Waar is de blokada folder? Ik ben niet rooted, ik vind hem niet. Ik kan wel de url toevoegen maar ik weet nu niet of blokada de lijst heeft gedownload of dit telkens moet online checkenpielle007 schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 08:22:
gebruik blokada, die xiaomi blokker is geactiveerd en de ultimate lijst van https://energized.pro/ je download op de pagina (scroll naar onder) onder t kopje ultimate bv host txt, slaat deze op en verplaatst hem op je gsm in de map blokada, hierna selecteer je hem via blokada host lijst. dns kies ik hier cloudfare. wanneer alles goed is ingeladen kun je even via deze link checken https://energized.pro/check/#about
(kan dit ook gebruiken via ublock op je pc bv, zelfde wijze, host lijst importeren en toepassen, checken als je klaar bent via bovenstaande link)
(hier ook niet geroot) als je host txt download komt ie in map downloads, open bestandbeheer app, klik boven op je scherm op t folder (dat mapje) icoontje, open map blokada, creer map genaamd filters, ga weer terug naar download map hierna, knip hosts txt bestand, en plak en hem in de map filters.Cowboy_Henk schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 09:21:
[...]
Waar is de blokada folder? Ik ben niet rooted, ik vind hem niet. Ik kan wel de url toevoegen maar ik weet nu niet of blokada de lijst heeft gedownload of dit telkens moet online checken
open nu blokada, host lijsten, voeg een nieuwe host-lijst toe, bestand, voer hier de naam in: hosts
en importeer hierna
eenmaal done? check via site energized.pro/check
als er staat "secure" enabled ultimate is t goed ingeladen.
Ok, ik wist niet dat die blokada folder in downloads folder was.pielle007 schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 11:45:
[...]
(hier ook niet geroot) als je host txt download komt ie in map downloads, open bestandbeheer app, klik boven op je scherm op t folder (dat mapje) icoontje, open map blokada, creer map genaamd filters, ga weer terug naar download map hierna, knip hosts txt bestand, en plak en hem in de map filters.
open nu blokada, host lijsten, voeg een nieuwe host-lijst toe, bestand, voer hier de naam in: hosts
en importeer hierna
eenmaal done? check via site energized.pro/check
als er staat "secure" enabled ultimate is t goed ingeladen.
Maar nu ik er over nadenk vind ik mijn methode toch beter. Want op deze manier is de host lijst altijd up to date.
Je kopieert gewoon de link van die host.txt file (druk op kopieer icoon naast host.txt van ultimate) en dan ga je in blokada bij host lijst toevoegen. Bij domein plak je dan die url, dan vraagt het een naam voor die host lijst en dan vul je energised ultimate in.
inderdaad die is minder omslachtig. tyCowboy_Henk schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 13:30:
[...]
Ok, ik wist niet dat die blokada folder in downloads folder was.
Maar nu ik er over nadenk vind ik mijn methode toch beter. Want op deze manier is de host lijst altijd up to date.
Je kopieert gewoon de link van die host.txt file (druk op kopieer icoon naast host.txt van ultimate) en dan ga je in blokada bij host lijst toevoegen. Bij domein plak je dan die url, dan vraagt het een naam voor die host lijst en dan vul je energised ultimate in.
Precies zo gedaan, krijg alleen insecure te zien! Ook met de methode map filters.
Raar bij mij staat secure en komt er wel degelijk secure en welke pack ik gebruik
Ook moet er bovenaan vpn staan in notificatiebalk
Ook moet er bovenaan vpn staan in notificatiebalk
:strip_exif()/f/image/cOE52BNQPRVn7HmEZ1b0cH4U.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Cowboy_Henk op 08-08-2020 14:47 ]
vermoedelijk even de host lijsten bijwerken of even blokada uitzetten en weer opnieuw aanzetten.John J. schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 14:44:
Precies zo gedaan, krijg alleen insecure te zien! Ook met de methode map filters.
had net zelfde als jou idd bovenstaande acties zorgt ervoor dat t weer goed werkt.
(werkt ook prima en zelfde wijze op pc/laptop icm een blocker, bv ublock, linkje van hosts kopiëren en plakken in filterlijsten importeren
[ Voor 28% gewijzigd door pielle007 op 08-08-2020 15:15 ]
Verwijderd
Bij mij staat een aantal energised.pro lijsten al default in blokada. Maar als ik een lijst instel of via bovenstaande methode een lijst toevoeg: ik blijf bij de check insecure zien. Iemand een idee? 9t pro
De V12.0.2.0 QFKEUXM voor de Mi9T Pro is vandaag beschikbaar gekomen met beveiligingspatch juli 2020.
~380mb zwaar, nog geen noemenswaardige wijzigingen kunnen ontdekken
Vrearagje, geregeld, eigenlijk heel vaak als ik mijn telefoon gebruik en ik lock hem dan met de zijknop, opent hij de recente apps alsof je linksonder op het icoontje klikt.. het stoort me al maanden maar ik kan niet verklaren waarom, iemand hier een verklaring / oplossing voor?
Heb nog geen mogelijkheid tot updaten. Ook via Downmi app nog niet beschikbaar.Shivan_20 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 14:04:
De V12.0.2.0 QFKEUXM voor de Mi9T Pro is vandaag beschikbaar gekomen met beveiligingspatch juli 2020.
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)
Je kan altijd de ota manueel downloaden en laten starten via updater. Lang drukken op de grote 12 en dan rechts boven klikken, dan update pakket kiezendaffie82 schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 09:39:
[...]
Heb nog geen mogelijkheid tot updaten. Ook via Downmi app nog niet beschikbaar.
Hier te downloaden https://mirom.ezbox.idv.tw/en/phone/raphael/
Check wel of je global versie of EU versie hebt. De global is nog steeds op 12.0.1.0
Heb de EU, staat ook in mijn handtekening.knakworst schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 13:10:
Check wel of je global versie of EU versie hebt. De global is nog steeds op 12.0.1.0
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)
Rolled back....Shivan_20 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 14:04:
https://mirom.ezbox.idv.tw/en/phone/raphael/roms-eea-stable/
Heb na veel pogingen eindelijk VoLTE en VoWiFi werkend gekregen bij T-Mobile.
