Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuustVB
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-01-2024
RutgerVitesse schreef op maandag 17 februari 2020 @ 18:09:
[...]

Heb bij een collega zitten kijken maar het is ons niet gelukt om het in te stellen.
De update is nog maar een week uit, dus kan zijn dat je collega deze nog niet heeft.
Kan ook afhangen van het toestel (ik heb een gewone mi 9t)

Mi 9T MIUI 11.0.4.0 QFJEUXM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Vraagje : tijdens een telefoongesprek heb ik geen internet meer de pro versie. Mijn vorige telefoon kon wel beide tegelijk. Enig idee hoe ik internet en telefoneren tegelijk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12:15
moet je voice over wifi / LTE gebruiken. Op mijn mobiel (ook 9t pro) doet hij het wel, weet alleen niet hoe ik dit kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-08 15:14
Ik heb even een vraag je de Xiaomi mi 9T Pro nog versie 11.0.3 en heb problemen met notificaties krijg geen pop-up van bijvoorbeeld Facebook of andere applicaties alleen Whatsapp werkt maar krijg de rest niet werkend. Alle instellingen na gelopen bij rechten enz enz andere hier ook last van?

Edit al gevonden.

[ Voor 3% gewijzigd door Fibrenl op 19-02-2020 19:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 00:00
RutgerVitesse schreef op maandag 17 februari 2020 @ 16:01:
[...]

Dus met de "normale" voor geïnstalleerde software heb je dat dus niet en ben je dus genoodzaakt om externe software te downloaden?
Op zich is het toch helemaal geen probleem om een andere launcher te installeren? Dat is gewoon maar een appje uit de Play Store. Klikken en klaar.
Bijvoorbeeld: https://play.google.com/s...=com.teslacoilsw.launcher

Is dan ook nog eens heel hard customizable zodat je alles aan je eigen voorkeuren kan aanpassen. Als je dat wil natuurlijk, want het hoeft ook weer niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RutgerVitesse
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-09 15:53
MatthiasDS schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 08:49:
[...]

Op zich is het toch helemaal geen probleem om een andere launcher te installeren? Dat is gewoon maar een appje uit de Play Store. Klikken en klaar.
Bijvoorbeeld: https://play.google.com/s...=com.teslacoilsw.launcher

Is dan ook nog eens heel hard customizable zodat je alles aan je eigen voorkeuren kan aanpassen. Als je dat wil natuurlijk, want het hoeft ook weer niet.
Nooit geweten dat het zo makkelijk was. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .Niek.
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13-09 20:00
Ik ben ontzettend blij met mijn 9T. Alleen wordt ik een beetje gek van alle data die wordt verzonden naar Xiaomi. Ik heb hem helemaal debloated met deze tool: https://github.com/Szaki/XiaomiADBFastbootTools. Ik heb alle toestemmingen ingetrokken voor de systeem apps in de instellingen. En toch zie ik op mijn Pi-hole dat er dagelijks honderden queries richting Xiaomi worden verzonden. zie hier: https://imgur.com/a/xzy6zTC
Nu was ik benieuwd hoe jullie hier tegenover staan. Is dit voor jullie een reden om een custom rom te installeren?

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:30

IkWilbert

Het is mij!

.Niek. schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 14:10:
Ik ben ontzettend blij met mijn 9T. Alleen wordt ik een beetje gek van alle data die wordt verzonden naar Xiaomi. Ik heb hem helemaal debloated met deze tool: https://github.com/Szaki/XiaomiADBFastbootTools. Ik heb alle toestemmingen ingetrokken voor de systeem apps in de instellingen. En toch zie ik op mijn Pi-hole dat er dagelijks honderden queries richting Xiaomi worden verzonden. zie hier: https://imgur.com/a/xzy6zTC
Nu was ik benieuwd hoe jullie hier tegenover staan. Is dit voor jullie een reden om een custom rom te installeren?
Je kunt blokada installeren, heb ik ook gedaan.

I intend to live forever. So far, so good.

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:29

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Had ik maar eerder in dit topic gezocht, na een week lang geen nummer herkenning te hebben gehad kwam ik er achter dat KPN en VoLTE dit probleem veroorzaakten. Zeer spijtig, hopelijk komt deze ondersteuning er wel bij een update van Xiaomi.

• lo-nrd
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-11-2024
Zijn er al mensen die de ING app alweer 100% werkend hebben na de laatste update? Ik moet nu steeds de app openen om te kijken of de betaling lukt. Met de vorige firmware opende de app zich zelf bij een NFC betaling.

MI 9T
MIUI Global 11.0.4
11.0.4.0(QFJEUXM)

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:57
Zelfde probleem hier (9T, 11.0.4.0 - QFJEUXM), na laatste update werkt NFC betaling niet goed meer. Heb alle settings nogmaals gecheckt. Eerst zei de betaal terminal 'check toestel', maar nope niks op het toestel. En vandaag werkte het helemaal niet, 0 reactie toen ik m'n mobiel erbij hield.

Hopelijk is het een instelling ergens, maar waarschijnlijk even wachten op een volgende update.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:02

knakworst

Get more sats!

RutgerVitesse schreef op maandag 17 februari 2020 @ 18:09:
[...]

Heb bij een collega zitten kijken maar het is ons niet gelukt om het in te stellen.
Instellingen --> Startscherm --> Startscherm, heb het in 11.0.2 (Mi9T pro)

• RaptorRVL
knakworst schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 21:40:
[...]

