Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

uchiha tijntje schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 08:35:
[...]

Call of Duty Modern Warfare houd me teveel bezig... :P

Zijn lijst bestaat 80% uit games waarvan ik nog nooit gehoord heb. :o
Mjah, als je ziet dat je sommige games pas op 100% kan zetten door 40 uur te grinden of exceptioneel veel skill moet hebben, dan vraag ik me af om het halen van achievements dan nog leuk is en geen doel op zich wordt wat ik persoonlijk vind.

Snap best dat sommigen gewoon elke game op 100% willen hebben, zelf heb ik dat niet, maar zo veel mogelijk achievements halen is voor mij niet het doel, maar bijkomstigheid. Voorop telt voor mij het spel plezier. Bij sommige games heb of wil ik nog wel eens wat extra doen om wat achievements te halen, zoals de achievements in COD, die vind ik altijd wel leuk om te doen en ook redelijk realistisch. Of zoals bv de achievements in Just Cause 2 die gewoon gerelateerd waren aan het doel van de game zelf, namelijk zoveel mogelijk lopen kloten met je uitschietbare kabels.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb echt een hekel aan dingenin herhaling te moeten doen, dus ik probeer niet eens een game op 100% te zetten. Als ik op het werk iets verpruts en het daardoor al twee keer moet doen hoor je mij al zeuren :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraagje:

Mijn RT doet dit opeens, controller is nog nooit gevallen.
Komt iemand dit bekend voor?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 00:40
G_Dragon schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 11:51:
Vraagje:

Mijn RT doet dit opeens, controller is nog nooit gevallen.
Komt iemand dit bekend voor?

[Video]
Is dat alsof het eerste stukje van de trigger stroef aanvoelt en dan 2 a 3 keer lijkt alles weer in orde voor korte tijd?
- Ik heb de mijne een keer goed schoongemaakt en toen was het weg. Kennelijk vuiltje tussen gekomen.

Hier is de foto:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6DRqi5up1RdOyiz3jdV9bwcBw88=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pjTZcLOxxZtgWIhO9k1qrc6a.jpg?f=fotoalbum_medium

Soms zit het ook tussen de metalen veer. Dan moet je hem helemaal open maken. Daar had ik even geen zin in. :)

Zo schoon ziet die er niet meer uit, tijdje geleden alweer. Hij doet het nog wel ondanks al het stof. :)

[ Voor 39% gewijzigd door Kadardar op 19-03-2020 12:20 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:18
Wom schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 14:04:
Nieuwe games naar Game Pass deze maand:

[...]

En ook elke maand nieuwe perks die je kunt verdienen. Gaat dus om ingame content die je kunt krijgen door Game Pass games te spelen:

[...]

Wat je waar kunt verdienen lees je hier: https://news.xbox.com/en-...game-pass-ultimate-perks/
Ace Combat! Super! Ik had laatst HAWX gekocht voor de 360 voor 3 euro, al erg veel lol mee gehad! Vond Ace Combat echter iets te duur nog dus dit is ideaal!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 11:59:
[...]

Is dat alsof het eerste stukje van de trigger stroef aanvoelt en dan 2 a 3 keer lijkt alles weer in orde voor korte tijd?
- Ik heb de mijne een keer goed schoongemaakt en toen was het weg. Kennelijk vuiltje tussen gekomen.

Hier is de foto:
[Afbeelding]

Soms zit het ook tussen de metalen veer. Dan moet je hem helemaal open maken. Daar had ik even geen zin in. :)

Zo schoon ziet die er niet meer uit, tijdje geleden alweer. Hij doet het nog wel ondanks al het stof. :)
Dank je :) alleen het gaat hier om de elite controller series 2, die is moeilijker open te halen. De series 1 en xbox controllers kreeg ik zelf altijd wel los
uchiha tijntje schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 12:02:
[...]

Je houdt de controller ook verkeerd vast... :+

Edit:

@G_Dragon Nu even serieus :P. Maar dit heb ik ook wel eens eerder gehad. Dat is bij mij vanzelf weggegaan. Denk inderdaad een vuiltje of iets dergelijks.
Dan stuur ik hem nog niet op naar Microsoft , wou hem namelijk bijna direct aanmelden. Hopelijk gaat die snel weer weg zoals je zegt :), kon je grap wel waarderen.

[ Voor 46% gewijzigd door G_Dragon op 19-03-2020 13:30 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
G_Dragon schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 13:29:
[...]

Dank je :) alleen het gaat hier om de elite controller series 2, die is moeilijker open te halen. De series 1 en xbox controllers kreeg ik zelf altijd wel los
Ja dacht al dat het een V2 was. Had nooit gekeken naar een teardown ervan maar holy cow.... die gast die ik zit te kijken is er toch een partij mee aan het vechten.
Dat is idd geen makkelijke controller om even te openen.

Je zou zoals al aangeraden compressed air kunnen proberen. Heel misschien dat je er met een wattenstaafje tussen kan komen vanuit de trigger en dan wat alcohol (wordt wel een heel dun stokje). Anders gewoon aanmelden, daar heb je immers garantie voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:45
Heb bij mijn originele xbox one een tijd de elite controller v1 gebruikt en was er erg tevreden over. Nu ik weer een xbox one x heb zit ik te kijken naar de v2. Lees daar ook veel negatieve reacties over (vooral niet goed registreren van de abxy knoppen.

Als ik direct bij Microsoft zou bestellen is er een optie om voor ~20 euro 3 jaar garantie te kopen Inc. Eigen schade.

Is dit de moeite waard? Elders is de controller 10 euro goedkoper dat zou dus betekenen dat het ongeveer 30 euro extra kost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

schumi1986 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 16:26:
Heb bij mijn originele xbox one een tijd de elite controller v1 gebruikt en was er erg tevreden over. Nu ik weer een xbox one x heb zit ik te kijken naar de v2. Lees daar ook veel negatieve reacties over (vooral niet goed registreren van de abxy knoppen.

Als ik direct bij Microsoft zou bestellen is er een optie om voor ~20 euro 3 jaar garantie te kopen Inc. Eigen schade.

Is dit de moeite waard? Elders is de controller 10 euro goedkoper dat zou dus betekenen dat het ongeveer 30 euro extra kost.
Garantie extra kopen is een beetje dubbel altijd. Ik zou vooral opletten wat onder die garantie valt. Als slijtage en gebruiksschade gedekt is, kan het de moeite waard zijn. Als die zaken uitgesloten zijn, heeft het niet veel meerwaarde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ben Assassin's Creed Odyssey aan het installeren. Vanaf vandaag t/m zondag gratis te spelen voor Xbox Live Gold leden. :) Ben benieuwd! Sindskort weer aan het gamen (Xbox One X) en zoals meer mensen op dit moment juist nu zeeën van tijd. Na GTA 5, RDR2 en SW: Jedi Fallen Order uitgespeeld te hebben ben ik op zoek naar de volgende game. The Witcher III en de twee Ori titels heb ik ook op mijn netvlies nu ik gebruik heb gemaakt van de voordelige Gold naar Ultimate conversie. Nog andere tips voor een gamer die tot 5/6 jaar geleden alle Nintendo en Xbox consoles heeft gehad sindsdien nog veel in te halen heeft? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 17:18:
Ben Assassin's Creed Odyssey aan het installeren. Vanaf vandaag t/m zondag gratis te spelen voor Xbox Live Gold leden. :) Ben benieuwd! Sindskort weer aan het gamen (Xbox One X) en zoals meer mensen op dit moment juist nu zeeën van tijd. Na GTA 5, RDR2 en SW: Jedi Fallen Order uitgespeeld te hebben ben ik op zoek naar de volgende game. The Witcher III en de twee Ori titels heb ik ook op mijn netvlies nu ik gebruik heb gemaakt van de voordelige Gold naar Ultimate conversie. Nog andere tips voor een gamer die tot 5/6 jaar geleden alle Nintendo en Xbox consoles heeft gehad sindsdien nog veel in te halen heeft? _/-\o_

[YouTube: Assassin's Creed Odyssey: Free Weekend March 19-22 | Ubisoft [NA]]
Ik heb de laatste tijd veel plezier beleefd aan Rage 2, Far Cry 5 en ik kan je Mad Max ook nog steeds van harte aanbevelen. Alle drie wel open wereld games overigens.

Daarnaast Gears 5 en al dat andere wat in Game Pass zit natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 17:18:

[YouTube: Assassin's Creed Odyssey: Free Weekend March 19-22 | Ubisoft [NA]]
Witcher 3 en Ori zeker doen.

Lijstje aan games kan je zelf zo groot maken als je wilt. Maar denk dat iedereen wel durft te zeggen:
+ Gears of war
+ Halo
+ Forza
+ Cuphead
+ Slay the spire (wellicht?)
+ Surge 2 (net in de gamepass als je dark souls achtige games houd)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sunset Overdrive niet vergeten, de unieke AAA platformer van Microsoft deze generatie.

Nieuwe WRC9 trailer, met ook focus op e-sports:

[ Voor 46% gewijzigd door Martinspire op 19-03-2020 18:43 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pfff... ik weet, ik blijf misschien te veel gushen... maar echt, ik heb net zo'n ontzettend intens stukje gameplay meegemaakt in Ori WotW, ik zit nou echt uit te puffen en het te laten bezinken. Er zijn niet veel games die dat nog voor elkaar krijgen bij mij. Als ik terug denk dan denk ik aan het einde van F.E.A.R... of van Halo C.E. (ik vond die ontsnapping met de warthog wel cool). Maar dat was bij beide games de finale, bij Ori denk ik dat ik misschien ergens halverwege zit.
spoiler:
Net door de duisternis getrokken en met een spinnetje gevochten...
De eerste wisp waar ik voor ging.
En sufferd die ik ben mijn tanden stuk zitten bijten op de race in het donker (wel gelukt, uiteindelijk)... en natuurlijk gaat na de boss fight het licht aan 8)7

Deze heeft al grote kans mijn goty 2020 te worden... En zoals eerder gezegd ik ben niet eens zo'n enorme platformer, het is dus niet gewoon een van de beste platformers ooit, ik zou echt zeggen een van de beste games ooit.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 21:09:
Pfff... ik weet, ik blijf misschien te veel gushen... maar echt, ik heb net zo'n ontzettend intens stukje gameplay meegemaakt in Ori WotW, ik zit nou echt uit te puffen en het te laten bezinken. Er zijn niet veel games die dat nog voor elkaar krijgen bij mij. Als ik terug denk dan denk ik aan het einde van F.E.A.R... of van Halo C.E. (ik vond die ontsnapping met de warthog wel cool). Maar dat was bij beide games de finale, bij Ori denk ik dat ik misschien ergens halverwege zit.
spoiler:
Net door de duisternis getrokken en met een spinnetje gevochten...
De eerste wisp waar ik voor ging.
En sufferd die ik ben mijn tanden stuk zitten bijten op de race in het donker (wel gelukt, uiteindelijk)... en natuurlijk gaat na de boss fight het licht aan 8)7

Deze heeft al grote kans mijn goty 2020 te worden... En zoals eerder gezegd ik ben niet eens zo'n enorme platformer, het is dus niet gewoon een van de beste platformers ooit, ik zou echt zeggen een van de beste games ooit.
Dat was ook wel echt een episch gevecht! Heb die race zelf ook zo gedaan, en was precies dezelfde sufferd :).

Ik ben vandaag begonnen op hard. Maar dat is in het begin toch wel echt pittig. Je kunt echt zo weinig hebben...

Edit:

https://kotaku.com/gamest...ns-because-wer-1842415962

Sommige bedrijven doen ook echt alles voor geld :)

Edit2:

https://80.lv/articles/le...onely-mountains-downhill/

Een in depth look naar de development van Lonely Mountains Downhill. Een supertoffe indy game :).

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-03-2020 23:20 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mooi ding inderdaad... Ik zou het zelf echter zonde vinden om zo'n ding dan nooit te gebruiken, en ik zou ze nooit gebruiken want ik speel alleen met mijn elite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:55
Bij het zien van de eerste reclame direct een pre order gedaan. Prachtig apparaat >:)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gkWsMki.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 13:30:
[...]

