Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het kan altijd niet je game zijn natuurlijk, maar voor mij is Ori de beste platformer ooit*. En deel 2 lijkt dat ook weer waar te maken.
Hij is inderdaad lastig, maar niet oneerlijk en op een of andere manier krijg ik dingen die eerst onmogelijk lijken dan toch vrij snel voor elkaar en vlieg je als een halfgod door de levels. En dat zie ik als een verdienste van de game want zo goed ben ik echt niet :+

*Moet ik wel ook bij zeggen dat ik niet de grootste platform gamer ooit ben...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steefje schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 15:18:
[...]

Platform games vind ik zeker gaaf, en helaas weinig goed aanbod op de Xbox. Rayman en Oddworld zijn toppers.

Ik zal het van het weekend nog eens proberen en wellicht heb ik het de tijd niet gegeven.
Ik vond de eerste twee uur niet zo tof. Na twee uur werd het heel cool. Voornamelijk vanwege de beweeglijkheid die Ori na een uurtje of twee heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

justifire schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 17:42:
[...]

Ik associeer id-software games altijd met fraggen ;)
Good old Quake 3 Arena days :9
Hm... ik altijd met shareware... ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manzonderdas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:46
vraagje: werkt de xbox live gold -> game pass voor 1€ aanbieding ook in BE/NL? (dit systeem). Heb een nieuw account, dus zou interessant zijn om me een xbox live voor 3 jaar aan te schaffen en die dan te updaten naar game pass.

[ Voor 7% gewijzigd door manzonderdas op 14-03-2020 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancicted
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-06 15:24
manzonderdas schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 09:13:
vraagje: werkt de xbox live gold -> game pass voor 1€ aanbieding ook in BE/NL? (dit systeem). Heb een nieuw account, dus zou interessant zijn om me een xbox live voor 3 jaar aan te schaffen en die dan te updaten naar game pass.
Ja hoor, althans, vorige zomer geen probleem gehad toen ik de activatie deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:30
manzonderdas schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 09:13:
Ja hoor. Werkt feilloos.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:21
@manzonderdas. Doen en rondshoppen voor een meer gunstige prijs voor Gold.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manzonderdas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:46
suggesties? Lijkt alsof gold nu geen goede promoties heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Vandaag begonnen aan Ori deel 2. Al een paar vastlopers gehad op de X. Maar wat een spel, en die graphics, adembenemend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:31

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Muziek van Ori staat op Spotify. Voor de game zou ik blind 60 euro neerleggen. En nu gratis bij game pass.

Een andere leuke platformer is Hollow Knight. Deze is ook beschikbaar via Game Pass.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ramon27 schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 18:21:
Vandaag begonnen aan Ori deel 2. Al een paar vastlopers gehad op de X. Maar wat een spel, en die graphics, adembenemend!
Volgende week komt er een nieuwe patch.
Advies is ook om even niet auto resume te gebruiken. Gewoon ff afsluiten als je quit. :)

Ik geniet echt enorm van het spel. Het ziet er fantastisch uit, de traversal is echt subliem, de muziek is super. Enige nadeel is dat het weer zo snel voorbij is. :p

Maar gelukkig ga ik 4 playthroughs nodig hebben voor de 100% achievements. :p

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook problemen met de app voor Android? Bij mij laat hij sinds van de week zien dat ik nul vrienden online heb. Op de xbox zelf, zie ik wel allemaal luitjes online.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 00:40
Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 19:49:
Hebben jullie ook problemen met de app voor Android? Bij mij laat hij sinds van de week zien dat ik nul vrienden online heb. Op de xbox zelf, zie ik wel allemaal luitjes online.
Nope, zie 3 vrienden online hier

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 19:49:
Ik zit er toevallig naar te kijken net, inderdaad niemand online....
Live is de laatste dagen een beetje van slag, van donderdag op vrijdag gingen een aantal functies helemaal offline

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 21:27:
[...]

Ik zit er toevallig naar te kijken net, inderdaad niemand online....
Live is de laatste dagen een beetje van slag, van donderdag op vrijdag gingen een aantal functies helemaal offline
Vreemde boel. Messages haalt hij prima op, alleen friends doet hij niet meer goed.

