Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pixel Witcher
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15-06 21:15
Laatste weken bezig geweest met Metro Exodus @uchiha tijntje goede tip dank! en ik vermaak me er wel mee.
Game ziet er grafisch uitmuntend uit, alleen mis ik wel beetje de oude creepy feelings in de Metro zelf van deel 1 en 2.

Staat in gamepass en absoluut een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:19
sarlo schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 08:09:
Wat mij opviel is dat een Xbox meer "koelgeluid / fangeluid" maakt dan een Ps4 :?
Het schijnt nog steeds per console te verschillen, mijn One S(een van de eerste) is namelijk niet te horen en die heeft redelijk weinig ruimte om z'n hitte kwijt te kunnen. De enige keer dat ik 'm echt hoorde had ik het hoesje van een spel boven op de ventilatiegaten gelegd, toen was het wel een helicopter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 09:17
m0h4life schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 11:01:
[...]

Het schijnt nog steeds per console te verschillen, mijn One S(een van de eerste) is namelijk niet te horen en die heeft redelijk weinig ruimte om z'n hitte kwijt te kunnen. De enige keer dat ik 'm echt hoorde had ik het hoesje van een spel boven op de ventilatiegaten gelegd, toen was het wel een helicopter.
De machine staat in een tv kast en heeft 5 cm ruimte aan de bovenkant en ruim 10 cm rondom. Mijn ps4 heeft net zoveel ruimte maar die hoor je alleen even tijdens het opstarten (of als ik het kastje dicht laat maar dat is logisch).

Afijn ik maak me niet druk, alleen het viel mij op :)

Nu maar eens op zoek naar games die ik echt moet hebben op Xbox en niet verkrijgbaar zijn op Ps4 / Switch :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:08
Mooie aanbiedingen, die One X voor € 288,00. Ik heb geen Xbox maar aangezien de One X serie en PS5 gaan uitkomen, bewaar ik mijn geld daar wel voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:19
sarlo schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 11:27:
[...]

De machine staat in een tv kast en heeft 5 cm ruimte aan de bovenkant en ruim 10 cm rondom. Mijn ps4 heeft net zoveel ruimte maar die hoor je alleen even tijdens het opstarten (of als ik het kastje dicht laat maar dat is logisch).

Afijn ik maak me niet druk, alleen het viel mij op :)

Nu maar eens op zoek naar games die ik echt moet hebben op Xbox en niet verkrijgbaar zijn op Ps4 / Switch :9
Wat die games betreft een goede tip, zeker omdat je een nieuwe gebruiker bent;
Haal via (bijvoorbeeld) cdkeys.com 36 maanden Gold, zet daarna via de Microsoft store de maanden Gold om in Game Pass ultimate voor €1 á €2.
Dan heb je meteen Forza horizon 3, 4 en alle Halo en Gears of War games + nog veel meer geweldige games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
Ff dubbellcheck. Ik heb gold een tijdje, geen game pas. Klopt het dat ik nu in de store voor 1 euro de remaining gold periode dan game pas krijg??? Dat kan toch niet kloppen? Dan krijg ik 8 mnd game pas voor 1 euro??

En kan ik dan na 8 maanden opnieuw gold verlengen en zelfde truukje doen? Of beter dan nu gold verlengen zodat het 36 mnd is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 19:39
TweakerVincent schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 12:02:
Ff dubbellcheck. Ik heb gold een tijdje, geen game pas. Klopt het dat ik nu in de store voor 1 euro de remaining gold periode dan game pas krijg??? Dat kan toch niet kloppen? Dan krijg ik 8 mnd game pas voor 1 euro??

En kan ik dan na 8 maanden opnieuw gold verlengen en zelfde truukje doen? Of beter dan nu gold verlengen zodat het 36 mnd is?
Als het goed is werkt het nog steeds zoals enkele maanden geleden. Dus voor 1 euro worden al je maanden omgezet in gamepass ultimate. Ik heb destijds 36 maanden gekocht en dan voor 1 euro daar 36 maanden gamepass ultimate van gemaakt. Je kan dat truukje maar 1x uitvoeren zover ik weet. Daarom meteen 36 maanden gedaan.

Ik weet niet of iedere link of direct in de xbox store alles hetzelfde werkt. Ik heb het destijds via de Microsoft website omgezet.

[ Voor 12% gewijzigd door Sir_Hendro op 22-02-2020 12:14 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Nu online
Sir_Hendro schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 12:12:
[...]

Als het goed is werkt het nog steeds zoals enkele maanden geleden. Dus voor 1 euro worden al je maanden omgezet in gamepass ultimate. Ik heb destijds 36 maanden gekocht en dan voor 1 euro daar 36 maanden gamepass ultimate van gemaakt. Je kan dat truukje maar 1x uitvoeren zover ik weet. Daarom meteen 36 maanden gedaan.
Ja las ik ook idd. Dan maar doen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:22
TweakerVincent schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 12:02:

Ja, als je nog nooit van de Game Pass-dienst gebruik heb gemaakt wordt Gold-tegoed 1:1 omgezet naar Game Pass Ultimate.
Voor bestaande Game Pass-gebruikers is de conversiefactor 1/3: 12 maanden gold wordt omgezet naar 4 Game Pass Ultimate. Raadpleeg hiervoor de conversielijst.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Nu online
ariekanari schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 13:28:
[...]

Ja, als je nog nooit van de Game Pass-dienst gebruik heb gemaakt wordt Gold-tegoed 1:1 omgezet naar Game Pass Ultimate.
Voor bestaande Game Pass-gebruikers is de conversiefactor 1/3: 12 maanden gold wordt omgezet naar 4 Game Pass Ultimate. Raadpleeg hiervoor de conversielijst.
In het verleden half jaartje gebruikt gemaakt. Maar dat maakte in mijn geval niet uit. Heb nu 1.8 jr gratis.

Las dat ik op pc ook gebruik kan maken ervan. Ik heb echter op pc andere microsoft accoutn. Wss levert dar gedoe op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TweakerVincent schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 13:58:
[...]

In het verleden half jaartje gebruikt gemaakt. Maar dat maakte in mijn geval niet uit. Heb nu 1.8 jr gratis.

Las dat ik op pc ook gebruik kan maken ervan. Ik heb echter op pc andere microsoft accoutn. Wss levert dar gedoe op?
Ik lees op reddit dat dit kan als je in de store inlogt met je gamepass account. Dan kan elke Windows account er gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 14:20:
[...]

Ik lees op reddit dat dit kan als je in de store inlogt met je gamepass account. Dan kan elke Windows account er gebruik van maken.
Top maar ik heb ook games en apps gekoppeld aan mijn andere account. Niet handig bij nader inzien. Denk dat ik maar xbox all ga koppelen, of kan je ook mergen? lijkt gewoon te werken 2 accounts. Log off en dan inloggen gaat prima!

Damn wat een shitload aan games! 😂

[ Voor 12% gewijzigd door TweakerVincent op 22-02-2020 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Ik zoek nieuwe controllers van Microsoft die draadloos radiogestuurd 2.4ghz zijn met een usb-adapter omdat ik veel op de PC windows10 speel aangesloten op TV vanaf de bank. Dan bedoel ik niet bluetooth maar echt nog radiogestuurd 2.4ghz.

Ik heb een Xbox One S controller die via bluetooth werkt maar dit werkt heel slecht wanneer je meerdere bluetooth aparaten tegelijk gebruikt. Want ik heb ook nog een toetsenbord en muis en headset die over bluetooth verbonden zijn en wanneer ik dan ook nog een controller via bluetooth verbind dan treed er enorm veel lag op en soms registreren knoppen gewoon niet meer. Ik heb in mijn computer onboard bluetooth zitten maar ik heb ook al een bluetooth usb adapter geprobeerd daarmee heb ik hetzelfde probleem dat er veel lag optreed. Ik zit op maar 3 meter afstand van de pc direct in vrije zicht van de antennes en bluetooth adapter.

Daarom dat ik nu controllers van microsoft zoek die nog radiogestuurd over 2.4ghz zijn zoals vroeger de oude xbox 360 controllers dat waren.

Omdat ik verschillende versies van de controllers in de pricewatch zie staan en de gegevens over verbinding radiogestuurd en bluetooth onduidelijk of onjuist zijn in de specificaties vraag ik het hier.

[ Voor 4% gewijzigd door SpitfireNL op 23-02-2020 14:38 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 15:32
Volgens mij zijn alle controllers van xbox 2.4 ghz met de nieuwe de optie tot gebruik can bluetooth. De Xbox consoles zelf gebruiken geen bluetooth om de controllers te verbinden.
De usb controller adapter van Microsoft voor de pc is nog steeds te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ariekanari schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 13:28:
[...]

Hoe zit het met nieuwe accounts die net in een 1 maand proef Game Pass zitten ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:03
Madshark schreef op zondag 23 februari 2020 @ 15:40:
[...]

Hoe zit het met nieuwe accounts die net in een 1 maand proef Game Pass zitten ?
Je Game Pass laten verlopen en dan verlengen.. dan geldt de regeling weer gewoon. Mijn Live en Game Pass verliepen op 1 februari j.l. Heb toen weer 3x Gold gekocht in Brazilië en met een 1 maand Game Pass aanbieding de volledige 3 jaar Gold weer omgezet naar Game Pass Ultimate.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
SecondGuess schreef op zondag 23 februari 2020 @ 14:51:
Volgens mij zijn alle controllers van xbox 2.4 ghz met de nieuwe de optie tot gebruik can bluetooth. De Xbox consoles zelf gebruiken geen bluetooth om de controllers te verbinden.
Ow echt? Dat zou geweldig zijn. Ik dacht dat de nieuwste dongles die MS er bij levert gewoon bluetooth dongles zijn om je controller mee te verbinden.

Deze bijv: pricewatch: Microsoft Xbox One Wireless Controller + Adapter voor Windows Zwart

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
SecondGuess schreef op zondag 23 februari 2020 @ 14:51:
@Spacewide dit dus. De Xbox maakt nog steeds gebruik van Wi-Fi direct. Bluetooth is toegevoegd bij de 2e generatie controllers zodat ze ook makkelijk met telefoon/pc verbinding kunnen maken.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Dus de Xbox One S controller die ik al bezit kan ik eventueel ook met mijn windows 10 PC verbinden via een USB-adapter wat dus een soort van 2.4ghz (a.k.a wifi direct) verbinding is in plaats van een bluetooth verbinding?
Dus dan hoef ik alleen nog maar die USB adapter voor windows te kopen.

Bedankt is goed nieuws. Correct me if i'm wrong.

[ Voor 3% gewijzigd door SpitfireNL op 23-02-2020 17:27 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 15:32
Ik gebruik al sinds uitkomen wireless xbix one controller dongel mijn xbox one controllers op de pc. Deze zijn nog zonder Bluetooth. Werkt perfect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Afbeeldingslocatie: https://news.xbox.com/en-us/wp-content/uploads/sites/2/2020/02/Xbox_ShortBullets_JPG.jpg

https://news.xbox.com/en-...c_xbo_tw_Video_lrn_2.24.1

Voor meer info en discussie [Xbox Series X] Algemene Ervaringen topic :)

[ Voor 237% gewijzigd door aftermath op 24-02-2020 17:18 ]

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na lang wachten is het nieuwe dashboard na maanden ook eindelijk uit, begon me al af te vragen hoelang het nog zou gaan duren..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:31

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Nieuwe system update: Zit volgens mij nog geen game streaming in :(
The new update for all Xbox One consoles was released today, the 24th of February, 2020, and has several brand new features to refresh your Xbox experience.

If you’re into knowing just which update it is, it’s OS version 10.0.18363.9135 (19h1_release_xbox_dev_2002.200219-1515).

If you’re an Xbox Insider, you’ll have already been lucky enough to be privy to most of the update’s new features in the #2002 update. If not, read on to see what’s in store!

