Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Stefan22
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
snah001 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 00:06:
Zoek in de hostlijsten naar de lijst van Jerryn70 met de naam Xiaomi blocker.
Zelf heb ik een eigen lijst gemaakt voor de zekerheid.
Je zult ervan verstelt staan hoeveel contactverzoeken er dagelijks geblokkeerd worden.
Bij mij variërend van het gebruik tussen de 3000 en 5000 per dag......
Bedankt, er wordt inderdaad veel geblokkeerd. Het nodige blokkeer ik zelf ook nog, aangezien niet alles op de lijst staat.

• snah001
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 14:07
Stefan22 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 11:46:
[...]

Bedankt, er wordt inderdaad veel geblokkeerd. Het nodige blokkeer ik zelf ook nog, aangezien niet alles op de lijst staat.
Hier een link naar mijn eigen host lijst.
Zet dat bestand op je telefoon in sdcard/download/blokada/filters en voeg dan toe in Blokada via adsblokkeren/hostlijsten links boven met + knop "voeg een nieuwe hostlijst toe".

Link: https://my.hidrive.com/lnk/bVkgzm0m

Mi 9T Pro - V11.0.4.0. - QFKEUXM

• Infreno
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 31-01 14:34
HMC schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 17:34:
[...]

Ik heb toevallig hetzelfde probleem op mijn Redmi K20 Pro. Ik kan op geen enkel wifi netwerk binnen ons bedrijf meer data binnenhalen. (als ik je goed begrijp.) Als ik de wifi aanzet 's ochtends krijg ik nog wel net TG message van maat in NL binnen, maar dan is het meteen over en sluiten.
Het vreemde is dat dat ook zo is met nieuwe laptop van mijn partner. Nieuwe IT-guy heeft net nieuwe routers geïnstalleerd. Zou het daar mee te maken kunnen hebben? :?

Thuis en bij anderen thuis en in bar X gaat het gewoon allemaal goed.
Bij mij werd het probleem zonet opgelost door Telenet. Blijkbaar iets software-matig in de router dat door hen moest worden aangepast. Nadien updaten en AP restarten en het werkte.

• sunturion
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 13:55
De top drie apps/processen bij mij zijn Boost, screen en Instagram.

Waarden van Google Play Services:
Storage: 656 mb
Data usage: 26.9 mb
Battery 3.6%

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

• IssY_I
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 30-01 00:20
sunturion schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 17:35:
De top drie apps/processen bij mij zijn Boost, screen en Instagram.

Waarden van Google Play Services:
Storage: 656 mb
Data usage: 26.9 mb
Battery 3.6%
Ok thnx
Dan is het normaal bij jou, bij mij staat Android Systeem altijd ergens boven in het lijstje en als ik dan kijk naar die waardes van Play Services dan zie ik geen waardes, overal staat er dan 0mb, 0mb en 0% ??? en batterij gaat ook flink sneller leeg. Dus ik dacht misschien ligt het wel hieraan.
Bij het verwijderen van de gegevens van play services lijkt alles weer normaal te werken maar ING werkt nog steeds niet zoals het was vòòr de update.

Wel heb ik in de instellingen van de ING app zelf "push notificaties" voor mobiel betalen aangezet, ik heb het alleen nog niet kunnen testen

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Nu online

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Kiem schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 11:41:
Bedankt voor je reactie. Toch typisch, lees ook veel andere berichten van andere merk telefoon gebruikers (samsung) dat de gegeven mAh waarde niet helemaal waar blijkt te zijn. Ruilen heeft dus geen zin, aangezien die van jou ook 93% was.
Je gaat toch niet je toestel RMA doen alleen maar omdat een of andere app wat raars over je batterij zegt :?

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• John J.
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 15:47
Kan helaas map sdcard niet vinden op mijn
Mi9T Pro

Zet dat bestand op je telefoon in sdcard/download/blokada/filters en voeg dan toe in Blokada via adsblokkeren/hostlijsten links boven met + knop "voeg een nieuwe hostlijst toe".

[/quote]

• IkWilbert
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 19:17

IkWilbert

Het is mij!

John J. schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 19:43:
Kan helaas map sdcard niet vinden op mijn
Mi9T Pro

[/quote]
Ik heb gewoon in de map download een map blokada/filters aangemaakt. Daar het bestand in gezet en geïmporteerd in Blokada.

I intend to live forever. So far, so good.

• Kiem
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 11-02 12:30
nero355 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 19:29:
[...]

Je gaat toch niet je toestel RMA doen alleen maar omdat een of andere app wat raars over je batterij zegt :?
Dat is waar. Ik probeer gewoon alles goed in de gaten te houden, omdat er zoveel negatieve dingen te vinden zijn over de batterijduur. Ik haal namelijk nog steeds bij lange na niet de 7-9 sot. Maar goed, het zal wel aan mij liggen.

• ninasky11
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 06-02 17:50
Kiem schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 21:23:
[...]

Dat is waar. Ik probeer gewoon alles goed in de gaten te houden, omdat er zoveel negatieve dingen te vinden zijn over de batterijduur. Ik haal namelijk nog steeds bij lange na niet de 7-9 sot. Maar goed, het zal wel aan mij liggen.
Ken nog 2 vrienden van me die ook in bezit zijn van 9T, niemand van ons 3en heeft ooit 7-9 uur SOT gehaald.
Mijn max ligt op 5 soms met geluk 6 uur en dan ben ik best blij, ik denk dat meesten rond die koers zitten. En op gegeven moment ga je dat ook niet meer bijhouden, belangrijkste is dat jouw telefoon een dag mee kan met modaal gebruik dan zit je wel goed denk ik 😊😊

• Kiem
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 11-02 12:30
ninasky11 schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 01:39:
[...]

Ken nog 2 vrienden van me die ook in bezit zijn van 9T, niemand van ons 3en heeft ooit 7-9 uur SOT gehaald.
Mijn max ligt op 5 soms met geluk 6 uur en dan ben ik best blij, ik denk dat meesten rond die koers zitten. En op gegeven moment ga je dat ook niet meer bijhouden, belangrijkste is dat jouw telefoon een dag mee kan met modaal gebruik dan zit je wel goed denk ik 😊😊
Fijn om te horen. Heb je gelijk in. Ik ga het met rust laten haha :)

• Flying
  • Registratie: september 2003
  • Nu online
We naderen inmiddels februari, maar nog steeds beveiligingspatch oktober en Android 9. PFJMIXM. Nog niets gemerkt van een snelle uitrol van updates. Meer klaagzang dit, maar niet onterecht.

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Flying schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 08:48:
We naderen inmiddels februari, maar nog steeds beveiligingspatch oktober en Android 9. PFJMIXM. Nog niets gemerkt van een snelle uitrol van updates. Meer klaagzang dit, maar niet onterecht.
Vreemd... ik heb sinds vorige week Android 10 met de januari patch op dit toestel. Mogelijk duurt het nog een paar dagen? De updates worden meestel in fases uitgerold.

• ninasky11
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 06-02 17:50
Flying schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 08:48:
Heb je al geprobeerd om je Regio te veranderen naar Frankrijk/Polen/Hongarije? En dan opnieuw te zoeken naar updates.

Schijnt te helpen, want de update is er al.

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

• Flying
  • Registratie: september 2003
  • Nu online
Regio veranderen werkt niet en Downmi toont voor die versie ook geen nieuwe image.

Edit: manueel aan de praat gekregen :>

Flying wijzigde deze reactie 24-01-2020 16:09 (20%)

• balarina
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 17:44
Ik heb het ook maar via Downmi gedaan. Helaas werkt een ps4 controller nog steeds niet met remote play. Gek dat Xiaomi dit uit hun Rom heeft gehaald. Android 10 support het native☹️

• snah001
Een tijdje geleden ook hier gemeld dat na de update naar Android 10 er geen VoLte symbool meer in de notificatiebalk te zien was. VoLte werkte wel want tijdens het bellen bleef de verbinding op Lte+ staan.
En ineens vanmorgen was het VoLte symbool er weer zonder ook maar iets veranderd te hebben.
LOL

• Rev!
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
Moet je voor Blokada nog speciale permissies instellen? Hij lijkt hier na een tijd niet meer actief te zijn (VPN symbool verdwijnt dan). Viel me verder op dat ik sinds Android 10 de themes app kan gebruiken met mijn regio op Nederlands.

• snah001
Blokada moet je de juiste app toestemmingen voor geven én niet vergeten batterijbesparing ervoor uit te zetten.

• Mother_lepard
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 20:17
snah001 schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 14:27:
Blokada moet je de juiste app toestemmingen voor geven én niet vergeten batterijbesparing ervoor uit te zetten.
En dan nog sluit MIUI Blokada elke dag wel 2 keer helaas.

• IssY_I
ninasky11 schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 12:41:
[...]

Heb je al geprobeerd om je Regio te veranderen naar Frankrijk/Polen/Hongarije? En dan opnieuw te zoeken naar updates.

Schijnt te helpen, want de update is er al.

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Ik heb de update al binnen en normaal gesproken kan je via de update instellingen de optie "Download het nieuwste pakket" kiezen.. maar dat werkt nu niet, als ik erop klik geeft ie telkens aan "Kan update niet downloaden, wacht een minuut of 2 en probeer dan opnieuw" maar zelfs na die 2 minuten of nu inmiddels na enkele dagen werkt het niet, ik denk dat Xiaomi achter de schermen deze update heeft weggehaald tot nader order vanwege de buggyness ervan :( ik heb last van batterydrains en ING mobiel betalen melding krijg ik niet, geluiden van bepaalde apps die niet meer afgaan. Ik denk dat daarom sommigen de update niet binnenkrijgen. De update is er denk ik niet meer

Dit was een handige optie omdat er soms een kleine kans bestaat dat je een buggy download binnenhaalt waarna toestel niet optimaal werkt zelfs na fabrieks instellingen niet want jah een corrupte file blijft een corrupte file. Gewoon afwachten dus. Je kan wel aan de nieuwste update komen via externe bronnen maar ik raad iedereen aan om bij Android Pie te blijven, niks speciaals aan Q, enkel ellende

• snah001
Mother_lepard schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 15:40:
[...]
En dan nog sluit MIUI Blokada elke dag wel 2 keer helaas.
Geen last van, blijft al maandenlang onafgebroken werken.
IssY_I schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 21:33:
[...]

Ik heb de update al binnen en normaal gesproken kan je via de update instellingen de optie "Download het nieuwste pakket" kiezen.. maar dat werkt nu niet, als ik erop klik geeft ie telkens aan "Kan update niet downloaden, wacht een minuut of 2 en probeer dan opnieuw" maar zelfs na die 2 minuten of nu inmiddels na enkele dagen werkt het niet, ik denk dat Xiaomi achter de schermen deze update heeft weggehaald tot nader order vanwege de buggyness ervan :( ik heb last van batterydrains en ING mobiel betalen melding krijg ik niet, geluiden van bepaalde apps die niet meer afgaan. Ik denk dat daarom sommigen de update niet binnenkrijgen. De update is er denk ik niet meer

Dit was een handige optie omdat er soms een kleine kans bestaat dat je een buggy download binnenhaalt waarna toestel niet optimaal werkt zelfs na fabrieks instellingen niet want jah een corrupte file blijft een corrupte file. Gewoon afwachten dus. Je kan wel aan de nieuwste update komen via externe bronnen maar ik raad iedereen aan om bij Android Pie te blijven, niks speciaals aan Q, enkel ellende
De laatste update voor de 9T Pro met december security update is vrij buggy en is stopgezet door Xiaomi.
Afwachten wanneer ze met een revisie hierop komen.O.a. bij Pro settings kiezen van de camera crasht de camera app en er zijn problemen met NFC icm de eventuele banking app.

