Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuisjeNL schreef op maandag 9 maart 2020 @ 07:17:
@Verwijderd

Holy crap, dat je het überhaupt vol krijgt :+

Heb je die schijf al 3 jaar? Want dan heb je nog garantie en zou ik die gebruiken als hij echt lawaai maakt, vanaf hoe ver hoor je hem?

En om 1440 tb(360x) naar die schijf te schrijven, ben je wel even zoet mee toch :) zeker gezien er enkel games op staan.
Ik installeer alles en laat het dan geïnstalleerd staan. Daarna komen updates etc erover heen en zo wordt een spel ipv 40gb in een keer 60gb.

Mooi voorbeeld is generation zero. Paar updates en dat spel is in een keer flink gegroeid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Vanavond waarschijnlijk aan de slag met de nieuwe Elite controller. Mocht iemand nog tips hebben, of een linkje naar een goede bron, let me know!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Beltoni schreef op maandag 9 maart 2020 @ 14:36:
Vanavond waarschijnlijk aan de slag met de nieuwe Elite controller. Mocht iemand nog tips hebben, of een linkje naar een goede bron, let me know!
Begin met twee paddles. Dat is al genoeg om aan te wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Verwijderd schreef op maandag 9 maart 2020 @ 17:34:
[...]

Begin met twee paddles. Dat is al genoeg om aan te wennen.
Dat had ik al ergens gelezen, volgens mij wel een goede tip. Ben al een half uur zoet met het bepalen of ik met de linker of rechter paddle moet crouchen... Dit gaat wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-09 19:23
Geen problemen hier met de Elite V2? Wil er zelf ook een maar lees ook de nodige verhalen over knoppen die blijven hangen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beltoni schreef op maandag 9 maart 2020 @ 20:34:
[...]

Dat had ik al ergens gelezen, volgens mij wel een goede tip. Ben al een half uur zoet met het bepalen of ik met de linker of rechter paddle moet crouchen... Dit gaat wel even duren.
Links springen, rechts bukken heb ik voor CoD. Voor Halo spring ik met LB. Voor Gears heb ik roadie run onder de rechter paddle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Zijn er overigens websites die configuratie bijhouden voor Elite profielen? Dus als je bv Ori gaat spelen dat je dan config zus en zo moet instellen om makkelijker door een level te komen. Ik mis dat namelijk wel eens en ga dan liever af op ervaringen van anderen dan dat ik m’n eigen config moet gaan verzinnen.

Het blijft natuurlijk persoonlijk maar je kan de profielen natuur naar eigen wens aanpassen als je maar een soort van basis hebt.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Het enthousiasme voor die elite controller snap ik niet goed. Hij is wel ERG stevig in prijs, en werkelijk overal (inclusief de tweakers reviews) lees ik over identiek dezelfde problemen met de controllers: Zelfs mensen die er tevreden mee zijn hebben hem minstens 1 keer moeten omruilen.
Voor 160 euro verwacht je toch een controller die duurzamer is dan een 20 euro xbox360 controller?

[ Voor 14% gewijzigd door boe2 op 10-03-2020 10:01 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er 3, zelfs mijn originele eerste doet het nog prima (buiten dat ik zelf de LB knop heb gesloopt, dat teld niet helemaal als problemen), mijn V1 wit gebruik ik nog dagelijks en werkt nog steeds perfect.

Enige, maar dat heeft elke controller volgens mij, is het langzaam slapper worden van de weerstand op de sticks, al kan je dat met de V2 nog enigzins verlengen door de sterke daarvan aan te passen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
boe2 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:00:
Het enthousiasme voor die elite controller snap ik niet goed. Hij is wel ERG stevig in prijs, en werkelijk overal (inclusief de tweakers reviews) lees ik over identiek dezelfde problemen met de controllers: Zelfs mensen die er tevreden mee zijn hebben hem minstens 1 keer moeten omruilen.
Voor 160 euro verwacht je toch een controller die duurzamer is dan een 20 euro xbox360 controller?
Misschien ben ik de uitzondering op de regel? Mijn Elite V1 controller werkt nog steeds prima en vertoond nog geen gebreken.

Hij is inderdaad stevig aan de prijs maar de vier peddels zijn ohzo heerlijk om mee te spelen. De ABXY face buttons op mijn Elite zijn nog zo goed als nieuw :+

Een V2 zou ik echter niet zo snel halen vanwege de niet verwijderbare accu. Hopelijk heeft een potentiële V3 wel weer een verwijderbare accu en is hij wat lichter. Mijn huidige V1 is wat aan de zware kant, niet irritant zwaar maar wel zwaarder dan de gewone controllers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Mijn Elite V1 gaat nu aan de onderkant los. Dat rubber. De bovenkant ging vorig jaar al los maar via AliExpress vervangen. Nu de onderkant dus aan beide kanten. Ding is ook meer dan 3 jaar oud en bijna dagelijks gebruikt.