Even goed uitblazen (wellicht met compressed air)?

Als die het over een paar dagen nog heeft, gewoon aanmelden. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uil1WJnJWc4yVoSyr07OhNKlw6I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5oEVQZmxtBP1IriTNBQ80MVn.png?f=fotoalbum_large

De controller is op de post, werd gek van de RT Trigger en heb van alles geprobeerd. Volgens mijn vriendin is hij uit zijn verband..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:42
@Mosin Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OKUnJhEf1APfjW9PCpsPUfJHOLI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0EToq0b3R5LjxHbpVUpYuWTW.jpg?f=fotoalbum_large

Dan is deze (uit jou video) toch mijn favoriet, even mijn vrouw overhalen om weer te gaan gamen :+

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg gewoon die Phantasy Star Online niet geinstalleerd :/ Best dom dat je een XBL bericht over Ultimate krijgt in het Nederlands dat de open beta beschikbaar is, maar vervolgens de game enkel nu in de US store lijkt te staan. Eerst via website geprobeerd (installeren op mijn console), komt niets door, maar vervolgens locatie naar US gezet en daar is PSO2 ook niet in de store (of gamepass) te vinden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:55
LuisjeNL schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:33:
@Mosin [Afbeelding]

Dan is deze (uit jou video) toch mijn favoriet, even mijn vrouw overhalen om weer te gaan gamen :+
Ik had al zo'n idee dat de inspiratie ook van die controller af komt.
Zelf game ik regelmatig met mijn vriendin, maar zij heeft (ja, echt) de Camo controller :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

SinergyX schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:41:
Ik krijg gewoon die Phantasy Star Online niet geinstalleerd :/ Best dom dat je een XBL bericht over Ultimate krijgt in het Nederlands dat de open beta beschikbaar is, maar vervolgens de game enkel nu in de US store lijkt te staan. Eerst via website geprobeerd (installeren op mijn console), komt niets door, maar vervolgens locatie naar US gezet en daar is PSO2 ook niet in de store (of gamepass) te vinden.
Dat is er dus aan de hand. Kreeg ook een melding dat PSO beschikbaar was. Dacht "cool, vroeger nog heel even gespeeld op dreamcast", dus open xbox store...en geen spoor te vinden van PSO :?.

Nuja, vanavond aan Doom beginnen, PSO kan wel wachten :)

[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 20-03-2020 10:04 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:41:
Had hier de beta van februari nog geinstaleerd staan en kon daarmee van de week gewoon spelen.
Misschien regio switchen en zoeken in de store op Phantasy Star Online 2 Beta ?
Store kan nogal eens picky zijn met zoektermen (vooral rondom alphas, betas en demos)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 10:48:
[...]

Had hier de beta van februari nog geinstaleerd staan en kon daarmee van de week gewoon spelen.
Misschien regio switchen en zoeken in de store op Phantasy Star Online 2 Beta ?
Store kan nogal eens picky zijn met zoektermen (vooral rondom alphas, betas en demos)
Heb geswitched van NL naar UK naar US, taal van NL naar EN en weer NL, kan hem nergens vinden. Maar ook via de web store krijg ik dat ding niet geïnstalleerd. Niet dat ik hem zo graag wil spelen, maar best dom dat je een NL ultimate bericht krijgt, terwijl die helemaal niet in de NL store te vinden is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 10:56:
[...]

Heb geswitched van NL naar UK naar US, taal van NL naar EN en weer NL, kan hem nergens vinden. Maar ook via de web store krijg ik dat ding niet geïnstalleerd. Niet dat ik hem zo graag wil spelen, maar best dom dat je een NL ultimate bericht krijgt, terwijl die helemaal niet in de NL store te vinden is.
Vraag me nu af of ik hem destijds niet via de insider hub had geinstalleerd :?
Daar al gekeken ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik weet dat dit geen games site is, maar geen Ori Will of the Wisps review is toch wel een beetje triest? Typisch spel voor Paul, dus ik verwacht een 9.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

harrytasker schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 13:07:
Ik weet dat dit geen games site is, maar geen Ori Will of the Wisps review is toch wel een beetje triest? Typisch spel voor Paul, dus ik verwacht een 9.
Misschien is dit dan interessant voor je?
https://www.pu.nl/artikel...hattig-levend-schilderij/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tostiee
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 10:56:
[...]

Voor de closed beta moest ik mij aanmelding via de insider hub, heb toen wel mijn xbox op US moeten zetten voordat ik mij überhaupt kon aanmelden. Vervolgens kon ik de game ook via de insider hub downloaden, dit is misschien nog de moeite waard om even te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je vind vooral reviews van multi-platformgames, en minder van exclusives. Denk dat er nu eenmaal keuzes gemaakt moeten worden met twee redacteuren. En gezien Animals Crossing en Doom Eternal beide gereviewed zijn kun je raden waar de aandacht naartoe gegaan is. ;)

Daarbij, voor Ori heb je geen review nodig om te weten dat het een goede game is, toch?

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Tja, de huidige reviewers zijn sowieso wel wat anti-Xbox. Paul is vooral Switch fan en Jurian speelt vooral op PS4. Mij maakt het weinig uit, het wordt toch al snel afgekraakt, terwijl elke Nintendo of Sony exclusive niks fout kan doen.

Tijd geleden heb ik nog aardig wat games doorgestuurd die ze zouden kunnen reviewen, maar vooralsnog zie je nog maar amper reviews online komen van games. Nog niet eens een review per week. Dit jaar zijn er pas 8 online verschenen en we zitten al in week 12

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 20-03-2020 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Vandaag de xbox elite v2 controller ontvangen. Ik probeer nu de shortcuts van de aansturing van het tv volume toe te wijzen aan de controller en kom erachter dat de xbox aangeeft wel de tv te herkennen maar vervolgens niet bediend kan worden. Ook als ik zelf de serienummer van de tv invul gebeurt er niets.

Iemand hetzelfde probleem? Het gaat om een LG Oled E7N.

Verder heb ik de controller alleen nog maar gebruikt om door de menu's te navigeren en merk dat de a knop niet altijd reageert, kijken hoe dit met gamen gaat en anders maar meteen een service aanvraag bij Microsoft plannen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:16
Is de Discord app een beetje functioneel op de Xbox, ik lees echt verschillende reacties op internet. Zijn er hier mensen die ervaring met deze app hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 22:54:
[...]

