[XBO] Xbox One - Deel 7 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 44 ... 83 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 337891

schumi1986 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:06:
Iemand hier een manier om een sticky button te verhelpen (niet openmaken) Anders mag m'n 2e elite controller ook alweer retour😒
90+ alcohol (o.a Kruidvat heeft dit) aanbrengen rondom knopje met een wattenstaafje. Alcohol gaat controller in en spoelt zooi onder knopje weg. Alcohol verdampt. Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:31:
[...]

90+ alcohol (o.a Kruidvat heeft dit) aanbrengen rondom knopje met een wattenstaafje. Alcohol gaat controller in en spoelt zooi onder knopje weg. Alcohol verdampt. Klaar.
Bedankt, nog vergeten te vermelden maar dit is een nieuwe controller van 1 dag oud. dus het zal geen vuil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schumi1986 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:32:
[...]

Bedankt, nog vergeten te vermelden maar dit is een nieuwe controller van 1 dag oud. dus het zal geen vuil zijn.
Het is het proberen waard alsnog. Maar als hij direct al plakknopjes heeft zou ik hem sowieso terugsturen. Defecte producten repareren is het probleem van de verkoper niet de koper. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:35:
[...]

Het is het proberen waard alsnog. Maar als hij direct al plakknopjes heeft zou ik hem sowieso terugsturen. Defecte producten repareren is het probleem van de verkoper niet de koper. :)
Ben ik helemaal met jou eens alleen nu ik het reddit topic over de elite controller heb gelezen zijn er heel veel problemen met de elite controller.

Mijn 1e controller had een slecht reagerende A knop en een tumbstick die niet goed klikte en nu mijn 2e dus een plakkende knop.

Gelukkig besteld bij bol.com daar is terugsturen geen probleem maar ga eerst jou tip eens proberen voordat ik deze ook terug stuur en een nieuwe bestel die misschien weer andere problemen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schumi1986 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:48:
[...]

Ben ik helemaal met jou eens alleen nu ik het reddit topic over de elite controller heb gelezen zijn er heel veel problemen met de elite controller.

Mijn 1e controller had een slecht reagerende A knop en een tumbstick die niet goed klikte en nu mijn 2e dus een plakkende knop.

Gelukkig besteld bij bol.com daar is terugsturen geen probleem maar ga eerst jou tip eens proberen voordat ik deze ook terug stuur en een nieuwe bestel die misschien weer andere problemen heeft.
Succes. Hopelijk lukt het en komt het probleem niet terug als je eenmaal gewend bent en niet meer zonder elite kan leven. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:54:
[...]

Succes. Hopelijk lukt het en komt het probleem niet terug als je eenmaal gewend bent en niet meer zonder elite kan leven. :)
Voorheen veel gebruikt gemaakt van de Elite 1 controller. Nu ik weer een xbox gekocht heb meteen een elite controller besteld omdat ik eigenlijk niet meer overweg kan met de gewone controller :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nog mensen die zin hebben in Bleeding Edge? Echt een toffe game, zeker met een leuke party :)

Dit soort games zijn mede door gamepass echt gewoon super tof om te doen. Lekker ouwehoeren en noobies in elkaar laten raggen door een tweaker met een motorketting terwijl die de heal support krijg van de beste support die je maar kunt bedenken.

Liever dit soort variëteit aan (kleinere) sp en mp games dan enkel de focus op AAA SP story based games. Maar uiteraard is dat persoonlijk. :)

[ Voor 68% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-03-2020 21:51 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 21:31:
Nog mensen die zin hebben in Bleeding Edge? Echt een toffe game, zeker met een leuke party :)

Dit soort games zijn mede door gamepass echt gewoon super tof om te doen. Lekker ouwehoeren en noobies in elkaar laten raggen door een tweaker met een motorketting terwijl die de heal support krijg van de beste support die je maar kunt bedenken.

Liever dit soort variëteit aan (kleinere) sp en mp games dan enkel de focus op AAA SP story based games. Maar uiteraard is dat persoonlijk. :)
Bleeding Edge is een knaller !
Tijd geleden dat ik zoveel fun heb gehad met een "mp-shooter" d:)b

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 22:20:
[...]

Bleeding Edge is een knaller !
Tijd geleden dat ik zoveel fun heb gehad met een "mp-shooter" d:)b
Helemaal met je eens. Als je wat gameplay bekijkt ziet het er wellicht een beetje duf uit. Maar het is echt tof om te spelen. Zeker in een party. Hint hint. :P

Ben nu voornamelijk een healer met een range attack en af en toe een tank. Ben nog geen DPS’er geweest. Wel tof dat er ruimte is voor dit soort kleine projecten binnen Xbox game studies. Zelfde geldt voor Grounded.

Heb hier al veel meer lol aan beleefd dan aan de MP van Doom. Die valt tegen zeg, terwijl de MP van Doom 2016 echt supertof was. Zo’n verkeerde keuze voor een asymetrische MP met 2vs1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 22:36:
[...]

Helemaal met je eens. Als je wat gameplay bekijkt ziet het er wellicht een beetje duf uit. Maar het is echt tof om te spelen. Zeker in een party. Hint hint. :P

Ben nu voornamelijk een healer met een range attack en af en toe een tank. Ben nog geen DPS’er geweest. Wel tof dat er ruimte is voor dit soort kleine projecten binnen Xbox game studies. Zelfde geldt voor Grounded.

Heb hier al veel meer lol aan beleefd dan aan de MP van Doom. Die valt tegen zeg, terwijl de MP van Doom 2016 echt supertof was. Zo’n verkeerde keuze voor een asymetrische MP met 2vs1.
Hier bezig geweest met de healer, broertje van Lucio uit Overwatch (lekker lui met die ai bot die voor je schiet en met de juiste perks bakken health teruggeeft >:) )
En met de guitar hero, had deze al in de beta gespeeld, gruwelijk dps monster !
En hey.... parry, parry, parry :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-06 10:20

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 22:36:
[...]

Gisteravond geprobeerd. Ziet er erg goed uit. De gehele tutorial doorlopen, maar het is niet mijn ding. Powerups, parry, schieten, healen etc etc. Voor mij is het dan al heel snel button bashen en hopen op winst. Maar wil het vanavond best nog een kans geven hoor, maar ik denk dat je zonder mij beter af bent, veeeeel beter. :)

Ook met A Plague Tale begonnen. Gespeeld via de OneCast streaming app op de iPad. Dat ging prima want de xbox staat in dezelfde kamer. Wel een leuke game voor tussen door, maar je wordt wel heel erg aan de hand genomen.

Overigens zijn de Game Pass Quests weer stuk, althans de quest: Speel een GamePass game voor 5 schamele puntjes. Heb toch gisteren Superhot, Untitled Goose game, A Plague Tale en Bleeding Edge gespeeld van ongeveer een uurtje of 8 tot aan 00:30.

Dat gezegd hebbende, bovenstaande games hebben een waarde van (zonder gold korting) van ongeveer 123 euro....