Had eerst EEA versie van MIUI maar deze wou niet werken, ook niet na aanpassen van de carrier profile.
Heb uiteindelijk de global rom geinstalleerd en de VoLTE en VoWiFi checks uitgezet en nu werkt het wel
Had eerst EEA versie van MIUI maar deze wou niet werken, ook niet na aanpassen van de carrier profile.
Heb uiteindelijk de global rom geinstalleerd en de VoLTE en VoWiFi checks uitgezet en nu werkt het wel
Bij mij is volte enablen de code *#*#86583#*#* intoetsenThomasvt schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 19:44:
Heb na veel pogingen eindelijk VoLTE en VoWiFi werkend gekregen bij T-Mobile.
Hoe hoor ik het verschil? Ik ben bij Orange Belgium
Maar wat ik maar niet werkend krijg is Visual voicemail
[ Voor 5% gewijzigd door Cowboy_Henk op 14-08-2020 19:52 ]
Cowboy_Henk schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 19:50:
[...]
Bij mij is volte enablen de code *#*#86583#*#* intoetsen
Hoe hoor ik het verschil? Ik ben bij Orange Belgium
Maar wat ik maar niet werkend krijg is Visual voicemail
:fill(white):strip_exif()/f/image/wZV95BlfhyiizK8zlg7nmAma.png?f=user_large)
Bovenin de balk zie ik nu VoWiFi staan (of het VoLTE logo als ik geen WiFi heb). En bij het bellen op VoWiFi staat dat ook aangegeven, zoals screenshot hierboven
[ Voor 27% gewijzigd door Thomasvt op 14-08-2020 20:00 ]
Voor volte moet je waarschijnlijk in een 4g+and netwerk zitten?
Waarom eigenlijk? Wilde hem ook downloaden toen ik die melding eergisteren kreeg, maar wilde hem vanochtend downloaden maar kreeg niks meer te zien. Blijkbaar is die update dus teruggedraaid
Geen idee waarom. Bugs waarschijnlijk.Fusionmania schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:18:
[...]
Waarom eigenlijk? Wilde hem ook downloaden toen ik die melding eergisteren kreeg, maar wilde hem vanochtend downloaden maar kreeg niks meer te zien. Blijkbaar is die update dus teruggedraaid
Hier nog even op terugkomend, ik ben toch wat minder blij met deze update. Grafisch voelt alles wat stroperig aan, scrollen in Chrome gaat wat schokkerig en minder soepel.Fridge320 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 13:41:
Ik heb de update al lopen. Algemene indruk, werkt allemaal keurig netjes als een trein.
Leuk dat je met de nieuwe update niet meteen ziet dat er ook een Overig sectie is bij batterij statistieken, maar niet kan zien welke apps dat zijn..
Staat helemaal onderin de lijst.
Edit: die statistieken kloppen voor geen meter. Nu geeft hij minder scherm tijd aan dan vanmiddag. Heb gewoon de hele periode geselecteerd.
Staat helemaal onderin de lijst.
Edit: die statistieken kloppen voor geen meter. Nu geeft hij minder scherm tijd aan dan vanmiddag. Heb gewoon de hele periode geselecteerd.

[ Voor 38% gewijzigd door Ari Gold op 18-08-2020 20:12 ]
Kreeg hem vandaag aangeboden. Net de update gedaan.Fusionmania schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:18:
[...]
Hij is weer terug van weggeweest, 381mb groot.
Ben hem nu aan het installeren
dat ligt aan chrome zelf vermoedelijk, heb zelf een oneplus6 waarbij ik dat ook ervaar (onlangs nog een zelfde 2e toestel voor mijn dochter aangeschaft en hier ervaar ik t zelfde.Fridge320 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 09:40:
[...]
Hier nog even op terugkomend, ik ben toch wat minder blij met deze update. Grafisch voelt alles wat stroperig aan, scrollen in Chrome gaat wat schokkerig en minder soepel.
wat betreft de nieuwe update download voor 9t (pro), indien je een ad-blocker gebruikt zul je die eerst even moeten uitzetten. anders download ie hem niet zoals de meeste weten.
Overigens om een ad-blocker actief te houden op je Xiaomi, open de app en sluit hem weer, druk op t vierkantje (onlangs geopende apps) houdt de betreffende app even vast op je scherm, en klik op het slotje. (hiermee zorg je ervoor dat hij actief blijft) Via instellingen naar APPS, APPS BEHEREN, Klik op je ad-blocker, batterij besparing, en kies voor: GEEN BEPERKINGEN
Dit geldt alleen voor de Xiaomi en kan voor een ander toestel (zoals bv de oneplus etc anders zijn)
En via instellingen naar VPN, en zet t schuifje aan; "always-on VPN"
Tot slot heb ik na de update de apps via adb shell uitgezet:
(omdat eea niet alles via XiaomiADBFastbootTools uitgezet kan worden)
.\adb shell pm disable-user com.mi.globalbrowser
.\adb shell pm disable-user --user 0 com.xiaomi.micloud.sdk
.\adb shell pm disable-user --user 0 com.xiaomi.calendar
.\adb shell pm disable-user --user 0 com.miui.analytics
.\adb shell pm disable-user --user 0 com.facebook.services
.\adb shell pm disable-user --user 0 com.miui.weather2
.\adb shell pm disable-user --user 0 com.miui.huanji
Afgelopen zondag 40min door een enorme hoosbui gelopen (kon ook nergens schuilen, echt alles doorweekt), en na diverse rare problemen met m'n 9T zit ik op het punt dat het aanraakscherm en de vingerafdrukscanner niet meer werken. Het toestel ligt nu in een plastic zakje met een vochtvreter - ik houd m'n vingers gekruisd...
Scherm vervangen - wie heeft tips?
Heeft iemand hier ervaring met het vervangen van het scherm? Wat is een goed service-adres, wat zijn de kosten, waar moet je op letten, is het dit waard of is het einde verhaal?