Heb nog een bon van MM liggen. Eens kijken of daar een fatsoenlijk bedrag op staat en dan maar eens een Elite v2 halen, maar eigenlijk wil ik hem in het wit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:56:
Mijn Elite V1 gaat nu aan de onderkant los. Dat rubber. De bovenkant ging vorig jaar al los maar via AliExpress vervangen. Nu de onderkant dus aan beide kanten. Ding is ook meer dan 3 jaar oud en bijna dagelijks gebruikt.

Heb nog een bon van MM liggen. Eens kijken of daar een fatsoenlijk bedrag op staat en dan maar eens een Elite v2 halen, maar eigenlijk wil ik hem in het wit.
Een witte controller elke dag gebruiken, maakt dat ie op den duur ook gewoon bruin oid wordt hoor :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Juist de zwaarte van de elite vind ik erg prettig. :) Zo zie je maar dat een controller erg persoonlijk is. Verder gaat die elite V2 wel gewoon 40 uur mee en als het lampje gaat branden kun je nog steeds een sessie houden van uren :p Scheelt mij een hoop irritatie en geld (had geen oplaadbare batterijen :p).

De reviews van Ori zijn uit. :) 92 metascore op dit moment.

Schijnbaar zaten er in de review copy nog wel wat technische issues die met de day one patch er uit zijn.

Zin in!!!!

[ Voor 37% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-03-2020 11:23 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:11

Acid_Burn

uhuh

Caayn schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:32:
[...]
Misschien ben ik de uitzondering op de regel? Mijn Elite V1 controller werkt nog steeds prima en vertoond nog geen gebreken.
De mijne werkt ook nog perfect.1 keer open gehaald omdat de sticks een beetje los begonnen te zitten waardoor ze konden wiebelen. Opgelost door een klein stukje tape om de stick van de te doen waar de thumbstick op zit. Geen moment spijt van gehad van deze aankoop.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:51
MRE-Inc schreef op maandag 9 maart 2020 @ 23:48:
Zijn er overigens websites die configuratie bijhouden voor Elite profielen? Dus als je bv Ori gaat spelen dat je dan config zus en zo moet instellen om makkelijker door een level te komen. Ik mis dat namelijk wel eens en ga dan liever af op ervaringen van anderen dan dat ik m’n eigen config moet gaan verzinnen.

Het blijft natuurlijk persoonlijk maar je kan de profielen natuur naar eigen wens aanpassen als je maar een soort van basis hebt.
Zo’n site zoek ik ook!

/edit: Ori is beschikbaar via Nieuw-Zeeland.

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 10-03-2020 13:44 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 13:51:
[...]

Ik ga donderdag avond pas beginnen. Volgens mij is dit een game dat super gebruik maakt van mijn Oled en dat wil ik voornamelijk in het donker zien :p
Kwam toevallig tegen in mijn tijdlijn:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet het origineel nog uitspelen. Werd voor mij op een gegeven moment wel erg lastig :$

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
boe2 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:00:
Zou hij duurzamer moeten zijn? Ja... Ook de mijne (v1) is nog net binnen garantie omgeruild, bij mij omdat het plastic van de rechter shoulder button spontaan gebarsten was (nee heb hem niet laten vallen).

Maar duurzaamheid is niet alles... Het ding is zo ontzettend fijn en verbetert de game ervaring gewoon zo dat ik niet meer met een gewone Xbox controller wil spelen. Dan kost het maar wat extra :)

En als je elke dag speelt dan vallen die kosten ook wel mee. Wil je 10 cent per dag extra betalen voor een betere ervaring? Waarschijnlijk haal je het daar namelijk al mee. Want vergelijken met een 360 controller is ook niet eerlijk natuurlijk, een Xbox one controller is standaard 60 euro en in de deals meestal nog 40.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 20:20:
[...]

En dat voor een semi AAA titel :p
Zal dan wel niks zijn..... vanuit kwaliteitsoogpunt gezien dan O-)

Heb hem ook maar op de PC geinstalleerd, maar start nog niet op hier. Zal wel een gevalletje tijdszone zijn denk ik. Ben nog steeds met Ori and the Blind Forest bezeg. Zitten soms lastige stukken in, althans voor mij als platform n00b. Die achievement voor niet doodgaan tijdens een gehele playthrough is dan ook niet voor mij weggelegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:33
@Finraziel
En nog een belangrijk punt, de pookjes en de ring eromheen zijn van metaal.

