Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 19:30
daffie82 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 10:56:
[...]

Krijg geen update op deze manier.
De versie die de app dan aanbiedt is niet helemaal hetzelfde met mijn huidige versie...
Hoe kan dit?
Ik ga er van uit dat dit inderdaad niet dezelfde versie is, aangezien je van 11.0.3 naar 11.0.4 wilt toch?

Downmi openen:
1. Selecteer Redmi K20 Pro / Mi 9T Pro
2. Selecteer Global Stable
3. Selecteer 11.0.4.0 QFKEUXM

Ik ga er van uit dat je een QFKEUXM hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

sorted.bits schreef op maandag 3 februari 2020 @ 11:00:
[...]

Ik ga er van uit dat dit inderdaad niet dezelfde versie is, aangezien je van 11.0.3 naar 11.0.4 wilt toch?

Downmi openen:
1. Selecteer Redmi K20 Pro / Mi 9T Pro
2. Selecteer Global Stable
3. Selecteer 11.0.4.0 QFKEUXM

Ik ga er van uit dat je een QFKEUXM hebt?
Heb mijn post ge-edit

Got it, selecteerde verkeerde telefoon versie 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door daffie82 op 03-02-2020 11:05 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 19:30
daffie82 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 10:56:
[...]

Krijg geen update op deze manier.
De versie die de app dan aanbiedt is niet helemaal hetzelfde met mijn huidige versie...
Hoe kan dit?

Ik heb nu Mi 9T Pro V11.0.3.0 (QFKEUXM)
De app (Downmi) biedt aan (als ik Mi 9 kies als model) : 11.0.7.0 QFAEUXM

Niet helemaal hetzelfde dus 8)7
.... Dus je hebt nu een Mi 9T Pro, maar je wilt een Mi 9 ROM flashen? Dat zou ik niet aanraden. Ik zou je aanraden om de juiste telefoon te kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

sorted.bits schreef op maandag 3 februari 2020 @ 11:05:
[...]

.... Dus je hebt nu een Mi 9T Pro, maar je wilt een Mi 9 ROM flashen? Dat zou ik niet aanraden. Ik zou je aanraden om de juiste telefoon te kiezen...
Stond onder Redmi K20 Pro .... Daarom dat ik hem niet vond.
Excuus, downloading now ;)

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 00:00
MatthiasDS schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 12:04:
[...]

Bedankt voor de verdere uitleg. Helaas komt mijn beide bank apps hier niet in het lijstje voor.

Vanavond probeer ik of de reeds gedane wijzigingen volstaan om terug te betalen :)
Even een update over mijn betaalproblematiek:
- vrijdag naar de AH geweest (in België weliswaar) => opnieuw geen succes
- zaterdag naar Okay (andere winkel) geweest => wel succes

Er lijkt me iets fout te zitten bij AH en/of de manier waarop AH zijn betaalterminals configureert is niet compatibel met "mijn" 9T. Het is eigenlijk de enige plaats waar betalen altijd fout loopt. Nochtans heeft men daar een gewone Worldline Yomani betaalterminal waar het elders wel gewoon mee lukt.

Heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 14:51
Het enige moment waar ik een error krijg is als mijn scherm niet actief is. Dus misschien een stomme opmerking maar ik neem aan dat jou scherm altijd actief is op het moment dat je de transactie probeert uit te voeren?

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBoulanger
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 24-07 22:19
Bij mij gaat blokada uit na een bepaalde tijd, keep on en battery saver staat op no restrictions.

Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
sunturion schreef op maandag 3 februari 2020 @ 16:48:
Het enige moment waar ik een error krijg is als mijn scherm niet actief is. Dus misschien een stomme opmerking maar ik neem aan dat jou scherm altijd actief is op het moment dat je de transactie probeert uit te voeren?
Ja, scherm steeds aan en smartphone unlocked.

Ik moet er maar vrede mee nemen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
Gebruik je toevallig een hoesje over je phone? Misschien blokkeert die de NFC chip. Heb je geprobeerd te betalen zonder hoesje?

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauwst
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-05 21:07
Klopt het dat er geen led lampje op de pro zit voor notificaties? En ik mis de blue light filter.

Hebben jullie hier apps voor uit de play store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:26
Moet er allebei op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:09
rauwst schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 10:09:
Klopt het dat er geen led lampje op de pro zit voor notificaties? En ik mis de blue light filter.

Hebben jullie hier apps voor uit de play store?
LED notifcatie zit bovenop de popup front camera (een volledig nutteloze plek naar mijn idee).
Blie light filter heet "Leesmodus".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 22:41
Thy... schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 11:14:
[...]

LED notifcatie zit bovenop de popup front camera (een volledig nutteloze plek naar mijn idee).
Blie light filter heet "Leesmodus".
Komt ook nog bij dat het (volgens mij) geen rgb led is wat het nut ook alweer beperkt.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
deBoulanger schreef op maandag 3 februari 2020 @ 19:36:
Bij mij gaat blokada uit na een bepaalde tijd, keep on en battery saver staat op no restrictions.

Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
In Blokada kun je ook nog instellen dat de app actief moet blijven. Wellicht helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikon.
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 20:38
daffie82 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 11:07:
[...]

Stond onder Redmi K20 Pro .... Daarom dat ik hem niet vond.
Excuus, downloading now ;)
Ik had vanavond de 11.0.0.3 versie en ik zag dat er een 11.0.0.4 versie is terwijl mijn telefoon aangeeft dat er geen nieuwere versie is. Ik heb die .4 versie gedownload, maar hoe krijg ik die nu geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riziko
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Vraag! Wanneer ik de mi 9T Pro aan een Mac hang en op de telefoon aangeef dat ik bestanden wil uitwisselen ziet de Mac de 9T niet. Iemand een idee waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBoulanger
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 24-07 22:19
Mother_lepard schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 13:01:
[...]

