsoft Store in a browser or your console

Xbox 360 Fable Anniversary: https://marketplace.xbox....fe-1000-9115-d8024d530a87

X1: Project Cars 2: https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

[ Voor 20% gewijzigd door quorumz op 31-03-2020 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

quorumz schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 09:30:
[...]

Microsoft hasn't revealed the Xbox Live Games with Gold for April 2020, but it seems like they're already available for download. Today, many gamers on Reddit and Twitter noticed that Project CARS 2 and Fable Anniversary were free with the service. You can download them right now through the Microsoft Store in a browser or your console
Jep, lijkt GwG. Is 31 dagen geldig. Heb hem via de browser al geclaimed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh leuk, nog meer rammers in de lobbies :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nier Automata is een van de vaagste spellen die ik heb gespeeld. :P Dus deze sla ik vooralsnog even over ook al heb ik me er wel erg mee vermaakt :).

Ben nu bezig met The Surge 2. Als fan van Dark Souls en Ashen is deze game misschien ook wel wat voor jou? :)

Ik vind hem vooralsnog erg tof. Heb ook alweer een excelletje gemaakt met items die je moet halen voor de achievements, zoals ik ook bij Dark Souls deed. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 09:56:
[...]

Nier Automata is een van de vaagste spellen die ik heb gespeeld. :P Dus deze sla ik vooralsnog even over ook al heb ik me er wel erg mee vermaakt :).

Ben nu bezig met The Surge 2. Als fan van Dark Souls en Ashen is deze game misschien ook wel wat voor jou? :)

Ik vind hem vooralsnog erg tof. Heb ook alweer een excelletje gemaakt met items die je moet halen voor de achievements, zoals ik ook bij Dark Souls deed. :+
Moet The Surge 1 nog uitspelen...
Begin was tof en verfrissend, later werd het oersaai.
Mis ook de sfeer van Dark Souls.

Heb Blasphemous gehaald in de sale, kijk, dat is echt weer volop Dark Souls _/-\o_
Lore, bonfires, miracles, blessings, dodge, parry, riposte etc etc :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 09:54:
[...]

Oh leuk, nog meer rammers in de lobbies :(
Zijn er actieve lobbies ja? Ik snapte er geen bal van toen ik eens keek. Leek alsof ik alleen toeschouwer mocht spelen. Project Cars 2 is voor de singleplayer alleen al wel echt een toffe racer. Als je dacht dat je kon autoracen in de regen, think again!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 31-03-2020 10:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 10:13:
[...]

Zijn er actieve lobbies ja? Ik snapte er geen bal van toen ik eens keek. Leek alsof ik alleen toeschouwer mocht spelen. Project Cars 2 is voor de singleplayer alleen al wel echt een toffe racer.
Niet echt veel actieve lobbies, ze hadden die games al jaren cross-play mogen maken.

Maar de lobbylijst update zeer traag, een qualify kan al race zijn, lobby kan al vol zitten, best irritant.

Maar je moet dus kijken naar die L/P/Q/R logo's (geel is huidig), lobby/practice/qualify/race, alles met R kan je skippen, Lobby is wachten op een nieuwe race en 99% van de P lobbies zijn gewoon touring/drift lobbies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 10:05:
[...]

Heb Blasphemous gehaald in de sale, kijk, dat is echt weer volop Dark Souls _/-\o_
Hmm, oersaai. Hoop niet dat The Surge 2 nog oersaai gaat worden :P.

Heb ook wel gekeken naar Blasphemous, maar was nog niet overtuigd. De enige echte 2D Dark Souls is vooralsnog Salt & Sanctuary. Dat was een vette game. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:20

JSchut

.....

justifire schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 10:05:
[...]

The Surge 2 heeft mij langer geboeid dan deel 1. Het speelt op de een of andere manier gewoon lekkerder. Wel is The Surge 2 relatief makkelijk.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 10:18:
[...]

Niet echt veel actieve lobbies, ze hadden die games al jaren cross-play mogen maken.

Maar de lobbylijst update zeer traag, een qualify kan al race zijn, lobby kan al vol zitten, best irritant.

Maar je moet dus kijken naar die L/P/Q/R logo's (geel is huidig), lobby/practice/qualify/race, alles met R kan je skippen, Lobby is wachten op een nieuwe race en 99% van de P lobbies zijn gewoon touring/drift lobbies.
Ah. Dat is waar die logo's voor staan. Dank! Zal het stuurtje binnenkort eens afstoffen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Iemand goede controller settings voor Project Cars 2? :)
Ik las op Reddit dat dit wel een goed uitgangspunt is?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:47
Rivanov schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 10:40:

[YouTube: Project Cars 2 - Playable on a Controller? + Ideal Settings]
Oei krijg er spontaan flashbacks van.