Bij de normale controllers die ik heb is dat van plastic waardoor er uiteindelijk deuken in de ring/pook geschuurd worden waardoor je niet soepel meer de pook kunt ronddraaien.

Daar had ik altijd last van bij de linkerpook.

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Pfff, achterkant van een Elite controller kost via Ali gewoon nog 21euro. Controller moet dan echt helemaal uit elkaar. Op zich niet zo moeilijk, maar wel veel priegel werk waar ook nog wel eens wat kan afbreken omdat je het weer in elkaar moet klikken.

Kan die 21euro ook besparen en met losse rubber grips door spelen, maar het irriteert me gewoon. Andere optie is natuurlijk voor een V2 te gaan :D

Op zich wel leuk werkje, kan het ding ook eens een beetje schoon gemaakt worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:33
@MRE-Inc

Valt wel mee hoor, ik heb het een keer gedaan voor een plakkende A knop.

Klein beetje gepriegel? Ja
Snel dingen afbreken? Nee

Happy omdat je controller weer mooi is? Zeker :+

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

LuisjeNL schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 08:23:
@MRE-Inc

Valt wel mee hoor, ik heb het een keer gedaan voor een plakkende A knop.

Klein beetje gepriegel? Ja
Snel dingen afbreken? Nee

Happy omdat je controller weer mooi is? Zeker :+
Ik heb een half jaar geleden de shoulder bumpers vervangen en de beide grips aan de zijkant. Die shoulder bumpers zijn best tricky omdat het best dun plastic is en je moet alles precies recht hebben liggen en of erop klikken en de rest er dan weer over heen schuiven. Ik vond dat best een gekloot ondanks dat ik geen dikke vingers heb ofzo. Wellicht dat een A knop wat simpeler is, de shoulder bumpers niet zo zeer.

Vaak moeten dingen zgn exact uitgelijnd worden anders werkt een ander onderdeel niet zoals in het filmpje ook te zien is dat de trekkers niet werken omdat eea niet goed uitgelijnd was zoals de 3,5mm jack.

Maar het kan ook zijn dat jij wat handiger bent met zulke zaken. Ik ben niet de meest technisch onderlegde :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
hmm dit is jammer..

https://gamer.nl/artikele...en-dat-e3-geannuleerd-is/

https://nl.ign.com/e3-202...-2020-zal-worden-afgelast

ik verheug me er altijd wel op. het is al niet zon denderend begin van het jaar qua games (en nee ik tel niet het gross van indie spul mee) en zeker niet met nieuwe console in het vooruitzicht

hopelijk streamt MS gewoon die zondag avond dan iets, in een lege zaal oid....(en square enix & bethesda & ubisoft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweedehands XBX gekocht, mijn Scorpio had er echt geen zin meer in. Games die niet starten, compleet random crashen, voor die paar maanden naar de Series X toch maar nog een tweede erbij gehaald.

10x support van MS, reboot dit, cache dat, conclusie was dat het dan mijn externe schijven zouden zijn, gooi die schijven aan de nieuwe XBX, alles draait als een zonnetje.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Finraziel schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 07:07:
[...]
En als je elke dag speelt dan vallen die kosten ook wel mee. Wil je 10 cent per dag extra betalen voor een betere ervaring? Waarschijnlijk haal je het daar namelijk al mee. Want vergelijken met een 360 controller is ook niet eerlijk natuurlijk, een Xbox one controller is standaard 60 euro en in de deals meestal nog 40.
Game pass maakt het een fijne console, maar die xbox one controller is voor mij toch al een minpuntje vanaf ik er een had.

Reden dat ik de 360 controller vermeld is omdat er nog altijd een aan mijn game PC hangt. Ik schat dat die ondertussen 10 jaar oud is, en ik vind hem nog altijd prettiger werken dan de default controller die ik bij mijn one S kreeg. Bovendien is die nog in perfectie conditie, buiten de gladgesleten thumbsticks: Die nieuwe controller kreeg een haperende shoulder pad die MS weigerde te herstellen omdat er op controllers maar een paar maanden garantie worden gegeven.
De default Xbox One controller voelt voor mij als een downgrade van de 360 controller, en ik vind het vreemd dat dit geremedieert moet worden met een "elite" controller die blijkbaar ook relatief snel haperingen begint te tonen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 08:43:
hmm dit is jammer..