_____

Ori: Ik was teleurgesteld in het eerste uur speeltijd. Na 3 uur ben ik verkocht. Top spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:42
Helemaal van slag omdat iedereen thuis zit nu :+

Iig niet lang wachten in de lobby!

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:12
Ooit in een ver verleden een Xbox one bundel met FM5 gekocht op release day. 3 jaar geleden verkocht. Ik vermaak mij uitstekend met mijn Nintendo switch maar het begint steeds meer te knagen dat ik nog steeds FH 4 niet gespeeld heb...

Zie dat een xbox one x bundel nu ongeveer 290 euro doet opzich een mooie prijs. Ook gamepass is echt ideaal. ware het niet dat de vervanger inmiddels nog maar een paar maanden weg is... Pfff keuzes keuzes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:42
@schumi1986 maar die is dan ook heel wat duurder ;)

Dus gewoon een one x kopen en games spelen.

Als het dan idd goed bevalt en je bedenkt dat je een series x wilt kopen, dan neem je je controllers en hele games bibliotheek mee zonder extra kosten.

Kort gezegd: waarom wachten? Er zijn zoveel goede games om te spelen B)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi1986 schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 23:27:
Ooit in een ver verleden een Xbox one bundel met FM5 gekocht op release day. 3 jaar geleden verkocht. Ik vermaak mij uitstekend met mijn Nintendo switch maar het begint steeds meer te knagen dat ik nog steeds FH 4 niet gespeeld heb...

Zie dat een xbox one x bundel nu ongeveer 290 euro doet opzich een mooie prijs. Ook gamepass is echt ideaal. ware het niet dat de vervanger inmiddels nog maar een paar maanden weg is... Pfff keuzes keuzes..
Mwa, nog wel zo'n 8 maanden zou ik zeggen, toch iets meer dan een paar. En in eerste instantie zal alles zeker op de one x nog prima speelbaar zijn. Microsoft heeft in ieder geval aangegeven dat ze de eerste tijd zelf hun games ook nog naar het huidige platform zullen brengen.

En dan is het nog afwachten wat de huidige crisis voor effect op de launch gaat hebben, zijn er wel genoeg consoles straks om wereldwijd te releasen? Fabrieken in China beginnen weer op gang te komen maar toch.

Ik begrijp de afweging wel hoor. Zelf heb ik mijn one x een klein half jaar geleden of zo verkocht omdat ik toch alles wel op de pc speel... Maar nu ik eindelijk een 4k tv heb kriebelt het toch weer. Maar ik weiger hetzelfde apparaat weer terug te kopen. :+ Dus zit ook een beetje te wachten op de nieuwe... Maar goed ik heb dus ook die pc om op te spelen, en een PS4 pro, en zelfs een Wii u en n3DS met ongespeelde spellen al heb ik die consoles al heel lang niet aangeraakt. Als je nu graag games zou willen spelen die niet beschikbaar zijn op de switch dan is dat wel een goede reden om niet te wachten.

Maar uiteindelijk is dat een beslissing die je alleen zelf kan nemen. Wellicht helpt bovenstaande je de ene of andere kant op. :) Vooral met gamepass is een Xbox in ieder geval een heerlijke console om in huis te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi1986 schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 23:27:

Hier hetzelfde. Eerder een One S gehad en verkocht na het uitspelen van RDR2. Daarna een LG OLED gekocht en het begon weer te knagen. Getwijfeld tussen de PS4 Pro en Xbox One X, totdat de laatstgenoemde in de aanbieding ging en overal verkrijgbaar was voor €289,- incl. Jedi Fallen Order. Dat trok mij definitief over de streep. Geen spijt van kan ik zeggen! Sterker nog, ik weer nu zeker dat ik ook de series X ga halen, maar omdat ik nu al lekker kan gamen maakt het mij niet zoveel uit als ik hem niet direct kan kopen, genoeg te gamen nog op de One X!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:30
uchiha tijntje schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 16:48:
[...]

Weinig goed aanbod? Nu kan ik je dus helaas niet meer serieus nemen :p. Benieuwd welke 2D platformers je mist die wel uit zijn gekomen op andere consoles :)
Bij de concurrentie is er ook weinig aanbod qua platform games. Switch heeft iets meer aanbod. Maar op Xbox en ps4 heb je niet heel veel smaak qua echt goede games

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!
steefje schreef op zondag 15 maart 2020 @ 10:57:
[...]