In Project Cars 1 zoveel lopen kloten met controller settings terwijl die game eigenlijk gemaakt was om met een stuurtje te spelen.

Echt een hele tijd bezig geweest met filmjes en forums om op zoek te gaan naar de perfecte Settings, niets bleek te helpen helaas... Uiteindelijk toch gewonnen, na weer eens in een spin terrecht te komen de controller zo hard tegen de muur gegooid dat niet 1 schema meer zou werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind Project Cars 2 ook totaal niet lekker sturen met controller inderdaad. Je mist een gevoel van controle, wat je bij een GT of Forza wel al snel krijgt. Tuurlijk zijn die games misschien nog iets meer 'simcade' dan dat PC dat is, maar ik speel nog altijd voor mijn plezier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Was bij AC op de Xbox ook al een drama... ben benieuwd of PC2 beter te doen is.
Deze spellen zijn duidelijk bedoeld voor een stuurtje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Is Fable niet al eens eerder in de GwG geweest trouwens? Ik heb deze geloof ik al van een paar jaar terug....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Laatst online: 22:35
De Anniversary edition volgens mij nog niet. Wel andere versies.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevlar01 schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 11:26:
Is Fable niet al eens eerder in de GwG geweest trouwens? Ik heb deze geloof ik al van een paar jaar terug....
Ik had verwacht dat ie in Game Pass zou zitten eigenlijk. Gezien het een MS game is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-06 15:27
Martinspire schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 11:33:
[...]

Ik had verwacht dat ie in Game Pass zou zitten eigenlijk. Gezien het een MS game is
Ik weet zeker dat het een gamepass titel moet zijn aangezien ik hem pas nog heb gespeeld (maandje geleden). Geen idee of die er ondertussen uit is maar verwacht het niet.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Martinspire schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 11:33:
[...]

En je verwachting klopt. Fable Anniversary zit in gamepass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Rivanov schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 10:40:

[YouTube: Project Cars 2 - Playable on a Controller? + Ideal Settings]
Heb die settings van Super GT geprobeerd. Werkt niet verkeerd moet ik zeggen.
Bij AC was het een drama om kleine correcties te doen met de controller(leek alsof je met een toetsenbord reed, maar dan nog 5x gevoeliger).
Met zijn settings rijd het best smooth. Denk dat ik het hier wel mee kan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Vind de linkerstick nog vrij twitchy. Speel met de Elite Series v2.
Hoe speel jij @kevlar01 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Rivanov schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 13:05:
Vind de linkerstick nog vrij twitchy. Speel met de Elite Series v2.
Hoe speel jij @kevlar01 ?
Originele Xbox One controller. Heb alleen een rondje Catalunya GP gedaan in een Ford Escort (geen mega snelle auto). Misschien is het anders als ik een Indycar ofzo ga proberen, moet ik nog testen....

Super GT gaf in zijn filmpje aan dat je het volgens mij het meest kan tweaken met steering sensitivity en steering deadlock.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik denk dat de problemen die jullie hebben met Project Cars besturing vooral veroorzaakt worden doordat jullie geen gameschoenen hebben! Ze bestaan echt: https://eu.puma.com/uk/en...ming-footwear/306663.html Passen denk ik goed onder @MRE-Inc zijn gaming onesie. :) Sorry, totaal off-topic maar te hilarisch om niet te delen. Puma delivers!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 15:02:
Ik denk dat de problemen die jullie hebben met Project Cars besturing vooral veroorzaakt worden doordat jullie geen gameschoenen hebben! Ze bestaan echt: https://eu.puma.com/uk/en...ming-footwear/306663.html Passen denk ik goed onder @MRE-Inc zijn gaming onesie. :) Sorry, totaal off-topic maar te hilarisch om niet te delen. Puma delivers!
Whaha, die heb ik regelmatig aan. Heerlijk warm en erg comfortabel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PLmpfBLl9T9NLaOMyEOm3TcTqps=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DCcdXQ4B8c7WYXzTjntfbWQC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zPWdkjXARsFGDpN-LcaWOt7G15s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cYSb9V2B9UFpBkdc91ZI6e4r.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 15:07:
[...]

Whaha, die heb ik regelmatig aan. Heerlijk warm en erg comfortabel.

[Afbeelding]
Ik ken iemand die heeft zo'n ding, maar was er helemaal niet tevreden over. Precies als ik heb, irriteert hij zich aan die strakke 'dingen' (manchetten?) aan je polsen, toch jammer, had er zeker eentje gekocht :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

SinergyX schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 16:45:
[...]

