zeldzaam foutje
Virgil kan ook niet koppen
(Te makkelijk dit)
Sierlijke duik kikker
(Te makkelijk dit)
Sierlijke duik kikker
[ Voor 20% gewijzigd door Holk op 13-10-2019 19:10 ]
Knullig weggegeven weer. Niemand legt die lui een strobreed in de weg
Maar Veltman verdedigt die voorzet helemaal niet.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Wordt ook lastig koppen als je met 2 verdedigers 3 aanvallers moet dekken...
Tskk... achterhoede van 180 miljoen
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Van Dijk stond bij die ander. Van wie was die kopper dan?
Blind staat erbij en kijkt ernaar hoe die gast m voorbij snelt en m inkopt.
Serieus?nocalimero schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:10:
Maar Veltman verdedigt die voorzet helemaal niet.
Frenkie laat zijn man lopen, dat is het probleem.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Zo zeldzaam ook niet, recentelijk bij Liverpool een goed blundertje, maar blijkbaar wordt er bij Van Dijk zulke dingen niet zo uitvergroot als bij andere spelers(Veltman en De Ligt bijvoorbeeld)P.O. Box schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:09:
zeldzaam foutje
Vermeer er in.
Die Cillisen is echt een waardeloos stuk brandhout, qua keepkwaliteiten.
Vermeer is dan hout wat überhaupt niet brand.mavaros schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:11:
Vermeer er in.
Uit de catagorie: Waar let jij dan op bij interlands?
Het valt mij vaak op dat de billboards bijna uitsluitend Nederlandse sponsoren hebben, die zijn toch helemaal niet van toepassing voor Wit-Russen? Nog geen enkel Cyrillisch bord gezien.
Het valt mij vaak op dat de billboards bijna uitsluitend Nederlandse sponsoren hebben, die zijn toch helemaal niet van toepassing voor Wit-Russen? Nog geen enkel Cyrillisch bord gezien.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Blind maakt het spannend....
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Wit-russen kijken vanaf de andere kantMaarten_E schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:15:
Is het niet zo dat ze langs 2 kanten filmen? 1 kant NL reclame andere kant van andere land?Maarten_E schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:15:
Voor de Wit-Russische tv wordt er vanaf de andere kant gefilmd.Maarten_E schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:15:
Camera staat voor de Wit Russische tv aan de overkant denk ik.Maarten_E schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:15:
Ik neem aan dat je het beeld kunt aanpassen en dat ze in Wit-Rusland geen reclame van de Appie zien.
Heh wat?!?!
Nooit gerealiseerd dat aan de andere kant ook een camera was.
Weer wat geleerd!
Nooit gerealiseerd dat aan de andere kant ook een camera was.
Weer wat geleerd!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
vreemde wissel iddExocet schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:19:
Nu al Luuk?
De Roon en Luuk. Verrassende spelers om in te brengen wel.
De Roon? NeeeeeeeeeeExocet schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:19:
Nu al Luuk?
Aan de andere kant staan geen reclameborden denk het niet.Qu3st schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:16:
[...]
Voor de Wit-Russische tv wordt er vanaf de andere kant gefilmd.
Er lopen een paar man op het veld niet echt op te letten deze wedstrijd. Goal tegen komt wel echt op het conto van Frenkie. En Veldman mag er ook wel af, nog geen goede bal gegeven deze wedstrijd. We hebben toch wel betere backs hoop ik? Veldman hoort als hij speelt gewoon centraal te staan.
Ik zie nu trouwens wel cyrillische tekens op een reclamebord
[ Voor 17% gewijzigd door naitsoezn op 13-10-2019 19:23 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Jullie hebben allemaal ongelijk.
Er staat maar voor 3/4 rond het veld van die electronische borden. Soms kan je het even zien.
Er zit ook nog een tweede ring op dit stadion. Daar heb je wel 360 graden scherm hangen. Of dat nu gebruikt wordt, kan ik niet zien.
Bij het schaatsen en veel sportwedstrijden is het wel zo, dat er gebruik wordt gemaakt van camerastandpunten met de reclame van een land.
Er staat maar voor 3/4 rond het veld van die electronische borden. Soms kan je het even zien.
Er zit ook nog een tweede ring op dit stadion. Daar heb je wel 360 graden scherm hangen. Of dat nu gebruikt wordt, kan ik niet zien.
Bij het schaatsen en veel sportwedstrijden is het wel zo, dat er gebruik wordt gemaakt van camerastandpunten met de reclame van een land.
Vroeger was het wel zo. Maar nu je het zegt. Misschien zijn deze digitale borden zo te regelen dat wij Nederlandse reclames zien en zij hun eigen.PolarBear schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:21:
[...]
Aan de andere kant staan geen reclameborden denk het niet.
Ik zie nog eerder de 2-2 dan de 1-3 vallen denk ik. Wat een fouten maken ze
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Sponsor heeft de verkeerde kant gehuurd.naitsoezn schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:23:
Ik zie nu trouwens wel cyrillische tekens op een reclamebord
"Zo Sergej, al ons marketingbudget en hoop om het faillissement te vermijden is gevestigd op de borden die je hebt gehuurd bij Wit-Rusland-Nederland."
"Geen zorgen Dimitri, heel Wit-Rusland zal ons zien in de 66ste minuut!"
NL is het helemaal kwijt. Beetje jammer. Was niets aan de hand
Noem jij er maar 1 die een echt goed niveau heeft en speelgerechtigd is voor Nederland. Ik kan dat niet zo 1,2,3.Zingo schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:22:
Er lopen een paar man op het veld niet echt op te letten deze wedstrijd. Goal tegen komt wel echt op het conto van Frenkie. En Veldman mag er ook wel af, nog geen goede bal gegeven deze wedstrijd. We hebben toch wel betere backs hoop ik? Veldman hoort als hij speelt gewoon centraal te staan.
Ik begon met kijkenLeon Zwiers schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:26:
NL is het helemaal kwijt. Beetje jammer. Was niets aan de hand
[ Voor 16% gewijzigd door Qu3st op 13-10-2019 19:27 ]
volgens mij heeft Bergwijn het hele seizoen al niet echt de vorm. ik begreep eerder deze week ook niet waarom hij speelde ipv promes/malen die allebei in vorm zijn bij hun club.Exocet schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:26:
Bergwijn heeft het ook niet vandaag
Als ik het zo hoor is het niet erg dat ik de 2e helft niet kan zien
Ik vind dat helemaal niet zo’n geweldenaar. De vermeende interesse van Ajax was gelukkig ook niet waar. Die Malen en Ihataran daarentegen vind ik wereldtalentenPWM schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:26:
Bergwijn zou na zo'n voorzet toch ook gewoon uit zichzelf naar de kleedkamer moeten lopen.
XXXVI
Volgens mij is dit een typisch geval van marktwerking. Nederlandse bedrijven hebben meer geld over voor deze digitale reclame borden.
Ik vermoed dat de reclameborden 'gewoon' verkocht worden aanndw hoogste bieder waarbij UEFA partners (alipay bijvoorbeeld) voorrang hebben. Voor Nederlandse partijen is het waarschijnlijk lucratiever dan Wit Russische.Qu3st schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:25:
[...]
Vroeger was het wel zo. Maar nu je het zegt. Misschien zijn deze digitale borden zo te regelen dat wij Nederlandse reclames zien en zij hun eigen.
Bergwijn heeft toch al weer wat assists dacht ik. Hij is nu ook een beetje de stille kracht naast MalenP.O. Box schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:27:
[...]
volgens mij heeft Bergwijn het hele seizoen al niet echt de vorm. ik begreep eerder deze week ook niet waarom hij speelde ipv promes/malen die allebei in vorm zijn bij hun club.
Veltman ipv Dumfries slaat in ieder geval helemaal nergens op..Qu3st schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:26:
[...]
Noem jij er maar 1 die een echt goed niveau heeft en speelgerechtigd is voor Nederland. Ik kan dat niet zo 1,2,3.
[...]
Ik begon met kijken
Ik ben ook niet echt onder de indruk van Veltman.Montaner schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:29:
[...]
Veltman ipv Dumfries slaat in ieder geval helemaal nergens op..
Dat is toch niemand?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
volgens mij slaan beiden nergens op en had je beter een middenvelder of aanvaller op rechtsback kunnen zetten.Montaner schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:29:
[...]
Veltman ipv Dumfries slaat in ieder geval helemaal nergens op..
Nee.Zingo schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:22:
We hebben toch wel betere backs hoop ik?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
De Vrij in het centrum en De Ligt naar rechtsback?
wellicht maar de vorm van vorig jaar heeft hij zeker niet.D-e-n schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:29:
[...]
Bergwijn heeft toch al weer wat assists dacht ik. Hij is nu ook een beetje de stille kracht naast Malen
Snap ook niet dat Janmaat steeds wordt overgeslagen. Die is toch op rechtsback 10x beter dan Veltman..
PSN: Finally_Chris
Van Aanholt, Tete.Qu3st schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:26:
[...]
Noem jij er maar 1 die een echt goed niveau heeft en speelgerechtigd is voor Nederland. Ik kan dat niet zo 1,2,3.
[...]
Ik begon met kijken
Blind en Veltman zijn niet eens back.
Die draaft ook niet lekker aan de zijlijn denk ikOPSLAGHOND schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:33:
De Vrij in het centrum en De Ligt naar rechtsback?
Wat een kans
Man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Slecht ingeschoten door Malen zeg.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat laatste ben ik met je eens, maar die andere 2 zijn echt niet het niveau voor Oranje imhodutchgio schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:34:
[...]
Van Aanholt, Tete.
Blind en Veltman zijn niet eens back.
En toen hoefde Barca hem niet meer.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Bij Ajax dit kalenderjaar anders meer dan prima, ook de wedstrijden waar bij RB speelde.OPSLAGHOND schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:31:
Dat is toch niemand?
Veltman heeft opeens Dumfries-trekjes.
Wat me opvalt is dat men moeite heeft om in de dekking aangespeeld te worden. Als je dat vergelijkt bij hun clubs kunnen Frenkie, Luuk, Wijnaldum en Malen dan die bal prima controleren. Vandaag en donderdag zijn ze de bal heel snel kwijt.
Onzin. Net zoals het onzin is dat Dumfries gepasseerd is. De fouten waarop Dumfries wordt afgerekend zijn fouten die hij maakt als aanvaller. Fouten die Veltman ook maakt. Als RB maakt hij weinig fouten. Veltman daarentegen had vanavond bij het tegendoelpunt er wel wat dichter op kunnen staan bij degene die de voorzet gaf.
En Veltman werkt in mijn ogen vertragender bij aanvallen dan Dumfries.
Kortom, Veltman is geen verbetering tov Dumfries.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
ik vind Veltman overigens prima spelen gezien zijn mogelijkheden. hij komt gewoon te vaak in een positie waar niet zijn kwaliteit ligt, maar dat kun je hem niet verwijten.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:38
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Gut Malen heeft veel talent en het is goed dat hij deze wedstrijd speelt, maar wat een knullige actie

Ben benieuwd op een groot eindtoernooi straks. 90 minuten geconcentreerd spelen zit er niet in voor dit team. Dat is de grootste bottleneck naast het geklooi in de 16 op 1 vierkante m2 met 5 spelers...
Tegelijkertijd wordt het Dumfries wel verweten.....P.O. Box schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:41:
ik vind Veltman overigens prima spelen gezien zijn mogelijkheden. hij komt gewoon te vaak in een positie waar niet zijn kwaliteit ligt, maar dat kun je hem niet verwijten.
Meer dan prima is dan ook niet indrukwekkend, zeker niet als je ziet hoe de rest van het team speelt.PolarBear schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:36:
[...]
Bij Ajax dit kalenderjaar anders meer dan prima, ook de wedstrijden waar bij RB speelde.
Is dat niet meer omdat in tegenstelling tot Veltman Dumfries wel de aanvallende back zou moeten zijnST10©DE schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:43:
[...]
Tegelijkertijd wordt het Dumfries wel verweten.....
Tot nu toe was men juist altijd tot het einde geconcentreerdloewie1984 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:41:
Ben benieuwd op een groot eindtoernooi straks. 90 minuten geconcentreerd spelen zit er niet in voor dit team. Dat is de grootste bottleneck naast het geklooi in de 16 op 1 vierkante m2 met 5 spelers...
omdat van dumprfries gezegd wordt dat dat onderdeel is van zijn kwaliteiten. en als dan het verkeerd aannemen van een bal ervoor zorgt dat je niet in je kwaliteit komt dan ligt het aan hemzelf. en dan krijg je het te horen.ST10©DE schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:43:
[...]
Had Koeman niet beter wél een vervanger op kunnen roepen voor de geblesseerde Depay?
Huntelaar bijvoorbeeld?
Huntelaar bijvoorbeeld?
Veltman stelt niet teleur. De rechterflank van Oranje is afwezig.
Veltman heeft geen fatsoenlijke backup, wanneer hij opkomt. Bij Ajax vult altijd iemand dat gat in, en daardoor hoeft Veldman niet steeds als spits te spelen.
Speel je 3-4-3, dan moet je gewoon een rechtsbuiten hebben in dit geval. Nu staat Veldman helemaal alleen.
Dat is een tactische fout van Koeman. Veltman heeft een puike partij gespeeld tot nu toe.
edit: De volgende keer zou ik eens met 3-5-2 experimenteren. Dan heb je dat probleem op rechts niet meer zo erg.
Veltman heeft geen fatsoenlijke backup, wanneer hij opkomt. Bij Ajax vult altijd iemand dat gat in, en daardoor hoeft Veldman niet steeds als spits te spelen.
Speel je 3-4-3, dan moet je gewoon een rechtsbuiten hebben in dit geval. Nu staat Veldman helemaal alleen.
Dat is een tactische fout van Koeman. Veltman heeft een puike partij gespeeld tot nu toe.
edit: De volgende keer zou ik eens met 3-5-2 experimenteren. Dan heb je dat probleem op rechts niet meer zo erg.
[ Voor 11% gewijzigd door mavaros op 13-10-2019 19:47 . Reden: aanvulling ]
Dan speel je ook geen wedstrijden tegen deze oersaaie tegenstanders.loewie1984 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:41:
And the crowd goes wild!Holkers schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:45:
Publiekswissel..
Koeman zal nu zeggen dat het experiment mislukt is en zal de volgende keer gewoon weer met de Roon en Babel in de basis spelen en vd Beek op de bank.
Ondanks de overwinning is het onder Koeman (en zijn voorgangers) nooit echt top geweest in de aanval.
Min of meer elke wedstrijd hopen dat Depay het wel even doet.
Probleem dat ik bij Koeman zie is dat hij blijkbaar maar op 1 manier kan of wil spelen en daarom altijd de Roon, Babel etc in de basis zet.
Juist nu zou een Stengs wel handig zijn, maar nee.
Ondanks de overwinning is het onder Koeman (en zijn voorgangers) nooit echt top geweest in de aanval.
Min of meer elke wedstrijd hopen dat Depay het wel even doet.
Probleem dat ik bij Koeman zie is dat hij blijkbaar maar op 1 manier kan of wil spelen en daarom altijd de Roon, Babel etc in de basis zet.
Juist nu zou een Stengs wel handig zijn, maar nee.
Onzin! Allebei oranje onwaardig in mijn ogen. Maar helaas hebben we niks beters.ST10©DE schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:43:
[...]
Oké Malen mag dus blijven.
Als dat zo is, dan snap ik helemaal niet waarom mensen zo tevreden zijn over Veltman. Juist tegen deze tegenstander zou je een aanvallende back moeten gebruiken.Terranova schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:44:
[...]
Is dat niet meer omdat in tegenstelling tot Veltman Dumfries wel de aanvallende back zou moeten zijn
Daar heb je gelijk in, maar dat ligt dus niet aan Veltman, maar aan Koeman. Dan had Dumfries vandaag moeten spelen en Veltman dus donderdag(want Nederland moest verdedigend spelen tegen Noord Ierland want die zouden zo goed zijn)ST10©DE schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:46:
[...]
Als dat zo is, dan snap ik helemaal niet waarom mensen zo tevreden zijn over Veltman. Juist tegen deze tegenstander zou je een aanvallende back moeten gebruiken.
Absoluut niet mee eens. Hoewel de strategie niet in zijn voordeel werkt was Dumfries echt door iedereen afgeslacht als hij speelt zoals Veltman dat vandaag doet.mavaros schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:45:
Veltman heeft een puike partij gespeeld tot nu toe.
Opvallende wissel trouwens om Babel te brengen op die plek. Ik denk dat je beter een extra middenvelder kan brengen en gewoon 4-4-2 gaan spelen.
Wijnaldum als een van de weinige een voldoende trouwens.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.