Dat was ook wel echt een episch gevecht! Heb die race zelf ook zo gedaan, en was precies dezelfde sufferd :).

Ik ben vandaag begonnen op hard. Maar dat is in het begin toch wel echt pittig. Je kunt echt zo weinig hebben...
Ben nou nog even terug gegaan, hij is in het licht toch echt wel een stuk makkelijker. Heb met een aantal pogingen ook bijna 6 seconden van mijn tijd af kunnen halen en sprong van 95duizendnogwat naar 2027e :*)
Veel sneller wordt lastig, nog een tijdje geprobeerd en kan mijn eigen tijd af en toe ongeveer matchen, maar er onderdoor lukt me niet meer (zou ik waarschijnlijk nog veel langer moeten proberen maar geen zin in).

Of ik het ook nog op hard ga proberen... misschien... maar ik hou meestal niet zo van het mezelf moeilijk maken. We zullen zien, de game is het wel echt waard om meer tijd aan te besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Easy 1000G voor Bleeding Edge :)

Certified - Play all the Tutorials 50
Gnarly! - Equip a new board 30
Custom Fittings - Make a new Mod build for any Fighter 70
A Winner Is You - Win a match 30
Dime In The Pocket - Play 10 online matches 100
Fiddy - Get 50 Kills 120
Hurt Locker - Deal 200,000 damage 200
First Aid - Heal 200,000 HP 200
Battery Powered - Hand in 100 cells 100
Territorial - Capture 50 objectives 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:25
F1 2019 gratis voor 30 dagen vanaf nu,volledige game.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Vraagje: Bij het streaming naar mijn telefoon blijft het Xbox Logo en de menu bolletjes steeds in beeld staan. Dit is best irritant omdat het steeds vaker in de weg zit. Als ik het scherm van mijn telefoon aan tik dan verdwijnt het voor een paar seconden maar daarna komt het doodleuk weer terug :(

Weet iemand hoe ik af kom van de overlay tijdens het streamen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kI0MgVkCuNKcU1zNOHEsEII0fYg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TK0YUPvusZ7JcAwXzm9VFckZ.jpg?f=fotoalbum_large

-------

Ondertussen verbind ik de controller waar ik daadwerkelijk mee speel gewoon met de console, blijkbaar is alleen tijdens het starten van de streaming sessie een controller vereist. Het speelt veel beter wanneer de controller rechtstreeks met de console verbonden is, helaas betekent dit dat streaming voor mij niet out-of-the-box werkt en ik nog een trucje uit moet halen om dit fijn te laten werken.

Ik heb alleen nog geen trucje gevonden om Xbox 360 games te spelen via het streamen. Ook weigert het systeem soms om iets op te starten, zo mag ik de Store wel bekijken maar krijg ik een foutmelding als ik de "Deals With Gold" pagina bijvoorbeeld vanaf het dashboard wil bekijken... |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Caayn op 21-03-2020 17:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 17:00:
[...]

Dat ziet eruit als nog een teaser voor nieuwe Splinter Cell game?
Looks like Sam Fisher is coming back to help the Ghosts. In a new Ghost Recon Breakpoint event called Deep State, the protagonist from the beloved Splinter Cell series will return.

Announced in a new trailer, a new adventure called Deep State will begin on March 24. Seen in the video below, you can hear Sam Fisher (voiced by Michael Ironside) talk about the events that have occurred on Aurora, the island setting of Ghost Recon Breakpoint. It ends with the title of the adventure, and Sam Fisher’s iconic green-lit goggles turning on

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caayn schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 17:35:
Vraagje: Bij het streaming naar mijn telefoon blijft het Xbox Logo en de menu bolletjes steeds in beeld staan. Dit is best irritant omdat het steeds vaker in de weg zit. Als ik het scherm van mijn telefoon aan tik dan verdwijnt het voor een paar seconden maar daarna komt het doodleuk weer terug :(

Weet iemand hoe ik af kom van de overlay tijdens het streamen?

[Afbeelding]

-------

Ondertussen verbind ik de controller waar ik daadwerkelijk mee speel gewoon met de console, blijkbaar is alleen tijdens het starten van de streaming sessie een controller vereist. Het speelt veel beter wanneer de controller rechtstreeks met de console verbonden is, helaas betekent dit dat streaming voor mij niet out-of-the-box werkt en ik nog een trucje uit moet halen om dit fijn te laten werken.

Ik heb alleen nog geen trucje gevonden om Xbox 360 games te spelen via het streamen. Ook weigert het systeem soms om iets op te starten, zo mag ik de Store wel bekijken maar krijg ik een foutmelding als ik de "Deals With Gold" pagina bijvoorbeeld vanaf het dashboard wil bekijken... |:(
Store werkt niet tijdens streamen.
Vermoed dat dit gedaan is ter beveiliging (je maakt immers verbinding via een extern apparaat met de console )
Ik verbind mijn controller gewoon met mijn tablet en dat werkt naar mijn idee prima :)
Die overlay heb ik geen last van, misschien een setting op de telefoon zelf ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
justifire schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 20:44:
[...]

Store werkt niet tijdens streamen.
Vermoed dat dit gedaan is ter beveiliging (je maakt immers verbinding via een extern apparaat met de console )
Ik verbind mijn controller gewoon met mijn tablet en dat werkt naar mijn idee prima :)
Die overlay heb ik geen last van, misschien een setting op de telefoon zelf ?
En dat snap ik dus niet. De store is gewoon toegankelijk, je krijgt alleen een error als je daarna toe gaat via de advertentie op het dashboard. De foutmeldingen, zoals ook met het proberen te spelen van Xbox 360 games, krijg ik niet wanneer ik stream naar mijn laptop. Ik snap de limitaties bij telefoon streaming nog niet zo goed.