Ik ken iemand die heeft zo'n ding, maar was er helemaal niet tevreden over. Precies als ik heb, irriteert hij zich aan die strakke 'dingen' (manchetten?) aan je polsen, toch jammer, had er zeker eentje gekocht :(
Te kleine maat misschien ? Ik heb toen de LG besteld (Large Grand staat er op het label). Ik zat te twijfelen tussen de LG en XL die nog weer groter is. Maar ik ben zelf 1.85 en deze is echt bij de benen veel te lang. Op zich niet erg dat hij lekker ruim zit vooral ook bij het kruis, maar een maat kleiner, MD volgens de pagina had prima gekund. Als die Amerikanen nou eens gewoon het fucking metric system en zo gingen gebruiken inclusief 24h klok en normale S,M, L, XL etc etc, dan zou het al een stuk makkelijker zijn.

https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3aoverviewtab

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bedoel deze dingen bij de polsen, vind die dingen zooooooo irritant. Gewoon recht, vanuit de mouw, niet zo'n vage om je pols ding band iets.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QSKkYy8MYU0SKCoHamH0IBxmk3c=/f/image/6XjYomMY6uVpZx7OQbXmtmyD.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 17:49:

Crunchen in de laatste maanden gaat toch wat moeilijker vanuit huis gok ik :) Benieuwd hoe de vrienden van Naughty Dog nu werken...
70% is toch weg :+

@SinergyX Die mouw zit bij mij vrij normaal. Niet strak, maar ook niet echt super los. Heb er iig geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:11
Ik krijg morgen een Xbox One X binnen.

Wat zijn hier de ervaringen met in een kast zetten?

In de kast heeft de Xbox One X z'n eigen plank.

Direct achter de Xbox One X zit er een ventilatiesleuf zodat warme lucht daar direct naar boven weg kan.
Aan de zijkanten heeft 8 cm vrije ruimte aan beide kanten.

In de hoogte is er vrijwel geen vrije ruimte, maar zoals gezegd, direct bij de achterkant van de Xbox One X een ventilatiesleuf om de warme lucht kwijt te kunnen.

Wat is jullie ervaring, gaat dat goed of toch maar op het kastje zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobbieT schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 22:10:

Direct achter de Xbox One X zit er een ventilatiesleuf zodat warme lucht daar direct naar boven weg kan.

In de hoogte is er vrijwel geen vrije ruimte, maar zoals gezegd, direct bij de achterkant van de Xbox One X een ventilatiesleuf om de warme lucht kwijt te kunnen.

Kom je snel genoeg achter... Als je hem hoort blazen tijdens het gamen dan wordt hij te warm.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Zonder plaatjes is het lastig inschatten maar zolang hij niet als een gek blaast gaat het goed. Gewoon in het kastje en als de X herrie maakt weet je dat het niet goed gaat. Hij maakt in normale ruimtes overigens erg weinig geluid. Als je fans hoort blazen, heb je meer gehoord dan ik ooit. Let de eerste uren er gewoon op. Een X gaat niet kapot van een uurtje of wat te warm worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Iemand die weet of het volgende mogelijk is met een Elite Controller V1 ?

Ik wil graag de rechter thumbstick uitschakelen, maar alleen de richting (vooruit, achteruit, links rechts) en niet het indrukken ervan. Daarnaast wil ik de onderste rechter paddle zo instellen dat wanneer ik die indruk en dan de rechter thumbstick naar voor/achter/links/rechts duw, dat het dan wel werkt. Een soort shift functie dus.

Is dat mogelijke of moet je daarvoor echt de V2 Elite hebben ?

Reden: Net Ace Combat 7 gespeeld. Aangezien ik in Battlefield 5 ook menig uurtje in de vliegtuigen heb doorgebracht, voelde het meteen vertrouwd om in AC7 te vliegen. Zo leuk dat ik direct de F4 Phantom heb gekocht inname. Ik koop zelden tot nooit iets ingame, dus dit was een vrij uniek momentje. Maar goed, de controls van AC7 zijn dat de rechter thumbstick dus free look is, dus naar buiten kijken en dat vind ik vrij irritant en heb ingame niet kunnen vinden om dat uit te schakelen of aan te passen. Tijdens het dogfighting dus regelmatig gehad dat ik ineens naar buiten aan het kijken was i.p.v. me te richten op de MIG voor me.

Heb nog een bon van 50euro liggen van de Media Markt, dus een Elite V2 zou dan op een 120 euro komen dan, maar dan moet ik wel zeker weten of de rechter stick uitgeschakeld kan worden en ge-shift kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online

Dat zou prima moeten lukken, helemaal als er direct achter de console een mooie ventilatiegleuf zit.

De XB1X in mijn woonkamer heb ik ook in een kastje staan, weliswaar met meer ruimte aan de zij- en bovenkant maar zonder ventilatiegleuf recht achter de console zelf. Er zit een kleine 5 centimeter tussen de XB1X en de achterwand van het kastje waar die in staat. Dit gaat al een lange tijd goed, wel gaat de fan eerder/harder draaien dan wanneer hij buiten het kastje maar niet extreem. XB1X aan? Deurtje open. XB1X uit? Deurtje dicht. Vriendin ook weer blij :9

Zo staat hij er bij mij bij :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TxDX3AMJsKkVZGGXq3Fii88rvZo=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/C7OpbJUvNtPZy3zIp3obSVFN.png?f=fotoalbum_small

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LuisjeNL
@MRE-Inc

Uitschakelen nee, maar je zou wel een flinke delay op de beweging kunnen zetten. Je beweegt je stick als je hem indrukt begrijp ik? (Welke functie heeft indrukken?)

Of jou shift instelling werkt zul je zelf even uit moeten proberen, zoals ik het lees heb je de V1?

Anders misschien nog een idee om de analoge sticks on te draaien in functie, dan heb je het d-pad vrij om te gebruiken voor rondkijken en die kun je dan ook icm shift gebruiken.

(Denk ik dan :+ )

@RobbieT

Kastje helemaal dicht, maar misschien niet helemaal eerlijk ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/106OamLjDzPrp89iJXMK3qbO0I0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NOePiheK8177eNYAMXfNyDfW.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door LuisjeNL op 01-04-2020 09:02 ]

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
LuisjeNL schreef op woensdag 1 april 2020 @ 08:57:
@RobbieT

Kastje helemaal dicht, maar misschien niet helemaal eerlijk ;)
Ah, technisch correct :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

LuisjeNL schreef op woensdag 1 april 2020 @ 08:57:
@MRE-Inc

Uitschakelen nee, maar je zou wel een flinke delay op de beweging kunnen zetten. Je beweegt je stick als je hem indrukt begrijp ik? (Welke functie heeft indrukken?)

Of jou shift instelling werkt zul je zelf even uit moeten proberen, zoals ik het lees heb je de V1?

Anders misschien nog een idee om de analoge sticks on te draaien in functie, dan heb je het d-pad vrij om te gebruiken voor rondkijken en die kun je dan ook icm shift gebruiken.

(Denk ik dan :+ )
Klopt, heb de V1 Elite. Die heeft eigenlijk geen shift functie. Zag in een filmpje over de V2 dat die dat wel heeft. Indrukken van de RS heeft als functie dat je switcht tussen 3rd persion view, cockpitview en hud view. Die wil ik daar wel onder houden, maar met shift functie.

Heb gisteravond nog lang gezocht, maar niks kunnen vinden. Vrees dat ik de V2 dan moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192266

Mijn One X staat ook op de plank in mijn TV-meubel. Ervaar geen problemen en hij blijft lekker stil. Mijn vriendin speelt soms een game op haar Macbook Pro 2019 en binnen een paar minuten stijgt dat ding op. :X Op dat soort momenten realiseer ik mij weer hoe fijn een stille console is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pEAXne-WCpYn7Y84SGjyuIC3C9o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GIlIIBlR7N548o5vFongeXFV.jpg?f=fotoalbum_large

Heb nog niet bedacht hoe ik de Series X ga plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik verwacht eigenlijk niet dat de nieuwe consoles stiller worden. De nieuwe AMD hardware wordt erg warm en dus heb je meer koeling nodig. Daarmee blijft ie prima op temperatuur, maar je beweegt dus erg veel warmte door de ruimte heen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Zo is mijn opstelling nu. Mijn One X is verre van stil en blaast echt zeer regelmatig. Omdat hij toch buiten garantie is, eens kijken of ik de koelpasta kan vervangen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hvvG3eo4B4jQmsdZ7j4OSZzyzGU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UKT1Bs01hNpbTMNNhI4bScYT.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
@MRE-Inc

Is niet heel moeilijk iig, goed schoonblazen van binnen, koelpasta (interne HDD vervangen voor SSD :+ )

En hij is weer lekker stil.