A Plague Tale 49,99
Untitled Goose Game: 19,99
Superhot 22,99
Bleeding Edge 29,99

GamePass FTW _/-\o_ _/-\o_

Dat zijn games die ik normaal gesproken niet zo snel had gekocht, maar nu meer plezier van heb dan dat ik ooit gedacht had.

Kwam verder dit nog tegen:

en een reden waarom dit goed kan zijn voor Microsoft/Xbox

[Twitter: https://twitter.com/WrexTheNerd/status/1242709839052189696]

[ Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 25-03-2020 08:14 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192266

Ik ben voorlopig gestopt met Ori. Het spel heeft zoveel
issues op mijn One X dat het niet meer speelbaar is. Het spel draait bij mij sinds gisteren op 5-10FPS. 8)7 Geef het nog een kans na de volgende update (morgen?) en anders ga ik iets anders spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RovloSQL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:44
Anoniem: 192266 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 09:41:
Het spel draait bij mij sinds gisteren op 5-10FPS.
Dat heb ik ook een paar keer gehad op mijn One X in het begin. Even de game afsluiten en opstarten was de 'oplossing' bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:14
Ik heb het idee dat Ori deel 2 niet bepaald af is, of gewoon slecht geoptimaliseerd. De review van DF bindt er ook geen doekjes om; deel 2 loopt structureel minder goed dan deel 1. Ontzettend zonde, want deel 1 vond ik super fijn spelen op de reguliere Xbox One en zag er nog prachtig uit ook. Ergens hebben ze ongelukkige keuzes gemaakt...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor de Tweakers in het buitenland, Disney+ is nu ook in: UK, Ireland, Spain, Germany, Italy, and Switzerland. Voor wie zijn kinderen thuis heeft, is het een aardig middel om ze even bezig te houden...

Verder is eindelijk beschikbaar: Duck Souls+: https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
Die willen cashen op de naam van Dark Souls denk ik :')

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 10:17:
Voor de Tweakers in het buitenland, Disney+ is nu ook in: UK, Ireland, Spain, Germany, Italy, and Switzerland. Voor wie zijn kinderen thuis heeft, is het een aardig middel om ze even bezig te houden...

Verder is eindelijk beschikbaar: Duck Souls+: https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
Het is een Ratalaika Games S.L. game... Dat wil zeggen, 1000 GS binnen 2 uur.

Je zou verwachten dat ik al hun spellen zou kopen als achievement hunter, maar nee. Een beetje uitdaging is wel leuk :P
MRE-Inc schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 08:10:
[...]

Gisteravond geprobeerd. Ziet er erg goed uit. De gehele tutorial doorlopen, maar het is niet mijn ding. Powerups, parry, schieten, healen etc etc. Voor mij is het dan al heel snel button bashen en hopen op winst. Maar wil het vanavond best nog een kans geven hoor, maar ik denk dat je zonder mij beter af bent, veeeeel beter. :)
Je bent welkom! Ik speel ook met @exactor it dus als je een beetje kunt teamplayen dan is het al een aanvulling! :+

Als je met wat man speelt en communiceert kun je enorm ownen in dit spel :)

[ Voor 31% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-03-2020 10:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 10:24:

Je bent welkom! Ik speel ook met @exactor it dus als je een beetje kunt teamplayen dan is het al een aanvulling! :+

Als je met wat man speelt en communiceert kun je enorm ownen in dit spel :)
Ga ik nog even over nadenken. Ik voel me dan net dat 3 jaar jongere broertje van vroeger die alles net niet kan en snapt die dan voor spek en bonen mee mag doen zoals wij dat vroeger (1980) zeiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Ik moest denken aan Duck Tails meets Soul Calibur

:+

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die game is al 2 jaar op steam te krijgen, denk niet dat ze nu nog steeds op Dark Souls proberen mee te draaien :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

MRE-Inc schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 11:04:
[...]

Ga ik nog even over nadenken. Ik voel me dan net dat 3 jaar jongere broertje van vroeger die alles net niet kan en snapt die dan voor spek en bonen mee mag doen zoals wij dat vroeger (1980) zeiden.
Dat is bij dit spel totaal niet aan de orde. Gaat minder om snelheid van handelen en meer om bij elkaar blijven en samenwerken. De rest gaat redelijk vanzelf. Minder CoD meer BF qua speelstijl als ik onze oude gloriedagen gebruik voor de vergelijking. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Heeft iemand een profile voor de Elite Controller v2 voor racegames zoals Forza en/of Dirt?
Ben er wat mee aan het stoeien, maar was benieuwd of iemand al een goed werkend profiel heeft. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Rivanov op 25-03-2020 15:04 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:21

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 16:59:
[...]

Nee, helaas :) Ik heb een keer een site gevonden waar redelijk wat instellingen stonden voor diverse genres. Ik ga even kijken of ik hem nog kan vinden.
Dat zou ik ook wel op prijs stellen. Bedenk me net dat ik eigenlijk ooit maar wat ingesteld heb, en dat nog steeds gebruik voor de meeste games.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 16:59:
[...]

Nee, helaas :) Ik heb een keer een site gevonden waar redelijk wat instellingen stonden voor diverse genres. Ik ga even kijken of ik hem nog kan vinden.
Yes please! :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

In deze tijden van ophokplicht, is dit spel wel een aanrader voor gezinnen : Riverbond.
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

[ Voor 20% gewijzigd door Fireshade op 26-03-2020 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Even wat anders. Welke DNS servers hebben jullie ingesteld op de Xbox? Ik had het altijd op automatisch staan dus die DHCP in mijn lan meegaf, dus het ip adres van m’n pi hole en als 2e dns het ip van mijn router.

Echter merkte ik al sinds 1,5 maand (voor de corona crisis hier) dat het downloaden erg traag ging. Vaak zo rond de 30Mbps tot 50Mbps met uitschieters naar 100+ maar dan weer inkakken naar rond de 30Mbps. Dit terwijl mijn netwerk niet is aangepast.

Gisteren even Cloudflare DNS 1.1.1.1 en 1.0.0.1 ingesteld en toen ging het weer lekker snel met stabiel boven de 100Mbps en zelfs tegen de 200+ Mbps.

Ik vind het alleen vreemd dat een andere DNS zoveel verschil kan uitmaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gewoon standaard settings hier en nog nooit problemen gehad eigenlijk. Zit altijd zo rond de 150 Mbps, waar ik prima mee kan leven.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-06 15:27
MRE-Inc schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 20:48:
Even wat anders. Welke DNS servers hebben jullie ingesteld op de Xbox? Ik had het altijd op automatisch staan dus die DHCP in mijn lan meegaf, dus het ip adres van m’n pi hole en als 2e dns het ip van mijn router.

Echter merkte ik al sinds 1,5 maand (voor de corona crisis hier) dat het downloaden erg traag ging. Vaak zo rond de 30Mbps tot 50Mbps met uitschieters naar 100+ maar dan weer inkakken naar rond de 30Mbps. Dit terwijl mijn netwerk niet is aangepast.

Gisteren even Cloudflare DNS 1.1.1.1 en 1.0.0.1 ingesteld en toen ging het weer lekker snel met stabiel boven de 100Mbps en zelfs tegen de 200+ Mbps.

Ik haal met mijn pi-hole rond de 200Mbps a 215Mbps en heb een simpele raspberry pi zero van €5 onder me tv staan met een USB -> RJ45.

Weet wel dat ik ooit een test heb gedaan onder Settings -> Network -> test network speed & statistics en op dat moment werkte het ineens een stuk sneller. Alsof dat werd gebruikt als maatstaaf voor de download snelheid. Echter had ik met andere DNS servers ook lage snelheid (zo'n 1,5 Mbps) dus het is niet een volledig identiek probleem maar wellicht het proberen waard.

EDIT
Wellicht eens proberen het apparaat te resetten waar de pi-hole opdraait?

[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 25-03-2020 21:39 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat betreft profielen voor de elite controller... Wat ik me nou afvraag, zo gek veel valt er toch niet aan in te stellen? Voor iets als de Steam controller snap ik het delen van profielen want daar kan zo ontzettend veel mee...

Ik gebruik zelf maar twee paddles, dus ik kijk gewoon welke twee functies ik daar onder wil stoppen. Voor racegames is dat helemaal makkelijk want dat is dan altijd omhoog en omlaag schakelen. Met meer paddles wordt de keuze natuurlijk ook wat lastiger maar blijft volgens mij toch persoonlijk wat je er onder wil en hoeveel paddles je goed kunt gebruiken. Verder zet ik alleen bij shooters de trigger stops aan en meestal is het dan goed. Een heel enkele game gaat daar niet goed mee om en dan stel ik de range van de triggers nog even op 0-30 in (dus bij 30% ingedrukt 100% rapporteren).

En dat was het eigenlijk volgens mij? Je zou in principe ook de andere controls nog kunnen verplaatsen maar dan kloppen eventuele prompts in game ook niet meer, dus lijkt me niet handig.

Nou heb ik een v1 en de v2 voegt een paar dingen toe, maar dat is meen ik toch ook alleen eigen voorkeur dingen, zoals weerstand van de sticks?

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Nu online
Nee joh. 0 - 1 voor de Triggerfinger, en dan de ultrakorte stand van de v2

Bijna automatisch schieten met een pistool :+

Verder heb ik mijn curve van linear verzet naar eerste stuk linear en laatste stuk snel. Dus het laatste stukje naar links richten gaat dan versneld.

Je hebt wel echt een voordeel met schooters, zeker als je 4 paddles gebruikt. Bijvoorbeeld reviven en ondertussen helemaal klaar zijn om direct te schieten als er een vijand in beeld komt of sliden en richten/ schieten tegelijk of gericht blijven en tegelijk wapen te wisselen of zodra je een deur open beukt meteen weer dicht kunnen doen zonder te stoppen of....... :9

Echt heerlijk om je vingers niet meer te hoeven verplaatsen.

@Finraziel
Ik vind zelf de nieuwe paddles fijner, zijn een stuk kleiner en daardoor steviger en stugger om in te drukken, scheelt weer per ongeluk een granaat gooien.

de grotere accu icm het laaddock *O*

Beter rubber zodat het niet meer los kan laten, zit er nu bijna als een condoom omheen ipv losse stukken en algemeen voelt hij weer wat lekkerder aan.

[ Voor 20% gewijzigd door LuisjeNL op 25-03-2020 23:24 ]

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

LuisjeNL schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 23:19:

Verder heb ik mijn curve van linear verzet naar eerste stuk linear en laatste stuk snel. Dus het laatste stukje naar links richten gaat dan versneld.

Je hebt wel echt een voordeel met schooters, zeker als je 4 paddles gebruikt. Bijvoorbeeld reviven en ondertussen helemaal klaar zijn om direct te schieten als er een vijand in beeld komt of sliden en richten/ schieten tegelijk of gericht blijven en tegelijk wapen te wisselen of zodra je een deur open beukt meteen weer dicht kunnen doen zonder te stoppen of....... :9

@Finraziel
Ik vind zelf de nieuwe paddles fijner, zijn een stuk kleiner en daardoor steviger en stugger om in te drukken, scheelt weer per ongeluk een granaat gooien.

Beter rubber zodat het niet meer los kan laten, zit er nu bijna als een condoom omheen ipv losse stukken en algemeen voelt hij weer wat lekkerder aan.
Van de controller zelf heb je voordeel ja. Doorsat je paddles hebt waarmee je sneller dingen kan doen. Maar ik ben bij team @Finraziel dat ik niet weet welk voordeel je hebt van controller profiles. Dat mijn tegenstander een andere tension in zijn rechter pookje heeft lijkt me geen reden dat ik een gunfight verlies (dat is omdat hij een noobcampernoliferotzak is natuurlijk :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Mijn 2e elite controller gaat ook terug. Plots geen last meer van een sticky X knop maar ook deze heeft een niet goed reagerende A knop.

ik merk het alleen in de menu's bij het typen maar uit nieuwsgierigheid heb ik gisteren F1 2019 opgestart en ipv het schakelen met de paddles de facebuttons gebruikt,. Conclusie zeker 1 op de 10 invoeren wordt niet geregistreerd. Om er zeker van te zijn dat het niet aan mij ligt heb ik de normale xbox controller erbij gepakt en die werkt echt vlekkeloos.

Toegegeven normaal zou ik nooit de A knop gebruiken om te schakelen en hier dus geen last van hebben maar het feit dat het bij een controller van 180 euro niet goed werkt en bij een van 40 wel is voor mij rede genoeg om te wachten op nieuwe productie aangezien het probleem al is erkend door MS.

Echt heel erg slordig en jammer, zeker gezien dit geen probleem was met mijn oude Elite 1 controller.

dit betekend dat ik het schakelen in F1 2019 maar op automatisch zet want het is niet te doen met de facebuttons :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuisjeNL schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 23:19:

@Finraziel

Ik bedoelde puur dat ik dacht dat de v2 niet ingewikkelder zou zijn om te configureren dus dat ik me afvraag waarom je een website nodig hebt om profielen te delen.

Wel interessant van die paddles, is het dan ook makkelijker om er 4 te gebruiken?

Moet wel ook zeggen, ik speel geen online shooters, ik hou niet zo van pvp. Dus de mogelijkheden van mijn elite zijn voor mij meer een kwestie van gemak dan echt een edge.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezzza
  • Laatst online: 09:18
Hoewel de trailer er best vet uit ziet zie ik maar weinig echt positieve reviews. Iemand die Moons of Madness al gespeeld heeft en ervaringen kan delen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Finraziel schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 07:59:
[...]

Ik bedoelde puur dat ik dacht dat de v2 niet ingewikkelder zou zijn om te configureren dus dat ik me afvraag waarom je een website nodig hebt om profielen te delen.
Dat is voor mij puur gemakzucht denk ik. Waarom zelf het wiel gaan uitvinden als iemand anders dat al heeft gedaan ?

Zelf benut ik de volledige potentie niet van al die button remappings. Ik speel ook pas sinds 2 jaar met de paddles en dan gebruik ik ze voornamelijk in Battlefield en dan ook nog alleen als ik piloot ben.

Echter laatst speelde ik My Friend Pedro en om bepaalde levels 100% te halen, kun je beter gebruik maken van button remaps. @uchiha tijntje heeft toen zijn config hier gepost en die heb ik toen ingesteld waardoor het een stuk makkelijker werd.

Dus het delen van configs zie ik echt wel als een welkome toevoeging. Een aparte website met zoekfunctie zoals bv Trueachievements dat ook heeft met meerdere oplossingen zou perfect zijn. Dan kun je profielen van diverse anderen (die soms veel meer er over na gedacht hebben) uitproberen waardoor sommige games of achievements makkelijker te halen zijn. Dat geldt vooral voor bepaalde games zoals Ori, My Friend Pedro etc etc, waar je vaak 3 of meer dingen tegelijk moet doen.

Wellicht dat er een tweaker is die handig is met het bouwen van zoiets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Als je pi-hole gebruikt is het sterk aangeraden om een aantal domeinnamen te whitelisten.
Grootste probleem dat ik had met pihole zonder die whitelist was dat achievements enorm vertraagd doorkwamen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Eigenlijk vreemd, omdat DNS alleen zorgt voor domain naam lookup. Als het domain naam resolved is, wat meestal binnen milliseconden gebeurt is, dan zou het verder geen invloed moeten hebben op je download.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

boe2 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 08:31:
[...]

Als je pi-hole gebruikt is het sterk aangeraden om een aantal domeinnamen te whitelisten.
Grootste probleem dat ik had met pihole zonder die whitelist was dat achievements enorm vertraagd doorkwamen.
Klopt, die Microsoft domeinen zijn allemaal gewhitelist nadat idd bij vorig jaar alle achievements niet meer binnen kwamen. Dat werkt dus allemaal wel prima.

Ik heb eigenlijk ook nooit last gehad van slechte snelheden, maar sinds 1,5-2 maanden is het echt bagger slecht in vergelijking met wat ik altijd haalde, rond de 180-250Mbps.
kevlar01 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 08:44:
[...]

Eigenlijk vreemd, omdat DNS alleen zorgt voor domain naam lookup. Als het domain naam resolved is, wat meestal binnen milliseconden gebeurt is, dan zou het verder geen invloed moeten hebben op je download.
Dat was mijn idee eergisteren ook. TOen stond er hier op de frontpage een artikel dat PSN zijn snelheden ging verlagen en in de comments stond dat iemand na aanpassing van DNS hogere snelheden haalde. Ik dacht toen hetzelfde als wat jij nu schrijft omdat DNS idd alleen resolving doet. Ik blijf het daarom vreemd vinden. Ik had eerst ook nog even de Google DNS servers ingesteld, maar dat maakte vrij weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

MRE-Inc schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 08:51:
[...]

Klopt, die Microsoft domeinen zijn allemaal gewhitelist nadat idd bij vorig jaar alle achievements niet meer binnen kwamen. Dat werkt dus allemaal wel prima.

Ik heb eigenlijk ook nooit last gehad van slechte snelheden, maar sinds 1,5-2 maanden is het echt bagger slecht in vergelijking met wat ik altijd haalde, rond de 180-250Mbps.

[...]

Dat was mijn idee eergisteren ook. TOen stond er hier op de frontpage een artikel dat PSN zijn snelheden ging verlagen en in de comments stond dat iemand na aanpassing van DNS hogere snelheden haalde. Ik dacht toen hetzelfde als wat jij nu schrijft omdat DNS idd alleen resolving doet. Ik blijf het daarom vreemd vinden. Ik had eerst ook nog even de Google DNS servers ingesteld, maar dat maakte vrij weinig uit.
Meestal verander je je DNS met het idee sneller internet te krijgen, wat ook klopt.
Als je veel browsed tussen verschillende pagina's, dan voelt dat een stuk sneller omdat deze sneller geresolved worden.
Het downloaden van de afbeeldingen e.d. zijn gewoon afhankelijk van je internetverbinding en de server waarop het gehost is.

Wellicht dat de andere DNS servers je ook doorsturen naar andere servers waardoor het sneller werkt in dit geval. Anyway... mooi dat het werkt voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
boe2 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 08:31:
[...]

Dank, zat er zelf van de week ook mee te stoeien. Alleen wat een onhandige feature dat "ctrl-f" wordt afgevangen door een eigen custom zoek tool :F
kevlar01 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 08:44:
[...]

Je kan natuurlijk net naar een andere server door verwezen worden door de DNS. De naam hoeft niet persé naar dezelfde server te resolven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-12-2024
Rivanov schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 09:51:
Oke, ik kon de 1 Month GPU code niet redeemen omdat ik al aan de maximum van 36 maanden stacked zat.
Dus even contact opgenomen met Xbox Support Chat. Kon twee dingen doen;
- Wachten tot 1 maart en dan de code redeemen
- Nu direct m'n 36 maanden reduceren naar 35 maanden zodat de code per direct verzilverd kon worden

Heb ervoor gekozen om hun door m'n Gold abbo naar 35 maanden terug te zetten en zij hebben nu de code voor mij verzilverd. Heb nu voor de komende 35 maanden weer Game Pass Ultimate! :)
Sorry, even een oud bericht terughalen, kon niks recenters vinden. Heb even zitten googlen maar ben er nog niet helemaal over uit.

Mijn Gamepass Ultimate loopt af op 4 april. Destijds heb ik dus Live Gold omgezet naar Ultimate via de € 1 conversie promotie.

Na wat Google Search maak ik op dat ik nu weer een conversie zou kunnen doen, maar dan op een andere manier. Ik ben van plan 24 maanden Live (+2 maanden extra met auto renewal) aan te schaffen om dit vervolgens om te zetten naar Ultimate.

Ik laat dan m'n huidige Ultimate abo eerst helemaal aflopen, gooi er dan weer Live op, en moet ik dan 1 maand Gamepass Ultimate kopen waarmee ik het gehele Gold abo omzet naar Ultimate? Of dien ik hiervoor een andere optie te kiezen? Ik zie online dat de een zegt dat je een maand Ultimate moet kopen voor de conversie, maar een ander zeg dat je weer de € 1 deal krijgt als je Ultimate laat aflopen.

[ Voor 5% gewijzigd door DeLyon op 26-03-2020 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Eerst Live (en GPU) laten verlopen en de dag dat het verlopen is, direct bijwerken met nieuwe Live codes. 3 x 12 maanden zonder gebruik te maken van de automatische verlenging. Om GPU vervolgens te activeren voor die maanden moet je even contact opnemen met Microsoft support zodat zij één maand in mindering brengen om GPU te activeren. Of je wacht zelf één maand voordat je GPU activeert. Dit werkt namelijk niet als je de maximale 36 maanden actief hebt op Live.

Één maand GPU aanschaffen is voldoende. De € 1 actie werkt niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zelfde als jij, DNS via DHCP en dat is 1) Pi-hole en 2) DNS eigen router. Maar vrijwel altijd 200 +-, van de week buiten piekuren heb ik hem tot 300/400 gezien al was het maar kort. Lijkt me eigenlijk stug dat je DNS de oorzaak zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit weekend aantal titels gratis te spelen:
Free Play Days – Tekken 7, Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint, and Risk of Rain 2

Raise your fists for the ultimate battle in Tekken 7, become an elite Special Ops soldier in Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint, or fight to survive a hostile alien world in Risk of Rain 2 with Free Play Days! Xbox Live Gold and Xbox Game Pass Ultimate members can play for free from Thursday, March 26 at 12:01 a.m. PDT until Sunday, March 29 at 11:59 p.m. PDT.

You can find and install the games here on Xbox.com. Clicking through will send you to the Microsoft Store, where you must be signed in to see the option to install with your Xbox Live Gold membership. To download on console, click on the Gold member area on the home dashboard on your Xbox One.

If you like what you’ve played and want to keep the fun going, purchase the games and other editions at a limited time discount and continue playing while keeping your Gamerscore and earned achievements during the event! Please note that discount percentage can vary by region.

Tekken 7
Standard Edition ($49.99 SRP) at 75% off: $12.50
Ultimate Edition ($99.99 SRP) at 75% off: $25.00
Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint
Standard Edition ($59.99 SRP) at 67% off: $19.80
Gold Edition ($99.99 SRP) at 67% off: $33.00
Ultimate Edition ($119.99 SRP) at 67% off: $39.60
Year 1 Pass ($39.99 SRP) at 50% off: $20.00
Risk of Rain 2
Standard Edition ($29.99 SRP) at 40% off: $17.99
1+2 Bundle ($34.99 SRP) at 40% off: $20.99
Tekken 7

Play over 30 characters and get ready for the ultimate battle powered by Unreal Engine 4! Tekken 7 takes the franchise to the next level with innovative fighting mechanics, new features, and photo-realistic graphics but keeps the classic 3D fighter fun. All the attitude, showmanship, and competitiveness of the arcades are resurrected for this supreme gaming experience. The best fights are personal!

Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint

Become a Ghost, an elite US Special Operations soldier, as you fight to survive against your brothers who have turned against you and take down their leader, Cole D. Walker. Go solo or team up with friends on four-player raids and create your own playstyle with a huge variety of weapons and equipment. Plus, play the brand-new immersive experience and team up with Splinter Cell’s Sam Fisher in the new Deep State missions.

Risk of Rain 2

Enjoy Risk of Rain 2 this weekend featuring the latest Hidden Realms content update! With randomized stages, enemies, bosses, and items, no run will ever be the same. Play solo or team up with up to three friends to fight through hordes of monsters, unlock new loot, and find a way to escape the planet. Additional content (survivors, stages, items, enemies, features) is still in active development and will be added in future updates.

[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 26-03-2020 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://venturebeat.com/2...red&utm_campaign=noshares

Epic Games will publish new titles from three well-known and respected game studios: Gen Design (maker of The Last Guardian), Playdead (Inside, Limbo), and Remedy Entertainment (Control). The projects will be released under Epic Games Publishing, a new multiplatform publishing effort with a developer-first approach.

Als ik het goed heb komen ze ook op consoles. :) Prima deal voor die studio’s.

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-03-2020 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Altijd gedacht dat Microsoft Remedy wel ooit ging kopen. Dat is wel wat minder voor de hand liggend geworden inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Vandaag een Xbox One X gekocht, maar ik krijg maar geen 4K beeld met gamen. Heb alles ingesteld, de Xbox herkent de 4K TV ook. Ik heb een PHILIPS 55PUS6704/12. Beeldstijl heb ik ingesteld op game, en ook in de manual kon ik niks vinden of ik de console in HDMI port 1 2 of 3 moet doen. Weet iemand of ik misschien iets over het hoofd heb gezien of iemand die ook problemen had met het instellen van 4K?

EDIT: Heb het inmiddels gevonden 😊

[ Voor 4% gewijzigd door GluonC op 26-03-2020 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
GluonC schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 20:05:
Vandaag een Xbox One X gekocht, maar ik krijg maar geen 4K beeld met gamen. Heb alles ingesteld, de Xbox herkent de 4K TV ook. Ik heb een PHILIPS 55PUS6704/12. Beeldstijl heb ik ingesteld op game, en ook in de manual kon ik niks vinden of ik de console in HDMI port 1 2 of 3 moet doen. Weet iemand of ik misschien iets over het hoofd heb gezien of iemand die ook problemen had met het instellen van 4K?
In de instelling van de xbox heb je ook beeld en welke output die moet leveren. Staat die wel op 4k?

Mijn xbox is engels dus je zou het even zelf moeten vertalen:
Xbox knop op je controller -> 3x RB dan zou je op instellingen moeten staan -> Settings -> TV & display optionns -> Resolution aan klikken en daar zou 4k tussen moeten staan. -> Restart Xbox

Daarnaast staat ook nog Video modes. Je kan daar allow 4k aanvinken en allow YCC 4:2:2. (soms helpt dat om 4k door je tv te krijgen maar das echt alleen als je het nodig hebt)

[ Voor 26% gewijzigd door Kadardar op 26-03-2020 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06 16:30

nexhil

BAM!

Misschien een vercrackte HDMI kabel, en wat zegt de Xbox bij de instellingen

YouTube: 4K HDR Settings for Xbox One X Solved (LG Samsung Sony 4K HDR TVs)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Gamepass titels op categorie :) Op klikken voor groot

Via https://imgur.com/gallery/s1mUpYB

en https://www.reddit.com/r/...ass_games_because_of_the/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3CKeCb8GsH3XwJYBeHxSjzqcXsg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aIayekcmum2ktQtpN07KF7fn.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 43% gewijzigd door MRE-Inc op 26-03-2020 21:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GluonC
Heb het gevonden, kan nu eindelijk genieten van 4K gaming 😁

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:29
Vertel dan voor de zekerheid altijd even wát je precies hebt gedaan.... Net als bij alle andere zaken kan het ooit iemand anders helpen die hier via Google op jouw bericht stuit met hetzelfde probleem.
Was het alleen 4K resolution output instellen of iets op je TV zelf?

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-06 15:36
GluonC schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 20:05:

EDIT: Heb het inmiddels gevonden 😊
Heb je op de tv zelf HDMI poort ingesteld op 'Optimaal'?

https://philips-tvconsume...om/portal/nl/Faq/All/2932

edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:56
GluonC schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 22:20:
Heb het gevonden, kan nu eindelijk genieten van 4K gaming 😁
Zat zeker in de verkeerde HDMI Poort.... :)
Dit was bij mijn Philips tv ook... Alle poorten zouden 4K doen alleen de Xbox registreerde alleen HDMI 1&2 als 4K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:07
Ben ik de enige waarbij de balans/mix van 5.1/DTS knap beroerd is? Mijn Xbox One X gaat via optical naar mijn receiver (Pioneer VSX-1020K) maar stemmen klinken vaak vaag en op de achtergrond, in sommige racegames hoor ik mijn eigen motorgeluid of crashes nauwelijks... Het lijkt soms alsof de centerspeaker niet werkt, maar die functioneert prima, komt gewoon geluid uit. Met Netflix (Android TV-app) of Kodi (idem) werkt alles prima.

Bitstream geprobeerd, stereo, 5.1, maakt allemaal niet echt uit. Ook de diverse surround-modi op mijn receiver maken weinig verschil. Speel ik echter het geluid via mijn TV af (normaal gesproken heb ik audio over HDMI uitstaan) dan klinkt alles prima. Echter, TV-speakers dus weinig power, geen surround en dus immersie.

Iemand enig idee waar dat aan kan liggen? Ik ben al voorzichtig aan het rondkijken naar een andere receiver, maar weet niet zeker of dat iets op gaat lossen dus niet de meest voor de hand liggende optie. Zie online wel meer mensen met soortgelijke problemen maar echte oplossingen zie ik nergens. Iemand al eens zoiets meegemaakt? Met mijn Xbox360 op precies hetzelfde systeem (en op dezelfde manier aangesloten) had ik totaal geen probleem, alles prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Denk je een paar potjes CoD te spelen, moet die nog updaten. Dat auto update werkt dus ook niet :+

Geen probleem 17Gb is zo binnen.
Maar niet als de download snelheid op maximaal 14Mbit blijft hangen.
Zou het lekker druk zijn door de “thuiswerkers”? >:)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Famous schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 09:53:
Denk je een paar potjes CoD te spelen, moet die nog updaten. Dat auto update werkt dus ook niet :+

Geen probleem 17Gb is zo binnen.
Maar niet als de download snelheid op maximaal 14Mbit blijft hangen.
Zou het lekker druk zijn door de “thuiswerkers”? >:)
De nieuwe map zal wel in de update zitten. Thanks voor de Headsup dat er gedownload moet worden. Sociaal als ik ben zal ik dat begin van de middag doen, geeft jou een minder drukke downloadlijntje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Sinds 21 maart is er een nieuwe character in slay the spire op consoles genaamd the watcher. Het is tevens ook een update. Welkom in Slay the spire 2.0 :)

https://twitter.com/MegaCrit/status/1241450092088852480

Als ik de fandom wiki lees een van de moeilijkste speelbare characters vergeleken met de rest maar super sterk als je haar volledig doorkrijgt.

https://slay-the-spire.fandom.com/wiki/Watcher

[ Voor 6% gewijzigd door Kadardar op 27-03-2020 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:02

Sagat

Is pappa x2!

Kadardar schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 10:59:
Sinds 21 maart is er een nieuwe character in slay the spire op consoles genaamd the watcher. Het is tevens ook een update. Welkom in Slay the spire 2.0 :)

https://twitter.com/MegaCrit/status/1241450092088852480

Als ik de fandom wiki lees een van de moeilijkste speelbare characters vergeleken met de rest maar super sterk als je haar volledig doorkrijgt.

https://slay-the-spire.fandom.com/wiki/Watcher
Nou dat is voor mij geen issue, met de huidige chars bak ik er ook niks van |:( :P

edit:
@justifire Battle for the grid in gamepass nog iets voor je? Ik meen dat het wel marvel gameplay is, en ikzelf heb niet zoveel met die power rangers, maar ga het toch wel even proberen denk ik :+

[ Voor 12% gewijzigd door Sagat op 27-03-2020 11:36 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Sagat schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 11:33:
[...]

Nou dat is voor mij geen issue, met de huidige chars bak ik er ook niks van |:( :P
Zit hier zelf op de 6 completed runs (de eerste 3 mappen) geloof ik. Echter de echte eindbaas nog nooit down gekregen.

Zou de comments van de fandom over het algemeen wel aanraden door te nemen van de character. Als je het wilt leren natuurlijk. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Kadardar op 27-03-2020 11:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Kadardar schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 11:40:
[...]

Zit hier zelf op de 6 completed runs (de eerste 3 mappen) geloof ik. Echter de echte eindbaas nog nooit down gekregen.

Zou de comments van de fandom over het algemeen wel aanraden door te nemen van de character. Als je het wilt leren natuurlijk. :)
ken je die meme van het stel waarbij die dude zijn hoofd omdraaid naar een andere vrouw?
'Game leren' vs 'zeuren over dat het spel niet goed zijn mechanics uitlegt'

:P

(waarbij ik 100% aangeef dat het aan mij ligt, maar ben lui, en geniet nog steeds van het spel, tot ik opeens ergens gruwelijk hard afga.)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Sagat schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 11:45:
[...]

ken je die meme van het stel waarbij die dude zijn hoofd omdraaid naar een andere vrouw?
'Game leren' vs 'zeuren over dat het spel niet goed zijn mechanics uitlegt'

:P

(waarbij ik 100% aangeef dat het aan mij ligt, maar ben lui, en geniet nog steeds van het spel, tot ik opeens ergens gruwelijk hard afga.)
Haha, ja die ken ik ;)

Je moet niet altijd alles willen leren. Speel de meeste games ook met mijn eigen logica die ik er op toe pas. Als ik het echt boeiend genoeg vind dan ga ik eens zoeken hoe beter te worden. Dat zijn er in totaal vrij weinig kan ik je vertellen. Speel vaak de game uit, wellicht wat extra taken doen voor wat achievements en door naar de volgende game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Kadardar schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 11:57:
[...]

Haha, ja die ken ik ;)

Je moet niet altijd alles willen leren. Speel de meeste games ook met mijn eigen logica die ik er op toe pas. Als ik het echt boeiend genoeg vind dan ga ik eens zoeken hoe beter te worden. Dat zijn er in totaal vrij weinig kan ik je vertellen. Speel vaak de game uit, wellicht wat extra taken doen voor wat achievements en door naar de volgende game. :)
Er van uitgaande dat de game nog in gamepass zit ga ik iig zeker even paar pogingen doen. Met dit nieuwe char en dan wsl ook wel met de huidige cast.

offtopic:
Brede smaak dus wil veel games proberen, ik moet een game heel erg leuk vinden wil ik echt voor uitspelen gaan, en helemaal de max achievements gaan.
Ik heb wel wat pro spelers bekeken, maar hrmmmm vraag me vaak af WAAROM ze nou bepaalde zaken doen.....ach ja, hoop nog altijd dat de game mobiel uitkomt, daar is ie natuurlijk perfect voor. Vind het ook tof op xbox maar kweenie liever iets spelen waar de kracht beter gebruikt word......al hoewel ik laatst dus doom speelde op xb1 (en nee, niet 2016 maar de oude pc game) :X ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Sagat schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 12:04:
[...]

Er van uitgaande dat de game nog in gamepass zit ga ik iig zeker even paar pogingen doen. Met dit nieuwe char en dan wsl ook wel met de huidige cast.

offtopic:
Brede smaak dus wil veel games proberen, ik moet een game heel erg leuk vinden wil ik echt voor uitspelen gaan, en helemaal de max achievements gaan.
Ik heb wel wat pro spelers bekeken, maar hrmmmm vraag me vaak af WAAROM ze nou bepaalde zaken doen.....ach ja, hoop nog altijd dat de game mobiel uitkomt, daar is ie natuurlijk perfect voor. Vind het ook tof op xbox maar kweenie liever iets spelen waar de kracht beter gebruikt word......al hoewel ik laatst dus doom speelde op xb1 (en nee, niet 2016 maar de oude pc game) :X ;)
Game zit nog steeds in gamepass. :)
offtopic:
Nou dan heb je geluk.
Mobile versions for iOS and Android are planned for 2020.

https://en.wikipedia.org/wiki/Slay_the_Spire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
ErwinJ schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 08:19:
[...]

Zat zeker in de verkeerde HDMI Poort.... :)
Dit was bij mijn Philips tv ook... Alle poorten zouden 4K doen alleen de Xbox registreerde alleen HDMI 1&2 als 4K.
Dit was het probleem indd. Alleen bij mij moest ik hem in HDMI 3 doen. Nu kan ik de beeldstijl op wel HDR game zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Kadardar schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 12:15:
[...]

Game zit nog steeds in gamepass. :)
offtopic:
Nou dan heb je geluk.
Mobile versions for iOS and Android are planned for 2020.

https://en.wikipedia.org/wiki/Slay_the_Spire
Dank maar dit was al tijdje bekend, en huidige problemen zullen het proces vast niet versnellen, maar ja, ga hem zeker wel halen wanneer die mobiel er is, dat haal ik er wel uit :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Sagat schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 13:12:
[...]

Dank maar dit was al tijdje bekend, en huidige problemen zullen het proces vast niet versnellen, maar ja, ga hem zeker wel halen wanneer die mobiel er is, dat haal ik er wel uit :)
Slay the spire is het beste spel ooit! Weet wel waar je aan begint. Dit is geen easy to play, hard to master. Hij is in allebei de aspecten moeilijk. :) Ik heb het echter nergens frustrerend gevonden terwijl ik meestal afhaal als een spel te moeilijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 14:17:
[...]

Slay the spire is het beste spel ooit! Weet wel waar je aan begint. Dit is geen easy to play, hard to master. Hij is in allebei de aspecten moeilijk. :) Ik heb het echter nergens frustrerend gevonden terwijl ik meestal afhaal als een spel te moeilijk is.
begint? i heb al 10uur+ in deze game zitten en bergen achievements O-)
(ok even checken 170/1070 :$ )

....mijn eerste potje ook (niet die standaard mode maar random) doorliep ik letterlijk in een keer de eerste drie ehm levels......maar daarna dus niet heel veel succes meer gehad :D
Ik ben strategisch (iig in kaart synergie) inschatten niet mega sterk, en denk dat ik te makkelijk kaarten in mijn deck opneem en ze er niet snel genoeg (of de verkeerde?) eruit haal.......Maar nogmaals, wel absoluut mijn fun met deze game!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 10:00:
[...]

De nieuwe map zal wel in de update zitten. Thanks voor de Headsup dat er gedownload moet worden. Sociaal als ik ben zal ik dat begin van de middag doen, geeft jou een minder drukke downloadlijntje. :)
Nu staat die alweer 30 minuten op “updating...” terwijl de download klaar is.
Wordt een reinstall ben ik bang :'(

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Sagat schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 14:25:
[...]

begint? i heb al 10uur+ in deze game zitten en bergen achievements O-)
(ok even checken 170/1070 :$ )

....mijn eerste potje ook (niet die standaard mode maar random) doorliep ik letterlijk in een keer de eerste drie ehm levels......maar daarna dus niet heel veel succes meer gehad :D
Ik ben strategisch (iig in kaart synergie) inschatten niet mega sterk, en denk dat ik te makkelijk kaarten in mijn deck opneem en ze er niet snel genoeg (of de verkeerde?) eruit haal.......Maar nogmaals, wel absoluut mijn fun met deze game!
Als je wat tips en tricks wil, laat maar weten in het Sts topic. Ik kan uren over deze game lullen. :)

@Famous heb hem al binnen hier. Wel irritant voor je dat hij zo traag en daarna raar doet. Er zit Infected in het donker in. Dat ga ik vanavond maar eens testen.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 27-03-2020 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een leuk artikel over gears tactics met redelijk lange gameplay footage.

https://www.pcgamer.com/a...__twitter_impression=true

Hopelijk komt die dit jaar ook naar de Xbox. Vind het toch wel erg tof dat vanuit Xbox game studio’s dan wel 2nd party developers zo’n gevarieerde games uit worden gebracht. Afgelopen periode en komende maanden in ieder geval:

• Gears 5 (3rd person shooter met SP en MP)
• Ori and the Will of the Wisp (metroidvania platformer)
• The Outer Worlds (RPG)
• Bleeding Edge (MP brawler)
• Wasteland 3 (klassieke rpg strategy)
• Grounded (MP survival game)
• Flight simulator (flight simulator)
• Tell me why (makers van Life is Strange)
• Psychonauts 2 (3d platformer)

Voor ieder wel wat wils :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 15:04:
Een leuk artikel over gears tactics met redelijk lange gameplay footage.

https://www.pcgamer.com/a...__twitter_impression=true

Hopelijk komt die dit jaar ook naar de Xbox. Vind het toch wel erg tof dat vanuit Xbox game studio’s dan wel 2nd party developers zo’n gevarieerde games uit worden gebracht. Afgelopen periode en komende maanden in ieder geval:

• Gears 5 (3rd person shooter met SP en MP)
• Ori and the Will of the Wisp (metroidvania platformer)
• The Outer Worlds (RPG)
• Bleeding Edge (MP brawler)
• Wasteland 3 (klassieke rpg strategy)
• Grounded (MP survival game
• Flight simulator (flight simulator
• Tell me why (makers van Life is Strange)
• Psychonauts 2 (3d platformer)

Voor ieder wel wat wils :)
Tja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De open beta van Resident Evil Resistance is beschikbaar.

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sterker nog. Hij zit er al in. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:07
ethereal81 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 09:49:
Ben ik de enige waarbij de balans/mix van 5.1/DTS knap beroerd is? Mijn Xbox One X gaat via optical naar mijn receiver (Pioneer VSX-1020K) maar stemmen klinken vaak vaag en op de achtergrond, in sommige racegames hoor ik mijn eigen motorgeluid of crashes nauwelijks... Het lijkt soms alsof de centerspeaker niet werkt, maar die functioneert prima, komt gewoon geluid uit. Met Netflix (Android TV-app) of Kodi (idem) werkt alles prima.

Bitstream geprobeerd, stereo, 5.1, maakt allemaal niet echt uit. Ook de diverse surround-modi op mijn receiver maken weinig verschil. Speel ik echter het geluid via mijn TV af (normaal gesproken heb ik audio over HDMI uitstaan) dan klinkt alles prima. Echter, TV-speakers dus weinig power, geen surround en dus immersie.

Iemand enig idee waar dat aan kan liggen? Ik ben al voorzichtig aan het rondkijken naar een andere receiver, maar weet niet zeker of dat iets op gaat lossen dus niet de meest voor de hand liggende optie. Zie online wel meer mensen met soortgelijke problemen maar echte oplossingen zie ik nergens. Iemand al eens zoiets meegemaakt? Met mijn Xbox360 op precies hetzelfde systeem (en op dezelfde manier aangesloten) had ik totaal geen probleem, alles prima.
Oké, na uren puzzelen (na weken/maanden irritatie) kwam ik er niet uit, van factory reset tot álle instellingen proberen... Tweedehands receiver (Yamaha RXV571) op de kop getikt, aangesloten en wauw. Zó hoort het dus te klinken.... Lijkt alsof de Xbox en de Pioneer gewoon geen vriendjes waren. Blijft wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uchiha tijntje schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 22:09:
Mensen die graag anderen willen ownen in een uitermate vermakelijke MP game moeten echt Bleeding Edge installeren! Dan vormen we lekker een tweakers party!

Zeer vermakelijke chaos!
Geen grap. We hebben een healer en een tank. De rest komt vanzelf wel. Dit spel is zo makkelijk als je maar bij elkaar blijft. En laat dat nou hetgene zijn dat niemand op xbox live kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik merk dat ik de laatste tijd wat problemen heb met Netflix i.c.m. Dolby Atmos/Vision. Op het moment dat ik een Atmos enabled serie start op Netflix (bijv. Drive to Survive) krijg ik een foutmelding dat de content niet kan worden afgespeeld. Als ik de Dolby app vervolgens verwijder en weer installeer werkt het wel. Dit alleen op de One X, op m'n One S heb ik er geen last van en m'n gewone One heeft dacht ik sowieso de ondersteuning niet.

Het is niet heel onoverkomelijk, wel vreemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Nu online
@Exorcist

Ik had laatst dat die app als dikke stront werkte, liep nog net niet vast met wisselen van tabs.

Ik vermoed dat het daar aan ligt

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:35

sjaool

Every life should have 9 cats

justifire schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 13:52:
[...]

Die blik alleen is al zes tientjes waard :9
Maak een screenshot, dat scheelt weer 6 tientjes. :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Mijn kinderen hebben dit weekend Power Rangers gespeeld. Ik was best teleurgesteld dat van de originele serie alleen de rode en de groene ranger te spelen zijn. Weet iemand of de rest van het team nog te unlocken is?

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beelden van de Minecraft Dungeons Beta. Komt bij release direct ook naar Game Pass. Zou normaal 30 april uitkomen, maar weet niet helemaal zeker of dat nog het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

LuisjeNL schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 14:01:
@Exorcist

Ik had laatst dat die app als dikke stront werkte, liep nog net niet vast met wisselen van tabs.

Ik vermoed dat het daar aan ligt
Ja, klopt inderdaad. Voor zo een beperkte app heel traag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nier Replicant is onderweg naar (oa.) de Xbox One. Lijkt mij een remaster, aangezien de developer van Happy Wars (Toylogic) deze via SquareEnix uitbrengt en niet Platinum.

Informatie over de multiplayer van Flight Simulator 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Laatst online: 21:51

Wmm

Vanmorgen heb ik via de store "Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition" gekocht en via iDeal betaald. Ik heb vaker via de store games gekocht en dat ging altijd prima. Nu zie ik de game alleen nergens terug, kan hem niet installeren en hij staat ook niet in mijn order geschiedenis. Het geld is wel van m'n rekening afgeschreven en daar heb ik iets van een betalings id oid.

Heeft iemand hier ervaring mee? Gebeurt dit vaker of weet iemand of er problemen zijn door de drukte? Volgens https://beta.support.xbox.com/xbox-live-status is alles in orde.

Heb net met iemand gechat van MS, maar dat is ook zinloos. Die nemen geen moeite en stellen alleen een refund voor (wat ik ook maar zal doen als niemand hier zegt dat dit vaker voorkomt en ik ff moet wachten ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Nu online
@Wmm

Beste oplossing is toch ook een refund nu? Schijnbaar iets fout gegaan dus dat los je toch niet zo op als het spel niet geactiveerd in je account is.

Kun je het daarna opnieuw proberen.

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

LuisjeNL schreef op zondag 29 maart 2020 @ 15:55:
@Wmm

Beste oplossing is toch ook een refund nu? Schijnbaar iets fout gegaan dus dat los je toch niet zo op als het spel niet geactiveerd in je account is.

Kun je het daarna opnieuw proberen.
True, maar het was een aanbieding die nog maar 1 dag geldig is. Voordat alles verwerkt is, is de aanbieding niet meer geldig. En ik ga hem niet eerst nog een keer kopen.

Heb al wel naar de refund pagina gekeken, maar kan daar nu ook geen refund aanvragen omdat m'n order er niet tussen staat. Er staat dat je in dat geval 24 uur moet wachten, of met een id oid naar een andere pagina kunt gaan. Maar op die pagina kom je ook niet verder.

Vind die store echt maar een gedrocht als het op hulp e.d. aankomt, of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wmm schreef op zondag 29 maart 2020 @ 15:53:
Vanmorgen heb ik via de store "Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition" gekocht en via iDeal betaald. Ik heb vaker via de store games gekocht en dat ging altijd prima. Nu zie ik de game alleen nergens terug, kan hem niet installeren en hij staat ook niet in mijn order geschiedenis. Het geld is wel van m'n rekening afgeschreven en daar heb ik iets van een betalings id oid.

Heeft iemand hier ervaring mee? Gebeurt dit vaker of weet iemand of er problemen zijn door de drukte? Volgens https://beta.support.xbox.com/xbox-live-status is alles in orde.

Heb net met iemand gechat van MS, maar dat is ook zinloos. Die nemen geen moeite en stellen alleen een refund voor (wat ik ook maar zal doen als niemand hier zegt dat dit vaker voorkomt en ik ff moet wachten ofzo).
Als je een bedrag van je rekening hebt zien afschrijven, kun je daarmee toch gewoon de chat benaderen? Die moeten de transactie terug kunnen zien komen, lijkt me.

Ik kan me wel voorstellen dat die afdeling nu ook erg druk is, maar dat moet voor jou niet uitmaken.

Als je naar de site gaat, wat zie je dan staan bij die game?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Martinspire schreef op zondag 29 maart 2020 @ 16:17:
[...]

Als je een bedrag van je rekening hebt zien afschrijven, kun je daarmee toch gewoon de chat benaderen? Die moeten de transactie terug kunnen zien komen, lijkt me.

Ik kan me wel voorstellen dat die afdeling nu ook erg druk is, maar dat moet voor jou niet uitmaken.

Als je naar de site gaat, wat zie je dan staan bij die game?
Dat zou ik ook denken idd, ik heb gechat met een "Xbox gamer". Iets anders was er niet beschikbaar, en die persoon kon volgens mij vrij weing. Zij stelde de refund voor, ze ging niet ff kijken in hun systeem ofzo, denk dat ze dat niet kon.

Bij de game staat "Kopen", dus niet dat ik hem al in bezit heb. Bij andere games die ik gekocht heb moest ik ook altijd ff weer op kopen klikken (de store zegt dat zelf ook na betalen) en dan kwam er de pop up dat je hem in bezit hebt vanaf dat moment. Nu niets. Ook geen email te bevestiging. Vreemd.

Probeer het anders morgen wel ff weer via chat/telefoon. De navigatie van de help op de store irriteert me op dit moment het meest :/.
Pagina: 1 ... 44 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.