Instellingen --> Startscherm --> Startscherm, heb het in 11.0.2 (Mi9T pro)
Aanvulling hierop, als het daar (nog) niet bij staat is het ook een idee om de systeem apps te updaten; instellingen -> systeem-apps updater -> laten zoeken en updaten. Hier zou de system launcher dan bij moeten komen te staan. Klik anders onderin bij de 'system-apps updater' op de 'updategeschiedenis bekijken' en check of daar wellicht recentelijk de System launcher is geüpdatet. v4.15.0.1429-02041140 was de laatste bij mij en bracht de update (Mi 9T).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Errieseeka
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:31
Sinds de Android 10 update (vorige week) gaat soms m'n brightness op standje maximaal en kan ik hem met geen mogelijkheid meer aanpassen. Enkel telefoon uitzetten helpt (opnieuw opstarten helpt ook niet).
Afbeeldingslocatie: http://img4.imagetitan.com/img4/small/21/21_img_20200221_021215371.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Errieseeka op 21-02-2020 02:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 17:33
RutgerVitesse schreef op maandag 17 februari 2020 @ 16:01:
[...]

Dus met de "normale" voor geïnstalleerde software heb je dat dus niet en ben je dus genoodzaakt om externe software te downloaden?
Poco Launcher is ook van Xiaomi, ik vermoed dat ze een hoop gedeelde code hebben. Poco launcher loopt alleen een stukje voor wat betreft nieuwigheden en opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Wij zijn blij met onze Mi 9T pro's nu sinds een half jaar maar we ondervinden beide toch lichte problemen.
- De foto's zijn vaak bewogen, ookal houden we de telefoon stil? Of kan de telefoon sommige bewegingen gewoon niet aan?
- Een samsung galaxy watch ontvangt de meldingen niet meer, behalve na opnieuw pairen (tot de telefoon 1x weer het scherm uitzet, hierna komen de meldingen weer niet binnen. Rechten al op vol gezet, ook via de privacy.

Iemand enig idee?

2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 14:51
Web-Brielle schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:06:
Wij zijn blij met onze Mi 9T pro's nu sinds een half jaar maar we ondervinden beide toch lichte problemen.
- De foto's zijn vaak bewogen, ookal houden we de telefoon stil? Of kan de telefoon sommige bewegingen gewoon niet aan?
Ik heb hier alleen last van als ik vanuit Whatsapp foto's maak. Als ik gewoon de camera app opstart en foto's maak zijn ze mooi scherp.
- Een samsung galaxy watch ontvangt de meldingen niet meer, behalve na opnieuw pairen (tot de telefoon 1x weer het scherm uitzet, hierna komen de meldingen weer niet binnen. Rechten al op vol gezet, ook via de privacy.

Iemand enig idee?
Heb je de instellingen uit de topic start geprobeerd?

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
sunturion schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 13:50:
[...]
Heb je de instellingen uit de topic start geprobeerd?
De bluetooth optie nog niet, die zal ik vanavond nog even proberen!

2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

sunturion schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 13:50:
Ik heb hier alleen last van als ik vanuit Whatsapp foto's maak. Als ik gewoon de camera app opstart en foto's maak zijn ze mooi scherp.
Dat komt omdat apps zoals WhatsApp of Telegram geen code hebben die de OIS aanstuurt! :)

Bij elk toestel is dat namelijk weer anders... :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
Web-Brielle schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:06:

Iemand enig idee?
Ook al geprobeerd foto's te maken zonder AI en hdr? Of juist met? :) Je zou hier wat mee kunnen experimenteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo-nrd
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-11-2024
RaptorRVL schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 21:23:
Zelfde probleem hier (9T, 11.0.4.0 - QFJEUXM), na laatste update werkt NFC betaling niet goed meer. Heb alle settings nogmaals gecheckt. Eerst zei de betaal terminal 'check toestel', maar nope niks op het toestel. En vandaag werkte het helemaal niet, 0 reactie toen ik m'n mobiel erbij hield.

Hopelijk is het een instelling ergens, maar waarschijnlijk even wachten op een volgende update.
Vervelend, afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tholef
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23-11-2020
Ik heb de mi 9T pro met mui global 11.0.3 en security patch van 1 okt 2019. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tholef schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 11:44:
Ik heb de mi 9T pro met mui global 11.0.3 en security patch van 1 okt 2019. Klopt dat?
Welke Mui Global heb je? De QFKEUXM?

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tholef
snah001 schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 12:04:
[...]

Welke Mui Global heb je? De QFKEUXM?
Ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat is dan de laatste update.
De Ota naar 11.0.4.0. is door Xiaomi op hold gezet vanwege enkele bugs en de uitbraak van het corona virus (geldt voor alle versies).
Sommigen hebben hem net nog ontvangen (is mss 2 dagen beschikbaar geweest) maar daarna niemand meer tenzij je hem zelf download en installeert via bijvoorbeeld Xda.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tholef
snah001 schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 12:10:
Dat is dan de laatste update.
De Ota naar 11.0.4.0. is door Xiaomi op hold gezet vanwege enkele bugs en de uitbraak van het corona virus (geldt voor alle versies).
Sommigen hebben hem net nog ontvangen (is mss 2 dagen beschikbaar geweest) maar daarna niemand meer tenzij je hem zelf download en installeert via bijvoorbeeld Xda.
Dank jewel voor het antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meivogeltje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-05-2023
Ik heb ook problemen gehad met m'n Galaxy active 2 na de update. Activiteiten via de app werkte prima, verder geen notificaties. Klinkt misschien gek, maar bij mij ging het weer werken na het maken van een backup. Het proberen waard ....denk dat dan bepaalde processen gestopt worden om de backup te kunnen maken...geen idee..
Web-Brielle schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 13:51:
[...]

De bluetooth optie nog niet, die zal ik vanavond nog even proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IssY_I
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-05 17:14
IssY_I schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 21:33:
[...]

Ik heb de update al binnen en normaal gesproken kan je via de update instellingen de optie "Download het nieuwste pakket" kiezen.. maar dat werkt nu niet, als ik erop klik geeft ie telkens aan "Kan update niet downloaden, wacht een minuut of 2 en probeer dan opnieuw" maar zelfs na die 2 minuten of nu inmiddels na enkele dagen werkt het niet, ik denk dat Xiaomi achter de schermen deze update heeft weggehaald tot nader order vanwege de buggyness ervan :( ik heb last van batterydrains en ING mobiel betalen melding krijg ik niet, geluiden van bepaalde apps die niet meer afgaan. Ik denk dat daarom sommigen de update niet binnenkrijgen. De update is er denk ik niet meer

Dit was een handige optie omdat er soms een kleine kans bestaat dat je een buggy download binnenhaalt waarna toestel niet optimaal werkt zelfs na fabrieks instellingen niet want jah een corrupte file blijft een corrupte file. Gewoon afwachten dus. Je kan wel aan de nieuwste update komen via externe bronnen maar ik raad iedereen aan om bij Android Pie te blijven, niks speciaals aan Q, enkel ellende
De nieuwste update pakket downloaden werkt weer :)
Hopelijk werkt nu de ING melding weer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Allessendro
  • Laatst online: 31-07 12:54
IkWilbert schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 14:33:
[...]

Je kunt blokada installeren, heb ik ook gedaan.
Er is een speciaal XIaomi filter voor blokada wat je kunt toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 23:21
Heeft iemand apparaten met ant+ werkend zoals een hartslag sensor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Mich schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 16:51:
Heeft iemand apparaten met ant+ werkend zoals een hartslag sensor?
Naar mijn beste weten ondersteund de 9T Pro geen ANT+. Zal je toch een hartslagmeter oid met iig Bluetooth-ondersteuning.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drxevdb
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-06-2024
Ik heb m'n mobiel weer terug na een valpartij, en deze kwam dus weer helemaal leeg terug. Alleen nu krijg ik bij meldingen als m'n scherm uit is een soort van blauwe flits? Ik kan deze instelling helemaal nergens vinden? Is dit een update iets?

Ook werd twee pagina's de vraag gesteld voor omhoog swipen voor je start menu, dit was nu mogelijk? Ook deze optie kan ik zo niet vinden?

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 20:51
drxevdb schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 23:33:
Ik heb m'n mobiel weer terug na een valpartij, en deze kwam dus weer helemaal leeg terug. Alleen nu krijg ik bij meldingen als m'n scherm uit is een soort van blauwe flits? Ik kan deze instelling helemaal nergens vinden? Is dit een update iets?

Ook werd twee pagina's de vraag gesteld voor omhoog swipen voor je start menu, dit was nu mogelijk? Ook deze optie kan ik zo niet vinden?
Die zit in het 'Altijd aan display' -> 'wanneer melding binnenkomt'

De andere, Instellingen -> startscherm -> startscherm

[ Voor 4% gewijzigd door pinojo123 op 27-02-2020 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiem
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 04-05-2021
Beste allen,

Ik probeer een APK file te installeren (Youtube Vanced), maar het wil me niet lukken. Als ik de applicatie download via de browser Brave, verschijnt de file niet eens in mijn documentenbeheer. Als ik de apk download vanuit Chrome, zie ik de file wel terug, maar vervolgens kan ik er niks mee. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? (Xiaomi mi 9t pro, MIUI 11)

Thanks alvast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorRVL
Kiem schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 08:27:
Beste allen,

Ik probeer een APK file te installeren (Youtube Vanced), maar het wil me niet lukken. Als ik de applicatie download via de browser Brave, verschijnt de file niet eens in mijn documentenbeheer. Als ik de apk download vanuit Chrome, zie ik de file wel terug, maar vervolgens kan ik er niks mee. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? (Xiaomi mi 9t pro, MIUI 11)

Thanks alvast.
Ik denk dat je naar 'instellingen > apps > apps beheren' moet gaan en bij de app zelf 'apps van onbekende bronnen installeren' aan moet zetten. Dus download en open je de apk vanuit Chrome, dan moet je dat bij Chrome aanzetten. Open je de apk vanuit een andere app dan moet je het in die app aanzetten. Ik zou het daarna ook weer uitzetten (zeker als je bv Chrome hebt toegestaan), just in case..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiem
RaptorRVL schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 08:33:
[...]

Ik denk dat je naar 'instellingen > apps > apps beheren' moet gaan en bij de app zelf 'apps van onbekende bronnen installeren' aan moet zetten. Dus download en open je de apk vanuit Chrome, dan moet je dat bij Chrome aanzetten. Open je de apk vanuit een andere app dan moet je het in die app aanzetten. Ik zou het daarna ook weer uitzetten (zeker als je bv Chrome hebt toegestaan), just in case..
Thanks, maar dat heb ik al gedaan. Heb voor de browsers inderdaad deze optie aangezet, maar vervolgens komt er niks met een scherm dat vraagt of ik de apk wil installeren. Hij opent de file in een ander scherm, en toont vervolgens niks. Andere tips :)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiem
Kiem schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 08:40:
[...]