https://gamer.nl/artikele...en-dat-e3-geannuleerd-is/

https://nl.ign.com/e3-202...-2020-zal-worden-afgelast

ik verheug me er altijd wel op. het is al niet zon denderend begin van het jaar qua games (en nee ik tel niet het gross van indie spul mee) en zeker niet met nieuwe console in het vooruitzicht

hopelijk streamt MS gewoon die zondag avond dan iets, in een lege zaal oid....(en square enix & bethesda & ubisoft)
Vind ik persoonlijk ook wel erg jammer. Ik vind het altijd een hele toffe week. Ik ben er ook een beetje mee opgegroeid. In de beginjaren met name via de Power Unlimited moeten volgen, maar daarna met de opkomst van het wereldwijde web zelf ieder jaar actief gevolgd. :)

Ik verwacht dat MS net zoals volgende week zeker wel een eigen event organiseert, dan wel met een aantal andere publishers, al dan niet volledig gestreamd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
boe2 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 08:45:
[...]

Game pass maakt het een fijne console, maar die xbox one controller is voor mij toch al een minpuntje vanaf ik er een had.

Reden dat ik de 360 controller vermeld is omdat er nog altijd een aan mijn game PC hangt. Ik schat dat die ondertussen 10 jaar oud is, en ik vind hem nog altijd prettiger werken dan de default controller die ik bij mijn one S kreeg. Bovendien is die nog in perfectie conditie, buiten de gladgesleten thumbsticks: Die nieuwe controller kreeg een haperende shoulder pad die MS weigerde te herstellen omdat er op controllers maar een paar maanden garantie worden gegeven.
De default Xbox One controller voelt voor mij als een downgrade van de 360 controller, en ik vind het vreemd dat dit geremedieert moet worden met een "elite" controller die blijkbaar ook relatief snel haperingen begint te tonen.
Dat is waar, 360 controllers waren niet kapot te krijgen en de draadloze verbinding was volgens mij ook betrouwbaarder. Maar qua in de hand liggen en de rumble in de triggers vind ik de one controller wel een vooruitgang (en de elite helemaal dus).

Momenteel speel ik even vooral op de PS4 omdat ik net eindelijk een 4k tv heb en mijn one x verkocht heb. Verkocht met het idee dat ik toch alles op pc kan spelen, maar op de tv is het toch wel fijner met een console (ook al kan die pc ook op de tv, vind het toch minder). Dus denk dat er uiteindelijk wel een series x komt, de PlayStation gaat alleen om de controller al nooit mijn main platform worden ook al vind ik sommige exclusives wel leuk genoeg dat er dan uiteindelijk zo'n ding naast komt te staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 15:02
Ori is weer een geweldige game O+ O+

Ik heb mezelf gisteren wel een timebox gegeven om het te spelen omdat het anders nachtwerk zou zijn geworden :P Toen ik stopte had ik wel het idee ergens vast te zitten... vanmiddag maar eens kijken of ik iets over het hoofd gezien heb

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaguar645 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:46:
Ori is weer een geweldige game O+ O+

Ik heb mezelf gisteren wel een timebox gegeven om het te spelen omdat het anders nachtwerk zou zijn geworden :P Toen ik stopte had ik wel het idee ergens vast te zitten... vanmiddag maar eens kijken of ik iets over het hoofd gezien heb
Ik ga er donderdag avond mee beginnen, aangezien ik vrijdag geen wekker heb waar ik rekening moe hoef te houden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
haha heel slim! Vrijdag werk ik thuis... biedt ook perspectief🧐

ik heb ook even op youtube gezocht naar waar ik vast leek te zitten en daar ziet het stukje level er ook compleet anders uit dan bij mij😱 Hopen dat de day1 patch dat oplost (had ik misschien toch een dagje langer moeten wachten😂)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:27

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:24:
[...]

Ik ga er donderdag avond mee beginnen, aangezien ik vrijdag geen wekker heb waar ik rekening moe hoef te houden :P
Dat betekend in jouw geval waarschijnlijk dat je vrijdagochtend de 1e playthrough afgerond hebt :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Jaguar645 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:02:

ik heb ook even op youtube gezocht naar waar ik vast leek te zitten en daar ziet het stukje level er ook compleet anders uit dan bij mij😱 Hopen dat de day1 patch dat oplost (had ik misschien toch een dagje langer moeten wachten😂)
Hebben wij de Day 1 patch nog niet dan, aangezien we het spel gewoon vanuit Nieuw-Zeeland spelen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Van wat ik her en der begreep op twitter niet... ook sommige review sites wachten er op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
uchiha tijntje schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:11:
[...]

