"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Mee eens. Ik zie Alvarez op dit moment niet beter renderen dan Veltman. Misschien over een paar maanden als hij meer is 'ingewerkt'. Op het middenveld speelt hij zo nu en dan leuk, maar dan heb je weer een andere middenvelder die je moet opofferen die beter spelen (vd Beek, Promes, Martinez). Kortom; Alvarez is het op dit moment net niet.Erapaz schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:07:
@mavaros heeft wel gelijk wat Veltman betreft. Hij is echt heel belangrijk voor Ajax de laatste paar wedstrijden.
(my 2 cents).
Tevens de vergelijking dat Ajax beter is dan PSV, da's mij te voorbarig. Ik vind PSV op dit moment prima spelen, ze staan niet voor niets op gelijke voet met Ajax.
[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 01-10-2019 18:11 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Geef jij dan eens een beter alternatief.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 17:42:
Ik weet niet wat jij met regelmaat eet of drinkt of misschien is het de lucht in je omgeving, maar ik zou ermee stoppen.
Niet met ademhalen, wel met dat andere.
En als je het echt zo graag wilt weten; Wiet in het weekend en op wedstrijddagen gaat er een klein kratje gerstenat doorheen. Soms 2 of 3, maar dan heb ik volk over de vloer. Ik ga ook graag sfeer proefen op de Oktoberfeesten en draag dan ook echte runderleren lederhosen. Maar dat die ik maar 1x per jaar.
Gaan we het nu weer over voetbal hebben?
Hoeveel spelers kunnen er op die positie spelen?
Trek van dat aantal 1 af en dan heb je je antwoord.
CL > ELOuterspace schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:11:
[...]my 2 cents).
Tevens de vergelijking dat Ajax beter is dan PSV, da's mij te voorbarig. Ik vind PSV op dit moment prima spelen, ze staan niet voor niets op gelijke voet met Ajax.
[ Voor 17% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-10-2019 18:54 ]
Wilde aan het begin van de pot iets zeggen zoals: Kijken hoe dat B team uit Spanje het doet....
Blind is trouwens vader geworden, dus die zal wel een goal maken
En dan speelt Real ook nog MET Hazard.toolkist schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:09:
[...]
Als ook Club al zo makkelijk voor komt tegen Real...
edit:
Veel lege stoeltjes trouwens
[ Voor 8% gewijzigd door Deadsy op 01-10-2019 19:14 ]
Interessant potje zo. Altijd lastig, Brugge thuis, hehe
Edit: 0-2. Wat gebeurt hier?
[ Voor 8% gewijzigd door assasinbats op 01-10-2019 19:35 ]
Ben het wel eens met commentator Sierd: als daar Cristiano Ronaldo had gestaan, waren er zeker een paar in gegaan.
Vind real verdedigend niet sterk.
Edit: 0-2
Elect a clown, expect a circus.
Ja hoor waarom niet? Leuke pot toch?Deadsy schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:37:
Ik ben blij, maar moeten we hier wel blij mee zijn?
Pas maar op.
Straks komen ze uit hun hol gekropen om te vertellen dat Real niet in vorm is, en dat het eigenlijk maar mazzel is dat de tegenstander gaat winnen.
Gelukkig trekken de Belgen zich hier niks van aan. Die gaan altijd strijdend tenonder. Alleen niet vanavond.
He, verdorie, ik zit nu nog Man bijt hond te kijken. Dat laat ik toch niet schieten.
Hup Belgen.
[ Voor 11% gewijzigd door mavaros op 01-10-2019 19:42 ]
Lekker boeiend.... Dat geneuzel over die ranking de hele tijdDeadsy schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:38:
Vanwege de UEFA ranking.
Zit je nou een leuke pot voetbal te kijken of niet? Het grote Real tegen het kleine Club, die met 2 doelpunten voorstaat
[ Voor 8% gewijzigd door Slasher op 01-10-2019 19:40 ]
En kans nr zoveel verknalt door real...
Dat Real niet in vorm is was al wel duidelijk.
Hahaha ja wat een rare manieren om te scorendutchgio schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:41:
En dat door een 'struikelspits'.
Dat Real niet in vorm is was al wel duidelijk.
Ik geniet wel hier, forza Brugge!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Plus de billenknijpacties van Veltman zijn er nog wel maar zijn al een hele tijd niet meer bestraft. Misschien moeten we hem toch krediet gaan geven dat hij nu aan een tijdje aan de juiste kant van de lijn balanceert.Outerspace schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:11:
[...]
Mee eens. Ik zie Alvarez op dit moment niet beter renderen dan Veltman. Misschien over een paar maanden als hij meer is 'ingewerkt'. Op het middenveld speelt hij zo nu en dan leuk, maar dan heb je weer een andere middenvelder die je moet opofferen die beter spelen (vd Beek, Promes, Martinez). Kortom; Alvarez is het op dit moment net niet.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hmmz technologie wint
[ Voor 31% gewijzigd door Typhone op 01-10-2019 20:13 ]
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Echt waardeloos.
Speelde die dan zo matig, of zit er 200IQ play achter van Zidane?
[ Voor 167% gewijzigd door Maarten_E op 01-10-2019 20:12 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
edit;misschien toch iets te snel geweest
[ Voor 30% gewijzigd door Grindtegel op 01-10-2019 20:14 ]
Maar toch wil ie het!
[ Voor 28% gewijzigd door Typhone op 01-10-2019 20:14 ]
Achteruit hangen kost je de kop, want het blijft toch Real.
Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik eigenlijk helemaal niks van Brugge weet. Maakt verder niet uit.
Hup Brugge.
Het ligt in België!mavaros schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:17:
Brugge moet gaan voetballen.
Achteruit hangen kost je de kop, want het blijft toch Real.
Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik eigenlijk helemaal niks van Brugge weet. Maakt verder niet uit.
Hup Brugge.
Casemiro met zijn gedrag, Kroos die altijd snel gaat liggen etc
Nee ik vind real geen sympathiek team hebben, prima als Brugge wint
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Direct rood was het geweest als hij met twee benen vooruit had ingekomen. Dit was gewoon te laat en terecht geel (niet dat het altijd gegeven wordt trouwens).toolkist schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:39:
Je kunt wel klagen Vormer, maar dit had ook direct rood kunnen zijn. Noppen op de achillespees
Knap dat je het weet.
Als ik uit mijn bed rol, dan rol ik bijna Lommel in. Het dagelijkse journaal hier komt via de BRT. Of hoe het tegenwoordig ook heet. Maar ik woon wel in Nederland.
België is wel een fantastisch land om gewoon lekker bourgondisch te genieten. Ik vind Gent wel een mooie stad, maar er zijn meer gafe plekken in België om eens lekker de tourist uit te hangen. Het Duitstalige deel vind ik het mooist, want veel natuur. En lekker eten, maar dat kan hier ook.
Overigens ligt Brugge zwaar onder vuur terwijl ik tik.
XXXVI
Is ook geen Oranje materiaal. Mja, Koeman en zijn selectie beleid.ephymerous schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:44:
Dom van Vormer, jammer dat dit blijkbaar Oranje materiaal is.
Of men is te verwend daar na 8x kampioenschap op rij, dat kan ook..
Op TV ziet het er behoorlijk vol uit, behalve direct naast het uitvak.Inflatable schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 21:04:
Juventus vs Bayern Leverkusen niet eens uitverkocht..
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat is een prestatie geleverd in het vorig seizoen. Dus en flauwe vergelijking aks je het mij vraagt. Op dit moment presteren ze, op saldo na, nog steeds even goed als Ajax in de competitie.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:53:
Een beter alternatief?
Hoeveel spelers kunnen er op die positie spelen?
Trek van dat aantal 1 af en dan heb je je antwoord.
[...]
CL > EL
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Voor die oplossing ben ik ook gegaan, het volgt elkaar aardig rap op zoGonadan schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 21:13:
Ik kijk lekker Ziggo, gestrest alles door elkaar.
Je bedoelt een tweede TV neerzetten?Maarten_E schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 21:21:
Jammer bij zulke wedstrijden dat je geen splitscreen kan kiezen en dan kan wisselen van audiokanaal.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Primair is TOT - BAY.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
De kaartjes zijn gewoon te duur.Inflatable schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 21:04:
Juventus vs Bayern Leverkusen niet eens uitverkocht.. En die club ambieert CL winst? De echte passie bij de fans ontbreekt in ieder geval kennelijk..
Of men is te verwend daar na 8x kampioenschap op rij, dat kan ook..
Nu kan ik alleen over hier praten. Dat is dus PSV grond. 3X poulefase EL kost me dit jaar minimaal € 50,- Vorig jaar was het bij de CL minimaal 130 euro. Dat zijn dan alle thuiswedstrijden in de poulefase. Stoot je door, dan is het verstandiger om zoveel mogelijk kaartjes te scoren, om ze op de wedstrijddag voor een veelvoud te verpatsen aan Chinezen, Japanners of de 6 busladingen Zuid Koreanen die naar de roots van Hiddink op zoek zijn.
Jan L*l kan gewoon bijna geen kaartje bemachtigen. Deels door prijs en voor een groot deel door sponsordeals. Veel plaatsen zijn dan weg, maar er komt geen hond opdagen.
Maar die speler die daar als een spartelend zeehondje in de 16 lag, hahaha
Lewandowski laat daar even zien wat de waarde van door voetballen is, in plaats van liggen wachten op een strafschop.dvdkiwi schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 21:48:
Mooie goal van Bayern!
Maar die speler die daar als een spartelend zeehondje in de 16 lag, hahaha
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De voorrondes die beide moesten spelen voor de CL/EL zijn dit seizoen gespeeld, dus totaal geen flauwe vergelijking.Outerspace schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 21:14:
[...]Dat is een prestatie geleverd in het vorig seizoen. Dus en flauwe vergelijking aks je het mij vraagt. Op dit moment presteren ze, op saldo na, nog steeds even goed als Ajax in de competitie.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Die zijn met de aankoop van Ronaldo hun identiteit kwijtgeraakt. Het klooit maar een eind raak en meer lukt niet. Ja, je hebt Ronaldo, maar dat is dan ook alles.
Dat Duitse team snapt er ook geen hout van. Het Ajaxspel is maar voor 2 teams weggelegd. Daar hoort Dortmunt niet bij.
Na de ellende van eerder vanavond zeg ik het weer. Ajax wint de Champions League. Geen enkel team steekt ergens bovenuit en de zogenaamde topteams zijn gewoon heel erg karig in hun tactische spel. Het is eigenlijk heel slecht.
1-4 inmiddels. M’n vrouw zegt “dat vind jij wel leuk zeker?”Quad schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 22:13:
Tottenham kan deze wedstrijd afschrijven, 1-3 inmiddels al.
Gnabry komt uit dejeugd van Arsenal ook nog eens. Onder vage omstandigheden weggegaan. Wilde zelf of moest geen idee maar als ik dit zo zie
[ Voor 22% gewijzigd door Gunner op 01-10-2019 22:15 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ja gaat ineens vlot.Gunner schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 22:14:
[...]
1-4 inmiddels. M’n vrouw zegt “dat vind jij wel leuk zeker?”![]()
@mavaros mooie woorden, maar noway dat Ajax de CL gaat winnen. 2 jaar op rij een dergelijke campagne is niet te geloven.
PS: Ik hoop dat Ajax de CL wint!
PS2: TOT BAY in 5 minuten van 1-2 naar 2-4.
[ Voor 32% gewijzigd door Quad op 01-10-2019 22:18 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Makkelijk gegeven penalty hoor. En die kane (die met geel wel makkelijk wegkwam net) maakt hem weer.Quad schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 22:14:
[...]
Ja gaat ineens vlot.
@mavaros mooie woorden, maar noway dat Ajax de CL gaat winnen. 2 jaar op rij een dergelijke campagne is niet te geloven.
PS: Ik hoop dat Ajax de CL wint!
PS2: TOT BAY in 5 minuten van 1-2 naar 2-4.
Zie Tottenham wel als Nr 2 doorgaan, wel verrassend dat Bayern zo sterk uit de hoek komt.
Edit: goalcheck 2-0, goal goedgekeurd!
[ Voor 15% gewijzigd door Maarten_E op 01-10-2019 22:21 ]
Op basis van het spel van vanavond? Knappe conclusie Dortmund speelt vandaag niet.....mavaros schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 22:13:
Dat Duitse team snapt er ook geen hout van. Het Ajaxspel is maar voor 2 teams weggelegd. Daar hoort Dortmunt niet bij.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
O je was serieus?mavaros schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 22:13:
Na de ellende van eerder vanavond zeg ik het weer. Ajax wint de Champions League.
Nou, dan gaan we daar maar voor!
Sommige mensen willen graag de toekomstige tegenstander leren doorgronden. Juve is een van de kandidaten om de CL te winnen. Dat roept iedereen, dus dan gaat de aandacht daarop. En nee, Juventus draait voor geen meter.Maarten_E schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 21:17:
Snap er bij Juve nu een Nederlander speelt, maar denk dat de meesten liever Bayern-Tottenham zouden willen kijken. Juve-Leverkusen is toch een wat minder mooi affiche.
De andere wedstrijden kijk ik in de samenvatting. En de volgende keer pak ik een andere wedstrijd van vreemde clubs mee. Er zal maar ineens een Brugge tussenzitten en dan is het ineens over in de CL. Dat moeten we niet hebben.
Float like a butterfly, sting like a bee.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
[ Voor 6% gewijzigd door Martinusz op 01-10-2019 22:47 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ben anti Bayern. Zo ben ik opgevoed.Maarten_E schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 23:03:
Hoeveel Ajacieden vinden dit heel leuk om te zien? Je mag eerlijk zijn.
Dus het doet me weinig.
Tottenham had bepaalde spelers gewoon moeten laten gaan en door selecteren.
[Streamable: https://streamable.com/mtpb6]
https://streamable.com/mtpb6
Wat een afgang!
[ Voor 11% gewijzigd door DoeEensGek op 02-10-2019 09:40 ]
niet. het is nog meer bewijs dat Tot gewoon uitgeschakeld verdiende te worden vorig jaar en dat hun finaleplek meer geluk dan kunde was (geluk dat Ajax 20 minuten onkundig was)Maarten_E schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 23:03:
levert alleen maar weer frustratie op
mag Juventus, Spurs, Bayern enz...… hier dan toch
( CL en EL mag hier ook, maar toch alleen de NL en BE clubs die Europees spelen??)
Wilde, omdat hij geen speeltijd kreeg bij ArsenalGunner schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 22:14:
[...]
1-4 inmiddels. M’n vrouw zegt “dat vind jij wel leuk zeker?”![]()
Gnabry komt uit dejeugd van Arsenal ook nog eens. Onder vage omstandigheden weggegaan. Wilde zelf of moest geen idee maar als ik dit zo zie
Check.Maarten_E schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 23:03:
Maar niet omdat ik Ajacied ben, gewoon omdat ik graag doelpunten zie als ik voetbal kijk
7-2 had ik net zo leuk gevonden.
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 02-10-2019 00:03 ]
Je moet het zo zien: alle competities waar NL (en BE) clubs aan meedoen mogen hier. Ofzo. Zolang je niet over rugby of andere hand-egg-achtige sporten begint komt het vast goed.JAN-B schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 23:35:
ik begrijp dit even niet: dit topic is toch voor NL en Belgische clubs;
mag Juventus, Spurs, Bayern enz...… hier dan toch
( CL en EL mag hier ook, maar toch alleen de NL en BE clubs die Europees spelen??)
En ahhh voor Tottenham...
Regeren is vooruitschuiven
Wat maakt het uit joh!? Zolang de echte concurrent Feyenoord maar zoveel mogelijk punten laat liggen in de competitieMaarten_E schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 23:03:
En ohja, PSV gun ik hetzelfde
Europees moeten ze wel hun best doen! #coëfficiëntenpolonaise
En de supporters van die clubs gunnen ons Ajacieden hetzelfde, en dat komt alleen omdat we eigenlijk niet zonder elkaar kunnen.
[ Voor 13% gewijzigd door Qu3st op 02-10-2019 02:46 ]
Poch mag vandaag op het matje komen
Nou ja, ook uitgeleend aan west Brom kreeg ie geen speeltijd. Gewoon een uitstekende ontwikkeling doorgemaakt.apis29 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 23:51:
[...]
Wilde, omdat hij geen speeltijd kreeg bij Arsenal
[ Voor 54% gewijzigd door Gunner op 02-10-2019 07:46 ]
Zo'n speler paste natuurlijk ook totaal niet tussen een verzameling houthakkers zoals bij West Brom speelt/speelde. Een keeper, 9 grote brede veldspelers die alleen een roei naar voren kunnen geven en Gnabry, dat was gedoemd te mislukken.Gunner schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 07:40:
Zo 2-7. Jammer dat ik de televisie heb uitgezet. Nou ja, ook lekker wakker worden zo.
Poch mag vandaag op het matje komen
[...]
Nou ja, ook uitgeleend aan west Brom kreeg ie geen speeltijd. Gewoon een uitstekende ontwikkeling doorgemaakt.
Daar doen Duitsers niet aan.Deadsy schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 22:45:
Sommige clubs weten wanneer ze moeten stoppen, uit beleefdheid enzo.
De uitslag van gisteren deed me denken aan de wedstrijd die werd gespeeld, ter afscheid van Johan Cruijff. Dat is nog altijd een zwarte dag.
Het werd 0-8 voor Bayern München, terwijl het de bedoeling was om Cruijff uit te juichen. Normaal ga je er in zo'n wedstrijd niet vol op en gun je zelfs een of twee goals aan het feestvarken. Maar nee, dat begrepen die Duitsers maar niet.
https://nos.nl/artikel/57...te-cruijffs-afscheid.html
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.