In Blokada kun je ook nog instellen dat de app actief moet blijven. Wellicht helpt dat.
Dit staat aan, heb gemerkt dat blokada niet opstart als je van 4g naar wifi gaat of van wifi netwerk verandert dat het dan vast loopt. Eens kijken of ik een bug melding kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:51
(jarig!)
Bij zijn de batterij problemen (9T Pro) zo goed als opgelost (deze liep eerst met zo'n beetje 3 uur leeg, nu gaat die zeker een hele dag mee), maar nu zijn er weer 2 andere problemen bij gekomen, namelijk het volgende:

- Sinds 2 weken veel last van ghost touch. Telefoon begint dan zelf van allerlei applicaties te openen, berichten te selecteren en dergelijke. Telefoon herstarten helpt dan voor een tijdje. Via updates gezocht, maar komt geen nieuwe update bij.

- De vingerafdrukscanner is er ook mee gestopt sinds een dag. Geeft dan aan dat de scanner schoongemaakt moet worden. Ik gebruik wel een screenprotecter (die er is bijgeleverd), maar dat gaf voorheen ook geen problemen. Scherm uiteraard al schoongemaakt maar geen oplossing.

Ik draai momenteel MIUI Global 11.0.3 Stabiel, QFKEUXM en Android versie 10.

Het vreemde is dat mijn collega op exact dezelfde tijd ook deze telefoon heeft gekocht, en er geen enkel probleem mee ondervind. Ook zit zijn MIUI versie al op 11.0.4, terwijl als ik op updates zoek, de telefoon aangeeft dat er geen enkele update is gevonden. Handmatig deze nieuwe versie installeren zie ik niet echt zitten, aangezien de telefoon dan geroot etc. moet worden.

Iemand met dezelfde ervaringen en eventueel oplossingen? Is wel erg vervelend zo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nikon. schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 20:23:
[...]

Ik had vanavond de 11.0.0.3 versie en ik zag dat er een 11.0.0.4 versie is terwijl mijn telefoon aangeeft dat er geen nieuwere versie is. Ik heb die .4 versie gedownload, maar hoe krijg ik die nu geïnstalleerd?
Als je niet weet hoe en wat dan gewoon netjes wachten totdat er officieel een update komt.
Heb je verstand van flashen van roms dan gewoon even je huiswerk doen.
Staat hier, op het custom rom forum alhier en XDA genoeg uitleg over hoe en wat.
Belangrijkste is als je zelf wilt flashen: wat voor toestel heb je en wat heb je gedownload?
Firmware? zip rom? tgz rom?
HWSHHZ schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 10:22:

Ik draai momenteel MIUI Global 11.0.3 Stabiel, QFKEUXM en Android versie 10.

Het vreemde is dat mijn collega op exact dezelfde tijd ook deze telefoon heeft gekocht, en er geen enkel probleem mee ondervind. Ook zit zijn MIUI versie al op 11.0.4, terwijl als ik op updates zoek, de telefoon aangeeft dat er geen enkele update is gevonden. Handmatig deze nieuwe versie installeren zie ik niet echt zitten, aangezien de telefoon dan geroot etc. moet worden.
De Ota naar 11.0.4 QFKEUXM is door Xiaomi teruggetrokken nadat er bugs ontdekt waren na start uitrol.
Jouw collega zal waarschijnlijk net nog op tijd de ota update geïnstalleerd hebben voordat die teruggetrokken werd.

[ Voor 36% gewijzigd door snah001 op 05-02-2020 11:55 ]

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 22:59
Riziko schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 22:41:
Vraag! Wanneer ik de mi 9T Pro aan een Mac hang en op de telefoon aangeef dat ik bestanden wil uitwisselen ziet de Mac de 9T niet. Iemand een idee waar dit aan ligt?
Daarvoor moet je Android File Transfer gebruiken:
https://www.android.com/filetransfer/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
(jarig!)
snah001 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 11:48:

De Ota naar 11.0.4 QFKEUXM is door Xiaomi teruggetrokken nadat er bugs ontdekt waren na start uitrol.
Jouw collega zal waarschijnlijk net nog op tijd de ota update geïnstalleerd hebben voordat die teruggetrokken werd.
Ohh oke dat wist ik inderdaad niet. Hopen dat er gauw een nieuwe stabiele versie voor wordt uitgebracht dan. Heeft Xiaomi ergens een pagina waarin je de voortgang en release schedule
etc. kunt bij houden?

Hoop dat ik de 2 probleempjes toch op één of andere manier op kan lossen, want is goed frustrerend zo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Ik heb sinds vandaag ineens dat de cirkel van de vingerafdruk scanner blijft zitten na het ontgrendelen. Hierdoor heb ik een transparant grijze cirkel in m'n scherm. Deze trekt na verloop van tijd weg, maar verschijnt na elke ontgrendeling weer. Iemand die dit ook heeft of weet wat dit is en hoe je dit oplost?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
HWSHHZ schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 12:24:
[...]

Ohh oke dat wist ik inderdaad niet. Hopen dat er gauw een nieuwe stabiele versie voor wordt uitgebracht dan. Heeft Xiaomi ergens een pagina waarin je de voortgang en release schedule
etc. kunt bij houden?

