Eerst twente in de verlenging, en nu ajax ook nog door de var...
Het zit me niet mee
Het zit me niet mee
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Float like a butterfly, sting like a bee.
Niet lastig, maar wél duur volgens de commentator.dvdkiwi schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 21:43:
Ik vraag me af waarom het niet mogelijk is om (in perspectief met de hoek uiteraard) een lijntje te trekken op het Var scherm.
Zo lastig zou dat toch niet moeten zijn?
Dacht het in eerste instantie ook, maar het is in ieder geval randje wel of niet.Denk overigens ook dat het buitenspel was.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dacht ik in eerste instantie ook gelijk, maar toen ik de var bezig zag begon ik ook weer te twijfelen. Volgens mij liet fox weer een verkeerd beeld zien in 1e instantie.Sleehond schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 21:41:
Als Ajacied dacht ik toch echt aan duidelijke buitenspel. Bijzonder...
Dinsdag zelf aanwezig in de JCA, zin in!
gaat het niet om lichaamsdelen waarmee je de bal mag spelen?Martinusz schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 21:47:
Hoe zit het ook alweer met huidige regels buitenspel? Bovenlichaam of hoofd of voeten bepaald buitenspel?
Op basis van voeten zou ik zeggen geen buitenspel, maar dat is op basis van een gifje
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Straks gaan ze ook nog een nieuwe spits halen, ene Luuk de J.Leon Zwiers schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 21:51:
Also:
Daniel Schwaab tekent mogelijk alsnog een nieuw contract met PSV. Volgens het Eindhovens Dagblad staat de Duitser ervoor open om terug te keren bij de Eindhovenaren. De 31-jarige Schwaab ging afgelopen voorjaar niet in op een aanbieding van PSV, waardoor hij nu transfervrij is.
![]()
En dan tekengeld vragen.Leon Zwiers schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 21:51:
Also:
Daniel Schwaab tekent mogelijk alsnog een nieuw contract met PSV. Volgens het Eindhovens Dagblad staat de Duitser ervoor open om terug te keren bij de Eindhovenaren. De 31-jarige Schwaab ging afgelopen voorjaar niet in op een aanbieding van PSV, waardoor hij nu transfervrij is.
![]()
Zoiets is het ja, dan denk ik dat het buitenspel was, zijn hoofd was volgens mij voorbij de “lijn”.ST10©DE schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 21:52:
[...]
gaat het niet om lichaamsdelen waarmee je de bal mag spelen?
[ Voor 15% gewijzigd door Martinusz op 10-08-2019 22:04 ]
PSV 4 dus?milotic schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:53:
dit Vitesse gaat top 3 spelen en dit ajax met 2 vingers in de neus kampioen
Nee joh.milotic schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:53:
Gaat druk worden samen met Ajax, PSV, Feyenoord en AZ in de top 3 ...milotic schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:53:
Dat er voor oefenwedstrijden maar 7000 kaartjes waren heeft te maken met vergunningsvereisten.Erapaz schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 18:29:
[...]
Olympisch stadion wilde ik ook noemen, maar helaas is het totaal niet meer geschikt voor grote voetbalwedstrijden. Bij de vriendschappelijke wedstrijd van Ajax tegen Panathinaikos waren er maar 7000 kaarten beschikbaar van de ongeveer 20.000. Ik geloof dat het te maken heeft met het niet genummerd zijn van de stoelen, en verder zijn er weinig faciliteiten om supporters te begeleiden en kaarten te controleren.
Ik kan mij niet de laatste wedstrijd herinneren dat er minder dan 20.000 kaartjes verkocht waren in de Arena.En ook kleinere wedstrijden van Ajax zouden leuk zijn (hoewel de Arena tegenwoordig redelijk vol zit).
Waar moet die spelen dan?Martinusz schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:01:
[...]
Zit samenvatting te kijken van Spurs, Vertonghen gepasseerd op de tribune, Ajax nog wat geld over?