Ik las op twitter dat deze patch uitgerold was..
Wanneer? Vandaag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
kan zijn dat hij met de preload dan niet gelijk mee gekomen is wellicht?... nouja zie het vanmiddag wel als ik thuis kom :)

Hij zou nu iig beschikbaar moeten zijn

[edit]

netjes trouwens op hard en dan 100% respect :P Als ik dat zou doen kan ik sowieso een nieuwe controller kopen 😇🤣

Doe hem wel gewoon normal hier

[ Voor 33% gewijzigd door Jaguar645 op 11-03-2020 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaguar645 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:02:

Het kan zijn dat door bepaalde in game events omgevingen veranderen natuurlijk. Dat was namelijk in deel 1 ook het geval :) Dus voordat je jezelf gaat spoileren, daar even goed op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Jaguar645 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:17:
kan zijn dat hij met de preload dan niet gelijk mee gekomen is wellicht?... nouja zie het vanmiddag wel als ik thuis kom :)

Hij zou nu iig beschikbaar moeten zijn

[edit]

netjes trouwens op hard en dan 100% respect :P Als ik dat zou doen kan ik sowieso een nieuwe controller kopen 😇🤣

Doe hem wel gewoon normal hier
Denk dat hij nog niet geïnstalleerd staat bij diegene die een preload hebben gedaan, waaronder bij mij.
Dus als je nu de game opnieuw installeert, dan zal hij wel meekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
uchiha tijntje schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:30:
[...]

Het kan zijn dat door bepaalde in game events omgevingen veranderen natuurlijk. Dat was namelijk in deel 1 ook het geval :) Dus voordat je jezelf gaat spoileren, daar even goed op letten.
Dat was ik zeker niet vergeten van deel 1 idd :)

Hier kun je vrij makkelijk komen zonder blokkades... het filmpje (wat trouwens echt alleen maar het stukje liet zien waar ik zit, dus dat was mooi) heeft op gewoon normale delen van de wereld echt stukken zitten die ik mis (heb ik toch een aantal keer opnieuw moeten tikken deze zin omdat ik niets wil spoielen voor je :D )
Rivanov schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:30:
[...]

Denk dat hij nog niet geïnstalleerd staat bij diegene die een preload hebben gedaan, waaronder bij mij.
Denk dat dat het is ja... heb zelf ook een preload gedaan en gelijk de game gestart... zal vanmiddag dan wel die update overheen rollen

[ Voor 23% gewijzigd door Jaguar645 op 11-03-2020 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 00:40
uchiha tijntje schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:17:
Even opletten voor mensen die two point hospital spelen. Er is een save bug.

https://www.trueachieveme...-point-hospital-crash-fix
Ah dat verklaart waarom ik een crash had en het idee had dat ik terug in de tijd was gegaan (was maar een uurtje ofzo en zat vooral tijd te winnen om terug in de hogere + omzet te komen). :P

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:29
Ik heb sinds kort een xbox One X in combinatie met een Samsung QLED Q70R.

Als ik de interne calibratie draai krijg ik met geen mogelijkheid het gesloten oog te zien. Black level staat op low en RGB range op de xbox limited.

Is dit normaal, of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
Rivanov schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:30:
[...]

uchiha tijntje schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:30:
[...]

even ter info nog maar :) start Ori net weer op (en heeft update gehad omdat hij helemaal opnieuw starte) en nu met het loaden van mijn save zag alles er gelijk anders (en dus goed :P ) uit! was meteen duidelijk waar je heen moest verder *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:53
uchiha tijntje schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:17:
Even opletten voor mensen die two point hospital spelen. Er is een save bug.

https://www.trueachieveme...-point-hospital-crash-fix
Ik heb het ook. Ambulance awards samen met behalen van 2 sterren en alles loopt vast. Gisteren twee keer. Morgen nog een keer proberen. Vandaag voor codmw gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:02
Is het verhaaltechnisch van belang dat je Ori and the blind forest speelt voordat the Will of the whisps oppakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Blaauw87 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 18:47:
Is het verhaaltechnisch van belang dat je Ori and the blind forest speelt voordat the Will of the whisps oppakt?
Nee hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 18:20:
Voor wbt Ori en de day one patch.
Had Ori ook gepreload staan en kreeg gisteravond bij opstarten netjes een 9.3GB update voor de kiezen :7
Modern Warfare heeft deze feature wekelijks. Deze week was het gelukkig maar 16GB.

Bij mij was de preload net verdwenen. Zal wel mijn eigen toedoen zijn geweest na wat stom gedoe met externe hdd wissels. Wel zonde. Had graag vanavond een uurtje gespeeld. Dan maar genieten van mijn 110GB tellende schietspel!

En dan de echte ontopic: ik hoop dat ze standby updates eens fatsoenlijk fixen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2020 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch ook Ori maar proberen, al doe ik het dan op PC :9
Vind alleen wel dat Microsoft echt eens wat aan hun download capaciteit mag doen hoor... altijd beetje mweh download snelheden, ook op PC. Ik heb geloof ik max 15 MB/s gezien voor Ori, nu zit hij weer op 7. Steam knalt hem altijd gewoon strak naar 30+ MB/s gezien mijn 250 Mbps lijn, game was al láng binnen geweest als ik hem via Steam binnen aan het halen was ipv via de Xbox app... Niet alleen Steam trouwens, Epic trekt meen ik ook meestal gewoon de volle bandbreedte en ik meen dat ik bij Uplay ook geen klachten over de download snelheid had. Vraag me toch af waarom de console fabrikanten het niet voor elkaar (willen?) krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 19:21:
Toch ook Ori maar proberen, al doe ik het dan op PC :9
Vind alleen wel dat Microsoft echt eens wat aan hun download capaciteit mag doen hoor... altijd beetje mweh download snelheden, ook op PC. Ik heb geloof ik max 15 MB/s gezien voor Ori, nu zit hij weer op 7. Steam knalt hem altijd gewoon strak naar 30+ MB/s gezien mijn 250 Mbps lijn, game was al láng binnen geweest als ik hem via Steam binnen aan het halen was ipv via de Xbox app... Niet alleen Steam trouwens, Epic trekt meen ik ook meestal gewoon de volle bandbreedte en ik meen dat ik bij Uplay ook geen klachten over de download snelheid had. Vraag me toch af waarom de console fabrikanten het niet voor elkaar (willen?) krijgen.
Wordt ook wel veel gedownload nu he. Bij mij was hij redelijk vlot binnen. Minder dan een half uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Stond vandaag patch klaar van 4,5GB. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
justifire schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 19:43:
[...]

Wat heb ik gisteravond dan allemaal binnen zitten hengelen ??
4 GB aan Nieuw Zeelandse ondertitels ?!
Heb gisterenmiddag niets extra’s gedownload bovenop de preload van vorige week. Toen straks stond er patch klaar, maar misschien had jij die gisteravond al. Maar toen zat ik niet achter m’n Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-09 19:31

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Ori crashte hier de Xbox one X volledig. Ding ging gewoon uit. Lijkt nu te stotteren.

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Wat is het geluid toch goed en mooi van Ori.
Je wordt helemaal meegezogen.

Ik ergerde me in deel 1 vooral aan de vele wegen die ik kan bewandelen , bang dat ik een deel mis.
Rechts,links naar boven of beneden. Hier komt wel een deel van autisme naar boven merk ik wel.

Zoals ik nu merk is dat ook in deel 2, continue op de map kijken dan maar waar ik nog niet ben geweest 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hopelijk komt de soundtrack spoedig op Apple Music, net als de OST van Blind Forest. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
CallmeGod schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 19:50:

Ik ergerde me in deel 1 vooral aan de vele wegen die ik kan bewandelen , bang dat ik een deel mis.
Rechts,links naar boven of beneden. Hier komt wel een deel van autisme naar boven merk ik wel.

Zoals ik nu merk is dat ook in deel 2, continue op de map kijken dan maar waar ik nog niet ben geweest 😁
Lang leve metroidvanias :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Net eerste kaart gekocht , dit moet standaard zijn voor een autist net als ik 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
CallmeGod schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 19:50:

Haha heb precies hetzelfde. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Eerste stuk Ori er ook op zitten, ook net tot waar je de eerste kaart kunt kopen. Belooft weer een heerlijk spel te zijn :)
Hij draait vooralsnog ook erg goed op PC, met prima ultrawide support en mijn 1060 draait het prima op 3440x1440 (framerate dipt wel regelmatig onder de 60 maar met gsync maakt dat niet zo uit).
Wat betreft dat bang zijn om stukken te missen... dat heb ik ook wel, maar juist door deel 1 weet ik nu ook dat je altijd nog overal naar toe kunt gaan. Dus inderdaad, op de kaart kijken waar je nog niet geweest bent... dat is sowieso de manier om verder te komen als het niet meer duidelijk is wat te doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
Ook hier begonnen aan Ori en wat een goed spel zover. Tot aan de 2de save gekomen zover.

Grafisch gezien prachtig, muziek ook. Enige waar ik even moest aan wennen waren de foreground objects en je eigen weg. Zag sommige hazards aan als decoratie, vooral in het begin. Nu is Ori zover nog redelijk vergevend met wat damage krijgen want je hebt het ook in no time weer terug maar dat zou later vast nog eens heel anders kunnen worden.

In ieder geval kan ik me hier wel even mee vermaken. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kadardar schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 22:40:
Ook hier begonnen aan Ori en wat een goed spel zover. Tot aan de 2de save gekomen zover.

Grafisch gezien prachtig, muziek ook. Enige waar ik even moest aan wennen waren de foreground objects en je eigen weg. Zag sommige hazards aan als decoratie, vooral in het begin. Nu is Ori zover nog redelijk vergevend met wat damage krijgen want je hebt het ook in no time weer terug maar dat zou later vast nog eens heel anders kunnen worden.

In ieder geval kan ik me hier wel even mee vermaken. :D
Moet je je eens verplaatsen in @uchiha tijntje met zijn No Death Run op Hard

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 07:22:
[...]

Haha, vanavond gaat het los! Headset en controller liggen aan de oplader. No death run zal alleen nog wel even op zich laten wachten. Van de paar secondes die ik in gifjes heb gezien zijn er volgens mij best veel instant deaths mogelijk (zoals lava, etc :P). Eerst 100% completion op hardcore, daarna 4 uur playthrough, daarna no death run. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Prachtig spel, en blij om te merken dat hij na de patch op de One S ook perfect draait :).
Jammergenoeg maar een uurtje kunnen spelen gisteravond. Vrouwtje heeft echter een ladie's night vanavond, dus kan ik heel de avond grondig doorspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij staat bij mij ook klaar. Gister flink wat verder gekomen met het eerste deel na de aanmoedigingen hier. Dus ik denk dat ik tegen het weekend ook kan beginnen. De gameplaybeelden die ik gezien heb zijn werkelijk waar prachtig. En de reviews beloven ook behoorlijk wat :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren maar 2 uurtjes kunnen spelen, wat een heerlijke game is Ori.
Had er ooit iets van gezien op de E3 maar nog nooit gespeeld of interesse in gehad.
Alleen de intro al was machtig mooi!

De eerste bossfight was veel vloeken en overdoen, uiteindelijk na 20 keer
spoiler:
had ik de wolf weggejaagd.

[ Voor 1% gewijzigd door BM op 12-03-2020 10:19 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:29
G_Dragon schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 09:41:
Gisteren maar 2 uurtjes kunnen spelen, wat een heerlijke game is Ori.
Had er ooit iets van gezien op de E3 maar nog nooit gespeeld of interesse in gehad.
Alleen de intro al was machtig mooi!

De eerste bossfight was veel vloeken en overdoen, uiteindelijk na 20 keer
spoiler:
had ik de wolf weggejaagd.
De laatste zin even in een spoiler balk aub.
Slimmer om 'm dan niet te quoten ;)

[ Voor 5% gewijzigd door BM op 12-03-2020 10:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeterM007
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-08 08:59
Heerlijk spel, die Ori. Wel wat framedrops op de Original Xbox.. op de Xbox One X loopt 'ie een stuk fijner. Vanavond weer lekker verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Crosspost uit het Assetto Corsa topic, maar AC: Competizione komt op 23 juni naar de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@FrankoNL Sorry :) Dank u dat u me erop wijst.

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 12-03-2020 12:04 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
justifire schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 07:22:
[...]

Denk als je de layouts en gevechten een beetje kent dat het wel te doen is. Blijft wel een aardige feat tevens. :)

Good luck @uchiha tijntje
Rivanov schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:32:
Crosspost uit het Assetto Corsa topic, maar AC: Competizione komt op 23 juni naar de console.

[YouTube: Assetto Corsa Competizione Console Announcement Trailer [PEGI]]
Hm daar wordt ik opzich ook wel blij van. :)

Voor de mensen die het wellicht hebben gemist (is nu in headstart geloof ik):

Weet mezelf nog te herinneren dat ik hem op de PC heb gerefund... wat een mess was dat. Geen idee hoe de console versie speelt maar een MMORPG op console (die een beetje goed is) is wat mij betreft altijd welkom! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Kende de originele Ori ook nog niet en zocht nog een goeie platformer (heb Rayman Legends gekocht, vooral voor de multiplayer want groot wel van de storyline heb ik ooit op de PlayStation al gespeeld. Zoek wat nieuws dus maar vind 15 euro wel max voor een game, is de originele Ori Ook z'n top platformer? Review wise lijkt het er wel op.