Bij de concurrentie is er ook weinig aanbod qua platform games. Switch heeft iets meer aanbod. Maar op Xbox en ps4 heb je niet heel veel smaak qua echt goede games
Cuphead,
Ori 1 en 2
Hollow Knight
Max: The Curse of Brotherhood

Dat zijn toch al vijf meer dan prima sidescrolling platformer. Wie vult aan?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wom schreef op zondag 15 maart 2020 @ 11:19:
[...]

Cuphead,
Ori 1 en 2
Hollow Knight

Heb je even? :p

-Unravel 1 en 2
-Dead Cells
-Indivisible
-Yooka Laylee and the impossible lair
-Guacamelee 1 en 2
-Mega man 11
-Giana sisters
-Crash bandicoot
-Salt and sanctuary
-Monster boy and the cursed kingdom
-Little nightmares (2.5d)
-Celeste
-Wonderboy the dragons trap
-Super time force

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Valiant Hearts vond ik ook erg gaaf. Prachtig verhaal over WW1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Wom schreef op zondag 15 maart 2020 @ 11:19:
[...]

Cuphead,
Ori 1 en 2
Hollow Knight

Crash Bandicoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Heb trouwens bij een bepaalde eindbaas in Ori, spin, enorm last van een hangende Unity engine. Zo erg dat de Xbox uit gaat. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zondag 15 maart 2020 @ 11:32:
[...]

Heb je even? :p

-Unravel 1 en 2
-Dead Cells
-Indivisible
-Yooka Laylee and the impossible lair
-Guacamelee 1 en 2
-Mega man 11
-Giana sisters
-Crash bandicoot
-Salt and sanctuary
-Monster boy and the cursed kingdom
-Little nightmares (2.5d)
-Celeste
-Wonderboy the dragons trap
-Super time force
Even een aanvulling van toffe platform games die je nog niet genoemd hebt:

Rayman Legend en die andere
A hat in time
Limbo
Thomas was alone
Inside
Snake pass
Tembo the badass elephant
So many me
Super lucky tale (3d in stukken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:57

GS88

π raat

Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2020 @ 13:03:
[...]

Even een aanvulling van toffe platform games die je nog niet genoemd hebt:

Rayman Legend en die andere
A hat in time
Limbo
Thomas was alone
Inside
Snake pass
Tembo the badass elephant
So many me
Super lucky tale (3d in stukken)
En sonic force, asterix en obelix 2..

Mijn kids vinden het geweldige games.
Ik zit er zelf nog aan te denken om Spyro voor ze te halen. :)

Rotterdam

Acties:
  • +6 Henk 'm!
•Het Xbox-topic approved platform games lijstje!•

- Cuphead
- Ori 1 en 2
- Hollow Knight
- Max: The Curse of Brotherhood
- Unravel 1 en 2
- Dead Cells
- Indivisible
- Yooka Laylee and the impossible lair
- Guacamelee 1 en 2
- Mega man 11
- Giana sisters
- Crash bandicoot
- Salt and sanctuary
- Monster boy and the cursed kingdom
- Little nightmares (2.5d)
- Celeste
- Wonderboy the dragons trap
- Super time force
- Rayman Legend
- A hat in time
- Limbo
- Thomas Was Alone
- Inside
- Snake Pass
- Tembo The Badass Elephant
- So Many Me
- Super Lucky Tale (3d in stukken)
- Sonic Force
- Asterix en Obelix 2
- Unruly Heroes
- Valiant Hearts

@steefje (en andere geïnteresseerden), doe er je voordeel mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 16:31

nexhil

BAM!

Aaaah ik heb geen live vanavond 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:57

GS88

π raat

nexhil schreef op zondag 15 maart 2020 @ 22:44:
Aaaah ik heb geen live vanavond 🙈
Ik ook niet.. op Xbox.com staat dat er een storing is :(

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

quorumz schreef op maandag 16 maart 2020 @ 07:07:
[...]

vanaf 21:15 oid knalde de chat er al uit.. (zelfs via het spel leek niet meer te werken)

en idd iets na 10'n op mijn andere xbox niet meer in te loggen
Donderdagavond dus ook al. Tijdens een potje BF5 knalde alles eruit. Kon via BF niet meer online komen, dus dacht eerst dat het aan de battlefield kant zat. Later zag ik dat er ook donderdagavond een flinke XBL storing was.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat het een combinatie is van xbox live en de games die erop gehost worden. Er zijn ook aardig wat mensen aan het spelen en sommige games hebben het nog niet zo druk gehad.

Toen de US eenmaal ging gamen, was het even te druk. Al vind ik het bij dat soort situaties altijd raar dat Europa niet even tijdelijk los staat van de US. Maar het is wat het is

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:11
justifire schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 08:39:
[...]

Wil je toch aanraden om de volgende keer bij Seagm, Offgamers of MTC te kopen.
g2a werkt vaak met promotie keys en zo nu en dan zit er zelfs een partij gestolen keys bij, wat leidt tot een ban van je microsoft account....
Hoe gaat dat eigenlijk met US games, kun je die gewoon via vpn activeren of zijn ze regio gelocked?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Finraziel schreef op zondag 15 maart 2020 @ 06:17:
[...]

Mwa, nog wel zo'n 8 maanden zou ik zeggen, toch iets meer dan een paar. En in eerste instantie zal alles zeker op de one x nog prima speelbaar zijn. Microsoft heeft in ieder geval aangegeven dat ze de eerste tijd zelf hun games ook nog naar het huidige platform zullen brengen.

En dan is het nog afwachten wat de huidige crisis voor effect op de launch gaat hebben, zijn er wel genoeg consoles straks om wereldwijd te releasen? Fabrieken in China beginnen weer op gang te komen maar toch.

Ik begrijp de afweging wel hoor. Zelf heb ik mijn one x een klein half jaar geleden of zo verkocht omdat ik toch alles wel op de pc speel... Maar nu ik eindelijk een 4k tv heb kriebelt het toch weer. Maar ik weiger hetzelfde apparaat weer terug te kopen. :+ Dus zit ook een beetje te wachten op de nieuwe... Maar goed ik heb dus ook die pc om op te spelen, en een PS4 pro, en zelfs een Wii u en n3DS met ongespeelde spellen al heb ik die consoles al heel lang niet aangeraakt. Als je nu graag games zou willen spelen die niet beschikbaar zijn op de switch dan is dat wel een goede reden om niet te wachten.

Maar uiteindelijk is dat een beslissing die je alleen zelf kan nemen. Wellicht helpt bovenstaande je de ene of andere kant op. :) Vooral met gamepass is een Xbox in ieder geval een heerlijke console om in huis te hebben.
Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2020 @ 08:48:
[...]

Hier hetzelfde. Eerder een One S gehad en verkocht na het uitspelen van RDR2. Daarna een LG OLED gekocht en het begon weer te knagen. Getwijfeld tussen de PS4 Pro en Xbox One X, totdat de laatstgenoemde in de aanbieding ging en overal verkrijgbaar was voor €289,- incl. Jedi Fallen Order. Dat trok mij definitief over de streep. Geen spijt van kan ik zeggen! Sterker nog, ik weer nu zeker dat ik ook de series X ga halen, maar omdat ik nu al lekker kan gamen maakt het mij niet zoveel uit als ik hem niet direct kan kopen, genoeg te gamen nog op de One X!
LuisjeNL schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 23:40:
@schumi1986 maar die is dan ook heel wat duurder ;)

Dus gewoon een one x kopen en games spelen.

Als het dan idd goed bevalt en je bedenkt dat je een series x wilt kopen, dan neem je je controllers en hele games bibliotheek mee zonder extra kosten.

Kort gezegd: waarom wachten? Er zijn zoveel goede games om te spelen B)
Moest even wachten tot de aanbieding terug was dus vandaag besteld voor 285 euro icm. Star wars :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:11
justifire schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:34:
[...]

US, UK, Brazil, Polen en Duitsland werken hier zonder vpn.
Maar ik geef er geen garantie op dat dit voor iedereen hetzelfde is !
Thanks, op een of andere manier was dit niet direct duidelijk door te googlen.

US zojuist genomen en werkt inderdaad perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een at hulp nodig, ik snap weinig van alle GTA (5?) versies.