Thanks, maar dat heb ik al gedaan. Heb voor de browsers inderdaad deze optie aangezet, maar vervolgens komt er niks met een scherm dat vraagt of ik de apk wil installeren. Hij opent de file in een ander scherm, en toont vervolgens niks. Andere tips :)?
Oke, het lag aan de file. Excuus iedereen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruiten_Wisser
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18-09 23:55
Kiem schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 08:46:
[...]

Oke, het lag aan de file. Excuus iedereen.
De installatie methode is sinds een aantal versies verandert.
https://forum.xda-develop...e-vanced-edition-t3758757
For MIUI users, follow these instructions -> How to install v15 on MIUI
https://telegra.ph/How-to-install-v15-on-MIUI-02-11

Ik ga de mijn nog eens opnieuw installeren met deze methode, om er zeker van te zijn dat ik de recentste versie heb en dat het volledig werkt :)

Mi 9T Pro - ArrowOS v12.0 - QFKMIXM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiem
Ruiten_Wisser schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 12:19:
[...]

De installatie methode is sinds een aantal versies verandert.
https://forum.xda-develop...e-vanced-edition-t3758757

[...]

https://telegra.ph/How-to-install-v15-on-MIUI-02-11

Ik ga de mijn nog eens opnieuw installeren met deze methode, om er zeker van te zijn dat ik de recentste versie heb en dat het volledig werkt :)
Ik had het dus geprobeerd met die SAI applicatie, maar deze gaf een error als ik de apk wilde installeren. Heb nu de oude vanced versie erop gezet, zonder SAI. Weet jij hoe ik kan zorgen dat ik geen error krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruiten_Wisser
Kiem schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 13:14:
[...]

Ik had het dus geprobeerd met die SAI applicatie, maar deze gaf een error als ik de apk wilde installeren. Heb nu de oude vanced versie erop gezet, zonder SAI. Weet jij hoe ik kan zorgen dat ik geen error krijg?
Optie C uit de instructies voor MIUI proberen en goed kijken naar de NOTES?

Zal vandaag of morgen kijken welke methode mij lukt.
Dan laat ik je weten welke stappen ik gevolgd heb, mocht het bij jou nog niet zijn gelukt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kiem
Ruiten_Wisser schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 14:09:
[...]

Optie C uit de instructies voor MIUI proberen en goed kijken naar de NOTES?

Zal vandaag of morgen kijken welke methode mij lukt.
Dan laat ik je weten welke stappen ik gevolgd heb, mocht het bij jou nog niet zijn gelukt.
Het is gelukt. Ik moest MIUI optimization uitschakelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Kiem op 28-02-2020 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En er is een update uit voor de Global EU versie maar die is nu alleen beschikbaar voor als je unlocked bent en die je moet flashen met TWRP.
Ook de Pro camera settings werkt weer zoals het hoort.

Link is in het 9T Pro rooten & Custom Roms deel geplaatst.

[ Voor 12% gewijzigd door snah001 op 03-03-2020 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Laatst online: 11:44
Ik heb de Mi9T pro gekocht bij belsimpel. Ik heb een T-mobile simkaart en de code's ingevoerd om de carrier check voor volte en vowifi uit te zetten, hierna de vinkjes uit gezet maar helaas werkt het niet bij mij. Ik draai op de laatste stock rom.

Ik lees wat wisselende verhalen in het topic, zou het wel of niet moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robbie T schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 12:49:
Ik heb de Mi9T pro gekocht bij belsimpel. Ik heb een T-mobile simkaart en de code's ingevoerd om de carrier check voor volte en vowifi uit te zetten, hierna de vinkjes uit gezet maar helaas werkt het niet bij mij. Ik draai op de laatste stock rom.

Ik lees wat wisselende verhalen in het topic, zou het wel of niet moeten werken?
Je kunt tijdens een telefoongesprek zien of VoLte werkt want dan blijft het verbindingssymbool rechts bovenaan 4G aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:55

daffie82

Minisforum UM773 Lite

snah001 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 11:43:
En er is een update uit voor de Global EU versie maar die is nu alleen beschikbaar voor als je unlocked bent en die je moet flashen met TWRP.

Ook beschikbaar via Downmi app. 11.0.5.0 QFKEUXM.
Verstandig om te installeren?

Zou beta zijn.
https://forum.xda-develop...eu-qfkeuxm-t4020467/page4

[ Voor 10% gewijzigd door daffie82 op 03-03-2020 17:45 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdan
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-09 19:54
daffie82 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 17:41:
[...]

Ook beschikbaar via Downmi app. 11.0.5.0 QFKEUXM.
Verstandig om te installeren?

Zou beta zijn.
https://forum.xda-develop...eu-qfkeuxm-t4020467/page4
Ik wacht liever op de officiële update - er is trouwens niets mis met de versie die we nu draaien, toch?

Pixel 7a

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Met deze update werkt de pro setting van de camera ook weer. Dus deze bug uit de 0.4 versie is zeker opgelost.
En het is geen beta want hij wordt as we speak ook officieel uitgerold.

[ Voor 26% gewijzigd door snah001 op 03-03-2020 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdan
snah001 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 18:25:
Met deze update werkt de pro setting van de camera ook weer. Dus deze bug uit de 0.4 versie is zeker opgelost.
Een het is geen beta want hij wordt as we speak ook officieel uitgerold.
Klopt. Geüpdatet. Is enkel een beveiligingsupdate. "Android-beveiligingspatch bijgewerkt tot januari 2020. Verbeterde systeembeveiliging." (Vreemd ondertussen is de maart-patch al uit.)

Pixel 7a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
snah001 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 11:43:

Hier ook de update al binnen, maar mijn toestel is gewoon de Global versie zonder Root :P
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/R57L0eW.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door 13art op 04-03-2020 19:51 . Reden: Afbeelding grootte aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:50
heb net de OTA update voor mijn kt9 pro global ontvangen MUI V11.0.3.0.QFKMIXM met de zelfde updates als het plaatje hier boven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

jdan schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 18:02:
[...]

Ik wacht liever op de officiële update - er is trouwens niets mis met de versie die we nu draaien, toch?
Draai hem nu ook. Kwam gewoon binnen via reguliere update zoals al gemeld hier.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Fusionmania schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 19:48:
[...]

Hier ook de update al binnen, maar mijn toestel is gewoon de Global versie zonder Root :P
[Afbeelding]
Nee je hebt de global EU versie zie ook de EU in de MIUI-versie. Ik heb de global versie QFKMIXM en 11.0.2.0 is nog steeds de laatste.

Ik denk dat er een soort van phased roll-out achter zit want ondanks dat ik het schuifje aan heb om vroeg updates te krijgen, is er niets beschikbaar als ik voor updates check. Ik zie ook geen berichten dat de update is teruggetrokken zoals bij de Mi A3.

[ Voor 23% gewijzigd door knakworst op 04-03-2020 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiem
Ook vandaag mijn Xiaomi mi 9t pro mogen updaten naar MIUI 11.0.5. Vraag me wel af of er mensen zijn die nu een app drawer instelling hebben? Ik heb deze nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 22:41
Kiem schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 08:59:
Ook vandaag mijn Xiaomi mi 9t pro mogen updaten naar MIUI 11.0.5. Vraag me wel af of er mensen zijn die nu een app drawer instelling hebben? Ik heb deze nog niet.
Ik zit op 11.0.2 en ik heb die optie wel. Long press op een leeg stukje scherm-instellingen-meer-startscherm.

Als je deze optie nog niet hebt dan even checken of je nog systeem apps updates kan installeren want daarmee heb ik de feature binnen gekregen een tijdje geleden.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiem
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8NrIRHSlXBA44LcqvGnTgCUrEb8=/800x/f/image/ZqcBHzpESrUdNHQJixYGRTuO.png?f=fotoalbum_large
AtlAntA schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:07:
[...]

Ik zit op 11.0.2 en ik heb die optie wel. Long press op een leeg stukje scherm-instellingen-meer-startscherm.

Als je deze optie nog niet hebt dan even checken of je nog systeem apps updates kan installeren want daarmee heb ik de feature binnen gekregen een tijdje geleden.
Gek, had ik al geprobeerd. Zie de optie er niet bij staan (zie foto). Heb ook geen melding dat ik de systeemlauncher kan updaten. Ach, even wachten dan misschien?

[ Voor 17% gewijzigd door 13art op 04-03-2020 19:49 . Reden: Afbeelding grootte aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
Al een tijdje een 9T pro in mijn bezit en het viel mij al langer op dat ik whatsapp berichten niet direct ontvang. Ze komen pas binnen als ik het scherm aan doe, echter ben ik er nu achter dat dit alleen gebeurt als ik geen wifi heb, maar mobiele data. Als de telefoon verbonden is met 4G dan komen berichten van Whatsapp pas door als ik het scherm weer aan zet (of zelfs whatsapp open), dan stromen de berichtjes soms binnen. Via wifi krijg ik de berichten altijd wel direct door.
De instelling 'mobiele data altijd actief' aan staat aangevinkt.
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:56
Ik heb ook ineens iets vreemds, sinds de update dat sommige widgets niet werken, heb ze actief op mn startscherm maar er op drukken doet niets (accuweather, month)

Iemand anders dit ook meegemaakt op de mi 9t pro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bartelsrobert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 19:58
BigF25 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:20:
Ik heb ook ineens iets vreemds, sinds de update dat sommige widgets niet werken, heb ze actief op mn startscherm maar er op drukken doet niets (accuweather, month)

Iemand anders dit ook meegemaakt op de mi 9t pro?
Op de Mi 9t heb ik hetzelfde meegemaakt. schijnt een miui ding te zijn.
Heb het toen opgelost met toewijzing van een permissie. zie http://c.mi.com/thread-2706602-1-0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Kiem schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:12:
[Afbeelding]
[...]

Gek, had ik al geprobeerd. Zie de optie er niet bij staan (zie foto). Heb ook geen melding dat ik de systeemlauncher kan updaten. Ach, even wachten dan misschien?
Ik heb net even geupdate naar 11.0.3 qfkmixm en heb de optie nog steeds. Gek genoeg is er nu weer een systeem App update die app drawer toe voegt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jpuhtrKzaMIdopdM-ScS4aUyU_k=/800x/filters:strip_icc()/f/image/6QNxKuhcQOSt6paj9UFoEzEY.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 0% gewijzigd door 13art op 04-03-2020 19:48 . Reden: Afbeelding grootte aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiem
AtlAntA schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:54:
[...]

Ik heb net even geupdate naar 11.0.3 qfkmixm en heb de optie nog steeds. Gek genoeg is er nu weer een systeem App update die app drawer toe voegt.

[Afbeelding]
Apart. Ook vreemd dat ik al op 11.0.5 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Kiem schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:55:
[...]