De overlay lijkt echt uit de Xbox streaming app te komen. Helaas zijn de instellingen van die app vrij beperkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat is Doom Eternal een dikke game. De platform dingen hadden voor niet perse gemoeten, maar de manier waarop je damage doet icm. de glory kills. Damn! :D

Vissen in Far Cry 5, emotionele lading in Ori en beestachtig demonen afmaken in Doom. Hoezo uitersten? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zondag 22 maart 2020 @ 10:57:
Mensen die hier ook Bleeding Edge willen proberen met een tweakers team? :)
Jazeker! Ik kom al om de games (Ori, Doom, Modern Warfare, Slay the Spire en Ace Combat) er is dus zeker plek voor nog eentje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 22 maart 2020 @ 11:56:
[...]

Ben meer een lonewolf, meet you at the battlefield >:)
Zelf online doe jij aan Social distancing!
Het vreemde is, in Forza zoek jij altijd mede spelers op.... Dan gebruik jij je auto als een soort van botsauto....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op zondag 22 maart 2020 @ 15:32:
[...]

Zelf online doe jij aan Social distancing!
Het vreemde is, in Forza zoek jij altijd mede spelers op.... Dan gebruik jij je auto als een soort van botsauto....
@justifire is wel een hele sociale lone wolf. Hij heeft mij met lichaamstaal en emotes duidelijk gemaakt waar een secret (waarvan ik het bestaan niet wist) was in Monster Hunter World toen we elkaar, ik meen per toeval, tegenkwamen in een quest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2020 @ 15:57:
[...]

@justifire is wel een hele sociale lone wolf. Hij heeft mij met lichaamstaal en emotes duidelijk gemaakt waar een secret (waarvan ik het bestaan niet wist) was in Monster Hunter World toen we elkaar, ik meen per toeval, tegenkwamen in een quest.
Het enge sociale aan Justifire is dat hij een de WC doortrekt als hij bij je op visite zou zijn geweest.
Verder heeft hij de sociale vaardigheden van een xboxende roodbil chimpansee.

Hij is verder wel lief hoor, hij zou alleen wat vaker World of Tanks moeten spelen.
Hij heeft er inmiddels de leeftijd voor.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 22 maart 2020 @ 16:26:
[...]

Ik kom inderdaad ook op een respectabele leeftijd, maar ik ben nog niet volslagen seniel hoor ;) :P
Dis is er ééntje uit de categorie; Iemand die dement is laten zeggen dat hij niet dement is.

Maar goed, even iets serieus....

Zal NL dit keer wel direct bij de landen zijn waar de Serieus X uit komt? Of moeten we weer naar Duistland?
Normaal gesproken maar een klein eindje van hier, maar jah.... Corona :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bullet NL schreef op zondag 22 maart 2020 @ 16:42:
[...]

Dis is er ééntje uit de categorie; Iemand die dement is laten zeggen dat hij niet dement is.

Maar goed, even iets serieus....

Zal NL dit keer wel direct bij de landen zijn waar de Serieus X uit komt? Of moeten we weer naar Duistland?
Normaal gesproken maar een klein eindje van hier, maar jah.... Corona :'(
Als ze een normale launch kunnen hebben ondanks alle ellende, dan launchen ze wereldwijd. Echter dat is het helaas nu niet, dus dat blijft koffie dik kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Hopelijk wordt hij gewoon gelijktijdig in de Benelux uitgebracht. Anders wordt het tijd om mijn Amazon account weer eens af te stoffen, dat werkte in 2013 ook prima maar ik koop hem liever gewoon hier NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Amaze86 schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 15:11:
F1 2019 gratis voor 30 dagen vanaf nu,volledige game.
Waar dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker bezig in Ori and the will of the wisps. Vrij blanco ingegaan en het spelt pakt me! Alleen de performance soms bij eindbazen. :'( Heb net Mora verslagen en zeker met wat meer vijanden in beeld heeft mijn One X enorme framedrops. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Link voor Xbox en PS op Twitter

https://twitter.com/Formu.../1219650863045713920?s=20

[ Voor 7% gewijzigd door Beltoni op 22-03-2020 18:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zondag 22 maart 2020 @ 18:06:
[...]

Er komt deze week als het goed is een patch. Die fixt ook de buggy achievements. :) Ik wacht met mijn 2 playthrough tot dat de patch is uitgebracht :)
Thanks voor de tip! Weet alleen niet of ik zolang kan wachten, heb de komende dagen veel tijd (en we kunnen niet naar buiten...). :9

Aangezien jij hem al uitgespeeld hebt, hoe lang heb je over de eerste playthrough gedaan? Volgens howlongtobeat ben je er in 12-15 uur wel doorheen, maar ik zit al zeker op 12 uur en ben pas op de helft. Ben ik nou zo traag? :X Speel op normale difficulty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2020 @ 19:11:
[...]

Thanks voor de tip! Weet alleen niet of ik zolang kan wachten, heb de komende dagen veel tijd (en we kunnen niet naar buiten...). :9

Aangezien jij hem al uitgespeeld hebt, hoe lang heb je over de eerste playthrough gedaan? Volgens howlongtobeat ben je er in 12-15 uur wel doorheen, maar ik zit al zeker op 12 uur en ben pas op de helft. Ben ik nou zo traag? :X Speel op normale difficulty.
Mijn eerste playthrough duurde 16 uur. Gewoon lekker van genieten en niet rushen. :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• lapino
Net ontvangen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pAPBiqutosqVyEMLuegIwwcAp10=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bCRcMatJZB1ACqQsYRlvnbpu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/76HZ-WJY-suJdM_HF8Pr_Q9foBA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E4pZ6onMbJAz5tjlFBSXkSUd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Is deze wel met achievements en 'volledig'?
De trial van F1 2017 was namelijk alleen de career mode en de race in Melbourne. Eerder een soort demo versie.

Heb zelf ook de trial van NFS Heat gedaan, deze was wel 'volledig', er zat alleen een tijdslimiet van 10 uur(totaal) op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezzza
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:34
Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2020 @ 19:11:
[...]

Hoe weet je dat je pas op de helft zit? Ik had best lang het gevoel nog veel meer te gaan zien maar alles ging steeds een stukje sneller naar het einde toe. Dus voor je het weet ben je er alsnog doorheen :) Verder eens met @uchiha tijntje , gewoon je tijd ervoor nemen en genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kezzza schreef op maandag 23 maart 2020 @ 12:41:
[...]

Hoe weet je dat je pas op de helft zit? Ik had best lang het gevoel nog veel meer te gaan zien maar alles ging steeds een stukje sneller naar het einde toe. Dus voor je het weet ben je er alsnog doorheen :) Verder eens met @uchiha tijntje , gewoon je tijd ervoor nemen en genieten!
Omdat ik net de eerste wisp heb gekregen na het verslaan van Mora, van de in totaal vier. Maar je hebt gelijk, het is een eigen inschatting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-09 15:11

Stimulate14

⭐⭐⭐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Voor de mensen die Ori hebben gespeeld.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/MZh4PgJ0/IMG-20200323-211434.jpgnavigate me to my home

Hoe krijg ik die groene paal kapot.
Ik ga er vanuit dat dat groen rollend wezentje daar tegenaan moet botsen, maar hoe krijg ik die de lucht in?
Een skill die ik nog moet halen of met een trucje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou... Ori net uitgespeeld (in 17 uur volgens mijn save file)...
En... eh... tja... sorry, maar de laatste 10% van de game verknalt het wat mij betreft echt. Begrijp me niet verkeerd, het is nog steeds een dijk van een game, maar op het laatste stuk wordt het wat mij betreft té moeilijk... niet om het te doen (want ik kwam er nog vrij makkelijk doorheen), maar wel om het goed te doen. Ik heb het idee dat ik me er echt doorheen gebruteforced heb. De rest van de game liet me bijna continu als een rondvliegende spiritgod voelen, maar dat laatste stuk heb ik het idee dat ik er alleen maar doorheen kwam omdat ik ondertussen erg veel life had en de juiste skills had om mezelf continu te blijven healen.
Laatste gevecht was ook de minste uit de game naar mijn idee. Eerste stuk ging nog maar in de laatste fase kon ik de helft van de tijd niet eens meer zien waar Ori was en voelde het wederom als bruteforcen, ik deed uiteindelijk genoeg damage om de laatste baas neer te halen voor ik zelf dood was...
En dan dat einde?! What. The. Actual. Fuck...
spoiler:
Yo Ori, 'the will of the wisps' is dat je een boom wordt. Sorry knul, je hebt er niks over te zeggen, je moet je oude leven maar opgeven. Doei!

Voel me gewoon echt een beetje kut hierdoor nou.
Op zich nog steeds een hele goede game hoor, maar ik vraag me echt af waarom devs toch die drang hebben om het einde van een game zo te maken. Heb wel meer games gespeeld die aan het einde zo nodig de boel zo absurd moeten maken dat je er er met heel veel proberen uiteindelijk een keer per ongeluk doorheen komt. Ik heb dan vervolgens geen gevoel van yay ik heb de game verslagen, ik ben gewoon blij dat het voorbij is. En dat is niet het gevoel wat je wil na een game die voor de rest zo geweldig was.
Ik zag ook over het einde meer mensen zeggen dat het rushed aanvoelt en daar ben ik het wel mee eens. Het voelt alsof er een stuk mist. Nou ja, nothing's perfect I guess...

edit: Oh en @hierboven, sorry ik zie zo niet waar dat is of wat je daar moest doen... zou ook nog eens kijken of er echt nergens een knop/hendel zit als je niks vindt wat je er met bash tegenaan kan gooien.

[ Voor 4% gewijzigd door Finraziel op 23-03-2020 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 23 maart 2020 @ 22:42:
Nou... Ori net uitgespeeld (in 17 uur volgens mijn save file)...
En... eh... tja... sorry, maar de laatste 10% van de game verknalt het wat mij betreft echt. Begrijp me niet verkeerd, het is nog steeds een dijk van een game, maar op het laatste stuk wordt het wat mij betreft té moeilijk... niet om het te doen (want ik kwam er nog vrij makkelijk doorheen), maar wel om het goed te doen. Ik heb het idee dat ik me er echt doorheen gebruteforced heb. De rest van de game liet me bijna continu als een rondvliegende spiritgod voelen, maar dat laatste stuk heb ik het idee dat ik er alleen maar doorheen kwam omdat ik ondertussen erg veel life had en de juiste skills had om mezelf continu te blijven healen.
Laatste gevecht was ook de minste uit de game naar mijn idee. Eerste stuk ging nog maar in de laatste fase kon ik de helft van de tijd niet eens meer zien waar Ori was en voelde het wederom als bruteforcen, ik deed uiteindelijk genoeg damage om de laatste baas neer te halen voor ik zelf dood was...
En dan dat einde?! What. The. Actual. Fuck...
spoiler:
Yo Ori, 'the will of the wisps' is dat je een boom wordt. Sorry knul, je hebt er niks over te zeggen, je moet je oude leven maar opgeven. Doei!

Voel me gewoon echt een beetje kut hierdoor nou.
Op zich nog steeds een hele goede game hoor, maar ik vraag me echt af waarom devs toch die drang hebben om het einde van een game zo te maken. Heb wel meer games gespeeld die aan het einde zo nodig de boel zo absurd moeten maken dat je er er met heel veel proberen uiteindelijk een keer per ongeluk doorheen komt. Ik heb dan vervolgens geen gevoel van yay ik heb de game verslagen, ik ben gewoon blij dat het voorbij is. En dat is niet het gevoel wat je wil na een game die voor de rest zo geweldig was.
Ik zag ook over het einde meer mensen zeggen dat het rushed aanvoelt en daar ben ik het wel mee eens. Het voelt alsof er een stuk mist. Nou ja, nothing's perfect I guess...

edit: Oh en @hierboven, sorry ik zie zo niet waar dat is of wat je daar moest doen... zou ook nog eens kijken of er echt nergens een knop/hendel zit als je niks vindt wat je er met bash tegenaan kan gooien.
Ik begrijp op zich wel wat je bedoelt. De final boss is echt tricky zonder veel health en de health regen en ik heb hem op zich ook gebruteforced, want ik had alle health orbs. Zelf enigszins jammer, want ik vind het wel leuk om een boss te "masteren" zodat je hem eigenlijk perfect kunt verslaan, zonder dat je iedere keer moet terugvallen op health regen.

