Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
LuisjeNL schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 12:33:
[...]

Wat dikgedrukt staat zoeken met de zoekfunctie bovenaan dit topic, dan kom je alle info tegen :)
Dank, ik zie alleen niet waar ik het voordeligste xbox gold kan kopen ik zie een prijs van 48.95 voor 12 maanden op google is dat een beetje gangbare prijs of moet ik ergens anders kijken ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:33
Google geeft bij mij 38 euro

Lichtpuntje...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 22:41:
SAYONARA WILD HEARTS

*drops mike*

Echt een hele toffe game! Aanrader voor een ieder die eens een wat andere ervaring wil dan de standaard games.
Hoeveel LSD moet je nemen voor die game een beetje normaal begint te worden?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Weet iemand of er een opvolger is voor de oude 360 headset
Wikipedia: Xbox 360 Wireless Headset

ik zoek een kleine draadloze headset om alleen mee te chatten maar zie alleen maar van die grote headsets voor beide oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
Slux schreef op zondag 1 maart 2020 @ 18:27:

ik zoek een kleine draadloze headset om alleen mee te chatten maar zie alleen maar van die grote headsets voor beide oren.
Ik heb naar het zelfde gezocht, maar niks draadloos kunnen vinden voor 1 oor, ik gebruik nu gewoon met een draadje:

Turtle Beach Recon Chat headset voor Xbox One

Voordeel dat deze vrij open ontworpen is (zit niet op je oor) waardoor je je surround set nog goed hoord, werkt prima en hij kost ongeveer een kratje bier ;)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slux schreef op zondag 1 maart 2020 @ 18:27:

Deze was niet eens zo goed, deze was toen beter:(werkte ook met je telefoon)

Afbeeldingslocatie: https://www.retroxboxkopen.nl/assets/products/3004708.jpg

Als je naar Major Nelson op fb zijn posts zoekt zie je altijd 1 iemand als 1 van de eerste replies vragen, waar blijft de draadloze headset voor de xbox one :9~ :9~

dus nee helaas is die er niet...(leek me ook wel handig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:16

LopeZ

Too much is never enough

Welke game is die in de spring uit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb nog 9 dagen om FF15 uit te spelen dan :9. Chapter 10 nu, moet wel lukken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:59

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Goh, ik hoorde ergens anders O-) dat er helemaal niks meer uit zou komen op de Xbox. Ben zelf bezig met Ori Blind Forest. Geen idee waarom ik die zo lang heb laten liggen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja echt wel dikke prima :).

Kijk erg uit naar Ori! Dat wordt zo'n enorm tof avontuur. Nog maar 1.5 week! oOo

Verder wel benieuwd naar Bleeding Edge, samen met wat tweakers wellicht :) En ook naar Wasteland 3 ben ik wel benieuwd.
LopeZ schreef op maandag 2 maart 2020 @ 08:27:
[...]

Welke game is die in de spring uit komt?
Dat is volgens mij Grounded :)
https://www.windowscentra...-everything-you-need-know

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik moet echt wel meer nieuws volgen. Bleeding Edge en Grounded zien er waanzinnig goed uit! Vooral als ik zie wie er achter Bleeding Edge zit (makers van DMC en Hellblade: Senua's Sacrifice) wil ik dit echt wel op zijn minst eens geprobeerd hebben :D

Over multiplayer gesproken: Het is vele jaren geleden dat ik nog intens op xbox gespeeld heb, en een groot deel van mijn friendslist staat permanent op 'offline'. Ik speel grotendeels singleplayer, maar vind het leuk om scores en achievements te kunnen vergelijken. Daarom heb ik alvast wat mensen uit dit topic toegevoegd. Voel je vrij om ook wat leven in mijn friendslist te blazen en mij toe te voegen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boe2 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 09:17:
Ik moet echt wel meer nieuws volgen. Bleeding Edge en Grounded zien er waanzinnig goed uit! Vooral als ik zie wie er achter Bleeding Edge zit (makers van DMC en Hellblade: Senua's Sacrifice) wil ik dit echt wel op zijn minst eens geprobeerd hebben :D

