Dat viel mij ook al op.DoeEensGek schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:23:
Voor dat spandoek zal nog wel een boete komen. Fifa/uefa vindt politiek niet zo leuk.
@carpebios ziggo
Ah dit is geen overtreding? Voorkeur van de scheids lijkt me nu wel duidelijk...
Je snapt toch wel dat dat geld niet voor de kleine clubs bedoelt is?Deadsy schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:24:
[...]
En laat dit nu juist een fase zijn waar het om vrij veel geld gaat.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Weer een domme fout van die scheids, waar halen ze die amateurs vandaan? Of heeft hij stiekem een mooie bedragje gekregen?
Hoeveel flessen ouzo zouden er onder de tafel richting de scheids geschoven zijn? Of zou die voorzitter even z'n holster hebben laten zien?

Triest om te zien hoe arm de Grieken zijn. Ze hebben niet eens geld om een T-shirt te kunnen betalen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
hebben die dan niet allemaal al een ticket voor de groepsfase?Hupske schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:26:
[...]
Je snapt toch wel dat dat geld niet voor de kleine clubs bedoelt is?Er moet zoveel mogelijk naar de grote clubs.
Geef eens geel jonge scheids!! Weer een beuk van heb ik jou daar. Wtf zeg!
CheckTyphone schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:28:
Hij luistert.Typhone schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:28:
Op zich goed voordeel gegeven en nu terecht geel. alleen dolberg verkloot het weer.
[ Voor 25% gewijzigd door gws24 op 06-08-2019 19:29 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Zo he, hij heeft z'n kaarten toch niet vergeten mee te nemen....
Zo zeg... smerig doorgaan, bewust op Ziyech. Met geel komt die speler nog goed weg.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Uit Slovenië blijkbaarOrigins schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:26:
Weer een domme fout van die scheids, waar halen ze die amateurs vandaan? Of heeft hij stiekem een mooie bedragje gekregen?
Boeiend als dit middenveld goed gaat lopen en Donny zou blijven. Dan zit je daar met Promes en Marin en heb je achterin Martinez/Alvarez over omdat Veltman ook goed rechtsback speelt.
Ja apart, de premiere league is nog niet eens begonnen, lijkt me toch dat je er daar wel een paar kan wegplukken?
13:37
Wanneer moeten onervaren scheidsrechters dan ingezet worden?Nibbz schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:30:
[...]
Ja apart, de premiere league is nog niet eens begonnen, lijkt me toch dat je er daar wel een paar kan wegplukken?
Bij toernooien waar de belangen iets minder groot zijn?Hupske schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:31:
[...]
Wanneer moeten onervaren scheidsrechters dan ingezet worden?
EK en WK zoals altijdHupske schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:31:
[...]
Wanneer moeten onervaren scheidsrechters dan ingezet worden?
Dat niveau is ook niet zo top hoor.Nibbz schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:30:
[...]
Verdomme
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Zo, beste goal hoor. Staan er een hoop te slapen...
Weer na een spelhervatting een goal tegen. Waar zijn ze dan toch iedere keer mee bezig?
tsja als je de tegenstander iedere keer laat komen..
Tha kack... waar was het middenveld? Wat een ruimte?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Kijk dat is een goede wissel.
Veltman wacht volgende keer anders met ingrijpen tot de bal al in de goal zit?
Onana moet de bal buiten gooien van de scheids... nou die kon me wat. Assie vindt dat ie moet fluiten dan fluit ie maar. Rare scheids.
De pijn zal wel mee vallen als je tussendoor kan praten met de scheids.
Was verder niet netjes van Mazraoui.
Was verder niet netjes van Mazraoui.
[ Voor 56% gewijzigd door Hupske op 06-08-2019 19:39 ]
Dolberg heeft zijn halfuurtje ook weer gehad.
Jammer van de tegengoal, Ajax domineert maar er werd echt niet goed verdedigd daar.
Jammer van de tegengoal, Ajax domineert maar er werd echt niet goed verdedigd daar.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wat een domme actie... als de scheids dat had gezien was het minimaal donker geel geweest.
Hier wordt een speler gewoon geraakt door mazaroui met de noppen naar voren...Hupske schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:34:
Man man man als je zo wilt heen en weer kan wiebelen op de grond dan heb dus niet echt pijn, maar aanstelleritus.
Njah, die scheids maakt in ieder geval twee kanten op fouten. Maar hoe kan het toch elke keer dat er op dit niveau van die prutsers fluiten? Er moeten toch betere scheidsrechters beschikbaar zijn in Europa...
Tis wel echt heel slecht tot nu toe, creeeren echt totaal niks
Wat is die weer slecht zegTyphone schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:37:
Mazraoui slaper!
Ajax maakt er gewoon een potje van. Het is niet alleen de verdediging die slecht speelt, maar het hele team draait voor geen meter.Maarten_E schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:34:
Dolberg heeft zijn halfuurtje ook weer gehad.

En de ballen zomaar inleveren. Het is echt heel slecht.toolkist schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:37:
Tis wel echt heel slecht tot nu toe, creeeren echt totaal niks
Welke bedoel je?groggy schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:38:
Ook hier had de scheids rood voor kunnen geven
mazraoui verwart voetbal met voetmens, die raakt alleen nog maar benen en lechaamsdelen ipv de bal
Ik zag het in 2e instantie. Had zeker geel kunnen zijn.Napo schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:35:
[...]
Hier wordt een speler gewoon geraakt door mazaroui met de noppen naar voren...
Maar dan nog snap ik niet dat je zo wild heen en weer kan rollen en schreeuwen van de pijn. En dan tussendoor opeens stoppen en met de scheids praten.
Ah de rollende forel van PAOK staat rechtsbuiten.
Dit was toch niets? Martinez kan moeilijk teleporteren
Kolere, waar is ajax mee bezig?
Tja... wederom matig gedekt. Slecht hoor, Ajax laat zich meeslepen in het spelletje van PAOK, dom dom dom
Vergeet niet dat er de komende drie dagen (inclusief vandaag) behoorlijk veel Europese wedstrijden zijn. Die hebben allemaal een scheidsrechter nodig. En natuurlijk wil iedereen de beste scheidsrechter.Krukar schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:37:
Njah, die scheids maakt in ieder geval twee kanten op fouten. Maar hoe kan het toch elke keer dat er op dit niveau van die prutsers fluiten? Er moeten toch betere scheidsrechters beschikbaar zijn in Europa...
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Schandalig
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dank! Inderdaad. De zender is open.Hupske schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:25:
[...]
Is vrij open nu. Dus KPN, caiway, t mobile etc etc kan er nu op kijken.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Anders laat je die aanvaller gewoon even helemaal vrij staan bij ene vrije trap naast de 16....
Veltman staat weer in de basis in zijn Bosz vorm...

Als ie zn arm omlaag houdt is er niks aan de hand nee.Terranova schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:39:
Dit was toch niets? Martinez kan moeilijk teleporteren
Dit zag je van mijlenver aankomen. Een stuk of 4 spelers zijn rijp voor de wissel.
Niet voetballen!gws24 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:40:
Kolere, waar is ajax mee bezig?
Liegebeest... een stuk of 6!toolkist schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:40:
[...]
Als ie zn arm omlaag houdt is er niks aan de hand nee.
Dit zag je van mijlenver aankomen. Een stuk of 4 spelers zijn rijp voor de wissel.
Die goal doet mij denken aan die van De Ligt tegen Juve(?) toen die zo hard inliep.
Jongejongejonge, kan zien dat Ajax op dit moment automatismen mist.
Jongejongejonge, kan zien dat Ajax op dit moment automatismen mist.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:57
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Jemig waar gaat dit over. Slecht verdedigen, slordige overtredingen maken en totaal niet het eigen spel spelen.
Ze missen de Ligt in dat soort situaties. De kopte altijd alles weg.
Jeetje bijna 3-1.
Jeetje bijna 3-1.
Dat is dus gewoon belachelijk, moet je maar iemand tegen je aan laten lopen ipv je schrap zetten?toolkist schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:40:
[...]
Als ie zn arm omlaag houdt is er niks aan de hand nee.
Dat krijg je dus als je 3 basisspelers verkoopt.
Ik heb hem 2 keer een sliding in zien zetten die anders doelpunten waren. Ik vind niet dat hij het slecht doet , Mazraoui daarentegen...Typhone schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:40:
Veltman staat weer in de basis in zijn Bosz vorm...
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Schrap zetten zeker maar dan niet je elleboog zo hoog heffen waardoor het op nek/kaak hoogte kan komen. Daar zit nog wel een gradatie tussen.Terranova schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:41:
[...]
Dat is dus gewoon belachelijk, moet je maar iemand tegen je aan laten lopen ipv je schrap zetten?
Mazraoui > Marin a.j.b. Dan zal het al een stuk beter lopen.
middenveld en aanval kunnen geen bal vasthouden waardoor de grieken steeds kunnen komen, probleem zit niet achterin (nou ja...) maar voorin
Zelfs ik vind dat als Veltman criticus.Outerspace schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:42:
[...]
Ik heb hem 2 keer een sliding in zien zetten die anders doelpunten waren. Ik vind niet dat hij het slecht doet , Mazraoui daarentegen...
Dat soort ballen zijn eigenlijk niet te verdedigen. Ze missen wel de Ligt
Maar de wedstrijd is nog niet gedaan, het vuur moet erin bij Ajax.
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 06-08-2019 19:44 ]
Helpt het nog wanneer we om schone vragen of zijn we dan te laatTyphone schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:41:
Middenveld klopt van geen meter op dit moment.
In ieder geval niet met je elleboog omhoog inkomen neeTerranova schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:41:
[...]
Dat is dus gewoon belachelijk, moet je maar iemand tegen je aan laten lopen ipv je schrap zetten?
Dan pass in veel in voeten van tegenstander? En maak je domme overtredingen? Nee man. Gewoon slappe hap en misscchien onderschatting. Erik mag goed los gaan in rust.dutchgio schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:41:
Dat krijg je dus als je 3 basisspelers verkoopt.
Laat het snel rust zijn, gaat mis zo
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.