Ik heb een Xbox One S all digital.

Ik zoek dus een download versie van GTA.

Maar ik vind vrij rondlopen/rijden het leukste.
Dus ik moet niet een download hebben met enkel sigle player...

Waar moet ik op letten, iemand een tip voor de goedkoopste te vinden waarmee ik wél vrij kan rondlopen/rijden?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 00:19:
Ik heb een at hulp nodig, ik snap weinig van alle GTA (5?) versies.

Ik heb een Xbox One S all digital.

Ik zoek dus een download versie van GTA.

Maar ik vind vrij rondlopen/rijden het leukste.
Dus ik moet niet een download hebben met enkel sigle player...

Waar moet ik op letten, iemand een tip voor de goedkoopste te vinden waarmee ik wél vrij kan rondlopen/rijden?!
Voor zover ik weet bestaat er geen versie van alleen GTA online, je krijgt de singleplayer er altijd bij. Gewoon de goedkoopste pakken die je kunt vinden dus. Hij is nu in de sale, maar voor een slechte prijs. Hij gaat vaker naar 15 euro en is zelfs een keer een tientje geweest volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 07:04:
[...]

Voor zover ik weet bestaat er geen versie van alleen GTA online, je krijgt de singleplayer er altijd bij. Gewoon de goedkoopste pakken die je kunt vinden dus. Hij is nu in de sale, maar voor een slechte prijs. Hij gaat vaker naar 15 euro en is zelfs een keer een tientje geweest volgens mij.
Okee die goedkope versies zijn dus geen single player only?
Wat ik wil is dus GTA online?

Dus vrij rondlopen/rijden kan ook niet offline?

De laatste keer dat ik GTA heb gespeeld was dat nummer 3 :+

Waarlijk jij voor goedkope aanbiedingen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2020 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 07:08:
[...]

Oh sorry had het precies verkeerd om gelezen. Ja alle versies bevatten ook online. Rockstar wil juist al hun spelers naar online omdat ze daar de poen binnen harken met hun cash cards dus die gaan echt geen versie zonder online uitbrengen :+

Aangezien je een digital only hebt ben je beperkt tot de store van Microsoft. De site die quorumz hierboven linkte is de handigste om sales daar in de gaten te houden. Maar het kan wel even duren voor hij weer in de sale gaat. Je enige andere optie is kijken of je een key online kunt kopen, maar de enige keystore die ik zo vertrouw (cdkeys.com) heeft hem zo te zien niet voor de Xbox, had ik al gekeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kezzza
  • Laatst online: 15-09 10:34
[...]

Als je ook nog andere games wil spelen , GTA5 zit ook in de gamepass. Dan is het spel gratis te spelen zolang het gamepass abonnement loopt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 04:30
kezzza schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 07:25:
[...]

Als je ook nog andere games wil spelen , GTA5 zit ook in de gamepass. Dan is het spel gratis te spelen zolang het gamepass abonnement loopt
En zolang de game in Game Pass beschikbaar is. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kezzza schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 07:25:
[...]

Oh ja, dat was ik zelfs nog vergeten.
@BlakHawk je hebt als je online wil spelen sowieso live gold nodig, dus dan kun je als je bereid bent dat al voor wat langer vast te leggen ook de 'truc' gebruiken om je live voor een euro te upgraden naar gamepass ultimate (wat gamepass voor xbox en pc combineert met live gold).
Zoek in dit topic even op 'live gamepass' om te lezen waar het over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 08:35:
[...]

Oh ja, dat was ik zelfs nog vergeten.
@BlakHawk je hebt als je online wil spelen sowieso live gold nodig, dus dan kun je als je bereid bent dat al voor wat langer vast te leggen ook de 'truc' gebruiken om je live voor een euro te upgraden naar gamepass ultimate (wat gamepass voor xbox en pc combineert met live gold).
Zoek in dit topic even op 'live gamepass' om te lezen waar het over gaat.
Hahaha, ik lees veel abacadabra :+
Ik ga vanmiddag na het werk wel even zoeken en doen.

Dank voor de hulp allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:19
Ter bevestiging, de 36 maanden Gold naar Game Pass Platinum truc werkt nog steeds.

Zojuist mijn Braziliaanse redeem codes via VPN geactiveerd, daarna in de NL store gezocht naar upgrade Gold en presto, 468-111=357,- euro bespaard :)

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MS stream begint om 18:00

10:00 Welcome to Game Stack Live!
10:25 The Coalition: How Gears 5 became the accessibility gold-standard
10:45 Building accessibility into your game - the Xbox Accessibility Guidelines
11:00 Panel: The changing nature of today’s game industry
11:30 Panel: How to be intentionally inclusive in your game design
12:15 What is Microsoft Game Stack?
12:30 The Importance of LiveOps
1:00 Rare: Building Sea of Thieves with a LiveOps Mentality
1:35 What it means to run a game studio – a conversation with Turn 10
2:00 Maximizing impact and reach for your independent games with the ID@Xbox team

https://developer.microsoft.com/en-us/games/events/gdc-2020

--------------

Wasteland 3 previews zijn erg positief. Ben niet heel bekend met dit genre, maar ik ga deze wel zeker proberen. Wordt direct gereleased in gamepass.

https://www.dualshockers.com/wasteland-3-preview-pc/
https://www.windowscentra...-forget-all-about-fallout

Samen met Obsidian toch wel zeer mooie developers voor RPG's. :)

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-03-2020 19:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
schumi1986 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 15:47:
[...]

[...]

[...]

Moest even wachten tot de aanbieding terug was dus vandaag besteld voor 285 euro icm. Star wars :+
Zo inmiddels de Xbox one X aangesloten en is mijn account uit zijn jaren slaap ontwaakt.

Nu Jedi installeren en doormiddel van de trail van gamepass ook FH4 binnen aan het slepen. Ook nog wat oude games aan het installeren die ik in een ver verleden gekocht heb (The Witcher 3 en FM7).

Echt een ongekende deal voor 280 euro een xbox one x met Jedi fallen order + 1 maand EA acces, gold en gamepass.

Moet zeggen dat het Menu van de xbox nog altijd even onoverzichtelijk is.

Achja ik ga genieten :D en kan nu rustig wachten op de Xbox series X!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Only 1 day ;) Gamemania start morgen de verkoop ivm het corona virus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

GTA V is nu €14,79 bij cdkeys.com

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:53
Vorige week werd hier ook vermeld dat TwoPoint Hospital regelmatig vastliep. Zelf had ik hier ook last van, maar gisteren zag ik zowaar een patch worden geinstalleerd. Nu blij dat deze patch oa de vastloppers moet fixen. Ook is de cap van personeel opgeschroefd van 75 naar 100.

https://pureplaystation.c...patch-notes-here/2020/03/

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Goh, doet mij wat denken aan Wikipedia: Phantasmagoria (video game) - dat was toen een point en click adventure die ook met echte filmbeelden werkte. Zat ook behoorlijk wat gore in toen trouwens, zeker voor een 13-jarige die toen vooral Mario speelde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 08:40:
Goh, doet mij wat denken aan Wikipedia: Phantasmagoria (video game) - dat was toen een point en click adventure die ook met echte filmbeelden werkte. Zat ook behoorlijk wat gore in toen trouwens, zeker voor een 13-jarige die toen vooral Mario speelde :+
Jaa Phantasmagoria... Ken ik nog van de Power Unlimited review... Ik had toen alleen maar een console, dus kon hem nooit spelen, maar ik was wel echt ontzettend benieuwd als 12 jarig jochie :P.

Schijnbaar heeft MS een nieuwe studio opgericht dan wel overgenomen. In de stream van gisteren werd gezegd dat ze 16 first party studio's hebben, terwijl ze er maar 15 hebben. Of het is een foutje geweest, of ze moeten het nog aankondigen. Op het internets denken ze aan Asobo studio, de makers van A plague tale: Innocence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er waren toch ook geruchten van een Poolse studio? Maar hoe meer Studio's des te beter hoor.

Ik zie op hun website dat ze al (mee)gewerkt hebben aan Zoo Tycoon, Quantum Break en Flight Simulator. Dus ze kennen de Xbox al goed zou je kunnen zeggen ;)

Overigens ook een aantal Hololens games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:47

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Wom schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 08:40:
Ha, ik heb dat dus met 'Fort Boyard; De Legende'. 6 CD's oid vanwege al het beeldmateriaal :D

[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 18-03-2020 09:20 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 09:00:
Schijnbaar heeft MS een nieuwe studio opgericht dan wel overgenomen. In de stream van gisteren werd gezegd dat ze 16 first party studio's hebben, terwijl ze er maar 15 hebben. Of het is een foutje geweest, of ze moeten het nog aankondigen. Op het internets denken ze aan Asobo studio, de makers van A plague tale: Innocence.
Schijnt een tikfoutje te zijn geweest in het script helaas. En de laatste geruchten over studio aankoop dateren al weer van begin februari. Toen was Phil Spencer ergens in Japan en liet hij doorschemeren ook meer Japanse vage games te willen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben wel benieuwd naar Gamestack vanavond. Zitten wel paar leuke zaken in het programma.

Day Two: March 18
10:00 Previously on Game Stack Live
10:10 inXile: How hardcore iteration forged the Wasteland series
10:40 Panel: How online services are defining the next generation of game development
11:40 Interview with the creator of Bartlow’s Dread Machine
11:55 Panel: Xbox Series X + Project xCloud = New Chapter in Gaming
1:00 Double Fine: How game jams became the studio’s lifeblood
1:30 Gears Tactics: thoughts on optimizing for PC
1:55 Game Stack Live close

Voornamelijk die van Wasteland, Bartlow's Dread Machine en Project Xcloud.

Bartlow's Dread Machine is wel een leuke couch coop game denk ik die misschien mijn vriendin zelfs wel grappig vindt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De volgende titels verdwijnen 31 maart uit Game Pass:

Borderlands The Handsome Collection
Borderlands The Pre-Sequel
Borderlands 2
LEGO Worlds
Operencia: The Stolen Sun
Vampyr
The Golf Club 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwe games naar Game Pass deze maand:
Coming Soon to Xbox Game Pass for Console

March 19

Ace Combat 7: Skies Unknown
Kona
The Surge 2 – Xbox One X Enhanced

March 24

Bleeding Edge – Xbox One X Enhanced / Xbox Play Anywhere

March 26

Power Rangers: Battle for the Grid
En ook elke maand nieuwe perks die je kunt verdienen. Gaat dus om ingame content die je kunt krijgen door Game Pass games te spelen:
Today, we’re announcing Xbox Game Pass Ultimate Perks, a new exclusive member benefit starting March 18 that provides even more value for our Ultimate members. When we launched Xbox Game Pass in June 2017, we did so with the goal of creating a membership that provides the best value in gaming. Our members have told us they love discovering new games but they also want new in-game content. Through Perks, Xbox Game Pass Ultimate members will now regularly receive new benefits including DLC, in-game content and more – all free and included with membership.
Wat je waar kunt verdienen lees je hier: https://news.xbox.com/en-...game-pass-ultimate-perks/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 10:15:
Ben wel benieuwd naar Gamestack vanavond. Zitten wel paar leuke zaken in het programma.

Day Two: March 18
10:00 Previously on Game Stack Live
10:10 inXile: How hardcore iteration forged the Wasteland series
10:40 Panel: How online services are defining the next generation of game development
11:40 Interview with the creator of Bartlow’s Dread Machine
11:55 Panel: Xbox Series X + Project xCloud = New Chapter in Gaming
1:00 Double Fine: How game jams became the studio’s lifeblood
1:30 Gears Tactics: thoughts on optimizing for PC
1:55 Game Stack Live close
He de tijden zijn aangepast. Ik heb het namelijk in mijn agenda staan dat de Xcloud om 19:30 NL tijd begint. Tijden op de webpagina waren volgens mij PDT. Dat zou dan nu 19:55 NL tijd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09 19:53
Ik mag binnenkort me weer een trotse bezitter noemen van een Xbox one X .
Me maatje had er een maanden doen laten stof happen.
Sinds ze nieuwe game pc , deze nooit meer aan geraakt.

Nu ben ik al jaren uit geweest, had toen eens een 360 die gebanned werd. (foei mod chip)
Ook toen nooit meer gekeken....maar nu met het hele 4K gebeuren (heb een oled) , toch stiekem wel nieuws gierig geworden.