Over multiplayer gesproken: Het is vele jaren geleden dat ik nog intens op xbox gespeeld heb, en een groot deel van mijn friendslist staat permanent op 'offline'. Ik speel grotendeels singleplayer, maar vind het leuk om scores en achievements te kunnen vergelijken. Daarom heb ik alvast wat mensen uit dit topic toegevoegd. Voel je vrij om ook wat leven in mijn friendslist te blazen en mij toe te voegen :)
Ik ging gelijk kijken maar ik gok dat jij niet X girl1471 bent. Die volgt mij sinds gisteren. (Heb jou toegevoegd :))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bleeding Edge en Grounded zijn wel games die idd het leukst lijken met een groep met headset :) Dus ik houd me wel aanbevolen. En het fijne is dat je ze met Gamepass inderdaad gewoon kunt "proberen"!

Verder verbaasd het mij hoe leuk de MP van Modern Warfare is als je gewoon samen met iemand speelt. Zo heb ik @exactor it als mijn apprentice aangesteld die ik de kneepjes van het vak aan het leren ben. Gaat soms wel met horten en stoten. Het is net een blije pup. Als je hem loslaat rent die als een gek naar voren... De termen zit en blijf kent die niet zo goed... Maar kill and attack daarentegen... :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Ik vind het wel leuk om te horen dat sommige tweakers hier wat minder bekende games proberen omdat er in dit topic over gesproken wordt.

Daarom wil ik eigenlijk deze maand eens wat minder bekende game uitlichten waar ik me enorm mee heb vermaakt en waar anderen zich ook mee kunnen vermaken maar wellicht niet weten van het bestaan :P

Ik wil dan ook beginnen met een game uit Gamepass, aangezien de drempel erg laag is om de game te proberen, namelijk:

Lonely Mountains Downhill

LMD is een game waarin je de rol op je neemt als mountainbiker. Je uitdaging is simpelweg het afleggen van een parcours van een berg. Dat kan door het volgen van de gebruikelijke paden of als een waaghals de vele shortcuts benutten die elk parcours met zich meebrengt.

Grafische stijl en camerapositie
De grafische stijl is simplistisch, maar juist de low-poly art geeft een hele toffe sfeer aan de game. De camera kent een soort isometrische positie, waarin je voldoende zicht hebt op je karakter en de directe omgeving.

Controls
Als je de game voor het eerst speelt zul je ongetwijfeld vloeken op de controls. Er zijn namelijk twee settings en ze zijn beide radicaal anders. De settings zijn als volgt:

-Screen based. Dit is een setting waarin je fietst richting de positie van de stick van je controller. Wil je richting linksonder van het scherm, dan ga je linksonder met je stick. Doordat de camera niet draait is het altijd duidelijk waar je heen gaat.
-Left - Right: Dit is een setting waar ik echt niet mee overweg kon en staat volgens mij standaard aan. Deze setting gaat uit van het gezichtspunt van de rijder. Als je de stick naar links beweegt, wordt de fietser naar links gestuurd en als je de stick naar rechts beweegt, wordt de klok mee gestuurd. Echter omdat je soms naar de camera toerijdt (en links met de stick dus rechtsaf met de fiets is) en soms van de camera wegrijdt (en links met de stick ook dus links met de fiets is) kon ik daar niet mee overweg. :)

Mijn advies is dan ook om screen based te selecteren, echter is dit wel erg persoonlijk. De controls zijn over het algemeen vrij strak en fouten en crashes zijn dan vaak ook te wijten aan de speler :)

Waarom een aanrader?
Het is een zowel een hele relaxte als hele uitdagende game tegelijk. Als je de begaande paden gebruikt is het een lekker ontspannend spel, maar als je de challenges wilt halen is het echt een hele uitdaging. Het is een soort Trials maar dan net anders. Het vinden van bepaalde shortcuts en deze dan uiteindelijk ook masteren is erg leuk. Daarnaast zijn er ook diverse typen bikes met elk hun eigen specifieke kenmerken. De ene is wat trager, maar heeft een goede vering, zodat je wat soepeler van hoogtes af kunt jumpen, en de andere is weer bloedje snel, maar ook lastig te controleren.

