Acties:
  • +1 Henk 'm!

• N97
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-06 14:06

N97

sunturion schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:54:
Misschien dubbelop maar wat L3rt zegt klopt. In de bootloader zitten instructies voor integriteitschecks...

Als jij dus je phone voor werkdoeleinde gebruikt moet je de bootloader al helemaal niet unlocken want applicaties zoals MobileIron zullen niet werken als de bootloader unlocked is.
Dat was vroegâh niet zo. Kon in 2017 BlackBerry @work succesvol installeren op een OnePlus 3 met unlocked bootloader (telefoon wat niet geroot), draaide LineageOS er op.

Dus als je een telefoon wilt zonder google diensten maar gebruik moet maken van de orginele rom, zijn dus de nieuwe Huawei telefoons de oplossing.

Dit zuigt, dit zuigt hard. Wilde dolgraag de Mi 9t Pro aanschaffen want no cam en volledig scherm. }:|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darkz0rs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
ik krijg net een update op me Mi9T wel Miui 11 versie MIUI GLOBAL 11.0.2.0 (PFJEUXM)
Maar geen android 10 :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:24
Ik heb de Mi9t voor mijn oom gekocht een maand of twee terug. Hij is er tevreden mee. Mijn ouders hebben een Redmi Note 5 en Redmi 5 Plus. Allemaal zijn ze dik tevreden. De OP3 van mijn vrouw is traag geworden en ik wil haar verrassen met een MI9T Pro. Maar twijfel. Moet ik toch voor de MI9T gaan? het gaat me met name om de batterijprestatie. Iemand iets zinnigs te zeggen over praktijkervaringen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkz0rs
SolarOrbiter schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:25:
Ik heb de Mi9t voor mijn oom gekocht een maand of twee terug. Hij is er tevreden mee. Mijn ouders hebben een Redmi Note 5 en Redmi 5 Plus. Allemaal zijn ze dik tevreden. De OP3 van mijn vrouw is traag geworden en ik wil haar verrassen met een MI9T Pro. Maar twijfel. Moet ik toch voor de MI9T gaan? het gaat me met name om de batterijprestatie. Iemand iets zinnigs te zeggen over praktijkervaringen?
Ik ben overgestapt van een Op3 naar een Mi9T bevalt tot nu toe goed. En de batterij is voor mij echt significant beter. Ik zou heb om de dag kunnen laden. En ik gebruik hem wel fors.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Darkz0rs schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:24:
ik krijg net een update op me Mi9T wel Miui 11 versie MIUI GLOBAL 11.0.2.0 (PFJEUXM)
Android 10 samen met MIUI 11 komt in de loop van november dus nog effe geduld.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
snah001 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:54:
[...]

ahh ... Miui 11 is er dan maar vast.... want die kwam wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD84
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 18-04 23:09
Alweer de EU Global met een update dus. Nog niets voor Global PFJMIXM helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:29
Darkz0rs schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:24:
Dus ook geen systemwide dark mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
TommyD84 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:17:
Alweer de EU Global met een update dus. Nog niets voor Global PFJMIXM helaas.
Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:27
snah001 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:54:
[...]

Op reddit zijn mensen met een eea rom die de miui 11 update binnen hebben gekregen. Let wel, dit is miui 11 met Android 9. Voor de 9t zullen we nog even moeten wachten op Android 10.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkz0rs
bob-nwk schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:27:
[...]

ik heb wel donkere modus nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
Darkz0rs schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:29:
[...]
ik heb wel donkere modus nu
Systemwide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
denk het niet, gmail is bv nog wit. of check ik nu verkeerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veldman2
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
bob-nwk schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:27:
[...]
System wide dark mode zat al in MIUI10 en zit dus ook in MIUI11.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bob-nwk
Veldman2 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:36:
[...]

System wide dark mode zat al in MIUI10 en zit dus ook in MIUI11.
Nope, geen systemwide dark mode in MIUI 10.
Darkz0rs schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:36:
[...]
denk het niet, gmail is bv nog wit. of check ik nu verkeerd
Check hier, ik zie dat het Global dark mode is:https://imgur.com/a/ZWQwQxG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veldman2
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
bob-nwk schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:48:
[...]

Nope, geen systemwide dark mode in MIUI 10.

[...]
Yup, system wide dark mode in MIUI10 sinds mei 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
Deze is niet system wide:
Currently, Dark mode has been incorporated into the Notification shade, Settings, Dialer, Contacts, Messaging, Gallery, Camera, Screen Recorder, Recorder, Scanner, Notes, Clock, Compass, Sim toolkit, and rolling to other apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
bob-nwk schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:48:
[...]

Check hier, ik zie dat het Global dark mode is:https://imgur.com/a/ZWQwQxG
nee die onderste schuif zit er niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bob-nwk
Darkz0rs schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:26:
[...]

nee die onderste schuif zit er niet
Jammer, maar dank voor de bevestiging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordymt
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-09 10:07
Vraagje.. Mijn Mi 9T is vandaag gevallen en heeft meerdere kleine barstjes in het scherm. Iets waar ik in principe niet mee door wil lopen, omdat het mateloos irriant is. Heeft iemand ervaring met het zelf vervangen van de schermen?

Ik zag ook dat de schermen nogal duur waren in verhouding met de telefoon +/- €100, iemand daar nog tips voor/ is het mogelijk alleen het glas eenvoudig te vervangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
Jordymt schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 18:51:
Vraagje.. Mijn Mi 9T is vandaag gevallen en heeft meerdere kleine barstjes in het scherm. Iets waar ik in principe niet mee door wil lopen, omdat het mateloos irriant is. Heeft iemand ervaring met het zelf vervangen van de schermen?

Ik zag ook dat de schermen nogal duur waren in verhouding met de telefoon +/- €100, iemand daar nog tips voor/ is het mogelijk alleen het glas eenvoudig te vervangen?
Alleen het glas vervangen is niet mogelijk. Tegenwoordig is het geheel met elkaar verlijmd om een betere beeldkwaliteit te krijgen (en om ruimte te besparen gok ik).
Vervangende schermen zullen nog vrij prijzig zijn omdat er nog niet veel vraag voor is. Op YouTube staat vast een filmpje van JerryRigEverything waar hij het toestel uit elkaar haalt. Kan je zien of het voor jou te doen is om het scherm zelf te vervangen.

Edit:
Ja dus: YouTube: Redmi K20 Pro Teardown - Value Champion is Clear!?

Edit 2:
Hmm hij gaat alleen niet zo ver dat hij bij het scherm komt. Maar goed dat is denk ik al een indicatie dat zelf vervangen niet zo makkelijk is.

Wel leuk om te zien dat de led echt rood is en dat het toestel toch nog aardig waterdicht lijkt te zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door 13art op 22-10-2019 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Net ook die update gekregen en hele mobile data om zeep. Eerst wilde zelfs wifi niet meer, reset wifi/bt/mobile toen kwam ie terug. Nog nooit meegemaakt bij eender welk ander merk en dat na paar weken in bezit. Wat mij betreft rotzooi. Geen zin in factory reset, dan maar w8 op android 10 zonder mobile internet tot dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
Graviton12 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:28:
Net ook die update gekregen en hele mobile data om zeep. Eerst wilde zelfs wifi niet meer, reset wifi/bt/mobile toen kwam ie terug. Nog nooit meegemaakt bij eender welk ander merk en dat na paar weken in bezit. Wat mij betreft rotzooi. Geen zin in factory reset, dan maar w8 op android 10 zonder mobile internet tot dan.
Tja het aantal weken in bezit maakt niet veel uit natuurlijk. Blijkbaar is er met de update iets niet helemaal goed gegaan. Legio voorbeelden van verschillende merken waarbij er bij een grote update fouten ontstaan die gelukkig veelal na een factory reset weg zijn. Daarbij kan niemand jou de garantie geven dat bij de overgang naar Android 10 het wel opeens allemaal goed gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vermillio
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 28-07 03:45
Ik zit momenteel met precies hetzelfde probleem als dat jij had, echter hielp bij mij het resetten van mijn wifi/bt/mobile helaas niet. Vervolgens met APN instellingen zitten spelen maar ook daar is niets uitgekomen. Het leek me wel een goed idee om te proberen een custom rom te flashen, alleen kan ik mijn bootloader niet open gooien want daar heb je dus weer 4G voor nodig. Als laatste een factory reset uitgevoerd maar helaas heeft dat me ook niet uitgeholpen. Ben nu al een aantal uur naar een oplossing aan het zoeken maar er lijkt niet al te veel uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Vermillio schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:05:
[...]

Ik zit momenteel met precies hetzelfde probleem als dat jij had, echter hielp bij mij het resetten van mijn wifi/bt/mobile helaas niet. Vervolgens met APN instellingen zitten spelen maar ook daar is niets uitgekomen. Het leek me wel een goed idee om te proberen een custom rom te flashen, alleen kan ik mijn bootloader niet open gooien want daar heb je dus weer 4G voor nodig. Als laatste een factory reset uitgevoerd maar helaas heeft dat me ook niet uitgeholpen. Ben nu al een aantal uur naar een oplossing aan het zoeken maar er lijkt niet al te veel uit te komen.
Bij andere toestellen bij de update naar Android 9 ging het ook vaak mis met de mobiele data. Apn handmatig instellen, handmatig switchen van 4g naar 3g en weer terug, sim kaart in een ander simslot, switchen van ipv6 naar ipv4, zijn oplossingen die ik zoal tegen gekomen ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul123456
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:30
Ook net geüpdate... Alles werkt goed,wat ik tot nu toe heb geprobeerd. Heb zelfs t gevoel dat alles nu veel soepeler draait.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vermillio
  • Laatst online: 28-07 03:45
l3art schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:09:
[...]

Bij andere toestellen bij de update naar Android 9 ging het ook vaak mis met de mobiele data. Apn handmatig instellen, handmatig switchen van 4g naar 3g en weer terug, sim kaart in een ander simslot, switchen van ipv6 naar ipv4, zijn oplossingen die ik zoal tegen gekomen ben.
Hartelijk bedankt voor de reactie, echter heb ik al deze opties al een keertje geprobeerd, en zojuist om het te triple-checken nog een keertje gedaan.

-edit-
Blijkbaar is de update over mijn 4G binnengehaald en is mijn bundel gewoon op :+

[ Voor 17% gewijzigd door Vermillio op 23-10-2019 00:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:59
Ik zal me hier nu maar even officieel melden. Telefoon is gister binnengekomen.
Zie voor ervaring voor verzenden: MaNDaRK in "[Xiaomi Mi 9T (Pro)/ Redmi K20 (Pro)] Prijzen en Levertijden"

Ben erg onder de indruk van de kwaliteit. Het scherm is echt super helder en een mooie kleur weergave.
De selfiecam is leuk speelgoed, maar dat het scherm is daardoor wel groot!
Ik had een rode besteld en moet zeggen dat het meer roze is dan rood, maar evengoed ziet het er erg gaaf uit.

Technische details:
Xiaomi 9T Pro - 128gb
Multilanguage - PFKMIXM
MIUI 10.3.2

Ik heb wel met Nova launcher er op gezet, en het donkere thema aangezet.
Vanmiddag even een debloaten en blokada er op zetten.

Hebben jullie blokada in de vpn modus staan of anders geconfigureerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
MaNDaRK schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 08:57:
Ik zal me hier nu maar even officieel melden. Telefoon is gister binnengekomen.
Zie voor ervaring voor verzenden: MaNDaRK in "[Xiaomi Mi 9T (Pro)/ Redmi K20 (Pro)] Prijzen en Levertijden"

Ben erg onder de indruk van de kwaliteit. Het scherm is echt super helder en een mooie kleur weergave.
De selfiecam is leuk speelgoed, maar dat het scherm is daardoor wel groot!
Ik had een rode besteld en moet zeggen dat het meer roze is dan rood, maar evengoed ziet het er erg gaaf uit.

Technische details:
Xiaomi 9T Pro - 128gb
Multilanguage - PFKMIXM
MIUI 10.3.2

Ik heb wel met Nova launcher er op gezet, en het donkere thema aangezet.
Vanmiddag even een debloaten en blokada er op zetten.

Hebben jullie blokada in de vpn modus staan of anders geconfigureerd?
VPN werkt met een abonnement dus daar doe ik niks mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 17-09 19:42

Ryceck

Constants and Variables

@MaNDaRK Grappig; ik heb net maandag ook een Rode 9T Pro binnen gehad en ervaar precies wat jij ook hebt. Selfiecam is grappig, scherm is erg mooi en huge en het rood is niet echt rood maar wel gaaf. Eveneens Nova Launcher met Dark Theme erop geknald.
Great minds think alike I guess :D

Heb al wel een volledige debloat via XAF/ADB gedaan en zit bnu net te kijken naar Blokada.
Het feit dat het niet via de App Store loopt maar dat ik het daarbuiten moet installeren houdt me een beetje tegen... Heb niet helemaal scherp waarom dit nu is en wat de impact van dit toestaan nu precies is voor mijn telefoon en de veiligheid.
Iemand die mijn concerns weg kan nemen?

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:51
@Ryceck staat zo op hun website;

Please note: The full-featured version, due to Google's business model, isn't allowed on Google Play. Hence, the version available on Play Store only allows changing the DNS service.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaNDaRK
Bang zijn om wat dingen te installeren buiten de playstore is goed, maar het kan geen kwaad. Check goed of je van de juiste website download.
En check maar het eens het xda topic over blokada, ik denk dat je snel over bent.
Zie https://forum.xda-develop...-blocker-t3503374/page222

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
Ryceck schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:34:
Heb niet helemaal scherp waarom dit nu is en wat de impact van dit toestaan nu precies is voor mijn telefoon en de veiligheid.
Iemand die mijn concerns weg kan nemen?
Heel simpel, je blokkeert er onder andere ads mee (dat zijn inkomsten), maar kan ook uitgaande informatie blokkeren die Google wil gebruiken. Dus niet zo gek dat ze dat soort apps niet in de play store willen.
Je kan de app zonder problemen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 17-09 19:42

Ryceck

Constants and Variables

Ah wacht... nu lees ik pas echt wat er staat...
Ik dacht dat de app niet in de App Store mocht van Google vanwege het Business Model van Blokada. Maar het gaat natuurlijk om het Business Model van Google wat gebaseerd is op Ads welke door deze app geblokkeerd worden. /doh

Thanks voor de verheldering. Ga hem s ff aanzetten dan.

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees Schilder
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:32
Heb je toevallig Blokada of iets dergelijks geïnstalleerd staan?
Deze kan namelijk problemen met je verbinding veroorzaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaNDaRK
Standaard staat ook de WiFi assistent aan, deze switched naar mobiel als je WiFi slecht is en hij doet dat hier best vaak (en staat daarom nu uit).

Zie, Instellingen > WiFi > aanvullende instellingen > WiFi assistent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Porteman
  • Laatst online: 11-03-2024
Nog mensen waarvan 'ok google' niet meer werkt en de optie toegang via Voice match grayed out is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht komende dagen deze telefoon ook op de mat te krijgen. Nou ben ik niet van plan om er een custom rom op te zetten (vroeger gedaan) maar ik ben wel benieuwd naar wat software tweaks en aanpassingen. Heeft iemand een lijstje van 'redelijk eenvoudige' tweaks en/of apps die deze telefoon nog beter maken? Ik las iets over de hz aanpassen van het scherm en het geluid aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
l3art schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:32:
[...]

VPN werkt met een abonnement dus daar doe ik niks mee.
Werkt ook zonder abbo maar dan kun je geen VPN van Blokkada gebruiken.
Ze zijn er bij Blokkada wel druk mee bezig om het werkend te krijgen met iedere VPN dienst die OpenVpn ondersteund maar verder werkt het ook zonder VPN meer dan uitstekend omdat je eigen host-lists kunt toevoegen die je wil blokkeren.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 00:00
Porteman schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:05:
Nog mensen waarvan 'ok google' niet meer werkt en de optie toegang via Voice match grayed out is?
Ja, hier ook. OK Google werkt in de wagen wanneer Android Auto actief is, maar niet wanneer ik enkel tegen de smartphone spreek.
Dit is echter geen fenomeen dat specifiek is aan dit toestel. Ik had voorheen een Nokia 7 Plus, nochtans een Android One toestel, en ook daar had ik exact hetzelfde (OK google werkt niet, voice match greyed out).

Wanneer je dit online eens opzoekt krijg je dit probleem ook vaker, en geen echte oplossing.

Mocht je iets vinden, laat maar weten...

edit: overigens "opgelost" door de Assistant te koppelen aan powerbutton ingedrukt houden.

[ Voor 6% gewijzigd door MatthiasDS op 23-10-2019 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Porteman
  • Laatst online: 11-03-2024
Tot gisteren werkte het perfect. Vandaag ineens niet meer. Vreemd

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• MaNDaRK
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:28:
Ik verwacht komende dagen deze telefoon ook op de mat te krijgen. Nou ben ik niet van plan om er een custom rom op te zetten (vroeger gedaan) maar ik ben wel benieuwd naar wat software tweaks en aanpassingen. Heeft iemand een lijstje van 'redelijk eenvoudige' tweaks en/of apps die deze telefoon nog beter maken? Ik las iets over de hz aanpassen van het scherm en het geluid aanpassen.
Staat al diverse keren beschreven in dit topic.

Debloaten met adb:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
adb shell pm disable-user --user 0 com.xiaomi.payment
adb shell pm disable-user --user 0 com.xiaomi.mirecycle
adb shell pm disable-user --user 0 com.xiaomi.midrop
adb shell pm disable-user --user 0 com.miui.yellowpage
adb shell pm disable-user --user 0 com.miui.videoplayer
adb shell pm disable-user --user 0 com.miui.player
adb shell pm disable-user --user 0 com.miui.msa.global
adb shell pm disable-user --user 0 com.miui.hybrid
adb shell pm disable-user --user 0 com.miui.daemon
adb shell pm disable-user --user 0 com.miui.bugreport
adb shell pm disable-user --user 0 com.miui.analytics
adb shell pm disable-user --user 0 com.mipay.wallet.id
adb shell pm disable-user --user 0 com.google.android.music
adb shell pm disable-user --user 0 com.google.android.videos
adb shell pm disable-user --user 0 com.google.android.marvin.talkback
adb shell pm disable-user --user 0 com.facebook.system
adb shell pm disable-user --user 0 com.facebook.services
adb shell pm disable-user --user 0 com.facebook.appmanager
adb shell pm disable-user --user 0 com.android.providers.downloads.ui
adb shell pm disable-user --user 0 com.miui.fm
adb shell pm disable-user --user 0 com.miui.fmservice
adb shell pm disable-user --user 0 com.miui.compass

Deze code is om te disablen, je kan ook een uninstall doen, zie daarvoor: https://forum.xda-develop...debloating-mi-9t-t3958145

Daarnaast kan je een ad-blocker gebruiken zoals: blokada, met een extra xiaomi lijst (staat in blokada). Zie daarvoor: https://forum.xda-develop...-blocker-t3503374/page222 en https://blokada.org/

Daarnaast kan je ook nog een custom launcher gebruiken om een redelijk cleane Android ervaring te hebben. Ik gebruik daarvoor: https://play.google.com/s...eslacoilsw.launcher&hl=nl en aangezien ik hem dagelijks gebruik heb ik ook de betaalde variant: https://play.google.com/s...ilsw.launcher.prime&hl=nl

Het aanpassen van het scherm ga ik niet doen, ik zie op dit moment daar de meerwaarde niet van. Maar wil je het wel doen, staat het hier beschreven: https://forum.xda-develop...-to-75hz-refresh-t3951193 let wel op, hiervoor heb je root nodig, zie daarvoor het andere topic: [Xiaomi Mi 9T Pro / Redmi K20 Pro] Rooten & Custom roms

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Net lijst van recommendations maar eens afgegaan. Bleek dat apn corrupt was, update had onbegrijpelijk telenet gezet ( ik heb enkel wifi telenet) terwijl ik proximus heb wth... Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:46
Mi 9T Pro binnen met volgende software 10.3.4 (EUXM)
zijn jullie ook aangemeld op MI account en Mi Cloud?
hoe haal ik de apps weg van mijn scherm? wat dus al voor geïnstalleerd is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaNDaRK
MrOsman schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 18:39:
Mi 9T Pro binnen met volgende software 10.3.4 (EUXM)
zijn jullie ook aangemeld op MI account en Mi Cloud?
hoe haal ik de apps weg van mijn scherm? wat dus al voor geïnstalleerd is
Nee, ik heb me niet aangemeld voor de diensten van Mi.
En de tweede vraag, kijk even drie posts boven deze post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
MaNDaRK schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 18:54:
[...]

Nee, ik heb me niet aangemeld voor de diensten van Mi.
En de tweede vraag, kijk even drie posts boven deze post ;)
ik wil het nog niet definitief verwijderd hebben maar van mijn begin scherm weg hebben zodat ik mijn eigen apps op kan plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
MrOsman schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 18:58:
[...]

ik wil het nog niet definitief verwijderd hebben maar van mijn begin scherm weg hebben zodat ik mijn eigen apps op kan plaatsen :)
Ahhh op die manier, sorry 8)7
Volgens mij is het een long-press en dan kan je ze verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
MaNDaRK schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:02:
[...]

Ahhh op die manier, sorry 8)7
Volgens mij is het een long-press en dan kan je ze verplaatsen.
naast verplaatsen zou je toch ook moeten kunnen verwijderen van je startscherm?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• igi0n
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:12
MrOsman schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:11:
[...]

naast verplaatsen zou je toch ook moeten kunnen verwijderen van je startscherm?
Niet op de standaard launcher van Miui. Hier staan alle apps die je hebt altijd ook op je verschillende schermen. Wil je dat niet, dan zal je een andere launcher moeten installeren (Nova launcher bijv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
Welke Launcher wordt meest gebruikt? en Thema?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat is een puur persoonlijke keuze.
Ik gebruik Nova Prime en die werkt gewoon uitstekend met heel veel zelf te bepalen instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuustVB
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-01-2024
Wanneer ik Blokada aan heb krijg ik vanboven in de notificatiebalk het vpn symbooltje te zien.
Is het mogelijk dit uit te schakelen zonder blokada uit te schakelen?

Mi 9T MIUI 11.0.4.0 QFJEUXM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:26
GuustVB schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:32:
Wanneer ik Blokada aan heb krijg ik vanboven in de notificatiebalk het vpn symbooltje te zien.
Op de notificatie naar links swipen, instelling icoontje, notificatie uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuustVB
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-01-2024
DrNizeGuy schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:48:
[...]

Op de notificatie naar links swipen, instelling icoontje, notificatie uitzetten?
Het is geen echte notificatie
zie foto

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/fr9f08j/azerty.png

Mi 9T MIUI 11.0.4.0 QFJEUXM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-09 21:19
Miui 11 update is beschikbaar!
Versie v11.0.2.0 PFJEUXM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:57
Blekkienl schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 22:29:
Miui 11 update is beschikbaar!
Versie v11.0.2.0 PFJEUXM
Deze is voor de gewone Mi 9T global toch?
Zou de pro dan binnenkort ook komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-09 21:19
Aggressor schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 22:51:
[...]

Deze is voor de gewone Mi 9T global toch?
Zou de pro dan binnenkort ook komen?
Ja klopt! Mi9T globale.
Zal wel toch?

Ik kreeg geen melding, maar heb gekeken of er een update was en toen stond ie klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blekkienl schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 23:07:
[...]
Ja klopt! Mi9T globale.
Zal wel toch?

Ik kreeg geen melding, maar heb gekeken of er een update was en toen stond ie klaar.
Weet je niet meer wat voor toestel je hebt? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:01
l3art schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 19:10:
[...]

Alleen het glas vervangen is niet mogelijk. Tegenwoordig is het geheel met elkaar verlijmd om een betere beeldkwaliteit te krijgen (en om ruimte te besparen gok ik).
Vervangende schermen zullen nog vrij prijzig zijn omdat er nog niet veel vraag voor is. Op YouTube staat vast een filmpje van JerryRigEverything waar hij het toestel uit elkaar haalt. Kan je zien of het voor jou te doen is om het scherm zelf te vervangen.

Edit:
Ja dus: YouTube: Redmi K20 Pro Teardown - Value Champion is Clear!?

Edit 2:
Hmm hij gaat alleen niet zo ver dat hij bij het scherm komt. Maar goed dat is denk ik al een indicatie dat zelf vervangen niet zo makkelijk is.

Wel leuk om te zien dat de led echt rood is en dat het toestel toch nog aardig waterdicht lijkt te zijn.
Ik heb dit gevonden voor je

YouTube: Redmi K20 Pro Screen Replacement

Screen bestellen https://www.mobileparts.s...red.htm?popular=yes&lid=1

Edit:nog een mooi filmpje hoe je het scherm moet herstellen

YouTube: TÜRKİYE'DE İLK ! Xiaomi Mi 9T Ekran Değişimi 🇹🇷 | #xiaomimi9t

Nog deze shop gevonden voor een display unit te bestellen:
https://www.vopmart.com/sp1016400.html

Je kan er ook andere backcovers bestellen als je eens een ander kleurtje wil

[ Voor 14% gewijzigd door Cowboy_Henk op 24-10-2019 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
GuustVB schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:32:
Dat zou moeten kunnen met SystemUI Tuner, volgens de volgende tutorial. Let wel goed op, je moet de app speciale rechten geven.
Het is trouwens niet gegarandeerd dat het werkt op MIUI volgens de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riziko
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Ik heb het gevoel dat ik met die mi 9T pro veel meer data er doorheen draai dan met mijn vorig toestel, de LG G6. Onder dezelfde omstandigheden...
Kwam ik normaliter niet eens aan de helft van mijn databundel, nu zit ik al over de helft met de 9T pro en ik moet nog een halve maand.

Iemand ook deze ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Riziko schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 08:16:
Ik heb het gevoel dat ik met die mi 9T pro veel meer data er doorheen draai dan met mijn vorig toestel, de LG G6. Onder dezelfde omstandigheden...
Kwam ik normaliter niet eens aan de helft van mijn databundel, nu zit ik al over de helft met de 9T pro en ik moet nog een halve maand.

Iemand ook deze ervaringen?
Toevallig wel ja... Ik vond ook dat mijn data er sneller doorheen leek te gaan dan anders. Zou de verbruik gegevens er op na moeten slaan om te kijken of dat echt zo is sinds de 9T.

Edit:
Er lijkt wel een toename te zijn. Heb de 9T sinds juli. September valt laag uit omdat ik daar 3 weken op vakatie was (rekening sept is over de maand aug). Geeft wel te denken...

April: 3438
Mei: 3388
Juni: 3990
Juli: 4718
Aug: 4893
Sept: 3039
Okt: 5413

Als ik even snel naar de specificatie kijk lijkt het of er meer 0,10mb pakketjes zijn (Youfone rondt het verbruik maar boven af op 0,1mb). Maar dan zou ik echt moeten gaan tellen wat op de telefoon niet zo makkelijk gaat.

[ Voor 39% gewijzigd door 13art op 24-10-2019 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Heel tof die "notificatie" feature, alleen hij doet het maar 1x die je dus dan maar net gezien moet hebben |:( . Niet echt een waardige vervanger van een LED imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:22
Weet er nog iemand een manier om sneller die nieuwe update te krijgen voor de MI 9T global (gelocked, en dat laat ik zo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Mother_lepard schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:28:
Weet er nog iemand een manier om sneller die nieuwe update te krijgen voor de MI 9T global (gelocked, en dat laat ik zo)?
Handmatig checken voor een update.
Las net op reddit dat iemand hem op die manier binnen had gehaald. Door te klikken op download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
l3art schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:34:
[...]

Handmatig checken voor een update.
Las net op reddit dat iemand hem op die manier binne had gehaald. Door te klikken op download.
Had ik beide geprobeerd, maar dan is alleen de 10.3.11 beschikbaar. Wordt toch een kwestie van geduld denk ik :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Deze post heb ik in rooten en custom rom's voor de Pro gezet maar wellicht hier ook handig:

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/60377122

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
snah001 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:51:
Deze post heb ik in rooten en custom rom's voor de Pro gezet maar wellicht hier ook handig:

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/60377122
Thanks! Zo ook vaker een Xiaomi geüpdate maar heb de juiste update voor dit model nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
ik heb de volgende software 10.3.4 (EUXM)? is dit wel OK? wanneer krijg ik dan de 11 versie?
en waar vind ik themes van MIUI? zodat ik andere Themas kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snippiestgem
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 02-09 21:45
Hoi mede-tweakers,

Mijn vriendin heeft een Mi 9T en ze ervaart een probleem die ze niet op kan lossen. Wanneer ze een notificatie krijgt terwijl haar telefoon gelocked is, dan gaat het hele scherm aan om die notificatie te tonen. Is er een mogelijkheid om dit uit te zetten? (Aangezien het erg irritant is dat het scherm constant aangaat bij ieder whatsappje). Heb zelf kort bij de instellingen gekeken en kon het niet vinden, ook niet op google.

[ Voor 23% gewijzigd door snippiestgem op 24-10-2019 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:51
@snippiestgem al naar de app instellingen gekeken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
snippiestgem schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:50:
Hoi mede-tweakers,

Mijn vriendin heeft een Mi 9T en ze ervaart een probleem die ze niet op kan lossen. Wanneer ze een notificatie krijgt terwijl haar telefoon gelocked is, dan gaat het hele scherm aan om die notificatie te tonen. Is er een mogelijkheid om dit uit te zetten? (Aangezien het erg irritant is dat het scherm constant aangaat bij ieder whatsappje). Heb zelf kort bij de instellingen gekeken en kon het niet vinden, ook niet op google.
Ja, dat is gewoon een instelling ergens tussen instellingen. Ik draai zelf xiaomi.eu rom dus ik kan je niet precies zeggen waar het bij je vriendin staat. Even de zoekfunctie gebruiken of 1 voor 1 even de instellingen langs. Bij mij staat het onder Ambient display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:31

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Hoi mede-tweakers,

Als je dit gevonden hebt, hoor ik dat graag.
Zou dit ook graag afzetten namelijk.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Hoi mede-tweakers,

Zit onder ambient display & lock screen > When notifications come and the screen is off ... 8)7

Lijkt wel een slechte google translate :X

[ Voor 6% gewijzigd door Rev! op 24-10-2019 20:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Rev! schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:10:
[...]

Zit onder ambient display & lock screen > When notificatons come and the screen is off ... 8)7

Lijkt wel een slechte google translate :X
vergrendelscherm wekken voor meldingen is de optie in NL.
thanks

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
MrOsman schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:31:
ik heb de volgende software 10.3.4 (EUXM)? is dit wel OK? wanneer krijg ik dan de 11 versie?
en waar vind ik themes van MIUI? zodat ik andere Themas kan zetten?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
Cowboy_Henk schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 23:12:
Ik heb sinds 2 dagen de 9t pro. Ik kom van een oneplus 2 van 2015. Mooi verschil zeg, slanker, groter maar niet onhandig in gebruik en vooral veel vlotter in gebruik. Niks lagt meer.

Ik heb er al een paar apps afgegooid die ik niet moet hebben met de Xiaomi adb fastboot tools. Sommige durf ik er niet af te doen zoals Xiaomi analytics en Xiaomi framework service. Heb schrik dat het brickt dan.

Ik ben nu nog aan het wachten op bootloader unlock, 360 uur zegt de unlock tool 😢

Ook op mijn bestelde (van aliexpress) covers wacht ik. De bijgeleverde cover is verschrikkelijk, veel te glad en geen boven lip zodat het glas niet beschermd is.

Zo ziet mijn start scherm eruit, benut amoled helemaal :9
[Afbeelding]
kan ik ook hybrid ofzo verwijderen? geen idee wat dat is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023
@MrOsman Niemand. :P

Nieuwe MIUI en Android komen eraan, in de komende weken en wat je wilt verwijderen kan je verwijderen.

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
HMC schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:33:
@MrOsman Niemand. :P

Nieuwe MIUI en Android komen eraan, in de komende weken en wat je wilt verwijderen kan je verwijderen.
ik heb alles verwiijderd met MIUI shit :) handige tool, zo ben ik ook wel blij onzin apps allemaal van MI :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meivogeltje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-05-2023
Zojuist ook de miui 11 update geïnstalleerd.

Ik zit nog wel met een kleine irritatie.
Ik had een eigen ringtone ingesteld, echter is deze reeds weer veranderd naar een ander geluid.
Als ik nu bij het volume van oproepen op de balk druk om het volume te verhogen/verlagen hoor ik nog steeds de oude ringtone. Via bestandsbeheer de ringtone al opgezocht en verwijdert, echter hoor ik deze nog steeds.

Ook als ik mijn Google home de telefoon laat zoeken speelt deze de ringtone af die ingesteld staat voor alarm.. weet nu niet zeker of dat normaal gedrag is.

Iemand een idee hoe dit te verhelpen?

[ Voor 6% gewijzigd door Meivogeltje op 24-10-2019 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
Meivogeltje schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:41:
Zojuist ook de miui 11 update geïnstalleerd.

Ik zit nog wel met een kleine irritatie.
Ik had een eigen ringtone ingesteld, echter is deze reeds weer veranderd naar een ander geluid.
Als ik nu bij het volume van oproepen op de balk druk om het volume te verhogen/verlagen hoor ik nog steeds de oude ringtone. Via bestandsbeheer de ringtone al opgezocht en verwijdert, echter hoor ik deze nog steeds.

Ook als ik mijn Google home de telefoon laat zoeken speelt deze de ringtone af die ingesteld staat voor alarm.. weet nu niet zeker of dat normaal gedrag is.

Iemand een idee hoe dit te verhelpen?
Welke toestel en versie heb je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meivogeltje
MrOsman schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:04:
[...]

Welke toestel en versie heb je dan?
Mi 9t
Miui global 11.0.2 PFJEUXM

* Was ook al voor de update van 10 naar 11

[ Voor 10% gewijzigd door Meivogeltje op 24-10-2019 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

MaNDaRK schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:44:
Daarnaast kan je ook nog een custom launcher gebruiken om een redelijk cleane Android ervaring te hebben. Ik gebruik daarvoor: https://play.google.com/s...=com.teslacoilsw.launcher en aangezien ik hem dagelijks gebruik heb ik ook de betaalde variant: https://play.google.com/s...eslacoilsw.launcher.prime
Misschien interessant om te weten :

Ik heb ooit € 0,50 betaald voor de Prime versie van Nova Launcher tijdens een aanbieding met Black Friday of Kerst of zo dus als je 2 maanden kan wachten dan scheelt dat weer een beetje geld! :D
Ik zie daar een hoop opties die je eventueel ook via de Developer Options kan bereiken! :)

De "Animatietijd" zet ik namelijk altijd op 0 op die manier bij mijn telefoons ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• golden1988
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:15
Gisteren ook de Mi 9T pro ontvangen, mooi toestel, bloatware valt mij 100% mee, ik heb de eu rom gekregen. hier is de google dailer, google berichten etc standaard. ik heb aliexpress, en wps office verwijderd, browser is helaas niet makkelijk te verwijderen.

Wel heb ik poco launcher geïnstalleerd. voor de rest een prima toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:05
Volg al een poosje met interesse dit topic, en mag nu via het werk op zoek naar een nieuwe telefoon. Nu heb ik daar wat vragen over, namelijk:

Ik heb zelf op het moment een Galaxy S7 in gebruik, met de 2560x1440 resolutie. De pixeldichtheid van de Mi 9T Pro is een stuk lager, maar het scherm wel weer een stuk groter. Zijn de pixels te onderscheiden bij deze telefoon of is dat gewoonweg niet te zien? Dat zou voor mij anders wel een dealbreaker zijn...

Ik zou graag de 8GB RAM, 256 GB intern geheugen versie willen, echter kan ik deze maar mondjesmaat vinden of wat vage websites. Iemand hier die misschien al een 256 versies op de kop heeft kunnen tikken via een betrouwbare website?

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Laatst online: 23-08 20:39
Van de week ook de 9T pro 128gb mogen ontvangen voor €279 euro (nederlandse dealer). Hele mooie telefoon en zeker een upgrade vanaf mijn LG G6.

Zijn er bepaalde dingen hier die mensen aanraden om te verwijderen, uittzetten of erop te zetten?

[ Voor 13% gewijzigd door Ferio op 25-10-2019 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
Ferio schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:41:
Van de week ook de 9T pro 128gb mogen ontvangen voor €279 euro (nederlandse dealer). Hele mooie telefoon en zeker een upgrade vanaf mijn LG G6.

Zijn er bepaalde dingen hier die mensen aanraden om te verwijderen, uittzetten of erop te zetten?
De MI 9T bedoel je. De pro is zelfs in China nog duurder (64 gb versie).

[ Voor 7% gewijzigd door Mother_lepard op 25-10-2019 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
Meivogeltje schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:34:
[...]

Mi 9t

Op welke regio heb je hem staan? Heb je een EU model? Gezien de ROM naam.

[ Voor 7% gewijzigd door Mother_lepard op 25-10-2019 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En is het ook Android 10?
In China en India wordt ook al MIUI 11 uitgerold maar komt her en der gewoon nog met Android 9 Pie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
snah001 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:41:
En is het ook Android 10?
In China en India wordt ook al MIUI 11 uitgerold maar komt her en der gewoon nog met Android 9 Pie.
Hier in NL ook hoor. De 9T komt nog altijd met Android 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

golden1988 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:05:
Gisteren ook de Mi 9T pro ontvangen, mooi toestel, bloatware valt mij 100% mee, ik heb de eu rom gekregen. hier is de google dailer, google berichten etc standaard. ik heb aliexpress, en wps office verwijderd, browser is helaas niet makkelijk te verwijderen.

Wel heb ik poco launcher geïnstalleerd. voor de rest een prima toestel!
Heb je een alternatief voor WPS office ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golden1988
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:15
daffie82 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:26:
[...]

Heb je een alternatief voor WPS office ?
Ik gebruik office365, dus ook die apps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:32
Meivogeltje schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:34:
[...]

Mi 9t

Ik heb ook sinds maandag MIUI EEA Global draaien (11.0.2 PFJEUXM), android 9 en MIUI 11.
Echter is mijn batterijduur achteruitgegaan, meer mensen hier last van?
10.3.14: 13 uur SOT en 85 uur standby (AccuBattery), einde dag rond 50/60% over.
11.0.2: 11 uur SOT en 70 uur standby, einde dag 20/30%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Lightning89 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:00:
[...]

Ik heb ook sinds maandag MIUI EEA Global draaien (11.0.2 PFJEUXM), android 9 en MIUI 11.
Echter is mijn batterijduur achteruitgegaan, meer mensen hier last van?
10.3.14: 13 uur SOT en 85 uur standby (AccuBattery), einde dag rond 50/60% over.
11.0.2: 11 uur SOT en 70 uur standby, einde dag 20/30%.
Wat bedoel je met die standby uren? Kan toch nooit op 1 dag zo lang standby gestaan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
daffie82 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:05:
[...]

Wat bedoel je met die standby uren? Kan toch nooit op 1 dag zo lang standby gestaan hebben?
Screen-off time. Dus hoeveel %/uur de telefoon verbruikt, dat was grofweg 1,2%/uur en nu bijna 2%/uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Lightning89 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:09:
[...]

Screen-off time. Dus hoeveel %/uur de telefoon verbruikt, dat was grofweg 1,2%/uur en nu bijna 2%/uur.
Ik zit op gemiddeld 2,3%/uur op basis van 12 sessies in de laaste 7 dagen. En dat is op MIUI Global 10.3.4
9T Pro trouwens

@Lightning89 hoe is je locatie instelling? Nauwkeurig of batterij besparend?

[ Voor 16% gewijzigd door daffie82 op 25-10-2019 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
daffie82 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:12:
[...]

Ik zit op gemiddeld 2,3%/uur op basis van 12 sessies in de laaste 7 dagen. En dat is op MIUI Global 10.3.4
9T Pro trouwens

@Lightning89 hoe is je locatie instelling? Nauwkeurig of batterij besparend?
High accuracy, ik heb niks aan de instellingen veranderd sinds de update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bugs3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:47
Vannacht ineens weer geconfronteerd met de onverklaarbare battery drain...
Midden in de nacht gaat de telefoon blijkbaar awake zonder dat ik iets doe. Vanmorgen toen het alarm afging zat er nog maar 4% in. Sowieso fijn dat er nog iets over was. Maar ik had gehoopt dat dit na de update wel weg zou zijn.
Ik heb een Mi 9T (non pro) met MIUI Global 11.0.2.0(PFJEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAvE
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:59
Ik had ook last van batterij drain na de update naar MIUI 11. Na wat speurwerk vond ik deze workaround en die werkt bij mij:
Go to dialer and type: *#*#4636#*#*

On phone information 1 and 2, change preferred network type to LTE/WCDMA

Na een herstart schijnt hij weer terug te staan op de oude waarde en moet je het truukje herhalen. Nu staat er iets van TD-CDMA en dat type netwerk wordt alleen in China gebruikt

[ Voor 30% gewijzigd door CAvE op 25-10-2019 17:22 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meivogeltje
Mother_lepard schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:18:
[...]

Op welke regio heb je hem staan? Heb je een EU model? Gezien de ROM naam.
Nederland, had zover ik weet de global version. Geen idee wat dat te maken heeft met mijn issue...
Pagina: 1 ... 24 ... 53 Laatste

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Prijzen en Levertijden
Voor accessoires: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Accessoires
Voor rooten en custom roms van de 9T/K20 [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20] Rooten & Custom roms
Voor rooten en custom roms van de 9T Pro / K20 Pro: [Xiaomi Mi 9T Pro / Redmi K20 Pro] Rooten & Custom roms