Heeft iemand hier ervaring met het vervangen van het scherm? Wat is een goed service-adres, wat zijn de kosten, waar moet je op letten, is het dit waard of is het einde verhaal?
Iemand die vastlopers bij Google chorme al verholpen?
Ik heb mijn scherm vervangen ja... Ik heb dit gedaan bij telefoonreparatiewinkeljmmk schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 13:24:
Afgelopen zondag 40min door een enorme hoosbui gelopen (kon ook nergens schuilen, echt alles doorweekt), en na diverse rare problemen met m'n 9T zit ik op het punt dat het aanraakscherm en de vingerafdrukscanner niet meer werken. Het toestel ligt nu in een plastic zakje met een vochtvreter - ik houd m'n vingers gekruisd...
Ik heb wel acheraf klachten gehad ermee omdat ze een NIET ORIGINEEL SCHERM hebben besteld.
Dus ik raad je aan om zeker te vragen om het origineel xiaomi scherm te laten gebruiken.
Er zijn veel bugs met niet originele herstelling schermen. Vingerafdruk scanner werkt niet meer in MIUI 12 bvb (daarom dat ik op MIUI 11) blijf. Ook flikkert het scherm af en toe gele kleuren (dat is nog altijd zo bij mij)
Hier is het probleem beschreven van mensen die er ook last van hebben. https://forum.xda-develop...-defective-t4122135/page2
Allen hebben ze hun scherm vervangen.
Ik heb de 9t nu een aantal maanden in gebruik. Mooi toestel wat voor mij nog prima volstaat, ondanks dat het al een wat ouder type is.
Ook bijzonder ... Een week geleden 'Blokada' geïnstalleerd. Ik was bang dat het veel batterij verbruikte aangezien hij constant aan moet staan en op de achtergrond draait. Echter is mijn ervaring nu dat de telefoon juist minder batterij verbruik en de telefoon een stuk minder warm wordt. Dat had ik dus veel eerder moeten doen.
Echter heb ik wel een klein probleem, de achterkant laat namelijk los. Hij heeft een kleine spleet aan de onderkant en als ik mijn nagel er onder zet kan ik hem iets omhoog liften. Ik twijfel of ik hem zal laten vervangen of dat ik het zelf doe. Er zit ook een klein krasje op de camera, net naast de lens, maar wel storend. Misschien dat ik die dan meteen mee kan vervangen.
Ook bijzonder ... Een week geleden 'Blokada' geïnstalleerd. Ik was bang dat het veel batterij verbruikte aangezien hij constant aan moet staan en op de achtergrond draait. Echter is mijn ervaring nu dat de telefoon juist minder batterij verbruik en de telefoon een stuk minder warm wordt. Dat had ik dus veel eerder moeten doen.
Echter heb ik wel een klein probleem, de achterkant laat namelijk los. Hij heeft een kleine spleet aan de onderkant en als ik mijn nagel er onder zet kan ik hem iets omhoog liften. Ik twijfel of ik hem zal laten vervangen of dat ik het zelf doe. Er zit ook een klein krasje op de camera, net naast de lens, maar wel storend. Misschien dat ik die dan meteen mee kan vervangen.
Hier een mi9t gebruiker. Zeer tevreden op het Tele2 netwerk gewerkt op volte. Nu intern verhuisd (overname T-Mobile) en continue server niet bereikbaar. Ze schuiven het af op me telefoon. Herkent iemand dit?
Dat toestel ziet er goed uit.
Ik zou graag ook zo'n toestel willen hebben.
Maar zijn jullie niet bang dat je behoorlijk in de gaten word gehouden bij zelfs normaal gebruik van het toestel?
Zit te twijfelen tussen de 9 of de 8t met 4GB ram en 64GB opslag.
Erg moeilijk om te kiezen, die specs zijn zo goed van die Xiaomi phones maar de prijs is nog beter.
Maar zijn jullie niet bang dat je behoorlijk in de gaten word gehouden bij zelfs normaal gebruik van het toestel?
Erg moeilijk om te kiezen, die specs zijn zo goed van die Xiaomi phones maar de prijs is nog beter.
Binnen Europa zijn er andere regels/eisen waardoor je privacy iets meer gewaarborgd is met de officiële Europese rom er op. Maar denk je echt dat de andere merken geen gebruikersinformatie van je verzamelen? En wat denk je van Google zelf?toro schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 11:12:
Dat toestel ziet er goed uit.
Je kan ook nog altijd een app als Blokada installeren en daarmee wordt ook een hoop tegen gehouden. Xiaomi filter er op en gaan.
Is dat nog niet genoeg voor je, zet er een custom rom op.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Met Google kan ik beter leven dan met China13art schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 15:02:
[...]
Binnen Europa zijn er andere regels/eisen waardoor je privacy iets meer gewaarborgd is met de officiële Europese rom er op. Maar denk je echt dat de andere merken geen gebruikersinformatie van je verzamelen? En wat denk je van Google zelf?
Je kan ook nog altijd een app als Blokada installeren en daarmee wordt ook een hoop tegen gehouden. Xiaomi filter er op en gaan.
Is dat nog niet genoeg voor je, zet er een custom rom op.
Waar kan je veilig de officiële Europese rom downloaden?
Als je het toestel in Europa koopt staat die er als het goed is gewoon al op. En anders zal je met Google vast een heel eind komen. Heb zelf het toestel niet meer dus kan het je zo uit m'n hoofd niet zeggen.toro schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 15:45:
[...]
Met Google kan ik beter leven dan met China
Waar kan je veilig de officiële Europese rom downloaden?
Er staat overal MIUI Global.13art schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 15:46:
[...]
Als je het toestel in Europa koopt staat die er als het goed is gewoon al op. En anders zal je met Google vast een heel eind komen. Heb zelf het toestel niet meer dus kan het je zo uit m'n hoofd niet zeggen.
Ik vermoed dan dat ik de EEA stable nodig heb?
Klopt.toro schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 15:50:
[...]
Er staat overal MIUI Global.
Ik vermoed dan dat ik de EEA stable nodig heb?
Zal je de goede richting op sturen:
https://xiaomifirmwareupdater.com/miui/
[ Voor 16% gewijzigd door 13art op 22-08-2020 15:53 ]
Zit nu op Havoc OS. Maar vroeg mij af of het in MIUI 12 nog altijd zo is dat wanneer je een notificatie ontvangt terwijl je je telefoon gebruikt en hem dan locked, de notificatie niet meer te zien is op het lockscreen?
Het was me nog nooit zo opgevallen, maar dat lijkt inderdaad het geval te zijn.GianniDPC schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 15:57:
Zit nu op Havoc OS. Maar vroeg mij af of het in MIUI 12 nog altijd zo is dat wanneer je een notificatie ontvangt terwijl je je telefoon gebruikt en hem dan locked, de notificatie niet meer te zien is op het lockscreen?
toro schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 11:12:
Koop dan een Samsung : Zowel Zuid-Korea als Google houden je dan in de gaten!
Bron : Persoonlijke Privacy Topic
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik draai nu ook een tijdje een Blokada (7 weken) op mijn 9T Pro en hij heeft sindsdien 79649 verzoeken geblokkeerd. Dat is meer dan 10K per week. Echt veel. Misschien dat dit komt omdat mijn toestel in Amerika is gekocht? Mijn voorgaande telefoon viel toen in het water.
Een collega heeft een 9T en was niet meer tevreden. Alles was langzaam enzo. Deze heb ik een fabrieksreset gegeven en alles is weer vlot. Het toestel gaat naar een andere collega.
Ik vind zo niets terug over de teruggetrokken update, deze is nog niet opnieuw uitgekomen?
Een collega heeft een 9T en was niet meer tevreden. Alles was langzaam enzo. Deze heb ik een fabrieksreset gegeven en alles is weer vlot. Het toestel gaat naar een andere collega.
Ik vind zo niets terug over de teruggetrokken update, deze is nog niet opnieuw uitgekomen?
Familielid van mij heeft een Samsung A50 met Blokada erop en haalt vergelijkbaar aantal blokkeringen.
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Hier ook! (Mi9T)snah001 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:37:
Familielid van mij heeft een Samsung A50 met Blokada erop en haalt vergelijkbaar aantal blokkeringen.
Iemand enig idee hoe ik weer naar het standaard thema van MIUI kan downgraden?
Instellingen --> thema's --> mijn thema's --> klassiek. Of bedoel je firmware switch oid?Basti84 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 08:47:
Heb het al gevonden. Cache op de app System Launcher verwijderen. Thanks!Basti84 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 08:47:
Ik heb miui optimalisaties uitgezet in de ontwikkelaars instellingen en dat heeft veel van zulke problemen opgelost omdat dan de standaard Android batterij management gebruikt wordt ipv de agressieve xiaomi versie.Basti84 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 09:49:
De notificaties van Gmail komen niet op mijn Vergrendelscherm. Alle toestemmingen staan op Ja maar alsnog komen deze niet tevoorschijn bij nieuwe mails. Wat kan ik hiervoor nog meer instellen?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Mja ik werk app per app. Ik zet bij sommige de batterij optim. uit en ik zet ze op auto startAtlAntA schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 14:30:
[...]
Ik heb miui optimalisaties uitgezet in de ontwikkelaars instellingen en dat heeft veel van zulke problemen opgelost omdat dan de standaard Android batterij management gebruikt wordt ipv de agressieve xiaomi versie.
Late quote, maar ik was op zoek naar mensen met hetzelfde probleem. Ik herken dit probleem inderdaad ook.Beta schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:58:
Ik heb een vervelend probleem recentelijk met mijn Mi 9T Pro: WIFI verbreekt random de verbinding.
Zowel op het werk als thuis verbind ik met een 5Ghz netwerk maar zowel thuis als op het werk valt zeer regelmatig plots WIFI weg. Soms kost het enkele seconden om opnieuw te verbinden maar soms ook enkele minuten.
In mijn scherm zie ik het WIFI weg vallen (greyed out). Thuis zie ik in de UNIFI controller dat het toestel ook de verbinding verliest maar zonder enige foutmelding. (alsof ik zelf de WIFI verbreek)
In de settings van miui valt ook de gehele WIFI optie leeg. Alsof de adapter is uitgeschakeld.
Ik had eerst dualsim (vodafone beide) in de telefoon. Ik dacht eerst dat dat storing veroorzaakte maar nu gebruik ik 1 simkaart en nog steeds verbreekt de verbinding.
Als ik thuis ben zal ik de telefoon forceren alleen met 2.4Ghz te verbinden.
Herkennen jullie dit probleem?
Ik draai op dit moment MIUI 12.01 en Android 10.
- Verbinding via de Wifi is heel traag.
- Verbinding met router valt op willekeurige momenten gewoon weg.
Thuis inmiddels 5Ghz uitgeschakeld omdat mijn 9T pro niet vooruit te branden was. Download van net 1Mbp/s en via 2.4Ghz gaat ie fluitend richting de 70Mbp/s. Bijzonder vervelend en inderdaad weinig te ontdekken.
Op m'n telefoon is de wifi op dat moment weg, geen verbinding, maar m'n router staat wel beschikbaar en kan ik weer verbinden. Na verbinden is 't weer even traag.
Al eens bij iemand anders geprobeert?nero355 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 15:22:
Volgens mij ligt dat gewoon aan jullie eigen WiFi netwerk en niet aan de telefoon
@Beta @JanW
Hoe doen andere toestellen het op de wifi?
Leg het probleem eens voor bij je (home-)provider.
Ik heb ook mijn eigen scherm vervangen met een orgineel scherm van Alie... en dat ging eigenlijk best vlot! Wel voorzichtig zijn want de achterkant is dus ook van glas (dus die wordt aankomende week ook vervangen voor een transparante variantjmmk schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 13:24:
Ik kan je de link wel sturen van het scherm dat ik besteld heb?