Cuphead staat ook op het lijstje maar die wil niet echt onder de 20 euro dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GoldenSample schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:08:
Kende de originele Ori ook nog niet en zocht nog een goeie platformer (heb Rayman Legends gekocht, vooral voor de multiplayer want groot wel van de storyline heb ik ooit op de PlayStation al gespeeld. Zoek wat nieuws dus maar vind 15 euro wel max voor een game, is de originele Ori Ook z'n top platformer? Review wise lijkt het er wel op.

Zowel de originele ori als cuphead zijn de aanschafprijs meer dan waard. Ze zijn zeker meer waard dan 15 euro :p

De originele ori en de nieuwe zijn ook te spelen via gamepass uiteraard.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:28:
[...]

Zowel de originele ori als cuphead zijn de aanschafprijs meer dan waard. Ze zijn zeker meer waard dan 15 euro :p

De originele ori en de nieuwe zijn ook te spelen via gamepass uiteraard.
15€ voor Ori is een belediging. Pfff wat een game. Maar wel frustrerend voor mij. Ik moet echt op youtube filmpjes kijken hoe ik bepaalde delen moet uitspelen en dan nog ga ik 62x dood voordat ik het haal. Mijn gamertag maar in VAS Taijyn veranderen, wellicht dat het dan super makkelijk gaat ;)

Toen XBL er gisteravond om 22:30 uitlag, ben ik maar even Ori gaan spelen, voordat ik het wist was het 01:25 :X Gelukkig ging de wekker om 6:00u alweer. Wel de top van de Ginso tree gehaald. Nu de rest nog.

[ Voor 5% gewijzigd door MRE-Inc op 13-03-2020 08:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

De lat ligt wel vrij hoog inderdaad. Verschillende stukken waarvan ik dacht dat ik hidden content aan het vinden was die gewoon verplicht bleken te zijn. Ik ga nu eventjes doorsparen voor die triple jump.
Heb overigens het spel na 3 uur spelen wel eens moeten herstarten, want ik kreeg haperingen van een aantal seconden lang.

[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 13-03-2020 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezzza
  • Laatst online: 15-09 10:34
Doom eternal is enkel single player toch? Of gebruik je fraggen ook voor de singel player kant?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Wat is de soundtrack toch fan-tas-tisch van Ori. Heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterM007
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-08 08:59
GoldenSample schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:08:

Ori is een no-brainer... daar heb je vele uurtjes plezier aan. Cuphead is weleens op XBL geweest voor 12/13 euro, gewoon even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:30
Iedereen is hier enorm positief over Ori. Ik heb deel 1 een uur of twee geprobeerd, maar ik vond er echt weinig aan.
- Wat maakt het dat jullie hier zo enorm van onder de indruk zijn.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 13:13:
[...]

Audiovisueel is het een pareltje. Daarnaast kent het een zeer strakke platform gameplay.

En Ori is cute ;)

De vraag is of platformers / metroidvanias sowieso een genre is dat je leuk vindt?
Naast bovenstaande voor mij ook de uitdaging. Ik ben sowieso niet heel goed in dit soort games en ga ook best vaak dood, maar ik blijf het proberen omdat ik dat een uitdaging vind en het ook leuk vind. Met kramp in je handen die controller even wegleggen als je een moeilijk stuk gehaald hebt.... Priceless....voldoening ten top !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 12:51:
Iedereen is hier enorm positief over Ori. Ik heb deel 1 een uur of twee geprobeerd, maar ik vond er echt weinig aan.
- Wat maakt het dat jullie hier zo enorm van onder de indruk zijn.
haha idem, ik was er na 10 minuten alweer klaar mee :P

Alexa: uninstall Ori

[ Voor 3% gewijzigd door quorumz op 13-03-2020 15:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:30
uchiha tijntje schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 13:13:
[...]

Audiovisueel is het een pareltje. Daarnaast kent het een zeer strakke platform gameplay.

En Ori is cute ;)

De vraag is of platformers / metroidvanias sowieso een genre is dat je leuk vindt?
Platform games vind ik zeker gaaf, en helaas weinig goed aanbod op de Xbox. Rayman en Oddworld zijn toppers.

Ik zal het van het weekend nog eens proberen en wellicht heb ik het de tijd niet gegeven.

PSN ID Binloading_nl

Pagina: 1 ... 41 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.