• MatthiasDS
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 15-02 14:42
Ik zag vorige week dat Themes nu ineens werken op mijn 9T. Ik heb er een bericht op de frontpage over zien verschijnen, echter toen lukte het nog niet voor mij. Nu dus plots wel.

Er zitten wel juweeltjes tussen moet ik zeggen. Helaas moet je wel de stock launcher gebruiken om ook de icons te krijgen, en zolang de stock launcher geen app drawer bevat blijf ik bij Nova.

Nog iets lastig waar ik de laatste +- maand heel veel last van heb: NFC-betalingen zijn heel hard hit-and-miss. Ik weet niet goed waaraan het ligt maar waar ik voorheen vrij betrouwbaar kon betalen, kan ik er nu echt niet meer op vertrouwen. Krijg heel vaak onmiddellijk "onleesbare kaart" op de betaalterminal te zien. Af en toe lijkt het initieel dan goed te gaan, maar wanneer ik PIN moet intikken krijg ik opnieuw "onleesbare kaart" en moet ik de transactie afbreken en alsnog met kaart betalen.

Iemand die dit gedrag ook gezien heeft en kunnen oplossen? HCE wallet is geselecteerd.

• sunturion
MatthiasDS schreef op maandag 27 januari 2020 @ 13:30:

Nog iets lastig waar ik de laatste +- maand heel veel last van heb: NFC-betalingen zijn heel hard hit-and-miss. Ik weet niet goed waaraan het ligt maar waar ik voorheen vrij betrouwbaar kon betalen, kan ik er nu echt niet meer op vertrouwen. Krijg heel vaak onmiddellijk "onleesbare kaart" op de betaalterminal te zien. Af en toe lijkt het initieel dan goed te gaan, maar wanneer ik PIN moet intikken krijg ik opnieuw "onleesbare kaart" en moet ik de transactie afbreken en alsnog met kaart betalen.

Iemand die dit gedrag ook gezien heeft en kunnen oplossen? HCE wallet is geselecteerd.
Van de door jou beschreven symptomen heb ik geen last. Kun je checken of bij de banking app de laatste versie draait en de volgende settings aan staan:
- Autostart
- Other permissions: NFC en modify system settings
- Battery saver: no restrictions
- Restrict data usage: wifi en mobile vinkjes

En bij system settings de juiste app is geselecteerd bij Tap & Pay

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

• MatthiasDS
sunturion schreef op maandag 27 januari 2020 @ 14:31:
[...]

Van de door jou beschreven symptomen heb ik geen last. Kun je checken of bij de banking app de laatste versie draait en de volgende settings aan staan:
- Autostart
- Other permissions: NFC en modify system settings
- Battery saver: no restrictions
- Restrict data usage: wifi en mobile vinkjes

En bij system settings de juiste app is geselecteerd bij Tap & Pay
Bedankt al voor je reply!

- Autostart => stond uit, aangevinkt
- Other permissions: NFC en modify system settings NFC was OK, "modify system settings" vind ik niet terug
- Battery saver: no restrictions Was OK
- Restrict data usage: wifi en mobile vinkjes Was OK

En bij system settings de juiste app is geselecteerd bij Tap & Pay Was OK

Hopelijk lag het dus aan de autostart, ga ik dit weekend vermoedelijk kunnen proberen.

Alleen dat "modify system settings" vind ik raar. Ik raak daar via Apps > toestemmingen > andere toestemmingen > toestemmingen > systeeminstellingen wijzigen . Echter zie ik hier een lijst waar mijn bank app niet in staat, noch kan toegevoegd worden. Zijn er andere manieren om deze permissie toe te kennen aan een app?

• Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 15-02 09:56
Middels zoeken in dit topic het antwoord niet kunnen vinden, maar wil het toch wel even zeker weten. Ik begrijp dat ik met mijn Mi 9T Pro (QFKEUXM) een Europees toestel heb. Misschien is het een domme vraag; ik ga binnenkort een aantal weken naar de USA. Ik wil daar ook gebruik maken van hun mobiel internet. Werkt dit gewoon op mijn toestel, of zijn er banden die ik niet heb?

PS4: Edzeau - Rainbow Six Siege - Compilaties

• sunturion
MatthiasDS schreef op maandag 27 januari 2020 @ 15:14:
[...]

Alleen dat "modify system settings" vind ik raar. Ik raak daar via Apps > toestemmingen > andere toestemmingen > toestemmingen > systeeminstellingen wijzigen . Echter zie ik hier een lijst waar mijn bank app niet in staat, noch kan toegevoegd worden. Zijn er andere manieren om deze permissie toe te kennen aan een app?
De Modify system settings zie je gewoon bij de app details van je banking app. Je hoeft hiervoor niet naar apps --> toestemmingen

• SebasFM
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20:10
Edzeau schreef op maandag 27 januari 2020 @ 20:38:
Middels zoeken in dit topic het antwoord niet kunnen vinden, maar wil het toch wel even zeker weten. Ik begrijp dat ik met mijn Mi 9T Pro (QFKEUXM) een Europees toestel heb. Misschien is het een domme vraag; ik ga binnenkort een aantal weken naar de USA. Ik wil daar ook gebruik maken van hun mobiel internet. Werkt dit gewoon op mijn toestel, of zijn er banden die ik niet heb?
Zie alhier: https://www.kimovil.com/e...iaomi-mi-9t-pro-6gb-128gb
Slechts 4 van de 16 gebruikte banden voor 4G in de USA worden ondersteund. En geen garantie natuurlijk dat de 4 wel ondersteunde banden worden ondersteund in de regio waar jij komt...

/dev/pc0: i5-6600 | Asus Z170 Pro Gaming | 16 GB Kingston HyperX | 512 GB Samsung SSD 950 Pro | Corsair Carbide 200R ]|[ /dev/pc1: Asus EeeBook F205TA

• Ruiten_Wisser
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 19:40
Edzeau schreef op maandag 27 januari 2020 @ 20:38:
ik ga binnenkort een aantal weken naar de USA. Ik wil daar ook gebruik maken van hun mobiel internet. Werkt dit gewoon op mijn toestel, of zijn er banden die ik niet heb?
Zover ik kan zien scoort het niet al te best voor 4G..
Maar zal ook afhangen aan het gebied waar je in verblijft en de keuze van je provider.

zie: https://www.kimovil.com/e...ecker/US/xiaomi-mi-9t-pro

Mi 9T Pro - MIUI Global 11.0.2 - PFKMIXM

• pjottum
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 19:22

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

pjottum schreef op woensdag 6 november 2019 @ 22:19:
[...]

Ah, tuurlijk, in de experimentele features, features uitzetten.
https://support.google.com/chrome/thread/10225214?hl=en

Niks geen probleem met miu of android 11, maar een Google keuze..
Ah.
Het is sinds vandaag (??) weer terug. Maar bovenstaande link doet het helaas niet meer. Pfft. Google--

Ah, note to self:

chrome://flags en zoek naar tab.

pjottum wijzigde deze reactie 27-01-2020 22:11 (6%)

Vrijheid van meningsuiting weerhoudt je er toch niet van iets aardigs te zeggen?

• Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 15-02 09:56
SebasFM schreef op maandag 27 januari 2020 @ 20:51:
[...]

Zie alhier: https://www.kimovil.com/e...iaomi-mi-9t-pro-6gb-128gb
Slechts 4 van de 16 gebruikte banden voor 4G in de USA worden ondersteund. En geen garantie natuurlijk dat de 4 wel ondersteunde banden worden ondersteund in de regio waar jij komt...
Ruiten_Wisser schreef op maandag 27 januari 2020 @ 20:52:
[...]

Zover ik kan zien scoort het niet al te best voor 4G..
Maar zal ook afhangen aan het gebied waar je in verblijft en de keuze van je provider.

zie: https://www.kimovil.com/e...ecker/US/xiaomi-mi-9t-pro
Thanks voor jullie reacties, goed om deze website te kennen! Nu ziek ik dat AT&T en T-Mobile in USA wel 3 banden ondersteunen, zou dat genoeg zijn of misschien toch overwegen een ander toestel hiervoor aan te schaffen?

Wel echt stom van me, heb er nooit over nagedacht dat dit misschien nodig was als ik naar een ander continent zou gaan.

Edzeau wijzigde deze reactie 27-01-2020 23:15 (5%)

PS4: Edzeau - Rainbow Six Siege - Compilaties

• snah001
Met een NL abbo in de VS te bellen is giga duur, evenals het data gebruik.
Meeste providers bieden een beperkt apart aanvullend abbo aan maar dat dus echt beperkt.
Mocht je data nodig hebben gebruik dan (met een VPN!!) een van de vele gratis WiFi hotspots die alle zaken hebben zoals bijvoorbeeld de Mcdrek en voor bellen dan Skype of WA.
Óf een US prepaid sim met een x-tal GB data kopen en die dan daar gebruiken.

• MatthiasDS
sunturion schreef op maandag 27 januari 2020 @ 20:49:
[...]

De Modify system settings zie je gewoon bij de app details van je banking app. Je hoeft hiervoor niet naar apps --> toestemmingen
OK, in dat geval staat het er niet bij. Ik kan elders wel een lijstje apps met deze permissie vinden, maar de bank app staat er niet bij en ik kan deze ook niet toevoegen.

Dus het is me een raadsel hoe ik deze permissie voor de bank app kan aanzetten... Ik hoor graag hoe het kan :)

• snah001
Ga naar settings/aanvullende instellingen/andere instellingen nodig (kies onderaan in blauw privacy)/speciale app toegang/systeeminstellingen aanpassen/(in geval van ING) bankieren app kiezen en dan kun je kiezen om aanpassen van systeeminstellingen toestaan aan/uit

• BraX
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 14:56
Inmiddels aantal dagen in bezit van de 9t Pro komende van de oneplus 3t een aangename snelheidsverbetering. (y)
Wat ik tot nu toe het meeste mis is de notification led met verschillende kleuren om berichten en notificaties te tonen zonder dat ik mijn telefoon aan moet zetten.
Hiervoor heb ik nu ambient display aanstaan. Deze geeft op een mindere manier weer als er een notificatie te tonen valt. Zijkant van het scherm geeft dan een soort gloeiend effect.

Echter heb ik een probleem met google maps in de auto:
Als ik de 9t pro in mijn auto-houder hang en google maps gebruik om te navigeren blijft in de ambient modus het gloei effect continue afgaan als een soort disco.

Hebben meer mensen hier problemen mee? Het lijkt alsof google maps continue notificaties blijft sturen.

Gebruik tevens Nova Launcher.. mogelijk geeft deze het probleem

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 19:44
@BraX ik herken het, ik heb hetzelfde als ik mijn scherm uitzet met google maps route aan.
Ik heb geen nova launcher, gewoon de standaard miui die erop staat, dus het ligt niet aan nova.

• Kevii18
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 28-01 13:42
Ik kom net uit de VS Cali/nevada en bijna overal gewoon top bereik. Zelfs op de zee had ik gewoon nog de mogelijkheid tot bellen/smsen.
Mi 9t europese versie.
Kpn is de provider

Kevii18 wijzigde deze reactie 28-01-2020 13:39 (5%)

• rauwst
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 17:00
Zojuist aangeschaft!

Zijn er standaard instellingen om aan te passen, apps te verwijderen of juist te downloaden?

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

rauwst schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 15:14:
Zojuist aangeschaft!

Zijn er standaard instellingen om aan te passen, apps te verwijderen of juist te downloaden?
Blokada installeren
https://blokada.org/index.html

ADBFastbootTools (om bloatware te verwijderen)
https://github.com/Szaki/XiaomiADBFastbootTools

• rauwst
Topp! Specifieke bloatware waar ik sowieso van af zou moeten willen?

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

rauwst schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 15:23:
Topp! Specifieke bloatware waar ik sowieso van af zou moeten willen?
Bijna alles van Xiaomi kun je verwijderen, google even bij twijfel.

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Mogelijk dat iemand het hier weet, was gisteren bezig met het inrichten van een nieuwe tablet. Ik 2fa op mijn google account ingesteld. Ik ontving echter de smsjes niet van google op mijn telefoon mi9t (tele2).
Toen ik wifi uit deed kwamen de smsjes opeens binnen... hoe kan dat?

• rauwst
Milo44 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 09:09:
[...]

De foto's die ik laat zien zijn idd groothoek, behalve de verticale foto, dus in Gcam zonder de groothoeklens heb ik het ook.
Verder gebruik ik bijna alléén maar de groothoek lens om foto's te maken, ik vind het echt geweldig!
Ik vind Gcam heel erg fijn werken voor o.a. de Night Sight foto's, daarom pak ik ook (zegmaar) 95% van de tijd naar de Gcam app.
Als ik gcam (Google camera right?) probeer te downloaden staat er 'your device isn't compatible with this version.'

What to do?

• snah001
Via playstore is de app alleen maar te installeren als je een pixel toestel hebt.
Dus de juiste versie (gcam 7.2.010 v1.5 from urnyx) via XDA downloaden en handmatig installeren.

• rauwst
snah001 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 11:28:
Via playstore is de app alleen maar te installeren als je een pixel toestel hebt.
Dus de juiste versie (gcam 7.2.010 v1.5 from urnyx) via XDA downloaden en handmatig installeren.
Top!

Al googlend kom ik een hoop varianten tegen. Heb je voor mij een directe link naar de juiste versie voor deze telefoon? (excuus, ik ben hier niet zo in thuis)

• snah001
Zie hier (2 seconden kostte het om dat te vinden):

https://forum.xda-develop...p=81442605&postcount=1088

snah001 wijzigde deze reactie 29-01-2020 11:55 (26%)

• rauwst
Thanks voor de hulp.

Downloaden, instaleren en app openen werkt. Echter, zodra ik een foto maak crashed de app direct. Wellicht toch een andere versie?

• snah001
Ik heb de versie in de download link hieronder.
Die je net geïnstalleerd hebt eerst verwijderen en daarna deze flashen:

https://cp.sync.com/dl/28...qgnn5m5-aei2afk9-6i77hvpi

• rauwst
snah001 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 13:30:
Ik heb de versie in de download link hieronder.
Die je net geïnstalleerd hebt eerst verwijderen en daarna deze flashen:

https://cp.sync.com/dl/28...qgnn5m5-aei2afk9-6i77hvpi
Hulde!

• zuukie
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 12-02 22:45
Een vraag. Zit er veel verschil in de camera en fotokwaliteit tussen de mi9 en de mi9 Tpro? Hoor het graag

• GuustVB
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 20:37
zuukie schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:04:
Een vraag. Zit er veel verschil in de camera en fotokwaliteit tussen de mi9 en de mi9 Tpro? Hoor het graag
Enkel in donkere omstandigheden zou de PRO beter moeten zijn. Voor de rest zou het dezelfde resultaten moet halen.

Mi 9T MIUI 11.0.4.0 QFJEUXM

• zuukie
Bedankt voor je berichtje. Een andere vraag. Kun je de pop-up camera volledig uitzetten? Zo ja, hoe doe je dat🤔 Ik hoor het graag.

• GuustVB
zuukie schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:41:
Bedankt voor je berichtje. Een andere vraag. Kun je de pop-up camera volledig uitzetten? Zo ja, hoe doe je dat🤔 Ik hoor het graag.
Hoe bedoel je?
De camera staat uit als hij in de telefoon zit.

• zuukie
Ik bedoel hij gaat alleen omhoog bij selfies toch.?verder niet?

• GuustVB
zuukie schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 17:07:
Ik bedoel hij gaat alleen omhoog bij selfies toch.?verder niet?
Ja en voor gezichtsontgrendeling als je dat aan hebt staan

• zuukie
Duidelijk. Bedankt voor je reactie.

• mongkut
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 17:47
In het lock scherm kan iedereen die mijn telefoon pakt en de power knop indrukt en dan van boven naar beneden veegt, alle settings, bv. vliegtuigmodus wifi,zaklamp enz,enz aan of uit zetten.
Hoe kan ik dit voorkomen?

• _trickster_
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 20:56
mongkut schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 17:46:
In het lock scherm kan iedereen die mijn telefoon pakt en de power knop indrukt en dan van boven naar beneden veegt, alle settings, bv. vliegtuigmodus wifi,zaklamp enz,enz aan of uit zetten.
Ik ben sinds vandaag ook de eigenaar van dit toestel, en dit is ook precies iets wat mij gelijk opviel en wat ik ook graag uitgeschakeld wil hebben.

Dus als iemand dit weet graag !

• rauwst
Was me nog niet opgevallen.

Maar wat is jullie zorg?

• _trickster_
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 20:56
rauwst schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 21:27:

Maar wat is jullie zorg?
Het is meer dat als je bijvoorbeeld je toestel ergens laat liggen vliegtuigmodus makkelijk in te schakelen is waardoor je niet meer je toestel kan Tracken.

Al moet ik eerlijk zeggen dat mensen dan ook het toestel gewoon uit kunnen zetten.

• snah001
zuukie schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:04:
Als het goed is niet.

snah001 wijzigde deze reactie 29-01-2020 22:11 (84%)

• mongkut
rauwst schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 21:27:

Maar wat is jullie zorg?
Je kan een heleboel aan of uitschakelen, waarom kan dit, is dit niet erg vreemd?
Ik ben dit op geen enkel toestel tegen gekomen.

mongkut wijzigde deze reactie 29-01-2020 23:06 (8%)

• snah001
mongkut schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 17:46:
Via settings/meldingen dan zie je 3 opties bovenaan.
Kies dan de linker optie "Vergrendelschem-meldingen".
Dan zie je bovenaan een zoekbalk en de regel/setting daaronder staat standaard "Meldingen weergeven maar inhoud verbergen".
Tik op die regel en dan krijg je onderaan een Format venster en tik op meldingen niet weergeven.
Voila, geen quicksettings meer maar ook geen meldingen meer op het vergrendelscherm.

• IssY_I
snah001 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 23:11:
[...]

Dan zie je bovenaan een zoekbalk en de regel/setting daaronder staat standaard "Meldingen weergeven maar inhoud verbergen".
Tik op die regel en dan krijg je onderaan een Format venster en tik op meldingen niet weergeven.
Voila, geen quicksettings meer maar ook geen meldingen meer op het vergrendelscherm.
meldingspaneel (qucksettings) kan je apart uit of in schakelen, dus je krijgt gewoon meldingen op je vergrendelscherm, of andersom of beiden uit/aan :)

• mongkut
snah001 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 23:11:
[...]

Dit klopt niet bij mijn telefoon.
Ik kan kiezen uit het format venster;

Inhoud van meldingen weergeven
Meldingen weergeven maar inhoud verbergen
vegrendelscherm-meldingen niet weergeven

Alle 3 instellingen geprobeerd, alle 3 kan ik steeds in mijn vegrendelscherm alles aanpassen als hij gelockt is.
Zal wel met die modules te maken hebben die jij hebt geinstalleerd.

• IssY_I
mongkut schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 23:40:
[...]

Dit klopt niet bij mijn telefoon.
Ik kan kiezen uit het format venster;

Inhoud van meldingen weergeven
Meldingen weergeven maar inhoud verbergen
vegrendelscherm-meldingen niet weergeven

Alle 3 instellingen geprobeerd, alle 3 kan ik steeds in mijn vegrendelscherm alles aanpassen als hij gelockt is.
Zal wel met die modules te maken hebben die jij hebt geinstalleerd.
format venster moet je met rust laten, je moet die andere optie daaronder hebben "meldingenpaneel"

• mongkut
IssY_I schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 23:43:
[...]

format venster moet je met rust laten, je moet die andere optie daaronder hebben "meldingenpaneel"
ik begrijp er nu niks meer van...

snah001 zegt;

Dat laatste in het format venster zie ik geen --meldingen niet weergeven----

in dat format venster zie ik zo als ik al zei 3 opties en geen van deze opties werkt om te voorkomen dat ik de settings kan veranderen...

1--- Inhoud van meldingen weergeven
2--- Meldingen weergeven maar inhoud verbergen
3--- vegrendelscherm-meldingen niet weergeven

dus GEEN melding met de tekst "meldingen niet weergeven"

• IssY_I
mongkut schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 23:53:
[...]

ik begrijp er nu niks meer van...

snah001 zegt;

Dat laatste in het format venster zie ik geen --meldingen niet weergeven----

in dat format venster zie ik zo als ik al zei 3 opties en geen van deze opties werkt om te voorkomen dat ik de settings kan veranderen...

1--- Inhoud van meldingen weergeven
2--- Meldingen weergeven maar inhoud verbergen
3--- vegrendelscherm-meldingen niet weergeven

dus GEEN melding met de tekst "meldingen niet weergeven"

IssY_I wijzigde deze reactie 30-01-2020 00:10 (97%)

• snah001
IssY_I schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 23:43:
[...]

Die werkt i.d.d. ook.

• maestro2702
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 12-02 15:04
Lees dat er toch al wat mensen zijn die de Android 10 update hebben ontvangen. Ik helaas nog niet. Weet iemand hoe de updates gescheduled zijn?

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

maestro2702 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 12:51:
Lees dat er toch al wat mensen zijn die de Android 10 update hebben ontvangen. Ik helaas nog niet. Weet iemand hoe de updates gescheduled zijn?
Nee, het gaat in fases maar hoe of wat... Welk type heb je? QFJMIXM?
Het kan ook maar zijn dat Xiaomi de update heeft ingetrokken ivm bugs oid... zou niet de eerste keer zijn.

• GuustVB
maestro2702 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 12:51:
Zou normaal voor alle mi 9T toestellen uit moeten zijn
Check sws eens handmatig op de update!

• maestro2702
GuustVB schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 12:52:
[...]

Zou normaal voor alle mi 9T toestellen uit moeten zijn
Check sws eens handmatig op de update!
Dat heb ik dus ook al gedaan, regio's aangepast, manual updates gedaan, maar helemaal niks
Lijkt erop dat ik moet gaan rooten om eea te updaten.

• maestro2702
IkWilbert schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 12:52:
[...]

Nee, het gaat in fases maar hoe of wat... Welk type heb je? QFJMIXM?
Het kan ook maar zijn dat Xiaomi de update heeft ingetrokken ivm bugs oid... zou niet de eerste keer zijn.
Ik heb de PFJMIXM. Waarschijnlijk staat die nog op de rol dan.

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

maestro2702 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 13:26:
[...]

Waarschijnlijk ja.

IkWilbert wijzigde deze reactie 30-01-2020 13:40 (13%)

• snah001
maestro2702 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 13:26:
[...]

Hier kun je de laatste update vinden, maar die is nog geen Android 10 maar wel Miui11:

https://c.mi.com/oc/miuidownload/detail?device=1700361

• maestro2702
snah001 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 14:01:
[...]

Hier kun je de laatste update vinden, maar die is nog geen Android 10 maar wel Miui11:

https://c.mi.com/oc/miuidownload/detail?device=1700361
Ahh, thanks, dit was wat ik zocht :)

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

maestro2702 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 14:15:
[...]

Ahh, thanks, dit was wat ik zocht :)
De PFJMIXM heeft al wel de update naar Android 10, ik heb dit toestel ook (MI9T global)
Is nu QFJMIXM, P is android 9 en Q is android 10.

• maestro2702
IkWilbert schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 14:17:
[...]

De PFJMIXM heeft al wel de update naar Android 10, ik heb dit toestel ook (MI9T global)
Is nu QFJMIXM, P is android 9 en Q is android 10.
Zag ik, maar die is nog steeds in het Beta stadium, of heb ik wat gemist?

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

maestro2702 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 14:32:
[...]

Zag ik, maar die is nog steeds in het Beta stadium, of heb ik wat gemist?
Nee is stable version.

• sander.mol
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 10:01
VOLTE en VOWIFI werkt bij mij sinds de upgrade naar Android 10 niet meer (Mi 9T).
Ik zie de iconen ook niet meer staan in statusbalk.
Anderen wel?

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

sander.mol schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 15:18:
VOLTE en VOWIFI werkt bij mij sinds de upgrade naar Android 10 niet meer (Mi 9T).
Ik zie de iconen ook niet meer staan in statusbalk.
Anderen wel?
Bij mij wel gewoon.

• Mlazurro
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 15-02 01:44
GuustVB schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:38:
[...]

Enkel in donkere omstandigheden zou de PRO beter moeten zijn. Voor de rest zou het dezelfde resultaten moet halen.
Benieuwd waarop je dit baseert. Beide camera systemen zijn identiek. Behalve 4K 60fps (video) en laserfocus (quasi geen verschil) op de Pro.

• AtlAntA
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 20:30

AtlAntA

BANAAN!

Even een noob vraag. Tijdens een telefoongesprek staat er constant zo'n 'bubble' in het scherm waarmee je snel kan ophangen en dergelijke. Ik wil dit graag uitzetten maar ik kan de setting nergens vinden. Iemand een idee?

Avatar does not reflect reality. *much*

• sunturion
Als je in je settings zoekt naar "Display over other apps" en vervolgens "phone" opzoekt dan kun je daar de settings uitschakelen

• MatthiasDS
snah001 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 11:44:
Ga naar settings/aanvullende instellingen/andere instellingen nodig (kies onderaan in blauw privacy)/speciale app toegang/systeeminstellingen aanpassen/(in geval van ING) bankieren app kiezen en dan kun je kiezen om aanpassen van systeeminstellingen toestaan aan/uit
Bedankt voor de verdere uitleg. Helaas komt mijn beide bank apps hier niet in het lijstje voor.

Vanavond probeer ik of de reeds gedane wijzigingen volstaan om terug te betalen :)

• AtlAntA
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 20:30

AtlAntA

BANAAN!

sunturion schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 11:52:
Als je in je settings zoekt naar "Display over other apps" en vervolgens "phone" opzoekt dan kun je daar de settings uitschakelen
Deze staat uit maar het irritante bubbeltje is helaas nog steeds aanwezig.

https://www.dropbox.com/s....mozilla.firefox.jpg?dl=0

Edit: nadat ik de Toggle heb uitgezet gaat hij uit zichzelf weer aan.. 8)7

AtlAntA wijzigde deze reactie 31-01-2020 14:12 (50%)

Avatar does not reflect reality. *much*

• snah001
MatthiasDS schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 12:04:
[...]

Bedankt voor de verdere uitleg. Helaas komt mijn beide bank apps hier niet in het lijstje voor.

Vanavond probeer ik of de reeds gedane wijzigingen volstaan om terug te betalen :)
Nu weet ik niet welke bank apps jij gebruikt maar meestal moet je de mogelijkheid van NFC ook in de bank app activeren.

• nodri2000
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14:31
Hallo allemaal,

Vandaag mijn mi9t pro binnen gekregen. Overgestapt van een Samsung a5 2017.

Nog tips en trucs voor het eerste begin?
Veel dingen hier zijn voor de mi9t maakt dat wat uit voor de pro??

• Ruiten_Wisser
  • Registratie: maart 2018
nodri2000 schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 17:21:
Hallo allemaal,

Vandaag mijn mi9t pro binnen gekregen. Overgestapt van een Samsung a5 2017.

Nog tips en trucs voor het eerste begin?
Veel dingen hier zijn voor de mi9t maakt dat wat uit voor de pro??
Dit topic doornemen, al dan niet i.c.m. de zoekfunctie :+
rauwst schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 15:14:
Zojuist aangeschaft!

Bovenstaande heb ik ook op mijn Mi 9T Pro gedaan.
Voor zover ik weet zijn de tips en tricks in dit topic in de meeste gevallen voor beide varianten relevant.

Voor custom roms, en ik geloof ook Gcam, moet je wel goed kijken welke variant je hebt.
Vandaar ook de opsplitsing van het "Rooten & Custom roms" topic.

Ruiten_Wisser wijzigde deze reactie 31-01-2020 19:39 (19%)

Mi 9T Pro - MIUI Global 11.0.2 - PFKMIXM

• snah001
Bij mij vanaf Android 10 idem.
Kan goed zijn dat Blokada daar een rol in speelt want had per ongeluk weekje terug 's nachts Blokada uit staan en toen stond de volgende morgen wel het VoLte logo in de notificatiebalk.
Blokada weer aan gezet en na een tijdje was het VoLte logo weer verdwenen.
Je kunt trouwens tijdens een telefoongesprek zien of VoLte werkt want dan blijft de verbiinding 4G aangeven.

• BigF25
  • Laatst online: 19:37
Vraag aan mede gboard gebruikers op de mi 9t(pro)

Ondanks dat ik bij voorkeuren heb gekozen voor 'extra hoog' bij hoogte van toetsenbord blijft hij redelijk klein in verhouding met het scherm, op extra hoog op zo'n, wat zal het zijn, 30/35% max?

Ga ik over op bv swiftkey kan dat veel groter op het scherm.

Swiftkey is een alternatief maar gboard blijft fijner tikken imo.

Iemand enig idee of dit aan een instelling ligt op de mi 9t(pro)

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Nu online

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

@BigF25 : Probeer eens het Android standaard "AOSP Keyboard" als dat kan :)

IMHO het fijnste keyboard, omdat het zo lekker simpel en strak is zonder verder gezeik!

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• BigF25
  • Laatst online: 19:37
nero355 schreef op zondag 2 februari 2020 @ 16:03:
@BigF25 : Probeer eens het Android standaard "AOSP Keyboard" als dat kan :)

IMHO het fijnste keyboard, omdat het zo lekker simpel en strak is zonder verder gezeik!
En hoe selecteer ik dat? Ik heb enkel de keuze uit gboard (standaard pre-installed in t OS) en swiftkey

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 21:10
BigF25 schreef op zondag 2 februari 2020 @ 16:54:
[...]

En hoe selecteer ik dat? Ik heb enkel de keuze uit gboard (standaard pre-installed in t OS) en swiftkey
Even googlen naar de apk ervan.

fool me once, strike one. but fool me twice…strike three. -2020

• HMC
  • Registratie: juli 2001
@BigF25 Ik gebruik Hacker's keyboard. Heerlijk.

Betaalde Kremlin-troll

• daffie82
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 15-02 13:43

daffie82

Mi 9T Pro V11.0.4.0 (QFKEUXM)

Gmail is opeens niet meer in dark mode sinds vandaag. Snap er geen bal van. Niks aangepast of zo, heeft 2 maanden perfect gewerkt in dark mode. Iemand een idee?

Panasonic TX-P50GT60 / Marantz SR5004 / 4 x KEF HTS 3001 SE (front + rear) + HTC 3001 SE (centre) + REL T-9 sub / Oppo BDP-103EU (MultiRegion+MultiZone)

• Kodess
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 15-02 22:34
daffie82 schreef op zondag 2 februari 2020 @ 20:46:
Gmail is opeens niet meer in dark mode sinds vandaag. Snap er geen bal van. Niks aangepast of zo, heeft 2 maanden perfect gewerkt in dark mode. Iemand een idee?
Ja is een bekende bug die vandaag is gestart bij meerdere mensen. Staat ook op grote blogs. Google apps hun dark mode lijkt bij mensen verdwenen te zijn.

• daffie82
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 15-02 13:43

daffie82

Mi 9T Pro V11.0.4.0 (QFKEUXM)

depl0y schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 17:48:
[...]

Yup, maar wanneer is niet duidelijk. Dit was echt 2 minuten werk en je bent helemaal bij.

Also, je zit op Tweakers. Updaten dat ding 😂.
Krijg geen update op deze manier.
De versie die de app dan aanbiedt is niet helemaal hetzelfde met mijn huidige versie...
Hoe kan dit?

Ik heb nu Mi 9T Pro V11.0.3.0 (QFKEUXM)
De app (Downmi) biedt aan (als ik Mi 9 kies als model) : 11.0.7.0 QFAEUXM

Niet helemaal hetzelfde dus 8)7

EDIT : verkeerde telefoon versie gekozen 8)7

daffie82 wijzigde deze reactie 03-02-2020 11:05 (19%)

Panasonic TX-P50GT60 / Marantz SR5004 / 4 x KEF HTS 3001 SE (front + rear) + HTC 3001 SE (centre) + REL T-9 sub / Oppo BDP-103EU (MultiRegion+MultiZone)

Pagina: 1 ... 36 37 38 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True