Hoop dat ik de 2 probleempjes toch op één of andere manier op kan lossen, want is goed frustrerend zo |:(
Officiële rom versies vind je hier (let op!!! Wel juiste toestel en regio kiezen!!).
Release schedule doet Xiaomi niet aan zoals de meeste fabrikanten want veel beloven en weinig geven doet een gek in vreugde leven helpt ook niet.

https://c.mi.com/oc/miuidownload/detail?device=1700361

[ Voor 11% gewijzigd door snah001 op 05-02-2020 12:45 ]

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
(jarig!)
snah001 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 12:43:
[...]

Officiële rom versies vind je hier (let op!!! Wel juiste toestel en regio kiezen!!).
Release schedule doet Xiaomi niet aan zoals de meeste fabrikanten want veel beloven en weinig geven doet een gek in vreugde leven helpt ook niet.

https://c.mi.com/oc/miuidownload/detail?device=1700361
Dankje, maar ga niet zelf aan de gang met flashen enzo van m'n telefoon, ooit 1 keer geprobeerd en mezelf er goed in verdiept, maar alsnog de hele telefoon gebrickt. En aangezien deze van het werk is kan ik dat nu effe niet gebruiken :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-09 21:19
Zojuist de stable update naar Android 10 gekregen op de mi 9T. Qfjeuxm. 11.0.4.0

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mpb7bms4iso0IyekvwhRYOM7/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 12:19

spanx

_Sp[A]nX_

de telefoon van mijn vrouw is gisteren gevallen (Oneplus One) en ga mijn "oude" Mate 10 Pro aan haar door schuiven.

Mijn vraag is concreet, 9t Pro of wachten op 10t Pro (die in de eerste instantie veel duurder is denk ik)
budget is max 375.....

Ik hoor veel dat de front facing camera echt slecht is (kwaliteit foto's) maar mijn mate 10 pro (8mp) is ook al dramatisch....

of moet ik wachten tot de 10t pro uit komt (prijs daling 9t pro?) en dan de trekker over halen?

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylmaron
  • Laatst online: 31-03-2024
Hoe zit het eigenlijk met de Bluetooth chip. Ik las ergens dat Xiaomi's Bluetooth chips niet geweldig zijn. Hoe is dit in het dagelijks gebruik vraag ik me af. Ik vind het merk Xiaomi erg interessant maar ik gebruik dagelijks Bluetooth en een goede verbinding is dan wel redelijk essentieel voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:14
Sylmaron schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 11:51:
Hoe zit het eigenlijk met de Bluetooth chip. Ik las ergens dat Xiaomi's Bluetooth chips niet geweldig zijn. Hoe is dit in het dagelijks gebruik vraag ik me af. Ik vind het merk Xiaomi erg interessant maar ik gebruik dagelijks Bluetooth en een goede verbinding is dan wel redelijk essentieel voor mij.
Het is dat ik dit toevallig net lees maar uit eigen ervaring, zo'n maand of 2 met de mi 9t Pro kan ik wel zeggen dat BT super werkt, geen onderbrekingen oid mogen ervaren tot op heden, dat was bij mijn galaxy s9 plus of nokia 8 wel eens anders..

Dan nog geen kan ik geen garantie geven uiteraard hoe het bij jou gaat werken. Ik verbind ze bijv met airpods (v2) sony soundbar of anker bt oordopjes tijdens het trainen.

[ Voor 11% gewijzigd door BigF25 op 06-02-2020 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spanx schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 11:21:
de telefoon van mijn vrouw is gisteren gevallen (Oneplus One) en ga mijn "oude" Mate 10 Pro aan haar door schuiven.

Mijn vraag is concreet, 9t Pro of wachten op 10t Pro (die in de eerste instantie veel duurder is denk ik)
budget is max 375.....

Ik hoor veel dat de front facing camera echt slecht is (kwaliteit foto's) maar mijn mate 10 pro (8mp) is ook al dramatisch....

of moet ik wachten tot de 10t pro uit komt (prijs daling 9t pro?) en dan de trekker over halen?
Grootste "bang for bucks" is nu natuurlijk de 9T Pro die nu dik onder de € 400 zit.
Maar de aanstormende Mi 10 Pro is natuurlijk ook interessant mocht je een prijs rond de € 500 in gedachten hebben maar dan moet je nog even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylmaron
  • Laatst online: 31-03-2024
BigF25 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 11:57:
[...]

Het is dat ik dit toevallig net lees maar uit eigen ervaring, zo'n maand of 2 met de mi 9t Pro kan ik wel zeggen dat BT super werkt, geen onderbrekingen oid mogen ervaren tot op heden, dat was bij mijn galaxy s9 plus of of nokia 8 wel eens anders..

Dan nog geen kan ik geen garantie geven uiteraard hoe het bij jou gaat werken. Ik verbind ze bijv met airpods (v2) sony soundbar of anker bt oordopjes tijdens het trainen.
Dat is goed om te horen. Ik gebruik FiiO adapters maar waarschijnlijk hoef ik me dan geen zorgen te maken. Ik ga eens verder in Xiaomi duiken, kijken welke toestellen ze allemaal hebben. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
Sylmaron schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 11:51:
Geen problemen mee eigenlijk. Ik maak vaak gebruik van BT connectie in de wagen, op het werk voor m'n wireless headphones, en thuis ook wel eens voor wireless speakers. Loopt allemaal als een zonnetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 19:34
In auto geen last van, soms in huis als ik te ver weg loop van mijn muziek installatie (lees: naar toilet ga :P) dan gaat ie over op afspelen vanuit de telefoon ipv stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Hoe is de geluidskwaliteit met de speaker?
De mate 10 pro heeft een soort van Stereo effect waar die de oor speaker semi mee laat spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
Ik heb die functie nog niet gevonden, maar dat wil niet zeggen dat die functie niet bestaat.
Natuurlijk heeft een stereoinstallatie met meerdere boxen (al zijn ze meer dan 20 jaar oud) beter geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Laatst online: 17-09 23:21
Sinds gister heb ik de 9t pro.