[ Voor 13% gewijzigd door PolarBear op 10-08-2019 23:42 ]
Bij Ajax, dat zegt ie tochPolarBear schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:34:
Waar moet die spelen dan?
Naast Dolberg
[ Voor 45% gewijzigd door DoeEensGek op 11-08-2019 00:38 ]
Die afgunst richting Ajax zit zo diep bij een aantal van die gasten.. (ex Ajax supporters) gaf het gisteren al aan nadat er werd geopperd om AZ financieel bij te staan in deze barre tijden.DoeEensGek schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 00:35:
[...]
Naast Dolberg.
Dus het dak van je stadion is ingestort, je kan waarschijnlijk een lange tijd niet thuis spelen, maja dan ga je gelijk zulke onzin roepen.![]()
Fan AZ: ‘We gaan niet naar Amsterdam!’
https://www.gelderlander....-naar-amsterdam~a290b28c/
Laat ze dan lekker in Volendam ofzo spelen, klein stadion, weinig kaarten, eens zien of ze dan nog zo hard roepenTyphone schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 07:04:
Wat een kleinzerigheid toch weer van die fans. Alsof de Ajacieden niet naar de Kuip gaan om daar een bekerwedstrijd te kunnen zien. Ik hoop dat er meegedacht wordt met ze: alle wedstrijden afwerken in het stadion van Roda JC. Die spelen op andere dagen. Moet je kijken hoe hard die ‘fan’ dan gilt.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zeker weten! Dessers sowieso wel een baasje hoor. Jammer dat hij bij Utrecht niet kon slagen.DoeEensGek schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 12:29:
Net doelpuntje van Heracles!
Hij keurt hem afLekkerboeie86 schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 12:30:
[...]
Zeker weten! Dessers sowieso wel een baasje hoor. Jammer dat hij bij Utrecht niet kon slagen.
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Dit slaat als een tang op een varken.Leon Zwiers schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 12:31:
Hij keurt m af......waarom dan
Na die kaart na 5 seconden wist ik al weer genoeg voor vandaag #degroteblomshowLeon Zwiers schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 12:34:
Blom is er weer hoor. Wat een bullshit.
Naja... welke Var laat dit überhaupt op het scherm voor blom zien.Leon Zwiers schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 12:34:
Blom is er weer hoor. Wat een bullshit.
Ja true, maar welke scheids cancelt dan ook daadwerkelijk de goal....... wat een gekDoeEensGek schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 12:40:
[...]
Naja... welke Var laat dit überhaupt op het scherm voor blom zien.
Conclusie: Allemaal knettergekLeon Zwiers schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 12:43:
[...]
Ja true, maar welke scheids cancelt dan ook daadwerkelijk de goal....... wat een gek
[ Voor 37% gewijzigd door DoeEensGek op 11-08-2019 12:53 ]
Dit zou weleens heel vervelende gevolgen kunnen hebben voor het seizoen van AZ.‘Dakconstructie AZ-stadion was door bezuiniging veel te licht gebouwd’
De dakconstructie van het AFAS-stadion van voetbalclub AZ in Alkmaar is bij de bouw in 2005-2006 veel te licht uitgevoerd om kosten te besparen. “Een spaghetticonstructie. Ik wacht al 13 jaar tot het in zou storten.”
Als iemand met een constructieve achtergrond ben ik toch wel erg benieuwd wat er uit de onderzoek gaat komen. Scheringa speelt nu de vermoorde onschuld maar ik kan me heel goed voorstellen dat er vanwege bepaalde belangen en netwerken niet altijd voor de beste oplossing gekozen.PolarBear schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 13:30:
https://www.parool.nl/ned...e-licht-gebouwd~b4ef9484/
[...]
Dit zou weleens heel vervelende gevolgen kunnen hebben voor het seizoen van AZ.
Alles wat Dirk Scheringa aanraakte stort vroeg of laat in elkaar.PolarBear schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 13:30:
https://www.parool.nl/ned...e-licht-gebouwd~b4ef9484/
[...]
Dit zou weleens heel vervelende gevolgen kunnen hebben voor het seizoen van AZ.
Maar het is er geen...DoeEensGek schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 14:09:
Hahahaaa en nu nog een penalty.
Met zijn verleden kan ik me inderdaad voorstellen dat hij er iets mee te maken heeft.DoeEensGek schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 13:34:
[...]
Alles wat Dirk Scheringa aanraakte stort vroeg of laat in elkaar.
Niet naar die commentator luisteren hè
Gelukkig, nee het slaat helemaal nergens op wat hier weer is gebeurd. Rode kaarten gemist, penalty die er geen was, een ander die wel gegeven kon worden.toolkist schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 14:13:
Nou hadden ze vlak ervoor volgens mij wel een penalty moeten krijgen, maar toch.
En ik luister niet naar wat de commentator vind, ik geef mijn eigen oordeel
gelukkig nog 4 punten weten te pakken.Leon Zwiers schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 14:18:
Toch nog punten vanwege de nemer van de strafschop. Had 2-1 voorspeld. Maar wtf VAR. Blom is al een ongeleid projectiel, en dan een soortgelijke var erbij zetten? Wie heeft dit verzonnen....
Zo moeilijk is het niet hoor #1!!!mavaros schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 14:15:
En alweer pis ik achter het net in de poule.
Had ik de hoofdprijs van dit weekend in handen, en poef zo heb ik niks meer. Ja, een paar luizige punten waar je niks aan hebt.
Wat een klotesport is dat voorspellen toch.
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 11-08-2019 14:46 ]
De vorige die dat hier moest roepen staat nu op #23.
Heeft dat er niet gewoon mee te maken dat FOX 1 nu standaard voor iedereen te bekijken is? Althans bij KPN, weet niet hoe het bij andere providers zit.dvdkiwi schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 14:51:
Hoe duidelijk wil je het hebben; Fox 1 zendt vandaag alleen de 1645 en de 2000 wedstrijd Live uit
Ik heb het nu een aantal jaar maar ze hebben echt nog nooit de eerste twee wedstrijden niét uitgezonden.
Twente komt eraan!
Ik hou van jinxenOPSLAGHOND schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 14:46:
[...]
De vorige die dat hier moest roepen staat nu op #23.
[ Voor 66% gewijzigd door LZ86 op 11-08-2019 15:19 ]
Doet Ziggo toch ook gewoon?JoteW schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 14:59:
[...]
Heeft dat er niet gewoon mee te maken dat FOX 1 nu standaard voor iedereen te bekijken is? Althans bij KPN, weet niet hoe het bij andere providers zit.
Lijkt me stug dat je op een vrije zender alle top wedstrijden gaat laten zien, weet je zeker dat niemand nog een betaalde fox neemt. Lijkt me namelijk niet dat je dat aanschaft om RKC en de Tweede Divisie te gaan kijken.
Bij Ziggo geen fox 1 gratis. Je mag het hele pakket aftikken a 18 euro de maand.
Dat bedoelde ik, daar heb je hun hoofdkanaal gratisLeon Zwiers schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 15:20:
[...]
Bij Ziggo geen fox 1 gratis. Je mag het hele pakket aftikken a 18 euro de maand.
Wel Ziggo sport gratis voor de F1
Z'n zaakwaarnemer bedoel je. Ik denk dat Pereiro zelf helemaal niet zo vervelend denkt.Leon Zwiers schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 15:22:
Pereiro sleutelbeen gebroken. Die gaat gratis weg komend jaar. Komt m niet slecht uit zo
[ Voor 30% gewijzigd door Deadsy op 11-08-2019 15:44 ]
Eens. Ware het niet dat ik de helft van de tijd in het buitenland zit voor mij werk en Fox alles blokkeertPolycom schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 15:21:
Als je die wedstrijden zo graag allemaal wilt zien, doe niet zo skeer en neem dat FOX pakket. Zeikende Nederlanders.