Kijk er al naar uit om die op hard te spelen :o

Voor wat betreft je spoiler. Ik vond het wel een mooi einde zo :).
spoiler:
Op naar een nieuw IP van Moon studio's _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Nu online
Finraziel schreef op maandag 23 maart 2020 @ 22:42:

In deel 1 btw.
Ergens rechtsboven in de map.
Spawnt een groene mob uit de grond die daarna als een bal op je af raast.
1 scherm naar boven krijg je een rode vuur mob aan een verticale muur en moet je een schuine boomstam oplopen waar een grote rode abstracte iets (met vlakken die openen en sluiten) die een laser schiet met daarna ook vlambollen.

Als je daar boven komt, zit daar weer zo'n groene rol monster met aan de linkerkant een muur met groene glow. Die krijg je ook stuk door dat groen wezen er tegen aan te laten botsen.

Dus, ging er even vanuit dat die paal met groene glow in mijn screen ook door hem geraakt moet worden. Maar ik zou niet weten hoe ik gast omhoog krijg.
Gevalletje te vroeg in dat stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Nu online
-oops-

[ Voor 99% gewijzigd door NeutraleTeun op 24-03-2020 07:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
NeutraleTeun schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 07:06:
[...]

In deel 1 btw.
Ergens rechtsboven in de map.
Spawnt een groene mob uit de grond die daarna als een bal op je af raast.
1 scherm naar boven krijg je een rode vuur mob aan een verticale muur en moet je een schuine boomstam oplopen waar een grote rode abstracte iets (met vlakken die openen en sluiten) die een laser schiet met daarna ook vlambollen.

Als je daar boven komt, zit daar weer zo'n groene rol monster met aan de linkerkant een muur met groene glow. Die krijg je ook stuk door dat groen wezen er tegen aan te laten botsen.

Dus, ging er even vanuit dat die paal met groene glow in mijn screen ook door hem geraakt moet worden. Maar ik zou niet weten hoe ik gast omhoog krijg.
Gevalletje te vroeg in dat stuk?
Zat nog eens naar je screenshot te kijken maar jij bent volgens mij blind forest nog aan het spelen of niet? Dacht dat je het over will of the wisps had.
Blind forest is echt te lang geleden voor me dat weet ik niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
NeutraleTeun schreef op maandag 23 maart 2020 @ 21:59:
Voor de mensen die Ori hebben gespeeld.

[Afbeelding]navigate me to my home

Hoe krijg ik die groene paal kapot.
Ik ga er vanuit dat dat groen rollend wezentje daar tegenaan moet botsen, maar hoe krijg ik die de lucht in?
Een skill die ik nog moet halen of met een trucje.
Als het deel 1 (/Blind Forest) is:

Op een gegeven moment krijg je de ability om je af te zetten tegen wezens waarmee zij in de tegenovergestelde richting worden gelanceerd. Hiermee kan je vijanden als het waren gooien. Volgens mij moest je sommige muren ook doorbreken op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
tja Ori, heb onlangs de eerste gespeeld via Gamepass. Héél leuk spelletje maar op bepaald moment zat ik zodanig vast op een zeer lastig stuk (naar einde toe) dat ik gewoon heb opgegeven. En als ik dit lees over de nieuwe, dan heb ik weinig zin om daar terug aantal uur in te steken. Jammer, want ik speel games liefst écht wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lapino schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 09:55:
tja Ori, heb onlangs de eerste gespeeld via Gamepass. Héél leuk spelletje maar op bepaald moment zat ik zodanig vast op een zeer lastig stuk (naar einde toe) dat ik gewoon heb opgegeven. En als ik dit lees over de nieuwe, dan heb ik weinig zin om daar terug aantal uur in te steken. Jammer, want ik speel games liefst écht wel uit.
Als je op mijn post doelt, hij is echt niet zo lastig uit te spelen hoor, ik vind het alleen jammer omdat aan het einde het bijna niet te doen is om zonder schade door de levels te komen. Maar tegen die tijd kun je ook veel hebben en kun je je weg ook gewoon brute forcen. Zo goed ben ik echt niet maar heb het hele laatste stuk gewoon in een enkele speelsessie van een paar uur weer uitgespeeld. Het haalde het gevoel alleen onderuit voor mij en samen met hoe het eindigt was ik daar gisteravond nogal pissig over. Maar het blijft een prachtige game die ik absoluut aanbeveel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Hier nog wat nieuws over Game Pass Ultimate:
https://news.xbox.com/en-...game-pass-ultimate-perks/

Perks voor games (ingame DLC), beginnend met:
Phantasy Star Online 2: Enter the world of one of Japan’s biggest online RPGs with a special content bundle, which includes unique emotes, in-game cosmetics including an Xbox jacket, a gold ticket Mission Pass and in-game currency with a Meseta Crystal. Available to members in the US and Canada only.

World of Tanks: Mercenaries: A global multiplayer free-to-play game dedicated to tank warfare in the mid-20th century. Start your journey with three powerful tanks and more!

Sea of Thieves: The essential pirate experience, from sailing and fighting to exploring and looting – everything you need to live the pirate life and become a legend in your own right. With Perks, you get a free Ori-inspired Ancestral Sails, Figurehead, Hull, and Flag to adorn your ship.

Smite: Become divine in the #1 MOBA on Xbox, with a bundle that unlocks five Gods, special character skins and voice packs so you can ride into the battle of the Gods in style. With Smite, join a community of 30 million players and defend your portal in showdowns in the Collesium.
Speel je die spellen, dan kun je dus gratis die stuff krijgen:
We’ll announce new Perks in the future alongside updates to the Xbox Game Pass catalog, so stay tuned. There’s no need to register or sign-up for the Perks program; as long as you’re an Xbox Game Pass Ultimate member, you can find your Perks on your console within the Xbox Game Pass tab, in the new Xbox (beta) app on Windows 10 PC, or within the Xbox Game Pass mobile app.
Nieuwe games voor PC:
Coming Soon to Xbox Game Pass for PC

Astrologaster
A comedy game set in Shakespeare’s London, play as ‘Doctor’ Simon Forman and treat his patients using astrology and win him a medical license. Explore Simon’s life, relationships, and his work. Make story choices strategically or just for fun – but be warned your choices will have consequences (and unpredictable side effects) in this story-driven adventure game based on a truly ridiculous story.