Met de java debloat tool bijna alles er af gehaald wat in de tool stond. Ik las dat alles wat er in staat " in princiepe" veilig verwijderd kon worden. Ik heb ook geen problemen ondervonden.

Ik krijg er nog 3 dingen niet af: Thema's, Services and feedback en gallerij. Deze staan niet in de debloat tool. Hebben deze meer risico?

Ik gebruikte al de microsoft launcher en heb deze er nu ook weer opgezet. Alles draait als een zonnetje. Ook heb ik blokada erop gezet. Deze stopt er spontaan wel is mee, maar in een goede middag heb ik al 747 ad-block meldingen.... Bizar veel.

Als ik het goed heb begrepen is de enigste manier om mijn telefoon te unrooten via een xiaomi account en hun software. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
Gisteravond de telefoon laten vallen, zoals mijn oneplus 3t wel duizenden keren is gevallen zonder schade.
Echter bij de 9t pro gelijk krassen in het scherm. En nee.. ik had er nog geen screenprotector op.

Het glas lijkt een stuk zachter, wat is jullie ervaring.

https://www.ifixit.com/Gu...eplacement/125870#s243363
Repareren lijkt haast niet te doen als amateur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:30
BraX schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 11:08:
Gisteravond de telefoon laten vallen, zoals mijn oneplus 3t wel duizenden keren is gevallen zonder schade.
Echter bij de 9t pro gelijk krassen in het scherm. En nee.. ik had er nog geen screenprotector op.

:/

Ik heb na 2 weken de 9t pro te hebben gehad hem op een verwarming laten vallen. compleet verbrijzeld.

Ik heb zelf het scherm vervangen (scherm gekocht op aliexpress).
Ik zou mezelf prosumer noemen :9
Wat vooral nodig was was ontzettend veel geduld. En hitte, om de lijm los te weken. Dat is eigenlijk het moeilijkste de glazen platen van het frame afkrijgen. Uiteindelijk gelukt met wat minimale schade aan de plastic rand tussen het glas en het frame. Gewoon met een fohn gedaan :+

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BraX schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 11:08:

De mijne is al minstens 5x gevallen (achterzijde is superglad) waarbij 2x op de voorkant maar heeft het gelukkig zonder enige kras of schade overleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
Ik heb op dit moment 2 problemen met mijn Mi9T Pro

Foto's versturen via whatsapp
Op het moment dat ik via whatsapp zelf gemaakte foto's (probleem doet zich niet voor bij afbeeldingen/screenshots) selecteer om te versturen stopt whatsapp met reageren. Moet dan de app killen om weer berichten te kunnen versturen. Als workaround zoek ik nu de photo op via de file manager om het vervolgens via whatsapp te delen. Dit werkt zonder problemen maar is best wel omslachtig.

Kompas
De kompass is inverted waardoor als ik probeer mezelf van punt A naar B te navigeren de blauwe directional beam het laat voordoen alsof ik de juist richting op loop om er dan later achter te komen dat ik precies de verkeerde kant op ga. Ik heb al gezocht naar manier om de kompas te kalibreren door het vormen van een "8" maar dit werkt voor geen meter.

Iemand suggesties?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Zojuist ook de update ontvangen op mijn Mi 9T (non pro) van Android 10 _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door ReVision. op 07-02-2020 13:48 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:43
Pffft mijn Mi 9T Pro is al sinds 13 december 2019 in een reparatie winkel te Antwerpen en er komt maar geen schot in de zaak. Ik heb al een offerte moeten betalen van 75 euro, dit wordt afgetrokken van eindtotaal. Maar ze hebben me daar dus al vast hierdoor :O

Mijn scherm moet vervangen worden (ik krijg hiervoor geld terug van Bangood, daar gekocht in oktober 2019)
Maar het vervangscherm komt maar niet aan bij de winkel.
Eerst had de winkel een vervangscherm besteld bij hun leverancier. Na 3 weken hoor ik, dus begin januari (3 weken omdat het feestdagen waren in Belgiê) dat ze het foute scherm besteld hebben, namelijk die van de Xiaomi Mi 9... :X

Ok opnieuw een bestelling, terug zo lang wachten. Dan hoor ik op 25 januari van hun dat het scherm niet goed leverbaar is nu door de Chinese Newyear. Pas vanaf 10 februari ga ik iets meer horen.
Maar vandaag bellen ze me toch terug dat het waarschijnlijk nog een week langer ga duren voor ik iets hoor door de Corona virus uitbraak.
Echt dikke pech dus ;(

Heeft iemand een idee waar ik sneller aan een origineel mi 9t pro scherm kan komen? Misschien dat de repair shop (https://www.detelefoonreparatiewinkel.be/) hier wel beroep op kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meivogeltje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-05-2023
Gisteren mijn mi9t geupdate naar miui global 11.0.4. sindsdien heb ik geen meldingen meer op m'n horloge, ook al is deze verbonden en is mijn niet storen schedule verwijdert.
Bluetooth en Samsung wearable app geeft gewoon een goede connectie aan. Meldingen lijken ook goed te staan. Iemand enig idee in welke hoek ik dit probleem nog kan zoeken?

Telefoongesprekken worden wel weergegeven. What's app of mail berichten niet meer.
Ik zag hierboven dat er bugs gevonden weten, is dit er 1 van?
Kan waarschijnlijk niet terug naar 11.0.3...?