Nu stuitte ik op het volgende , je had vroeger alleen xbox live. Nu zie ik gamepass en gamepass ultimate .
Welke moet ik straks in godsnaam weten, en kan ik deze ook in buitenland kopen.
Gezien het feit deze vaak stukken goedkoper zijn....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:21
@Roberto538 Zie topic start en zoekfunctie binnen dit draadje.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Roberto538 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 19:22:
Ik mag binnenkort me weer een trotse bezitter noemen van een Xbox one X .
Me maatje had er een maanden doen laten stof happen.
Sinds ze nieuwe game pc , deze nooit meer aan geraakt.

Nu ben ik al jaren uit geweest, had toen eens een 360 die gebanned werd. (foei mod chip)
Ook toen nooit meer gekeken....maar nu met het hele 4K gebeuren (heb een oled) , toch stiekem wel nieuws gierig geworden.

Nu stuitte ik op het volgende , je had vroeger alleen xbox live. Nu zie ik gamepass en gamepass ultimate .
Welke moet ik straks in godsnaam weten, en kan ik deze ook in buitenland kopen.
Gezien het feit deze vaak stukken goedkoper zijn....
Xbox live voor multiplayer en 4 'gratis' games per maand voor zolang je live houdt (2 xbox one games, 2 van de oudere generaties).
Gamepass voor een bibliotheek aan games om uit te kiezen voor een vast bedrag per maand (je moet blijven betalen om te blijven spelen).
Gamepass ultimate = live + gamepass voor Xbox + gamepass voor PC.

Maar inderdaad, dat had je toch eigenlijk ook zelf wel moeten kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09 19:53
ariekanari schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 19:31:
@Roberto538 Zie topic start en zoekfunctie binnen dit draadje.
ah mennnnnn zo stom van mij . sorry heren jullie hebben helemaal gelijk ... |:( .
in me enthousiasme helemaal niet bij stil gestaan .

alleen kan ik niet terug vinden , hoe het zit met die codes in buitenland te kopen evt of mag dat niet hier besproken worden ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Roberto538 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 21:16:
[...]

ah mennnnnn zo stom van mij . sorry heren jullie hebben helemaal gelijk ... |:( .

alleen kan ik niet terug vinden , hoe het zit met die codes in buitenland te kopen evt of mag dat niet hier besproken worden ?
Je stelt wel een erg brede vraag. :) Als je in dit topic zoekt op vpn en naar pagina 2 gaat krijg je aardig wat info.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Roberto538 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 21:16:
[...]

Dat stukje durf ik niet met zekerheid te zeggen... volgens mij moet je dan met VPN's aan de slag of zo. Ik hou daar niet van. Hoe klein de kans ook is, in principe kan Microsoft je er je account voor afnemen en dat is het mij niet waard.

Compleet los daarvan... Damn damn damn... wat is Ori toch een ontzettend heerlijk en mooi spel... Alleen, I came here for jumps, not for feels dammit :| :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 21:45:
[...]

Compleet los daarvan... Damn damn damn... wat is Ori toch een ontzettend heerlijk en mooi spel... Alleen, I came here for jumps, not for feels dammit :| :+
Hij is wel tof ja! Ergens jammer dat Doom dit weekend uitkomt en ik die direct moet spelen. En ook nog niet uitgekeken op Modern Warfare. Kom flink wat uren te kort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Doom staat ook klaar hier. Maar van Ori naar Doom gaat nog wel dingetje worden. En ondertussen heb ik vanavond wat zittem vissen in Far Cry 5 ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 22:46:
Doom wordt erg goed ontvangen, dus dat gaat wel goedkomen! Ben wel klein beetje sceptisch over de MP... Zelf had Doom 2016 een van de meest vermakelijke MP's die ik in jaren heb gespeeld. Nu is het slechts een 2 vs 1 mode.
Ik vraag me ook af wat dat moet gaan worden. Hopelijk kan ik een competente medespeler vinden! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Zeg @exactor it @uchiha tijntje even doorwerken jongens....

https://twitter.com/i/status/1240403819265171457 = klikken voor de video...

spoiler:
2.000.000 :X

[Twitter: https://twitter.com/PigimusPrime/status/1240403819265171457]

[ Voor 12% gewijzigd door MRE-Inc op 19-03-2020 08:24 ]

Pagina: 1 ... 42 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.