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-06 13:17

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

MRE-Inc schreef op woensdag 1 april 2020 @ 11:27:
Zo is mijn opstelling nu. Mijn One X is verre van stil en blaast echt zeer regelmatig. Omdat hij toch buiten garantie is, eens kijken of ik de koelpasta kan vervangen.

[Afbeelding]
Ik zie een mooie plek waar een LG 65C9 kan hangen. 8)

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

MRE-Inc schreef op woensdag 1 april 2020 @ 09:32:
[...]

Klopt, heb de V1 Elite. Die heeft eigenlijk geen shift functie. Zag in een filmpje over de V2 dat die dat wel heeft. Indrukken van de RS heeft als functie dat je switcht tussen 3rd persion view, cockpitview en hud view. Die wil ik daar wel onder houden, maar met shift functie.

Heb gisteravond nog lang gezocht, maar niks kunnen vinden. Vrees dat ik de V2 dan moet kopen.
Kun je niet gewoon het pookje eraf halen zodat je hem niet per ongeluk aanraakt? Indrukken kan dan nog steeds prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vORmwW6VfKrTMoCUignPwyUFz64=/f/image/iku7MoeTkBMRDYfygrgLtRnO.png

Voor de duidelijkheid, bovenstaande gaan uit Game Pass de 15de. Guacamelee kan ik van harte aanraden overigens.

En laten we de geruchtenmolen ook eens voeden: Microsoft koopt zo'n beetje de hele catalogus van Konami leeg

Gelieve met een flinke korrel zout te nemen.
As spotted by TechPlusGame, new information supplied by an anonymous individual suggests that Microsoft has, in fact, already purchased almost the entirety of Konami’s gaming catalogue, with the amount of money changing hands being so large that it’ll singlehandedly fund the opening of a new R&D facility for the latter. Metal Gear Solid, Castlevania and Silent Hill are all specifically mentioned as being included in the transfer, with Konami receiving royalties for any games Microsoft chooses to rerelease (e.g. remasters) in the future
.

[ Voor 74% gewijzigd door Wom op 01-04-2020 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-06 17:30

nexhil

BAM!

MRE-Inc schreef op woensdag 1 april 2020 @ 11:27:

[Afbeelding]
Ik had een soort zelfde opstelling maar dan een nog krappere ruimte aan de zijkanten ( 80/90 cm) breed maar. Nu staat hij buiten de kast maar blaast hij af en toe echt als een idioot, denk ook dat de pasta na 2 jaar wel aan vervanging toe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Anoniem: 337891 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 12:05:
[...]

Kun je niet gewoon het pookje eraf halen zodat je hem niet per ongeluk aanraakt? Indrukken kan dan nog steeds prima.
Nee want ik wil wel gebruik maken van de free look.
LuisjeNL schreef op woensdag 1 april 2020 @ 11:32:
@MRE-Inc

Is niet heel moeilijk iig, goed schoonblazen van binnen, koelpasta (interne HDD vervangen voor SSD :+ )

En hij is weer lekker stil.
Welke pasta heb jij gebruikt en waar gehaald ? Zag dat je toch aardig wat schroefjes moet loshalen :X
nexhil schreef op woensdag 1 april 2020 @ 14:14:
[...]

Ik had een soort zelfde opstelling maar dan een nog krappere ruimte aan de zijkanten ( 80/90 cm) breed maar. Nu staat hij buiten de kast maar blaast hij af en toe echt als een idioot, denk ook dat de pasta na 2 jaar wel aan vervanging toe is.
Ik kan aan beide kanten een controller neerleggen. Heb mijn X ook al naar voren gezet. Stond altijd gelijk aan de glasplaten die je ziet. Vanavond maar eens weer op de meegeleverde verticale stand zetten en kijken bij een poje BF5 of hij dan nog steeds zo blaast. En anders ga ik echt de koelpasta vervangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
@MRE-Inc gewoon normale pasta, bij een lokale hardware boer gehaald. Volgens mij zijn er geen slechte pasta.

Ik heb het adhv een YouTube video losgehaald, van schroeven losdraaien word je niet moe ;)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mag ik het bijzonder matig vinden dat je zelf met koelpasta aan de slag moet? Is dat iets van de eerste serie One X consoles, of hebben ze dat allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-06 17:30

nexhil

BAM!

Wom schreef op woensdag 1 april 2020 @ 14:44:
Mag ik het bijzonder matig vinden dat je zelf met koelpasta aan de slag moet? Is dat iets van de eerste serie One X consoles, of hebben ze dat allemaal?
Ah ja, ik vind het gewoon leuk om zo’n machine uit elkaar te halen, de had vervangen is ook nog wel een optie 😎
Pagina: 1 ... 45 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.