[ Voor 11% gewijzigd door Meivogeltje op 08-02-2020 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madsky
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23-08-2023
Meivogeltje schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 14:46:
Gisteren mijn mi9t geupdate naar miui global 11.0.4. sindsdien heb ik geen meldingen meer op m'n horloge, ook al is deze verbonden en is mijn niet storen schedule verwijdert.
Bluetooth en Samsung wearable app geeft gewoon een goede connectie aan. Meldingen lijken ook goed te staan. Iemand enig idee in welke hoek ik dit probleem nog kan zoeken?

Telefoongesprekken worden wel weergegeven. What's app of mail berichten niet meer.
Ik zag hierboven dat er bugs gevonden weten, is dit er 1 van?
Kan waarschijnlijk niet terug naar 11.0.3...?
Leuk hè die updates...
Kan je weer uitvogelen vanwaar die meldingen niet meer komen..
Bluetooth aan uit? Telefoon aan uit? Meldingen zitten goed zeg je.. Cache van de Samsung app leegmaken? Anders de app eraf gooien en weer opnieuw installeren.. Maar denk dat het een van de bovenste dingen zijn. Ik kloot daar ook altijd ff mee een paar x en dan doet ie het opeens weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Madsky schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 15:35:
[...]

Leuk hè die updates...
Bluetooth aan uit? Telefoon aan uit? Meldingen zitten goed zeg je.. Cache van de Samsung app leegmaken? Anders de app eraf gooien en weer opnieuw installeren.. Maar denk dat het een van de bovenste dingen zijn. Ik kloot daar ook altijd ff mee een paar x en dan doet ie het opeens weer.
En soms lijkt het alsof het na een tijdje zomaar ineens werkt. Alsof er iemand in China nog even op het 'akkoord' knopje moet drukken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

spanx schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 11:21:

budget is max 375.....

Pick one :
- pricewatch: Xiaomi Mi Mix 3 128GB Zwart
- pricewatch: Xiaomi Mi Mix 3 5G Zwart

Kwam ik gisteren tegen en IMHO een koopje voor de vermelde prijzen bij Belsimpel.nl gewoon zonder importgezeik! :)

Alleen een beetje jammer dat je daardoor die vreselijke reclames van ze indirect sponsored... :X :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

nero355 schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 17:15:
[...]

Pick one :
- pricewatch: Xiaomi Mi Mix 3 128GB Zwart
- pricewatch: Xiaomi Mi Mix 3 5G Zwart

Kwam ik gisteren tegen en IMHO een koopje voor de vermelde prijzen bij Belsimpel.nl gewoon zonder importgezeik! :)

Alleen een beetje jammer dat je daardoor die vreselijke reclames van ze indirect sponsored... :X :/
Dat is ge3n mi 9t pro...qua specs iets anders zo te zien. Snapdragon 845....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

spanx schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 18:16:
Dat is ge3n mi 9t pro...qua specs iets anders zo te zien. Snapdragon 845....
Maar mogelijk wel een betere camera, want altijd het topmodel geweest! :)

En de 5G versie is nieuwer hé!
pricewatch: Xiaomi Mi Mix 3 5G Zwart = SD855 ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meivogeltje
Gekke is dus dat de verbinding verder prima is. Kan via de wearable app van alles syncen, instellingen uitvoeren ontkoppelen/koppelen enz.
Zie ook bij de details van de meldingen dat alleen de oproep dus nog is doorgegeven sinds gisteren. Overige apps zoals mail en whats app laten zien voor het laatst gisteren een melding verstuurd te hebben. Apps op m'n telefoon hebben de benodigde rechten en geen beperking qua energie beheer. Software ook opnieuw geïnstalleerd, tevergeefs. Cache wissen deed ook niks.

Edit: inmiddels na het zoeken naar instellingen die verkeerd stonden en aansluiten op een andere telefoon besloot ik als laatste redmiddel een telefoon reset uit te gaan voeren. Op het moment dat ik een backup hiervoor had gemaakt zag ik notificaties op m'n horloge komen....snap er niks van.
Madsky schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 15:35:
[...]

Leuk hè die updates...

[ Voor 12% gewijzigd door Meivogeltje op 08-02-2020 21:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

nikon. schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 20:23:
[...]

Ok, je kan dus een update forceren, net geupdate van 11.0.3 naar 11.0.4 hiermee (op mijn Mi 9T Pro).

1. Download de "DownMi" app uit de Play Store.
2. Kies je telefoon, model, etc en druk op 'Download'.
3. De ROM wordt nu gedownload naar je telefoon, onthoud even waar (Downloads folder meestal).
4. Ga naar settings, update, en controlleer of je updates hebt. Zo nee, dan klik je een paar keer op het Xiaomi logo totdat de melding in beeld komt: "Additional settings available" ofzo
5. Daarna druk je rechtsbovenin op die 3 stipjes en kies je: "Choose update package".
6. Daar kies je de ROM die je net gedownload hebt.
7. Yay! Update!

Stond hier al eerder gemeld door @sorted.bits

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReceiverNL
  • Registratie: Mei 2016
daffie82 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:56:
[...]

Ok, je kan dus een update forceren, net geupdate van 11.0.3 naar 11.0.4 hiermee (op mijn Mi 9T Pro).

3. De ROM wordt nu gedownload naar je telefoon, onthoud even waar (Downloads folder meestal).
4. Ga naar settings, update, en controlleer of je updates hebt. Zo nee, dan klik je een paar keer op het Xiaomi logo totdat de melding in beeld komt: "Additional settings available" ofzo
5. Daarna druk je rechtsbovenin op die 3 stipjes en kies je: "Choose update package".
7. Yay! Update!