Apart. Ook vreemd dat ik al op 11.0.5 zit.
Ik heb tot op heden nog geen enkele update gepushed gekregen. Ik heb alle updates tot nu toe van https://xiaomifirmwareupdater.com/miui/ gehaald en dan bij de updater zelf je pakket kiezen. Moet je geloof ik eerst 10x op het miui logo drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruiten_Wisser
knakworst schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 07:40:
[...]
Ik heb de global versie QFKMIXM en 11.0.2.0 is nog steeds de laatste.
Na alle berichten hier heb ik gisteren ook even gecheckt voor een update; heb 11.0.3.0 als recentste versie kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:56
bartelsrobert schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:32:
[...]

Op de Mi 9t heb ik hetzelfde meegemaakt. schijnt een miui ding te zijn.
Heb het toen opgelost met toewijzing van een permissie. zie http://c.mi.com/thread-2706602-1-0.html
Dit heeft geholpen, thanks!
Wel vreemd dat een update ineens zaken aanpast 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door BigF25 op 04-03-2020 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rybar
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-02 11:54
Zit hier met mijn Mi 9T Pro 128GB van Belsimpel nog steeds op MIUI Global 11.0.1.0 QFKMIXM en beveiligingspatch zit op 01-10-2019. Iemand een idee waar dat aan ligt?
Vreemd update beleid bij Xiaomi dat er z'n verschil zit in buildnumbers en dat ik met een 5 maanden oude beveiligingspatch zit. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt ook handmatig updaten, staat meerdere malen uitgelegd in dit topic hoe en wat.
Het is helemaal geen vreemd update beleid m.b.t. de buildnumbers want de toestellen zijn in diverse regio's in de wereld te koop met builds die daarop toegespitst zijn en hoe hoger het buildnumber voor een bepaalde regio is, hoe nieuwer de build is en dit wordt door ELKE smartphone fabrikant zo toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riziko
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Ik krijg de updates ook niet meteen door... Wanneer ik het toestel dan opnieuw opstart, dus uit en dan weer aanzet, krijg ik meteen de melding van de de update!
Probeer het eens...

9T pro global van belsimpel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Voorheen had ik een Mi 6 (xiaomi.eu rom) en kon ik in de dialer kiezen met welke simkaart ik wilde bellen (prive of zakelijk). Bij de Mi 9T Pro heb ik deze optie niet. Iemand een idee of zoeits in te schakelen is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Rybar schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:56:
Zit hier met mijn Mi 9T Pro 128GB van Belsimpel nog steeds op MIUI Global 11.0.1.0 QFKMIXM en beveiligingspatch zit op 01-10-2019. Iemand een idee waar dat aan ligt?
Vreemd update beleid bij Xiaomi dat er z'n verschil zit in buildnumbers en dat ik met een 5 maanden oude beveiligingspatch zit. :?
Vreemd. Ik heb een Mi 9T Pro 64GB, deze is ook aangeschaft via Belsimpel. Ik heb gisteren de 11.0.5 (QFKEUXM) update binnen gekregen & zit op security patch 2020-01-01.

Edit: Ik neem aan dat QFKMIXM de global ROM is & QFKEUXM de europese?
[...]

[Afbeelding]
Iemand die me kan vertellen waarom mijn 11.0.5 update alleen een security update brengt, en de update die Fusionmania ontvangt meer fixes biedt? We hebben beide immers dezelfde ROM versie.

[ Voor 31% gewijzigd door init op 04-03-2020 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdan
[...]

[Afbeelding]
Welke versie had je voordien? QFKEUXM of QFKMIXM

Pixel 7a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdan
dirk38 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 20:52:
heb net de OTA update voor mijn kt9 pro global ontvangen MUI V11.0.3.0.QFKMIXM met de zelfde updates als het plaatje hier boven
Wat bedoel je precies? Op het plaatje net boven je bericht staat 11.0.5.0(QFKEUXM).
Is je toestel van Global (QFKMIXM) geüpdatet naar Europees (QFKEUXM?

Pixel 7a

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:50
is nog steeds QFKMIXM. bedoelde dat de zelfde items zijn geupdated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Als ik nu op een EU zit kan ik dan ook updaten naar een global en zijn hier voor of nadelen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
knakworst schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 07:40:
[...]

Nee je hebt de global EU versie zie ook de EU in de MIUI-versie. Ik heb de global versie QFKMIXM en 11.0.2.0 is nog steeds de laatste.

Ik denk dat er een soort van phased roll-out achter zit want ondanks dat ik het schuifje aan heb om vroeg updates te krijgen, is er niets beschikbaar als ik voor updates check. Ik zie ook geen berichten dat de update is teruggetrokken zoals bij de Mi A3.
Oja, ik zie het dankje, goed om te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdan
System launcher met app drawer - mijn EU Mi 9T Pro kreeg die op 13 februari en een nieuwe update vandaag, 4 maart. Instellingen > Systeem-apps updater > Updategeschiedenis
Persoonlijk vind ik die niet zo goed als de Microsoft Launcher.

Pixel 7a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Mensen die nu deze appdrawer verkiezen boven een launcher? of is het niet fijn? zelf nog nova in gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-03-2023
Vegetto schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 09:16:
Mensen die nu deze appdrawer verkiezen boven een launcher? of is het niet fijn? zelf nog nova in gebruik
Misschien ooit als ze Google feed toepassen. Tot die tijd gewoon nova met nova companion app.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Eindelijk WhatsApp in dark mode!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinojo123
daffie82 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 18:32:
Eindelijk WhatsApp in dark mode!
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

pinojo123 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 19:03:
[...]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Laatste versie installeren, instellingen, thema, dark mode. Of systeem op dark mode, dan gaat het bij mij ook gelijk goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinojo123
knakworst schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 19:09:
[...]

Laatste versie installeren, instellingen, thema, dark mode. Of systeem op dark mode, dan gaat het bij mij ook gelijk goed.
In thema zit bij mij geen darkmode instelling. Systeem staat al op darkmode, whatsapp blijft wit :'(

Whatsapp was nog niet up to date, dank.

[ Voor 6% gewijzigd door pinojo123 op 05-03-2020 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik Facebook Lite ipv de normale verse.
Gebruikt veel minder geheugen omdat het in feite een uitgeklede versie is van de normale app maar alles wat ik nodig heb werkt gewoon en dat gaat op voor 90% van de normale gebruikers.
Bovendien is daar al de dark mode op actief dit i.t.t. de grote app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk1994
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:39
Zojuist de update naar MIUI-V11.0.5.0.QFKEUXM ontvangen. Voornamelijk bijwerken van beveiligingspatch tot januari 2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat was al bij 11.04 maar daar zaten bugs in dus die hebben ze eerst verholpen zonder een recentere beveiligingspatch toe te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blastpe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:40
henk1994 schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 09:47:
Zojuist de update naar MIUI-V11.0.5.0.QFKEUXM ontvangen. Voornamelijk bijwerken van beveiligingspatch tot januari 2020
Niemand opgevallen dat "themes" weer volledig functioneel is bij 11.0.5,0.QFKEUXM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:50

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Hebben anderen ook dat de trilfunctie soms niet uit te schakelen valt? Ik heb met mijn 9t dat deze zo om de week toch blijft trillen als ik hem op dnd zet voor ik ga slapen. Ook als in het extra menu met alle icoontjes (hoe heet dat officieel?) 'vibrate' niet aangeklikt is.

Ik los het meestal op door de flight mode aan te zetten of door de hele telefoon maar te rebooten..

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 18:25

auto660

1991 240 GL Brick

Ik heb vandaag mijn Mi 9T 64GB Blauw binnen gekregen.

Hiervoor had ik een Motorola G7 Power wat best een fijn toestel was, alleen de camera's waren flut en hij begon langzaam te worden. Iets wat ik altijd wel belangrijk vond was hoe lang de telefoon met 1 batterij lading doet. Zo had ik voor de Motorola een Oukitel K11 met een 11.000Mah accu, geweldig was dat...

De eerste indruk van dit toestel is echt goed. Ik heb alles ingesteld, laatste updates er op en de dark mode aangezet in de hoop dat de batterij het dan wat langer doet. De camera's zijn fantastisch, het scherm en de bouwkwaliteit zijn ook een stuk beter en hij is wat sneller.

Vooral de pop-up camera is een leuke gimmick, daar ben ik voorlopig als een klein kind niet mee uitgespeeld. Ik ben echt verbaasd hoeveel telefoon je krijg voor het geld. Deze overstap had ik eerder moeten maken. :p

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:24

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

pjottum schreef op maandag 27 januari 2020 @ 21:53:
[...]

Ah.
Het is sinds vandaag (??) weer terug. Maar bovenstaande link doet het helaas niet meer. Pfft. Google--

Ah, note to self:

chrome://flags en zoek naar tab.
Hm, en dat werkt ook niet meer sinds vandaag. Goed bezig, Google. *mopper*

(op default gezet, nu weer ff goed, zo lijkt het...)

[ Voor 7% gewijzigd door pjottum op 12-03-2020 07:22 ]

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 20:25

Metalfreak

Hoije woh!

Gizz schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 18:45:
Hebben anderen ook dat de trilfunctie soms niet uit te schakelen valt? Ik heb met mijn 9t dat deze zo om de week toch blijft trillen als ik hem op dnd zet voor ik ga slapen. Ook als in het extra menu met alle icoontjes (hoe heet dat officieel?) 'vibrate' niet aangeklikt is.

Ik los het meestal op door de flight mode aan te zetten of door de hele telefoon maar te rebooten..
Nee, ik had het laatst juist andersom. Telefoon wilde niet trillen terwijl ik dat wel had aan staan. Ineens werkte het wel weer, maar kan niet precies verklaren waarom. 's nachts zet ik het trillen altijd uit via het icoontje in het quickmenu van bovenaf.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauwst
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-05 21:07
Welke widget gebruiken jullie voor het weerbericht? M'n oude is er met de update mee gekapt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:50

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Metalfreak schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 09:05:
[...]

Nee, ik had het laatst juist andersom. Telefoon wilde niet trillen terwijl ik dat wel had aan staan. Ineens werkte het wel weer, maar kan niet precies verklaren waarom. 's nachts zet ik het trillen altijd uit via het icoontje in het quickmenu van bovenaf.
Xiaomi blijft bij mij qua software een rommelige / buggy indruk geven. Vandaag had ik voor de zoveelste keer deze maand dat de timer van de standaard clock-app helemaal van het padje af is. Opvallend detail: mijn vriendin met haar Xiaomi A2 lite (nog op Android 9) heeft precies hetzelfde probleem.

Dit gaat er mis: je stelt een timer in en als de timer verlopen is dient je alarm af te gaan. Dit gebeurt niet en als je dan naar de timer kijkt klopt er helemaal niks van.

