Ik heb vandaag mijn Mi 9T 64GB Blauw binnen gekregen.
Hiervoor had ik een Motorola G7 Power wat best een fijn toestel was, alleen de camera's waren flut en hij begon langzaam te worden. Iets wat ik altijd wel belangrijk vond was hoe lang de telefoon met 1 batterij lading doet. Zo had ik voor de Motorola een Oukitel K11 met een 11.000Mah accu, geweldig was dat...
De eerste indruk van dit toestel is echt goed. Ik heb alles ingesteld, laatste updates er op en de dark mode aangezet in de hoop dat de batterij het dan wat langer doet. De camera's zijn fantastisch, het scherm en de bouwkwaliteit zijn ook een stuk beter en hij is wat sneller.
Vooral de pop-up camera is een leuke gimmick, daar ben ik voorlopig als een klein kind niet mee uitgespeeld. Ik ben echt verbaasd hoeveel telefoon je krijg voor het geld. Deze overstap had ik eerder moeten maken.
Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU