Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 142 ... 157 Laatste
Acties:
  • 253.227 views

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05:59
Een prima week voor de Nederlandse clubs in Europa.

Dat moet ongeveer een hele generatie geleden zijn, sinds dit weer eens gebeurde.

Ik ben wel erg benieuwd of Feijenoord dit kan volhouden. Het moet toch vrij schokkend zijn voor dat team en hun supporters, dat ze een keer winnen. OK, er staat ook nog een 6-2, maar dat zal dit seizoen wel rechtgetrokken gaan worden.

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online

snmght

imho dan he

Ja ook ik ben een tevreden mens uiteraard, fantastische resultaten geboekt! Zou zo mooi zijn als we kunnen groeien naar een plek waar we weer 2 directe CL ploegen krijgen.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:37

Typhone

Who Dares Wins

mavaros schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 10:24:
Een prima week voor de Nederlandse clubs in Europa.

Dat moet ongeveer een hele generatie geleden zijn, sinds dit weer eens gebeurde.

Ik ben wel erg benieuwd of Feijenoord dit kan volhouden. Het moet toch vrij schokkend zijn voor dat team en hun supporters, dat ze een keer winnen. OK, er staat ook nog een 6-2, maar dat zal dit seizoen wel rechtgetrokken gaan worden.
Vergeet de kaarsjes van Feyenoord niet uit te blazen op het moment dat ze tegen Ajax spelen. Dat tweede kaarsje heeft ze er gisteren wel behoorlijk doorheen geholpen heb ik gemerkt ;).

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
snmght schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 10:49:
Ja ook ik ben een tevreden mens uiteraard, fantastische resultaten geboekt! Zou zo mooi zijn als we kunnen groeien naar een plek waar we weer 2 directe CL ploegen krijgen.
Jong Ajax kan niet promoveren, voorlopig is 1 rechtstreekse ticket genoeg. :9B

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• ph4ge
  • Laatst online: 19-11 22:37
Typhone schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:29:
[...]

Dan hoop ik dat hij dat zeer spoedig leert doseren want anders kost ie Feyenoord meer geld dan hij oplevert. Stort nu al een aantal wedstrijden op rij ter aarde en lijkt zijn eigen lichaam (met dito beperkingen) niet serieus te nemen. Getuige het aantal minuten wat een onfitte speler krijgt bij Feyenoord wordt hij wel als belangrijke pion gezien. Snel tegen zichzelf in bescherming nemen want zijn lijst met blessures is niet gering.

Dit jaar er al twee keer uitgeweest met een blessure en de afgelopen 2 jaar al 6 blessures gehad. Pure pech of een gebrek aan topsport mentaliteit.
Ik denk dat hij gewoon fit moet worden, en tot die tijd gewoon een heel goede speler is voor 70 minuten. Het gaat al steeds beter. Daarnaast zie ik liever iemand op het veld die zo zn best doet dat hij daarna aan het zuurstof moet dan iemand die niet hoeft te douchen na de wedstrijd.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• snmght
  • Nu online

snmght

imho dan he

ph4ge schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:01:
[...]

Ik denk dat hij gewoon fit moet worden, en tot die tijd gewoon een heel goede speler is voor 70 minuten. Het gaat al steeds beter. Daarnaast zie ik liever iemand op het veld die zo zn best doet dat hij daarna aan het zuurstof moet dan iemand die niet hoeft te douchen na de wedstrijd.
Daar zit nog wel iets tussen he. Met zijn historie is dit gewoon dom en alles behalve topsportmentaliteit. Maargoed, sommige supporters zijn al tevreden als spelers alleen maar de longen uit hun lijf rennen.

• ph4ge
  • Laatst online: 19-11 22:37
snmght schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:18:
Daar zit nog wel iets tussen he. Met zijn historie is dit gewoon dom en alles behalve topsportmentaliteit. Maargoed, sommige supporters zijn al tevreden als spelers alleen maar de longen uit hun lijf rennen.
Ik ben tevreden dat hij een geweldige goal maakte en verder een goede wedstrijd speelde tegen een topploeg. Ik vind het een beetje kinderachtig dat er wat aan die prestatie afgedaan moet worden omdat hij gewisseld is. Die wissel is ongetwijfeld ingecalculeerd. Het is niet raar dat een speler die pas goed en wel anderhalve maand traint na 2 jaar blessureleed dit niveau nog niet 2 keer in de week haalt. Dat heeft niks met topsportmentaliteit te maken.

[ Voor 18% gewijzigd door ph4ge op 04-10-2019 11:27 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• snmght
  • Nu online

snmght

imho dan he

ph4ge schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:26:
[...]

Ik ben tevreden dat hij een geweldige goal maakte en verder een goede wedstrijd speelde tegen een topploeg. Ik vind het een beetje kinderachtig dat er wat aan die prestatie afgedaan moet worden omdat hij gewisseld is. Die wissel is ongetwijfeld ingecalculeerd. Het is niet raar dat een speler die pas goed en wel anderhalve maand traint na 2 jaar blessureleed dit niveau nog niet 2 keer in de week haalt. Dat heeft niks met topsportmentaliteit te maken.
Zijn prestatie is goed, daar wil ik geen afbreuk aan doen. Het zijn twee dingen op zichzelf; Karsdorp speelde goed en maakte een aardige goal (gebrek aan enige vorm van verdedigen vond ik bij dat doelpunt zwaarder wegen dan de kwaliteiten van Karsdorp maar dat terzijde). Maar Karsdorp heeft ook zoals @PWM treffend opmerkte maar 1 stand; aan. Keihard aan en gaan zelfs. Dat is onverstandig te noemen en vind ik niet professioneel. Het voorbeeld van het (alleen) afjagen van de back van Porto is een goed voorbeeld; dat is gewoon zinloos en ineffectief. Prima - graag zelfs - dat spelers veel energie in een wedstrijd leggen. Maar kies je momenten en leer doseren. Wat dat betreft mist hij misschien simpelweg wat intelligentie maar ik denk dat hij daarin ook gecoacht zou moeten worden.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:28

Qu3st

Tipje voor @ph4ge, luister de podcast van VI, scorebordjournalistiek. Daar gaat het over het artikel dat woensdag op VI-pro kwam. Hierin wordt ook de algehele fitheid van de Feyenoord selectie besproken.

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:26:
[...]

Mijn opmerking over zijn fitheid (of gebrek eraan) had helemaal niks te maken met hoe hij gisteren speelde. Niet gezien dus geen oordeel over.
Ik vind het gewoon raar dat iemand die flink betaald wordt om te voetballen blijkbaar zo weinig aan z'n conditie gedaan heeft voordat ie naar Feyenoord kwam (terwijl ie mei vorig jaar al fit was en ook in februari, maart en april speelminuten heeft gemaakt) dat ie zo'n wedstrijd niet vol kan maken.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:41
toolkist schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:42:
[...]

Mijn opmerking over zijn fitheid (of gebrek eraan) had helemaal niks te maken met hoe hij gisteren speelde. Niet gezien dus geen oordeel over.
Ik vind het gewoon raar dat iemand die flink betaald wordt om te voetballen blijkbaar zo weinig aan z'n conditie gedaan heeft voordat ie naar Feyenoord kwam (terwijl ie mei vorig jaar al fit was en ook in februari, maart en april speelminuten heeft gemaakt) dat ie zo'n wedstrijd niet vol kan maken.
Al helemaal omdat hij vorig seizoen geblesseerd was, dan lijkt mij dat je gedurende de zomer aan je conditie etc werkt zodat je het seizoen topfit kunt beginnen.

Hetzelfde met Lato van PSV. Word gehuurd maar heeft lang nodig om fit te worden.

Vraag ik me toch af hoe het zit met de instelling van sommige profs.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:52

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Conditietraining werkt toch altijd nog het beste onder begeleiding. Dus als hij dat in de zomer zelf heeft moeten doen snap ik dat het beter kan.
Daarnaast is je basisconditie goed te trainen, maar een wedstrijd is vaak toch echt anders. Die moet je gewoon vaak spelen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 18:45:
Conditietraining werkt toch altijd nog het beste onder begeleiding. Dus als hij dat in de zomer zelf heeft moeten doen snap ik dat het beter kan.
Daarnaast is je basisconditie goed te trainen, maar een wedstrijd is vaak toch echt anders. Die moet je gewoon vaak spelen.
Uiteraard. Maar als z'n basisconditie in orde was zou z'n wedstrijdconditie dat inmiddels toch ook wel mogen zijn? Hij heeft 10 wedstrijden gespeeld.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Qu3st schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:38:
Tipje voor @ph4ge, luister de podcast van VI, scorebordjournalistiek. Daar gaat het over het artikel dat woensdag op VI-pro kwam. Hierin wordt ook de algehele fitheid van de Feyenoord selectie besproken.
Nog meer voetbalpodcasts die het vermelden waard zijn?

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:41
Gonadan schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 18:45:
En hij is niet in staat om in de zomer iemand in te huren die hem begeleid?
Een club van het formaat van Roma is echt wel in staat om dat voor een speler te regelen, en zullen zelfs dolblij zijn om ziets te doen voor een speler die net terug komt van een blessure.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Typhone schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:22:
[...]

NOS en AD hebben ook voetbal podcasts

• Qu3st

Qu3st

Typhone schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:22:
[...]

Voor jou zijn de Pantelic podcast en de Ajax Podcast sowieso 2 die je niet mag missen :9
FC Afkicken podcast is ook leuk en de Derde helft podcast.
In dit topic kun je nog meer tips vinden.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:52

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
toolkist schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:06:
Uiteraard. Maar als z'n basisconditie in orde was zou z'n wedstrijdconditie dat inmiddels toch ook wel mogen zijn? Hij heeft 10 wedstrijden gespeeld.
Tien alweer? Ik had maximaal de helft in m'n hoofd. Dan mag je onderhand wel iets meer verwachten inderdaad.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:24
Wat is dit? Serieus?
De supporters ok, maar het team?

6 gele kaarten... Met zo'n scheids wel, trok bijna overal een kaart voor

Rare lui daar bij de uefa

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:57
Harribo schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 20:06:
Wat is dit? Serieus?

Tja uefa....

Float like a butterfly, sting like a bee.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:33
Harribo schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 20:06:
Wat is dit? Serieus?

Ook volgt er een onderzoek naar een item buiten de supporters. 'Improper conduct of the team' heet de aanklacht, maar dat is volgens Ajax Life niets meer dan een 'standaarddingetje als een ploeg veel gele kaarten pakt.' Op donderdag 17 oktober komt de UEFA bijeen om te overleggen over de genoemde aspecten.
bron

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:03
Voor een quiz:

welke speler was 2x kampioen eredivisie, 1x kampioen eerste divisie, 2x winnaar NL supercup en heeft champions league gewonnen?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:10
Zomaar een gokje: Van Nistelrooij.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:38
Zo ik het begreep inderdaad standaard dingetje als een team veel gele kaarten pakt. Oorzaak bekijken en eventueel dan boete of meer in de smiezen houden..... Maar gezien de scheids weet ik wel waar het heengaat. Die fluit voorlopig niet meer.

Toch wel jammer ook dat die fans zich blijkbaar ook weer misdragen hebben

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Leon Zwiers schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 07:05:
[...]

Zo ik het begreep inderdaad standaard dingetje als een team veel gele kaarten pakt. Oorzaak bekijken en eventueel dan boete of meer in de smiezen houden..... Maar gezien de scheids weet ik wel waar het heengaat. Die fluit voorlopig niet meer.

Toch wel jammer ook dat die fans zich blijkbaar ook weer misdragen hebben
Dat gaat nogal snel als achterstevoren STAAN niet mag van de UEFA. Of iets te lang wachten met bier/koffie in je handen op de trap. Of een vlag die een reclamebord bedekt. CL is waanzin op dat gebied. Als de politie in NL zo zou handhaven zou binnen 1 week niemand meer te hard rijden of mobiel bellen.

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
coelho schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 23:01:
Voor een quiz:

welke speler was 2x kampioen eredivisie, 1x kampioen eerste divisie, 2x winnaar NL supercup en heeft champions league gewonnen?
Winston Bogarde.
dvdkiwi schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 23:22:
Zomaar een gokje: Van Nistelrooij.
Ruud van Nistelrooij heeft nooit een Europese finale gespeeld.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

van der Vaart?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Qu3st

Qu3st

Voor een quiz:

Ik zou bijna zeggen Van Bommel. Maar die heeft meer landskampioenschappen gepakt. Ik denk even verder.

Ja ik denk ook Winston Bogarde.

[ Voor 4% gewijzigd door Qu3st op 05-10-2019 10:00 ]

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:39
Het hoeft natuurlijk geen Nederlander te zijn B)

/verkapte vraag om een hint

Regeren is vooruitschuiven

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:45

Niku

Alagaesii

Voor een quiz:

Winston Bogarde.

• DoeEensGek
@Typhone Ook bij de EL zijn ze streng.

Naar wat ik begreep ging dit ook om een voorval buiten het stadion, tijdens de wedstrijd. Iets waar je als club gewoon zeer slecht tegen kan verweren en eigenlijk niks aan kan doen.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 9
zaterdag
18:30u
Heracles v FC Emmen
19:45u
Sparta v FC Twente
Vitesse v FC Utrecht
20:45u
sc Heerenveen v PEC Zwolle
zondag
12:15u
ADO Den Haag v Ajax
14:30u
Fortuna Sittard v Feyenoord
16:45u
PSV v VVV-Venlo
Willem II v AZ

reeds gespeeld
vrijdag
20:00u
FC Groningen 3-0 RKC

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik zie net de rode kaart voor Twente, maar wat een schandalige overtreding ... :r
Schoppen en slaan. 7(8)7
Hoop op minimaal 5 wedstrijden.

[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 05-10-2019 22:06 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• T-MOB
Echt? Ik vond het niet meer dan geel waard voor onbehouwen inkomen. Eerder geel dan 5 wedstrijden, maar goed, rood kun je geven.

Wat ik dan weer niet snap is dat de 1-0 niet afgekeurd is voor buitenspel:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7W89xZO4VxlXgIBY7O6QyCYK/full.png

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-11 11:28
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:05:
Ik zie net de rode kaart voor Twente, maar wat een schandalige overtreding ... :r
Schoppen en slaan. 7(8)7
En dan zo weglopen na de rode kaart. Dat soort mensen zouden zichzelf eens terug moeten zien op beeld, wat een debiel. 5 potjes mag hij zeker krijgen

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

OPSLAGHOND schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:05:
Schoppen en slaan. 7(8)7
Geel was voldoende.
vlak ervoor was FCT ook een overtreding door de neus geboord ad kant van Sparta

NAC periode kampioen *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Hackus op 05-10-2019 22:53 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Martinusz
Had die elleboog niet eens gezien, maar voor die trap op de kuit trek je natuurlijk al rood.

• T-MOB
Martinusz schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:57:
Had die elleboog niet eens gezien, maar voor die trap op de kuit trek je natuurlijk al rood.
Oh.. aha. Ik had juist de trap gemist omdat ik op de armbeweging zet te letten. Rood is wel terecht.

Laat Verhaegh het seizoen maar afmaken op rechtsback. Dit soort gedrag heeft niemand wat aan.

• Martinusz
T-MOB schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 23:04:
[...]

Oh.. aha. Ik had juist de trap gemist omdat ik op de armbeweging zet te letten. Rood is wel terecht.

Laat Verhaegh het seizoen maar afmaken op rechtsback. Dit soort gedrag heeft niemand wat aan.
Ja het waren eigenlijk 2 acties, trap op de kuit met de noppen en onbesuisd met zijn arm/elleboog erin, die mag even lekker banken ;)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

T-MOB schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:27:
Echt? Ik vond het niet meer dan geel waard voor onbehouwen inkomen. Eerder geel dan 5 wedstrijden, maar goed, rood kun je geven.
Serieus :? Hij schopt hem gewoon 8)7 Lijkt me altijd 100% rood

• T-MOB
PWM schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 23:18:
[...]
Serieus :? Hij schopt hem gewoon 8)7 Lijkt me altijd 100% rood
Hey, ik had me hierboven al hersteld. Ben het met je eens, de schop is rood waard. Maar in/om/na het live verslag hadden ze het over rood vanwege een elleboog.

• Martinusz
T-MOB schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 23:39:
[...]

Hey, ik had me hierboven al hersteld. Ben het met je eens, de schop is rood waard. Maar in/om/na het live verslag hadden ze het over rood vanwege een elleboog.
De scheids had het ook alleen over de elleboog, terwijl die trap alleen al reden genoeg is :?

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Martinusz schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:57:
Wij zagen de elleboog eigenlijk ook pas toen de scheids hem benoemde... die trap was zo bloody obvious.
Martinusz schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 08:56:
[...]

De scheids had het ook alleen over de elleboog, terwijl die trap alleen al reden genoeg is :?
‘Dubbel rood‘ waardig, oftewel minimaal 3 wedstrijden schorsing?

[ Voor 36% gewijzigd door Ramzzz op 06-10-2019 09:15 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-11 23:29
12:15 ADO Den Haag - Ajax
Vrees voor een lastige moeizame pot voetbal voor Ajax

[ Voor 8% gewijzigd door Barfman op 06-10-2019 12:10 ]

System | Racing is in my Blood

• Superkiwi
Ado is altijd een beetje een angstgegner, ik ga uit van een moeizame maar enigszins geflatteerde overwinning >:)

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:37

Vos

AFCA

Het publiek leeft voor deze wedstrijden zo te horen, as usual. Hopelijk maakt Ajax snel de 0-1.

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 06-10-2019 12:18 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Vol erop klappen lui. Gelukkig speelt ADO vandaag en niet AZ 😅

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

HUNTERRRRRR

• Vos

Vos

AFCA

Jan Klaas Hoentelaar!

• Qu3st

Qu3st

Der Hunter! Lekker hoor, 1e kans 1e doelpunt

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:29
Overigens een zeer goede actie voorafgaand van Ziyech. Keurig doelpunt, ook lekker qua timing want ADO begon wel feller...

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Dest sta niet zo te slapen joh!

• DoeEensGek
Valt me tegen, had wel een groen gele kip in de 12e minuut verwacht.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Promes wordt vastgehouden, waarom fluit je niet Blom?

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:31
Ajax heeft wel pech, spelen ze in het thuishonk van ADO èn AZ, 2 clubs die Ajax zo lief hebben. :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• LZ86
Alleen is ADO wel is een dusdanig slechte staat dat dit gewoon een 5 klapper voor ajax gaat worden.

Het kijken niet waard, ik wacht wel even op mijn eigen clubbie

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Leon Zwiers schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 12:42:

Het kijken niet waard, ik wacht wel even op mijn eigen clubbie
Helemaal wel jonguh! :P

• toolkist
  • Niet online
De Haagse supporters zijn ook weer op het gebruikelijke niveau :r

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Wat zingen ze? Ik versta ze niet.

• toolkist
  • Niet online
klinkt als "kanker ziyech je moeder is een kech"

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Wat een misser.....

@toolkist
ADO en Feyenoord met die knuffels gooien moet ik altijd wel om lachen. Social media harde kernen noem ik dat, twee weken later vergeten ze weer dat ze beren gooien🙄.

[ Voor 83% gewijzigd door Typhone op 06-10-2019 12:53 ]

• DoeEensGek
Hoe... Dan....?

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:23
Jeetje Promes dat moet erin!

XXXVI

• Vos

Vos

AFCA

Goed uitgespeeld manmanman.

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
Wat zou er gebeurd zijn als Promes hem zelf een poging had gedaan?

• Qu3st

Qu3st

Hoe dan? :X

• toolkist
  • Niet online
Eerder geven Promes, of zelf gaan.

• DoeEensGek
Ik zeg het komt door het veld O-) .

• toolkist
  • Niet online
Ik zeg goede redding keeper

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
polopolo150 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 12:51:
Wat zou er gebeurd zijn als Promes hem zelf een poging had gedaan?
grotere kans op goal. In tegenstelling van wat de commentator denkt, was het absoluut niet goed gedaan door Promes. De keeper had nog niet gekozen, dus die pass leverde helemaal geen voordeel op.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:23
Maarten_E schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 12:40:
Ajax heeft wel pech, spelen ze in het thuishonk van ADO èn AZ, 2 clubs die Ajax zo lief hebben. :+
Ajax heeft vziw maar 1 vriend: Sparta..toch?

• Vos

Vos

AFCA

Terranova schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 12:53:
[...]

grotere kans op goal. In tegenstelling van wat de commentator denkt, was het absoluut niet goed gedaan door Promes. De keeper had nog niet gekozen, dus die pass leverde helemaal geen voordeel op.
Die breedte pass was niet goed nee. Ziyech was nog niet goed genoeg in positie ook.

• DoeEensGek
toolkist schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 12:50:
klinkt als "kanker ziyech je moeder is een kech"
Aldus het ADO publiek:
spoiler:
Daar boven op die berg staat Daley Blind, en als de vrouw van huis is, dan doet die het met zn kind.

Spoiler omdat echt te dom voor woorden is. :X

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Veltman schele peer! Je ziet toch dat er twee Hagenezen in komen lopen, kopt ie hem nog in die voeten!

• Terranova
DoeEensGek schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 12:54:
[...]

Aldus het ADO publiek:
spoiler:
Daar boven op die berg staat Daley Blind, en als de vrouw van huis is, dan doet die het met zn kind.

Had je wat anders verwacht dan? Dom volk ;w

• Maarten_E
Typhone schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 12:55:
Veltman schele peer! Je ziet toch dat er twee Hagenezen in komen lopen, kopt ie hem nog in die voeten!
Hoe is het mogelijk dat Veltman überhaupt nog inde basis staat?
Echt iedere wedstrijd doet hij wel iets doms.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Vos

Vos

AFCA

DoeEensGek schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 12:54:
[...]

Aldus het ADO publiek:
spoiler:

Proest! :D

Sowieso hoor ik meer anti leuzen dan aanmoedigingen.

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 06-10-2019 12:57 ]

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 12:53:
[...]

Het mooie van zo'n situatie is dat als hij er wel ingegaan was dat het superieur spelinzicht was, goed uitgespeeld etc. Je moet het niet overanalyseren.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11 15:51
Op de NOS staat een artikel over Bannis (van Feyenoord). Daarin staat vooral dat zolang Stam hem niet laat meespelen hij het zwaar gaat krijgen, en dat de kans dat hij mag gaan meespelen echt klein is (zoals de vlag er nu bij hangt). Hoe kijken de Feyenoorders hier daar tegenaan?

Is dit een jongen wiens toekomst onzeker is omdat hij bij Feyenoord geen kans krijgt (ook omdat ze geen jong team in de KKD hebben)?

WoT stats

• Qu3st

Qu3st

Er is ook een irritant ventje met een fluitje in het publiek, ik heb al paar keer gedacht dat er werd gefloten door Blom was het dat pokke ventje.

• Maarten_E
PolarBear schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 12:56:
[...]

Het mooie van zo'n situatie is dat als hij er wel ingegaan was dat het superieur spelinzicht was, goed uitgespeeld etc. Je moet het niet overanalyseren.
Denk bijvoorbeeld aan die kopbal van Van Persie op het WK tegen Spanje.
Als die over was gegaan (wat met zo'n boog best mogelijk was geweest) was het gefileerd bij aankomst op Schiphol.

• DoeEensGek
Terranova schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 12:55:
[...]

Had je wat anders verwacht dan? Dom volk ;w
En ondertussen wel protesteren dat er geen Ajax publiek mag komen.
Ik heb het idee dat dezelfde supporters die nu zingen de eerste 12 minuten gemist hebben.

• Vos

Vos

AFCA

Qu3st schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 12:57:
Er is ook een irritant ventje met een fluitje in het publiek, ik heb al paar keer gedacht dat er werd gefloten door Blom was het dat pokke ventje.
Inderdaad! Dat had ik net ook.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Kramer :r

• DoeEensGek
@Leon Zwiers Ik snap wel dat je deze wedstrijd niet voor je plezier gaat kijken. Een lekkere voetbal pot is dit zeker niet.

Promes... :|

[ Voor 8% gewijzigd door DoeEensGek op 06-10-2019 12:59 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

WAT
EEN
MISSER

...again!!!

• Vos

Vos

AFCA

Och och Promes.

• Terranova
Idd wat een gek, dit is gewoon ook weer een bewuste, al was het niet hard.

• LZ86
DoeEensGek schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 12:59:
@Leon Zwiers Ik snap wel dat je deze wedstrijd niet voor je plezier gaat kijken. Een lekkere voetbal pot is dit zeker niet.

Promes... :|
Nee precies. ADO te kennen gaat het een schoppartij worden, pakken ergend rood en wint Ajax m in de 2e helft ineens met veel goals.

• Vos

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 13:00:
[...]

Nee precies. ADO te kennen gaat het een schoppartij worden, pakken ergend rood en wint Ajax m in de 2e helft ineens met veel goals.
Of Ajax mist alle kansen en opeens is het gelijk.

• Holk
Kramer die doorgaat op de Ajax keeper als de bal al weg is. Die kun je elk jaar wel vast invullen. Totale randdebiel, hoort niet op de sportvelden thuis maar in een gesticht

• LZ86
Vos schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 13:01:
[...]

Dat mag, ik heb 1-5 ingevuld ;)

• DoeEensGek
[...]

Maar dan nog steeds een zaadpot hoor.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

Meh, in de 70e minuut is de pijp leeg bij ADO en dan wordt het een 0-4 ofzo. Nu al zo vaak gezien in de Eredivisie.

• Terranova
Holkers schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 13:01:
Kramer die doorgaat op de Ajax keeper als de bal al weg is. Die kun je elk jaar wel vast invullen. Totale randdebiel, hoort niet op de sportvelden thuis maar in een gesticht
Maar wees eerlijk, hij wisselt het wel af. Dit keer geen elleboog :o :+

• Holk
Terranova schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 13:03:
[...]

Maar wees eerlijk, hij wisselt het wel af. Dit keer geen elleboog :o :+
We hebben nog een helft te gaan...

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:30:
[...]

Dat is wat anders. Als we spelers gaan afschrijven omdat ze laks zijn in de Eredivisie dan voldoet de gehele selectie niet. Het is tekenend dat Neres tegen Lille zijn eerste goede pot speelde.
Ik moet toegeven dat de combinatie Dest Ziyech deze wedstrijd beter loopt dan alle voorgaande wedstrijden.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

PolarBear schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 13:03:
[...]

Meh, in de 70e minuut is de pijp leeg bij ADO en dan wordt het een 0-4 ofzo. Nu al zo vaak gezien in de Eredivisie.
Mja, dan moeten ze kansen wel maken. Veel groter dan dit ga je ze niet krijgen.

• Maarten_E
Typhone schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 13:07:
[...]

Mja, dan moeten ze kansen wel maken. Veel groter dan dit ga je ze niet krijgen.
Dus jij denkt eerder een 1-1 dan een 2-0?

• Superkiwi
Wel lekker dat het al enige tijd regent in Den Haag, het balletje rolt best lekker.
De zeer matige voorsprong houdt het voorlopig in elk geval nog even spannend.

Pagina: 1 ... 142 ... 157 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.