Wat vindt de game media ervan?
De metascore van de game is een 79 op de Xbox. Maar een review van Eurogamer en komt het beste overeen met hoe ik de game heb ervaren:

https://www.eurogamer.net...-celebration-of-landscape

Daarnaast heeft Gameinformer een leuke video over de game en leggen ze uit waarom zij het een van de beste spellen van 2019 vinden:

Laatste tip!
Probeer de game niet te snel weg te leggen doordat je de controls wellicht niet meteen doorhebt. Want je mist gewoon een erg toffe game. Tips en trucs nodig? Ik hoor het wel :P

Edit: excuus voor de dubbelpost, maar dit is een compleet ander onderwerp :+

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-03-2020 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:10
Lonely Mountains Downhill
Inderdaad een leuke game. Ik heb me er ook mee vermaakt. Alle achievements ga ik niet halen, want op een gegevens moment is het echt pittig. Het speelt tussen door in ieder geval erg lekker weg.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Kijk enorm uit naar Bleeding Edge.
Beta was geweldig en eindelijk weer eens iets verfrissends tussen al die dertien in een dozijn shooters.
Als je Overwatch leuk vind ga je Bleeding Edge zeker leuk vinden :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik wist niet dat ie al uit was? Hou de releases toch meestal goed in de gaten :P

Maar ik dacht dat we al 2 downhill games hadden gehad de afgelopen tijd welke allebei die game niet waren en dat was jammer want LMD zag er tijdens de indie-trailer van afgelopen E3 aardig uit. Thanks voor de tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb sinds vandaag een Xbox One X in gebruik als vervanging van een Xbox One S. Dit ook om in native 4K te kunnen gamen en ik vond gewoon een mooie aanbieding.

Nu ben ik wat onzeker of ik nu ook echt in 4K aan het spelen ben. Als ik Google raadpleeg dan zie ik allemaal oude informatie uit 2017 of 2018 dat er een prompt moet komen om de textures te downloaden, maar ik heb het gevoel alsof dat allemaal niet meer hoeft.

Wel heb ik Star Wars Fallen Order gestart, welke ik als laatste actief gespeeld heb op de S en ik vond idd dat het er beter uit zag, maar dat kan natuurlijk ook dat ik dat graag wilde zien, snap je? :)

Verder; ik gebruikte een externe 1TB drive, maar ik heb ook gelezen dat dat overbodig is en de laadtijden beter zijn op de X. Is die externe schijf dus nog nodig?

[ Voor 15% gewijzigd door Gunner op 02-03-2020 19:51 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je ook een 4k scherm dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Uiteraard, al een tijdje. (twijfelde om dat erbij te zetten) maar dat leek me logisch. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
@Gunner bij je games&apps rechtsboven je games filteren op one x enhanced, Dan zie je welke games geoptimaliseerd zijn voor je console.

En ik zou je er niet druk om maken, je console download automatische de juiste files voor jou games.

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

LuisjeNL schreef op maandag 2 maart 2020 @ 21:10:
@Gunner bij je games&apps rechtsboven je games filteren op one x enhanced, Dan zie je welke games geoptimaliseerd zijn voor je console.

En ik zou je er niet druk om maken, je console download automatische de juiste files voor jou games.
Bij die games staat ook X1XE:True als je de details bekijkt. Dan neem ik aan dat de textures al gedownload zijn, ook ten tijde van toen ik de X1S had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
Ja klopt, als jij automatische updates aan hebt staan doet hij dat sowieso al.