Super bedankt! bij mij stond puntje 5 er dus niet bij. Punt 4 uitgevoerd en voilà daar was hij! Top, nu geupdate naar 11.0.4 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
daffie82 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:56:
[...]

7. Yay! Update!

Misschien een domme vraag maar ik heb nu de QFKMIXM rom erop staan (11.0.1.0) en volgens downmi is dat ook de laatste. Moet ik per se dezelfde rom erop zetten of mag bijvoorbeeld QKEUXM ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

AtlAntA schreef op zondag 9 februari 2020 @ 14:24:
[...]

Misschien een domme vraag maar ik heb nu de QFKMIXM rom erop staan (11.0.1.0) en volgens downmi is dat ook de laatste. Moet ik per se dezelfde rom erop zetten of mag bijvoorbeeld QKEUXM ook?
Zelfde rom houden als je via downmi wil updaten.
Als je andere Rom wil, moet je gaan beginnen flashen en dergelijke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
daffie82 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 14:29:
[...]

Zelfde rom houden als je via downmi wil updaten.
Als je andere Rom wil, moet je gaan beginnen flashen en dergelijke...
Dankjewel. Heb je ook een idee wat het verschil is tussen die roms? Het is allemaal global AFAIK.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Madsky
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23-08-2023
Meivogeltje schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 18:25:

Edit: inmiddels na het zoeken naar instellingen die verkeerd stonden en aansluiten op een andere telefoon besloot ik als laatste redmiddel een telefoon reset uit te gaan voeren. Op het moment dat ik een backup hiervoor had gemaakt zag ik notificaties op m'n horloge komen....snap er niks van.

[...]
Ik moest even hard lachen hierom, haha...
Wat Atlanta zegt.. Alsof er een Chinees op afstand zit te stangen :+
Verschrikkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

AtlAntA schreef op zondag 9 februari 2020 @ 14:55:
[...]

Dankjewel. Heb je ook een idee wat het verschil is tussen die roms? Het is allemaal global AFAIK.
Geen idee. Maar dit staat vast en zeker in dit draadje. Zoek maar eens op die specifieke rom via de zoekfunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meivogeltje
Madsky schreef op zondag 9 februari 2020 @ 15:02:
[...]

Ik moest even hard lachen hierom, haha...
Wat Atlanta zegt.. Alsof er een Chinees op afstand zit te stangen :+
Verschrikkelijk...
Je zou het bijna denken hè :)
Ik denk dat bij het maken van een backup de processen allemaal gestopt worden ofzo...ook al zag ik een hele lijst die niet mee kon met de backup.
Blijft vreemd, aangezien de telefoon ook al tig keer herstart was na elke wijziging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Ik gebruik nova launcher, maar elke keer geeft hij de notificatie badges niet weer van bijv x aantal berichten (rode bolletje of cijfertje) dan verander ik hem en gaat het ff goed en dan is het weer weg, iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Vegetto schreef op maandag 10 februari 2020 @ 11:02:
Ik gebruik nova launcher, maar elke keer geeft hij de notificatie badges niet weer van bijv x aantal berichten (rode bolletje of cijfertje) dan verander ik hem en gaat het ff goed en dan is het weer weg, iemand hier ervaring mee?
Nova Launcher heeft toch 1 of 2 plug-ins die dat soort dingen regelen :?

Heb je die geinstalleerd ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Heeft de 9t pro standaard een 60hz scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuustVB
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-01-2024
spanx schreef op maandag 10 februari 2020 @ 18:08:
Heeft de 9t pro standaard een 60hz scherm?
Ja alle 9(t) modellen hebben 60hz

Mi 9T MIUI 11.0.4.0 QFJEUXM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 17:45
Vegetto schreef op maandag 10 februari 2020 @ 11:02:
Werkt correct hier. Settings -> notification badges. Mogelijk eens uit en weer inschakelen. Vanaf de "scratch" beginnen en geen oude backup inladen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik krijg regelmatig de melding 'nieuw bestand gevonden' op mijn 9T en krijg dan een overzicht met gedownloade bestanden. Dat interesseert mij niets. Uiteraard kan ik die meldingen blokkeren, maar welke instelling moet ik wijzigen zodat ze helemaal niet meer verschijnen?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:44
Misschien even afkloppen, maar ik had geregeld last van hick-ups als ik in de auto via bluetooth podcasts luisterde. Het geluid hakkelde regelmatig. Ik heb het idee dat dit sinds de update naar Android 10 verholpen is. Hopen dat het zo blijft!

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:26
GuustVB schreef op maandag 10 februari 2020 @ 19:15:
[...]

Ja alle 9(t) modellen hebben 60hz
Er schijnt wel een 75hz mod te zijn op xda. Iemand ervaring mee hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Niek.
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13-09 20:00
Iemand die weet of de thema app veilig kan worden verwijderd? Deze app lijkt ongevraagd data te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
@.Niek. als je hem verwijderd hebt en terug wilt kan je hem gewoon herinstalleren... dus ja, ik denk dat t niet heel veel kwaad kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

.Niek. schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 22:11:
Iemand die weet of de thema app veilig kan worden verwijderd? Deze app lijkt ongevraagd data te sturen.
Ja hoor, sterker nog, tot voor kort werkte die app niet eens vanwege AVG problemen. Pas sinds de update van 1 of 2 weken geleden werkt die hier in Europa.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• John J.
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-05 20:22
Je kunt van de app thema's toch de toestemming intrekken dan stopt die ook met verzamelen.

Ja hoor, sterker nog, tot voor kort werkte die app niet eens vanwege AVG problemen. Pas sinds de update van 1 of 2 weken geleden werkt die hier in Europa.
[/quote]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
Lightning89 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 13:37:
[...]

Er schijnt wel een 75hz mod te zijn op xda. Iemand ervaring mee hier?
Werkt goed, alsof je een nieuwe telefoon in handen hebt. Zelfs de batterij doet niet minder hierdoor, maar dat kwam door die immensity kernel denk ik. Werkt goed op EvoX rom, maar uiteindelijk ben ik naar Xiaomi.eu miui11 weekly gegaan omdat met al dat custom gedoe mijn Netflix niet meer HD was en mijn bankapps fingerprint niet meer werkte. Op xiaomi.eu haal ik Max 38hz na de mod omdat de mods niet werken op deze recente roms.
Personal matters

[ Voor 6% gewijzigd door Spacewide op 13-02-2020 18:49 ]

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Spacewide schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 08:58:
[...]

Werkt goed, alsof je een nieuwe telefoon in handen hebt. Zelfs de batterij doet niet minder hierdoor, maar dat kwam door die immensity kernel denk ik. Werkt goed op EvoX rom, maar uiteindelijk ben ik naar Xiaomi.eu miui11 weekly gegaan omdat met al dat custom gedoe mijn Netflix niet meer HD was en mijn bankapps fingerprint niet meer werkte. Op xiaomi.eu haal ik Max 38hz na de mod.
Personal matters
Ik neem aan dat je 83 bedoeld....

Zijn hier nog mensen die iets kwijt willen mbt nacht foto's? Of low light....

De YouTube filmpjes waar ze filmen op 4k60 zien er goed uit alleen geen ois of eis....

• Spacewide
@spanx 38hz, omdat de mod namelijk niet werkt op de recente x.eu roms.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heval
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:19
Sinds gisteren op mijn pro de nieuwe launcher update ontvangen. Met app drawer en categorieen. Echt fantastisch. Lang op gewacht en maakt belofte waar. Ook animaties enz zijn nu verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Mijn 9t pro kan elk moment binnen komen....even testen en dar de uiteindelijke keuze maken of ik misschien voor de mi 10 moet gaan

Is de front cam echt zo slecht als iedereen zegt? Moet ik gcam gaan gebruiken voor betere foto's?

[ Voor 27% gewijzigd door spanx op 14-02-2020 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:10
heval schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 19:56:
Sinds gisteren op mijn pro de nieuwe launcher update ontvangen. Met app drawer en categorieen. Echt fantastisch. Lang op gewacht en maakt belofte waar. Ook animaties enz zijn nu verbeterd.
Werkt inderdaad uitstekend (gewoon simpel zoals het vanaf day-one is MIUI had moeten zitten natuurlijk), ik ben er ook erg blij mee! :)

PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog even een elders geposte link naar een Telegram posting waarin Xiaomi aangeeft alle updates pas op de plaats te laten maken i.v.m. de uitbraak van het coronavirus.
Dus voor alle updates of hervatting daarvan is het even geduld hebben.
Kijk naar het bericht van 31 januari:

https://t.me/s/MIUI11_Updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spanx schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 10:11:
Mijn 9t pro kan elk moment binnen komen....even testen en dar de uiteindelijke keuze maken of ik misschien voor de mi 10 moet gaan

Is de front cam echt zo slecht als iedereen zegt? Moet ik gcam gaan gebruiken voor betere foto's?
Gewoon het toestel gaan gebruiken en zelf ondervinden of de foto's aan jouw verwachtingen voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Eerste indruk ....geweldig. wel zwaar (gewicht) maar foto's op het eerste gezicht veel beter dan mate 10 pro....

Is nu bezig met update van mui 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
Tip: gebruik het hoesje dat je erbij krijgt / zet er een glazen plaatje op / koop een hoesje erbij.
Hij is vrij glad... dus voorzichtig mee zijn. Niet mee appen tijdens fietsen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

.....mmmh.

Ik update hem nog naar mui11 maar ik denk dat ik hem ga terug sturen.

Afknappers:
Geluid (Ik mis stereo+, de mono speaker is blikkerig)
Scherm (mate 10 pro heeft een veel beter scherm dan de 9t pro....overduidelijk) getest met HDR en veel meer details zichtbaar en sterkere kleurovergangen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
Ik kan er geen mening over geven, kom van galaxy S4 :).
Wat ik wel merk is als ik tekst scroll, het "hapert" / vager is.
Jammer dat het je minder bevalt, maar niet geschoten altijd mis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

Net een system launcher update gekregen, app drawer is aanwezig via settings nu officieel

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

99ruud99 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:20:
Klopt, dat was ook de insteek maar nu moet ik op vakantie met een potato.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Hmm update binnen voor Android 10. Ik ben eigenlijk tevreden met hoe de telefoon werkt op het moment en goede accuduur. Heeft deze update nadelen w.b. de accu voor de gewone mi9t?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuustVB
ByteMe_ schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 12:46:
Hmm update binnen voor Android 10. Ik ben eigenlijk tevreden met hoe de telefoon werkt op het moment en goede accuduur. Heeft deze update nadelen w.b. de accu voor de gewone mi9t?
Sinds ik de update gedaan heb heb ik er op het eerste zicht enkel accuduur bijgekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:00

IkWilbert

Het is mij!

ByteMe_ schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 12:46:
Bij mij lijkt de accu alleen maar beter te zijn geworden.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ga ik straks maar eens testen. Nu:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RMfRJjMes5TRxZmLMlobVGTk/medium.jpg

Ik ben benieuwd

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +1 Henk 'm!
99ruud99 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:20:
Geen last hier van haperen of vager worden tijdens het scrollen.
Controleer je data/wifi verbinding eens want als die niet snel genoeg is om tijdens het snel scrollen de data binnen te halen dan krijg je dat soort fenomenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
snah001 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 22:02:
[...]