Heb je geen problemen met MIU12 en de vingerafdruk scanner? Mijne is vervangen door reparatie winkel maar vingerafdruk scanner werkt niet in MIU12RobertoBravo schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 17:38:
[...]
Ik heb ook mijn eigen scherm vervangen met een orgineel scherm van Alie... en dat ging eigenlijk best vlot! Wel voorzichtig zijn want de achterkant is dus ook van glas (dus die wordt aankomende week ook vervangen voor een transparante variant![]()
Zeker interesse in die link. Heb je verder zelf uitgevogeld hoe het moest, of heb je daarvoor ook iets gevonden, tutorial of video? En natuurlijk (zie ook de opmerking hierboven): blijft de vingerafdrukscanner werken?RobertoBravo schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 17:38:
[...]
Ik heb ook mijn eigen scherm vervangen met een orgineel scherm van Alie... en dat ging eigenlijk best vlot! Wel voorzichtig zijn want de achterkant is dus ook van glas (dus die wordt aankomende week ook vervangen voor een transparante variant![]()
Ik zie deze, van 'raugee Franchised Store'.
En inmiddels ook de nodige tutorials, op YT en Reddit.
Ik heb het probleem snel opgelost met een Mi 9T Pro 64MB uit Vraag&Aanbod (gelukje, was 5km verderop te koop, half jaar oud), maar blijf nu wel zitten met een Mi 9T 128MB van een half jaar oud die kaduuk is.
[ Voor 8% gewijzigd door jmmk op 11-09-2020 19:10 . Reden: edit: link toegevoegd, instructievideo's ]
Misschien wel. Maar de telefoon van m'n werk (Samsung A8) kan ik er naast leggen en heeft 0 problemen. De telefoon van m'n vriendin (Nokia 6.1) heeft ook 0 problemen. Mijn vorige telefoon (Oneplus 5t) had ook geen problemen. Deze telefoon heeft sinds een ruime maand dit probleem, misschien al langer, maarr begint nu op te vallen.nero355 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 15:22:
Volgens mij ligt dat gewoon aan jullie eigen WiFi netwerk en niet aan de telefoon
@Beta @JanW
Als ik zoek op Xiaomi 9t 5ghz vind ik ook verschillende threads & topic met mensen die hetzelfde probleem ervaren. Moet ik wel eerlijk bij zeggen dat ik er nog niet volledig in ben gedoken. Probleem is met 't uitschakelen van 5ghz "opgelost".
Gat in het scherm... hé bah! 
Gelukkig hebben we de Pocophone nog!

Gelukkig hebben we de Pocophone nog!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik heb deze gekocht en heb deze video gevolgd. Vooral de zuignap die je erbij krijgt is erg handig, maar goed heet maken voor het losweken van de lijm is wel een must!jmmk schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 18:55:
[...]
Zeker interesse in die link. Heb je verder zelf uitgevogeld hoe het moest, of heb je daarvoor ook iets gevonden, tutorial of video? En natuurlijk (zie ook de opmerking hierboven): blijft de vingerafdrukscanner werken?
Ik zie deze, van 'raugee Franchised Store'.
En inmiddels ook de nodige tutorials, op YT en Reddit.
Ik heb het probleem snel opgelost met een Mi 9T Pro 64MB uit Vraag&Aanbod (gelukje, was 5km verderop te koop, half jaar oud), maar blijf nu wel zitten met een Mi 9T 128MB van een half jaar oud die kaduuk is.
Hou er ook rekening mee dat je het scherm weer terug moet lijmen, dit is ook een redelijk priegelig werkje.
@Cowboy_Henk Ikheb mijn vingerafdrukken opnieuw ingevoerd en bij mij werkt het als vanouds.
Welke Miui versie gebruik je?RobertoBravo schreef op maandag 14 september 2020 @ 09:05:
@Cowboy_Henk Ikheb mijn vingerafdrukken opnieuw ingevoerd en bij mij werkt het als vanouds.
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Als je geen issues dan heb je een echte originele Xiaomi scherm. Heel straf, goed gedaan!
Ik ben nog altijd boos op mijn telefoon reparatie winkel eat ze geen originele hebben gebruikt terwijl de gsm nog in garantie was.
Precies, echter dat lost het probleem voor anderen niet op en al helemaal helpt het niet als je gewoon niet te weten komt wat voor scherm je dan wel krijgt ongeacht of je het zelf vervangt of laat vervangen.
En als het 100% zeker is dat met een genuine Xiaomi scherm het probleem zich niet voordoet dan de verkoper van een vervangingsscherm er op wijzen dat als hij niet kan garanderen dat het een origineel genuine Xiaomi scherm is jij niet besteld en als na ontvangst blijkt dat het niet genuine is hij het retour krijgt.
Dus als je koopt bij voorbaat betalen met Paypal of Credit/Debit card zodat je je geld i.i.g. dan terug kan eisen.
En als het 100% zeker is dat met een genuine Xiaomi scherm het probleem zich niet voordoet dan de verkoper van een vervangingsscherm er op wijzen dat als hij niet kan garanderen dat het een origineel genuine Xiaomi scherm is jij niet besteld en als na ontvangst blijkt dat het niet genuine is hij het retour krijgt.
Dus als je koopt bij voorbaat betalen met Paypal of Credit/Debit card zodat je je geld i.i.g. dan terug kan eisen.
Mijn hersteller heeft via WhatsApp gesprek toegegeven geen origineel scherm te hebben gebruikt. Maar hij wijt het probleem met de vingerafdruk sensor dat de binnenkant nat was geworden. Maar toen ik mijn gsm halen zeiden ze geen waterschade!snah001 schreef op maandag 14 september 2020 @ 23:47:
Precies, echter dat lost het probleem voor anderen niet op en al helemaal helpt het niet als je gewoon niet te weten komt wat voor scherm je dan wel krijgt ongeacht of je het zelf vervangt of laat vervangen.
Ik vroeg dit omdat ik de oorzaak niet wist waarom mijn origineel scherm permanent zwart was. Ik had ook een kleuter die af en toe mijn gsm stiekem naar toilet nam terwijl hij filmpjes keek...
Maar dat slaat op niks. Vingerafdruk sensor werkt perfect in miui11 en crasht in MIUI12 (steeds reboot). Het is een probleem met vendor/firmware files die niet compatibel zijn met niet origineel scherm, aan scherm zit vingerafdruk sensor vast ook.
Op xda forum zijn er mensen die succesvol naar Miui 12 hebben kunnen updaten maar ze hebben dan miu11 vendor files gebuikt en vendor check lines gewist ergens.
Maar dat durf ik niet. Miui11 werkt voor mij perfect. Hopelijk komt Xiaomi eens met compatible vendor files
Ik heb bij mijn oneplus3 toen ook zelf het scherm vervangen, en ben toen voor het goedkopere scherm gegaan. En de reactie tijd van het scherm was toen beduidend langzamer. Dus ben nu ook wel echt op zoek gegaan naar een original.. Echter weet je het nooit zeker, en kan het zelfs via dezelfde verkoop-link een verschillend scherm zijn.Cowboy_Henk schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 07:30:
[...]
Mijn hersteller heeft via WhatsApp gesprek toegegeven geen origineel scherm te hebben gebruikt. Maar hij wijt het probleem met de vingerafdruk sensor dat de binnenkant nat was geworden. Maar toen ik mijn gsm halen zeiden ze geen waterschade!
Ik vroeg dit omdat ik de oorzaak niet wist waarom mijn origineel scherm permanent zwart was. Ik had ook een kleuter die af en toe mijn gsm stiekem naar toilet nam terwijl hij filmpjes keek...
Maar dat slaat op niks. Vingerafdruk sensor werkt perfect in miui11 en crasht in MIUI12 (steeds reboot). Het is een probleem met vendor/firmware files die niet compatibel zijn met niet origineel scherm, aan scherm zit vingerafdruk sensor vast ook.
Op xda forum zijn er mensen die succesvol naar Miui 12 hebben kunnen updaten maar ze hebben dan miu11 vendor files gebuikt en vendor check lines gewist ergens.
Maar dat durf ik niet. Miui11 werkt voor mij perfect. Hopelijk komt Xiaomi eens met compatible vendor files
Iemand de usb c ingang wel eens vervangen? De mijne is versleten door zand ect. gepulk..
In de update zip van miui12 moet je in de installer script de update van de vendorfiles blokkeren door daar de opdracht om die te flashen weg te halen.
Zal er eens naar kijken komende dagen.
Zal er eens naar kijken komende dagen.
Iemand idee wanneer de android 11 uitkomt voor 9t? Had al gezocht, maar zie alleen dat deze toestellen ook 11 krijgen op de release lijst.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Medio november normaal gesprokenByteMe_ schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:39:
Iemand idee wanneer de android 11 uitkomt voor 9t? Had al gezocht, maar zie alleen dat deze toestellen ook 11 krijgen op de release lijst.
Naar Android 10 waren ze 1 van de eersten in november vorig jaar (zowel de 9T als de 9T Pro)
Wellicht nu ook weer in november....
Wellicht nu ook weer in november....
Ik heb met mijn 9T de laatste tijd veel last van een crashende Mi Video app. Ik speel dan vanuit de Camera-app een video af en hij crasht na een paar seconden video. Een update kan ik niet vinden (waar moet die staan eigenlijk?), dus ik vraag me af of anderen hier ook last van hebben?
Wellicht in de app instellingen de data van de app wissen en dan kijken of het weer werkt, óf gewoon VLC mediaplayer installeren en de Mi app disabelen m.b.v. XiaomiADBFastboottools.
Ik begin nu toch wel erg gefrustreerd te raken over m'n 9T Pro.
Ik heb geregeld geen verbinding met Wifi (2.4GHz).
Ga ik naar de beschikbare netwerken dan zie ik alleen mijn verbonden SSID staan, en heb ik ook "verbinding". Zet ik wifi uit en weer aan dan zie ik ook mijn anders SSID's en die van de buren.
Dan maakt de telefoon weer verbinding met het juiste SSID en heb ik ineens wel weer internet.
Ik heb de MIUI versie 12.0.2.0 (QFKEUXM).
Iemand bekend met dit probleem?
Ik heb geregeld geen verbinding met Wifi (2.4GHz).
Ga ik naar de beschikbare netwerken dan zie ik alleen mijn verbonden SSID staan, en heb ik ook "verbinding". Zet ik wifi uit en weer aan dan zie ik ook mijn anders SSID's en die van de buren.
Dan maakt de telefoon weer verbinding met het juiste SSID en heb ik ineens wel weer internet.
Ik heb de MIUI versie 12.0.2.0 (QFKEUXM).
Iemand bekend met dit probleem?
Ik heb regelmatig dat chrome vastloopt, minimaliseren en opnieuw open verhelpt het probleem. Iemand oplossingen?
Daarnaast heb ik regelmatig dat de rabobank vastloopt, net op het moment dat ik een betaling wil autoriseren, iemand die dezelfde problemen ervaart? Dit probleem heb ik nog niet heel lang, wellicht met de laatste update?
Telefoon is niet geroot en gebruik de standaard rom. Ik heb MIUI 12 global rom
Daarnaast heb ik regelmatig dat de rabobank vastloopt, net op het moment dat ik een betaling wil autoriseren, iemand die dezelfde problemen ervaart? Dit probleem heb ik nog niet heel lang, wellicht met de laatste update?
Niks nieuws aan : [Xiaomi Mi 9T (Pro)/ Redmi K20 (Pro)] Ervaringen & DiscussieGustavo678 schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:11:
Ik heb regelmatig dat chrome vastloopt, minimaliseren en opnieuw open verhelpt het probleem. Iemand oplossingen?
Probeer fingerprint ondertekenen eens uit te zetten in de rabobank app. Bij mij crashte die app ook steeds na het ingeven van de fingerprint. Bij gebruik van inlogcode werkt het wel.Gustavo678 schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:11:
Bij mijn heeft de app dat zelf al bedacht. Als ik vingerafdrukauthorisatie (jeroen71974 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:33:
[...]
Probeer fingerprint ondertekenen eens uit te zetten in de rabobank app. Bij mij crashte die app ook steeds na het ingeven van de fingerprint. Bij gebruik van inlogcode werkt het wel.

Het is me nog niet gebeurd dat de app crashed.
[ Voor 0% gewijzigd door Emilio_TT op 01-10-2020 11:10 . Reden: typo ]
Learning to fly is learning how to throw yourself at the ground and miss...
Hier precies zoals @Gustavo678 het omschrijft. Chrome moet ik af en toe minimaliseren en weer openen om hem werkend te krijgen, en sinds enkele dagen inderdaad dat rabobank bij betalingen op de laatste keer authoriseren d.m.v. vingerafdruk crasht in 85% van de gevallen. Als je het maar lang genoeg blijft proberen lukt het op een gegeven moment wél...
Ik vraag me af of bovenstaande problemen alleen spelen bij mensen die op de laatste versie zitten. Ik loop bewust een aantal updates achter omdat er elke keer wat stuk gemaakt wordt. Toen de payment notificatie bij NFC betalingen niet meer verscheen was ik er klaar mee.
Ik vind het nog steeds een fantastische phone maar dit soort issues hebben wel een negatief effect op user experience. Ik zit overigens nog steeds op 11.0.4 patch level 2020-04-01
Ik vind het nog steeds een fantastische phone maar dit soort issues hebben wel een negatief effect op user experience. Ik zit overigens nog steeds op 11.0.4 patch level 2020-04-01
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Ik zit op 11.0.6 en ik heb die vastlopende chrome problemen ook. Ik denk dat Chrome teveel geheugen inneemt soms en zeker als je teveel tabs hebt open staan.sunturion schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:09:
Ik vraag me af of bovenstaande problemen alleen spelen bij mensen die op de laatste versie zitten. Ik loop bewust een aantal updates achter omdat er elke keer wat stuk gemaakt wordt. Toen de payment notificatie bij NFC betalingen niet meer verscheen was ik er klaar mee.
Idem hier, ik heb betaling met vingerafdruk maar even uitgezet, omdat de app crashte en webshops daardoor de betaling markeren als mislukt. Moet zelfs 1 webshop speciaal gaan mailen, omdat ik daardoor op een zwarte lijst ben gekomen, met 3 mislukte betalingen...Gustavo678 schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:11:
Chrome heeft idd ook issues.
code:
1
2
| MIUI Global 12.0.2 Stabiel 12.0.2.0(QFKEUXM) |
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Sinds afgelopen weekend zelfde probleem.
Belt naar 10000000 en verbinding wordt direct verbroken. Kan geen belkosten vinden.
Peugeot 308 BT koppeling.
Belt naar 10000000 en verbinding wordt direct verbroken. Kan geen belkosten vinden.
[ Voor 21% gewijzigd door harrypr op 07-10-2020 23:22 ]
Is geen oproep via telefoon. Dit kan een Whatsapp oproep of Messenger oproep zijn. Het hetzelfde voor in m'n Aygo. Probeer maar eens zelf zo een oproep te doen als je verbonden bent via BT. Kan is groot dat je een telefoongesprek met als oproepnummer 10000000 krijgt te zien.harrypr schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 23:21:
Kan mijn abonnement verlengen en zie een mooie actie op de P30 Pro van Huawei (bijbetaling van €288, de Mi 9T Pro vervolgens verkopen). Is dit nu echt de moeite waard?
ik ben dit weekend overgestapt van mi 9t pro naar een poco f2 pro. op allebei de telefoons kreeg ik weer dti probleem dat die begon te bellen als het verbindt met een bt carkit. Heb na een update van skype en discord en houseparty in de auto daarna geen probleem meer gehad. Durf nu niet te zeggen welke applicatie het probleem gaf, maar skype en houseparty melden wel dat ze bugs hebben opgelost. Zal deze dagen wel met mijn oude toestel gaan testen en 1 voor 1 de apps updaten en en auto aanzetten en kijken wanneer die niet meer belt voor een betere beeld welke app dit probleem geeft.harrypr schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 23:21:
Na enkele maanden eindelijk gevonden waarom mijn telefoon soms wel en soms geen probleem geeft. komt door die freaking app updates die bt problemen geven.
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Geen, want ik heb dit soms ook en ik heb die apps niet geinstalleerd.Dxue schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 21:05:
[...]
ik ben dit weekend overgestapt van mi 9t pro naar een poco f2 pro. op allebei de telefoons kreeg ik weer dti probleem dat die begon te bellen als het verbindt met een bt carkit. Heb na een update van skype en discord en houseparty in de auto daarna geen probleem meer gehad. Durf nu niet te zeggen welke applicatie het probleem gaf, maar skype en houseparty melden wel dat ze bugs hebben opgelost. Zal deze dagen wel met mijn oude toestel gaan testen en 1 voor 1 de apps updaten en en auto aanzetten en kijken wanneer die niet meer belt voor een betere beeld welke app dit probleem geeft.
Na enkele maanden eindelijk gevonden waarom mijn telefoon soms wel en soms geen probleem geeft. komt door die freaking app updates die bt problemen geven.
heb je een andere app die aan voice calls doet? het kan elke app die aan voice calls doet liggen. Zo niet, dan is er blijkbaar nog iets anders.Ari Gold schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 22:31:
[...]
Geen, want ik heb dit soms ook en ik heb die apps niet geinstalleerd.
Ik bedenk me net dat toen ik me ermee bezig hield het nummer van 10000006 naar 10000000 is veranderd. Dus kan best zijn dat het binnenkort terug is via een andere app.
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Uiteraard. Ik heb dit als ik via Whatsapp bel. Of dit ook gebeurt bij normaal bellen weet ik niet meer. Let er niet echt zo op want het hindert mij niet. Telefoon zit in de houder erboven dus lees de info eerder daar af.Dxue schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 22:34:
[...]
heb je een andere app die aan voice calls doet? het kan elke app die aan voice calls doet liggen. Zo niet, dan is er blijkbaar nog iets anders.
Ik bedenk me net dat toen ik me ermee bezig hield het nummer van 10000006 naar 10000000 is veranderd. Dus kan best zijn dat het binnenkort terug is via een andere app.
Iemand had hier ook wel eens gemeld dat er geen trilsignaal is als iemand belt via Whatsapp, heeft iemand daar al eens ooit een oplossing voor gevonden? Ik heb mijn geluid nooit aan staan, maar ook op mijn Mi Band krijg ik op dat moment geen notificatie. Ik krijg dan wél weer een notificatie dat ik een gemiste spraakoproep had...
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Ik heb hetzelfde probleem. Ook geen oplossing voor gevonden tot nu toe.Metalfreak schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:49:
Iemand had hier ook wel eens gemeld dat er geen trilsignaal is als iemand belt via Whatsapp, heeft iemand daar al eens ooit een oplossing voor gevonden? Ik heb mijn geluid nooit aan staan, maar ook op mijn Mi Band krijg ik op dat moment geen notificatie. Ik krijg dan wél weer een notificatie dat ik een gemiste spraakoproep had...
Ik had recent problemen met mijn Mi9t pro met bluetooth tethering. Mijn Tomtom kreeg dus geen traffic info. Wellicht kan ik iemand hiermee helpen:
Settings > Simkaarten en mobiele netwerken > Kies betreffende Sim > Namen toegangspunten >
Huidige APN verwijderen, toestel herstarten en APN opnieuw laten opbouwen > opgelost.
Settings > Simkaarten en mobiele netwerken > Kies betreffende Sim > Namen toegangspunten >
Huidige APN verwijderen, toestel herstarten en APN opnieuw laten opbouwen > opgelost.
I'm fed up 'cause all you wanna do is critisize.... (Alexander O'Neal '84)
Hier hetzelfde probleem. Paar keer de instellingen opnieuw toegepast maar helpt niets helaas.1voud schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:16:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem. Ook geen oplossing voor gevonden tot nu toe.
Ik heb ook regelmatig dat mijn WiFi hangt. Ik heb perfect WiFi signaal maar opeens wil mijn Mi9T Pro dan even niet verder. Als ik dan kijk naar het WiFi logo zie ik dat alleen het Uplink pijltje oplicht. Het downlink pijltje is grijs. Of ik moet een paar minuten wachten of WiFi uitzetten en weer aanzetten.
Iemand hier ook last van? Kan mij niet voorstellen dat het aan de router ligt (Ziggo Connectbox).
Ik denk dat de enige manier waarop jullie van deze issues af kunnen komen is door terug te gaan naar een eerdere versie.
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Kan prima!PostalDude schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:50:
Ik heb ook regelmatig dat mijn WiFi hangt. Ik heb perfect WiFi signaal maar opeens wil mijn Mi9T Pro dan even niet verder. Als ik dan kijk naar het WiFi logo zie ik dat alleen het Uplink pijltje oplicht. Het downlink pijltje is grijs. Of ik moet een paar minuten wachten of WiFi uitzetten en weer aanzetten.
Iemand hier ook last van? Kan mij niet voorstellen dat het aan de router ligt (Ziggo Connectbox).
Ik heb ook allerlei rare problemen gezien tussen Apple en AVM apparatuur of Apple/Samsung en Ubiquiti UniFi apparatuur
Probeer eens op de router 5Ghz uit te schakelen. Dat was voor mij de "oplossing".PostalDude schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:50:
[...]
JanW in "[Xiaomi Mi 9T (Pro)/ Redmi K20 (Pro)] Ervaringen & Discussie"
Verwijderd
Ik had hier ook last van, maar dan met m’n iPad. Probleem is sterk verminderd door andere kanalen op de router te kiezen. Ik denk niet dat het een specifiek mi9T probleem is.
Vanmiddag helaas weer geen bluetooth tethering. Deze stappen weer doorlopen en het werkte weer.LucienS schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:18:
Ik had recent problemen met mijn Mi9t pro met bluetooth tethering. Mijn Tomtom kreeg dus geen traffic info. Wellicht kan ik iemand hiermee helpen:
Ik vind het vreemd, kan het zijn dat de provider (KPN) een wijziging heeft doorgevoerd op haar netwerk of moet ik toch de Mi9t pro verdenken van rare fratsen?
Het afgelopen jaar heeft alles gewoon goed gewerkt, behalve dan bellen over 4G. KPN zegt mij dit toestel niet te ondersteunen en dat ik dan maar naar een andere provider moet..

I'm fed up 'cause all you wanna do is critisize.... (Alexander O'Neal '84)
Heeft er iemand enig idee hoe ik de afgedwongen dark mode in games (en apps die gezien worden als games zoals de Xbox app) kan wijzigen? Het zorgt er namelijk voor dat sommige knoppen totaal niet zichtbaar zijn.
Onder "Dark mode > individual apps" zijn deze apps niet te vinden. Het uitschakelen van Game Turbo levert ook niks op.
Onder "Dark mode > individual apps" zijn deze apps niet te vinden. Het uitschakelen van Game Turbo levert ook niks op.
Vreemd dat die niet voorkomen in de "individual apps" lijst.
Zou ook niet 1,2,3 een oplossing weten.
Zou ook niet 1,2,3 een oplossing weten.
Let op:
Voor prijzen en levertijden: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Prijzen en Levertijden
Voor accessoires: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Accessoires
Voor rooten en custom roms van de 9T/K20 [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20] Rooten & Custom roms
Voor rooten en custom roms van de 9T Pro / K20 Pro: [Xiaomi Mi 9T Pro / Redmi K20 Pro] Rooten & Custom roms
Voor prijzen en levertijden: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Prijzen en Levertijden
Voor accessoires: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Accessoires
Voor rooten en custom roms van de 9T/K20 [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20] Rooten & Custom roms
Voor rooten en custom roms van de 9T Pro / K20 Pro: [Xiaomi Mi 9T Pro / Redmi K20 Pro] Rooten & Custom roms