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 21:21
Het Microsoft Rewards programma voor mij althans behoorlijk ondoorgrondelijk.
Ze bieden steeds dezelfde film aan: Wonder Woman, Geostorm, The Dark Tower blijven maar terugkeren en de films zijn altijd tamelijk oud.
Je moet games bekijken die je niet meer kunt kopen/langer verkrijgbaar zijn (vandaag bijvoorbeeld Tom Clany's Rainbow Six Siege Deluxe Edition), de aanschaf kan alleen door het inwisselen van een code. Je had dus de game moeten kopen toen deze nog verkrijgbaar was.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 19:55
Doet de One X ook een spel ''upgraden'' wanneer het vanaf een xbox 360 disc af komt?
Dus dat hij netjes doet upscalen naar de juiste resolutie. Gaat zich om Red Dead Redemption 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:05

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Mosin schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 09:04:
Doet de One X ook een spel ''upgraden'' wanneer het vanaf een xbox 360 disc af komt?
Dus dat hij netjes doet upscalen naar de juiste resolutie. Gaat zich om Red Dead Redemption 1.
Ja en nee, het gebeurd maar niet bij alle spellen. Ook niet alle textures schalen mooi mee :P Er zitten dus wel wat haken en ogen aan.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:44

BM

Moderator Spielerij
360 games komen afaik sowieso niet van disc, maar er word een backwards compatible versie gedownload van de game die je insert. En of die wel of niet geupgrade zijn ligt eraan of MS daar heel veel zin in had :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +2 Henk 'm!
zover ik weet krijgt het spel gewoon een update die gedownload wordt met verbeterde graphs/textures en 4k stuff
https://arstechnica.com/g...atch-on-xbox-one-x-today/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
@Touchdomex
Ja, dat geloof ik ook wel. Heb een paar games gespeeld, waarvan ik alleen niet weet of ze geoptimaliseerd zijn en dat zag er niet enorm verbeterd uit :+ Gisteren kwam ik er toevallig achter dat RDR1 enigzins leuker uitziet als je hem op de One X speelt. Dus direct even gezocht waar hij nieuw te koop is. Vind het hoesje wel mooi, vandaar de vraag :D

@BM
Daarover twijfelde ik dus. Wist niet zeker of hij dat ging doen zeg maar :P Bedankt! :)

@quorumz
Begreep het inderdaad. Ben eens benieuwd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
@Mosin en anders eerst op een 360 spelen en daarna op de one :+

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gunner schreef op maandag 2 maart 2020 @ 19:40:
Ik heb sinds vandaag een Xbox One X in gebruik als vervanging van een Xbox One S. Dit ook om in native 4K te kunnen gamen en ik vond gewoon een mooie aanbieding.

Nu ben ik wat onzeker of ik nu ook echt in 4K aan het spelen ben. Als ik Google raadpleeg dan zie ik allemaal oude informatie uit 2017 of 2018 dat er een prompt moet komen om de textures te downloaden, maar ik heb het gevoel alsof dat allemaal niet meer hoeft.

Wel heb ik Star Wars Fallen Order gestart, welke ik als laatste actief gespeeld heb op de S en ik vond idd dat het er beter uit zag, maar dat kan natuurlijk ook dat ik dat graag wilde zien, snap je? :)

Verder; ik gebruikte een externe 1TB drive, maar ik heb ook gelezen dat dat overbodig is en de laadtijden beter zijn op de X. Is die externe schijf dus nog nodig?
Intern of extern maakt niet uit, met als kanttekening dat je externe schijf dan wel 7200 toeren is. Die zit namelijk ook intern. Een SSD is nog steeds sneller en zal bij games wat voordeel bieden in snellere laadtijden, betere view-distance of andere zaken. Minder dipjes ook in de 30/60fps bv, afhankelijk van wat wordt ondersteund.

Er zijn aardig wat game schijven maar die zijn ook niet allemaal even snel. Maar ook voor een SSD wordt niet alle snelheid benut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mosin schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 09:36:
@Touchdomex
Ja, dat geloof ik ook wel. Heb een paar games gespeeld, waarvan ik alleen niet weet of ze geoptimaliseerd zijn en dat zag er niet enorm verbeterd uit :+ Gisteren kwam ik er toevallig achter dat RDR1 enigzins leuker uitziet als je hem op de One X speelt. Dus direct even gezocht waar hij nieuw te koop is. Vind het hoesje wel mooi, vandaar de vraag :D

@BM
Daarover twijfelde ik dus. Wist niet zeker of hij dat ging doen zeg maar :P Bedankt! :)

@quorumz
Begreep het inderdaad. Ben eens benieuwd :)
Toevallig gisteren net Red Dead Redemption uitgespeeld op de one x, erg van genoten, zag er ondanks de wel verouderde graphics nog erg crisp uit, ben blij dat ik die game eindelijk eens heb kunnen spelen en ben ook weer gelijk doorgegaan met deel 2, wat genieten weer 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
LuisjeNL schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 09:58:
@Mosin en anders eerst op een 360 spelen en daarna op de one :+
Mocht het me nou tegenvallen dan ga ik dat proberen, haha :+
Sipio schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 10:57:
[...]