Geen last hier van haperen of vager worden tijdens het scrollen.
Controleer je data/wifi verbinding eens want als die niet snel genoeg is om tijdens het snel scrollen de data binnen te halen dan krijg je dat soort fenomenen.
Heb het nu ook bijvoorbeeld op dit forum.terwijl alle tekst al geladen is. ( Zelfs als ik nu terug omhoog scroll)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
99ruud99 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 22:49:
[...]
Heb het nu ook bijvoorbeeld op dit forum.terwijl alle tekst al geladen is. ( Zelfs als ik nu terug omhoog scroll)
Vreemd, zonet hetzelfde geprobeerd en alles gaat vloeiend zonder haperen.
Gebruik de browser Brave maar of dat voor het scrollen wat uitmaakt kan ik mij niet voorstellen maar ik kijk tegenwoordig van niks meer op.

[ Voor 5% gewijzigd door snah001 op 14-02-2020 22:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 10:51
Hier ook geen problemen met het scrollen. Chrome browser.

Zelf als er veel plaatjes op een pagina staan (hier in een topic), dan scrollt hij daar soepel over heen zelf als het plaatje nog niet geladen is en het een grijze vlak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marko_J
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-03-2024
99ruud99 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 10:56:
Tip: gebruik het hoesje dat je erbij krijgt / zet er een glazen plaatje op / koop een hoesje erbij.
Hij is vrij glad... dus voorzichtig mee zijn. Niet mee appen tijdens fietsen bijvoorbeeld.
Sowieso niet appen tijdens het fietsen..

Normaal ben ik geen fan van hoesjes, maar in dit geval gebruik ik hem wel om de m.i. lelijke carbon-look van de achterkant te verhullen. Het meegeleverde hoesje is fijn, beetje soft rubberig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Laatst online: 11-09 20:25

Metalfreak

Hoije woh!

Ik heb een probleempje met de Mi 9T Pro met Nova Laucnher waar ik maar niet uit kom. Als ik via Whatsapp een inkomend gesprek heb (dus bellen via Whatsapp) zie ik wel dat dat gebeurt, maar begint de telefoon niet te trillen. Ik heb de instellingen in Whatsapp al drie keer nagekeken en daar staat alles goed. Als ik gewoon een Whatsapp berichtje binnenkrijg werkt het wel goed, alleen inkomende gesprekken niet. Ik heb het geluid nooit aan staan, dus daardoor kan ik gesprekken missen. Herkent iemand dit of heeft iemand de oplossing hiervoor?

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muchu
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 15:12
Kan iemand me vertellen hoeveel opslaggeheugen er vrij is wanneer de Mi 9T uit de doos komt?
Ik twijfel als ik de 64 of 128GB zou nemen.
Op mijn 64GB Nokia 7plus met Android One volstaat dit, maar waarschijnlijk neemt MIUI meer ruimte in beslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerVitesse
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-09 15:53
Even een vraagje, ik zit te kijken naar een Xiaomi toestel. Echter heb ik nu een OnePlus en het fijne aan de software vind ik dat als ik met mijn vinger naar boven swipe het menu zie waar alle Apps in staan. Is dit in miui 11 ook het geval? Of werkt het menu net zoals Apple?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:46
RutgerVitesse schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:41:
Even een vraagje, ik zit te kijken naar een Xiaomi toestel. Echter heb ik nu een OnePlus en het fijne aan de software vind ik dat als ik met mijn vinger naar boven swipe het menu zie waar alle Apps in staan. Is dit in miui 11 ook het geval? Of werkt het menu net zoals Apple?

Alvast bedankt!
Dat is een functie van de launcher.
De standaardlauncher ondersteund dat tegenwoordig.
Eventueel installeer je een andere launcher, zoals b.v. de Pocolauncher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerVitesse
Mole schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:46:
[...]

Dat is een functie van de launcher.
De standaardlauncher ondersteund dat tegenwoordig.
Eventueel installeer je een andere launcher, zoals b.v. de Pocolauncher.
Dus met de "normale" voor geïnstalleerde software heb je dat dus niet en ben je dus genoodzaakt om externe software te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuustVB
RutgerVitesse schreef op maandag 17 februari 2020 @ 16:01:
[...]

Dus met de "normale" voor geïnstalleerde software heb je dat dus niet en ben je dus genoodzaakt om externe software te downloaden?
Sinds de laatste update niet meer nee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerVitesse
GuustVB schreef op maandag 17 februari 2020 @ 16:20:
[...]

Sinds de laatste update niet meer nee!
Ai dat is jammer, dan toch maar wachten op de nieuwe OnePlus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuustVB
RutgerVitesse schreef op maandag 17 februari 2020 @ 16:51:
[...]

Ai dat is jammer, dan toch maar wachten op de nieuwe OnePlus
Ik bedoel dus dat je geen externe software meer moet downloaden omdat het sinds de laatste update mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerVitesse
GuustVB schreef op maandag 17 februari 2020 @ 17:09:
[...]

Ik bedoel dus dat je geen externe software meer moet downloaden omdat het sinds de laatste update mogelijk is
Heb bij een collega zitten kijken maar het is ons niet gelukt om het in te stellen.
Pagina: 1 ... 38 ... 53 Laatste

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Prijzen en Levertijden
Voor accessoires: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Accessoires
Voor rooten en custom roms van de 9T/K20 [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20] Rooten & Custom roms
Voor rooten en custom roms van de 9T Pro / K20 Pro: [Xiaomi Mi 9T Pro / Redmi K20 Pro] Rooten & Custom roms