Bleeding Edge – Xbox Play Anywhere
Grab your team and tear it up in Bleeding Edge, an electrifying online brawler where every fighter comes mechanically enhanced for mayhem! Choose your fighter from a diverse cast of colorful characters from the edges of society: burn rubber as bold and beautiful Buttercup with her detachable saw blade arms, wreak havoc as Black-Metal rocker Niđhöggr with his electrifying guitar solos or slash up the streets as Daemon, New York’s most wanted assassin. Come join the cybernetic clash of the century!

Power Rangers: Battle for the Grid
It’s morphin time! Power Rangers: Battle for the Grid pits current and classic rangers and villains in 3 vs. 3 tag battles. Test your skills online against friends and players from around the world for endless replayability. Experience authentic but re-imagined Power Rangers battle sequences like never before.

The Surge 2
On the way to Jericho City, your plane is shot down by a mysterious storm and crash-lands in the outskirts. You wake up weeks later in a derelict detention facility inside the city. Robots are on a rampage and a dark, expanding nanostorm looms over the cityscape. In this hardcore, brutal melee combat game, The Surge 2 challenges you to unravel its hidden secrets.
Nieuw voor Xbox:
Coming Soon to Xbox Game Pass for Console

March 19

Ace Combat 7: Skies Unknown
Aerial combat has never looked or felt better than this. Soar through photorealistic skies with full 360-degree movement. Weather and environments affect your aircraft and HUD, making those dogfights just that more realistic. Take to the skies and become an ace pilot!

Kona
Northern Canada, 1970. A strange blizzard ravages Atamipek Lake. Step into the shoes of private detective to investigate surreal events in an eerie village while battling the elements to survive.

The Surge 2 – Xbox One X Enhanced
Your plane is shot down by a mysterious storm and crashes in the outskirts of Jericho City. Waking up weeks later in a derelict detention facility inside the city, you find that robots are on the rampage and a dark, expanding nanostorm looms over the city. The Surge 2 challenges you to unravel its hidden secrets in this hardcore, brutal melee combat game.

March 24

Bleeding Edge – Xbox One X Enhanced / Xbox Play Anywhere
Join the cybernetic clash of the century! Choose your fighter from a diverse cast of colorful characters from the edges of society: burn rubber as bold and beautiful Buttercup with her detachable saw blade arms, wreak havoc as Black-Metal rocker Niđhöggr with his electrifying guitar solos or slash up the streets as Daemon, New York’s most wanted assassin. Then grab your team and tear it up in Bleeding Edge, an electrifying online brawler where every fighter comes mechanically enhanced for mayhem.

March 26

Power Rangers: Battle for the Grid
Experience authentic but re-imagined Power Rangers battle sequences like never before. Power Rangers: Battle for the Grid pits current and classic rangers and villains in 3 vs. 3 tag battles. You can also test your skills online against friends and players from around the world for endless replayability. It’s morphin time!
En binnenkort weg:
Console
  • Borderlands: The Handsome Collection
  • Cities: Skylines
  • The Golf Club 2
  • LEGO Worlds
  • Operencia: The Stolen Sun
  • Vampyr
PC
  • Battle Chef Brigade
  • Cities: Skylines
  • Kingsway
  • Operencia: The Stolen Sun
  • Orwell: Keeping an Eye on You
  • Vampyr

Verder zie ik dat de pre-order voor de FPS Insurgency: Sandstorm online is, waarbij er een beta is gemeld (early access als je pre-order plaatst) en de game zelf komt 26 augustus uit. Ik neem aan dat de beta dan dus open wordt, dus wellicht hebben we ergens de komende weken nog wat te schieten!

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 24-03-2020 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn One X crashed dus sinds zondag tot 2-3x bij het opstarten van Ori Will of the Wisps. Bij het laadscherm (met rennende Ori) freezed het beeld en vervolgens sluit de console zichzelf af. Bij andere games speelt dit probleem niet.

Hoe ik dit omzeil;
1) Blijven proberen: de derde of vierde keer start het spel vaak wel op.
2) eerst een ander spel starten, die afsluiten en vervolgens Ori starten.

Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RovloSQL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:35
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 13:15:
Mijn One X crashed dus sinds zondag tot 2-3x bij het opstarten van Ori Will of the Wisps. Bij het laadscherm (met rennende Ori) freezed het beeld en vervolgens sluit de console zichzelf af. Bij andere games speelt dit probleem niet.
Geen last van dergelijke crashes, het valt mij alleen op dat er tijdens het spelen op mijn One X de game af en toe kort freezed. Storend maar nog wel te doen, het haalt je wel uit de flow van deze mooie game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Voor diegene die Ace Combat 7 nog niet gespeeld hebben, geef het een kans. Het is een hele gave game in een genre waar we niet zoveel games zien. Ik heb mij er meer dan prima mee vermaakt, helemaal met de flight stick alhoewel dat toch lastiger is dan met een controller maar wel leuker :9

Hoop niet dat we binnenkort exclusieve content voor game pass (ultimate) gaan krijgen.

Hoe ik dit omzeil;

Heb je het spel al een keer opnieuw geïnstalleerd? Eerlijk gezegd geen idee wat het kan zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Voor al het xCloud gebeuren, waar ik steeds meer info rond verwacht: [Project xCloud] Ervaringen en Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:31

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Hoe ik dit omzeil;

Ook last van. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Op mijn SSD gezet en sinds dien geen problemen meer. Zit je in Alpha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:31

Miesjh

harrytasker schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 16:51:
[...]

Op mijn SSD gezet en sinds dien geen problemen meer. Zit je in Alpha?
Nope, ik wacht geduldig op de patch. Schijnt deze week te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19:54
Ik heb hier 2 korting codes voor

Game Pass Ultimate 3 maanden 23,99

Gold 3 maanden 11,99

Moet binnen 14 dagen gebruikt worden doe maar pb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Iemand hier een manier om een sticky button te verhelpen (niet openmaken) Anders mag m'n 2e elite controller ook alweer retour😒
Pagina: 1 ... 43 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.