Wat is die Hendriks aan het doen joh? mag die blijven schoppen?
Is zo opgelost als de vragers eens geel krijgen. It never happens...Bossie schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:42:
Wel jammer dat het kaartvragen een dingetje is geworden, dat was voor mijn gevoel vorig seizoen een stuk minder.
Verwijderd
Ongelofelijk. Hendrix had al 2x eraf gemeten ondertussen.Terranova schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:36:
Higler bevestigd mijn beeld over hem, hij fluit zo slecht...
Natuurlijk niet, Higler heeft een PSV poster boven z'n bed... man man man wat overduidelijk dat Higler hem spaart
Voetballen kan hij niet dus dan blijven er niet veel opties overOrigins schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:42:
Van Bommel wisselt hem gewoon in de rust.Origins schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:42:
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
reageer eens normaal
[ Voor 82% gewijzigd door Outerspace op 27-07-2019 18:46 ]
komende 5min gewoon Hendrix non stop opzoeken
Wat is die Higler een lafbek. Hendriks had er al 2x afgemoeten
Als ie die kaart gewoon geeft ookTyphone schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:42:
[...]
Is zo opgelost als de vragers eens geel krijgen. It never happens...
Omdat van Bommel weet dat Hendrix de rust toch wel haalt met Higler...OPSLAGHOND schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:43:
[...]
Van Bommel wisselt hem gewoon in de rust.
het is echt bizar, maar ik verwacht ook niets anders van de man die zeer bewust Ajax is gaan naaien tegen Twente omdat hij toen 1x een foutje maakte in het voordeel van Ajax...
Volgens mij moet het gewoon kunnen.
Hendrix grijpt stevig in, maar dat is dan ook alles. Higler ziet het gewoon goed. Zeker ook, wanneer je de sfeer van de wedstrijd meepakt. Het is geen keiharde schoffelpartij.
Hendrix grijpt stevig in, maar dat is dan ook alles. Higler ziet het gewoon goed. Zeker ook, wanneer je de sfeer van de wedstrijd meepakt. Het is geen keiharde schoffelpartij.
ilhanko schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:43:
Gefrustreerd boertje, man man man
Lekker schoppen in zo'n verkapte oefenwedstrijd...
Geel had je zeker voor kunnen en wellicht moeten geven. Wel is het zo dat hij te laat is en om nou te zeggen dat de intentie is om te schoppen of te blesseren? Nee dat ook weer niet.Aghanim schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:42:
Kan Hendrikx er nu eens af? Belachelijk zeg. Probeert alleen maar te blesseren.
Als je 5 min daarvoor een halve elleboog uitdeelt wek je in mijn ogen een andere indruk.mavaros schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:46:
Volgens mij moet het gewoon kunnen.
Raar, dat was toch gewoon laag hoofd en dus voordeel PSV?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Je ziet duidelijk dat het volledig mee doen van de voorbereiding na een vakantie Dolberg vergeleken met vorig jaar toen hij de voorbereiding compleet mistte door het WK en een blessure goed heeft gedaan. Veel meer energie in zijn spel en het af jagen, verder bind hij het centrum van PSV tot zo ver prima. Ik zie dus wel een goed seizoen voor Dolberg in het verschiet als hij en de rest van het team beter gaat draaien dan wel op hun normale niveau gaat draaien.
Nu wel geel. Minder aan de hand dan bij dat gevaarlijk spel van Hendriks.
Houden jullie het wel rustig? Anders moet ik vanavond gaan puinruimen
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
In die superslomo's ziet het er altijd erger uit.Aghanim schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:47:
[...]
Als je 5 min daarvoor een halve elleboog uitdeelt wel je in mijn ogen een andere indruk.
Er wordt stevig gevoetbald, maar echt over de schreef gaat het niet.
Ja maar Higler vind dat zodra je geel je hebt je opeens veeeeeeeel harder overtredingen mag maken. Want rood geef je niet zo maar...
Maar die intentie hoeft er niet te zijn voor een kaartNapo schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:46:
[...]
[...]
Geel had je zeker voor kunnen en wellicht moeten geven. Wel is het zo dat hij te laat is en om nou te zeggen dat de intentie is om te schoppen of te blesseren? Nee dat ook weer niet.
Dit was ook een lekker trouwens, komt Schuurs (en daarmee Gakpo) goed weg. Raakt ie em gaat ie er met rood af. Nou ja, met een normale scheids.
Er is toch pas 1 trashcan waardige post geweest?Outerspace schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:49:
Ik zie vooral een spits die het niveau en de speelwijze van het elftal naar beneden trekt, daar zal dadelijk in de CL wel iemand anders staan.Pompi schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:48:
Je ziet duidelijk dat het volledig mee doen van de voorbereiding na een vakantie Dolberg vergeleken met vorig jaar toen hij de voorbereiding compleet mistte door het WK en een blessure goed heeft gedaan. Veel meer energie in zijn spel en het af jagen, verder bind hij het centrum van PSV tot zo ver prima. Ik zie dus wel een goed seizoen voor Dolberg in het verschiet als hij en de rest van het team beter gaat draaien dan wel op hun normale niveau gaat draaien.
Ajax speelt sowieso toch altijd 433 ipv 4231 ?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Had dat eerder gezegd had ik vanochtend niet naar de milieustraat gehoeven...Outerspace schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:49:
...in de regen!
[ Voor 3% gewijzigd door Typhone op 27-07-2019 18:50 ]
Iets met gestrekt beenBossie schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:48:
Raar, dat was toch gewoon laag hoofd en dus voordeel PSV?
Regen? Wat is dat?Typhone schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:50:
[...]
Had dat eerder gezegd had ik vanochtend niet naar de milieustraat gehoeven...
...in de regen!
[ Voor 39% gewijzigd door toolkist op 27-07-2019 18:51 ]
Neuh!Outerspace schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:49:
Pak de hooivorken mannen!
Het is allemaal erg lafjes bij beide. Na de 1-0 vond Ajax het wel best. PSV is slordig begonnen en houdt dit hele tijd vast, Ajax is uiteindelijk maar mee gegaan in die slordigheid.
En de scheids is de slechtste man van het veld!
Wat niet is kan nog komentoolkist schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:50:
[...]
Er is toch pas 1 trashcan waardige post geweest?
Ik weet nog niet wat ik van Promes moet vinden deze pot. Hij sjogt er een beetje achteraan. Blind als CVM is wel een goede zet, achterin zit het wel snor.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dat is toch Promes in elke wedstrijd, nooit goedOuterspace schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:53:
[...]
Wat niet is kan nog komen
Ik weet nog niet wat ik van Promes moet vinden deze pot. Hij sjogt er een beetje achteraan. Blind als CVM is wel een goede zet, achterin zit het wel snor.
Dat zeg ik toch ooktoolkist schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:49:
[...]
Maar die intentie hoeft er niet te zijn voor een kaart
Ben het alleen niet eens met het beeld dat geschetst wordt dat Hendrix met de intentie om te schoppen en/of een speler te blesseren op het veld staat.
Hendrix is een beperkte speler die zowel overzicht als snelheid (en wel meer) te kort komt. Gevolg daarvan is dat hij wel vaker te laat is waar hij prima voor bestraft kan worden. Dat is wat anders dan een bepaalde intentie hebben.
Mwah, oefenwedstrijden vind ik niet een goede afspiegeling van de wedstrijden die er wel om doen.Terranova schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:53:
[...]
Dat is toch Promes in elke wedstrijd, nooit goed
Laat ik het hopen dat het straks anders gaat
Paar combinaties met hem waren wel goed, denk dat hij nog een beetje moet wennen aan de speelstijlOuterspace schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:53:
[...]
Zo, Higler is weer geweldig bezig (not). Beide partijen mogen klagen en niet klagen tegelijk. Gelukkig is dit een wedstrijd die niet veel meer is dan een veredeld oefenpotje 
Wel mooi om te zijn dat PSV het grootste gedeelte van de eerste helft de bovenliggende partij is, jammer van (wederom) de vroege tegengoal en de slordigheid voorin. Als van Bommel Hendrix wisselt voor Guti moet PSV m gewoon over de streep kunnen trekken en dat met een bult reserves! Aan Ajax kant valt me die Marin wel positief op, leuke speler! Valt me positiever op dan zeg een Schöne
Wel mooi om te zijn dat PSV het grootste gedeelte van de eerste helft de bovenliggende partij is, jammer van (wederom) de vroege tegengoal en de slordigheid voorin. Als van Bommel Hendrix wisselt voor Guti moet PSV m gewoon over de streep kunnen trekken en dat met een bult reserves! Aan Ajax kant valt me die Marin wel positief op, leuke speler! Valt me positiever op dan zeg een Schöne
Gun spelers de tijd... ik hoor nu al dezelfde geluiden als destijds met Blind, Neres en Tadic. Laat ze gewoon zo vaak mogelijk spelen, het systeem eigen maken en Ten Hag z’n ideeën verder ontwikkelen. Komt allemaal goed.Terranova schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:53:
Dat is toch Promes in elke wedstrijd, nooit goed
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Eens over Promes, maar zo zijn er wel meer bij Ajax vanavond hoor. Marin speelt zwak, Dolberg loopt er ook beetje bij voor veldopvulling. Tadic ook nog niet echt gezien. Nee ik vind het nog niet echt goed.Outerspace schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:53:
[...]
Je hebt gelijk, behalve dat Promes bij Oranje ook altijd slecht is, in een vergelijkbaar systeemHan schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:56:
[...]
Gun spelers de tijd... ik hoor nu al dezelfde geluiden als destijds met Blind, Neres en Tadic. Laat ze gewoon zo vaak mogelijk spelen, het systeem eigen maken en Ten Hag z’n ideeën verder ontwikkelen. Komt allemaal goed.
ik hoop dat ie verkocht wordt. maar dat hoop ik al jaren. al las ik dat er nu interesse is van e.o.a. club. als ie maar weg is.Napo schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:54:
[...]
Hendrix is een beperkte speler die zowel overzicht als snelheid (en wel meer) te kort komt.
Hij moet wel die klik nog krijgen met de speelstijl inderdaad, maar hij is echt niet de enige die vandaag het nog niet toont.Deadsy schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:55:
[...]
Paar combinaties met hem waren wel goed, denk dat hij nog een beetje moet wennen aan de speelstijl
Kan ook de hitte zijn
of omdat het gewoon nog niet moet.Qu3st schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:58:
[...]
Hij moet wel die klik nog krijgen met de speelstijl inderdaad, maar hij is echt niet de enige die vandaag het nog niet toont.
Kan ook de hitte zijn
Ben al blij dat Schuurs lekker bezig is. Als die zo door gaat zie ik hem over een jaar bij Oranje.
Op de bank uiteraard
Snap overigens niet waarom Ajax na de 1-0 het initiatief bij PSV liet liggen. Wil je dat de tegenstander in de wedstrijd gaat komen? Achterin staat het prima, helemaal met Blind er voor als CVM. Zal wel met krachten sparen te maken hebben, temperatuur enzo, maar dan nog. Met een Hendriks op het middenveld moet je veel meer druk zetten, die kan het voetballend niet oplossen. Gemiste kans imho, nu zal Hendriks in de kleedkamer achterblijven, PSV gaat er sterker door worden.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nee. Ze spelen geen 433.Bossie schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:50:
[...]
Ik zie vooral een spits die het niveau en de speelwijze van het elftal naar beneden trekt, daar zal dadelijk in de CL wel iemand anders staan.
Ajax speelt sowieso toch altijd 433 ipv 4231 ?
Ze spelen fluïde. Een duur woord voor; we rommelen maar wat aan, want we kunnen gewoon goed voetballen.
Ajax speelt regelmatig met hooguit 2 verdedigers. Dat komt omdat ze altijd proberen op de helft van de tegenstander te voetballen. Die 2 extra is gewoon te krap. Daar moet je bij Barcelona voor wezen.
Je moet verplicht een opstelling doorgeven, en er zit wel enige lijn in, maar een Ajax in topvorm speelt met de opstelling in een wedstrijd.
Daar heeft PSV veel meer problemen mee. Kijk, nu staan ze achter en moeten ze voetballen, maar normaal is PSV niet vooruit te branden. Een soort Atletico Madrid.
Zullen we die dan maar vast afschrijven? Kan nooit meer wat worden.Typhone schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:34:
Die Marin komt nog niet echt uit de verf vind ik.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
mavaros schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 19:07:
[...]
Nee. Ze spelen geen 433.
Ze spelen fluïde. Een duur woord voor; we rommelen maar wat aan, want we kunnen gewoon goed voetballen.
Ajax speelt regelmatig met hooguit 2 verdedigers. Dat komt omdat ze altijd proberen op de helft van de tegenstander te voetballen. Die 2 extra is gewoon te krap. Daar moet je bij Barcelona voor wezen.
Je moet verplicht een opstelling doorgeven, en er zit wel enige lijn in, maar een Ajax in topvorm speelt met wisselende opstellingen in een wedstrijd.
Daar heeft PSV veel meer problemen mee. Kijk, nu staan ze achter en moeten ze voetballen, maar normaal is PSV niet vooruit te branden. Een soort Atletico Madrid.
Hahahaha, hij gaat hard!Gonadan schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 19:07:
[...]
Zullen we die dan maar vast afschrijven? Kan nooit meer wat worden.
Malen voor Bruma en Guti voor Hendrix. Die 2e wissel is sowieso goed. Die 1e lijkt me vooral om een beetje uit te proberen wat goed werkt. Wat dat betreft is zo'n oefenduel tussen die CL wedstrijden wel prettig!
Denk niet dat het heel bewust gebeurde, we houden de bal voorin gewoon niet vast. Dat plus veel ruimte tussen Blind en de verdedigers waar PSV veel gebruik van kon maken.Han schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 19:01:
Snap overigens niet waarom Ajax na de 1-0 het initiatief bij PSV liet liggen. Wil je dat de tegenstander in de wedstrijd gaat komen?
Eindelijk
Nu wel zeker?
Nu wel zeker?
[ Voor 45% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-07-2019 19:16 ]
misschien willen ze niet dat PSV teveel energie gebruikt, zodat ze niet moe zijn voor de return.
en 2-0
en 2-0
Verwijderd
Lekkere goal zeg!!! Van Bommel zal wel weer gaan klagen over niets.
Was het beleid ten aanzien van vervelende naamsverbasteringen nu nog niet duidelijk?
Was het beleid ten aanzien van vervelende naamsverbasteringen nu nog niet duidelijk?
[ Voor 48% gewijzigd door Ramzzz op 27-07-2019 23:18 ]
Ik wacht op een inhoudelijke update. 
Edit: ah, multilag.
Edit: ah, multilag.
[ Voor 22% gewijzigd door Gonadan op 27-07-2019 19:16 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De 100% Higler hij is er weer. hoofdblessure na elleboog en door laten spelen.Typhone schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 19:16:
De 100% Donny!!! Hij was er weerr!
Wel goede actie blind zeg
[ Voor 42% gewijzigd door Tomba op 27-07-2019 19:17 ]
Maar goed ook, anders was hij al wegTyphone schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 19:16:
De 100% Donny!!! Hij was er weerr!
Als hij deze afkeurt kan je maar beter het veld aflopen, dan speelt PSV met 12
Volgens mij is dit gewoon een geldig doelpunt?
XXXVI
Geel voor die PSV'er, bewust hinderlijk in de weg liggen!
Rare elleboog heeft ie danTomba schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 19:16:
100% Higler hij is er weer. hoofdblessure na elleboog en door laten spelen.
Wel goede actie blind zeg
Als je nou onderarm zegt ok...
En toch VAR, mwah ik vond het niet een bewuste elleboog, maakte zich breed. Hij kan em wel afkeuren imo
Mag hopen dat je niet op een dergelijke manier een elleboog in iemands gezicht mag duwen. Blijkbaar wel..
Hoppa!
BAM!
Hij telt m gewoon
Zijn er nog Ajacieden die durven te klagen over Higler? 
Jammer dit. Flink tegen de verhouding in, maar goed dat was tegen Basel misschien nog wel erger.
Jammer dit. Flink tegen de verhouding in, maar goed dat was tegen Basel misschien nog wel erger.
[ Voor 38% gewijzigd door Tomba op 27-07-2019 19:19 ]
Goaaal!!!!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Zeker, want dit is een geldig doelpuntTomba schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 19:18:
Hij telt m gewoonZijn er nog Ajacieden die durven te klagen over Higler?
drie tot vijf maal kijken en dan alsnog goedkeurenElPaco schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 19:18:
Mag hopen dat je niet op een dergelijke manier een elleboog in iemands gezicht mag duwen. Blijkbaar wel..

Ja,Tomba schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 19:18:
Oh Ja hoor! Hij had Hendrix al met rood ervan af moeten sturen.Tomba schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 19:18:
Maar een echte elleboog was het niet.
Verwijderd
Juist daarom goedgekeurd. Hij ziet gewoon geen fout en wij ook nietBossie schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 19:18:
[...]
drie tot vijf maal kijken en dan alsnog goedkeuren
Waar heb jij je elleboog zitten? Was zijn pols.ElPaco schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 19:18:
Ik begin steeds meer van Higler te houden.
Die man fluit gewoon erg sterk.
Die man fluit gewoon erg sterk.

Ook in je voordeel blijft het gewoon een abominabele scheidsrechter.Tomba schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 19:18:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
<------------Tomba schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 19:18:
Lol, bij Blind begint al echt een blauw oog te komen door die trap van Hendrix in de eerste helft.
Hij raakt hem licht in het gezicht met de arm. Je kan fluiten, gebeurd niet. En sowieso niet bewust.
Ik zou me meer afvragen waarom hij zo lang blijft liggen. Er was maar licht contact
Ik zou me meer afvragen waarom hij zo lang blijft liggen. Er was maar licht contact
Mwah tegen de verhouding in? Niet echt, beide teams waren slordig. PSV wel meer balbezit maar echt hrote kansen waren er niet.Tomba schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 19:18:
Ja klinkt wel als iets wat Higler zou doen
Slaan?
Hij raakt em omdat ie half uitglijdt, hij slaat em niet. Slaan is altijd bewust en altijd rood.
En ja ik zou het volledig begrepen hebben als ie de goal afgekeurd zou hebben.
Dat is sowieso iets wat Higler doet, ik heb nogsteeds nachtmerries van Twente - Ajax een paar jaar geleden
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.