Voorbeeld van vandaag: om 8:00 uur 's ochtends start ik een timer van 6 uur. Dus om 14:00 uur zou mijn timer aflopen en moet mijn telefoon lawaai maken. Om 14:00 uur gebeurt er niks. Om 14:05 realiseer ik me dat de timer niet afgelopen is en ik open de app. Het scherm van de timer knippert (een indicatie dat de timer 0 heeft bereikt) en als afteltijd wordt -3:12:00 uur aangegeven. Min 3 uur 12 minuten. De app/telefoon is er dus van overtuigd dat er ruim 9 uur verstreken is 8)7

Het gebeurt ook wel eens dat later de timer alsnog afgaat. We zijn wel eens midden in de nacht wakker geworden omdat overdag een timer van mijn vriendin niet afgegaan was. Die ging dus rond 4:00 uur 's ochtends af met als afteltijd -12 uur en 36 minuten of zoiets.

Raar.

[ Voor 8% gewijzigd door Gizz op 13-03-2020 14:30 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Gizz schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 14:27:
[...]

Xiaomi blijft bij mij qua software een rommelige / buggy indruk geven. Vandaag had ik voor de zoveelste keer deze maand dat de timer van de standaard clock-app helemaal van het padje af is. Opvallend detail: mijn vriendin met haar Xiaomi A2 lite (nog op Android 9) heeft precies hetzelfde probleem.

Dit gaat er mis: je stelt een timer in en als de timer verlopen is dient je alarm af te gaan. Dit gebeurt niet en als je dan naar de timer kijkt klopt er helemaal niks van.

Voorbeeld van vandaag: om 8:00 uur 's ochtends start ik een timer van 6 uur. Dus om 14:00 uur zou mijn timer aflopen en moet mijn telefoon lawaai maken. Om 14:00 uur gebeurt er niks. Om 14:05 realiseer ik me dat de timer niet afgelopen is en ik open de app. Het scherm van de timer knippert (een indicatie dat de timer 0 heeft bereikt) en als afteltijd wordt -3:12:00 uur aangegeven. Min 3 uur 12 minuten. De app/telefoon is er dus van overtuigd dat er ruim 9 uur verstreken is 8)7

Het gebeurt ook wel eens dat later de timer alsnog afgaat. We zijn wel eens midden in de nacht wakker geworden omdat overdag een timer van mijn vriendin niet afgegaan was. Die ging dus rond 4:00 uur 's ochtends af met als afteltijd -12 uur en 36 minuten of zoiets.

Raar.
Grote kans dat dat komt dankzij het batterij management/ram management. Heb je alle batterij optimalisaties voor de klok/timer app uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinojo123
rauwst schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 13:55:
Welke widget gebruiken jullie voor het weerbericht? M'n oude is er met de update mee gekapt
YR
https://play.google.com/s...etails?id=no.nrk.yr&hl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Weet iemand waarom de Mi9T maar max 433mbs op wifi haalt? Is dat een hardware limitatie? Het ligt niet aan mijn wifi want andere telefoons komen een stuk hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Rev! schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 21:34:
Weet iemand waarom de Mi9T maar max 433mbs op wifi haalt? Is dat een hardware limitatie? Het ligt niet aan mijn wifi want andere telefoons komen een stuk hoger.
9T lijkt 1x1 te zijn en de 9T Pro 2x2 dus dat kan best als ik het zo effe gauw met wat resultaten in Reviews vergelijk ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelino
  • Registratie: Januari 2018
  • Niet online
Heb al sinds een tijdje het probleem dat mijn mi 9t pro bij het eerste whatsapp bericht wel een melding komt, maar geen geluid. Pas wanneer ik een volgende whatsapp bericht ontvang er ook een geluidsmelding komt.

Heeft iemand ervaring/oplossing met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene_otten
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-09 21:09
Knip, dit betreft een ander toestel en hoort dus niet hier in de topic thuis :)

[ Voor 80% gewijzigd door 13art op 19-03-2020 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Op mijn 9T Pro maak ik gebruik van het standaard AOD lockscreen. Gek genoeg worden hier lang niet alle meldingen op getoond door middel van een Icoon. Whatsapp krijg ik wel keurig te zien, maar pushberichten van het AD bijvoorbeeld niet.

Bij de instellingen van de AD app heb ik aangegeven dat meldingen op het vergrendelscherm getoond mogen worden, maar dat lost niets op. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Robbie T schreef op maandag 23 maart 2020 @ 10:00:
Op mijn 9T Pro maak ik gebruik van het standaard AOD lockscreen. Gek genoeg worden hier lang niet alle meldingen op getoond door middel van een Icoon. Whatsapp krijg ik wel keurig te zien, maar pushberichten van het AD bijvoorbeeld niet.

Bij de instellingen van de AD app heb ik aangegeven dat meldingen op het vergrendelscherm getoond mogen worden, maar dat lost niets op. Iemand een idee?
Nieuwe versie zou dat moeten oplossen:
https://www.apkmirror.com...437-android-apk-download/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Gaan we proberen, thanks!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Xiaomi is per omgaande gestopt met de verdere ontwikkeling van Miui-11 en richt nu alle aandacht op de ontwikkeling van Miui-12 die al voor sommige toestellen in beta is verschenen.
Dus de verwachting is dat een volgende update naar Miui-12 zal zijn.

Pagina: 1 ... 39 ... 53 Laatste

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Prijzen en Levertijden
Voor accessoires: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Accessoires
Voor rooten en custom roms van de 9T/K20 [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20] Rooten & Custom roms
Voor rooten en custom roms van de 9T Pro / K20 Pro: [Xiaomi Mi 9T Pro / Redmi K20 Pro] Rooten & Custom roms