The new Simplified Home design is designed to be more streamlined and more natural, removing the Twists from the top in favour of dedicated rows for Xbox Game Pass, Mixer, Xbox Community, and the Microsoft Store. All users can add or remove rows to make Home feel more homely.

Xbox One players will also find that their My Games & Apps has received a UI update. This update includes content grouping and labels.

Xbox Game Pass subscribers now have the ability to view and install individual games through the app, meaning you no longer have to install an entire game bundle to access just one game.

If you’re bothered by where notifications appear or just the concept of notifications in general, then good news – you can now toggle just which notifications appear and where they pop up. In order to do this, just head over to Settings > Preferences > Notifications and choose “Default notification position.”

You’ll have six positions on-screen to choose from. Just bear in mind that some games may ignore your chosen settings in favour of what they feel is best for you.

Image support is now live in conversations! Using the Xbox mobile app, you can now send images – including GIFs – while messaging your Xbox Live friends. These images can be viewed in both the app and through your Xbox One. Image content can be toggled based on your message safety settings.

Microsoft has also given Xbox One users a number of updates to help freshen up your Mixer viewing experience. You can now switch the chat mode to Classic, which shows the Mixer chat in a special dedicated space next to the video. You can also change your video resolution and see more information about streamers while on your console.

Finally, Xbox One users now have a brand new storage management feature in the form of the “Move” option. The “Move” option can be used to move items from your console to external storage, or simply remove them forever.

To find out which OS version you’re running, follow the steps below:

Press the Xbox button to open the guide.
Select System > Settings.
Select System > Console info.
You’ll find your OS listed in the second column.
If you’re updating your system and you’re trying to work out which OS you’re on, pull both triggers and press both bumpers on your controller at once. You’ll find your OS version listed as “Build.” Happy gaming!

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 08:28:

[...]
Had ik gisteravond ook al gemeld :P
alleen zonder die log :).

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]
Maar als ik het goed lees gaat dus de nieuwe UI naar de stable consoles toe? Die van mij, die geen insider draait, had de nieuwe UI niet en ik kon er ook niet naar updaten.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Finally, Xbox One users now have a brand new storage management feature in the form of the “Move” option. The “Move” option can be used to move items from your console to external storage, or simply remove them forever.
[...]
Maar dit kon toch al jaren?
Ik heb zo'n functie gebruikt om geinstalleerde games te verplaatsen van de interne naar een externe disk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:51

TheVMaster

Moderator WOS
Fireshade schreef op Tuesday 25 February 2020 @ 10:32:
[...]

Ik heb zo'n functie gebruikt om geinstalleerde games te verplaatsen van de interne naar een externe disk.
Volgens mij kon dat al jaren idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fireshade schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 10:32:
[...]

Volgens mij gaat het er meer om waar het nu zit ipv hoe het werkt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Laat die beste man lekker uitslapen :P :P :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nier! Volgens mij voor het eerst in de aanbieding. Gelijk gekocht. Er moeten immers goede singleplayer games op mijn schijf staan terwijl ik Cod speel. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2020 12:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 13:07:
[...]

Prima spel, maar ik zie je nu al alle cutscenes wegskippen :P
Die ik niet altijd hoor. Alleen als ik niet in het verhaal zit. Bij Gears 5 vond ik het verhaal mega slecht na het eerste hoofdstuk. Dus daarna skipte ik alles. Bij a plague tale kijk ik zelfs heel goed. (in het Frans overigens. Erg tof qua sfeer.) Zelfs in AC Oddysey heb ik van alle main missions de filmpjes afgekeken. En dat waren er veul.

Ik ben al een tijdje benieuwd naar NIER. Ik hoop op mooie cutscenes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

quorumz schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:24:
games for gold maart 2020:

https://news.xbox.com/en-...mes-with-gold-march-2020/

[Afbeelding]

[YouTube: Xbox - March 2020 Games with Gold]

Als je telltale game fan bent is batman een aanrader...de rest ach..
Laatst the Batman Telltale series uitgespeeld. Vond deze wel erg tof, heb me er goed mee vermaakt.
Zie dat deze daarna is uitgekomen, dus zal ook wel goed zijn. Vond the Wolf Among us ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ondertussen nog steeds bezig met FF15 op de gamepass.

Het blijft toch een mixed bag. Enerzijds is de combat best genietbaar, is er heel veel te verkennen en zijn de cutscenes fantastisch. Anderzijds is de hoeveelheid tijd die je verspilt met rondrijden echt absurd: Van de 18 uur speeltijd voelt het aan alsof ik daarvan 10 uur in de wagen en laadschermen heb doorgebracht. Laadschermen die in sommige situaties 2 minuten kunnen duren en ervoor zorgen dat ik steeds mijn telefoon naast me heb liggen om wat anders te doen.
Bounties kunnen doen zonder dat ik MEERDERE vliegschepen met imperial troups over me heen krijg zou mijn ervaring ook objectief beter maken :|. Ben toch blij dat ik het via gamepass speel en er geen volle pot voor betaald heb.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:31

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Fireshade schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 10:32:
[...]

Het artikel op Xbox Wire geeft nu wat meer duidelijkheid:
With the existing Storage Management feature, when you run out of space your Xbox One makes space-freeing suggestions for you by organizing and displaying which games, apps, and other content is taking up the most room on your hard drive.

In the February Update, we are introducing a “Move” option for users with external storage attached to their console, giving you the choice to either transfer or remove items to free up the needed space as desired.
Dus als je dus een game wilde installeren die te groot was, dan gaf de Xbox je suggesties om bepaalde games te verwijderen en alleen maar te verwijderen. Nu is er dus een optie om die games die anders verwijderd zouden worden, te verplaatsen mits je natuurlijk voldoet aan de onderstaande punten:
  1. 1. Externe opslag aan je Xbox hebt hangen;
  2. 2. Er nog genoeg ruimte is op de externe opslag om de game te kunnen verplaatsen.
Een goede toevoeging dus welke voorkomt dat je een game opnieuw moet downloaden. Dit verschilt dus van de standaard Move optie die al bestond als je geen game aan het installeren was en gewoon je schijfruimte aan het beheren was.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

quorumz schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:24:
games for gold maart 2020:

Als je telltale game fan bent is batman een aanrader...de rest ach..
Nou....
uchiha tijntje schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:30:
Shantae is wel een toffe platformer! Daar ga ik nog wel even plezier aan beleven :)

Review IGN:

[YouTube: Shantae: Half-Genie Hero Review]

Trouwens, Two Point Hospital is nu te downloaden via gamepass, of je kunt hem kopen voor 39.99 :P
Shantae idd via gamepass geprobeerd, daar wil ik idd nog wel verder mee.
De beiden x360 games, zijn geen hoogvliegers, maar naar mijn mening redelijke namen. Kan je best wat lol uithalen (al hoewel ik vermoed dat de meeste hier de x360 games niet of nauwelijks spelen?)

telltale heb ik dan het minste mee, maar voor 'gratis' ook ok en ook redelijk naam.

Ik vind het dus best een aardige maand zelf.

En two point hositpal is weer een gamepass topper, normaliter zou ik het nooit kopen, maar even testen wil ik het absoluut wel!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 08:57:
[...]

Het artikel op Xbox Wire geeft nu wat meer duidelijkheid:

[...]

Dus als je dus een game wilde installeren die te groot was, dan gaf de Xbox je suggesties om bepaalde games te verwijderen en alleen maar te verwijderen. Nu is er dus een optie om die games die anders verwijderd zouden worden, te verplaatsen mits je natuurlijk voldoet aan de onderstaande punten:
  1. 1. Externe opslag aan je Xbox hebt hangen;
  2. 2. Er nog genoeg ruimte is op de externe opslag om de game te kunnen verplaatsen.
Een goede toevoeging dus welke voorkomt dat je een game opnieuw moet downloaden. Dit verschilt dus van de standaard Move optie die al bestond als je geen game aan het installeren was en gewoon je schijfruimte aan het beheren was.
Revolutionair natuurlijk :+

Maar iets zegt me dat ze dit vooral doen omdat straks de XSX ook een kleine opslag krijgt en je er haast wel een externe opslag bij MOET nemen. En dat die interne opslag dan natuurlijk erg snel is ivm SSD en je dus wel vaker heen en weer aan het gooien bent. Maar goed, daar hebben we een ander topic voor.

Nieuwe Dashboard ook eindelijk geïnstalleerd. Kwam uiteraard weer niet automatisch, maar ik moest hem zelf aanzetten. En dat duurt dan natuurlijk ook weer enorm lang. Pfffff. Staat ie heel de dag aan, maar automatisch updaten doet ie dan natuurlijk niet...

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 26-02-2020 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 12:22
Pff ben al een week bezig om games te kunnen installeren op afstand. Heeft altijd gewerkt tot mijn vierde refurbished Xbox One X... Heb alle apparaten verwijderd uit mijn account, unlinked met de store, opnieuw toegevoegd, handmatig poorten open gezet in de router... Niks werkt.

Zucht. Dit is echt mega irritant. Games opzoeken en installeren op de console is echt een draak van een user experience...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 21:10:
Pff ben al een week bezig om games te kunnen installeren op afstand. Heeft altijd gewerkt tot mijn vierde refurbished Xbox One X... Heb alle apparaten verwijderd uit mijn account, unlinked met de store, opnieuw toegevoegd, handmatig poorten open gezet in de router... Niks werkt.

Zucht. Dit is echt mega irritant. Games opzoeken en installeren op de console is echt een draak van een user experience...
Guide button > Games & apps > right button (= ready to install) > scrollen of zoeken zodat je op het icoon van het spel staat > start button > install all. Dit duurt bij mij ongeveer 15 seconden.

Ken je deze route? Is dit het drakerige user experience?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 12:22
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 21:36:
[...]

Guide button > Games & apps > right button (= ready to install) > scrollen of zoeken zodat je op het icoon van het spel staat > start button > install all. Dit duurt bij mij ongeveer 15 seconden.

Ken je deze route? Is dit het drakerige user experience?
Ik bedoel meer iets nieuws zoeken, dat werkt het beste via een (desktop) browser. Typen met een controller is irritant en het hele Xbox menu is zo traag als dikke stront als je daar doorheen moet navigeren.

Plus ik wil gewoon iets van afstand kunnen aanzetten. Vandaag had ik weer eens tijd om te gamen. Bleek dus dat remote install niet werkte. De tijd die ik had om te gamen heb ik dus weer zitten kloten en wachten tot iets geïnstalleerd was. Tijd om en nog niks gespeeld.

[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 26-02-2020 21:46 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Nu online
Ik snap het niet goed. Met game pass ultimate kan je toch ook elders scrolls online op pc spelen? Ik kan hem nergens vinden op windows store/windows xbox app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:58
TweakerVincent schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 22:34:
Ik snap het niet goed. Met game pass ultimate kan je toch ook elders scrolls online op pc spelen? Ik kan hem nergens vinden op windows store/windows xbox app?
Ik zie elder scrolls online alleen bij console staan en niet bij PC. Waar zie jij staan dat het ook op PC beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Nu online
menzo schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 22:43:
[...]

Ik zie elder scrolls online alleen bij console staan en niet bij PC. Waar zie jij staan dat het ook op PC beschikbaar is?
Oh dan is dat een misverstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Mijn Xbox One X eens op bureau gezet en aangesloten op pc monitor, omdat ik eigenlijk beetje beu ben op pc te spelen met altijd wel iets dat minder goed presteert of bug heeft enz. Heeft maandenlang stil gestaan en bevalt me wel Ben ook veel minder ‘gamer’ dan vroeger, is meer sessies van uurtje of zo ipv hele avonden. Overweeg dan ook sterk pc te verkopen, zeker met wetenschap dat de nieuwe xbox ook op vlak van gfx potten zal breken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 23:39:
Gevaarlijk spelletje dat Yakuza 0, veels te lang Space Harrier in de Sega Arcade gespeeld :o
Aanrader voor wie vroeger een Megadrive heeft gehad, nostalgie !! _/-\o_
Ik had goede hoop, vind de graphs nog meevallen maar ik ben niet zo langzaam als japanners kennelijk... en bij de eerste baas was ik na al dat button bashing wel weer klaar er mee ;) dat is dan het voordeel van de game pass :P nu nog een uninstall gelijk onder de knop

dan maar weer verder met final fantasy XV, misschien moeten ze in japan leren snellezen oid... :)

en ondertussen maar grinden voor zombie war 4 voor level 100... nog maar 16 te gaan .. yeah...

voor wat betreft nieuwe dashboard.. op de achtergrond gebeuren er nog steeds dingen (kijk maar als je snel een spel start (opstarten duurt lang en mislukt) of je home knop drukt (er gebeurd nix) het lijkt toch of hij alles naloopt met 100+ games installed... hij zou een simpel tabelletje moeten hebben met spel en versie en die vergelijken oid..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwe game van Harmonix. De makers van Rock Band en Dance Central en dus niet onverwacht een muziekgame. Maar dit keer een festival-tintje. Genaamd: Fuser:

Aankondigingstrailer:
[YouTube: FUSER - Official Announcement Trailer]

Aangezien dit geen idee geeft van de gameplay, hier ook nog wat meer videos:

Origineel concept. Ben benieuwd of het wat gaat worden. Controls zien er vaag uit. Ik heb het idee dat dit op de PC of mobile beter uit de verf komt...

Ander nieuws: Games die binnenkort uit gamepass gaan:
  • Batman Return to Arkham
  • Just Cause 4
  • Rise of the Tomb Raider
  • Snake Pass
  • Fallout 3
  • The Elder Scrolls 4 Oblivion

Nog meer nieuws:

Microsoft heeft een Sudoku game uitgebracht voor mobile:
https://play.google.com/s...microsoft.sudoku&hl=nl_NL
https://apps.apple.com/us/app/microsoft-sudoku/id1462494195
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Dit volgt dus na Solitaire, Mahjong, Wordament en Minesweeper. Achievements zijn achievements :P (en je ouders/grootouders halen ze gratis voor je binnen)

Oja en er was een grote update voor Star Wars Battlefront 2 uit. Niet een nieuwe map, maar wel nieuwe default wapens, 2 elites en veel bugfixes/balancefixes:

[ Voor 31% gewijzigd door Martinspire op 27-02-2020 02:12 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:23

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 21:44:
[...]

Ik bedoel meer iets nieuws zoeken, dat werkt het beste via een (desktop) browser. Typen met een controller is irritant en het hele Xbox menu is zo traag als dikke stront als je daar doorheen moet navigeren.

Plus ik wil gewoon iets van afstand kunnen aanzetten. Vandaag had ik weer eens tijd om te gamen. Bleek dus dat remote install niet werkte. De tijd die ik had om te gamen heb ik dus weer zitten kloten en wachten tot iets geïnstalleerd was. Tijd om en nog niks gespeeld.
Herkenbaar, ik heb het al tientallen keren geprobeerd, maar eindresultaat is nog steeds dat de hele bende moet downloaden als ik thuis m'n Xbox aanzet. En ja, alle standby en remote-install opties staan aan. Ik heb het maar opgegeven :/

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Gisteren werd ik begroet met de nieuwe Xbox user interface. In het 360 tijdperk vond ik iedere UI remake een grote achteruitgang, maar deze vind ik een enorme verbetering tegenover de vorige :D

Alles staat een stuk beter georganiseerd en de interactie voelt vlotter. En vooral : Ik kan de Mixer en Community tab volledig verwijderen _/-\o_

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 23:35
BM schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 08:22:
[...]

Herkenbaar, ik heb het al tientallen keren geprobeerd, maar eindresultaat is nog steeds dat de hele bende moet downloaden als ik thuis m'n Xbox aanzet. En ja, alle standby en remote-install opties staan aan. Ik heb het maar opgegeven :/
Ook met de nieuwe UI? Heeft dat toevallig je problemen niet opgelost? (hopelijk)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:23

BM

Moderator Spielerij
Wom schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 09:20:
[...]

Ook met de nieuwe UI? Heeft dat toevallig je problemen niet opgelost? (hopelijk)
Heb ik nog niet specifiek naar gekeken, kan ik vanavond of morgen wel even doen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

BM schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 08:22:
[...]

Zelfde problemen hier, heb alles automatisch staan maar moet toch vaak zelf nog updates draaien van de Apps & Games... 8)7

boe2 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 09:09:
En vooral : Ik kan de Mixer en Community tab volledig verwijderen _/-\o_
Maar dan zie je het hoofd van Ninja niet meer en ook niet alle automatische "x heeft achievement y unlocked" posts niet meer?

Idd een verbetering. Ik snap ook niet waarom men die auto-posts nooit heeft uitgeschakeld. Dat maakte de community compleet nutteloos want het werd gevuld met gibberish.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:35:
[...]

Zelfde problemen hier, heb alles automatisch staan maar moet toch vaak zelf nog updates draaien van de Apps & Games... 8)7
Staan die updates dan daar al een week of zo? Ik heb ook wel is dat er een update is, maar als ik dan de volgende dag kijk is deze gewoon automatisch doorgevoerd.
harrytasker schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:16:
[...]

Staan die updates dan daar al een week of zo? Ik heb ook wel is dat er een update is, maar als ik dan de volgende dag kijk is deze gewoon automatisch doorgevoerd.
Helaas kan je dat niet zien, maar ik gok dat het een recente update is inderdaad.
Snap ook wel dat het niet altijd goed kan gaan, maar toch de functie werkt al een lange tijd niet zoals die zou moeten.

Nog effe over Insurgency Sandstorm. Hier een overview van de game:

Lijkt wel wat op een iets simpelere COD maar zonder al die killstreaks in de lucht. TTK lijkt ook net zo snel, dus wat dat betreft niet veel anders, maar zonder hitmarkers en minder HUD is het toch een ander spelletje. Ik vind het er nog steeds niet echt als AAA shooter uit zien, maar het speelt vast prima.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 23:35
'Simpele' shooter hoor ik? I'm in!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Wom schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 13:38:
'Simpele' shooter hoor ik? I'm in!
Simpel als in minder complex. Niet makkelijker ;)
Met alle killstreaks en abilities moet je bij COD toch wat meer keuzes maken. Maar ze hangen wel zwaar aan realisme en dus snelle TTK.

• LuisjeNL
  • Laatst online: 20:20
Vroeger de hl2 mod insurgency gespeeld, heerlijk spel waarbij je geen kogel spons bent maar daadwerkelijk goed op moet passen.

Lichtpuntje...

Martinspire schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 13:00:

[YouTube: Insurgency: Sandstorm - Gameplay Overview Trailer]
Lijkt wel wat op een iets simpelere COD maar zonder al die killstreaks in de lucht. TTK lijkt ook net zo snel, dus wat dat betreft niet veel anders, maar zonder hitmarkers en minder HUD is het toch een ander spelletje. Ik vind het er nog steeds niet echt als AAA shooter uit zien, maar het speelt vast prima.
Het heeft eerder wat weg van Warface... Dat heeft coole features maar de manier van free 2 play zuigt en serieus veel slechte spelers than again mijn random spelers in zombie war 4 kunnen ook niet schieten :P

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
uchiha tijntje schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 06:45:
Wil je een van de meest schattige games spelen maar tegelijkertijd een zeer originele en uitdagende “platformer”... dan snel nog even Snake Pass spelen voordat deze vertrekt uit Gamepass!
Ah, die moet ik nog even uitspelen. Wel een vermakelijk spel, maar heel lastig om er lange sessies aan te besteden doordat het niet echt "engaging" is :p

Verwijderd

Ben sinds vorige week in het bezit van een Xbox One X. Heb eerder een One S in bezit gehad. Ik heb de bundel met Star Wars: Jedi Fallen Order gekocht en vermaak mij er prima mee. Ben er nu bijna doorheen, moet alleen de eindbaas nog verslaan. Geniet van de mooie beelden, maar ik schrik wel erg van de framedrops. Zeker richting het einde bij de wat meer uitdagende omgevingen met veel vijanden zijn er veel vertragingen en gestotter. Valt mij toch wel een beetje tegen van de ‘krachtigste console op de markt’.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 15:56:
Valt mij toch wel een beetje tegen van de ‘krachtigste console op de markt’.
Moet je nagaan hoe het op de andere console draait :P

Nee, serious note, het is maar hoeveel moeite ze doen om een game te optimaliseren voor een specifieke console. Sommige games goed, sommige games totaal niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
En krachtigste console op de markt of niet ,de CPU is een underpowered PoS wat bijna 10 jaar oud is en op release in 2013 al verouderd was dus de fps drops die je ziet zijn wss CPU related.

Ik kan bv ook het laatste restje power uit een i5 2500k wringen in 2020 maar dat betekend niet dat het nog steeds een goede pc cpu is in 2020.
Krachtigste console op de markt betekend niet meer dan dat ze de beste rekenkracht of gpu performance hebben van alles momenteel op de markt maar dat veranderd niets aan de cpu situatie in de huidige consoles.
quorumz schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 15:22:
[...]

Het heeft eerder wat weg van Warface... Dat heeft coole features maar de manier van free 2 play zuigt en serieus veel slechte spelers than again mijn random spelers in zombie war 4 kunnen ook niet schieten :P
Mja maar Warface ziet er ook uit als een game uit 2003 dus die is sowieso al een stap achteruit. En hele kleine maps, das gewoon mijn ding niet. Deze lijken groter dan dat. In Warface zijn er erg veel maps die maar 2 of 3 routes hebben. Dan krijg je pixelneuken en daar heb ik een broertje dood aan (in games).

Voor de liefhebbers, dit weekend in de Free Play Days:
Dragonball Fighter Z
Just Cause 4
The Division 2

Prima lijstje imo en bij The Division 2 kun je prima zien of de game wat voor jou is (want die duurt wel wat meer dan een weekendje haha)

Martinspire schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 16:39:
[...]

Mja maar Warface ziet er ook uit als een game uit 2003 dus die is sowieso al een stap achteruit. En hele kleine maps, das gewoon mijn ding niet. Deze lijken groter dan dat. In Warface zijn er erg veel maps die maar 2 of 3 routes hebben. Dan krijg je pixelneuken en daar heb ik een broertje dood aan (in games).

Voor de liefhebbers, dit weekend in de Free Play Days:
Dragonball Fighter Z
Just Cause 4
The Division 2

Prima lijstje imo en bij The Division 2 kun je prima zien of de game wat voor jou is (want die duurt wel wat meer dan een weekendje haha)
grijns het is dat je het over graphics hebt maar zo spectaculair zag deze trailer er qua graphs en textures ook niet echt uit op mijn tv . Ik zie hem helaas nog niet in de store staan of het spel 4k of xbox one enhanced is / hdr. (met googlen vind ik ook niets op die termen) dus tzt eerst zien dan geloven (zoals sniper ghost warrior series, mooie trailers maar in the end prut)

(en als ze warface een 4k upgrade zouden geven is zou het er erg cool uit zien maar again het free to play model om te spelen is niet relaxt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Goed dat ze deze game nog updaten. Het is een ondergewaardeerd spel. Het enige minpunt aan de game is dat de laadtijden wat langer zijn .

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rockvee2 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 19:47:
Goed dat ze deze game nog updaten. Het is een ondergewaardeerd spel. Het enige minpunt aan de game is dat de laadtijden wat langer zijn .
Mja klopt. De tijd tussen races is wel wat lang, maar met online lobbies moet je sowieso wel eens wachten. En als mensen niet in dezelfde ronde finishen, dan moet je sowieso de 45 seconden uitzitten als je een race wint :P

Met een SSD is het trouwens nog wel te doen, al moet ik zeggen dat ik prima Netflix kan afwisselen (op een 2e scherm) met een potje racen. Als je kijkt wat voor grafische pracht je terug krijgt voor de laadtijden, dan vind ik het nog wel het wachten waard. Heb ondertussen al alle auto's, alle upgrades die ik erop wil hebben en een hoog level dat er verder weinig te doen is tussen races in, maar het blijft gewoon een lekkere racegame. Ik vind het vooral knap hoe elke ronde weer een strijd is om je auto op de weg te houden, de ideale lijn te volgen en/of de positie vast te houden, dan wel te winnen. Ik vind er meer uitdaging in zitten dan menig racegame en dat komt gewoon 100% door de physics.

Ik had trouwens niet het idee dat bugbear de game ging laten vallen. Ze blijven gewoon levels toevoegen, waarschijnlijk in ieder geval zolang de season pass loopt. Met 2 banen per 2 maanden (wat afgelopen tijd het gemiddelde is), waar nog meerdere varianten van zijn te rijden, vind ik het met de afwisseling nu wel goed zitten. Er zitten nu iets van 15 unieke banen in met meerdere varianten. De playlists waar je online mee speelt, wisselt elke week dus ik heb ook niet het gevoel enorm te herhalen.

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 27-02-2020 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Speel alleen de DLC nog zodra ze uitkomen.
Voor de rest raak ik de game niet meer aan.

Om alleen nog meer Gear te scoren en missies herhalen zie ik niet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Rockvee2 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 19:47:
Mee eens. Voor mij is Wreckfest echt het Destruction Derby van nu. DD was destijds enorm vernieuwend op de PS1 en Wreckfest is dat (mede door Flatout) minder, maar de lol en kwaliteit is er niet minder om. Zeker voor die 30/40 Euro die het nu moet kosten meer dan de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Martinspire schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 13:00:

[YouTube: Insurgency: Sandstorm - Gameplay Overview Trailer]
Heb deze game gekocht toen die uitkwam, is heel snel dood gegaan op pc.
Veel te veel bugs en glitches, dus ik hoop dat ze dit in de console versie hebben opgelost.
Draaide ook voor geen meter op mijn i7 7700k met 1070 gtx 16 gb ram.
Benieuwd hoe ze dit op console gaan doen.

Het is de TTK van Rainbow Six Siege, je moet goed opletten waar je loopt alvast.
Niet de game voor iedereen, deze is echt hardcore.
Wel intense potjes, en smoke grenade is je vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CallmeGod schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 00:14:
[...]

Speel alleen de DLC nog zodra ze uitkomen.
Voor de rest raak ik de game niet meer aan.

Om alleen nog meer Gear te scoren en missies herhalen zie ik niet zitten.
Ja mee eens en af en toe de events. Het spel is een goed vervolg van Borderlands 2 maar ze hebben niet om zich heen gekeken hoe dit soort games "gegroeid" zijn... Er is geen content meer terwijl ze wel verwachten dat je door grind (guardian tokens)...(ook een gemis is dat je niet diverse builds kan bouwen en saven van je karakter maar dat je alles steeds moet weggooien en samen klikken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 07:51:
[...]

Ja mee eens en af en toe de events. Het spel is een goed vervolg van Borderlands 2 maar ze hebben niet om zich heen gekeken hoe dit soort games "gegroeid" zijn... Er is geen content meer terwijl ze wel verwachten dat je door grind (guardian tokens)...(ook een gemis is dat je niet diverse builds kan bouwen en saven van je karakter maar dat je alles steeds moet weggooien en samen klikken)
Vind juist dat ze flink hun best doen om het leuk te houden.
Season Pass met prima content zoals we van gearbox gewend zijn en daarnaast veel gratis uitbreidingen / events :)

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/eijq9e817jj41.jpg

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 08:46:
[...]

Vind juist dat ze flink hun best doen om het leuk te houden.
Season Pass met prima content zoals we van gearbox gewend zijn en daarnaast veel gratis uitbreidingen / events :)

[Afbeelding]
Ja ok, dat is met season pass, en free content is altijd mooi meegenomen.. maar wees eerlijk.. daartussen is er toch niets te doen? (en dan speel ik het het verhaal en de dlc al dubbel op normal en in TVHM )

Het is ook niet anders dan andere games, daar speelt dat net zo (Anthem, The Division 2) alleen heb je wel gedefinieerde missies om te grinden ipv doelloos rondlopen, of rondje end bosses (en sinds de beste rocket launcher generfed is en 1 schot je gelijk 7 rockets van de 8 kost en minder damage doet kost je dat ook weer meer tijd ipv 30 seconden :9 ) en dan moet je al quit naar main menu doen en terug ivm respawnen...

Dat is wat ik hier mis en het pas even oppak bij een event (valentijns day event kon je in 2 uur doen oid...) of DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
quorumz schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 07:51:
[...]

Exact , dit is ook mijn ervaring. Spel is leuk als er nieuwe content komt. Ik speel het ook niet voor de drops maar voor de fun en gameplay wat dit wel weer sterk maakt in borderlands games.

Ik vermaak me nu prima met gamepass games.Borderlands was trouwens me laatst gekochte game ( super deluxe versie ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 08:55:
[...]

Ja ok, dat is met season pass, en free content is altijd mooi meegenomen.. maar wees eerlijk.. daartussen is er toch niets te doen? (en dan speel ik het het verhaal en de dlc al dubbel op normal en in TVHM )

Het is ook niet anders dan andere games, daar speelt dat net zo (Anthem, The Division 2) alleen heb je wel gedefinieerde missies om te grinden ipv doelloos rondlopen, of rondje end bosses (en sinds de beste rocket launcher generfed is en 1 schot je gelijk 7 rockets van de 8 kost en minder damage doet kost je dat ook weer meer tijd ipv 30 seconden :9 ) en dan moet je al quit naar main menu doen en terug ivm respawnen...

Dat is wat ik hier mis en het pas even oppak bij een event (valentijns day event kon je in 2 uur doen oid...) of DLC
De gameplay is voor mij ook wat het juist leuk maakt terwijl ik the division 2 na een paar uur wel gezien had want daar had ik al heel snel het idee dat ik alleen maar loop, cover, schiet, herhaal aan het doen was en de missie die ik aan het doen was geen hol uitmaakte. Objectief gezien is dat bij Borderlands ook zo, maar de gameplay loop is voor mij veel leuker.

Alleen... De reden dat ik het toch weer niet speel, ik ben al een paar keer tegen bugs aangelopen die het voor mij verpesten. Laatste reden was omdat ik eindelijk de laatste Guardian perk van de defense tree had (heet anders geloof ik) en die blijkt dus het tegenovergestelde te doen van wat hij moet doen. Ja, sorry hoor maar dan heb ik er dus geen zin meer in... Heb eigenlijk geen idee of dat misschien al gefixt is, ben nu weer met andere games bezig en ga niet heel hard opletten op de patch notes.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 08:55:
[...]

Ik speel ook enkel events en uitbreidingen, maar dat ligt niet zozeer aan Borderlands 3.
Maar meer dat ik gewoon genoeg anders te spelen heb ipv 300 keer dezelfde missie te grinden.
Maar dan nog... ik kom wel terug.
Games als Destiny 2, Gears 5 en Battlefield V staan te verstoffen, puur omdat het op een gegeven moment saai wordt.
Vind dat Borderlands het meer dan prima doet :Y

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 06:45:
Wil je een van de meest schattige games spelen maar tegelijkertijd een zeer originele en uitdagende “platformer”... dan snel nog even Snake Pass spelen voordat deze vertrekt uit Gamepass!
Mwa, dat wou ik inderdaad gaan doen, maar er staat dat hij vandaag er uit gaat... Het is een korte game, maar dat wordt toch krap helaas :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 19:24:
[...]

Hij is het echt waard om een keer in de sale te halen. :)
Dat doe ik inderdaad wel denk ik ja... Heb nu wel 1,5 uur gespeeld en zat in chapter 6, maar dit is geen game die ik in één ruk achter mekaar uitspeel denk ik. Had het even gehad met de game toen ik aan het einde van dat level na een heel stuk lastig klimwerk net naar beneden gleed, nét de stekels wist te vermijden, om er achter te komen dat je blijkbaar ook niet van te hoog mag vallen (wat me dan wel weer een achievement opleverde :+).
Wel grappig om te zien dat ik blijkbaar al verder ben dan 92% van de spelers, oftewel, veel mensen geven erg snel op om de snek controls door te krijgen (snakes on a plain, 7,99% achievement).
Enige wat tot nu toe eigenlijk echt beter had gemoeten is de camera, maar ach, is wel mee te leven geloof ik. Voor de rest, cool spel :)
En voor de mede PC gamers, hij is heel chill op de hardware eisen. Mijn 1060 draaide zonder problemen op 4k 60 fps.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 21:20:
[...]

Dat doe ik inderdaad wel denk ik ja... Heb nu wel 1,5 uur gespeeld en zat in chapter 6, maar dit is geen game die ik in één ruk achter mekaar uitspeel denk ik. Had het even gehad met de game toen ik aan het einde van dat level na een heel stuk lastig klimwerk net naar beneden gleed, nét de stekels wist te vermijden, om er achter te komen dat je blijkbaar ook niet van te hoog mag vallen (wat me dan wel weer een achievement opleverde :+).
Wel grappig om te zien dat ik blijkbaar al verder ben dan 92% van de spelers, oftewel, veel mensen geven erg snel op om de snek controls door te krijgen (snakes on a plain, 7,99% achievement).
Enige wat tot nu toe eigenlijk echt beter had gemoeten is de camera, maar ach, is wel mee te leven geloof ik. Voor de rest, cool spel :)
En voor de mede PC gamers, hij is heel chill op de hardware eisen. Mijn 1060 draaide zonder problemen op 4k 60 fps.
Snake Pass vond ik echt super leuk om te doen. De controls zijn uniek intuïtief en kloppen helemaal bij de challenges om de muntjes te pakken. Als je je laatste coin pakt, snap je helemaal niet waarom het eerst zo moeilijk leek allemaal. Become the snake! Het is jammer dat dit zo een onbekende game is gebleven. Het is één van de tofste spellen die ik deze generatie gespeeld heb.

Edit: interessant artikeltje over fraude bij MS vond ik: https://www.trueachieveme...r-volodymyr-kvashuk-fraud

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2020 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Nu online
Ik ben zeer tevreden met mijn gold upgrade to pass voor 1 dollar. :) ik heb 1 jaar gold erbij geplakt omdat ik twijfelde of het ging werken. Nu1.5 jr totaal.

Ik kan dit truukje maar 1 keer doen toch? Dus nu nog een keer gold jaar kopen En weer upgraden voor 1 dollar gaat niet werken Zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen hoe en waar ik het voordeligste een xbox live abonnement kan afsluiten ?
ik lees verhalen over 36 maanden en dat je dat dan voor 1 euro kan overzetten naar zo game pass ?

ik heb zo 15 jaar geleden voor het laatst een xbox live account gehad dus ben er even uit geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Laatst online: 20:20
Slux schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 12:28:
Kan iemand mij vertellen hoe en waar ik het voordeligste een xbox live abonnement kan afsluiten ?
ik lees verhalen over 36 maanden en dat je dat dan voor 1 euro kan overzetten naar zo game pass ?

ik heb zo 15 jaar geleden voor het laatst een xbox live account gehad dus ben er even uit geweest.
Wat dikgedrukt staat zoeken met de zoekfunctie bovenaan dit topic, dan kom je alle info tegen :)

Lichtpuntje...

Pagina: 1 ... 39 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.