Toevallig gisteren net Red Dead Redemption uitgespeeld op de one x, erg van genoten, zag er ondanks de wel verouderde graphics nog erg crisp uit, ben blij dat ik die game eindelijk eens heb kunnen spelen en ben ook weer gelijk doorgegaan met deel 2, wat genieten weer 👍
Ja, ik begreep dat het scherper uitziet. Dat is opzich voor mij al voldoende. Oudere graphics kunnen alsnog als mooi ervaren worden. De AA die vroeger overduidelijk aanwezig was stoort me het meeste van alles met games. Het is nu dan wel een geschikt moment om RDR1 te gaan spelen :)
Ik denk dat ik het tweede deel eerst op de PC speel en eventueel later dit jaar op series x! Wil langzamerhand toch richting het 4K gaming gaan, alleen moet ik wat betreft de PC gezien nog eventjes wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:54
Wordt er tegenwoordig eigenlijk nog gepraat tijdens games (multiplayer) of zit iedereen privé in een chat met een party ofzo? Vraag dit omdat ik laatst een headset had aangesloten, maar deze dus niet heb kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:51
Wordt nooit echt veel gepraat inderdaad.. in ieder geval niet in de openbare lobbies. Meesten zitten in private chats.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Rivanov schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 16:44:
Wordt nooit echt veel gepraat inderdaad.. in ieder geval niet in de openbare lobbies. Meesten zitten in private chats.
Klopt, ik heb zelfs met de meeste games de private chats uitgezet zoals bij mw, alleen party leden hoor ik.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancicted
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-06 15:24
Zonet bij Xbox game pass rewards maar 5 punten gekregen (ipv 15) voor de daily quests, jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Trancicted schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 19:15:
Zonet bij Xbox game pass rewards maar 5 punten gekregen (ipv 15) voor de daily quests, jullie ook?
Jup hier ook maar 5. Was 15. Ook alle wekelijkse en maandelijkse quests zijn minder waard. Blijkbaar ging het te hard. Ik ben in 1 maand van een kleine 5000 naar 8000 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10:19
Kan iemand mij misschien vertellen hoe goed bereik je hebt met de xbox one controller? Wil het gebruiken voor mijn pc maar zit soms nog al ver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Had er op reddit over gelezen. De reacties daar gaven me plaatsvervangende schaamte.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

BlackBarryNL schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 00:45:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe goed bereik je hebt met de xbox one controller? Wil het gebruiken voor mijn pc maar zit soms nog al ver
Op 6 meter afstand nog steeds prima. Niet verder getest, want zie ik niet meer goed wat ik doe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
uchiha tijntje schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:27:
[...]

Wat is ver weg? Want volgens mij is het bereik wel prima qua meters?
Een meter of 8 ongeveer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokucho
uchiha tijntje schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 14:23:
[...]

Zit je met een verrekijker te spelen :P Ik denk dat 8 meter prima te doen is, mits er geen muren of routers en dat soort zaken tussen zitten.
Ha nee gaat om een pc welke ook aan mijn tv is aangesloten en af en toe lekker op bank gamen is lekker :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov

Morgen NBA2K20 en Train Simulator

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Rivanov schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 15:29:
[Embed]

Morgen NBA2K20 en Train Simulator
NBA2K20 is wel tof, had die laatst in het free 2 play weekend gedaan. Kan ik mooi mee verder.
Maar backlog begint zo wel te groeien. Ben ook nog met die Telltale Batman bezig (opvolger van de eerdere versie die ook bij GwG is verschenen). Dat Telltale Studios ooit failliet is gegaan begrijp ik niet. Vind deze games echt dikke prima (ook the Wolf Among us was erg goed).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kevlar01 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 15:40:
[...]

Maar backlog begint zo wel te groeien. Ben ook nog met die Telltale Batman bezig (opvolger van de eerdere versie die ook bij GwG is verschenen). Dat Telltale Studios ooit failliet is gegaan begrijp ik niet. Vind deze games echt dikke prima (ook the Wolf Among us was erg goed).
Zijn volgens mij wel paar goede artikelen over uitgebracht. Was voornamelijk het mismanagement dat er aan ten grondslag lag... Zoals wel vaker :P

https://www.theverge.com/...offs-end-the-walking-dead

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 15:39:
Ja weer prima games op zich. En uiteraard Ori! Heb de special edition besteld maar die blijft lekker gesealed :p
Snel even naar Australie: Ik zou best zo'n Ori boombje willen hebben op mijn tv meubel naast de Xbox One X Scorpio Edition :)

https://www.kotaku.com.au...-best-promo-bonsai-trees/

Afbeeldingslocatie: https://edge.alluremedia.com.au/m/k/2020/03/ori-bonsai-tree-1.jpg

Filmpje op de site doet het niet vanwege regio restricties:

[ Voor 14% gewijzigd door MRE-Inc op 05-03-2020 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
TSW staat online in Game Pass. NBA2K20 nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
BlackBarryNL schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 00:45:
Hoe ver zit jij van de pc af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
Knip. Haha. Doe maar niet.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2020 00:05 ]

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:57

Sagat

Is pappa x2!

Had hem toevallig laatst verwijderd :S

Is gran blue ook op xb? Deze gister even gespeeld en goede eerste indruk!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Iemand een goede reden, of juist niet, om een elite V2 controller te halen?

Laatste tijd voornamelijk shooters aan het spelen maar merk dat ik toch wat mobiliteit mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
@Beltoni als je shooters speelt is er zeker geen reden om hem niet te halen :+

Ik kan niet meer zonder

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Beltoni schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 13:29:
Iemand een goede reden, of juist niet, om een elite V2 controller te halen?

Laatste tijd voornamelijk shooters aan het spelen maar merk dat ik toch wat mobiliteit mis.
Als je wil kunnen springen en liggen terwijl je mikt zijn de paddles aan de achterkant erg fijn. Ik vind de elite daarnaast beter in de hand liggen dan de normale controller. Of dat 180 euro rechtvaardigt kun je alleen zelf bepalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Verwijderd schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 13:50:
[...]

Als je wil kunnen springen en liggen terwijl je mikt zijn de paddles aan de achterkant erg fijn. Ik vind de elite daarnaast beter in de hand liggen dan de normale controller. Of dat 180 euro rechtvaardigt kun je alleen zelf bepalen. :)
Hoop geld inderdaad, maar als hij voor de volgende console compatible is dan kan ik dat vast wel goedpraten voor mijzelf ;)
LuisjeNL schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 13:49:
@Beltoni als je shooters speelt is er zeker geen reden om hem niet te halen :+

Ik kan niet meer zonder
Daar ben ik ook weer een beetje bang voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
@Beltoni

Maar als je hem hebt hoef je ook niet meer met een normale te spelen toch :+

Lichtpuntje...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Beltoni schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 14:03:
[...]

Hoop geld inderdaad, maar als hij voor de volgende console compatible is dan kan ik dat vast wel goedpraten voor mijzelf ;)

[...]

Daar ben ik ook weer een beetje bang voor...
Als dat nog onvoldoende is kun je ook prijs per uur uitrekenen. Dat zal een laag bedrag zijn. Zo rechtvaardig ik altijd mijn Gaming aankopen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beltoni
Vandaag even langs de plaatselijke NedGame gelopen en de doos mogen aanschouwen. Vrees dat hij er volgende week wel komt. De 'kosten per uur' zijn namelijk vrij interessant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beltoni
justifire schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 19:47:
[...]

Zet het dan ook even af tegen een avondje kroeg :P
Vandaag ook weer 100+ euro aan bier, koffie en borrelhapjes uitgegeven en het is pas 21.00u. Dan is het wel makkelijk om het goed te praten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@justifire Heb er veel zin in! Bewust nog geen enkel gameplay filmpje bekeken, omdat ik verrast wil worden :P

En ook net op tijd Pillars of Eternity II gecomplete. Was lang geleden dat ik een dergelijke game heb gespeeld. De laatste is eigenlijk Baldurs Gate II geweest. Heb er wel redelijk wat plezier mee gehad, maar uiteindelijk wilde ik hem wel klaar hebben, met name door de laadtijden. Dus heb ik de combat wat makkelijker gezet, zodat ik niet uren hoef te micromanagen... Verder eigenlijk gelukkig weinig last gehad van bugs en crashes.

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-03-2020 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje voor de xbox/pc fanaten die wat verstand van een SSD hebben. Ik heb in mijn one X een 2 terabyte samsung 860 evo ssd zitten. Daarnaast heb ik een seagate gamedrive xbox 4 terabyte via de usb gekoppeld.

Nu vind ik dat de seagate beetje lawaai maakt en wil ik die openmaken en de hdd vervangen met een ssd.

Ik zat te denken om er een 4 terabyte samsung 860 qvo er in te doen.

Om op mijn vraag terug te komen, is het verstandig om de samsung 860 evo 4 terabyte te kopen en die er in te doen of om de QVO versie te kopen en die er in doen?

Ik laat dan ongeveer 280gb vrij qua ruimte.
Het gaat mij om performance boost, geen lawaai levensduur en dat mijn shiny behuizing mooi blijft bij de xbox.

Ik las iets over de qvo over dat hij 360x volledig volgeschreven kan worden en dat hij dan mankementen kan gaan vertonen. Nu weet ik niet hoe dat zit met de xbox hoe hij dat precies doet/gebruikt. Dus vandaar de vraag. :+

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2020 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
@Verwijderd

Holy crap, dat je het überhaupt vol krijgt :+

Heb je die schijf al 3 jaar? Want dan heb je nog garantie en zou ik die gebruiken als hij echt lawaai maakt, vanaf hoe ver hoor je hem?

En om 1440 tb(360x) naar die schijf te schrijven, ben je wel even zoet mee toch :) zeker gezien er enkel games op staan.

[ Voor 8% gewijzigd door LuisjeNL op 09-03-2020 07:18 ]

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Eventjes moeten terugkeren om bij te levelen, want de laatste gevechten in Final Fantasy XV zijn erg pittig, maar we zijn klaar om over 2 dagen aan Ori te beginnen :)

Ook maar eens een headset adaptertje aangeschaft, want er komt nog leuk multiplayer spul aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boe2 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 08:43:
Eventjes moeten terugkeren om bij te levelen, want de laatste gevechten in Final Fantasy XV zijn erg pittig, maar we zijn klaar om over 2 dagen aan Ori te beginnen :)

Ook maar eens een headset adaptertje aangeschaft, want er komt nog leuk multiplayer spul aan.
Is dat een leuke game? heb het namelijk nog nooit gespeeld :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Heel frustrerend om mee te beginnen omdat je overal naartoe moet rijden en het voelt alsof je meer tijd kwijt bent met reizen dan effectief te spelen. Eens je wat waypoints hebt, met chocobos kan reizen en je de truukjes om gemakkelijk heen en weer te reizen onder de knie hebt is dat echter een probleem dat grotendeels wegvalt (alleen heb je lange laadschermen bij fast travel, wat een apart zeer is in dit spel).

Eens je die vrijheid hebt om je snel te verplaatsen krijg je een solide rpg. Niet wereldschokkend, maar op dragon quest na hebben we deze generatie niet echt fantastische jrpg's gekregen die voor iedereen genietbaar zijn, en in dat opzicht is FFXV wel de beste keuze momenteel als je niet naar 360/ps3 remasters wil kijken.

Pagina: 1 ... 40 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.