Ook niet wanneer je via een VPN cliënt met een Nederlands ip aanlogt? Ben daar wel benieuwd naar, als dat niet kan zou het voor mij ook geen optie zijnPWM schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 15:46:
Eens. Ware het niet dat ik de helft van de tijd in het buitenland zit voor mij werk en Fox alles blokkeert
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 42% gewijzigd door LZ86 op 11-08-2019 15:51 ]
Dan vaak wel. Ik heb alleen geen zin om voor een door mij betaalde dienst VPN nodig te hebben. Zeker niet door steeds veranderende filtering, waardoor je vaak 10 minuten landen en clients aan het testen bent voor het werkt.Han schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 15:50:
[...]
Ook niet wanneer je via een VPN cliënt met een Nederlands ip aanlogt? Ben daar wel benieuwd naar, als dat niet kan zou het voor mij ook geen optie zijn
'Er is iets niet helemaal goed gegaan bij het fouilleren van de supporters uit het uitvak'.
— Bas (@JongeneelBas) 11 augustus 2019
Uitstekende analyse van de FOX commentator. #heefeyhttps://t.co/yajB6DjK6M
Michel Vlap alias Sneker Heerenveen Hooligan heeft een nieuwe functie: grote leider van Nieuw Noord. Hij zwengelt de harde kern aan bij Heerenveen - Feyenoord en dat na een drukke Sneek Week. Held! #HeeFey @Michelvlap @janvlap @FeanOnline @scHeerenveen #COYBIWAB #eenmetheerenveen pic.twitter.com/3SyUCjbyno
— Sybrand Jissink (@sybrandjissink) 11 augustus 2019
[ Voor 84% gewijzigd door DoeEensGek op 11-08-2019 15:59 ]
Hij heeft al 3 x in korte tijd bijna aan de basis van de tegentreffer gestaan. Die gozer vertraagt het spel gigantisch, alles gaat terug. Verhuur m een jaartje aan een middenmoter voor die ervaring. Bij ons moet ie er gewoon staan.Ambianz schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 16:01:
Burger heeft wat momentjes gehad ja maar om te stellen dat hij niet meer moet spelen slaat nergens op. Heeft prima dingen laten zien in de afgelopen wedstrijden.
Hij moet gewoon rustig gebracht worden met de ervaring van fer ernaast maar dus niet als vervanger van fer..
En als die tegentreffer er alle 3 de keren gekomen was dan was ik blij geweest.Leon Zwiers schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 16:05:
[...]
Hij heeft al 3 x in korte tijd bijna aan de basis van de tegentreffer gestaan. Die gozer vertraagt het spel gigantisch, alles gaat terug. Verhuur m een jaartje aan een middenmoter voor die ervaring. Bij ons moet ie er gewoon staan.
Welk VAR moment? Ik zie helemaal niks illegaals op dat bewegende beeld.DoeEensGek schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 16:00:
En hier nog een VAR moment Fortuna-Heracles.
[Streamable]
De grap is dat de hele VAR niet gebruikt is en dat de grote blomshow een penalty gafmavaros schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 16:09:
[...]
Welk VAR moment? Ik zie helemaal niks illegaals op dat bewegende beeld.
Ik heb het niet gezien, maar als dit een VAR moment is, dan moeten ze die hele VAR uit het voetbal verbannen.
Die speler van Fortuna raakt de bal met z'n arm, scheids/VAR zegt penalty. Alsof ze een klein kind bij die VAR neergezet hebben, zo slecht was die.mavaros schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 16:09:
[...]
Welk VAR moment? Ik zie helemaal niks illegaals op dat bewegende beeld.
Ik heb het niet gezien, maar als dit een VAR moment is, dan moeten ze die hele VAR uit het voetbal verbannen.
Maar hoe... Wat een goal zeg
[ Voor 18% gewijzigd door toolkist op 11-08-2019 16:11 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq